MenuZamknij

WIADOMOŚCI

SPORT

Na łyżwach nawet w upały

Wiadomości: JELENIA GÓRA
Wtorek, 19 lutego 2008, 0:04
Aktualizacja: Wtorek, 19 lutego 2008, 15:24
Autor: Angela
Fot. Archiwum
Już w najbliższą sobotę przy ratuszu ma zostać otwarte polimerowe lodowisko. Będzie czynne przez miesiąc. Być może jednak zostanie w mieście na stałe i to niezależnie od pogody, bo nowy wynalazek nie boi się ocieplenia.

Lodowisku polimerowemu niestraszna nawet 30-stopniowa letnia gorączka! Jak zapewniają przedstawiciele firmy, którzy zajmują się dystrybucją tych lodowisk, jest ono najlepszej jakości. – Na takich właśnie lodowiskach, jakie stanie między innymi w Jeleniej Górze, trenuje najlepsza na świecie szwedzka narodowa drużyna hokejowa – mówi Ewa Szlachta, przedstawiciel Special Ice Polska.

Od najbliższej soboty jego walory będą mogli sprawdzić jeleniogórzanie. Lodowisko zostanie zamontowane na razie na próbę. Będzie czynne przez miesiąc. Prawdopodobnie władze podejmą decyzję o zakupie ślizgawki. Koszt niemały: 200 tysięcy złotych. Ostatecznie nie wiadomo jeszcze, jak będzie decyzja samorządowców.

Lodowisko będzie miało powierzchnię 200 m kwadratowych i pomieści w jednym czasie 40 osób. Pierwsze cztery godziny otwarcia firma rezerwuje jednak dla szkół. – Wtedy nieodpłatnie z lodowiska będą mogli korzystać uczniowie, którzy przyjdą zorganizowaną grupą razem z nauczycielem – mówi Ewa Szlachta.

Obok lodowiska dostępne będzie 100 kompletów łyżew w różnych rozmiarach. Lodowisko ma być czynne od 8 do 18. Wejście na lód i wypożyczenie będzie kosztowało 10 złotych. Z własnym sprzętem chętni poślizgają się za 5 złotych.

Śmiało można przyznać, że samorządowcy w tym sezonie zafundowali mieszkańcom prawdziwie lodowe szaleństwo. Już od listopada działa ślizgawka w Parku Zdrojowym w Cieplicach.

Ogłoszenia

Czytaj również

Jubileusze małżeńskie

Remont tarasu Karczmy Sądowej

Medale „Nauczyciel Kraju Ojczystego 2019”

Komentarze (22) Dodaj komentarz

~fan komury z kowar 19-02-2008 1:15
fajnie ale czy to nie przypadkiem tematy zastepcze jednak kasa jest tylko czy moze jakis szpital dofinansowac albo dom dziecka czy jakas pomoc biednym albo co kolwiek latem mamy sporo rozrywek i moze taka slizgawka by sie przydala gdybysmy mieli juz drogi odremontowane szkoly itd itp pozdrawiam
~fan komury z kowar 19-02-2008 1:20
ze o letnich rozrywkach nie wspomne a gdzie baseny no faktycznie przecie mamy jedyny dzialajacy staruszek na sudeckiej a to prawie zabytek muzealny to moze za ta kase besplatne przewozy do innych miast na kompieliska ze slizgawkami i innymi atrakcjami jak sztuczna fala etc. albo moze wkoncu jakies ruchy by unas takie letnie rozrywki powstaly jeszcze w naszym zyciu uf pozdrawiam
~misio 19-02-2008 8:26
Ani mi się ważcie dofinansowywać szpitali - oni przejedzą każdą kwotę!! WIĘCEJ LODOWISK!!
~sprawa dla oliwera? 19-02-2008 9:36
200 tys., a za poprzednie zapłacono 600 tys.
~roza 19-02-2008 10:08
Na Rynku!? To juz nie ma lepszego miejsca!? No, chyba ze Pan Prezydent -milosnik lyzew- bedzie tu zazywal relaksu. Zamiast zajac sie naprawde waznymi sprawami.... Brak slow na te pomysly, byle tylko bylo duze i bylo widac, najlepiej kolo ratusza...
~Esteta 19-02-2008 10:29
Co za piękna budowla!!! Akurat pasuje do scenerii Placu Ratuszowego.Gratulacje dla pana prezydenta z powodu nadzwyczaj dobrego smaku.
~Mieszkaniec 19-02-2008 10:40
Ja myśle że lodowisko bedzie takim samym bublem jak to w Cieplicach....tylko dziwne ze kryte kosztuje 200 tys a jest nie wiele mniejsze od niekrytego którego koszt wyniósł 600 tys czyżby ktoś zrobił nas "w konia" ;) Pozdrawiam redakcje Jelonki i pana prezydenta xD
~lmn 19-02-2008 11:12
szkoda ze takie male i takie drogie!
~Z notatnika Jelenia 19-02-2008 12:32
Rada Miejska Jeleniej Góry uzupełniła wakaty w składzie ławników do sądu pracy. Wśród nominowanych i późniejszych laureatów była matka przewodniczącego naszego samorządu, aplikanta sądowego wywodzącego się z PO - Julia Papaj. Wcześniej do składu ławników Sądu Okręgowego dostała się matka innego (za)radnego Krzysztofa Mroza z PiS, ale odrzucono wiele innych kandydatur z poparcia społecznego, m.in. bezrobotnego Krzysztofa Pawła Konopkę. Morale naszych guru i czyste powołanie do pełnienia funkcji publicznych pozostawiam ocenie wyborców i innych egzaminatorów... * Zgodnie z przewidywaniami, budżet miasta Jeleniej Góry na rok 2008 został uchwalony głosami PO-PiSu i delegata LiDu. Za przyjęciem uchwały głosowało - 13 radnych PO-PiS + Zbigniew Ładziński, ksywa „Filantrop”. Przeciw było pięciu radnych Wspólnego Miasta, a reszta lewicy (również w liczbie 5) – wstrzymała się od głosu. Jak widać bezwstydny, polityczny kontredans towarzysko-biznesowy trwa... * Ponad 1/3 z blisko 60 mln obywateli narodowości polskiej mieszka poza granicami naszego kraju, a prawie 5% krajan zameldowanych w Polsce na emigrację czasową (przynajmniej tak im się wydaje) udało się w ostatnich dwóch latach. Byli to w większości potencjalni wyborcy Platformy Obywatelskiej kuszeni obietnicą rychłego powrotu do kwitnącej Polski, ale obawiam się, że drużyna Donalda Tuska – bez względu na to jak się będzie w przyszłości nazywała – przegra w następnych wyborach z kretesem. Znacznie mniej tym razem zagłosuje na niego zarówno sfrustrowanych wyborców zamieszkałych w kraju, jak i rozczarowanych banitów. Badanie przeprowadziłem na reprezentatywnej grupie losowo wybranych 1021 Polaków zarejestrowanych w Naszej Klasie... * Grupa niezadowolonych mieszkańców Jeleniej Góry zgłosiła się do autora plebiscytu z 2000 roku z prośbą o ponowne przeprowadzenie referendum w sprawie odwołania Rady Miejskiej Jeleniej Góry. Bez pruderii ujawnię, iż publikujący tu radny lokalnego samorządu poprzedniej kadencji postanowił wycofać się z osobistego czynnego życia politycznego, ale obserwując szydercze uśmiechy bezdusznych rajców jeleniogórskich odpowiedział inicjatorom, że dla nich pomysł tren poważnie rozważy... * Nie tylko władze Jeleniej Góry, ale i Bóg się ostatnio od dzieci odwrócił. Przez dwa tygodnie większość dzieci musiała siedzieć w domach, bo ani specjalnych atrakcji w mieście nie urządzono, ani żadnych ferii wyjazdowych nie zorganizowano, ani natura nie była łaskawa dla naszych pociech... * Prezes Ruchu Ochrony Praw Obywatelskich i Walki z Korupcją opróżniając we wrześniu ubiegłego roku biuro przy ul Drzymały 25 w Jeleniej Górze zauważył duże zainteresowanie tym lokalem – zarówno ze strony okolicznych mieszkańców, jak i potencjalnych przedsiębiorców. Od tego czasu lokal ten stoi jednak pusty i nawet pozostawiona sofa prezesa nikomu się nie przydała. Tak wygląda cała gospodarka lokalowa i finansowa miasta Jeleniej Góry... Jeleń
~gość 19-02-2008 12:35
nie, dosyc zimy i wszystkiego co z nią się kojarzy
~patrycja;-) 19-02-2008 12:42
ja sie bardzo ciesze w końcu będzie troche rozrywki bo w jeleniej jej mało
~TOM 19-02-2008 12:52
MULTIKINO POSTAWCIE A NIE LODOWISKO!!!!!!!!
~JeleniogórzaninT 19-02-2008 13:07
Mimo, że w mieście istotnie brakuje rozrywek dla dzieciaków, to jednak postawienie tego lodowiska teraz nie jest trafionym pomysłem.Tego typu atrakcję można zafundować na miesiąc np. w grudniu przed okresem świątecznym.Naprawdę 200 tyś zł można by spożytkować bardziej praktycznie inwestując choćby w modernizację oświetlenia ulicznego czy poprawę wizerunku placu ratuszowego.
~jeleniogórzanka 19-02-2008 13:30
Świetny pomysł z tym lodowiskiem na próbę niech będzie na Placu Ratuszowym ale na stałe powinno być w innym miejscu. Plac Ratuszowy nie jest do tego odpowiednim miejscem.
~Normaly 19-02-2008 13:37
Lokalizacja bardzo kiepska jeszcze niech to lodowisko obwarują do okoła tamtejsi handlaże i będzie sielanka tylko wtedy będzie trzeba otworzyc jakiś ponkt na ratuszu pamiętając o amatorach trunków wyskokowych i tanich win.Lepiej w innym miejscu gdzie też jest wolne miejsce niż zapychac ten plac ratuszowy bo takie lodowisko będzie nawet trafnym pomysłem i wreszcie coś sie zaczyna dziac i niemożna wszystkiego krytykowac a koszt nie az tak wielki i starczy na kilka ładnych lat nie jak to w Cieplickim akłaparku tylko na częśc sezonu
~IZA 19-02-2008 14:23
Lokalizacja może nie trafiona,ale pomysł świetny. (Właściwie przez miesiąc może być,ale później pojawi się więcej imprez plenerowych na placu ratuszowym) Cieplickie lodowisko zaraz trzeba będzie zwinąć, a to może zostac przez cały rok .Dodatkowa atrakcja zarówno dla mieszkańców jak i bogatsza oferta dla turystów. Tylko trzeba zmienić lokalizację, może na ZABOBRZU ? Chociażby w tzw"Dołku" obok Ronda, bo teraz to co tam jest wygląda jak slamsy,nie wiem kto zezwolił na takie namioty obleczone ohydną folią i pozabijane dechami , masakra!!!W zeszłym roku było jeszcze gorzej ,bo ta folia przybita była dechami do siatki dookoła całego placu,a jak wiatr to pozrywał, to tylko strzępy wisiały, aż wstyd. Taki fajny plac,dobra lokalizacja a nie wykorzystany odpowiednio.
~zakretka 19-02-2008 14:23
Lodowisko dobra rzecz, jestem za zajęciami ruchowymi ale uparcie będę "przynudzać" na temat basenów. Z basenów ucieszy sie pewnie znacznie większa liczba osób. Potrzeb jest wiele i każdy grosz sie liczy ale popieram lodowisko i "domagam" sie basenów termalnych i nie tylko.
~Cynik 19-02-2008 18:00
Ja sobie wmawiam, że jest to lodowisko termalne - zamiast basenów termalnych, które powstaną dopiero po referendum.
zloty666 19-02-2008 20:36
Czyżby coś się zaczynało dziać w Jelonce ? Powoli, powoli i może Multikino i Aquapark zaczną się budować ?!
~prof. Nilsson 20-02-2008 10:22
zaczną sie budować... same;-)
~mmg 21-02-2008 10:50
~Mieszkaniec - twierdzisz, że lodowisko w Cieplicach jest zwykłym bublem, to ty jesteś zwykły bubel, zwykły burak, pewnie nigdy tam nie byłeś a z założenia jestes na NIE!!! Pewnie taki masz charakter więc nie komentuję bo szkoda słów i miejsca na jelonce. Lodowisko w Cieplicach to świetny pomysł, wiem bo z niego korzystam z całą rodziną co najmniej 3 razy w tygodniu, to miejsce bardzo popularne, lubiane przez dzieci, młodzież i dorosłych (również dziadków), przyjedź to zobaczysz. Podziękowania dla Władz i prośba o jeszcze :-)))))
~ 21-02-2008 15:22
za 10 zloytych heheh to za drogo a kto ma swoje lyzwy to poino bys przyjemne a niech tu cala 5 od rodzinka pojdzie na lzywy to jakies 50 zl zakladajac ze rodzinka ma 5 osob watpie ze to przetrwa przy tych cenach

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Tu też świętowali

Śledztwo ws. KPR–u umorzone

Stoi kolej na Kopę

Radni KO przeciw kupcom?

Studium na początek

Sonda

Wypalenie zawodowe należy uznać za chorobę?

Oddanych
głosów
866
Tak
64%
Nie
29%
Nie wiem
7%