MenuZamknij

WIADOMOŚCI

SPORT

Motorowe szaleństwo

Wiadomości: Jelenia Góra
Piątek, 22 września 2006, 0:00
Autor: TEJO
Fot. Jarosław Witkowski
Pogoda sprzyja właścicielom motocykli terenowych. Kłopot w tym, że – podobnie jak wiosną – zamiast w terenie, jeżdżą po mieście. Często tam, gdzie nie wolno.

W czwartek policjanci otrzymali zgłoszenie o szalejącym motocykliście, który straszył kuracjuszy w… alejkach parku Zdrojowego.
– Nie dość, że jest tam strefa ciszy, to przecież taki człowiek może zrobić krzywdę starszym i schorowanym ludziom, którzy spacerują po parku – mówi Joanna Sośnicka, która przebywa właśnie w Cieplicach.

Hałasujący motocykliści są, niestety, dla policji nieuchwytni. Jeżdżą nieoznakowanymi maszynami, które mogą praktycznie wszędzie wjechać i ukryć się przed radiowozem. Najczęściej policja jest bez szans, nawet kiedy ściga motocykl na normalnej drodze. – Wystarczy najmniejsza ścieżka i motor znika.

Kawalkady „endurowców” przetoczyły się także w piątek w okolicach osiedla Czarne. – Pędzili jak szaleni. Było ich kilku. Hałas jak od bombowców – usłyszeliśmy od okolicznych mieszkańców.

Zapewne znów będą wjeżdżali na tereny Karkonoskiego Parku Narodowego oraz inne leśne ścieżki uprzykrzając ludziom spacery i niszcząc dukty.

A przecież można się wyszaleć, o czym już wspominaliśmy, w pobliżu Siedlęcina, gdzie istnieją tereny przygotowane specjalnie dla amatorów głośnych i niebezpiecznych jednośladów.

Ogłoszenia

Czytaj również

Apel Pamięci w SP 15

Motocykliści dla Niepodległej

Studium na początek

Komentarze (18) Dodaj komentarz

~MX 22-09-2006 16:04
tak, trzeba ich traktowac jak groznych motocyklistow przestepcow bo maja glosne motory i szybko jezdza no i czasem nawet skacza, wtedy to juz trzeba ich traktowac jak terrorystow !. gosc w parku na motorze to rzeczywiscie przesada ale na os. czarne ?! a moze to rzeczywiscie byl bombowce ?
~GANGSTA 22-09-2006 18:37
tia bombowce.Predzej matka teresa.Nie wiem czego ludzie chca od motocrossowcow:P pewnie pieniędzy po ktore jeździ sie za granice.taka norwegia naprzyklad.Nie dawno ukradli 2 pajera niech tym sie zajma a nie motorowerzystami - papa - masazysta
~sebus 22-09-2006 19:54
to zrobcie tory specjalnie przystosowane dla motocrossowcow nic wam sie nie podoba - jazda na rowerze na desce na motocrossie wszystko zle...
~ALICE 22-09-2006 21:21
Przez Czarne to oni fakte fakte przejeżdżają ale nikomu krzywdy nie robią! CO z tego że hałas? Chyba hałasować między 6 a 22 można? Ci ludzie poszaleli. A marudzą najczęściej stare dziadki, którzy w młodości sami na swych SHLkach albo WSkach szaleli. "Zapomniał wół jak cielęciem był". Lepiej że się młodzi ludzie tak wyszaleją niż mieli by to robić w inny sposób. Z tym parkiem to rzeczywiście trochę przesadził ktoś, ale czarne???
~Kamlot 22-09-2006 21:36
no sorry ale zeby dojechac z cieplic albo z sobieszowa no to niestety trzeba przejechac przez park narodowy , zbudujcie nam tor w okolicach cieplic to nie bedzie takich problemow,
~Lolek 22-09-2006 21:56
Taa, znowu komuś zaczeło przeszkadć że jeździmy, tylko czekałem kiedy ktoś znowu poruszy ten temat.Ludzie! My, mimo tego, że na bike'ach wyglądamy tak, jakby nic nas nie obchodziło i nic nie mogło zatrzymać, naprawdę MYŚLIMY! A to że nasze sprzęty chodzą troszkę głośniej niż "maluch" po "wiejskim tuningu" nie oznacza że lecimy na złamanie karku i chcemy wszystkich pozabijać!A co do niszczenia "duktów" - jeździmy takimi trasami że przeważnie nikt nimi nie chodzi, a jeżeli już to napewno nie nieszczymy ich bardziej niż opady deszczu. BEZ PANIKI PROSZĘ!! My naprawdę nie robimy nikomu krzywdy!Pozdrawiam.
~Wave 22-09-2006 22:03
Dobrze, że jeżdżą, dopóki sobie (ani nikomu) nic poważnego nie zrobią... jednakowoż we wspomnianym parku faktycznie częstym zjawiskiem są zchorowani kuracjusz, więc crossowcy powinni zachować szczególną uwagę, bądź zmienić trasę na jakąś mniej uczęszczaną przez ludzi - taka jest moja rada względem bezpieczeństwa...
~Kwiatek 22-09-2006 22:14
MX ty jesteś jakimś betonem co siedzi non stop przy kompie. Ja ci nie bede mówił dlaczego oni kochają ten sport (który do tanich nie należy). PEwnei jesteś biedak i jak widzisz jak chłopaki latają na hopach to cie roznosi z zazdrości!! Sam kocham motocross i nie potrafiłbym bez tego żyć!!
~Paweł 23-09-2006 13:35
no dokładnie dopieprzają sie w sumie o nic.A z z tym torem w okolicach cieplic/sobieszowa to dobry pomysl xD
~do pana Stanisława 23-09-2006 16:26
Prosimy o powtórne przesłanie Pana komentarza. Dziękujemy! Redakcja
~Marcin P. 23-09-2006 21:12
Czytając tytuł tego artykułu miałem wrażenie, że będzie to jakaś relacja z IX Pikniku Cross Country w Siedlęcinie a tu się okazuję, że redakcja Jelonki po raz kolejny jedzie po motocyklistach off-road , zamist wspomnieć o pięknej imprezie która pewnej niedzieli zrzeszyła pasjonatów tego sportu i terenowego szaleństwa. I jeszcze jedno, również neguję jadę po Parku Zdrojowym i jego okolicach jak i Karkonoskim Parku Narodowym. Niestety ale zawsze w każdym stadzie znajdzie się jedna czarna owca i nie mierzmy wszystkich jedną miarką...
~Patol 23-09-2006 21:49
po parku to jeździł jakiś patologiczny małolat na simsonie - skuterze!!!! Ja myśle ze to raczej ma mało wspolnego z motocrossem :/ Tylko taki szczyl psuje crossowcom opinie która i tak jest zszargana przez media które nie mówią do końca całej prawdy!
~Paweł 23-09-2006 22:16
No dokładnie a nawet nic nie wspomnieli o pikniku.W październiku kolejny i też pewnie bedzie cisza a później naskoki na motocrossowcow.
~Michał 23-09-2006 22:53
Kwiatek chyba się źle wczytałeś w komentarz MX, albo to ja źle coś zrozumiałem, ale wydaje mi się że MX napisał tekst prześmiewczy i w karykaturalny sposób przedstawił swój punkt widzenia. Myśle że jesteśmy zgodni i wszyscy popieramy motocyklistów. Dla mnie liczy się, że ci ludzie coś potrafią z sobą zrobić. Zdarzają się wyrzutki, ale większość to porządni mieszkańcy jeleniej i okolic. Oczywiście trzeba napiętnować tych co łamią wszystkie zasady, ale denerwuje mnie szerzenie nienawiści wobec wszystkich. Redaktorzy "jelonki.com" dokładają do tego swoje pięć groszy. Etyka dziennikarska obliguje poza tym do zapoznania się z racjami obu stron. Można pisać ciągle źle o motocyklistach, ale trzeba też dojrzeć pozytywne strony tego sportu i tych ludzi. Trochę więcej obiektywizmu...
~FreeRider 24-09-2006 13:31
śmieszą mnie takie artykuły...wole jezdzic motorem niż siedziec w domu albo pić wina pod sklepem.pozatym nikt nie wspomina o bezmózgach ktorzy rozwieszaja żyłki lub druty kolczaste w terenie a my w to wpadamy!!!to jest dopiero szczyt debilizmu, takie wypadki mogą sie konczyć smiercią albo kalectwem!!!ludzie myślcie troche!!! pozdro dla endurowców
~marqo 24-09-2006 14:28
to muzyka dla uszu!!!dzwięk mojej 600.trzeba łoić ile sie da tylko wiadomo na pieszych trzeba uwazac.
~Chopers 25-09-2006 9:31
Szkoda, że znów jest koniec lata. Trzeba się będzie przesiadać do "puszek". Pozdrawiam wszystkich zmotocyklowanych i zbicyklowanych ludzi. Niech żyją dwa koła.
~kubek 25-09-2006 9:46
normalni crossowcy NIE JEŻDŻĄ po parku zdrojowym i NIE JEŻDŻĄ szybko asfaltem bo co to za przyjemność??? pozdro dla bombowców

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

O rozpadających się górach

Konieczna przerwa

Willi Erich Peuckert – 50 rocznica śmierci

Nie dla tego masztu

Odszedł Stanisław Pelczar, przed laty naczelny "Nowin Jeleniogórskich"

Sonda

Wypalenie zawodowe należy uznać za chorobę?

Oddanych
głosów
787
Tak
64%
Nie
29%
Nie wiem
7%