MenuZamknij

WIADOMOŚCI

SPORT

Maszt wśród blokowiska

Wiadomości: Jelenia Góra
Piątek, 15 czerwca 2007, 0:00
Aktualizacja: Piątek, 15 czerwca 2007, 7:51
Autor: TEJO
Fot. Archiwum
Urządzenie przekaźnikowe telefonii komórkowej na największym osiedlu w mieście.

Jedna z sieci operatorów telefonii komórkowej zamierza wybudować stację bazową, czyli maszt, na dachu budynku Poczty Polskiej S.A. przy ul. Sygietyńskiego 8 na Zabobrzu III.

Jak poinformowała Ewa Tomera, naczelnik wydziału rolnictwa i ochrony środowiska UM, wniosek o wydanie zgody na powstanie wspomnianej inwestycji już wpłynął do urzędu.

Jednak zgodnie z prawem, na temat lokalizacji mogą wypowiedzieć się mieszkańcy. Mają na to czas do 2 lipca.
W tym terminie można zgłaszać wnioski i uwagi, od których uzależnione jest wydanie odpowiednich pozwoleń inwestorowi

Uwagi i wnioski w przedmiotowej sprawie można składać w Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta w Jeleniej Górze przy al. Wojska Polskiego 36.

Ogłoszenia

Czytaj również

Udany Piknik Strzelecki

Świętują Niepodległość

Łoś w Karkonoszach

Komentarze (39) Dodaj komentarz

~Tomek 15-06-2007 8:08
Hmmm no nie wiem czy to najlepszy pomysl:/
~jabol 15-06-2007 8:31
Nie zgadzam się! Jak piję prz przekaźniku to słyszę rozmowy Obrębalskiego z Loredem Vaderem.
~mieszkanka jg 15-06-2007 9:03
takie stacje bazowe powinny powstawać daleko poza miastem a w naszym mieście stacje bazowe powstają jak grzyby po deszczu, nikt nie liczy się ze zdrowiem mieszkańców, a nasi przedstawiciele w urzędach zasłaniają się przepisami. Moim zdaniem operatorzy sieci komórkowych są na tyle bogaci, że stać jest ich na wybudowanie urządzen poza miastem, ale przecież w mieście taniej
~ppp 15-06-2007 9:06
na największym osiedlu jest też najwięcej komórek i żeby działały poprawnie powinno być tam co najmniej parę przekaźników. jak ktoś nie pamięta, że jeszcze niedawno w okolicach carrefoura nie było sygnału 'plusa', to przypominam. robienie wiadomości dnia z nowego przekaźnika na poczcie – i okraszanie jej zdjęciem czegoś w rodzaju wieży widokowej ;) jest dosyć zabawne. no ale w końcu mieszkamy w jelonce, w której nic się nikomu nie podoba – więc huzia do protestów szanowni mieszkańcy!
~cr@zy 15-06-2007 9:15
Sprawa i tak jest przegrana, gdyz nie ma raportu w KRRiT, ze tel.komorkowa szkodzi zdrowiu, ale i tez ze nie pozostawia wplywu na ludzkie zdrowie... Tu chodzi o kase i koniec, nikogo nie obchodzi ludzkie zdrowie. Poza tym stawianie tego masztu jest chyba troche bez sensu, bo wszedzie tam jest zasieg
~xxxxxx 15-06-2007 9:31
zdaje się, że nasze miasto ma status miasta uzdrowiskowego, w którym nie powinno być takich urządzeń a co sie okazuje że nawet w cieplicach stoi na uzdrowisku, skandal!!!!!!!,ponadto na terenie cpn stoi już maszt telefonii komórkowej i teraz na poczcie !!!!!!!! czy to nie jest za bliska odległość . W mieście turystycznym jak Jelenia Góra nie dłigo turyści będą zwiedzać nie zabytki jeleniogórskie ale będą podziwiać stacje bazowe sieci komórkowych, bo przecież dodaja uroku i piekna naszemu miastu, jeden stoi blisko placu ratuszowego widok jest przecudny, brawo!!!!
~rany ale niedouczeni 15-06-2007 9:47
Jak sie nieznacie to sie nie odzywajta, prosta piłka przekaźnika NIE POWINNO TAM BYĆ!!!! A to dlatego, że każda sieć ma praktycznie na maksa tam zasięg !!! TO po czi ki ch.. robić następną stację ??? A może to jakiś nowy operator np. playa czy inne tam dziadostwo ?? tutaj też mam bardzo proste rozwiązanie, niech skorzystają z obecnej infrastruktury przekaźników, tzn niech sie dogadają z innymi operatorami, zapłacą i już proste i logiczne. Ale przecież te ch... nie mogą bo przecież muszą mieć swój własny !!! Myśle, że nawet jesli inni operatorzy nie będą chcieli udostępnić im przekaźników to dobrym rozwiązaniem by było zmusić ich do tego, wprowadzając parę poprawek do ustawy antymonopolowej. I już. Wszytko jest proste i logiczne, ale nie dla tępaków z sieci komórkowej.
~Rany Boskie!!! 15-06-2007 9:59
Boże, Tomera, przestań sie zajmować pierdółkami o autobusach, ratuj nasze zdrowie! Powiedz żonie, co i jak, nie chcemy mieć raka. Na Zachodzie już dawno to rozumieją, a w tym dzikim kraju kasa rządzi.
~jerry 15-06-2007 10:16
W tym super mieście operatorzy nie mogą uruchomić usług, gadanie to nie wszystko. Szybki internet UMTS,EDGE,HSDPA, jak ktoś pije pod nadajnikiem to mu to nie jest potrzebne, natomiast mi jest to potrzebne i tym, którzy tu przyjeżdzają też. Proponuję zamknąć Jelenią Górę jako skansen będzie może pseudo–ekologicznie.
~wylolowali 15-06-2007 10:40
Z nadajników korzystają wszyscy operatorzy tj. heyah od ery, samiswoi i play od plusa, pop i orange go od orange. Po co kolejny nadajnik? jest zasięg to już kombinują jak koń pod górę!
~do ppp 15-06-2007 11:05
Jeżeli Ci nie przeszkadza,że taki przekaźnik niszczy zdrowie (spytaj ludzi z ul. Drucianej–bo miele pare lat na dachu–jakie to ma skutki)–to postaw sobie wszystkie na dachu własnego domu–wiesz jaką fortunę zbijesz–za dzierżawę... To szkodzi zdrowiu – to pewne – ale jakby ogłosili to oficjalnie – to raczej nikt by nie kupował juz tego ustrojstwa... A mieszkańcom Jelonki nic się nie podoba,ponieważ jak Nam zrobią nową drogę–to źle i bezmyślnie, jak zrobią inwestycję w centrum–to nie ma gdzie parkować, jak coś uchwalą–to tyczy się to podwyżek , a jak przyjdzie Pan z pieniążkami–to może wszystko–niszczyć środowisko, zdrowie mieszkańców... Jeszcze radar tuz za granića– od tarczy antyputinowej – i już nikt tu nie przyjedzie wypoczywać... I trzeba to negowac,żeby mogło być lepiej– bo te wszystkie poczynania mają na celu jak największe wypchanie kieszeni tym–co za 4 lata odejdą ze względu na koniec kadencji i będą musieli mieć fundusz,żeby do końca swych dni pławić sie w luksusie–a wiec drodzy włodarze–zacznijcie w końcu myśleć o mieszkańcach–a nie o sobie–bo to co robicie nosi miano farsy,bicia piany (wybory przewodniczącego rady) i mamienia Nas– wyborców... Chcemy zdrowia.rekreacji, bezpieczeństwa ,parkingów, opieki zdrowotnej, czystości, funkcjonującej komunikacji, tras rowerowych, koncertów plenerowych–które powinny być codziennie okresie wiosenno–letnim(np. kwartecik w muszli), miejsc pracy nie związanych z taśmą i supermarketem, krzewinia kultury(mamy bogatą historię tkactwa,malarstwa, grafiki–Gielniak, Literatury–Hauptmann,,szkła artystycznego i wszelkiego rodzaju rzemiosła–które należy propagować i do niego wracać...),a nie otwierać miejsca pracy w których mgr filozofii i ktoś po OHP – dostają taką samą wypłatę. Kubeł zimnej wody na łeb–moze się Wam przypomni po co i dla kogo tu jesteście–i z czyich podatków macie mega wypłate–za nieróbstwo i działanie na Naszą szkodę... Pozdrawiam.... r..
~student 15-06-2007 11:08
skoro operator chce postawic stacje bazowa znaczy ze ma jakis w tym cel... tak krzyczycie przecz z nadajnikami a jak wtedy bedziecie pisac smski i dzwonic??? Decyzja o postawieniu tam stacji moze miec rozne podloza: 1) zwiekszyla sie liczba abonentow i obecne stacji sa przeciazone 2) polepszenie sygnalu w strone jezowa 3) a moze nawet chca wprowadzic w naszym kochanym miescie UMTS
~Sith 15-06-2007 11:19
Czy naprzeciwko budynku Poczty mieszka autor bądź inspirator tej wiadomości, że robi z tego problem? Jakieś sto metrów dalej na terenie parkingu przy Shellu stoi od jakiegoś roku nadajnik, a nie przypominam sobie by ktoś robił z tego powodu zadymę.
~Stańczyk 15-06-2007 11:19
to u waq wciąż przed samochodem biegnie człowiek z flagą żeby ostrzegać mieszkanców? niby te wszystkie wynalazki szkodzą zdrowiu a średnia dożywalność wzroła w ciągu 50 lat niemal dwukrotnie. Nieuki qrde.
~antyradar 15-06-2007 11:27
Do do ppp : Swięta prawda i racja. Jak komuś mało łączy, niech zmieni operatora lub miejsce zamieszkania, a nie innych "uszczęśliwia" dla własnej wygody. Nikt mu nie karze korzystać z "komórki" w tamtym rejonie i mało mnie interesują jego bolączki związane z jego wygodnictwem.
~Mieszkaniec Sygietka 15-06-2007 12:17
NIE ZGADZAM na maszt obok mojego bloku. Pewnie urząd sie zgodzi ze względu na kasę.
~do ppp 15-06-2007 13:06
Plusa w carrefourze nie bylo, bo nie dogadali sie co do kasy z innym operatorem, ktory mial w poblizu nadajnik – firmy telekomunikacyjne walcza ze soba, i nie zawsze im sie oplaca korzystac z jednego nadajnika – dlatego stawiaja nowy.
~cr@zy do jerry 15-06-2007 13:10
Nie chodzi, zeby nie robic nic – tylko zeby zrobic raz, a porzadnie! Czy myslisz, ze nikt tu nic nie chce, bo po prostu taka jest natura polaka? Ja Ci mowie, ze niech ta firma znajdzie inna lokalizcje gdzies dalej od blokow, i niech nawet postawia dwa nadajniki, ale MADRZEJ!!
~goniek 15-06-2007 13:27
a mi to tam rybka:D niech sobie bedzie:D
~lx 15-06-2007 13:37
Dziwny jest ten świat. Komórkę chce mieć każdy – masztu nikt. Czysto chce mieć każdy – wysypiska czy spalarni nikt. Mało odpadów chce mieć każdy – segregować śmieci nie chce prawie nikt. Samochodem chce jeździć wielu ale nikt nie chce mieszkać przy stacji paliw czy ruchliwej ulicy. Wielu z tych co jeżdżą autobusami najchętniej chciałoby podjeżdżać pod klatkę schodową, ale samochody wara od ulicy przy której mieszkają (bo robią hałas). Właściciele samochodów (duża ich część) najchętniej wjechaliby do sklepu czy urzędu pod samą ladę/biurko. Znaki zakazu są nieistotne. Przejść cię czystym deptakiem chce każdy. Papier po lodach czy kupę po swoim psie mało kto wrzuca do kosza. Większość protestuje przeciwko hipermarketom, ale ta sama większość robi tam zakupy. Ludzie. Pomyślcie trochę. Nie da się zrobić wszystkiego tak, żeby każdy był zadowolony. Zazwyczaj wybiera się mniejsze zło (lub większe dobro). Na każdej niemal decyzji ktoś zyskuje a ktoś traci. Jak postawimy przy ulicy znak zakazu zatrzymywania się to ci, którzy chcieliby się zatrzymać tracą. Zwiększa się jednak przepustowość ruchu i ci, którzy nie chcą się tam zatrzymywać zyskują. Zasadą demokracji (dziś prawie każdy twierdzi, że o nią walczył) jest prawo większości. Większość niekoniecznie musi mieć rację, ale większość decyduje. I decyzje podejmowane być powinny również z uwzględnieniem interesów większości. A mniejszość? – ktoś zapyta. Dlaczego ma być poszkodowana? Odpowiem. A dlaczego większość ma być poszkodowana? Mniejszości można dać odszkodowanie czy rekompensatę. To tak jak buduje się autostradę. Wykupiony jest teren o długości 50 km a kilka osób nie chce sprzedać terenu na odcinku kilkuset metrów. Dlaczego tysiące osób mają mieć gorzej bo kilka się upiera? Przykład z Jelonki. Trzy osoby kupiły sobie grunt (po parę zresztą zł za m) a teraz żądają po kilkaset. I zablokowana jest realizacja wielomilionowej inwestycji, z której efektów większość nas mieszkańców będzie korzystać. Jakoś wszyscy kupują szynkę w sklepie (która na drugi dzień jest obślizgła a na trzeci ucieka z talerza) a nikt jakoś nie protestuje, że jej spożywanie jest o wiele bardziej szkodliwe niż fale masztu telefonicznego. Trzeba iść do przodu. Nie róbmy, jak napisał jerry, skansenu z naszego miasta. Bo skansen jest może i specyficzną atrakcją dla przyjezdnych ale dla mieszkańców piekiełkiem. Do ppp. "Chcemy...". Jak to łatwo powiedzieć. Wskaż źródło finansowania tego chciejstwa. Nieważne co kto chce. Ważne, skąd wziąć na to pieniądze.
~zabobrzanin 15-06-2007 14:39
Mam nadzieję, że nie powstanie ten maszt bo najbliżej mieszka Pan Sarzyński, chyba że telefonai zafundoewała mu nowe lokum więc zgoda na 100% będzie.
~do lx 15-06-2007 15:31
a więc podam Ci źródło finansowania tego "chciejstwa"–radny, sejmik, prezydent – funkcja społeczną – i juz mamy miesięcznie na wspaniałą inwestycję–a w skali roku....jak również ludzi z pasją i misją społeczną, którzy zmienią Nasze bytowanie na troszkę lepsze... Nie ważne co kto chce?????? To nieważne,ze oni chcą postawić tam nadajnik w takim razie.. Jest górka z Krzyżem–może tam???? nie lepiej??? Jak sie da na krzyzu 3 nadajniki–nikt nie zauważy profanacjii... Poza tym to krzyż Pański–więc niech weźmie na siebie ciężar udręki ;–] Wy chcieliście rządzić–to rządzicie–naobiecywaliście – prosze sie wykazać teraz–a nie bronic decyzjii na szkodę elektoratu... A co do przykładów z zakazem postoju–czy supermarketem–to ma sie to nijak do do szkodliwego dla zdrowia nadajnika, bo nie dostaniesz jakiego choróbska od znaku drogowego... a CO DO DEMOKRACJII I WIĘKSZOŚCI/MNIEJSZOŚCI – więcej głosów jest przeciw... więc co należy zrobić???? Dlaczego wiekszość ma być poszkodowana...??? Won ze szkodzącymi naszemu zdrowiu wynalazkami–wizawi naszych sypialni...
~antymasztowcy, 15-06-2007 15:33
fajni z was goście – młodzi, zdolni i potrafcie nawet z internetu korzystać... ale mentalnie jesteście na poziomie siedemdziesięcioletnich babinek na podlasiu w latach 40 XXw, które nie chciały elektryfikacji w zagrodach, bo kable promieniują i od elektryczności – jak powszechnie wiadomo – krowy przestają mleko dawać a ludziom kołduny rosną na głowach
~Pracownik GSM 15-06-2007 15:33
–Po pierwsze zgadzam sie ze nadajnik nie powinien stać na budynku mieszkalnym, gdyz promieniowanie szkoliwe skierowane jest w dól. ale to budynek poczty więc jedynie moze zaszkodzic pracowniką, no cóz niech zmienia prace. –Po drugie taki nadajnik zamontowny na maszcie ziemnym, ogrodzony tzw strefa ochronną nie stanowi zagrożenia. – Po trzecie najwieksze promieniownie występuje w czasie rozmowy telefonicznej i jest emitowane z telefonu komórkowego, a zapewne każdy tu piszący używa komórki, moze warto przestać?? – Po czwarte 50 lat temu jak w polsce stawiali pierwsze nadajniki TV to też wszyscy mówili – promieniowanie, tego nie powinno być. A myslicie że televizor, monitor, mikrofalówka, czy radio nie emitują promieniowania? – Po piąte każdy nadajnik może obsłużyć okreslą lidzbe abonentów w danej chwili, więc na powiększającym sie osiedlu gdzie przybywa abonentów nie uniknione są budowy nowycjh stacji nadawczych. – Po szóste o ile mi wiadomo stacja ta ma byc stacją UMTS (dla niewiedzących UMTS to telefonia mowej generacji) do której nie moga byc wykorzystywane stacje GSM) – Po siódme nigdzie na zachodzie nie robi sie szumu o takie rzeczy, poprostu sie buduje i koniec, a ludzie wykształceni wiedza ze takie budowle są nie do uniknięcia w rozwijającym sie społeczeństwie. – Po ósme polecam wybrac sie do biblioteki naukowej na Zabobobrzu, wypożyczyć sobie ksiązke na ten temat a dopiero pożniej zabierac głos w takiej sprawie – Po dziewiąte –do "mieszkanka jg" prosze mi powiedziec jaki jest sens budowy stacji poza miastem jezeli ma ona ograniczenia w zasięgu i po jej umiesczeniu tam i tak w mieszie nie budzie osiągalna? – Po dziesiąte to ze miasto jest turystyczne, a cieplice uzdrowiskowe to tym bardziej przemawia za budowa i pokrywaniem zasięgiem miasta, kuracjusze pewnie chcieli by miec możliwośc korzystania ze swoich telefonów. – Po jedynaste prosze nie pisać ze na jednym maszcie mógły byc nadajniki kilku operatorów, gdyż jest to nie realne, są to firmy konkurencyjne i nie po to budują maszty za ogromne pieniądze by urzyczać je konkurencji. – Po dwunaste i ostatnie – pozdrawiam czytelników, wegług których bo budowie nadajników krowy chorują na głowe.
~cr@zy do lx 15-06-2007 15:47
Chyba upal Ci doskwiera, albo nie potrafisz czytac ze zrozumieniem – nalezy robic MĄDRZE a nie tak, aby sztuke odwalic. Teoretyzujesz i tyle... ale pamietaj, ze zdrowie nie ma ceny. Oszczedzi operator, straca (na zdrowiu i pieniadzach) – ludzie mieszkajacy. To nie wyjdzie teraz, ale po latach...
~sobieszowianin 15-06-2007 16:17
Stawiać te maszty ile sie da na Zabobrzu,jak dla mnie to powinien być na każdym bloku !!
~do pracownik GSM 15-06-2007 16:49
jak ty masz taka wiedze na temat promieniowania anten to radze zebys zmienil prace zanim szef zorientuje sie ze jestes niedouczony... pojdz do biblioteki i wypozycz ksiazke na temat rozchodzenia sie fal elektromagnetycznych i wtedy zobaczysz ze wlasnie budynek na ktorym stoi maszt jest najmniej narazony na "promieniowanie"... z reszta wypowiedzi zgadzam sie w 100%... popre to tym ze jestem studentem PWR na wydziale Elektronika i Telekomunikacja
~mieszkaniec ul. Kiepury 15-06-2007 17:34
Nie ma bata – w poniedziałek tam dzwonię i dowiaduję się o sposobie zablokowania inwestycji, może wspólnymi siłami wszytskich mieszkańców tych kilu bloków uda się nie dopuścić do budowy masztu. Ktoś będzie się bogacił a ktoś inny tracił zdrowie !!!NIE!!!
~zawiedziony wyborca Pana Tomery 15-06-2007 20:23
Proponuję postwić maszt telefonii komórkowej na budnku Państwa Tomerów i skierować wszystkie linie autobusow tak by przejeżdzały pod ich oknem.Może wreszcie zmądrzeją
~lx 15-06-2007 20:37
ad vocem do ppp (mniemam) Właśnie dlatego napisałem, że dziwny jest ten świat. Piszesz, że większość jest przeciwko masztom. Ale większość (jeżeli nie wszyscy) ma komórkę i chciałbym widzieć ich miny gdyby nagle zlikwidować wszystkie maszty. Albo przynajmniej na jakiś czas je wyłączyli. Ciekawe doświadczenie. Myślisz, że operator ma takie widzimisię, żeby stawiać maszt? Nie. Ma taką potrzebę. A dlaczego ma taką potrzebę? Bo Ty i ja i wielu innych chce korzystać z telefonu komórkowego. Ja wcale nie twierdzę, że demokracja jest najlepszym systemem. Napisałem, że większość decyduje, chociaż większość nie zawsze musi mieć rację. Poza tym chyba coś ci się pokręciło. Od kiedy to władze miasta budują maszty. Buduje go operator. Dlaczego więc twierdzisz, że ktoś czegoś broni. A co do szkodliwych wynalazków: szprycowanie szynki stabilizatorami tak, że z 1 kg mięsa wychodzi 1,85 kg szynki też jest szkodliwe. A pewnie ją jesz. Monitor komputera, przed którym siedzisz też jest szkodliwy (o wiele bardziej niż maszt). Telewizor też. Instalacja elektryczna też emituje promieniowanie, nie mówiąc już o kuchenkach mikrofalowych. I tak z godzinę mógłbym Ci wymieniać. Religii i wiary oraz symboli kościelnych nie mieszaj do swoich wydumań i nie profanuj. To sfera prywatna, wręcz intymna. Nie godzi się i nie wypada. A co do chciejstwa. Kodeks pracy stanowi, że za każdą pracę należy się wynagrodzenie. Ciekawy jestem, czy Ty też chciałbyś pracować za darmo? Jest wiele organizacji pozarządowych. Spróbuj tego chleba jako wolontariusz. Pogadamy. Od wielu lat pracuję społecznie. Pozyskałem lub pomogłem pozyskać (szczególnie dla dzieci) więcej pieniędzy, niż kiedykolwiek miałeś w ręce. I cały czas to robię. Tyle, że ja nie mówię, że chcę to, chcę tamto. Co zrobiłeś dla innych? Co zrobiłeś dla miasta? Jesteś pępkiem świata, że wszystko Ci się należy? Popracuj trochę. Poczuj smak pomocy innym. Może Ci się trochę przejaśni. do cr@zy Wiem ile znaczy zdrowie. Wydałem wiele pieniędzy na nie. A tak się właśnie składa, że parę miesięcy temu żona zachorowała (nieuleczalnie). Płaciliśmy i płacimy uczciwie ubezpieczenia. I co? NFZ nie ma pieniędzy, żeby ją leczyć. Tak jak i wiele innych chorych osób. A mnie też nie stać na ca. 6 tys. zł miesięcznie. Przez minimum kilka lat. Może mi pomożesz? Co to znaczy mądrze? Mądrze dla inwestora to tak, aby był maksymalnie duży efekt. Dla wydającego zezwolenie, aby były jak najmniejsze negatywne skutki społeczne. Przecież decyzji jeszcze nie ma. Np. Prezydent nie zezwolił ostatnio na maszt w parku Żiżki (przy ul. Lipowej). Skąd wiesz, że w tym przypadku wyda zgodę? Upał mi doskwiera. To fakt. Ale czytać ze zrozumieniem potrafię. Całkiem nieźle. Czytanie to jednak nie wszystko. Czasem trzeba jeszcze trochę pomyśleć.
~ciolo 15-06-2007 22:43
powinni postawic ten maszt a nie wy głupoty pieprzycie za robote byscie sie wzieli a nie pierdoły pisali
~pawel 15-06-2007 23:21
jak czytam po raz kolejny że jelenia jest miastem turystycznym to mi sie smiac chce, nie znacie znaczenia pojecia slowa "miasto turystyczne"
~Femme fatale 15-06-2007 23:36
Nie cofajcie się do ery kamienia łupanego. Idźmy z biegiem czasu!
~hugo 16-06-2007 11:29
maszt wam zdrowie zabiera cymbaly?a codzienne otaczajace nas klimaty sa w porzadku? co wam taki maszcik zaszkodzi zastanowcie sie co piszecie tumany...
~cr@zy do lx 16-06-2007 14:21
Wiesz, ile znaczy zdrowie, ale widze, ze jesli ono Ciebie bezposrednio nie dotyczy, chyba Masz to gdzies :( Madrze to tak, aby mieszkancy(konsumenci) osiagneli najwiekszy zysk przy mozliwie najmniejszych stratach... O firmy sie nie martw, gdyby to bylo nieoplacalne, to technika nie szla by tak do przodu. Dla nich to tylko oszczednosc, jesli postawia jeden zamiast dwoch masztow. Dodatkowa oszczednosc to taka, ze budynek poczty jest strzezony, i nie trzeba wynajmowac sluzb ochrony, aby jezdzili i kontrolowali takie maszty. Zrodlo zasilania tez jest, czyli nastepna inwestycja odpada... Gruntu tez nie trzeba kupowac. To sa oszczednosci, za ktore jakis prowadzacy projekt dostanie premie, a ludzie pozniej moga to odczuc na zdrowiu... Nie mowie tu o pieknie krajobrazu, bo na zabobrzu piekno raczej nie istnieje. A to jak NFZ dziala i dlaczego nie mamy opieki takiej, jaka powinnismy miec, to juz temat na calkiem inny artykul... Ja tez mam chorego w rodzinie, ktoremu nfz nie pomoze, ale nie robie z tego publiki. Myslec to moze i myslisz, ale czy Masz doswiadzczenie, zwiazane z telekomunikacja? Ja mam...
~cr@zy do "Pracownik GSM" 16-06-2007 14:33
Chlopie, czym predzej lec na uczelnie i dowiedz sie jak wyglada propagacja fal... a jak nie, to do zameczku do biblioteki i czytaj, bo chyba jakies dziwne ksiazeczki czytales... jesli studiowales, to wlasnie oblales "anteny" i projekt z "radiolinii"...
~Cabanek 16-06-2007 14:49
ciemnota ludzka nie zna granic aj aj aj :/
~anglik 16-06-2007 21:44
trzy lata temu na poczcie głównej instalowali jakieś anteny a co ciekawe prace te wykonywali w nocy przy światłach latarek .jest to bardzo podejrzane.
~czarnobyl 18-06-2007 22:13
Panie Prystrom, gdzie pan jest...

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Wypadek przy baniakach  

Koperty życia już w Mysłakowicach

Nie bądźmy obojętni

Wyrzucali kwiaty za płot

Radni KO przeciw kupcom?

Sonda

Wypalenie zawodowe należy uznać za chorobę?

Oddanych
głosów
829
Tak
63%
Nie
30%
Nie wiem
7%