MenuZamknijRaport
Koronawirus

WIADOMOŚCI

SPORT

Czwartek, 9 lipca
im. Sylwii, Weroniki

Marihuana coraz popularniejsza?

Wiadomości: Jelenia Góra
Niedziela, 24 lipca 2011, 16:33
Autor: waskipp
waskipp
Fot. waskipp
System prawny w Polsce nie radzi sobie skutecznie z tzw. miękkimi narkotykami. Młodzi ludzie siedzą w więzieniach za posiadanie śladowych ilości konopi indyjskiej. Czy w Jeleniej Górze możemy spodziewać się Marszu Wyzwolenia Konopi, które organizowane są w wielu polskich miastach?

Co jeleniogórzanie sądzą na temat legalizacji marihuany? Czy kara więzienia za posiadanie tzw. „blanta” jest odpowiednim sposobem walki z miękkimi narkotykami? Czy dozwolone używki, typu papierosy i alkohol nie są tak samo szkodliwe, albo i bardziej? W jaki sposób uświadamiać młodzież o zagrożeniach dotyczących wszystkich używek? Dlaczego niektórzy walczą o prawo częściowej legalizacji konopi indyjskiej? Czy jest możliwe, że zwolennicy złagodzenia prawa narkotykowego m.in. członkowie inicjatywy Wolne Konopie znajdą się na listach wyborczych do Sejmu, dowiecie się w programie Agaty Galas, „Głos Ulicy”.

Ogłoszenia

Czytaj również

Spotkanie z prezydentem Andrzejem Dudą

Senator zaklejał plakaty? Jest odpowiedź K. Mroza

Przy Handlówce z darmowym parkingiem

Komentarze (109) Dodaj komentarz

~ja 24-07-2011 17:36
tak jest chłopaki maja racje - SADZIĆ PALIĆ ZALEGALIZOWAĆ! :) a buractwo, które jest na NIE, bo nie won krzyża pilnować!!!
~bol 24-07-2011 19:27
czy takie koszuleczki gdzies mozna dostac? :D peace...
~ceelo 24-07-2011 19:34
sam nie pale ale jestem za legalem. ruszcie głową.
~ignacfromanglia 24-07-2011 19:49
LEGALIZACJA TU I TERAZ! Sadzic!Palic!Zalegalizowac!
~Dereck 24-07-2011 19:54
Witam pan organizujący marsze konopi odpowie na pytanie 1 jak rozumie palenie ci co palą w cieplicach to kradną i robią dym 2 Czy chce mieć naprawdę taki syf jak w holandi 3 Czy ktoś zabroni małym kolesiom takim 10 11 lat palić koledzy poczęstują bo łatwo będzie załatwić 4 Nigdy tego nie zrobią nie potrzebie się ścierasz chłopie poczytaj jak jest stan holandi ćpun na ćpunie gorzej niż w komunie młodzież chce palić a potem jak małpy skakać taka jest prawda pozdrawiam panią nauczyciel bo ma kozak syna co walczy o prawa
~dogg 24-07-2011 19:56
racja popieram aktywistow! wolne konopie di sejmu !
~SIOU YO 24-07-2011 20:05
AD 1. oni pala przy okazji, najczesciej pija albo cpaja PIKO lub amfetamine badz mefedron DERECKU AD 2. W Holandii nie ma syfu, poza tym do Polskie spoleczesntywo nie jest tak tolerancyjne jak holenderskie, poza tym moj kolego proponujemy zupelnie inne rozwiazania niz takie co obowiazuja w Holandii. Naucz sie slowa kontrolowana legalizacja. AD 3. Czy teraz im ktos zabrania? Malo tego takim malolatom dilerzy obecnie daja narkotyki aby malolaty sprzedawaly poniewaz im nic nie grozi AD 4. Pani nauczyciel wydała syna sto razy bardziej potrzebnego naszemu krajowi niz twoja skromna osoba.
~SIOU YO 24-07-2011 20:14
AD 1. oni pala przy okazji, najczesciej pija albo cpaja PIKO lub amfetamine badz mefedron DERECKU AD 2. W Holandii nie ma syfu, poza tym do Polskie spoleczesntywo nie jest tak tolerancyjne jak holenderskie, poza tym moj kolego proponujemy zupelnie inne rozwiazania niz takie co obowiazuja w Holandii. Naucz sie slowa kontrolowana legalizacja. AD 3. Czy teraz im ktos zabrania? Malo tego takim malolatom dilerzy obecnie daja narkotyki aby malolaty sprzedawaly poniewaz im nic nie grozi AD 4. Pani nauczyciel wydała syna sto razy bardziej potrzebnego naszemu krajowi niz twoja skromna osoba.
~ 24-07-2011 20:17
pierwszy rozmówca wymiata, no koszula nieziemska, i ten akcent kowbojski ....mariuana :) jestem za sadzeniem na własny użytek!!!! bimberek i tytoń tysz ;) a nie na wszystkim kładzie łape państwo
~SIOU YO 24-07-2011 20:18
AD 1. oni pala przy okazji, najczesciej pija albo cpaja PIKO lub amfetamine badz mefedron DERECKU AD 2. W Holandii nie ma syfu, poza tym do Polskie spoleczesntywo nie jest tak tolerancyjne jak holenderskie, poza tym moj kolego proponujemy zupelnie inne rozwiazania niz takie co obowiazuja w Holandii. Naucz sie slowa kontrolowana legalizacja. AD 3. Czy teraz im ktos zabrania? Malo tego takim malolatom dilerzy obecnie daja narkotyki aby malolaty sprzedawaly poniewaz im nic nie grozi AD 4. Pani nauczyciel wydała syna sto razy bardziej potrzebnego naszemu krajowi niz twoja skromna osoba.
~ehhh 24-07-2011 20:21
ludzie.z tego co slysze od kolegow to marihuana pobudza mniej niz alkohol, nie raz przebywalem w towarzystwie "upalonych" ziomkow i nigdy nie bylo przeklenstw,chamsta i agresji. odwrotnie dzieje sie po alkoholu,jako przyklad podam panow ktorzy pija pod sklepami,a potem robia rozroby.
~ 24-07-2011 20:39
po alkocholu czowiek jest agresywny, a gandzia uspokaja to fakt, ale najwazniejszy jest powrót do natury, czyli 3xS: sadzenie samemu sobie, niczym szamani hehe, napewno to lepsze niż te całe dopalacze syfiaste, chemia jakaś, a tu naturka, ale taka z własnej chodowli a nie kupowana od kogoś, pryskana chemią, najważniejszy powrót do kożeni ;)
~do ~SIOU YO 24-07-2011 21:04
Wszystko super chłopie ścieraj się o trawę warto warto chcesz to ćpaj jak ci fajnie lataj na fazie wmawiaj sobie te brednie każdy konkretny biznesmen czy normalnie myślący koleś wie że brednie gadasz a masz oczy przejarane mi to lott a jeszcze jak brat temat gonił mogłeś marsz zrobić
~do ~SIOU YO 24-07-2011 21:10
Kontrolowana legalizacja jak bym był z marsa to bym to kupił ale jestem z polski i kontrolowane jest tylko czy masz prawko a pozatym zostało uchwalone w sejmie to i owo dlatego nigdy nie dojdzie do legalizacji i jeszcze lepiej jak będzie wyglądało społeczeństwo po 5 latach syf masz w głowie to sobie miej nie ludzie wiedzą co znaczy dać wolną dłoń zapytaj grona pedagogicznego w każdej szkole co sądzą o uczniach na fazie i jak im idzie przygotowanie do życia w społeczeństwie koleszko z malinika
~ 24-07-2011 21:57
mam wrazenie ze ktos tu probuje samemu ;-)
~Grzesiek 24-07-2011 21:57
Wiesz jak sobie radzą w życiu? A normalnie, nie tylko młodzież pali, robią to też nauczyciele, biznesmeni, prawnicy, lekarze a i pewnie niejeden policjant. Teraz, nie ma kontroli a dilerzy sprzedaja każdemu, proponując też inne narkotyki, jak na przykład crack. Prohibicja = brak kontroli.
~CZAPLITO 24-07-2011 23:19
SMIERC KONFIDENTOM, tyle na ten temat
~SIOU YO 24-07-2011 23:37
AD 1. oni pala przy okazji, najczesciej pija albo cpaja PIKO lub amfetamine badz mefedron DERECKU AD 2. W Holandii nie ma syfu, poza tym do Polskie spoleczesntywo nie jest tak tolerancyjne jak holenderskie, poza tym moj kolego proponujemy zupelnie inne rozwiazania niz takie co obowiazuja w Holandii. Naucz sie slowa kontrolowana legalizacja. AD 3. Czy teraz im ktos zabrania? Malo tego takim malolatom dilerzy obecnie daja narkotyki aby malolaty sprzedawaly poniewaz im nic nie grozi AD 4. Pani nauczyciel wydała syna sto razy bardziej potrzebnego naszemu krajowi niz twoja skromna osoba.
~ 24-07-2011 23:43
ty to jestes chyba z marsa. Kontrolowana legalizacja to np cannabis house, jakbys poznal ten projekt to bys wiedzial ze to nie jest wlazenie do kofiszopu i kupowanie baki na kazdym zakrecie. Zreszta piszesz bzdury. Myslisz ze ludzie od dzisiaj biora narkotyki ? Jakos ten syf o ktorym mowisz juz dawno by wyszedl na wierzch a moze juz wyszedl bo to co robia politycy to chyba oznaka cpania? Niestety prawda lezy po stronie wolnej konopi widac to po tym jak sie wszystko zmienia na swiecie ;) MALINNIK ZOO !
~dby 24-07-2011 23:56
do wszystkich przeciwników... jak przestaniecie, pić alkohol, palić papierosy pić kawę itp. to pogadamy ;]
~... 25-07-2011 1:35
rozumiem że ktoś może nie chcieć jarać trawy bo mu to nie odpowiada ale żeby być przeciwko legalizacji trzeba być mentalną padliną - tyle ode mnie pozdro dla wszystkich którzy są poza
~Niggers 25-07-2011 2:19
Ile kosztuje utrzymanie w areszcie jednej osoby dziennie ? Częstym przypadkiem jest, że posiadacze na własny użytek grama trawy ( Koszt ok 35 pln ) Trafiają tam na miesiąc ! Czasem trzy ... Plus cała procedura procesowa ... O tym się nie mówi ? Miejsce w Aresztach powinno się zwolnić dla nietrzeźwych kierowców. Polska to bardzo Ciekawy kraj. A pracy jak nie było, tak nie ma.
~dar 25-07-2011 10:41
dekle należy zakazać wszystkiego - papierosy na receptę, alkohol też a marihuana całkowicie zakazana - nie potrzeba ogłupiaczy aby być sobą - ćpuny się najarają i myślą że jet ok bo mają przez chwilę otumanione mózgi - ćpuny podnoszą krzyk bo jest coraz mniej dilerów i kończą sie drogi dostępu/dystrybucji/ do prochów i marychy - a nałogowe ćpuny co nie mogą się uwolnić z nałogu to krzyczą żeby zalegalizować , już wiedzą że nie mogą sobie poradzić bez trawy i oto jest ten cały krzyk i nagłaśnianie w mediach - do wszystkich durnych i tępych dziennikarzy przestańcie robić ćpunom i dilerom darmową reklamę - należy jeszcze więcej kontrolować i mówić jakie są tego konsekwencje/uświadamiać ludzi a zwłaszcza młodzików/ - szare komórki w głowach ćpunów nigdy już się nie odbudowują po trawie
~siou yo 25-07-2011 10:47
DAR - ty chyba jestes DAREM OD BOGA bo wprowadzasz tutaj argumenty rodem od ksiedza NATANKA :)
~dar 25-07-2011 10:58
do siou yo a ty co ćpunek jesteś czy brak rozumu masz , nie jestem żadnym religijnym fanatykiem bo nie nalezę do żadnej sekty ani katolickiej ani żadnej innej - tylko widzę ile przybyło ludzi uzależnionych i nie radzących sobie z tym nałogiem /pracuje z nimi na co dzień/ - wiesz mi że wolałbym siedzieć na rybach niż zajmować się młodzieżą która ćpa - więc czas skończyć brednie o legalizacji marychy a pozostałe rzeczy alkohol,i papierosy niestety nie zostaną wycofane bo by system padł
~kris30 25-07-2011 11:45
PEWNIE LEGALIZACJA NA 1 MIEJSCU PO MARYSI NIKT NIE WYKITOWAŁ A PO LEGALNYCH DOPALACZACH TAK I TO NIE JEDNA OSOBA WIĘC SAMO ZA SIEBIE MÓWI
~MODER 25-07-2011 12:09
Dokładnie popieram krisa30 nie będą uciekali do wynalazków które niszczą zdrowie a mariuanne to nawet lekarz może przepisać
~do dar 25-07-2011 12:28
Taka prawda i tyle koleś wpada do rodzinnego miasta marsze legalizacji robić niech się puknie w łeb albo sam naćpa łeb on pracuje ma dochody i jemu to życia nie zniszczy ludzie walczą z narkotykami a on sobie wpaja że trawa jest super i lepiej zarabiać na ćpaniu jedz do warszawy czy gdzie tam siedzisz i tam sobie walcz o prawa do ćpania człowieku życie się bierze jakim jest a nie upiększa i mówi że on pomaga sobie niech pomoże chudy oczy przepalone żenada człowieku dzieci głodne chodzą a ty co za trawą biegasz
~do dar 25-07-2011 13:19
zdelegalizować łowienie ryb bo to bardzo niebezpieczne jest, do wody możesz wpaść, albo jakiś ćpun Cię napadnie. nie ważne, że to Twój wybór, lubisz to i nikomu krzywdy nie robisz. peac
~alfons 25-07-2011 13:49
zrozumcie to,ze 50% spoleczenstwa pali trawe i bedzie palic.mimo ze jest nielegalna nie problem ja dostac.czy bedzie legalizacja czy nie ZIOLO BYLO JEST I BEDZIE JARANE!
~siou yo 25-07-2011 16:49
KOMENTARZ DARA : "do siou yo a ty co ćpunek jesteś czy brak rozumu masz , nie jestem żadnym religijnym fanatykiem bo nie nalezę do żadnej sekty ani katolickiej ani żadnej innej - tylko widzę ile przybyło ludzi uzależnionych i nie radzących sobie z tym nałogiem /pracuje z nimi na co dzień" -- tutaj pokazales jakim jestes ignorantem a nied daj boze terapeuta!!! Z tego komentarza jawnie wynika ze ludzi z ktorymi pracujesz traktujesz za CPUNOW, NAJGORSZE ZLO I SMIECI - jak ty chcesz ich wyleczyc? Jak mozesz z nimi wspolpracowac? Jak oni moga z toba wspolpracowac? Powinni za takie komentarze zwolnic cie z pracy bo widac, ze za grosz nie masz szacunku do uzaleznionych ludzi.
~siou yo 25-07-2011 17:17
KOMENTARZ DARA : "do siou yo a ty co ćpunek jesteś czy brak rozumu masz , nie jestem żadnym religijnym fanatykiem bo nie nalezę do żadnej sekty ani katolickiej ani żadnej innej - tylko widzę ile przybyło ludzi uzależnionych i nie radzących sobie z tym nałogiem /pracuje z nimi na co dzień" -- tutaj pokazales jakim jestes ignorantem a nied daj boze terapeuta!!! Z tego komentarza jawnie wynika ze ludzi z ktorymi pracujesz traktujesz za CPUNOW, NAJGORSZE ZLO I SMIECI - jak ty chcesz ich wyleczyc? Jak mozesz z nimi wspolpracowac? Jak oni moga z toba wspolpracowac? Powinni za takie komentarze zwolnic cie z pracy bo widac, ze za grosz nie masz szacunku do uzaleznionych ludzi.
~maciej1991 25-07-2011 18:38
przestancie co tu walczyc z takimi oslami ktorzy pija wode pala fajki i jest dobrze bo tak mowia media... a klotnia z baranami i tak nie zmienimy nic..czyny nie slowa.. oni beda gadac bo ich tak nauczyly media...
~CZAPLITO 25-07-2011 19:31
Wolalbys siedziec na rybach niz zajmowac sie mlodzieza ktora cpa??? Lepiej jedz na te ryby bo po tym co piszesz twierdze ze za malo rozumu masz zeby z kimkolwiek pracowac, a co dopiero wdawac sie w polemike! Pozatym wieje od ciebie konfidentem, jak masz cos do kogos to oko w oko stan, ciekawe czy taki wyszczekany bedziesz
~??? 25-07-2011 20:24
ech,narkotyki znieczulają na rzeczywistośc i tyle.Tylko nie dają możliwosci wzięcia sie w garsć i pracowania,jeśli ktoś naprawdę jest uzależniony.Łagodzą ból biedy,bezrobocia,itp.lepiej odpuscić i isć przez życie jakie jest,na trzeźwo,choć często to trudne.Jednak legalizacja malych ilosci bylaby sensowan,bo teraz bezduszni dilerzy coraz młodsze dzieci wpedzają w nałóg ,zarabiając na tym.
~ 25-07-2011 20:31
ej dar...daruj sobie tandetne i prostackie teksty, jak ci brak fantazji na wypowiadanie się w przyzwoity sposób to najlepiej mów sam do siebie, a nie tu inwektywy wypisujesz.....
~ 25-07-2011 20:37
"do dar" rozumiem, że alkocholu nie pijesz, czekolady ani kawy też nie spożywasz? bo to też upiększa życie, nie wiem na ile jesteś tego świadomy hehe, zakupy upiększają życie i tez mogą być nałogiem, jak wszystko w nadmiarze
~łysy77 25-07-2011 21:51
przez takich ludzi z ciemnogrodu jak dar to tu nigdy nie będzie lepiej! przecież "trawe" można opodatkować i mieć w końcu na te drogi i służbę zdrowia,szkolnictwo i itp. ale najpierw to trzeba z rządu tych złodziei powyp.....lać bo nawet taką kasę są w stanie roztrwonić!!! więcej takich ludzi jak siou yo....
~kwa 25-07-2011 22:25
Witek!! ta koszula wystarczy za wypowiedz. Ale na powaznie, Agata. doskonały wybór rozmówcy. Ma być kontrowersyjnie i jest!
~malinnikzoo 25-07-2011 22:47
wszyscy zapominacie ze przede wszystkim chodzi o nie karanie ludzi za to ze pala i pozwolenie im chodzowac sobie ziola na wlasny uzytek. to by rozwiazalo sprawe i kazdy bylby zadowolony
~KOROZJA 26-07-2011 3:11
CHCĄCEMU NIE DZIEJE SIĘ KRZYWDA ! Co ma zabraniać Państwo jak, jak widać nie może sobie z tym poradzić w żaden sposób. Jeżeli tak wielu ludzi pali marychę a pali wielu to co im można zakazać to nonsens i karać więzieniem ? To nic nie daje nie zmienia liczby palących . Społeczna zgoda już istnieje . argument ,ze w Holandii jest pełno ćpunów jest żaden gdyż jeżeli tam jest źródło i jedyne legalne miejsce w Europie to tam się oni gromadzą a ćpunów marychy jest wszędzie pełno może w Holandii im dodatkowo odbija ale skąd wiadomo ,ze po maryśce. Narkomania małolatów wynika z czegoś innego nie jest to kwestia dostępności bo dostępność jest właśnie ogromna a zwyczaj mówi chcesz być jak dorosły i miec szacun wypij , zajaraj naspeeduj się itp. ale to już inny temat.
~KOROZJA 26-07-2011 3:28
Z LISTY PALIKOTA TO PEWNIE BĘDĄ PALIĆ KOTA JAK SAMA NAZWA WSKAZUJE. I sorki za te trzy pod Rząd ; A RZĄD rznie głupa ... Palikot pewnie liczy na monopol w branży. Odnośnie reszty wypowiedzi to wszystkie są dennie głupie. Co mają np. własne hodowle roślinek w doniczce czy w ogródku do zasilania budżetu no chyba ,ze pal-kot ... Owszem zazwyczaj mniej szkodzi niż fajki i alkohol (pity notorycznie) ale również uzależnia ( nie znam przypadków aby palacz gandy nie latał za nia jak kot z pęcheżem). powoduje haluny bo po co by ją jarac ? jedni maja tylko lekka faze ale sa i tacy , którym nie brak ostrych halunów a znam przypadki migotania komór serca , nagły spadek cukru w organiżmie , zapaśc itp. Ten spadek cukru powoduje zazwyczaj gastrofaze . Ryje beret i robi z ludzi d...li po dłuzszym jara
~KOROZJA 26-07-2011 3:39
Nie cierpię robienia z tego polityki i religii . Kiedyś w latach osiemdziesiątych rosła sobie tu i tam kto chciał to jarał nie było bicia piany , koszulek , partii itp. Nikt nie jarał codziennie chyba ,ze bardzo chciał to był normalny stan. O co tu walczyć wszak to przez ta walkę pali min . tak wielu dokładnie jak podczas każdej prohibicji . A czy jak posadzę sobie w ogródko wilcza jagodne i będę z niej robić wyciąg ala gumjagody czy posadzę bieluń to co nic . Politycy robia jazdę i miazgę z mózgu . Palikot pali sie do wygranej i szuka młodej publiki na patencie. Dlaczego KORWIN MIKKE nie sieje takiej papy chociaż od dawna jest za legalem i wolnością bo ma honor i nie chce mieć za sobą tych , którym tylko zależy na zielsku i niczym innym . Jestem za legalem ale nie podniecam sie gównem .
~KOROZJA 26-07-2011 3:55
jak każde inne badziejstwo co ryje banie . Człowiek rodzi się wolny ma tylko to co w swoim mózgu potem w rodzinie i społeczeństwie i tu zaczynają się schody form społecznych i klimatów w rodzinie. Człowiek może sobie odebrać życie , może się nie uczyć , nie pracować , palić herbatę lub cokolwiek innego tak to powinno wyglądać . Niestety nie wszystkie te rzeczy są dobre dla wszystkich . Zielsko jest ok dla jednej osoby i moze jarac i pracowac a inna juz nic nie jest w stanie po tym robic do tego ma dziwne zajawki psychiczne. Jaranie marychy od czasu do czasu jest ok ale latanie za nią jako sen życia , wiece i inne głupoty to masakra bani. RUPTA O CHCETA ALE MYŚLTA CO ROBITA.
~klaus 26-07-2011 9:54
siouu diuk
~ 26-07-2011 10:32
Korozja, a co to jest "pęcheż" i o co chodzi z tym "RUPTA"? ;-)
~KOROZJA 26-07-2011 10:59
To jest to samo co wilcza jagodne jak byś nie wiedział . Jak ktoś nie łapie sensu wypowiedzi to po co mu rozumieć poszczególne słowa.
~siouyo 26-07-2011 11:01
KOROZJA: za twoich czasow nie musiales sie bac dlatego nikt o to nie walczyl. Tam gdzie jest najwieksza prohibicja jest najwiekszy opor tam gdzie jest najwieksza religijnosc tam jest najwiekszy antyklerykalizm. Dla mnie najwazniejsza rzecza jest to ze ty jako LUD nie mozesz a ONI jako Rząd/Urzędnik mogą wszystko. Ty masz zycie przepracowac oni maja je przezyc. Ty walczysz z kazdym dniem a oni z kazdym dniem odkladaja pisanie ustaw bo im sie nie chce. Obecny polityk to len, celebryta ma cie gleboko w dupie. Ty pracuj za darmo a ja sie bede smial !
~KOROZJA 26-07-2011 11:13
Ok przecież się zgadzam. A co do czasów to jak to miałam kiedyś swoje czasy a teraz już są czyjeś ? Czy ja nie żyje czy jak? helou?!!! W sumie w śród palaczy gandy można zauważyć najbardziej demokratyczna i wolnościowa grupę postaci , która w przeciwieństwie do reszty społeczeństwa wie co to demokracja , wie czego chce i o co walczy. Tylko mam wrażenie ,ze jak dostana blanta to już więcej nic nie zrobią tylko siądą i będą jarać , jarać , jarać.
~asdasdas 26-07-2011 11:41
LEGALIZACJA !!
~Fruktoza 26-07-2011 12:25
Wolę jarających marychę niż kadzidło w kościele, ci palą na własny rachunek, a księżulki żerują na społeczeństwie.
~badyś 26-07-2011 13:26
lecimy na marsz !!
~jason 26-07-2011 18:54
marihuana to nie tylko srodek do palenia,ma kilka innych mozliwosci,farmaceltyczne np.te leki sa jedne z lepszych i wyzszej jakosci ,ich włókna sa tez przetwarzane na materialy do odziezy,czyli robia z nich ciuchy dobrej jakosci,nie tylko jaranie choc lubie zapalic.poczytajcie,to łatanie naszej dziury budzetowej.chyba ze wolicie dalej narzekac jak to w polsce jest zle.zmienmy ustawe,zmienmy politykow.PEACE
~ 26-07-2011 22:08
polecam czekoladę w trzech smakach z ziarnami konopii indyjskiej i oliwe również z konopi, pyszota...można kupić w Bio-Barze Zielony Jesz w Cieplicach ;) oczywiście ma walory smakowe i zdrowotne
~gość13 26-07-2011 22:13
A czemu rozmowy są ustawione ze znajomymi pani Gals? Trzeba było zrobić sonde tylko z przypadkowymi ludźmi... Sama z nimi jara i teraz anonimowy wywiad robi!!!Śmiechy ogólnie Liberalizacja!!!!!!!!!!!!!!!
~Ktos 27-07-2011 9:15
Gdzie mozna dolaczyc do tej organizacji ?
~NIE PALĘ 27-07-2011 12:16
NIE POTRZEBUJE JARAC BY DOBRZE I ZDROWOW SIE CZUC, PRZYJEMNOSCI W TYM NIE WIDZE, PROCZ SMRODU! JARAJCIE TĄ SMOŁE ALE 3MAJCIE SIE Z TYM GÓWNEM Z DLAEKA ODE MNIE I MOJEJ CAŁEJ RODZINY BO POSZCZUJę PSAMI!
~ex 27-07-2011 16:01
paliłem więcej lub mniej przez 15 lat .... trawa to gówno jak każde inne. jestem przeciwny legalizacji gówna i nie chce aby z gównem miało doczynienia moje dziecko.
~do es 27-07-2011 17:28
bo własnie paliłes gówno a nie prawdziwa czysta trawke
~ex 28-07-2011 11:58
paliłem chyba wszystko co jest zielone/brązowe/swojskie/kupowane/importowane - wszystko miało wspólną cechę - było uzależniającym gównem, które robiło mi z mózgu papkę. dopiero po pół roku od odstawienia będziesz w stanie docenić czystość swojego umysłu a tym samym zrozumieć - pozdrowienia zza drugiej strony lustra :)
~Nie pale 28-07-2011 12:03
SADZIĆ, PALIĆ, ZALEGALIZOWAĆ! Dlaczego nie?": Skoro psy w pracy ciągną amfę "? " Sondaże i populizm są źródłem tej ustawy Czy ktoś wierzy, że Kwaśniewski nie jarał nigdy trawy Tak kupił stare baby, co zapomniały całkiem Że w młodości łykały legalną fete z aptek Co dzień wpieprzają proszki silniejsze niż z Bogoty Co dzień na czarnym rynku zostaje milion złotych Co dziś zaskoczy mnie, kto będzie miał kłopoty?"
~aroganci! 28-07-2011 18:22
Polecam arogantom, zmanipulowanym przez system. Pan Prezes Jarek K. nie czytał i myśli, że marihuana nie jest z konopii. http://pl.wikipedia.org/wiki/Marihuana Człowiek powinien być wolny i móc robić cokolwiek, na co ma ochotę - jeśli nie stwarza tym zagrożenia dla innych osób. Czemu ktoś ma mi mówić, co mogę palić, pić, jeść, a czego nie. ŁO CO K**WA CHODZI? Gdzie wolność ludzka? Jesteśmy ludźmi, czy bydłem, któremu trzeba postawić zagrodę, pokazać co mu wolno a co nie? A jak się nie podporządkowuje to za kraty i odizolować. Czemu Polacy godzicie się na traktowanie jak bydło? Nie mamy swoich rozumów? Nie chcecie palić to nie palcie, nikt nie namawia, ale przestańcie się godzić na zamykanie normalnych ludzi za to, że wolną konopie od np. alko. Za to, że chcą sami decydować o swoim życiu.
~Nie ma go 28-07-2011 18:33
Stare - komunistyczne "zbydlone" społeczeństwo padnie, wtedy ogarniemy ten kraj :)
~ 28-07-2011 22:04
do nie ma go - chyba ciebie powaliło, sam jestes komunistyczny, komuny hipisów też zaczynały od jarania, ale smutno to się skończyło... Jim Morrison, Jimmy Hendricks, Riedel, Janis Joplin, Marilyn Monroe
~do ~ 29-07-2011 16:11
oni nie poumierali od jarania trawy,tylko od wciagania w nos amfetaminy,metamfetaminy,kokainy i dawania po kabelkach(jak bys nie widzial co to znaczy: czyli przyjmowania narkotykow dozylnie). : ) Pozdrawiam.
~ 29-07-2011 22:33
Biznesmeni to pala urzędnicy i nawet ci w sejmi znam osobiscie jedną z takich osób i nie pierd### o porządności jelonkowi internauci "JONTÓW NIE PALE ALE JESTEM ZA LEGALEM " http://www.youtube.com/watch?v=wp55Y74uy94
~Byku 30-07-2011 11:07
Jestem za legalizacją, marihuana nikomu nie szkodzi, nie robi krzywdy! Ci co palą wiedzą jak to jest, lecz osoby które nie próbowały tego niech nie oceniają tak krytycznie marii! Mam nadzieje że marsz w JG wyjdzie bo wtedy miałbym wiekszą szansę aby dostać się na to i pomaszerować w raz z innymi ! Peace!
~Di 30-07-2011 14:09
W Polsce legalizacji szybko nie będzie, no bo kto by kupował od dilerów i nabijał kasę mafii gdyby sam mógł sobie wyhodować czyściutką naturkę;)
~ 30-07-2011 14:19
Powinna być legalna o tyle, aby człowiek mógł sobie kupić nasiona, posadzić i mieć. Ten zakaz ogranicza swobodę, a ludzie i tak kupują świństwa od dilerów, które mogą być zanieczyszczone twardymi narkotykami, aby uzależniały jeszcze bardziej. Alkohol i nikotyna też uzależnia, a ich posiadanie jest legalne, ale handel nimi bez zezwoleń i akcyzy już nie. Jeżeli posiadanie będzie nawet legalne, to sadzić i suszyć też nie będzie wolno, tak jak nie wolno produkować alkoholu ani obracać papierosami bez akcyzy. Więc co nam ze swobody posiadania czegoś co wyprodukował i celowo zabrudził ktoś inny?
~ 30-07-2011 23:16
KUBA MISTRZ ^^
~mirex 30-07-2011 23:30
chcę palić i proszę mi nie zabraniać, proszę uszanować mój wybór, (nie jestem ćpunem, jestem ojcem, mężem, przedsiębiorcą.sportowcem,znam języki,mam niezły dyplom) jestem wolnym człowiekiem. _\|/_ sadzić,palić,zalegalizować
~boogie 31-07-2011 13:13
Pale od 14 roku życia, normalnie się uczę, funkcjonuje w społeczeństwie. Nie odczuwam negatywnych skutków konsumpcji marihuany. Od 3 lat palę codziennie, I PODKREŚLĘ ! FUNKCJONUJE NORMALNIE W SPOŁECZEŃSTWIE. Jestem dobrym uczniem szkoły średniej, dobrym bratem, synem i wujkiem. Ludzie pokażcie mi alkoholika, który pije dzień w dzień od 3 lat i funkcjonuje normalnie! Nasza konstytucja daje nam prawo do wolności. Art. 62 ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii zabiera mi tą wolność. Jestem represjonowany, ścigany i nienawidzony przez policje. Dlaczego ?! Zabije kogoś tym jointem ? Okradnę kogoś ? NIE ! A co do dostępności dla dzieci. Jak byłem dzieckiem, to prościej było kupić buchy, czy fete od dealera niż fajki, czy piwo w sklpie. Dealer nie pyta o dowód! Każdy ma praw do wolności wyboru ! SP
~wronson 31-07-2011 21:42
sa pewni ludzie, do ktorych nic nie dociera nawet to co sie dzieje na ulicach. Pijani gówniarze terroryzuja ludzi, mężowie i ojcowie biją i znęcają sie nad swoimi rodzinami.. Ludzie legalny alkohol powoduje PATOLOGIE a nielegalna baczka jest zupelnie nieszkodliwa, ba ma wlasciwosci uspokajające, juz nie mówiąc o ewentualnych ogromnych wpływach do budżetu paśtwa wynikających z tytułu legalizacji.pozdrawiam wszystkich myślących
~achu 2-08-2011 18:39
a marycha rosnie spokojnie przy parkingu na ulicy Orlej w Cieplicach
~iga 3-08-2011 11:10
Mam 30 lat 3 dzieci pracuje uczciwie nie pale fajek nie pije alkoholu ale jaram zioło od 2002 r i jestem za legalizacja
~wao 4-08-2011 0:48
aha
~SADZIĆ PALIĆ 4-08-2011 19:50
SADZIĆ PALIĆ ZALEGALIZOWAĆ!
~SiouYo 5-08-2011 15:06
\Widze ze nasz temat rusza Jeleniogorzan :P Ciekawe czy na jakis inny temat bylo tyle komentarzy ?
~jarko 5-08-2011 15:25
tepic cpunów-równo
~ 5-08-2011 19:07
Sadzic !!!! Palic!!!! zalegalizowac !!!!
~ 6-08-2011 9:58
do 05-08-2011 15:06 | ~SiouYo - nie pochlebiaj sobie, były artykuły, które w ciągu paru dni zebrały po 200 - 300 komentarzy. Jak na taki okres pozostawania na pierwszej stronie portalu to ten temat nie zebrał zbyt wielu postów.
~cpuny 6-08-2011 14:19
cpuny do paki-darmozjady
~wronson 6-08-2011 17:30
nie mow o cpunach ograniczony czlowieku, bo nawet nie wiesz o czym mowisz. Ktos ci glupot nagadał a ty w nie uwierzyles matole
~jg 7-08-2011 19:04
haha koles sie przyznał ze pali :D
~iko 8-08-2011 9:03
Witold z cieplic pieprzy takie bzdury ze mam ochotę kopnąć go w dup....
~glorusia 9-08-2011 13:31
Macio-Hajoo:D
~? 9-08-2011 21:42
Nigdy w życiu nie wolno zalegalizować żadnych narkotyków, bo skutki społeczne są zbyt duże, a w mieszkaniach tych co są za legalizacją policja powinna zrobić przeszukania za narkotykami z oczywistych względów
ross222 10-08-2011 12:33
TYLKO LEGALIZACJA !!!! Wbrew pozorom z tego rozwiązania, najbardziej będą zadowoleni, sami policjanci. Bo odetnie to żródła fiinansowania mafii. Niestety zawsze znajdą się politycy których pod płaszczykiem kościoła, i 'dobra społecznego' będą temu przeciwni i biorą kasę od organizacji przestępczych będą robić ludziom wodę z mózgu.
~sc1942 11-08-2011 15:56
Chciał bym zobaczyć tych spalonych skaczących jak małpy po drzewach :) prędzej odpoczywają pod drzewem zajmując się rozmowami na różne mniej lub bardziej ciekawe tematy.
~godbuch 11-08-2011 21:59
trzeba sadzić...żeby palić aż zalegalizują szmaty !
~gtyu 12-08-2011 20:51
Co za cielak pisal ten tekst na imprezach coraz mniej sie pali chyba ze autor zadaje sie tylko z narkomanami Jak zalegalizuja i tak to nie zwiekszy liczby palacych
~s. 12-08-2011 21:16
Zacznie się od marychy, potem p...lia a skończymy legalizować co ? korupcję polityków ?
~asfalt 13-08-2011 0:33
Ktoś pomyslał wogole że tu nie chodzi o konopie? jakim"prawem" ktoś będzie mówił mi co jest dla mnie dobre co złe. nie chodzi o konopie jak będe miał ochotę to walnę flaszke denaturatu pare panadoli zajaram blanta i adios amigos nikt mi tego nie zabroni ;). substancje psychoaktywne są były i będą czy je zalegalizujecie czy nie ludzie i tak będą ich używali ? na alko tez byla prohibicja i co ? dało to coś.Historia i rozum a nie ufanie politykom i prawu. gdyby polski kraj był taki opiekuńczy to napewno jakiś polityk pomyślał by że kiedy konopia będzie legalna to nie będą handlowały nią małolaty czy margines który później przystawia ci do głowy gana kupionego za twój hajs z konopi. prosta sprawa kto chce i tak pali legalizacja da tylko tyle ze sprzedawane to będzie przez autoryzowane punkty.
~edek1 13-08-2011 0:38
1 jak rozumie palenie ci co palą w cieplicach to kradną i robią dym 2 Czy chce mieć naprawdę taki syf jak w holandi 3 Czy ktoś zabroni małym kolesiom takim 10 11 lat palić koledzy poczęstują bo łatwo będzie załatwić 4 Nigdy tego nie zrobią nie potrzebie się ścierasz chłopie poczytaj jak jest stan holandi ćpun na ćpunie gorzej niż w komunie 1 Ja nie kradne ? nie ukradłem nic nigdy brzydze sie tym za tu uprawiam sport chodze po górach wspinam itp itd 2 w holadndi po zalegalizowaniu ilość uzaleźnionych spadła o 30% ;) 3. a kto im zabrania teraz ? myślisz że diler pyta ile masz lat czy aby napewno 18 hahaha :D a widać ze nie jarasz bo nie wiesz jak latwo zalatwic ;) wychowaj swoje dzieci tak zeby nie siegaly po alko i jazz itp ja pale od 18, piłem dużo wcześniej bo to\"legal\"
~edek2 13-08-2011 0:46
co to zmienia Ze jest nielagalne ? kupić mozna ? można .. palić można ? no można jara sie az miło :D ... zamiast hodować nie dawać zarabiać h** wie komu to lepiej zeby bylo nielegalne i zeby dziwne typy kosiły hajs pewno :D ... ja też bylem dzieckiem i nikt mi nie wmowi ze legalizacja zaszkodzi dzieciakom wóda jest legalna i mało kto z tych co tak krzyczą że konopia be poruszy fakt pijanych małolatów ... drażni was trawa bo rośnie za free i i tak ją jaram i mam gleboko w d.prawo system ? i tak pale pójde za krate zjaram jeszcze wiecej bo co tam robic jarałem i jaral bede nie chce legalizacji ... chce byc wolny i jestem... wóda pety koks amfa mak muchomory lsd klej bieluń grzybki mchy broń palna noże mma dziwki i aids ! ciekawe czy to przestanie istnieć jak zakażecie! NIEBEZPIECZENSTWO
~edekfredek 13-08-2011 0:50
Zacznie się od marychy, potem p...lia a skończymy legalizować co ? korupcję polityków ? Widzisz:) jest nielegalne a istnieje :D wyprujesz sie po całosci i tak bedą to jarać i robić przekrety ja mysle ze tego nie trzeba legalizować bo po co natura żądzi sie swoimi prawami może by tak lepiej było kontrolować ? i skupić sie na wychowaniu dzieci, policji, rodziców nauczycieli bo póki co karanie przynosi skutki odwrotne do oczekiwanych PALI CORAZ WIECEJ :D i mi sie to podoba ;)
~siou 13-08-2011 9:12
nie pochelbiam sobie, aczkolwiek w wakacyjny czas jest multum tych komentarzy. Jesli chcecie aby Wolne Konopie wystartowaly do sejmu, potrzebna jest wasza pomoc w zbieraniu podpisów pod listami. Prosze o kontakt ewentualych ludzi ze swiadomoscia potrzeby zmiany obecnej chorej rzeczywistosci. Gdzie o naszym losie decyduja tacy ludzie jak EDEK1 z komentarzy czy WITOLD z wywiadu !
~ 13-08-2011 13:46
Palikotowi nie chodzi o legalizację narkotyków, jemu chodzi o dorwanie się do władzy, aby jemu było lepiej. Wejdzie do sejmu po waszych głowach i plecach, a potem się na was wypnie, jak każdy polityk, co dużo obiecywał, a potem powiedział, że on chciał, ale mu nie dano, bo nie miał większości. Nie pamiętacie? On już był w sejmie, dlaczego o tym wtedy nie mówił? Politycy już tacy są. Naobiecują gruszek na wierzbie, a potem się tłumaczą, że układ sił nie pozwolił. Jestem za legalizacją, ale produkcji z własnych nasion, jeżeli już ktoś musi, na własne potrzeby. Sprzedaż gotowego produktu powinna być zakazana. Aby nikt nie mógł domieszać żadnych świństw i sprzedawać tego potem dzieciakom.
~Diablo 13-08-2011 19:42
Ja mam poglądy jak Korwin-Mikke chcesz jarać jaraj az Ci pękną płuca, nawet filc z siedzeń samochodowych, chcesz pić pij aż zasniesz w rowie, ale nie rób krzywdy nikomu, wolność ponad wszystko, chcesz stać na łące na głowie 3godziny stój, zakazy powodują niepotrzebne zajmowanie się Policji bzdurami, mordują kolesia pod dworcem nie ma ich, ale za to łapią drobnego dilerka, dają mandat pijaczkowi....polują z suszarką..
~Obywatel 13-08-2011 20:32
Jestem przeciwko legalizacji ponieważ wielu młodych ludzi zbyt szybko uzależnia się od tego typu używek i wydając bardzo duże sumy pieniędzy na nie, często z kradzieży bo nie mają własnych dochodów. Marihuana jest jedynie przedsionkiem do brania mocniejszych używek i zmiany psychiki i mentalności młodego człowieka.
~TERAZ JA 14-08-2011 11:35
Do ja z samej góry,ty buraku obrońców krzyża to zostaw.Ja też jestem za legalizacja,ale nie wierze w slowa POłtuska ze on palil ze zalegalizuje to sa sciemy dla takich t...ków jak ty zebyś poszedł zagłosować na niego.Myślałem ze nie uda sie "donkowi" aż tak zbjerować ale jak widać na każdym kroku to 85%populacji wierzy we wszystko co mówia w TV.Oby PO wygrało to wtedy zobaczycie jak zle bedzie sie zylo
~hipokryta 14-08-2011 14:38
haha ten pierwszy koles ma dobra koszule ;p a jest przeciw;P
~ 15-08-2011 0:44
sory panie kulturalny "teraz ja" to niby na kogo będziesz głosować?
~siouyo 17-08-2011 13:15
"Jestem przeciwko legalizacji ponieważ wielu młodych ludzi zbyt szybko uzależnia się od tego typu używek i wydając bardzo duże sumy pieniędzy na nie, często z kradzieży bo nie mają własnych dochodów. Marihuana jest jedynie przedsionkiem do brania mocniejszych używek i zmiany psychiki i mentalności młodego człowieka. " W pierwszym zdaniu wlasnie podajesz przyklad dlaczego trzeba wziac to pod kontrole czyli : UREGULOWAC/ZALGEALIZOWAC - bo wydaja duze sumy pieniedzy- po co maja isc do mafii skoro moga isc te pieniadze do Panstwa. Dalej bedzie tak samo jak jest teraz ale z kasy bedzie korzystac panstwo a nie mafia. Wyjmijcie swoje glowy z TUMANIZMU, niektorym z was to by sie przydalo 30 gram na wlasny uzytek ale MOZGU : )
~do TERAZ JA 19-08-2011 22:57
sam jesteś burakiem, matole ciekawe gdzie słyszałeś ze tusk chce zalegalizować marihuane, bo ja słyszałem że właśnie wręcz przeciwnie tj że nie zalegalizuje baczki?? PO to taka sama złodziejska partia, jak wszystkie inne w naszym parlamencie.a co do ciebie gamoniu to tak jak mowilem, jedz sobie teraz na Wawel wariacie pilnowac zimnego lecha ;)
~habak 21-08-2011 11:36
legalizować i już. żeby można było sobie spokojnie gibona zajarać a nie chować się jak jakiś bandzior po ciemnych zaułkach.
~Edzia 19-09-2011 22:27
jarajcie trawę tylko do tego jeszcze alkohol i potem nie miejcie pretensji jak pakujecie się w kłopoty!
~ahaa 14-11-2011 20:59
nie, no trochę Was wszystkich poniosło... pomyślcie trochę: czy człowiek, który spalił jointa jest agresywny? Odp. NIE, chyba, że palił jakieś ścierwo nieznanego pochodzenia a nie czystą Sensi. I nie porównujcie marihuany do alkoholu, bo to nie ma sensu. Alk jest tysiackroć bardziej szkodliwy na MÓZG niz gandzia, w superszybkim tempie wypala komórki mózgowe, nie mówiąc już o patologiach, które powstaja właśnie po alkoholu i NARKOTYKACH, a nie po trawie. Czy słyszał ktoś o takich patologiach jakie są w PL np. w Szwajcarii? Tam jest legal, a nie ma alkoholowej patologii, i życie jest lepsze... ...chociaż sam nie palę, jestem pierwszy za legalem...
~ahaa 14-11-2011 21:05
Aha, jeszcze jedno. Próbowałem wielu narkotyków (od betonu, poprzez koks, piguły, znaczki itp) i z pełną świadomością (jestem czysty od mniej więcej 5ciu lat), że marihuana w porównaniu do NARKOTYKÓW ma znikomą szkodliwość dla organizmu... Ciekawostka:filiżanka kawy jest bardziej szkodliwa od babola, nie mówiąc już o napojach energetycznych, KTÓRE SĄ LEGALNE... Pokój Bracia i Siostry, myślcie i wybierajcie mądrze

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Finał na lawecie

Już wakacje – jakie w tym roku?  

Kosić trawy, czy nie kosić?  

Oficjalne wyniki wyborów – Jelenia Góra i powiat jeleniogórski

Prezydent na Polanie Jakuszyckiej

Sonda

Przed nami II tura wyborów prezydenckich w Polsce. Kto ma większe szanse na wygraną?

Oddanych
głosów
2167
Andrzej Duda
40%
Rafał Trzaskowski
55%
Nie wiem
5%