MenuZamknij

WIADOMOŚCI

SPORT

Mandatowe żniwo fotoradaru

Wiadomości: JELENIA GÓRA
Poniedziałek, 12 października 2009, 8:24
Aktualizacja: 8:24
Autor: TEJO
Fot. Policja
Tylko dwie godziny działania i aż 124 wykroczenia drogowe – oto efekt ustawienia w niedzielę fotoradaru na kilku ulicach Jeleniej Góry. Kierowcy nagminnie przekraczają dozwoloną prędkość.

– Fotoradar zarejestrował 124 wykroczenia polegające na przekroczeniu dozwolonej prędkości o ponad 20-30km/h – informuje kom. Bogumił Kotowski z policji. Tym razem policjanci nie umieścili urządzenia w fotomasztach, ale na stojakach w ich pobliżu. – Potwierdziło się, że za masztem kierujący dociskają pedał gazu, o czym poświadczą niedzielne pamiątkowe zdjęcia – dodaje kom. Kotowski. Takie zachowanie doprowadziło do czwartkowej kolizji trzech pojazdów na estakadzie.

Najczęściej zarejestrowane prędkości to pomiędzy 80 a 100km/h w miejscu, gdzie nie można przekroczyć pięćdziesiątki. Większość łamiących przepisy to kierowcy z miasta i najbliższych okolic.

Ogłoszenia

Czytaj również

Stop takim przepustom

Lech Wałęsa w Świeradowie Zdroju

PiS ujawnił listy kandydatów

Komentarze (40) Dodaj komentarz

~Kierowca 12-10-2009 8:32
Jeszcze progi zwalniające postawcie na drogach dwujezdniowych,paranoja, nad morze jedzie się przepisowo około 8h. Powino 4 Gratulacje dla Policj mają wyniki
~nakatomi 12-10-2009 8:35
niestety w karpaczu też migawki były i sie załapałem ;)) ale popieram tylko że predkosc maksymalna 50 km/h na dwupasmowce z sygnalizacją...........to troszeczke mało,te 70 spokojnie mozna podniesc,ale o ile wtedy mniej mandatów by udało sie wystawic,
~_~~_ 12-10-2009 8:53
ale spokojnie jeżdżący kierowcy nie muszą się niczego obawiać, fotoradar na dwupasmówce nie "łapie" przecież jadących poniżej 70km/h...
~jaa 12-10-2009 8:56
w jakich godzinach stał fotoradar na JPII ??
~ 12-10-2009 9:09
masakra, niedlugo juz nawet rowerem nie bedzie mozna spokojnie jezdzic. Wypadki sie wszedzie zdarzaja, to co sie dzieje z tymi radarami to przesada, na samej trasie JG-Wrocław stoi chyba z 10.... wsadzcie sobie te fotoradary.
~jelendrogowy 12-10-2009 9:13
Gdyby nie było podwójnych radarów na estakadzie w czwartek, to jestem pewny, że te trzy kolizje nie miałyby miejsca. To było w pewnym sensie sprowokowane. Sam kiedyś oberwałem na zasadzie domina. Nie wiem jak powinno się zwiększać bezpieczeństwo, ale sądzę, że nie w taki sposób.
rymcycymcy 12-10-2009 9:26
Spokojnie. Niedzielnych kierowców można doić. Dla nich jazda to rozrywka, a za rozrywki się płaci ;)
~_~~_ 12-10-2009 9:33
ale spokojnie jeżdżący kierowcy nie muszą się niczego obawiać, fotoradar na dwupasmówce nie "łapie" przecież jadących poniżej 70km/h...
~kinomaniak 12-10-2009 10:21
Doić głupków co gaz decha, ale pyskujš na obowišzek jazdy na œwiatłach. Za granicš ze strachu przed mandatem potrafiš jeŸdzić, a w kraju gaz decha, bo wykrywalnoœć mała a kary œmiesznie niskie. "A gdyby to matka wasza przechodziła przez drogę......" - "Miœ"
~ 12-10-2009 11:02
w jakich godzinach stał tam radar?
~ 12-10-2009 11:35
bardzo dobry pomysł...popieram.jeszcze przydał by sie przy mechaniku radary,czubki ze szkoły tam szaleja
Cień 12-10-2009 11:45
Może by gdzieś w centrum postawili fotoradary a nie tam gdzie nie trzeba, przecież na J.P. większość kierowców tak jeździ, nawet policjanci po służbie.
daria30119 12-10-2009 11:46
Czy to dwupasmówka czy wąska kręta droga to jeżeli ktoś lubi dociskać gaz do oporu to będzie robił to wszędzie. Niech łapią piratów!!!!
~ 12-10-2009 12:09
przyjdzie mi fota ,chciałem ukraść im ten radar ale jakiś kolo z aparatem go pilonował :(
~Bogdan 12-10-2009 12:17
Piszę do tych krzykaczy ,trzeba zachować rozwagę a nie tylko łycha aby do przodu,jestem z Karpacz nie raz patrzę na oszołomów jest ograniczenie ta terenie miasta do 50 km/h,a co nie które głąby jadą ponad 100km/h to barany
~BANKOWIEC 12-10-2009 12:21
SKORO TEN SUPER SPRZĘT JEST TAKI DOBRY TO DLACZEGO NIE DZIAŁA CODZIENNIE???? DLACZEGO TYLKO PRZEZ DWIE GODZINY!!! MOŻE PAN KOMISARZ RACZY ODPOWIEDZIEĆ?? I JAK TO ZWYKLE BYWA SPRYTNE KUNDELKI USTAWIŁY PUŁAPKE ZA LATARNIĄ!!! PRZYPOMINA MI SIĘ PEWIEN KAWAŁ JAK TO HANS MÓWIŁ ZEBY ŻYD NIE CHOWAŁ!!!!! SIE ZA ŁOPATĄ !!!!
~_~~_ 12-10-2009 12:36
ale spokojnie jeżdżący kierowcy nie muszą się niczego obawiać, fotoradar na dwupasmówce nie "łapie" przecież jadących poniżej 70km/h...
~pasazer 12-10-2009 12:54
w jakich godzinach robili zdjecia?
~~~~~ 12-10-2009 13:27
na JP 2 za 65km/h cykło mi foteczke z fotomasztu ;p
~lazlo 12-10-2009 13:42
poprawka do ilości fotoradarów na drodze z jeleniej do wro: od samego Bolkowa stoi ich 11 na odcinku 40 km (teraz w sumie 10 bo jeden wyrwali), na szczęście każdy jest zamazany sprayem. Czekać tylko kiedy na autostradzie postawią skrzynki ;]
~Tomy M. 12-10-2009 14:05
Po krętej wąskiej drodze na stawach Podgórzyńskich (z Cieplic w kierunku Podgórzyna) można cisnąć 90 km/h mimo że pełno tam rowerzystów wszystko zgodnie z przepisami. Natomiast po wiadukcie na JP2 po dwupasmowej drodze z oddzielonymi pasami przeciwnymi maxymalna prędkość to 50 km/h. Czy to normalne? Czy tak powinno być?
~EDWARDOS 12-10-2009 14:37
A już pisałem wcześniej JP...
~CB 12-10-2009 14:43
u nas też powinni to powyrywać,to przegiecie ,jeszcze troche prawko mi zabiorą przez te gołębniki,na CB grzeje i przez 5 lat zero mandata a tego nie mam pojęcia jak się ustrzec,polecone przestałem już odbierać
~miki 75 12-10-2009 14:46
Stali także w piatek po 16 na obwodnicy za ślimakiwm kierunek Maciejowa.
~ 12-10-2009 14:48
ach i tak im kiedyś wrzuce na busa ten aparacik :) hahaha
~Fis 12-10-2009 15:05
Prawda jest taka, że jak by na JP II było wolno jeździć 80 km/h, to wszyscy by cisneli 110 - 120 km/h. Myślę że dlatego jest ten margines i fotoradar łapie od 70. Jak ktoś jedzie szybciej niech płaci.
~ 12-10-2009 16:05
124 mandaty to ok 31 tysiakow skasowali i ok 740 punktow dowalili,piekne zniwo
~driver 12-10-2009 16:05
A wie ktoś, w jakich godzinach stały te radary?
~jp 12-10-2009 16:06
zamiast siano na foto radary i te spowalniacze, mogli by poprawic troche stan naszych drog
~Zdzich 12-10-2009 16:47
@Tomy M.: Chodzi o to, że na JPII więcej obywateli wydoją, a w takim podgórzynie ile osób jeździ? Zysk będzie nieporównywalnie mniejszy. A przecież jak wiadomo, chodzi o kasę, a nie bezpieczeństwo czy komfort podróży.
~Brak nadzoru 12-10-2009 17:21
kierowcy z miasta i najbliższych okolic to kierowcy z rejestracjami DLW... i DJE...Oni tak jeżdżą na co dzień dlatego dobrze ,że wreszcie robią z nimi porządek
~DIABLO 12-10-2009 18:19
Gratuluje pomysłu- nie ma jak wystawić fotoradar pod górę gdzie każdy sie rozpędza...
~xzx 12-10-2009 18:27
a ja nieraz cisnę w stronę shella 150 i co jak jest luz to po to jest auto...
~ZABOBRZANIN 12-10-2009 19:58
Nadgorliwość gorsza od faszyzmu ! Tak napędza się koniunkturę na szkolenia w WORD-zie i niby bezpieczniej tylko jakoś tego nie widać więc czemu to tak naprawde służy ?
~do CB 12-10-2009 20:28
To chyba masz wyłączone to radyjko, bo w piątek i niedziele jak ustawili ten aparat to na CB tak ryczeli ze nie szło już słuchac. Jedyny temat to ........MOBILE POD TESCO FOTORADAR STOI A PRZY PKS MISIAKI TRZEPIA ITD ITP.
~xxx 12-10-2009 22:39
Paranoja dosłownie, nie trawie policji choćby na np taką sytuacje: godziny szczytu w jeleniej, awaria świateł na głownym skrzyżowaniu, a kierującego ruchem policjanta niema i nie bedzie bo stoi z gołebnikiem lub suszarką zupełnie w najmniej wymaganym miejscu... żal. Państwo oplicyjne, królestwo policyjne...
~ciekawski 12-10-2009 22:58
powie ktos w koncu o ktorej godzinie byl ustawiony radar na wiadukcie i przy tesco ?
~do | ~Fis | 12-10-2009 23:52
wlasnie ze nie lapie od 70 od 65 juz fotka do odebrania ; p
Cień 13-10-2009 8:31
Ciekawy jestem czy mikrofale z kuchenki mikrofalowej usmażyły by taki przenośny radarek, bo z tym na słupie to ciężka sprawa ponieważ jest zabudowany blachą. Chociaż, jakby przyłożyć promiennik do szybki, to napewno by się usmażył.
diablica 14-10-2009 11:14
hihihi i dobrze! ograniczenie do 50km/h w końcu jest! chociaż przed wiaduktem to nawet chyba do 40...

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Chciał oszukać policjantów

Kandydaci PO

PiS zaprezentował kandydatów

Zygzakiem na rowerze

Bilans akcji „Sierpniowy weekend”

Sonda

Czy poprzez budżet obywatelski mieszkańcy powinni mieć coraz większy wpływ na miejskie inwestycje?

Oddanych
głosów
603
Tak
86%
Nie
9%
Nie mam zdania
4%