MenuZamknij

WIADOMOŚCI

SPORT

Łukasz znokautowany przez Masternaka

Wiadomości: Łódź
Sobota, 24 października 2009, 20:26
Aktualizacja: Wtorek, 27 października 2009, 20:06
Autor: ahawer
Fot. bokser.org
Niestety nie udała się walka jeleniogórzanina przed Polską Walką Stulecia w Łodzi. Łukasz Janik został znokautowany przez Mateusza Masternaka.

Starcie dwóch niepokonanych i młodych polskich bokserów o miano najlepszego w kraju w kategorii cruiser zaczęło się dla naszego boksera fatalnie już w pierwszej rundzie, gdy nasz pięściarz wylądował na deskach.
Na 37 sekund przed zakończeniem V rundy Łukasz znów wylądował na deskach, szybko wstał, ale sędzia zdecydował, że nie jest już w stanie kontynuować pojedynku.

Tym samym status następcy i spadkobiercy Tomasza Adamka w wadze junior-ciężkiej przypadł Mateuszowi Masternakowi.

Czytaj również

W trosce o zwierzęta złamał prawo?

Wszyscy za strajkiem

Brakuje rodzin zastępczych

Komentarze (92) Dodaj komentarz

~fangaweł 24-10-2009 20:36
:((((( ale dół :(((((
~motor 24-10-2009 20:39
nastepnym razem sie uda jestesmy z tobą!!
rex3 24-10-2009 20:41
nic się nie stało......
~jw 24-10-2009 20:43
Lukasz życzę dalszych sukcesów jesteś inteligentnym sportowcem a tacy nie rodzą sie często..nie załamuj sie głową do góry !!! Masternaka dojdziesz next time..
~MAŁA 24-10-2009 20:44
~kibicboxu inietylko 24-10-2009 20:44
łukasz, szczerze ci wspolczuje, wiem, jak bardzo zalezało ci na wygranej, ale nie załamuj się.
~denis 24-10-2009 20:45
mała nie cwanaikuj bo w zeby wyłapiesz;P szkoda. załuje, ze nie wygrałes :(
~ja 24-10-2009 20:50
......WIELKI POZER .... !!!!!
~Władimir Kliczko 24-10-2009 20:52
~ 24-10-2009 21:01
no cóż, wygrał lepszy. Pierwszy nie podstawiony przeciwnik..............
~kung fu mistrz 24-10-2009 21:38
To nawet nie była walka...
~;) 24-10-2009 21:38
yes ... yes .... yes !!!!!!!!! ;)
~olo 24-10-2009 21:40
za bardzo chcial wygrac , to go zdradzilo ale i tak chlopak sie wybił jak na jelenią góre
~jh 24-10-2009 21:44
słaby Janik był i tyle. Dobry to On jest z tego co widac na ludzi którzy nie zajmuja się tego typu sportami. Trafi teraz ppewno gdzie na bramke i tak sie zakonczy jego kariera. Nie zycze mu tegoi ale klto teraz w niego kase bedzie inwestował.
~jh 24-10-2009 21:50
słaby Janik był i tyle. Dobry to On jest z tego co widac na ludzi którzy nie zajmuja się tego typu sportami. Trafi teraz ppewno gdzie na bramke i tak sie zakonczy jego kariera. Nie zycze mu tegoi ale klto teraz w niego kase bedzie inwestował.
~lala 24-10-2009 21:56
Głosujcie na stronie: www.waszepodroze.pl na Jelenią Górę w plebiscycie na Najpiękniejszy rynek i plac 2009.
~mietla 24-10-2009 22:17
to było do przewidzenia. łukasz wiecej pracy a mniej lansu i cwaniactwa
~Giovan 24-10-2009 22:34
A ja myśle ze Łukasz pokaże swoje umiejętności, których mu nie brakuje. Ta nieudana walka nie przekreśla jego kariery !!!
~ska 24-10-2009 22:39
i bardzo dobrze! a taki kozaczyl. w koncu mial prawdziwego przeciwnika a nie chlopaczkow z atrapy. ciekawe czy dalej bedzie taki pewny siebie. brawa dla Mastera! ;)
~Tomski 22 24-10-2009 23:01
Noo za rok moze Morda pojedzie , bo Lukaszka obil :-)
~popo 24-10-2009 23:08
starał się, naprawdę......
~Tomski 22 24-10-2009 23:19
Noo za rok moze Morda pojedzie , bo Lukaszka obil :-)
~ 24-10-2009 23:54
było dobrze ale brakło szybkości, w trzeciej rundzie zauważyła sie przewaga Janika ale póxniej wyłapał gonga i ten sędzia który znany z tego jest że przerywa za wcześnie a sam Łukasz mówił do niego "NIE!", szkoda ale na pewno chłopak wyniesie z tego wnioski i się poprawi, to nie jest na pewno jego koniec, ma przyszłość!!! a co do Adamka, to brzydko się zachował na koniec bo aż żona Andrzeja go upomniała i zrobiło mu się przez chwilę głupio... tak się nie zachowuje mistrz
~ 24-10-2009 23:54
jedna przegrana, nie swiadczy jeszce o koncu kariery, to sa mlodzi bokserzy i wszystko przed nimi, a rezultat kilkanascie walk wygranych i jedna przegrana napewno nie swiadczy o slabosci, bo wszyscy widza tylko porazki nikt nie widzi sukcesow.....
~sainzz 25-10-2009 0:05
za bardzo chcial wygrac zbyt nerwowo , przeciwnik systematycznie powoli robil swoje i udalo mu sie
wupe 25-10-2009 0:06
Gołota też w tubę dostał :D
~Tomski 22 25-10-2009 0:09
Noo za rok moze Morda pojedzie , bo Lukaszka obil :-)
~ 25-10-2009 0:43
szkoda że tak to się skończyło,widać było lepsze przygotowanie Mateusza ale wierze w Łukasza że będzie miał okazje się zrewanżować i kolejne starcie będzie na jego korzyść. życze Ci Łukasz ciężkiej i owocnej pracy, nie przejmuj się tym co gadają ludzie, wiem że jesteś odporny na to:) jest wiele ludzi którzy dobrze ci życzą! Powodzenia!
~asad 25-10-2009 2:12
walczył z kelnerami ,aż w końcu trawił na szefa kuchni:) to było do przewidzenia,nie oszukujmy się ,ale masternak był faworytem tej walki i ją potwierdził gratuluję. A janik niech skończy te prowizoryczne kk:)
~tauruz 25-10-2009 6:01
~romek 25-10-2009 6:03
~ 25-10-2009 7:52
Mała ma rację a te wszystkie komentarze chyba sie nie doczekają na modercje pojechali po Janiku. Morda, Kuba i paru jeszcze na mistrza
~husarz 25-10-2009 8:06
Janik miał w końcu okazję do stoczenia pojedynku z prawdziwym bokserem. Walka ta i styl w jakim został pokonany pokazał, że bilans Jajnika jest sztucznie nadmuchany przez pojedynki toczone z kelnerami, pseudo- pięściarzami. Jajnik jest jak się okazuje bokserem zupełnie przeciętnym. Od umiejętności Masternaka dzielą go lata świetlne. Jeśli chodzi o boks- kariery nie zrobi.
~janek.wol. 25-10-2009 8:37
chcemy rewanzu, łukasz jest silniejszy!
~do kogos 23:54 25-10-2009 8:41
a co adamek zrobił?
baby 25-10-2009 8:49
miło oglądało się jeleniogórzanina na takiej świetnej gali, zal, ze nie wygrał, ale mysle, ze to jeszce nie jego koniec.tylko po takie porazce znow sie odbudowac,to pewnie megatrudne.
~ 25-10-2009 8:52
Czemu skasowaliście post Małej bo co bo prawda w oczy kole. Pokażcie pkt regulaminu na jakiej podstawie go usuneliście. Usuncie post denisa bo za groźby to można pójść siedzieć. A do Atrapy czy Henka to Łukasz nie ma już wstępu zresztą ja bym nie przychodził na jego miejscu. :-)
~otsak@o2.pl 25-10-2009 9:00
do Tomski22 .... jak to Morda pobił Łukasza .. opowiedz o tym ...??
~do husarz 25-10-2009 9:03
Dziękujemy ci za profesjonalną opinię, napewno ty masz wielkie sukcesy w tej dziedzinie.
~Do janka wol 25-10-2009 9:07
I co z tego, boksować to trzeba umieć
~ciekaw 25-10-2009 9:23
janik ma lepsze warunki, nie rozumiem czemu przegrał/
~Dawid 25-10-2009 9:25
w koncu ktos pokazal mu boks a nie samych kelnerow mial
~vip 25-10-2009 9:37
DOKŁADNIE LANSIK LANSIK LANSIK JAK WSZYSCY DO JEDNEJ KUPU NA MIESCIE CZY W KNAJPIE ZADEN SAM SIE NIE POKAZE TYLKO Z KUMPLAMI. W KUPIE SILA
~ 25-10-2009 9:42
~zombi 25-10-2009 9:56
łukasz, uda się nastepnym razem, jelenia jest z tobą, nie pękaj stary, tylko rura na trening
~ 25-10-2009 9:57
musi częściej cwaniaczek chodzic do strita i pić hehe
~okoń 25-10-2009 10:01
Po przegranej walce może na mnie przyszedł czas
~emmma 25-10-2009 10:05
łukasz głowa do góry, nie słuchaj zazdrosników.
~kik 25-10-2009 10:08
Zróbcie ranking kto jest za a kto przeciw Janikowi... Pamiętam Łukasza z dawnych lat jak jeszcze nie cwaniaczył był wtedy w porządku człowiekiem . Teraz widać że kariera odbiła do głowy!! Nie poznaje ludzi i lans na całego tą mam tą mogę mieć ... Tyle że ludzie nie powiedzą mu tego prosto w twarz bo boją się dostać w tube... Łukasz popracuj nad swoim image jeszcze nie jest za późno, zobacz jak wypowiadał się przed walką Twój rywal był skromny i spokojny ty zaś "poczuje moje pięści to jest dla niego wygram!!" , walkę na wstęp przegrałeś po tych słowach z kretesem!! Masz talent ale charakter i psychikę trzeba zmienić!! Pozdrawiam Cię przyjaciel z dawnych lat..
~niebokser 25-10-2009 10:11
co z tego, ze cwanaiczek> w tyms porcie jak nie jestes cwanaiczkiem, to nie jestes nikim.
~judge dred 25-10-2009 10:42
janikowi w dziwnych okolicznościach skradziona VW touarega na którego nawet psy nie chciały lać - sprawa dla prokuratury teraz pozostała mu wóda i gawedy z bandziorami pokroju mordy, małpy i jeszcze kilku.
~bubu 25-10-2009 11:23
Widzę wiele błędów w karierze Łukasza. Co on robił z takimi jak morda itp? Oni przy nim się pokazują,lansują i żerują na Łukaszu. A on napatrzy się na takich i zaraża się kompleksami. Łukasz boks to jest sport, a ty jesteś sportowcem. I zachowuj się jak sportowiec. Co on robił na jakimś tam śmiesznym karate? Jak nie będzie boksował to co będzie robił? Jak nie boks to co? Wyniki osiąga się systematycznością. To że 5 miesięcy ciężko trenował, aż za ciężko to nic nie znaczy. Masternak trenował systematycznie cały czas i nie chodził na karate itp. Nie wiem jak to dobrze ująć, ale jak się na coś rzuci pełną gębą je, aż się zadławi. Wszystko chciałby naraz! A jak nie idzie po jego myśli to rzuca wszystko obraża się na świat i zaczyna robić coś innego. Jest na zawodostwie rok, a chce od razu walczyć z najlepszymi, niech zdobędzie troszkę doświadczenia i stopniowo walczy z coraz lepszymi i lepszymi. Jeśli chodzi o mordę to może pod 4-ke iść, tam może wygra z gimnazjalistami i tylko dla takich jest jakimś autorytetem.
~toficzek 25-10-2009 11:42
lukasz bedzie lepiej bedziemy czekac na rewanz zeby zobaczyc jak bedziesz go punktowal i odbieral mu tytul Pozdroooooooo!!!!!
~taa 25-10-2009 11:42
Janik kiedys pojechal na ME i w pierwszej rudzie od razu odpadl... a MP seniorow zdobyl ale tylko dlatego bo nie mogl wystapic Kuziemski ktory teraz walczy w niemieckiej grupie z tej samej z ktorej wywalili janika... ciekawe za co? wszyscy wiemy ze Lukasz to sportowego trybu nigdy nie prowadzil tylko non stop imprezka! i on jest trenerem mlodziezy?! - swietny autorytet!
~golololo 25-10-2009 11:46
papa panie Janik! spij slodko...
wupe 25-10-2009 12:13
ech ten nasz lokalny patriotyzm... :/
~hmmm 25-10-2009 13:01
to chyba jescze nie koniec jego kariery>?
~blant club 25-10-2009 13:26
smiechy z was mam!!!!!!wszyscy rzucaja jakimis ksywami typu morda itp a nic o nich nie wiecie i kazdy robi kupke w majtochy jak ich widzi:Da na necie wszyscy kozaki!!!tak sie sklada ze janik dostal cepy od mordy!!!tylko w tym sens ze janik potrafi tylko boksowac a na ulicy walczy sie inaczej!!ale to malo wazne!!JANIK WEZ SIE ZA SIEBIE I PRZESTAN WKONCU KOZACZYC TYLKO WEZ SIE ZA TRENINGI!!!MOZE JESZCZE COS Z CIEBIE BEDZIE
~ 25-10-2009 13:35
janik kelner jakich pełno
~max 25-10-2009 13:43
i tak skończyla sie lokalowa kariera teraz na bramke do strita cwaniaczku potrafisz tylko mniejszych albo pijanych lać a tu nagle bum bum i deski
~do blant club 25-10-2009 13:55
chłopaku jak widac jestes fanem tych przygłopow! mowisz ze nikt im w oczy nie powie nic na ulicy..pewnie ze nie bo kto by ryzykował oklep od 4-5 przygłopow! tacy mocni... a jak sami to grzecznie i cichutko ze spuszczona główka przemykaja..i to sa twoim zdaniem kozacy?kozacy to byli kiedys..teraz nie ma nic,nie ma zadnej ekipy...jest tylko ekipa od regularnego robienia boruty we własnym miescie..tzn bicie gimnazjalistow i bogi ducha winnych słabiakow w Streecie,Atrapie czy Heinekenie! idolami to oni moga byc tylko dla takich pajacow jak ty i tobie podobnych..
~arecki5 25-10-2009 14:41
A czym się zajmują te typy Morda małpa i inni?jestem ciekaw bo nawet nie wiem jak wyglądają ale zastanawiam się co robią skoro to autorytety dla ludzi hainekena i atrapy.
~arecki5 25-10-2009 15:23
A czym się zajmują te typy Morda małpa i inni?jestem ciekaw bo nawet nie wiem jak wyglądają ale zastanawiam się co robią skoro to autorytety dla ludzi hainekena i atrapy.
~xxx 25-10-2009 15:32
a takie ladne autko
~rex 25-10-2009 15:38
Jak byłby normalny nie cwaniakował nie bujał się jak czarnuch to wszyscy byli by dumni ze zaistniał. Ze się stara walczyć a tak to ma kolesi i dla nich może sobie grać kozaka bo jest takim samym klaunem w rękawicach jak ten z jego tatuażu. Bądź normalny zamiast pajacować po mieście i szukać zaczepki to weź obejrzyj sobie walkę i twoje wejście rzemieślniku bez talentu. Kolesie tez mocni tylko w gębie albo w grupie. Bądź prawdziwym sportowcem zachowuj sie jak sportowiec a nie jak żul po co te gadki ze jesteś dynamit widzieliśmy co pokazałeś oprócz szczekania to nic. Szanuj ludzi i przeciwników to może oni poszanują ciebie.
~do kik 25-10-2009 19:58
zgadzam sie z toba, pewnie sie znamy bo tez z janikiem za dawnych lat spedzalem troche czasu i fakt, wszyscy bylismy inni, nie dziwie sie ze troche zadziera nosa, spoko, zrobil sie slawny i fajnie. ale chlopaku, nie jestes 50cent ani 2pac, troche czasem zejdz na ziemie, to tylko polska poki co, tutaj zdobadz szacunek a pojdziesz dalej. poprostu trenuj wiecej, co z tego ze miales teraz 2 tygodniowy oboz? na wygrana trzeba wiecej wiecej i wiecej. Lukasz nie jest glupi, wyciagnie z tego wnioski i pewnego dnia bedziemy ogladac spektakularny rewanz. wiem ze Lukasz da rade, poprostu teraz jest pewniejszy siebie niz ma umiejetnosci, bo uczyc trzeba sie cale zycie. masz talent, szlifuj go chlopie, jestesmy z toba. Pozdro 600 chlopaku!!!
~bywalec lokali 25-10-2009 20:45
Mordę kojarzę, ale żadnego Małpy? Który to?;>
~rgw 25-10-2009 21:22
grałem kiedyś z Janikiem w pilkę - zupełnie przypadkowo, ktoś go przyprowadził jak jeszcze był w niemieckiej grupie. Zamieniłem z niem kilka zdań, wydał mi się naprawdę spokojnym, nie głupim koleżką. Wczoraj bardzo mu kibicowałem, bo wkońcu ziomal. Szkoda mi się zrobiło jak padał na deski. Mam nadzieję że jeszcze usłyszymy o jelenigórzaninie na topowych walkach. PS. Mało kto wie że jeszcze mamy dobrego judoke Piotrka Płońskiego. O nim też pewnie usłyszymy.
~kgb 25-10-2009 23:04
Życie'' prostuje '' ścieżki dużo mocniejszym niż on .Każdy ma prawo do walki o lepszy byt .Jego życie osobiste to jego sprawa !Wstyd mi za jego klęskę ponieważ reprezentował J.Górę. Jedynym sposobem na porażkę będzie rewanż .Więc trzymam kciuki......
~otsak@o2.pl 25-10-2009 23:22
Powie w końcu ktoś kto to ten morda i o co z nim chodzi ?
~rasp1 26-10-2009 0:02
... ta przegrana o niczym nie świadczy, ale moim zdaniem jego kariera amatorska trwała za krótko - ZA WCZEŚNIE NA ZAWODOWSTWO. To nie tyczy się tylko Łukasza, taki jest ogólny trend w polskim boksie, wszyscy chcą przecież dobrze zarabiać i w ten sposób psują sobie kariery...
~rasp1 26-10-2009 0:03
... ta przegrana o niczym nie świadczy, ale moim zdaniem jego kariera amatorska trwała za krótko - ZA WCZEŚNIE NA ZAWODOWSTWO. To nie tyczy się tylko Łukasza, taki jest ogólny trend w polskim boksie, wszyscy chcą przecież dobrze zarabiać i w ten sposób psują sobie kariery...
~anka56 26-10-2009 9:37
pewnosc siebie cwaniactwo a wyraz twarzy jakby nie wiadomo jak bym pewny wygranej, to dalo mu slabosc i przegrana. MASTERNIAK TAK SIE NIE UNOSIL I CO OKAZAL SIE LEPSZY ! ! ! WIECEJ POKORY BO JESTES JESZCZE MLODY A JUZ ROZUMY POZJADALES.
~Lukas 26-10-2009 10:14
Brawa dla Masternaka!!! Boks jest dla bokserów a nie pozerów... Czasem trzeba troche pokory panie Łukaszu hehe Szkoda,ze trzeba kibicować komuś z innego miasta bo miejscowy bokser jesct cwaniaczkiem a nie bohaterem ...szkoda,szkoda...
~własnie 26-10-2009 11:25
a kto to morda?
~otsak@o2.pl 26-10-2009 11:51
Co jest z wami? Nikt nie powie o co wam chodzi z ta "morda" ??
~cyna 26-10-2009 12:27
Morda to najgrozniejszy gangsta na miescie... krol jeleniogorskiej mafii..on i jego wierni zołnierze sieją terror na miescie!!! strach sie bać!...wogóle jak można nie znać takiej postaci!!! to dopiero skandal!!!!
~xxx 26-10-2009 13:12
morda jesli obil janika to z 23 kolegami wspolnie. ten kiepszczak w zyciu nie trenowal minuty niczego i ogolnie poza tym ze jest wysoki i dosc duzy to od 15latka trenujacego cokolwiek obrwal by szybko. a we trzech zlali janika i snuja sie teraz takie opowiesci. poza tym najpierw dwoch oberwalo i dopiero pozniej sie razem zmontowali na niego. co nie kubus? i mordeczka?
~otsak@o2.pl 26-10-2009 15:12
Jak 3 na janika to bardzo nie ładnie się zachowali wręcz haniebnie hehehe nawet by adamek uległ. Wiec to ostra gangster ka ..... niezle ... A kto to okoń ? z Janikiem będzie walczył ? - sorry że ich nie znam jestem z centrum - może dla tego ...
~Bubu 26-10-2009 15:46
Spokojnie,Masternak to też cwaniak. Zobaczcie na yt film jak mówi, ze puki nie zostanie trenerem, polski boks będzie powoli podupadał aż w końcu będzie trzeba go skreślić. Łukasz!!! Czy ty wiesz co to jest sport? Wiesz, bo całe twoje życie to sport. Chodziłeś do sportowej szkoły, Biegałeś, trenowałeś, zacząłeś jeździć na rowerze. Ale boks cię zmienił o 180 stopni. Kiedyś paliłeś papierosy zanim poszedłeś na boks. Teraz zaczynasz się robić taki jaki byłeś zanim zacząłeś trenować. Nie wiem czy mnie rozumiesz? Bądź na 100% sportowcem przez duże "S". Gratuluję Ci, że tak dużo osiągnąłeś, i Życzę abyś zaszedł jeszcze dalej.
~ 26-10-2009 17:56
morda to zaden szef, ani wielki gangsta, poprostu to jest margines spoleczny ktory zarabia na zycie przekrecajac spoleczenstwo i innych pojedynczych ludzi. prawde mowiac, takich trzeba z gory traktowac i powinni miec zakaz wstepu nawet do zabki, a jak juz to patrzec im na rece. bo nie wiadomo, moze zachce mu sie batonika to tez ukradnie:P a jesli on oklepal janika to tylko dlatego ze na ulicy nie ma zasad, ae jakby ustawic ich na ringu twarza w twarz to morda, dostalby po mordzie w pierwszej rundzie, tak to dziala. co nie oznacza ze Lukasz jest wielki przez to bo jednak byl zabardzo pewny swego i dal ciala... niestety, Lukaszu, pozdrawiam Ciebie i rodzine, troche wiecej realizmu, w boksie jest 80% pozerow ale pozostale 20% jest grozne, udowodnij ze ejstes dobrym piesciarzem, widzialem cie na treningach i kilka walk, rozmawialem z toba wiele razy i kilka razy nawet bawilismy sie razem, wiem ze dasz rade, ale wiecej realizmu chlopaku. badz pewny siebie zawsze, ale uwazaj na przeciwnika. i tak nic innego nie robisz, poswiec sie treningom!! dasz rade!!! pozdro!!!
~PEKIN 26-10-2009 20:56
wszyscy jesteście żałośni
~Do dawnych kolegów 26-10-2009 22:47
Żal mi was! Macie żal że łukasz już nie chcę was znać,że nie poznaje ludzi na ulicy,że zrobił się ważny.Zazdrością lub brakiem tożsamości wpadacie z niewyleczonego kompleksu w kompleks. A co miałby Janik z wami robić?siedzieć na ławce?bujać się z wami po knajpach?Przecież wy nie macie nawet swojego mieszkania to gdzie chcecie zaprosić kumpla?do pokoju?Ludzie!!!kumpelstwo było kiedyś.Jeden się wybija inny nie.Jeden ma ambicje a innemu wydaje się że jak pójdzie w sobote do atrapy i pozostawi tam swój ślad to wszyscy będą go pamiętać.Przecież ktoś jak chcę się wybić i poznać ten świat w trochę innym wymiarze to nie może zadawać się z ludzmi którzy stoją w miejscu bo wtedy nikt nie posunie się do przodu.też na jego miejscu olałbym połowe koleżków którym w większości i tak trzeba stawiać. A że się lansuje? (zakładam że też chciałbyś się pobujać dobrą furą).Nie znam łukasza osobiście i pewnie nigdy się nie spotkamy bo reprezentujemy różne profesje chcę jedynie zareagować bo wśród komentarzy jest wielu co mają jad fałszywej często pouczającej zawiści.
~:D:D::D 27-10-2009 10:36
zazdroszcza mu, bo sami w Polsacie nie byli heh:D
~Wiki JG 27-10-2009 16:57
A to prawda ze Lukasz mial kiedys sprawe o pobicie w dyskotece? Bo jesli tak to jaki z niego sportowiec...
~czif 27-10-2009 20:52
możę o boksie? bo 90% o mordzie i innych rzeczach poza tematem.. generalnie to nie był chyba dzień Łukasza.. tak bywa.. a jeśłi to było 100% Łukasza to Masternak jednak był sporo szybszy i lepiej przygotowany.. plus dla Masternaka za jego zimną krew .. wygrał zmobilizowany sportowiec.
aida1985 28-10-2009 10:30
Buraki jedne!!! Jak Łukasz wygrywał to wszyscy mu w dupę właziliście a jak mu się raz noga powinęła to Łukaszek jest już bee...prostaki z PKS-u!!!Większość z Was na pewno zna go tylko z widzenia a wypowiada się jakby się z nim znali od pieluch. Cwaniakować w tym sporcie trzeba bo inaczej człowieka zniszczą!!Łukasz trochę przegiął ale to nie znaczy żeby po nim jeździć jak po zdechłym kocie!!! Zobaczymy jak następną walkę wygra...dwulicowce. Nie przejmuj się Łukasz ludzie Ci po prostu zazdroszczą, że potrafiłeś swoim zaparciem i zdeterminowaniem spełnić marzenia. Powodzenia
~morda 28-10-2009 11:25
A mi sie wydaje ze masternak mial wiecej szczescia niz rozumu..
~do aida1985 28-10-2009 11:58
to takie miał marzenie? przegrac najw. walkę?;/
aida1985 28-10-2009 17:08
Nie!!! Netowy cwaniaczku!!! Jego marzeniem baranie było walczyć na zawodowym ringu!!! Ciężko się domyślić?!!Piszecie bzdury że się w pale nie mieści!!!Żalicie się że Łukasz się nie przyznaje do znajomych...buuu biedaki widocznie nie zasłużyliście!!! Jeszcze nie jedna walka przed Tobą Łukasz!!! Lej ciepłym moczem na tych buraków co wypisują takie bzdury. A tak poza tym rzucacie podchwycone gdzieś na mieście ksywy Mordy, Małpy itd. a pojęcia nie macie jak się oni nazywają ani nawet jak wyglądają. Hehe żal mi was...Łukasz pozdrowionka
~tooo 29-10-2009 21:24
Morda w Tesco sery sprzedawał, a teraz inne produkty ma w karcie
~miszcz 2-11-2009 22:47
w końcu znalazł się ktoś kto podsumował te cioty bez charakteru!!Aida1985 popieram Cię w 100%.Jakby wygrał inaczej by pisali i nie byloby głupich gadek o jakichś gachach!Lukasz jak zawsze trzymam za ciebie kciuki i bede na twojej nastepnej walce kibicowal Ci jak na poprzednich:) Rób swoje i nie zważaj na leszczynę....:)

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Wiosna Biedronia sprawdza i zapowiada

Kończy się referendum strajkowe

Prezesi spółek miejskich o cenach energii

Karty tak, kolory nie

Głosy za strajkiem?

Sonda

Czy wszyscy młodzi do 26. roku życia powinni być zwolnieni z podatku PIT?

Oddanych
głosów
1091
Tak
38%
Nie
54%
Nie mam zdania
8%