MenuZamknij

WIADOMOŚCI

SPORT

Krzyczeli pod Sejmem. O wolność konopi

Wiadomości: WARSZAWA/ JELENIA GÓRA
Poniedziałek, 20 lutego 2012, 13:18
Aktualizacja: Wtorek, 21 lutego 2012, 10:05
Autor: Agrafka
Fot. ....
Kilku jeleniogórzan wzięło udział w happeningu Wolnych Konopi zorganizowanym w Warszawie. W miniony piątek 150 członków inicjatywy WK zapaliło pod Sejmem skręta z marihuany, aby zwrócić uwagę na jej lecznicze właściwości, a także zaprotestować przeciwko zamykaniu ludzi do więzienia za posiadanie małych ilości tzw. „zioła”.

Happening poprzedzony był konferencją prasową Ruchu Palikota z przedstawicielami Wolnych Konopi na temat medycznej marihuany, której głównym gościem był Jakub Szpak - cierpiący na chroniczne bóle całego ciała i poruszający się na wózku inwalidzkim.
Mężczyzna był przedstawicielem grupy pacjentów stosujących marihuanę w celach medycznych. W Sejmie rozmawiano o pożytecznym wpływie marihuany na organizm człowieka.

O godz. 14.00 pod Sejmem w swoich przemówieniach Janusz Palikot i Janusza Korwin-Mikke, podkreślali ważność poszanowania wolnej woli człowieka i potrzebę zmiany panujących obecnie przepisów związanych z zakazem posiadania małych ilości marihuany na własny użytek. Tuż po występie polityków przedstawiciele Wolnych Konopi odpalili tzw. blanty. Tym razem Janusz Palikot zapalił wraz z organizatorami symbolicznego skręta. Kilka tygodni temu – w Sejmie – skandalizujący poseł ograniczył się jedynie do zapalenia kadzidełka o zapachu konopi indyjskich, choć zapowiedział, że zapali "zioło".

– Około 150 osób skandowało hasło „Sadzić, palić, zalegalizować”. W powietrzu unosił się zapach wolności – mówi organizator happeningu z inicjatywy Wolne Konopie. Warto podkreślić, że żaden z policjantów obecnych na miejscu nie interweniował, a także żaden uczestnik happeningu nie został zatrzymany za posiadanie, czy palenie marihuany.

Ogłoszenia

Czytaj również

Stadion w Karpaczu jest już prawie gotowy

Wiosna w „ósemce”

Zderzenie toyoty z karetką pod szpitalem

Komentarze (61) Dodaj komentarz

rymcycymcy 20-02-2012 13:47
Ha :) ...a nie mówiłem ...porównanie tych panów właściwe ! Obydwaj równie zabawni i pozytywnie zakręceni :)
~student poli 20-02-2012 14:19
Nie ma się czym chwalić, widać, że jelonka, to zwykły brukowiec. Zawsze na nie dla legalizacji ! Nie będę wdychać gówna, kto chce sobie zryć beret, to niech pali, ale w piwnicy ! POZDRO DLA PRAWDZIWYCH STREETRUEPLAYERS !
~Nacjonalista 20-02-2012 14:28
Tiaa.. Ciekawe czemu ćpalikot nie mówi o przestępstwach popełnianych pod wpływem środków odurzających (nie mówię tu o alkoholu). Dobrym przykładem są jak zwykle Stany Zjednoczone - tam policja i FBI walczą z kartelami narkotykowymi i nie ma mowy o legalizacji czegokolwiek! Czemu? No właśnie - bo takie ćpuny mają już tak wyjarane mózgi, że na haju są w stanie robić na prawdę obrzydliwe rzeczy!
~ja 20-02-2012 14:35
w jeleniej samej jak by zalegalizowac i odwozyc male kawiarenki do jarania plus kilku plantatorow i jelenia ma tysiace turystow miesiecznie i budzet jak cale polskie panstwo !!! proste?
~anty Palikot 20-02-2012 14:52
Czy was "redaktorzy" od siedmiu boleści w tej "Jelonce" ostro poj.bało ???? Co to ma być ? Czemu ta informacja ma służyć ? Co to ma wspólnego z Jelenia Górą ? Berety wam tam zjarało, czy co ?
~Nemo 20-02-2012 15:10
Marihuana nie jest narkotykiem i niikomu po niej nie odbija, to alkohol jest przyczyna aktow wandalizmu i rozboju. Precz z alkoholem! Wolne konopie!!!
~galla 20-02-2012 15:30
sądzic, spalic, zabetonować
~ 20-02-2012 15:52
widzę, że przeciwników ponoszą niezłe nerwi, umiejętność spokojnej rozmowy to domena dorosłych ludzi, jak ktoś nie potrafi kulturalnie opisać swojego zdania powinien udać sie do psychologa. Pewnie by chciał żeby tylko walczyć o krzyż, a tu też inne tematy na tapecie :)
~ 20-02-2012 15:56
...zapalili skreta, zeby udowodnic lecznicze wlasciwosci...ha ha ha...kon by sie usmial. Ja sobie bede publicznie wstrzykiwac wyciagi z niedojrzalych makowek, zeby udowodnic, ze opiaty (morfina) sa ziolem , ktore dziala przeciwbolowo. Nie dosc, ze w tym kraju jest problem z alkoholizmem, to bedzie jeszcze z legalnymi cpunami. Gratuluje. Mysle, ze ten kraj ma wieksze problemy(chore prawosawstwo, korupcyjna polityka, bezrobocie, mohery i Rydzyk, brud i smrod, znecanie sie nad zwierzetami), niz legalna marycha. Dzicz. Teraz bedzie najarana dzicz.
~123 20-02-2012 16:02
ZGADZAM SIE Z -NEMO- MASZ RACJE GOSCIU ALE TRZEBA TO JAKOS UMOCOWAC PRAWNIE W TYM KRAJU!!!WALCZYC OWSZEM Z RESZTA SMIECIA CZYLI(CHEMIA).LUBIE SOBIE CZASEM ZAPALIC BLANTA,WIADOMO HAHAHA DO TEGO PIWKO ALBO DOBRE WINKO Z UKOCHANA!!!ZAWSZE SIE ZNAJDZIE JAKIS DEBIL,KTORY DO TEGO NIE DORÓSŁ I WTEDY ROBI SIE AFERA.NIKOTYNA,ALKOCHOL I CAŁA RESZTA SMIECIA PRZYNOSI DOCHÓD PAŃSTWU A UZALEŻNIA 100 RAZY BARDZIEJ NIZ BLANCIK I NIC SIE Z TYM NIE ROBI!!!BO W TYM KRAJU TYLKO SIE ZAKAZUJE I NAKŁADA PODATKI NO I KLECHA JESZCZE SWOJE ,WIEC JESTESMY JAK TA DRUZYNA NARODOWA NA 65 CZY 165 MIEJSCU W SWIECIE,Z TYM MYSLENIEM LEPIEJ JUZ NIE BEDZIE
~cieplice1 20-02-2012 16:16
POPIERAM POPRZEDNIKA -JAK KTOS PALIC CHCE TEN SYF TO DO PIWNICY...
~00000 20-02-2012 16:24
NIE CHCIALBYM ZYC W KRAJU W KTORYM MOJE DZIECI MOGA MIEC SWOBODNY DOSTEP DO TEGO GOWNA.jESLI KTOS MA OCHOTE SOBIE PALIC TO NIECH SIE SKITRA DO KATA ALBO IDZIE DO LASU.
~ 20-02-2012 16:35
Zajmijcie sie sprawami, ktore ten kraj naprawde zzera, a nie legalizujecie jeszcze jedno gowno powolujac sie na Holandie. Polacy do tego nie dorosli, jak nie dorosli i do wypicia lampki dobrego wina. Tu sie chleje hurtowo i tak samo bedziecie cpac!Zabierzcie sie za bezrobocie i za padalcow, ktorzy wrzucaja psy do rzeki i tym podobne przestepstwa. Marycha was zgubi do konca. Macie legalny alkohol i co??? umiecie pic kulturalnie? NIE!!! Polska to dzicz, a tam powinno byc zabronione wszystko.
~00000 20-02-2012 16:37
POPIERAM ,A WIELKA WALKE O TO TOCZA TYLKO CI KTORZY JARAJA JAK POJE.... NON STOP. JESLI KTOS MA OCHOTE CZASEM ZAPALIC TO JAKI PROBLEM ZROBIC TO GDZIES Z BOKU.DAJCIE JUZ SPOKOJ...
~ 20-02-2012 16:44
to niech zakażą też palenia papierosów i picia alkoholu, a świat będzie lepszy, gwarantuję, plus te inne syfiaste dopalacze
~ZDZICH 20-02-2012 16:54
co to za frajda, jeśli zioło będzie legalne, , teraz jest trochę adrenaliny, zabawy, a kiedy zalegalizują będzie tylko zwyczajne jaranie
~agromerek 20-02-2012 17:50
do ZDZICH skoro tak twierdzisz to nie pal. Dla mnie i wielu innych palenie marichuany nie jest czyms co podnosi poziom adrenaliny. Palę bo chcę i mam gdzies czy legalnie czy nie. Gdyby POlski rząd popatrzył na to z innej perspektywy...wszyscy wiedzą, że jeśli w POlsce jest zakaz palenia to i tak duuuużo osób pali. POlska nic z tego nie ma, gdyby bylo to legalne to myślę, że ta POlska gospodarka ''podskoczylaby'' w górę. Sam VAT tak jak przy papierosach i alkoholu, przyniósłby dużo korzyści a tak to polowa POlski jara sobie normalnie 'nielegalnie' no i POlska g...o z tego ma :) pozdrawiam TUSKA i całą RUSKĄ elite :)
~qwertyy 20-02-2012 17:53
Nacjonalista, dlaczego wykluczasz te popelniane po alkoholu? Do takiego porownania trzeba rowniez doliczyc przestepstwa popelniane po wypaleniu papierosa i wypiciu kawy i nie ma w tym zadnej demogogii. Wplyw tych substancji na organizm jest podobny do konopii.
~ 20-02-2012 18:30
CZY AGRAFKA PALI MARYŚKĘ
~wwwwwwww 20-02-2012 18:34
Na czym ci szmaciarze zbijają kapitał (nie tylko ) polityczny. Jeden to oszołom i abnegat pierwszej wody ,a drugi rozpija głupi Naród wódą robiąc kasę , ale większą można zrobić na dymkach.
~No dobrze... 20-02-2012 19:31
Jestem za!! Jestem przeciw!! Jestem za!! Jestem przeciw!! Za!! Przeciw!! Za!! Przeciw!!
~A to ciekawe!! 20-02-2012 19:38
www.tekstowo.pl/piosenka,plomie__81,jestem_przeciw.html
~KrzysiekM 20-02-2012 19:39
Nemo jeśli marihuana nie jest narkotykiem to dlaczego jest na teście narkotykowym?Utrzymuje się w organizmie przez tygodnie.Niszczy korę mózgowa!Czytasz o niej na stronach tych, którym na tym zależy,żebyś tak właśnie myślał.
~Z własnego doświadczenia wie 20-02-2012 19:57
Marihuana jest dla ludzi... Ale co to za ludzie, którzy nie umieją żyć bez marihuany?? Jeśli ktoś nie chce, aby jego dziecko miało swobodny dostęp do podejmowania decyzji, to chyba nie powinien mieć dzieci, jako że nie posiada umiejętności ich właściwego wychowania, nie bazującego na zakazach i nakazach. Oj, nie chciałbym mieć takich rodziców!!
~ 20-02-2012 20:05
Po co mieszac temat alkoholu, papierosow i marihuany. Ze niby te dwie pierwsze rzeczy tez sa szkodliwe. A KTIO MOWI, ZE NIE???macie mala pijaczkow pod sklepami i bramami, malo naszczane na klatkach? No to dojda wam jeszcze najarane malolaty, ktore beda skamlac o dwa zlote, zeby nazbierac na marychowa fajke. ech, ludzie, to nie na polskie klimaty taka legalizacja. Macie legalny alkohol i co?Umiecie sie z nim obchodzic? i przestancie o tym, ze to lecznicze. Nie ma prawie zadnych leczniczych kropli bez alkoholu. Morfina stosowana jest w medycynie tez wszem i wobec. Paplacie zaslyszane slogany ZA, a ja wam mowie: to jest nie na ten kraj.
~ 20-02-2012 20:15
•zaburzona ocena sytuacji, •spadek koncentracji, •zobojętnienie, •przewlekłe zapalenie oskrzeli i krtani, •astma oskrzelowa, •depresje, •lęki i psychozy. Takie sa skutki palenia tego swinstwa. zalegalizujcie sobie to gowienko. Bedziecie mieli nie tylko marskosc watroby po alkoholu, ale dojdzie do tego jeszcze psychoza, depresja itp. BO DZIALA LECZNICZO!!!! Kupa nacpanych idiotow, jak slowo daje.
~ 20-02-2012 20:21
"Naukowcy sa zgodni co do faktu, iż ludzie, którzy palą skuny są bardziej narażeni na zaburzenia psychotyczne. Według najnowszych badań, osoby regularnie palące trawkę, są narażone na dwa razy większe ryzyko wystąpienia psychozy. Natomiast u osób palących skuny ryzyko to wzrasta aż siedmiokrotnie." Zycze przyjemnego pobytu w Boleslawcu, tudziez podobnej placowce. Argument o "medycznym zastosowaniu" powala mnie na nogi. Ciekawe, kto z was chcialby miec ostatnie stadium raka i nie dostawac morfiny...a ilu jest morfinistow, ktorzy ten lek zazywaja, zeby miec odlot? glupota ludzka jednak nie ma granic.
~ykjhj 20-02-2012 21:03
mikke i palikot? no wierzyć się nie chce...
~aleZioło 20-02-2012 21:04
Właśnie dzisaj podali informacje odnośnie "wspaniałej" legalizacji w Czechach.I jakie wyniki?Otóż liczba naćpanych małolatów w Czechach daje im I miejsce w Europie.Wszystkim zwolennikom o ile kiedykolwiek będą w stanie zrobić sobie dzieci życzę żeby ich małe trole jarały ile wlezie od najmłodszych lat.
~:)) 20-02-2012 21:41
W Holandii mozna jarac,ale w kofikach jest wiekszosc polakow ktorzy sie lecza i kupuja po 5g dziennie bo tacy sa chorzy...
~KONSUMET 20-02-2012 23:43
LUDZIE PALE TRAWKĘ JUŻ OSIEM LAT MAM 23 POSIADAM WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE I NIKT MI NIE WMÓWI GŁUPOT ŻE TRAWKA UZALEŻNIA I RYJE CZASZKE, JEST COŚ DOBREGO TO PALE NIE MA TO DETOX .PROSTE SADZIĆ PALIĆ ZALEGALIZOWAĆ !!!
~Nemo 21-02-2012 7:54
Zabrac alkohol! Co mnie to obchodzi, ze sa ludzie ktorzy pootrafia pic, ja mam dosyc uzerania sie z alkoholikamii, a naukowcy w tych czasach, za kaae powiedza, ze gowno ma smak miodu. Ja wyczytalem, w czasopiismie naukowym dla mlodziezy, ze ganja ma pozytywny wplyw na prace mozgu, tak twierdzili naukowcy. Moze byc tak, ze ostatnie badania maja taki, a nie inny wynik, poniewaz badani mogli zazywac inne uzywki (narkotyki), ukrywajac to przed naukowcami. Cpun jest cpunem i zrobi wszystko, by dostac kase i stad te ostatnie wyniki.
~kto to Agata 21-02-2012 8:10
Dlaczego takimi bzdetami zajmuje się niejaka redaktor Agrafa - czyli Agata Galas - wystarczy zajrzeć na jej facebookoowy profil. A tam w ulubionych zajęciach między innymi takie kurioza jak: "Ch.j z tym" jako wyraz całkowitej rezygnacji; NIE CHCĘ aby Jarosław Kaczyński został prezydentem !!!!!!!; 'Co k.rwa?!' jako wyraz spontanicznego, najszczerszego zdziwienia; Krytyka Polityczna link: http://www.facebook.com/people/Agata-Galas/100000909247917 Proponuję zmienić redakcję na "Fakty i Mity" bądź "Nie" - tam jest Pani miejsce Pani "redaktor" A swoją drogą ciekawe, przez jaki czas mój wpis utrzyma się na Jelonce ? Cenzura tu jak za czasów stalinowskich
~ 21-02-2012 9:35
może by tak rząd zechciał zarobić na akcyzie z maryśki zamiast do naszych kieszeni sięgać
~brewbrother 21-02-2012 9:36
jedno da się zauważyć w komentarzach pod tego typu artykułami (traktującymi o paleniu zioła), opinie przeciwników są najeżone agresją, wyszukanymi epitetami, oskarżeniami bez przemyślenia, opinie zwolenników są spokojne i podają rzeczowe argumenty... myślę, że to jest jednoznaczny argument
~ 21-02-2012 9:52
piszesz o cenzurze a sam inwigilujesz, no żałosne naprawde, a ta agresja wasza też jest smutna.....
~Nemo 21-02-2012 9:59
Agresja? To sa skutki, picia wodki!
~Inwigilacja/cenzura 21-02-2012 10:57
Nie wiem, co to ma ze sobą wspólnego. Powiem więcej-nie wiem, co ma inwigilacja do przeglądania facebooka... Ale wiem jedno-niezmierzone są pokłady głupców.
~ 21-02-2012 11:10
chyba hipokrytów ;)
~sobhanne 21-02-2012 12:00
Dziennikarka od siedmiu boleści. Połowa tekstu mojego autorstwa www.facebook.com/pages/Wolne-Konopie-Jelenia-G%C3%B3ra/134135090032769 a połowa zmyślona. Wnoszę skargę.
~ 21-02-2012 12:44
anonimowa autorka..... bardzo sprytne "sobhanne" dlaczego się nie podpisałaś? wstydzisz się, że palisz zioło? dawaj imie i nazwisko...tak to jest walczą, a się nawet boją podpisać - "sobhanne"
~Ależ, ależ... 21-02-2012 12:46
Hipokrytą być trza umić!! Niewielu jest ludzi, co naprawdę coś umią. Niezmierzone są ino pokłady głupców... :-)
~trew 21-02-2012 12:53
Ćpuny z MISJĄ. Tym są palacze trawy. Reszta narkotyków jest w miarę bezpieczna bo jak widać nie powoduje powstania SYNDROMU MISJI. Tylko trawa niszczy w ten sposób mózg że trawiarze OTRZYMUJĄ MISJĘ: NIECH PALI CAŁY ŚWIAT!!!
~Ależ, ależ... 21-02-2012 12:55
Hipokrytą być trza umić!! Niewielu jest ludzi, co naprawdę coś umią. Niezmierzone są ino pokłady głupców... :-)
~JAKUBGAJEWSK 21-02-2012 12:55
agresja przeciwnikow pokazuje ich malostkowosc, brak zrozumienia tematu, brak wrazliowsci ludzkiej i jakichkolwiek innych czlowieczych cech. Przeciwnicy agresywnie komentuja poniewaz nie maja zadnych RACJONALNYCH ARGUMENTÓW! Jestem organizatorem tego happeningu pod sejmem i zapraszam do ogladniecia m.in KONFERENCJI gdzie przedstawilismy pacjenta, ktory leczy sie marihuaną. Ogladnijcie zanim skomentujecie i uzyjecie agresywnych słów. http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=1dp9mmMkaf8 Zycze aby kazdemu takiemu agresywnemu bezmozgowi urwało rdzen kregowy a pozniej zycze mu aby faszerowano go farmaceutykami i zeby nie mial nigdy w zyciu stycznosci z ganja, zeby cierpial do konca zycia! ZYCZE WAM TEGO AGRESYWNI PRZECIWNICY GANJI
~trew, zalewa mnie krew. 21-02-2012 13:18
Taki już jestem, że lubię się dziwić ludziom. Dziwi mnie więc trew, jako że pewnie do ćpunów trawiarzy nie należy i nigdy nie próbował, a wypowiada się, niczym wytrawny znawca tematu. Hmm, dziwne, dziwne... Ja tam stary już jestem i zdrowie już nie te, co kiedyś, więc dałem se spokój z paleniem tej całej trawy-tego piekielnego narkotyku zabijającego całe pokolenie-choć parę lat mi zeszło na rzucaniu tego ćpania, ale jakoś nigdy przez to misji nie miałem, co by cały świat nakłonić do palenia. Ba!! Nawet nie zależało mi na sąsiadce, żeby też paliła, choć jej by się przydało nieco środka powodującego relaks... Znajomych też nie częstowałem-chcą, niech se kupią, a moje, to moje-nie miałem misji, by palili jak i ja. Czemu?? trew, no weź ty powiedz mi czemu, bo ty przecież się znasz na ćpaniu trawy. Oj, tak-niezmierzone są pokłady głupców:-)
~trew jest głupi?? 21-02-2012 13:33
No cooo wy??
~Nemo 21-02-2012 13:38
Trew sie popisal. BRAWO!! Chyba faktycznie palenie wplywa na lepsze myslenie, a Trew nie pali! Ponoc THC, obdlokowuje jakies tam cos w mozgu, co wplywa na wieksza jego sprawnosc. Zreszta zapytajcie wujka Google, tylko musicie uzyc swoich mozgow, to proste, dacie rade, skoro ja, taki przejarany potrafie, to i Wam sie uda. Powodzenia.
~x 21-02-2012 16:33
eliminowac ze spoleczenstwa wszelkie objawy cpunstwa. to do zycia jest nie potrzebne. skoro sa chetni, prosze dogadac sie z Putinem. syberia dla cpunow stoi otworem.
~ 21-02-2012 17:47
Do Nemo: ty sobie nie wycieraj gebusi wujkiem Googlem, bo ja ci przytocze 1000 googlowych informacji o szkodliwosci jarania marychy i o skutkach. " Pozytywne" informacje na temat haszyszu sa zamieszczane przez takich jak ty. A ze jestescie (niby) bez agresji? kon by sie usmial. Wiesz dlaczego? Bo jestescie przez cpanie wyzuci z wszelkich uczuc- i z tych dobrych i z tych zlych. Tak dziala haszysz. Na wszystko, co cie otacza obojetniejesz. Wiem cos o tym: od 17 lat pracuje w klinice uzaleznien w Niemczech. I mam rowniez do czynienia z Holendrami-pacjentami. Oni owszem, zalegalizowali, ale zapomnieli o bazie terapeutycznej i przejezdzaja na odwyk do Niemiec. to tyle. Zycze troche wiecej zdrowego rozsadku. Mozna zyc bez cpania i bez zamroczenia alkoholem.
~ 21-02-2012 17:50
Onkel googel tak mowi:"Chociaż pogląd, że używanie konopi wywołuje mniejsze szkody niż papierosy i alkohol, jest prezentowany przez wielu badaczy w krajach Europy Zachodniej, to aktualne, dobrze udokumentowane badania bezspornie wykazały wysoką ich szkodliwość. Szczególnie niebezpieczna jest holenderska odmiana konopi zawierająca aż 18% THC (przeciętnie jest ich tylko 6%). Skręt z tej odmiany nosi nazwę skun. Osoby pod działaniem konopi mają wrażenie, że zachodzące wokół nich zjawiska zmieniają się w błyskawicznym tempie. Np. podczas jazdy samochodem z szybkością 40 km na godzinę, wydaje się im, jakby poruszali się z szybkością znacznie przewyższającą 80-100 km na godzinę. Są to objawy występujące po przyjęciu niewielkiej dawki THC, tj. 10-15 mg (2-3 papierosy). "
~googel 21-02-2012 17:54
Po większych dawkach (25-30 mg) pojawia się uczucie zimna, drżenie mięśni, zaburzenia koordynacji ruchowej, nudności, wymioty, zawroty głowy. W okresie przewlekłego zatrucia występuje uczucie lęku, nawet paniki, brak motywacji do działania, zaburzenia samooceny, a także stany depresyjne. W skrajnych przypadkach u osób głęboko uzależnionych pojawiają się ruchy pląsawiczne, niezborne tiki, halucynacje, oczopląs i zaburzenia widzenia. Źrenice są wyraźnie rozszerzone. Ponieważ w dymie spalonych konopi, podobnie jak w papierosowym, znajdują się substancje smoliste, po dłuższym okresie dochodzi do uszkodzenia górnych dróg oddechowych i płuc (również astmy). Uszkodzeniu ulega także wątroba i mięsień sercowy. Obniża się odporność immunologiczna.
~ 21-02-2012 17:59
I co, uzalezniony pacjenie? Mam dalej cytowac wujka Googla? Twoje argumenty sa takie maluczkie, ze mozna sie tylko usmiechnac, wylaczyc komputer i pojsc na spacer. Jakze mi was szkoda, konsumenci haszyszu! takich jak wy trzeba byloby zapedzic do naszej kliniki. Popatrzylibyscie na palacych od lat- i to "tylko trawke" o rzekomo niewielkiej zawartosci THC. Wielu z nich ma depresje, niektorzy sa po probach samobojczych. Niektorzy rozwineli zespol objawow podobnych do schizofrenii. Jesli jarasz i jeszcze jestes normalny- masz szczescie, naprawde.
~ 21-02-2012 21:54
Długotrwałe zażywanie marihuany, haszyszu wywołuje stany chronicznej apatii, bierności i lenistwa, a także spadek ambicji, nieadekwatną ocenę sytuacji, roztargnienie, rozkojarzenie, nieracjonalne myśli, skłonność do ulegania sugestiom, kłopoty w porozumieniu się z innymi, zanik zainteresowań określane jako "zespół amotywacyjny". Może prowadzić do stanów depresyjnych, lęków i histerii. THC ma również niekorzystny wpływ na funkcjonowanie ośrodka przyjemnościowego w mózgu. Wrażenia "na czysto", już bez palenia, stają się dużo mniej interesujące niż kiedyś, co powoduje chęć powrotu do narkotyku. Objawy uzależnienia psychicznego. Następuje osłabienie koncentracji (obraz zawiera więcej szczegółów, ale rozmywa się jako całość).
~ 21-02-2012 21:56
. Następuje osłabienie koncentracji (obraz zawiera więcej szczegółów, ale rozmywa się jako całość). Oba procesy oddziaływania na pracę mózgu mogą poważnie i często na trwałe zaburzać jego funkcje, a tym samym psychikę. NIEBEZPIECZNY! Przy większych dawkach THC może wywoływać bardzo wyraziste halucynacje. Przestaje się odczuwać ograniczenia własnego ciała czy przestrzeni. Powstają zaburzenia w ocenie odległości, obniżenie refleksu i opóźnienie reakcji na bodźce. SPACERY NA WYSOKOŚCI, WYPADKI DROGOWE! Poza najsilniej działającym na psychikę THC w wyrobach konopi znajduje się jeszcze kilka, a w dymie aż około 2000 innych szkodliwych związków powodujących:•zaburzenia równowagi hormonalnej, w efekcie wpływając na zdolności rozrodcze •zmniejszenie odporności organizmu (infekcje, nowotwór)
~ 21-02-2012 22:01
"...wywoluje stany apatii, lenistwa i biernosci"- weic juz wiesz, skad u was ten rzekomy "brak agresji i stoicki spokoj"? Jarasz= masz wszystko w dupie. Rozumiesz jeden z drugim? zapraszam serdecznie do kliniki. Zobaczycie tych "spokojnych i wyluzowanych", ktorzy po paru latach cpania nie umieja bez namyslu podac daty wlasnych urodzin...ja widze take przypadki na co dzien. ten kto jara i pozostaje normalny (a moze to tylko zawyzona samoocena? =nalezy rowniez do skutkow!)ma szczescie. Ruska ruletka.
~Trollu niemiecki, 22-02-2012 9:34
Dobrze prawisz, prawdę głosisz.
~ 22-02-2012 10:14
no i mam kolezanke z astmą, co jak nie zapali ma napady agresji, ważniejsze jest dla niej od znajomych itp. własnie zotanie baczki.....i wogóle nie rozumie, że źle robi, że nie można z błachych powodów się drzeć na innych, wyzywać, zastraszać, brak wyczucia co jest ważne w życiu po prostu nagle wpada w furie i żadne argumenty do niej nie docierają, byłam za uprawie na własny użytek, bo przecież mądrzy ludzie potrafią stosować zioła leczniczo np. piołun, który użyty nieumiejętnie potrafi być śmiertelny a jest świetnym lekarstwem na ostrą grype żołądkową itp, ale jeśli ludzie tak się zmieniają po baczce to jest mi baaardzo przykro...... i zaczynam być przeciwna temu wszystkiemy, już nie wspominając o tym, że istnieje możliwość powrotu gorszego syfu w postaci dopalaczy
~ 22-02-2012 10:16
histeria to dobre słowo
~ 22-02-2012 10:18
pytanie do pana z monaru, ale zapalenie raz na tydzień małej ilości, czy raz na miesiąc nawet dla relaksu, tak jak napicie się piwa w weekend aż tak nie szkodzi, szkodzi codzienne palenie?
~ 23-02-2012 21:03
Odpowiedz na pytanie: a po co ci to cotygodniowe palenie? zadalas sobie to pytanie? co ci to daje? zjedz gorzka czekolade i pobiegaj godzine po parku. Bedzie serotonina i uczucie szczescia. jaranie nic nie daje. I nawet taki jeden skret moze byc wstepem i poczatkiem nalogu. a argumet, ze to lekarstwo jest chory jak i sami konsumenci marihuany. Czyli co: poniewaz chemioterapia leczy raka, to trzeba ja sobie codziennie aplikowac?albo antybiotyk leczy angine- to tez sobie ja podjadacie, bo to lekarstwo?Maluczkie ludziki nie umiejace zycia brac na trzezwo.

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Wiosna Biedronia sprawdza i zapowiada

Mali szachiści przed Pucharem Polski

Kończy się referendum strajkowe

Jeszcze o zarzutach dla prezesa DIOZ

Większość wniosków do poprawki

Sonda

Czy wszystkie handlowe niedziele powinny wrócić?

Oddanych
głosów
212
Tak
56%
Jest dobrze, jak jest
16%
Nie
26%
Nie mam zdania
2%