MenuZamknij

WIADOMOŚCI

SPORT

Kotka zastrzelona śrutówką. W Cieplicach

Wiadomości: JELENIA GÓRA
Czwartek, 24 listopada 2011, 7:54
Aktualizacja: Piątek, 25 listopada 2011, 8:00
Autor: Petr
Archiwalne zdjęcia kotki z archiwum domowego pani Małgorzaty
Fot. Archiwum
Trzyletnia kotka Misia należąca do Małgorzaty Turowskiej–Regent zamieszkałej przy ulicy Wodnej w Jeleniej Górze–Cieplicach została zastrzelona śrutówką. Oto co wydarzyło się w miniony poniedziałek około godziny 15.20 tuż obok posesji właścicielki zwierzęcia.

– Ni stąd, ni zowąd Misia zaczęła bardzo głośno miauczeć, a potem słaniać się na łapkach. Na początku, gdy wzięłam ją na ręce nic nie zauważyłam. Po chwili zdałam sobie jednak sprawę, że mam całe ręce we krwi. Skąd lała się ta krew? Tego nie wiedziałam – mówiła nam wczoraj pani Małgorzata.

Z rannym pupilem właścicielka zwierzęcia udała się do zaprzyjaźnionego weterynarza, który stwierdził, że Misia ma dziurę po śrucie pod prawą łapką. Mimo zabiegu operacyjnego, kotki nie udało się uratować ze względu na liczne obrażenia wewnętrzne. O zdarzeniu Małgorzata Turowska-Regent powiadomiła cieplicką policję i liczy na to, że ta nie zlekceważy zgłoszenia i zrobi wszystko aby ukarać sprawcę.

– Jestem naprawdę zszokowana tym co się stało. Mieszkańcy ulicy Wodnej kochają zwierzęta i mają różne pupile. Rozmawiałam ze znajomym myśliwym i wiem, że ktoś strzelił do Misi z odległości około 20 metrów. Kto? Nie mam pojęcia, ale jak tak można! Ten, kto jest w stanie skrzywdzić zwierzę, potrafi zrobić dużo gorsze rzeczy – mówi z rozżaleniem pani Małgorzata.

Ogłoszenia

Czytaj również

Zamknięty szlak przez Kocioł Łomniczki

Remiza jak nowa

Problemy krwiodawców

Komentarze (143) Dodaj komentarz

~Marcin73 24-11-2011 8:07
Coś niedobrego krąży nad Cieplicami. Cieplicka Policja i Straż Miejska muszą przyjąć zasadę "zero tolerancji" dla przejawów chuligaństwa i zwyczajnego bandytyzmu. Małgosiu - współczuję, to z pewnością było koszmarne przeżycie. Marcin Kaflik
~bd 24-11-2011 8:17
Co za debil, mam nadzieję że go szybko złapią
~ 24-11-2011 8:25
Skakałbym po głowie takiemu człowiekowi aż by umarł.
~xyz 24-11-2011 8:26
Szkoda słów na takiego tak za przeproszeniem kretyna, który strzelił do kotki... Powinni go złapać i jemu strzelić w przeszczepa śrutem...
~ 24-11-2011 8:31
Straszne!!!!!!! Jestem w szoku!
~qwertzz 24-11-2011 8:36
policja moze ustalic kto to byl tylko czy bedzie im sie chcialo.
~ja 1 24-11-2011 8:43
to nie do wiary jacy ludzie sa teraz na swiecie za malo kare sie wymierza takim idiotom powinni sie tym zajac ale sadze ze nic z tego nie bedzie tak jest u nas poprostu maja to gdzies i tyle i dlatego dzieje sie tak jak sie dzieje
~ 24-11-2011 8:52
W tym dniu wszyscy jesteśmy kotami!!!! Nie ma to jak poważne sprawy w Jeleniej Dziurze.
~ 24-11-2011 8:55
szkoda,ze chycli juz nie ma bo te koty wszędzie sie palętają,mój sąsiad ma ich z 6 sztuk kiedys 1 porysował mi auto a ten debil jak poszedlem do niego sie śmiał a nie wspomne ze sr...i szcz...gdzie popadnie i nikt z tym nic nie robi,może z ta kotką było podobnie ze ktos mial jej dośc,i z czego ta afera ludzie????
~dani 24-11-2011 8:56
Zwierzęta są częścią naszego życia, ich los zależy od człowieka. Szczerze Pani współczuję tych przykrych przeżyć, kocham zwierzęta i rozumiem Pani ból. Danuta
~ 24-11-2011 9:01
wczoraj strzelal do kota w przyszlosci sproboje do ludzi, ,policjo szukaj wariata , nie zaniedbaj tego sygnalu
~sqandal 24-11-2011 9:02
a pierwszą to powinni ukarac P. Małgorzate jako ze nie upilnowała kota. Ma się zwiierzęta to należy o nie dbać i pilnować a nie puszczać samopas.Wlasciciele dbają tylko o swoje dobro , a kto posprzata po psie który załatwił potrzebe ( nawalił na chodnik czy trawnik ) > Straż miejska powinna kontrolować nie tylko czy ma obroże i jest prowadzony na smyczy ale też czy posiada przy sobie torebke na odchody bo wiadomo po co się wyprowadza psy na spacerek , pozdrawiam wlascicieli burków czy kotków
~Obiektywnie 24-11-2011 9:09
Wszyscy kochający swoje zwierzątka nigdy nie wypuszczają swoich pupili samopas. Co by było gdyby ktoś wypuścił swojego kota ( tygrysa ) samopas i zostałby zastrzelony też byście tak lamentowali. Wszyscy tu obrońcy zanim zaczniecie wrzeszczeć to pomyślcie ,że wasze zwierzątka są po prostu szkodnikami i często niszczą i brudzą czyjąś własność. Niech to wreszcie do was dotrze.
~miłośnik psó 24-11-2011 9:12
a może ten co strzelił miał dosyć śmierdzących odchodów Misi i 10 kotów innych sąsiadów na swoim podwurku a kotki sra.. i sika.. mimo apelu sąsiada aby wszyscy pilnowali kotków jak właściciele pilnują psów(smycz)a Pani Gosia wzieła sobie kotka 2 x dziennie da mu mleczka i myśli że się zajmuje kotem. NIE !!!koty latają luzem po podwórkach a na miske do domu przychodzą ,zdesperowani sąsiedzi mają tego dosyć ,niestety trafiło na tę kotkę a strzelający raczej chciał nastraszyć niż zabić bo jeżeli strzelał z zamiarem zabicia to coś z nim jest nie tak a to by pewnie dało się zauważyć po sąsiedzie który mieszka w odległości 20m. do właścicieli kotków: pilnujcie swoich pupili aby nie przeszkadzały innym do strzelającego: oj ty głupi człowieku,będziesz żył z tym do końca życia
~do 09:01 24-11-2011 9:18
Jak masz braki to spróbuj używać słownika.
~ 24-11-2011 9:27
moze faktycznie byl to ktorys z sasiadow? Niech policja ruszy dupe albo odwolajcie komendanta!
~anitka34 24-11-2011 9:27
kiedyś dostałam mandat 50zł za puszczenie psa bez smycz,no to teraz Pani Małgosi też podarować kuponik za 50zł bo co kotek robił bez smyczy??? Tak policjo nia zaniedbaj sygnału i dowal Gosi 100zł moż następnego kota będzie pilnować Pani Gosiu czy pani kotek wraz z innymi kotkami nie załatwiał się na posesjach innych??? co doprowadzało do białej gorączki sąsiadów,może wszyscy sie złożyli na wiatrówkę i losowali kto będzie strzelał bo mieli już dosyć
~edmu 24-11-2011 9:30
sprawdzcie na poczcie mieszka tam chłopak co nie lubi kotów i mu przeszkadzają, podejrzewam że pomylił Miśke z bardzo podobnym kotem ...
~kaśśka 24-11-2011 9:42
może jakiś małolat podkradł ojcu strzelbę i urządził sobie zabawę zabijając niewinne zwierzę.. Dobrze że tamtędy nie szło np.małe dziecko!
~Pawlik80 24-11-2011 9:43
Jak bym gnoja dorwał to by dostał taki łomot. Biedna kicia, co za zasrany sadysta!!!! CO mu ten kot zrobił? Mam nadzieje również , że POLICJA znajdzie padalca!
~figo fago 24-11-2011 9:51
Ciekawe, że dramaty ludzkie, morderstwa, gwałty, wypadki, pożary itp nie wywołują takich emocji jak ten. Gościowi z 8:25 życzę powrotu do zdrowia, psychicznego
~do 08:55 24-11-2011 9:51
Mam dwa auta na posesji i kilka kotów. Od kilkunastu lat żyją z nami, śpią sobie często pod nadkolem, na oponie, lub na masce, gdy silnik jest ciepły. Nie zdarzyło się, aby "porysowały mi auto". Może ten kot, o którym piszesz, pogryzł Ci auto kłami?? A jak Ci śmierdzi to zacznij się kąpać. Skoro ktoś śmiał Ci się w twarz z tego powodu to zwyczajnie musiał dostrzec w Tobie idiotę...
~qbanin 24-11-2011 9:55
Do pawlik. pisze pan : co za zasrany sadysta. a sam by pan mu taki łomot dał,faktycznie z pana to nie sadysta.Będzi temat jakiejs mamy ,że jej synkowi ktoś łomot przed posesją dał. a co mu kotek zrobił ? jak złapią to się dowiemy może rzecznik policji napisze
~qbanin 24-11-2011 10:00
Do pawlik. pisze pan : co za zasrany sadysta. a sam by pan mu taki łomot dał,faktycznie z pana to nie sadysta.Będzi temat jakiejs mamy ,że jej synkowi ktoś łomot przed posesją dał. a co mu kotek zrobił ? jak złapią to się dowiemy może rzecznik policji napisze
~do ~sqanda 24-11-2011 10:01
Rzecz tyczy się kota, po co przytaczasz historie z jakimiś psami, które prowadza się na smyczy po parku i po polach? Równie dobrze możesz dyskutować o Górach Stołowych wskazując je palcem na mapie Himalai. Po co rozpieprzasz temat na drobne, niedorzeczne kawałki? Kot prowadzi swój żywot dookoła swojego domu, podwórka, posesji, szczególnie kotki. Mandatem powinni ukarać Twoich rodziców za spłodzenie takiego kretyna.
~aaa 24-11-2011 10:03
w podpisie pod zdjęciami wyraźnie brakuje mi jeszcze raz "archiwalne"
~ 24-11-2011 10:03
pisze się: Himalajów, agresywny pajacu powyżej
~ 24-11-2011 10:10
do ~miłośnik psó, oraz do ~anitka34 - W 86 roku chmura radioaktywna znad Czarnobyla przybyła nad nasze rejony. Uszkodzeniu w tamtym czasie u dzieci uległa tarczyca, która w prostej linii prowadzi do uszkodzeń mózgu. Oczywiście ofiara nie do końca jest tego świadoma, ale można to zauważyć, nachylając się do monitora i czytając jeszcze raz to, co napisaliście. Szok?... Spokojnie, da się z tym żyć, ale trzeba uważać, by jakiś sąsiad z podobnym uszczerbkiem na zdrowiu psychicznym nie strzelił wam w głowę z wiatrówki, albo inne bazuki, mając dość waszego pier...lenia.
~ 24-11-2011 10:14
Do 08:25 JA ROWNIEZ. I -jak na razie- uwazam sie za osobe zdrowa psychicznie. (to do chello). Jak mozna upilnowac kota? na smyczy? w klatce? Trzymac 24 godziny w domu, jesli ma sie np. ogrod??? Kot chodzi swoimi drogami, a czlowiek -jesli ma troche oleju w glowie- powinien zwierze zostawic w spokoju.
~x 24-11-2011 10:15
krotko- zwyrodnialec, teraz do kociaka a w koncu do czlowieka. obys mial sam taki koniec zboku.
~anitka34 24-11-2011 10:15
trt. 77. Kto nie zachowuje zwykłych lub nakazanych środków ostrożności przy trzymaniu zwierzęcia,podlega karze grzywny do 250 złotych albo karze nagany. p.Gosia do ukarania za nie upilnowanie,strzelający za strzelanie.niestety prawo dotyczy wszystkich.kotka szkoda ale nie upilnowała go właścicielka
~fk 24-11-2011 10:19
do IP: *.t-ipconnect.de - wyglądasz na taką
~do ~anitka34 24-11-2011 10:21
Emanujesz tak pospolitą głupotą, że aż zastanawiam się, czy jest sens Cię obrażać:)
~jar 24-11-2011 10:23
zbyt pobłażliwe są kary za znęcanie się nad zwierzętami, ale nie ma się co dziwić jak często człowiek nie dochodzi swoich praw nawet ...
~anitka34 24-11-2011 10:23
trt. 77. Kto nie zachowuje zwykłych lub nakazanych środków ostrożności przy trzymaniu zwierzęcia,podlega karze grzywny do 250 złotych albo karze nagany. p.Gosia do ukarania za nie upilnowanie,strzelający za strzelanie.niestety prawo dotyczy wszystkich.kotka szkoda ale nie upilnowała go właścicielka
~ja 24-11-2011 10:25
poprostu za male wyroki i tyle,szkoda zwierzaka
~ 24-11-2011 10:27
Do 19:19- dzieki, faktycznie, wygladam bardzo dobrze. Nareszcie zrobiles mi komplement, dlugo czekalam. A co do anitki34- zapewniam cie, moja droga, ze ten sliczny kotek Misia mial wiecej w kocim mozdzku, niz ty.
~anitka34 24-11-2011 10:34
czemu pospolitą głupotą.napisałam ,że kotka mi szkoda i ,że strzelający do ukarania za co grozi mu do lat 5,ale nie można puszczać swobodnie zwierząt domowych,sprawe miałam w sądzi za nie przyjęcie mandatu jak mój pies był bez smyczy(mały pies),sędzina powiedziała,że to bez znaczenia powinnam trzymać zwierze na smyczy czy to pies czy kot czy świnka.i co miałam jej powiedzieć że Emanujesz tak pospolitą głupotą, bo mój piesek jest nie groźny.szkoda mi kotka bardzo ale P.Gosia musi pilnować pupila. Oceńcie sami jak ktoś strzelał z wiatrówki niedaleko policji to musiał mieć dosyć już a P.Gosia napisała że to było obok posesji więc nie upilnowała swojego pupila,jak się bierze kotka to się nim trzeba zajmować i pilnować tak jest z każdym pupilem.CO NIE USPRAWIEDLIWIA STRZELANIA DO KOTKA
~anitka34 24-11-2011 10:38
czemu pospolitą głupotą.napisałam ,że kotka mi szkoda i ,że strzelający do ukarania za co grozi mu do lat 5,ale nie można puszczać swobodnie zwierząt domowych,sprawe miałam w sądzi za nie przyjęcie mandatu jak mój pies był bez smyczy(mały pies),sędzina powiedziała,że to bez znaczenia powinnam trzymać zwierze na smyczy czy to pies czy kot czy świnka.i co miałam jej powiedzieć że Emanujesz tak pospolitą głupotą, bo mój piesek jest nie groźny.szkoda mi kotka bardzo ale P.Gosia musi pilnować pupila. Oceńcie sami jak ktoś strzelał z wiatrówki niedaleko policji to musiał mieć dosyć już a P.Gosia napisała że to było obok posesji więc nie upilnowała swojego pupila,jak się bierze kotka to się nim trzeba zajmować i pilnować tak jest z każdym pupilem.CO NIE USPRAWIEDLIWIA STRZELANIA DO KOTKA
~~Emin~ 24-11-2011 10:41
Ludzie którzy kturzy krzywdzą nie winne zwierzęta powinni umierać . Nalepiej ich poroztrzelać pod ścianą .
~ 24-11-2011 10:42
mialo byc naturalnie do 10:19- z tych wszystkich komplementow od chello w glowie mi sie zakrecilo.
~anitka34 24-11-2011 10:44
a jak by kotek wpadł pod samochód to kto winny by był kierowca czy Gosia.ja uważam że Gosia bo nie upilnowała pupila i to ,że mamy inne zdania nie ma co obrażać lub wyzywać innych.Jak ucieknie papuga z klatki to nie są winne gawrony że ja zadziobią tylko właściciel,tutaj role gawrona przejął idiota ze śrutówką,ale dalej twierdze ,że kotek nie był upilnowany
~fk 24-11-2011 10:45
miej coś z życia, Helga :)
Mielonka Gienia 24-11-2011 10:51
anitka 34 dobrze gada, koty powinny byc przy budach, najlepiej na lancuchach, a nie walesac sie po dachach i okolicy
~kmam 24-11-2011 10:51
do 24-11-2011 08:52 | ~: wredny/a jesteś
~ 24-11-2011 10:51
anitka, nie porownuj psa do kota. Pies na smyczy= bo stwarza ewent. niebezpieczenstwo dla innych (ludzi, psow...).A kot? czemu ma byc pilnowany? twoje argumenty sa nieadekwatne do kociego charakteru, ktory my, jako istoty (poniekad) rozumne musimy akzeptowac. I na tyle nas jeszcze stac w tym ogolnie durnym swiecuie, zeby koty chodzace tu i owdzie po ogrodkach po prostu ZOSTAWIC W SPOKOJU. Do chello: dzieki, zycie mam juz teraz fajne, no a jesli jeszcze dolozyc do niego twoje komplementy to juz perfekt!
~anitka34 24-11-2011 10:56
a jak by kotek wpadł pod samochód to kto winny by był kierowca czy Gosia.ja uważam że Gosia bo nie upilnowała pupila i to ,że mamy inne zdania nie ma co obrażać lub wyzywać innych.Jak ucieknie papuga z klatki to nie są winne gawrony że ja zadziobią tylko właściciel,tutaj role gawrona przejął idiota ze śrutówką,ale dalej twierdze ,że kotek nie był upilnowany
~Babyyjane 24-11-2011 10:56
do ~anitka34 właściciel przegiął z wiatrówką no proszę Cie fuck, to tak jakbyś ty weszła do kogoś na posesję a on by do Ciebie strzelił z wiatrówki no sory, trzeba być porytym człowiekiem, żeby coś takiego zrobić. Wypowiadacie sie tutaj jakby zwierzęta były przedmiotami. Jeśli akceptujecie strzelanie do zwierząt to dla czego strzelenie do człowieka było by zbrodnią. Zwierzęta różnią się od nas ludzi tylko tym, że nie są z natury okrutne, tak samo odczuwają ból i mają uczucia... to chore posrane i ah...
~ 24-11-2011 11:04
Anitka pomysl: zyjemy w takim nienormalnym swiecie. Ty swoimi postami jeszcze dolewasz oliwy do ognia. Nie twierdz tego tak latwo, ze "kota trzeba pilowac". Jesli mialas lub masz kota, wiesz na pewno, ze kot to stworzenie bardzo indywidualne i ma taki charakter, ze upilnowac sie nie da- chyba, ze trzymac tylko w domu, a to meczarnia. Kot lubi lazic, walesac sie, polowac, zwieddzac okolice. Tak juz ma. I powtarzam ci- tej troche normalosci i "natury" jestesmy przeciez w stanie zaakceptowac i na (obce) koty szwendajace sie tu i tam przymknac po prostu oko!Gadasz bzdety, sorry...
~anitka34 24-11-2011 11:12
a jak by kotek wpadł pod samochód to kto winny by był kierowca czy Gosia.ja uważam że Gosia bo nie upilnowała pupila i to ,że mamy inne zdania nie ma co obrażać lub wyzywać innych.Jak ucieknie papuga z klatki to nie są winne gawrony że ja zadziobią tylko właściciel,tutaj role gawrona przejął idiota ze śrutówką,ale dalej twierdze ,że kotek nie był upilnowany
~do ~anitka34 24-11-2011 11:13
Buja się Twoje dziecko na huśtawce w swoim ogródku i znikąd strzela do niego ktoś z wiatrówki. Ty jesteś WINNA! Nie upilnowałaś dziecka... Albo, bo kupiłaś huśtawkę w Castoramie w promocji. Mam koty, mam podwórko i ogród. Czy zima, czy lato są z nami na naszym podwórku i naszym ogródku. Bywa Śmiesznie, jak łapią motyle, albo liście na jesień. To mój teren i wszystkiego co do mnie należy. Na zdjęciu w artykule kot sobie leży na schodach. Myślisz, że to są schody "sąsiada"? Kot udomowiony żyje przy swoim domu. Jeśli ktoś strzela do kota, do mnie, czy do dziecka to należy złapać i wyrwać głupią głowę. Przestań pieprzyć o "upilnowywaniu" bo nie masz pojęcia o czym piszesz.
~mm 24-11-2011 11:16
Ludzie co wy wypisujecie !Co nie upilnowała , koty sa madre i same do domu wrcaają nie trzeba ich pilnować. Tylko wrednym ludziom moga przeszkadzać.Koty nie zagrażają życiu człowieka dlatego nie trzeba ich na smyczy prowadzać !A jak sie załatwiają to zakopujĄ po sobie w przeciwieństwie do LUDZI. Najpierw dowiedzcie się na temat kotów cokolwiek a potem piszcie głupoty. Bardzo wspułczuję P. Małgorzacie
~ 24-11-2011 11:20
Anitka, no to teraz ostro przesadzilas z przykladem o hustawce i dziecku.....jesli dziecko ci ktos zastrzeli we wlasnym ogrodku- jak masz upilnowac? wlasnym cialem zastawic, jesli strzelaja??? Poniewaz (=lepiej pozno, niz wcale) dopiero teraz zauwazylam, jaki poziom i styl myslenia reprezentujesz- wycofuje si z dyskusji, bo brzydze sie ludzka glupota, sorry, ze tak pisze. PS. Popieram calkowicie wpis z 11: 16.
~ 24-11-2011 11:21
koty chodza wlasnymi sciezkami i nie da sie ich upilnowac... sam mam kotke i chyba wysadzilbym cale cieplice gdyby jakis chory czlowiek mi ja postrzelil...
~anitka34 24-11-2011 11:23
nigdzie nie napisałam ,że popieram strzelanie do kotów więc przestańcie tak to odbierać.jeżeli byście mieszkali w otoczeniu sąsiadów co mają koty które załatwiają się do piaskownicy w której bawią się wasze dzieci chodzą i sikają pod wasza klatką a własciciele nic by se z tego nie robili też by was to zdenerwowało.NIE POPIERAM STRZELANIA DO ZWIERZĄT(obojętnie jakich) jak również nie popieram puszczania kotów luzem poniewaz mogą denerwowac innych.mnie denerwuje pani która chodzi żekomoz łagodnym psem bez smyczy ale jak idę z dzieckiem to się boję,kogoś innego denerwuje sraj... kot sąsiada w jego ogrodzie i to wszystko .Zawsze sa ludzie za i przeciw.Moje zdanie jest takie ,że ojak się przygarneło kotka to trzeba pilnować dlatego np.persy,sjamy nie chodzą po ulicach bo są lepiej pilnowane
~ 24-11-2011 11:23
koty chpdzą swoimi ściezkami. trudno je uwiązać a jak nabrudzi to zasypie po sobie i nie zostawia brudow na powierzchni . pierwszy raz slyszę , żeby kot drapał blachę , chyba że samochod jest z kartonu.
~do ~mm 24-11-2011 11:23
dokładnie. Kot wychodzi za swoje ogrodzenie od czasu do czasu, ale nie gania za autami i nie atakuje ludzi. Zrobi sobie "obchód" i wraca. Porównywanie kota do psa to nonsens. Czy ktoś zna przypadek ukarania za niechodzenie z kotem na smyczy?, albo za brak kagańca u kota?
~jaga 24-11-2011 11:23
Od rana wszystkie służby są w pogotowiu i szukają tego bezdusznego zbrodniarza. Ludzie, to straszne co się stało. Nic już nie będzie tak, jak dawniej. To jakaś seria: najpierw Hanka w kartonach, teraz kotka pani Małgorzaty...
~fk 24-11-2011 11:25
okrucieństwo ludzkie w stosunku do zwierząt nie ma granic, kto nie wierzy niech sobie obejrzy: http://www.chooseveg.com/iowa-pig-farm.asp (dodam tylko, że mięsko na obiad nie będzie juz tak bardzo dzisiaj smakować)
~ja 24-11-2011 11:26
dzisiaj strzelił do kota jutro strzeli do człowieka......................
~anitka34 24-11-2011 11:28
do 24-11-2011 11:13.kot nie był na posesji swojej właścicielki,właśnie o tym mówię ty pilnujesz swojego kota ale są tacy co tego nie robią ja mam psa i go luzem nie puszczam.
~ 24-11-2011 11:28
koty chpdzą swoimi ściezkami. trudno je uwiązać a jak nabrudzi to zasypie po sobie i nie zostawia brudow na powierzchni . pierwszy raz slyszę , żeby kot drapał blachę , chyba że samochod jest z kartonu.
~mm 24-11-2011 11:30
ZAWSZE WINĘ PONOSI człowiek NIE ZWIERZĘ !!!!!
~ 24-11-2011 11:37
to musiało być bliżej niż 20m 3lata byłem w sekcji strzeleckiej w rzemiosłach i nieraz człowiek dostał w tyłek to z 20 m był tylko siniak to musiało być 5-6m i pistolet na co2 ja bym porozglądał się w śrut sąsiadów teraz taki pistolet to można kupić na pasażu w markecie
~ 24-11-2011 11:40
Przegląd typowego jelonkowego skretynienia w tym wątku (znaczna część wpisów). Polactwo w najobrzydliwszej odmianie. Artykuł o tym że jakiś kretyn strzela do zwierząt i może być potencjalnie niebezpieczny dla ludzi. W komentarzach opowieści dziwnej treści - a to mandat dla właścicielki, a to egzaltowane rewelacje o szkodach wyrządzanych przez koty. Poziom jeleniogórzan jest taki, że miasto nie ma prawa mieć przyszłości - żadna władza nic wam nie pomoże, drodzy frustraci.
~anitka34 24-11-2011 11:42
szkoda ,że jak jak nabrudzi to zasypie po sobie u sąsiada w marchewce a nie w swojej kuwecie.co do wpisu z 11:21 -człowieku nie jest z tobą dobrze.obecność kotów może być denerwująca jeżeli jest ich za dużo i przychodzą na twoją posesje gdy ty sobie tego nie życzysz.ja tez swojego psa nie puszczam komuśna do ogródka działkowego żeby się wys... . KOCHACIE KOTY ,ZOSTAWCIE TO DLA SIEBIE NIE KAŻDY CHCE MIEĆ KOTA W SWOIM OGRÓDKU.JAK KTOŚ MA PSA LUB KURY KOTA BY NIECHCIAŁ.NIE STRZELAĆ DO ZWIERZĄT!!!!
~ 24-11-2011 11:48
Kiedyś to trzeba było mieć pozwolenie na taką broń bo bez dwóch zdań jest to broń a nie zabawka takie pozwolenia powinny powrócić albo szczegółowy rejestr dzisiaj kot a jutro czyjeś oko kurde AMERYKA
~Rebus Ciepl 24-11-2011 11:48
Ja też mam pistolet ! Pokażcie morde tego co strzelał albo dane, ja tez sobie do niego postrzelam ! ! Bardzo bardzo ku...wa Chętnie.
~anitka34 24-11-2011 12:00
do: 24-11-2011 11:48 | ~Rebus Ciepl | uważaj bo to już jest grożenie człowiekowi
~ 24-11-2011 12:13
REBUS szkoda śrutu a po drugie stał byś się taki jak on
~ 24-11-2011 12:15
anitka- mam powazne watpliwosci co do tego, ze jestes kobieta. Kobiety maja serce, mysla troche inaczej niz ty. Jestes bezduszna(y), to takie niekobiece. Zarzekasz sie, ze jestes przeciwna strzelaniu do kota, a juz w nastepnym zdaniu w paskudnym, nieludzkim, antykocim stylu niweczysz wypowiedz o tym, ze jestes przeciwna. Nie pisz juz na ten temat, bo to co piszesz jest chore. PS. bardzo szkoda mi twojego kota, jesli go masz. Ma kaganiec, smycz i szczoteczke do zebow???!!! zamilcz juz kobieto, pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis
~Nic dodać 24-11-2011 12:18
Przeczytałem kilka wpisów wielbicieli i obrońców kotów. Nienawiść aż kapie z niektórych postów, że o podstawowych błędach nie wspomnę. Jeden wniosek kim są ci ludzie wielbiciele kotków ? To jakieś nierozgarnięte jełopy do których nie dociera ,ze muszą pilnować, sprzątać i odpowiadać za swojego kotka. Co Wy sobie myślicie ,że wasz kotek chodząc swoimi drogami nie idzie na ogród sąsiada i nie sra na jego rabatki i rośliny, nie skacze i nie sika na samochód zaparkowany na podjeździe sąsiada. Dociera to do Was? Wcale się nie dziwię ,że niektórzy maja dość waszych "mądrych i czystych" kotów i waszej głupoty.
~ 24-11-2011 12:19
do anitka 34 to nie człowiek to kanalia jak to mówiła śp Feldman
~canon49 24-11-2011 12:24
Niektórzy wolą szczury niż koty. Kiedyś takiemu debilowi to wygarnąłem gdy się czepiał mojego kota.
~anitka34 24-11-2011 12:26
do 24-11-2011 12:15 | ~ |pisałam ,że mam psa kretynie(ynko)nie lubię kotów ale nie pochwalam strzelanie do nich wy tępe baranie łby.jak bym chciała kota to bym sobie kupiła.nie mam i nie chce pieć żadnego parcha swojego czy też sąsiada na swojej posesji. jak chcecie bronić koty to zacznijcie tak jak zaczyna kocica od pilnowania młodych
~ 24-11-2011 12:28
Ci którzy tak mądrze piszą niech rozgraniczą dwie sprawy pilnowania zwierząt (ciężko jest upilnować kota to prawda) a strzelanie do nich przecież to jest główny wątek tego artykułu
rymcycymcy 24-11-2011 12:30
Lubię koty, bo są mądre ! ...zawsze rżną sąsiadowi i zakopują żeby wdepnął nieświadomy :)
~pies 24-11-2011 12:37
A czy kot miał aktualne badania.Może był wsciekły i stary.Pani Turowska nie przesadzaj
~xXxagaxXx 24-11-2011 12:46
\"anitka34\" przeraża nie twa głupota, aż razi w oczy!!!! Co ten biedny kot był komu winien??? Nie wiem czy posiadasz zwierzęta, ale jakby to twojemu kotu się przydarzyło to byś rozpaczała.... najlepiej to Ciebie do budy przywiązać bo nie masz współczucia ani choć troche godności, że takie rzeczy wypisujesz!!! Jestem miłośnikiem zwierząt i nie pojmuje takiego zachowania!!!!!!
~mm1 24-11-2011 12:48
ZAWSZE WINĘ PONOSI człowiek NIE ZWIERZĘ. DLACZEGO KARĘ PONIOSŁA KOTKA ???
~ 24-11-2011 12:50
też mam psa za kotami nie przepadam ale nie żeby do nich strzelać ja całe lato na ogrodzie mam odstraszacze elektroniczne kupione na alegro są skuteczne i tanie kilka lat byłem wHolandi tam jest to popularne nie wiem cz nie obowiązkowe pies czy kot z obrożą elektroniczną nie wyjdzie poza ogrodzenie nawet jak ma 40cm wysokości ps takie bicie piany pomiędzy Anitką a tym z 12,15 nie ma sensu
~ 24-11-2011 12:53
:) nie jarajcie się tak ludzie, Anitka34 siedzi pewnie w redakcji i ma ubaw po pachy
~ 24-11-2011 12:55
Dzisiaj kot jutro czyjeś dziecko!
~ 24-11-2011 13:06
droga anitko- a czy lubisz sama siebie? Piszesz, ze nie lubisz kotow; ja na ten przyklad nie lubie debili na jelonce. Ale do nich nie strzelam. A tak troche powazniej: dziwi mnie, ze z ust kobiety moga wypelznac takie obrzydliwosci pod adresem zwierzat.To tak jakos nie przystoi. A jak mi jeszcze powiesz, ze chodzisz do kosciola i wierzysz w Boga to sie zalamie.Biedny ten twoj piesek; ja nasika ci przez pomylke (albo ze strachu przed toba) w kat, to tez go traktujesz srutem???
~anitka34 24-11-2011 13:10
dzisiaj strzelił w kota jutro zmontuje zamach terrorystyczny i zbije dzieci co wy piszecie kretyni.jak babka puści psa i pogryzie dziecko to winny jest właściciel tu jest dokładnie tak samo winna nie upilnowania jest właścicielka .a ten co strzelał do kota powinien zostać ukarany.Rozdzielcie 2 sprawy,pilnowania pupilaa strzelania do pupila.piszę wy imbecyle że JESTEM PRZECIWNA STRZELANIU DO TEGO ZASRANEGO KOTA jak również przeciwna PUSZCZANIA KOTA BEZ OPIEKI.Nie wolno puszczać psa bez opieki i kota też,pomyślcie co by było gdyby wszyscy swoje pupilki puścili bez opieki np.pająki,jaszczurki,węże,konie itp.kot domowy jest pod opieką właściciela i tak ma być i nie odnosi się to tylko do tego tematu
~ 24-11-2011 13:14
też sobie kupię wiatrówkę:))
~ 24-11-2011 13:28
anitka- sam fakt, ze bez wziecia poprawki na uczucia wlascicielki kota piszesz po raz drugi wielkimi literami wszem i wobec na lamach gazety wirtualnej slowa: " tego zasranego kota" dyskwalifikuje cie w moich oczach na calej linii. Dla mnie jestes istota wyuzdana z podstawowych ludzkich odruchow.I przestan porownywac kota do psa, bo porownam cie do pawiana.
andrzejjg 24-11-2011 13:39
Z całym szacunkiem ale pisanie o takich pierdołach tylko pokazuje poziom tego portalu. Ja się wczoraj poślizgnąłem na porzuconej przez kogoś skórce od banana, wypadałoby opisać.
~ 24-11-2011 13:46
Do 13:30-daj spokoj: uszkodzisz gowno, a pojdziesz siedziec za czlowieka. Smutnym jest, ze wlasnie w takim kraju jak Polska- na wskros katolickim, gdzie koscioly (i konfesjonaly!) sa pelne moze dziac sie tak, ze kota trzeba pilnowac, bo ci go sasiad zastrzeli! W przez was znienawidzonych Niemczech sytuacja prawna stoi po stronie...kota. Poczytalam o tym specjalnie w internecie. Wyglada to mniej- wiecej tak, ze sasiedzi maja obcego kota tolerowac na swoim ogrodku , jesli nie wyrzadza wiekszych szkod. A srujniecie w marchewki nie nalezy wg. niemieckiego prawa do "szkod wiekszych". No coz, katolicy maja inaczej. Oni zwierzat nie lubia.I bez porawki na uczucia wlasciciela, ktory moze teskni i placze wypisuja teksty o "zasranym kocie".Amen.
~Rt2 24-11-2011 14:09
andrzej jg ma racje: dobieranie takich tematów pokazuje poziom tego portalu: gołąb w sidłach, kotka odstrzelona, pies postrzelony, psi zaprzęg, dziura w asfalcie, gówienko na trawniku. A ludzie nie mają pracy i żyją w beznadziei, a dziennikarze piszą artykuły jak by byli 16 latkami. Czasem jak patrze na media, to ręce opadają bo, albo pokazuje się statystyki kto umarł i dlaczego tak mało, albo gęby polityków, a sprawach poważnych mało. Za jakieś pare lat, to media będą w szpitalach przy łózkach umierających, a potem będą relacje dziś umarło 15 osób! 4 dowieziono z kraksy , 3 koty zginęły, dwa psy etc:) Nie czytam tych tekstów szkoda czasu!!!
~Gościek 24-11-2011 14:11
drodzy komentujący mimo tego, że zapewne jest to osobiste przeżycie Pani Małgorzaty, zastanawiający jest fakt, że śmierć kotki wywołuje większe poruszenie niż inne tragedie i wydarzenia w mieście (ilość komentarzy - pozytywnych/negatwnych). Doskonale to obrazuje stan rzeczy jaki mamy u nas w JG i to co "kręci" ludzi... Szkoda, że tak wiele rzeczy uchodzi waszej uwadze i tam już niechetnie chcecie się wypowiadać.
~Zocha 24-11-2011 14:11
Bestie zabijające w ten sposób zwierzęta powinno się karać, nawet więzieniem. Nikt nie bierze pod uwagę, że wychowanie kota kosztuje. Przy tym naturalnie oczyszcza środowisko z gryzoni /myszy, szczury/. Właścicieli kota powinien mieć ulgi np. podatkowe, ponieważ urząd oszczędza pieniądze na deratyzacji. Ja mieszkam niedaleko Pani Małgosi. W latach 90-tych w okresie jesienno zimowym mieliśmy w domu plagę myszy,które na zimę emigrowały z różnych szop i komórek. Natomiast z okolicznych studzienek wychodziły szczury. Byliśmy zmuszeni wziąć kota i koszmar przynajmniej w domu się skończył. Jeżeli chodzi o odchody, to przecież kot sam po sobie sprząta zagrzebując w ziemi swoje odchody. Wypuszczanie kota na smyczy jeżeli ma się własną posesję jest dla mnie śmieszne.Czekamy na finał dochodzenia.
~do helgi 24-11-2011 14:22
Niemcy - kraj tolerancji, przeciwników agresji, kraj brzydzący się wojną i okupacją... Jeszcze coś chcesz dodać?!
~ 24-11-2011 14:37
Chce dodac, jasne!!!- dzisiejsze Niemcy jak najbardziej. Zyje tu od dziecka i nie znam ani agresji, ani checi do wojny, ani nietolerancji. Dodam tylko (jesli chodzi o np.tolerancje), ze minister spraw zagranicznych Westerwelle to gej, burmistrz Hamburga tez, a minister gospodarki narodowej Rössler z pochodzenia Wietnamczyk.Paru idiotow-nazistow znajdzie sie wszedzie, w kazdym kraju. Dzisiejsze Niemcy to kraj lewicowy, tolerancyjny, nastawiony pacyfistycznie. Za meczenie zwierzat, niszczenie przyrody stosuje sie wysokie kary. Jesli masz inne informacje to zatrzymales sie w rozwoju mozgowo- myslowym w roku 1939.
~asqdszds 24-11-2011 15:24
najlepsze jest to ze wypowiada się tu wielu ludzi którzy nawet nie potrafią odróżnić kota od psa.. "upilnować kota"??? kur... ludzie to nie jest zwierzątko które się wyprowadza na smyczy i sprząta po nim kupy ze środka chodnika! że niby srają gdzie popadnie?! kot swoje odchody zawsze zakopuje, tym bardziej jeśli jest na dworze- znajdzie sobie do tego dogodne miejsce, więc te niespodzianki co niby macie na ogródkach, to wam prędzej krokodyle zostawiają. kot nie jest "psem" człowieka, chodzi swoimi drogami bo taka jest jego natura, tak naprawdę jest DZIKIM INDYWIDUALISTĄ (kłaniam się nisko, tym co wpadli na pomysł by go udomowić). Trzymanie kota w domu jest podobne do hodowli gołębi- niby mój, ale MUSI SOBIE POLATAĆ. Gdyby nie one na waszych biednych ogródkach dawno by was myszy pozjadały.
~ 24-11-2011 15:42
Dop 15.24- piekna wypowiedz, dzieki ci za nia. Powiem jeszcze tylko, ze DOBRZE, ze tu tyle wpisow na ten temat. Ktos, kto usmierci kota, nie zawaha sie, by zadac cierpienie czlowiekowi.Ten temat bulwersuje, bo komus dzieje sie krzywda. I dzis jest to kot a jutro dzieciak, ktory za glosno sie husta na wlasnym podworku.
~hala 24-11-2011 16:12
Bardzo współczuję.Szkoda ślicznej kici.
~ 24-11-2011 16:17
akurat nasz stosunek do 'mniejszych braci' jak powiedzial Jezus, jest bardzo waznym tematem, jak ktos tak nie uwaza to niech sobie czyta inne, postubeckie portale.
~ 24-11-2011 16:17
do14:37 - obojetne o czy jest dyskusja - ty zawsze wyjeżdżasz z tymi homoseksualistami w niemieckim rządzie, rozumiem że jest to dla ciebie sprawa bardzo istotna, dla mnie zaś średnio. Pacyfizm Niemców to jak uczciwość złodzieja.
~ 24-11-2011 16:21
Ja tez- tym bardziej, ze mialam identyczna, kropka w kropke! kotke, ktora w wieku ...18 (!) lat odeszla do kociego nieba....Jak zobaczylam tutaj te zdjecia, to az mi stanelo serce. Biedne kocisko- nikt nie napisal o bolu, strachu i cierpieniu, jakie to niewinne zwierze musialo przezyc. Bo co tam taki kot. Oni kotow nie lubia. Oni sami siebie nie lubia. Koty jak zalatwiaja sie na dworze to zakopuja kupke tak pracowicie, ze to jest czasami az smieszne. A ludzie? robia kupy w klatkach na Zabobrzu i zostawiaja sobie a muzom.....ale ci sami nienawidza kotow. Paradoks? Nie. Tak maja ludzie. Czlowiek to brzmi dumnie?
~ 24-11-2011 16:29
chello, odpimpaj sie, synku. Znam oba kraje od podszewki. Oba jezyki. Obie mentalnosci. Kazdy z tych narodow ma ZADY i WALETY. Niemcom mozna zarzucic wiele (nieraz bez humoru, bezsensowna obowiazkowosc, kobiety nie maja gustu, mezczyzni polotu...)ale jednego im nie mozna zarzucic- nietolerancji. Pojecie tolerancji wiaze sie zawsze z innoscia: "jestes inny, ale ja cie tak akceptuje". Wiec dlatego wstawki o homo, skosnookich, czaroskorych= o innych. Ale ty tego nie ogarniasz. Coraz bardziej mi ciebie szkoda, chloptasiu. Niedobrze, ze ten kraj ma takich ludzi, jak ty. Dlatego tak u was jeszcze jest. Powodzenia w nadazeniu za mysleniem europejskim. Bo na razie zasciankowo...
~Aldi 24-11-2011 17:04
XXIwiek a jednak sporo takich co rozwój umysłowy posiadają z czasów pierwotnych.A i wtedy człowiek nie zabijał dla przyjemności a jedynie dla przetrwania.A i zwierzęce odchody nikomu nie przeszkadzały,bo człowiek więcej odchodów po sobie zostawia(korytarze i klatki schodowe,parki i zakamarki)Zwierze pozostanie sobą a człowiek się zezwierzęcił tylko zadufany w sobie tego nie widzi.
~vg 24-11-2011 17:57
Takiemu debilowi bez serca co pewnie swojego zwierzęcia nie ma, bo to obowiązek strzeliła bym też ale w głowę i z daleka patrzyła jak kona !!!!!!
~ 24-11-2011 18:10
W moim domu od zawsze był jakiś kot, nikt nie czynił im krzywdy, choć chodziły sobie wolno po okolicy, bo koty to wolne zwierzęta i lubią chodzić własnymi drogami. Sąsiedzi cieszyli się, że w budynku jest kot, bo bywały w nim myszy i kot się bardzo przydawał. To były stare czasy, dopóki nie wprowadziła się taka pani, co przeszkadzały jej wszystkie inne zwierzęta oprócz jej własnego olbrzymiego wilczura, który tępił te koty. Teraz w budynku nie ma żadnego kota, za to jest psisko puszczane wolno ("bo pies musi się wybiegać") bez kagańca, a myszy harcują ile wlezie. Kot to czyste zwierzę, które zakopuje po sobie nieczystości, nie tak jak pies, który rozkracza się na środku ścieżki, bo nie ma wstydu nijakiego, tak jak jego właściciele.
~aa 24-11-2011 18:24
Zakopuje tylko czemu w mojej marchewce i pietruszce.ja sobie nie życzę i proszę to uszanować bo nie każdy ma ochotę patrzeć jak kot sąsiada Zakopuje kupę w moim ogrodzie. Ale pani sąsiadka tego nie rozumie i cały czas jej kot przychodził i kopał w ogrodzie mimo licznych skarg. Kocie odchody w piaskownicy gdzie się bawią moje dzieci też pani nie przekonały i bezczelnie się pani śmiała. Teraz tragedia jest a można było kotka pilnować to by nikogo nie zloscil. Fakt kotka szkoda
~takaona 24-11-2011 18:34
mi pod oknem psy sąsiada zagryzły kociaka. i co? i g***o. zgłoszenie na policję było, ta przekazała straży miejskiej i cisza... psy dalej biegają.
~pppawell1111 24-11-2011 18:58
debil ma szczęście że to nie moja kotka którą mam od 11 lat. w tym durnym łbie miałby tyle śrutu ile ma lat ! co za ku..a idiota...
~ 24-11-2011 19:34
Posadz miedzy twoimi zacnymi marchewkami miete i melisse- ziola ci sie przydazdana uspokojenie, a kot bedzie twoje grzadki omijal. Ot, proste.
~maska 24-11-2011 19:45
do durnej Anitki34. Kot był u sobie w ogrodzie. Zastrzelił go skurwiel, który mam nadzieję zdechnie tak jak żył. To, że ty dostałaś mandat, nie znaczy, że wszystkie zwierzęta mają być uwaiązane. Kot to nie pies, chodzi własnymi drogami. Albo się go wcale nie wypuszcza, co dość głupie byłoby jak się ma dom z ogrodem. Uwiązywać to się powinno ludzkich debili. Pani Małgorzacie bardzo współczuję.
~aa 24-11-2011 20:56
Po 1. Pani małgosia napisała że kot był za posesja. Po 2 ci co piszą że kotek to czyste zwierzę piszą tak bo ich kotek zawsze sr. U sąsiada więc właściciel na czysto a jak jesteście tacy dobro duszni to zapraszam do nas do szpitala naoddział 11 letni maciuś czeka na szpik bo ma białaczkę a nie od 8rano się nad kotem pła cz ecie. Banda d ebili która przeszukuje internet w poszukiwaniu sensacji ale jak trzeba pomóc dziecku to niema chętnych. A na 6 badanych od żadnej osoby szpik nie pasuje, ale co tam kot jest ważniejszy. P ros taki
~haku 24-11-2011 21:18
~aa - masz rację. Debile. Rano przeczytałem o tym biednym kotku i cały dzień się śmiałem na samą myśl o tej sensacji. Nie chodzi mi o śmierć kota, ale o samo rozdmuchanie sprawy. Ludzie!!! Weźcie duży rozpęd i walnijcie głową w ścianę!!! Czy w tej kotlinie naprawdę nie ma ważniejszych spraw niż kot Pani M. ze śrutem w tyłku??
~D. 24-11-2011 21:33
a może jakieś skuteczne srodki na odstraszenie sr.jących kotów sąsiada? tak żeby było humanitarnie
~Drive3r 24-11-2011 22:31
a wy myslicieze policja debili złapie.Jakoni zacznąich szukać to ja powinienem nobladostać
~dani710 24-11-2011 22:40
Naprawdę debil ale może ktoś pomoże i uda się dorwać debila .A tak naprawdę szkoda słów sam mam dwa koty i są to zwierzęta niesamowite bardzo inteligentne . Bardzo mi przykro że taki los spotkał tego kotka .
mona5721 24-11-2011 23:46
człowiek jak ginie jest mi źle ale bardziej jest mi przykro jak dochodzi do przemocy nad zwierzętami, kocham zwierzęta są częścią mnie, sama mam w domu psa i kota, doskonale rozumiem co czuła ta kobieta. Dobrze zrobiła, że zgłosiła to na policję, ale trzeba być realistą i być gotowym na to że śledztwo zostanie umożone, a nawet jeśli znajdą to winowajca nie poniesie takich konsekwencji jak kot, jednak trzymam kciuki by ujęli sprawcę...jest mi bardziej szkoda zwierząt,bo ich los zależy od nas...pozdrawiam
~Star Trek 25-11-2011 8:09
Bydlę pozbawione ludzkich uczuć.
~ 25-11-2011 8:29
do aa- czemu do tematu pastwienia sie nad zwierzetami mieszasz chore dziecko?Zgloscie sprawe do Jelonki, na pewno mozna zorganizowac akcje pomocy dla Maciusia, ktoremu ja osobiscie zycze wiele szczescia. Ale nie mam pojecia, czemu wiazesz dwie sprawy, ktore nie maja ze soba nic wspolnego??!! Moze wiec w obliczu smierci tego biednego zwierzecia nawiazac do wojny w Afganistanie??? czy juz jestesmy naprawde tak bardzo wyzuci z wszelkich uczuc, ze jesli ktos strzela do kotki srutem, to mamy milczec, nie komentowac, nic nie gadac? Wiadomo, ze sa inne, wieksze nieszczescia na swiecie.Ale to nie znaczy, ze obok tych mniejszych mamy przechodzic obojetnie! I jeszcze inne pytanie: czy pielegniarki w Polsce nie ucza sie ortografii?
~ 25-11-2011 8:50
odpowiedź: nie uczą sie, czekają aż przyjedziesz i im kurs zorganizujesz
~ 25-11-2011 8:52
Art. 6. Ustawy o ochronie zwierzat: [Nieuzasadnione lub niehumanitarne zabijanie zwierzat; znecanie sie nad zwierzetami] 1. "Nieuzasadnione lub niehumanitarne zabijanie zwierzat oraz znecanie sie nad nimi jest zabronione." Wbijcie sobie to raz na zawsze do tych waszych katolickich zakutych lepetyn. Nikomu, kto kocha i szanuje zwierzeta nie zabraniajcie o tym pisac, jesli maja taka potrzebe. Bedzie temat o Maciusiu- napiszemy, moze nawet niektorzy postaraja sie pomoc (patrz temat dziewczynka z proteza). Ladowac temat zabitego kociaka z cierpiacym dzieckiem jest posunieciem durnowatym i obskurnym.jesli jestes pielegniarka-ta aa, to wspolczuje pacjentom. Glupie pielegniarki sa niebezpieczne...
~ 25-11-2011 10:39
do chello- nie ma sprawy, chetnie, nawet bezplatnie. Dziwisz sie, ze ja sie dziwie? Ortografia pisarzy na tym portalu czasami mnie przeraza. Ale znam to juz z NK. To ludzie, ktorzy nieraz maja matury. Moze kupili taka mature? Dobrze, ze ty nie robisz bledow, panie chello, bo bym na ciebie miala dodatkowego haka:-) ty to masz jednak szczescie. A moze nie- moze przyszedlbys do mnie na kurs polskiej pisowni i doszedlbys wreszcie do wniosku, ze...nie taki diabel straszny, jakiego namalowales?
~ 25-11-2011 12:16
Z bykami masz racje, ale niech sobie każdy pisze jak chce - może nie wszyscy mieli mozliwość się uczyć, różnie bywa. Lepiej być wyrozumiałym w tym temacie i nie zwracać na to uwagi. Ponieważ przemówiłaś do mnie pierwszy raz ludzkim głosem :) to coś ci powiemw tajemnicy. Jest coś co nas łączy. Wyjechałem z JG w podobnych czasach co Ty.
~pomnik 25-11-2011 13:11
Pomnik dla poległego kota koniecznie trzeba w Jeleniej postawić! A newsa do TVN na pierwszy strzał, to z pewnością zainteresuje redakcje oraz całą Polskę. To naprawdę wybitny temat do dyskusji, na całe lata:) A konkurs musi być koniecznie na ten pomnik, szkoda kota, ale jeszcze bardziej mi szkoda tej całej otoczki, którą się robi. Niech się tym policja zajmuje, a nie jelonkowi sędziowie:) Ci którym bardzo szkoda, niech się wezmą do myślenia nad pomnikiem tragicznie poległego, a może i dac na msze za spokój duszy. W lesie itd, setki zwierząt codziennie padają i nie ma takiego rozrywania szat, już nie mówię ile kotów ginie pod kołami, saren ,a tym bardziej ludzi w tym i dzieci!!! Ale kot, czy Pies zasługuje na pomnik!!!
~Zocha 25-11-2011 14:42
Uznanie dla JELONKi, za poruszanie tego typu spraw, ponieważ za mało się mówi na pewne tematy. Ja rozumiem, że nie chodzi tu o kota Pani Małgosi, ale o patologię jaka ma miejsce wśród niektórych ludzi-być może przyszłych morderców. Kara za to przestępstwo powinna też być wysoka, aby inni zwyrodnialcy zaczęli się bać. Przypuszczam, że ktoś widział zdarzenie i powinien to zgłosić Policji - nawet anonimowo. Pamiętajmy: wczoraj zastrzelony kot - jutro możesz być TY lub TWOJE DZIECKO. Apelujemy do Policji i Redakcji o poinformowanie społeczeństwa o finale tej sprawy.
~Karolina123 25-11-2011 15:13
Szkoda kotka mam nadzieje ze ten kto to zrobil zostanie ukarany... zycze tej osobie takze zeby ktos ja tak skrzywdzil jak tego niewinnego kiciusia ;(
~zzz 25-11-2011 16:46
Również mam dosyć kotów sąsiadów, nawet na wycieraczkę potrafią narobić lub wymiotować robalami. Szyba drogiego samochodu zjechana , najlepiej widać gdy słoneczko przyświeci. W mojej dzielnicy mam dwie posesje obok siebie (jedna nową) i naprawdę mam dosyć bezmózgich właścicieli kiciusiów, którym gdy zwróciłam uwagę zrobili raban na cała dzielnicę ( jak śmię)
~tata Amelki 25-11-2011 19:56
P.Gosiu przykro mi z powodu Miśki bo bardzo ją lubiłem.Pamięta Pani dzień 16 lipca kiedy Miśka przyszła do naszego ogródka i zaatakowała świnkę morską która biegała za małym płotkiem,świnka niestety nie przeżyła a Amelka płakała 2 dni.Przyszła do Pani na skarge moja żona a Pani powiedziała jej że dziecko lepiej musi pilnować gryzonia i chciała daćjej pani 10zł na nowego szczura i to nas troche zaszokowało.Zarówno ja i żona zmieniliśmy o pani zdanie,tyle lat jesteśmy sąsiadami i wiemy jak pani jest za kotami(P.Gosia dokarmia z 6 czy 7 kotów i nie wszystkim się to podoba bo kotki troche się panoszą tu i tam ale sprawca powinien zostać ukarany Biorąc pod uwagę zachowanie dzisiejszej młodzieży musimy mieć oko na nasze zwierzaki cały czas-niestety.Pozdrawiam Mariusz
Mielonka Gienia 25-11-2011 20:26
tato Amelki, czyli z tego co rozumiem to duch świnki morskiej wygarnął do kota ołowiem?
~ktoś 2 25-11-2011 21:36
Pani mielonka a gdzie tata Amelki pisze o jakimś duchu?czy pani jest całkowicie czy tylko w połowie nie rozwinięta?człowiek opisał jakąs historie z gośką i jej kocurem co zjadł świnke,pisze że sprawca powinien zostać ukarany więc o co ci kobieto chodzi z kąd ty ducha se ubzdurałaś?CZYTAJ ZE ZROZUMIENIEM KOBIETO.
~brak słów 25-11-2011 21:51
może zaznaczmy na google maps ,,miejsce zbrodni kota,, ha ha ludzie będziecie męczyć temat kota jak śmoleńska?wczoraj sarne z dubeltówki odstrzelono może też nowy temat założymy?wiatrówki są legalne a idiotów nie brakuje taka sytuacja jeszcze się powtórzy nie jeden raz i za każdym razem będzi takie bicie piany?a kolega z 1go postu co napisał Coś niedobrego krąży nad Cieplicami to go poniosło całkowicie.tak to krąży satan z ekipą.opanujcie się
Mielonka Gienia 25-11-2011 22:00
do 21:36 - ja ci mówię że to zemsta świnki morskiej jest, jak nic. Świnki bywają wredne i lubią podkładać świnie. Lepiej uważać
~ktoś 2 25-11-2011 23:15
a ja ci mówię że jesteś ułomna i msz iq świnki albo i mnierj.
Mielonka Gienia 26-11-2011 9:37
ale przynajmniej pisać potrafię w przeciwieństwie do ciebie - masz problemy ze składaniem liter analfabeto
~ 28-11-2011 9:27
do 12:16- Frieden?:-) pozdrowienia od Viki....nie taki diabel straszny, jakiego sobie namalowales...uwierz mi.
~asa 28-11-2011 9:42
Brawo anitka, to był wypadek, kotek biegł i nadział się na lufę śrutówki. Wypadki chodzą po ludziach. Uważaj bo też ci mogą cztery litery przestrzelić. A może na łańcuchu przy budzie będziesz bezpieczna.
~ 28-11-2011 10:07
peace :) wiem, wiem.... broniłem tylko czasem tego ciemnego luda
~ 28-11-2011 10:54
Ja wlasciwie tez bronie ciemnego luda, tudziez wszelkich mniejszosci. A ze pewnych zjawisk przyrodniczych nie trawie ( rozboj pod wplywem oraz ugrupowanie Rydzyka), moj rozwiazly styl i jezor cie rozjuszyl.Popisalabym chetnie "prywatniej", ale nie wiem, jak to rozwiazac.
~ 28-11-2011 11:21
chello.chello@wp.pl
~ktośśś 28-11-2011 15:40
Mam nadzieję, że przyjdzie taki czas w naszym kraju, ina całym świecie, że za znęcanie się nad zwierzętami będą takie same kary jak za krzywdzenie ludzi... Zwierzęta nawet nie mają jak się bronić przed złym człowiekiem..;/
~tok 30-11-2011 21:29
CZY TAK TRUDNO POJĄĆ ŻE ZABIJANIE, ZNĘCANIE SIĘ, KRZYWDZENIE TO JEST PODŁOŚĆ NAJWYŻSZEGO STOPNIA NICZYM NIE USPRAWIEDLIWIONA!
~doda 2-12-2011 14:24
niech wróci chycel a będzie mniej zwierzyny pałętać się po ulicach i zieleń nie będzie osrana a debila powinni złapać bo zacznie strzelać do ludzi
~ot 4-12-2011 17:46
Gdy kotek dusi wróbelki i niesie swojej pani to jest OK?
~nieznany 11-12-2011 20:10
taki zbir powinien odpowiadać za tego kotka ale nasza policja ma to głeboko w dupie bo tacy przestępcy mają wieksze prawa niż poszkodowany
~siemek 17-12-2011 15:28
ze trzy miesiące temu znajomej też zabito kotkę z wiatrówki i mimo wskazania policji sprawcy nie nastąpiło zupełnie nic. Tak to się u nas odbywa. Przykre ale prawdziwe :(

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Warsztaty modelarskie

Dwa dni mega rabatów w salonie i serwisie Volkswagen, Audi oraz SEAT w Lubinie podczas Black Friday

Trwa remont Krakowskiej

Teraz lepiej widać

Wypadek przy baniakach  

Sonda

Wypalenie zawodowe należy uznać za chorobę?

Oddanych
głosów
1015
Tak
65%
Nie
28%
Nie wiem
7%