MenuZamknij

WIADOMOŚCI

SPORT

Koszykarskie emocje w Jeleniej Górze

Wiadomości: Jelenia Góra
Czwartek, 30 sierpnia 2018, 21:41
Aktualizacja: 21:52
Autor: MDvR
Fot. archiwum
To będzie prawdziwa gratka dla wszystkich miłośników młodzieżowej koszykówki. Od piątku, 31 sierpnia do niedzieli, 2 września odbędzie się w stolicy Karkonoszy I Ogólnopolski Turniej Koszykówki Spartanmania.

Zawody toczyć się będą w trzech kategoriach wiekowych, koszykarki walczyć będą w dwóch halach sportowych (Sudecka, Morcinka). W sumie odbędzie się 40 meczów w kategoriach 2004/2005, 2006 i 2007. W turnieju bierze udział 18 zespołów, w tym 3 drużyny z Czech (Praga - Basket Slovanka).

Szczegółowy harmonogram na załączonych grafikach.

Uczestnicy turnieju:

Kategoria rocznika 2004/2005:

Grupa A
1. Kadra Wielkopolski rocznik 2005 - I
2. Basket Slovanka I
3. UKS Sopot
4. Kadra Dolnośląska 2005

Grupa B
1. Kadra Wielkopolski rocznik 2005 - II
2. Basket Slovanka II
3. MOSiR Bochnia
4. KSW Spartakus Jelenia Góra

Kategoria rocznika 2006:
1. KSW Spartakus Jelenia Góra
2. UKS Lider Swarzędz
3. Basket Slovanka
4. PTK Szmigiel Znak Pabianice
5. UKS Basket Zgorzelec

Kategoria rocznik 2007:
1. KSW Spartakus Jelenia Góra
2. MOSiR Bochnia
3. UKS Orlik Ujazd
4. KS Basket 25 Bydgoszcz
5. 1 KS Ślęza Wrocław

Twoja reakcja na artykuł?

13
93%
Cieszy
0
0%
Dziwi
1
7%
Nudzi
0
0%
Smuci
0
0%
Złości
0
0%
Przeraża

Ogłoszenia

Czytaj również

Jubileusze małżeńskie

Wypadek przy baniakach  

Studium na początek

Komentarze (19) Dodaj komentarz

~Olo 31-08-2018 7:50
Potezny turniej!
~Janosik 31-08-2018 12:39
Duzy, super ze kokejny klub koszykarski robi tak duzy turniej 😁
~ 31-08-2018 17:02
Prawie 40 koszykarek z Spartakusa. Brawo dla trenerów że potrafią te dzieci wyrwać z domów
~Janosik 31-08-2018 18:01
Trenerzy jak trenerzy, fajnie ze dziewczynki w dobie smartfonow chca biegac i skakac. Chwala im za to i chwala kazdemu kto potrafi zmotywowac dzieciaki do ruchu 😁😁😁
~ 31-08-2018 21:15
Zgadzam się. Jako rodzic cieszę się że Spartakus rozwija się. Ilość spartanek byla imponująca.
~ 31-08-2018 23:40
i wpisany w kalendarz imprez września jeleniogórskiego , super KSW Spartakus
~Hhhhh 1-09-2018 12:29
Boże dziękujemy Ci za tak wspaniały klub jak Spartakus normalnie nikt nie umie zorganizować tak dużego turnieju jak oni i nikt nie umie namówić tyle dziewcząt jak oni. Normalnie się porzygam zaraz
~ 1-09-2018 16:00
do: ~Hhhhh (12:29)
No jakoś nikt do tej pory nie potrafił. Co do dzieci rozumiem twoja zazdrość u ciebie ich nie ma. Co do rzyg... tak się kończy donoszenie
~Zainteresowany 1-09-2018 17:05
do: ~ (16:00)
Jacy wy jesteście nienormalni każdy klub wnosi coś do Jeleniej Góry czy to ważne ile dzieci przyjechało na ten wasz zlot nie jesteście pierwsi ani ostati którzy coś robicie w tym mieście ale nie musicie się tak sami wychwalac bo już faktycznie można się porz....... Z tych waszych wpisów widać jak kopiecie dołki pod karkonoszami. Jacy wy to jesteście fantastyczni popularni tylko ciekawe z jakiej strony. Tak szczerze szkoda mi tych dziewczynek z karkonoszy. Tak samo maja osiągnięcia robią fajne turnieje. Nie liczy się ilość tylko jakość a coś ta wasza Spartanska rodzina dużo nie pokazała. Wszystkie mecze przegrane i ciekawe na co będziecie zganiac że wszystko w dupcie.
~ 1-09-2018 17:13
do: ~Zainteresowany (17:05)
po co wplątujesz w to baranku karkonosze? tyle jadu w tej twojej wypowiedzi
~ 1-09-2018 19:24
do: ~ (17:13)
Karkonosze to nie ta liga. Tam już dzieci brak. Spartakus to tylko i wyłącznie dzieci.
~Ola 1-09-2018 17:31
Piekny turniej! Gratki
~Janosik 2-09-2018 9:49
W Karkonoszach sa dzieci, jest pierwszy zespol, w Spartakusie sa dzieci i jest , OK. Pytanie tylko gdzie te dzieci przejda jak beda chcialy grac w seniorach🤔 do MKS czy Wichosia. Tylko jak zareaguja trenerzy KSW ze szkola dla "wroga" ktorego sie opluwa🤔 to bedzie ciekawe... Oczywiscie wszystko przy zalozeniu ze dziewczynki beda chcialy grac i zostana u nas. Tak czy inaczej niech sie bawia, czas pokaze co z tego bedzie. Jestem ciekaw jak cholera 😁😁
~ 2-09-2018 10:38
do: ~Janosik (9:49)
Martw się o siebie dołącza do twojej 8 i będzie git Zawsze można kupić kartę i będą dwie I ligi
~Janosik 2-09-2018 11:28
Chlopie, babo nie atakuj, szkoda zdrowia i nerwow. Masz jakis kompleks. Zadalem pytanie to wszystko. Zwykla kolej rzeczy sa mlodziczki, kadetki z czasem moze juniorki. I teraz co ma KSW 3 zawodniczki w kadrze i super. Jak dojdzie do czasi seniorskiego albo juniorskiego to co, przestana grac bo nie bedzie zespolu w tej kategorii wiekowej? Patrze w przyszlosc ale taka dalsza. Co wtedy, sorry memory nie mamy dla Was kkubu radzcie sobie same. Bo chyba nie, tak wiec moje pytanie jest jak najbardziej zasadne. Pytanie jest i w druga strone. Padnie Wichos i MKS i co dalej Zalozmy ze KSW ma ligi seniorskie jest caly czas ta sama kadra trenerska bo ma wyniki i co po zlosci nie przyjmnie dziewczyn z MKS bo obrazili sie na klub. Tak wiec tu nie chodzi tylko o 8 jak to ujales w poscice powyzej. Tu chodzi o przyszlosc jeleniogorskiej koszykowki kobiecej. Z tym sie chyba zgodzisz. A ze jest niedziela to Alleluja i do przodu jak rzecze ojciec Tadeusz...😁
~ 2-09-2018 12:02
Większych bzdur nie czytałem dawno chłopie. Przez rok rany już dawno powinny się u Ciebie zagoić.
~Janosik 2-09-2018 12:25
A moze babo😉 nie mam zadnych ran i nidgy nie bylo, choc i tak pomyslisz co bedziesz chcial, i tak bedziesz staral sie przypiac moj nick do osoby i napewno sie pomylisz. Ale co tam... Mozemy sobie gadac na necie ile wlezie a patologia w jelenuogorskim sporcie bedzie trwala dalaj i tyle czy sie z tym zgodzisz czy nie. Jak to ktos kiedys stwierdzil grunt zeby kasa sie zgadzala to wszystko. Czekam na posty dotyczace mojego zdrowia itd, itp 😂😂
~ 2-09-2018 16:52
Na spokojnie gdzie widzisz tą patologię. Jeśli masz na myśli funkcjonowanie ilustracji tam klubów w jednej dyscyplinie to nie jest to dla mnie argument
~Janosik 2-09-2018 21:14
A dla mnie jest ale kazdy ma prawo miec wlasne zdanie. Najwazniejsze ze dziewczynki chca grac i sie ruszac. To jest duzy plus kadry jak i rodzicow. A ze grajs w trzech klubach no coz takie miasto 😁i tacy wlodarze. Moim zdaniem powinni sie zdycydowac na jeden klub (obojetnie ktory)i przez niego promowac miasto. Promocja przez sport sie oplaca ale to musi byc sport prze duze S. A rozdrobienie moim zdaniem temu nie sluzy.

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Mistrzowska "Jedenastka"

Radni KO przeciw kupcom?

Stoi kolej na Kopę

O rozpadających się górach

Zwycięstwo w Kościanie

Sonda

Wypalenie zawodowe należy uznać za chorobę?

Oddanych
głosów
852
Tak
64%
Nie
29%
Nie wiem
7%