MenuZamknij

WIADOMOŚCI

SPORT

Kontrowersyjny zakaz wjazdu w ul. Paderewskiego

Wiadomości: JELENIA GÓRA
Środa, 24 listopada 2010, 8:42
Aktualizacja: 9:16
Autor: Agrafla
Fot. Agrafka
Wielu jeleniogórzan wciąż zastanawia się dlaczego na dwukierunkowej ulicy Paderewskiego widnieje zakaz wjazdu od strony Kiepury. Jedynie mieszkańcy tejże ulicy mogą korzystać z wyjazdu na aleję Jana Pawła II. Czy zmiana organizacji ruchu nie odciążyłaby Zabobrze III z porannych korków?

Aby dojechać rano do pracy mieszkańcy Zabobrza III korzystają z ulic łączących się z Aleją Jana Pawła II tj. Kiepury obok ZUS-u, Bacewicz oraz Kiepury obok kościoła pw. św. Jana Apostoła i Ewangelisty.

Mieszkańcy osiedla przy ulicy Kiepury, gdzie autobusy MZK mają pętlę, chcąc dojechać do centrum Jeleniej Góry, muszą najpierw się cofnąć w stronę kościoła, podczas gdy mogliby od razu dojechać do alei Jana Pawła II przez ulicę Paderewskiego. Z pewnością zmiana ruchu w tym miejscu odciążyłaby poranne korki, jakie można spotkać co rano na Zabobrzu III.

- Dla wygody kilkudziesięciu mieszkańców ulicy Paderewskiego nie można utrudniać życia kilkuset mieszkańcom Zabobrza III. Dodanie czwartej ulicy łączącej tę część Zabobrza z al. Jana Pawła II znacząco zmniejszyłoby korki. Na końcu ulicy Paderewskiego, który łączy tę ulicę z główną aleją, znajduje się nakaz skrętu w prawo i pas włączający do ruchu, więc jest w miarę bezpiecznie. Zmiana ta ułatwiłaby również dojazd do Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Technicznych, tzw. starej „Budowlanki” – zwraca uwagę jeden z naszych czytelników.

Ten niezrozumiały dla wielu jeleniogórzan zakaz wjazdu został niegdyś wywalczony właśnie przez mieszkańców osiedla domków jednorodzinnych przy ulicy Paderewskiego. Około 20 lat temu można było przejechać tą drogą z Zadobrza III. Po ustanowieniu zakazu, powstało skrzyżowanie na ulicy Kiepury przy Parafii pw. Św. Apostoła i Ewangelisty.

- Zakaz ten jest naszym zdaniem bardzo uzasadniony, ponieważ wyjazd z ulicy Paderewskiego w stronę centrum nie ma sygnalizacji świetlnej, a także usytuowany jest pod ostrym, niekorzystnym kątem, co prawdopodobnie byłoby powodem wielu kolizji i wypadków w tym miejscu. Taki zakaz zmusza mieszkańców Kiepury do włączania się do ruchu na skrzyżowaniach z systemem świetlnym, co jest bezpieczniejsze. Na razie nie ma możliwości usunięcia zakazu wjazdu z ulicy Paderewskiego – poinformował Jerzy Bigus, zastępca dyrektora Miejskiego Zarządu Dróg i Mostów w Jeleniej Górze.

Oczywiście gdyby wpłynęło więcej podań o zniesienie zakazu wjazdu na ulicy Paderewskiego niż wniosków mieszkańców tejże ulicy o wyłączność dla nich, wtedy osoby decydujące o ustanowieniu zasad ruchu musiałyby rozpatrzyć nowe propozycje rozwiązania tego problemu.

Ogłoszenia

Czytaj również

Wybory parlamentarne (aktualizacja)

Ciemno i niebezpiecznie

Cofnięty dozór wobec prezesa DIOZ

Komentarze (63) Dodaj komentarz

~diabelek 24-11-2010 8:55
oczywiste jest, że znak postawiony jest "po znajomości" ... dziwne, ze nikt go jeszcze nie odkrecił. jasne, że dla mieszkańców Paderewskiego jest wygodniej, ciszej itp, prawie jak prywatne osiedle. a argument J.Biegusa, że wjazd na jpII jest pod dużym kontem? paranoja! a wyjazd spod "mechanika" jest pod małym kontem ?? jakos kiedys gdy do "budowlanki chodziłem, był wjazd, wyjazd, aut co prawda mniej, ale też sobie jakos kierowcy radzili. ... oddaje głos za zniesieniem zakazu
~pkp82 24-11-2010 9:08
" a także usytuowany jest pod ostrym, niekorzystnym kontem," KONT ?
~hihi 24-11-2010 9:19
jelonka do... KONTA!
~Iza 24-11-2010 9:21
Ano właśnie, co to jest "ostre, niekorzystne konto"? Agrafla jako specjalist(k)a od bankowości na pewno nam to zaraz wyjaśni.
rymcycymcy 24-11-2010 9:21
| ~pkp82 | ...czepiasz się ! Dla mnie i Arafki to oczywiste, że ostre konto jest niekorzystne :)
~ 24-11-2010 9:27
Tylko dlaczego kierunkowskaz przy Dzięciołowskim pokazuje że Jana Pawła to Paderewskiego i odwrotnie , ktos obcy może zabłądzić
rymcycymcy 24-11-2010 9:27
A może ...by zniwelować to konto trzeba zbudować ronto ? ...;)
~boberek 24-11-2010 9:45
panowie Bigus i Wandzel znają te wszystkie sytuacje zza biurka. Podczas przebudowy ul.Kiepury zgłosiłem wniosek o wytyczenie prawoskrętu przy kościele, gdzie warunki na to pozwalały i korki z pewnością byłyby rozładowane. Wymienieni panowie jednak znają się na tym lepiej i - podobnie jak to było z Perłą Zachodu, Lubańską czy ulicą do Jagniątkowa w Sobieszowie-spartaczyli najlepiej jak tylko się dało. Apel do nowego prezydenta: czy nie warto by agend miejskich /Straż Miejska, MPGK, MZK czy MZDiM/ przewietrzyć ?Na dyrektora żłobka czy szkoły ogłaszane są konkursy, co kilka lat, i do placówek tych nie ma żadnych zastrzeżeń. Potrzeba fachowców a nie amatorów
~kktir 24-11-2010 9:51
to nie autostrada al. Jana Pawła że tam mkną pojazdy 130km na godzin.w czym problem ?tam obowiązuje 50km/h .A czym różni się wyjazd z tesco od tego z Paderewskiego ?
~DINO 24-11-2010 9:54
Zaduży kąty to może zróbmy trójkąt jeszcze tak głupiego tłumaczenia się nie słyszałem jest wiele ulic pod łączących się pod jeszcze większym kątem i jakoś jest bezpiecznie a może mają ludzi mieszkających na zabobrzu za upośledzonych i jak nie ma świeteł to sobie rady nie dadza z bezpiecznym włączeniem się do ruchu paranoja normalnie kto rano wstaje ten żądzi
~AB 24-11-2010 9:59
Ten zakaz tylko z jednej strony nie ma sensu, bo nie ma go jak wyegzekwować. Policji zawsze można powiedzieć, że dojechało się do Jehowych i zawróciło, a akurat przy samym zakazie widoczność jest taka, że nie mają gdzie się schować i przypilnować. Rozwiązaniem jest postawienie przy Dzięciole znaku drogi jednokierunkowej i wymuszenie na wszystkich wyjazdu przez Kiepury, ale podejrzewam, że wtedy szybciutko pojawiłyby się protesty ze strony samych mieszkańców. Chyba faktycznie najbardziej logiczne byłoby zniesienie zakazu, umożliwienie wyjazdu z Zabobrza tym, którzy nie skręcają na Rondo i rozładowanie trochę skrzyżowania przy Kościele.
~do diabełka 24-11-2010 10:05
Nie rób pseudo-marki "Budowlance"! Wiecej czasu spedziłeś (-aś) na wagarach niż w jej murach skoro kąty geometryczne pomerdały Ci się z kontami bankowymi! Oddaj głos jak księżyc wróci do pełni! A zakaz jest bardzo zasadny. Ten "skrót" nie jest przystosowany na przyjęcie znacznego natężenia ruchu a pas włączający do ruchu jest za krótki i służy jednocześnie jako wjazd do szkoły. PS. Znam temat - mieszkam przy ul. Kiepury.
~mieciu 24-11-2010 10:11
A mieszkańcy wyjeżdżają przy Budowlance pod "łagodnym kątem"? Aby nie było uprzywilejowanych i wszyscy byliby sobie równi istnieją dwa rozwiązania: pierwsze - droga jednokierunkowa (od Renault) lub drugie - droga dwukierunkowa (bez zakazu wjazdu od ul. Kiepury). Obawiam się, że w przypadku pierwszego rozwiązania do protestu szybko włączą się mieszkańcy ul. Paderewskiego. Zatem jedynym logicznym rozwiązaniem jest droga dwukierunkowa ...
~do ... do 24-11-2010 10:12
przeczytaj, co jest w artykule napisane. tzn jak jest "kontem" napisane. chyba na Paderewskiego mieszkasz?? ten zakaz, to paranoja po znajomosci. a myslisz, że mickiewicza czy słowackiego to na przyjęcie znacznego ... jest przystosowany ??
~xxx 24-11-2010 10:15
tak samo fotoradar postawili jak już zlikwidowali przejście i nagineło ludzi tak samo postawili ten znak ,bo "komuś" zależało żeby było miejsce przy firmie dla klientów i po to w jelonce zostaje się radnym żeby pozalatwiać sobię własne sprawy
~Any 24-11-2010 10:15
Popieram. Wielka "dzielnica willowa". MOże 30 - 40 lat temu! I te "HOPKI" na tej ulicy i Działkowicza. Nie wiem czy przy hamowaniu i ponownym ruszaniu nie mają więcej spalin i hałasu?
~diabelek 24-11-2010 10:18
drogi sa po to, aby po nich jeździć. a zamkniecie dla ruchu akurat tej, to marnotrawstwo substancji miejskiej. jak by nie było, akurat na wprost wyjazdu stoi karmnik (czasem fotoradar) i raczej zagrożenia większego, niż wyjazd z ronda tesco np, by nie stworzyło ...
~jaca 24-11-2010 10:18
Najkrótsza jednokierunkowa w Polsce.Jakieś piętnaście metrów
~fannn 24-11-2010 10:25
Tam powinna byc jednokierunkowa od Kiepurowa wlasnie
~do boberka 24-11-2010 10:29
popieram w 100% Boberka. Czasy się zmieniają, a Wandzel i Bigus na swoich stołeczkach chyba już z 20 lat siedzą. MASAKRA. Nie było dotąd żadnego remontu ulicy, który by coś ulepszył, poprawił przepustowość, itp. Bezmyślne podnoszenie krawężników, studzienek i wylewanie asfaltu dobre było w minionej epoce - teraz przy każdym remoncie trzeba zrobić wszystko, aby maksymalnie przebudować skrzyżowania - przykład Boberka jest jaskrawy, ale takich przypadków można by mnożyć...
~Seti 24-11-2010 10:33
Pan Jerzy Bigus mowi tak jak mu wygodnie. Zapewne nie jezdzi z Zabobrza III w kierunku Tesco i mu to koncertowo wisi. Natomiast obrazanie mieszkancow, ze sa uposledzeni umyslowo i nie potrafia wlaczyc sie do ruchu jesli nie ma swiatel to szczyt prostactwa, lenistwa, braku profesjonalizmu i oderwania od rzeczywistosci. Widac latwiej oderwac sie od rzeczywistosci niz os biurka urzedu.
~nooo 24-11-2010 10:37
ja mam w d*** tamtejszych mieszkańców i mam w d*** ten zakaz, już kiedyś jakiś kozak mi tam zajechał drogę, ale jak do niego wystartowałem żeby mu wsadzić w d*** te jego protestowanie, że ludzie tam jeżdżą pod zakaz to szybciutko spierdzielał, jego szczęście bo dzisiaj miały już połamane kulasy.
~diabelek 24-11-2010 10:39
drogi sa po to, aby po nich jeździć. a zamkniecie dla ruchu akurat tej, to marnotrawstwo substancji miejskiej. jak by nie było, akurat na wprost wyjazdu stoi karmnik (czasem fotoradar) i raczej zagrożenia większego, niż wyjazd z ronda tesco np, by nie stworzyło ...
~bobek 24-11-2010 10:39
~pkp82 \" a także usytuowany jest pod ostrym, niekorzystnym kontem,\" KONT ? a takim wg Ciebie ostrym kontem to mozesz sam sie poslugiwac a nie sie czepiac ;d
~Seti 24-11-2010 10:55
Pan Jerzy Bigus mowi tak jak mu wygodnie. Zapewne nie jezdzi z Zabobrza III w kierunku Tesco i mu to koncertowo wisi. Natomiast obrazanie mieszkancow, ze sa uposledzeni umyslowo i nie potrafia wlaczyc sie do ruchu jesli nie ma swiatel to szczyt prostactwa, lenistwa, braku profesjonalizmu i oderwania od rzeczywistosci. Widac latwiej oderwac sie od rzeczywistosci niz os biurka urzedu.
~Remus poręba 24-11-2010 10:55
Skrajne głupoty - to wynik mysli urzedasow a to skutek wielkiego, ztrudnienia i przerostow w urzedach - bo siedza , nudza sie a czasmi chca wykazać jak sa potrzebni zrobia głupote na szkode mieszkańcow ,aby o tym dać znać dotkliwie. Trutnie do roboty , precz z urzędów polikwidować posady dla dobra kraju, zwłasza tych Bigusów ,Wendzli i innych.Kto im placi i za co ?
~Seti 24-11-2010 11:03
Pan Jerzy Bigus mowi tak jak mu wygodnie. Zapewne nie jezdzi z Zabobrza III w kierunku Tesco i mu to koncertowo wisi. Natomiast obrazanie mieszkancow, ze sa uposledzeni umyslowo i nie potrafia wlaczyc sie do ruchu jesli nie ma swiatel to szczyt prostactwa, lenistwa, braku profesjonalizmu i oderwania od rzeczywistosci. Widac latwiej oderwac sie od rzeczywistosci niz os biurka urzedu.
~Any 24-11-2010 11:13
Dlaczego powtarząją się po kilka razy wpisy? Np. 10.33; 10.55; 11.03 ~Seti?
~kierowca.. 24-11-2010 11:32
Stwarza to zagrożenie to całkiem zlikwidować a nie tylko nieliczni mogą z niego korzystac! Nadmieniam że znajduje sie przy wylocie salon samochodowy gdzie co rano ustawiją tam samochody jeżdząc pod prąd ale to nie stwarza zagrożenia....... PARANOJA
~ZbS 24-11-2010 11:44
ależ jesteście niesprawiedliwi. Pan Biegus podpowiada co trzeba zrobić: petycję z podpisami mieszkańców Działkowicza, Wiśniowej i Paderewskiego(od Wiśniowej na północ). W sprawie wjazdu pod skosem: tak się wjeżdża TERAZ, jadąc od Działkowicza w Kiepury, mijając przystanek MPK.
~zabobrzanin 24-11-2010 11:52
Panie Bigus, najwyższy czas wziąć się do roboty, a nie pieprzyć farmazony. Zapraszam z rana na skrzyżowanie koło kościoła, korki sięgają do przystanku autobysowego przy Kiepury. Tak przy okazji małe pytanko, czy wie pan ile nowych bydynków wybudowano przy Kiepury od czsu kiedy panowie decydowaliście o organizacji ruchu na Zabobrzu?
~mieszkam tu 24-11-2010 12:59
Co chcecie od dyrektora i dwóch tuzinów kierowników. Tak bardzo sie przyszyli do swoich stołków że może nie wiedzą że jest tam osiedle Zabobrze III ? Po drugie może czas na wymianę dyrektora chyba że mieszkamy w chinach i tą posadę ma sie dożywotnio a potem syn dziedziczy ???? Nowy dyrektor to powiew swieżości i jakosći wykonywania zadań !!!!!
~diabelek 24-11-2010 13:19
jechałem tam przed chwilą, od strony kiepury (:)) ale znak z nazwami ulic nadal jest obrócony o 90 st. nawet na to brak reakcji? może dyr.Biegus jak bedzie wracał z pracy to podjedzie naprawic ów stan rzeczy ??
~ 24-11-2010 13:54
co ja już tam mandatów zapłaciłem....
~karambol 24-11-2010 14:01
A ja rano specjalnie wychodzę na balkon żeby zobaczyć jak te cepy stoją i pleśnieją w tych korkach.
~Czorny 24-11-2010 14:09
"co ja już tam mandatów zapłaciłem...." U, nie wiedziałem że tam kasa jest i mandaty można płacić.
~Dzidek 24-11-2010 16:34
Tak się składa że jestem mieszkańcem ul Paderewskiego, ale mieszkam powyżej tego "zakazu" (cudzysłów specjalnie) i mnie to też przeszkadza (a nie tylko mieszkańcom Kiepury...) Jeśli ktoś jest zainteresowany petycją itp. to mogę podrzucić ze 20 podpisów z mojego budynku. Sprawę poruszałem kiedyś i ja u P.Prezydenta, ale jak widzę odpowiedź jest zbieżna z inf. P. Jerzego Bigusa więc wniosek jest prosty kto decyzję podjął. (jaką - widać) Na opisywanej ulicy można czasami dojrzeć "patrol obywatelski" w postaci (jeśli się nie mylę - jak tak to przepraszam, ale pamięć mnie jeszcze nie zawiodła) w osobie emerytowanego (już chyba) funkcjonariusza byłego MSWiA JG który oprócz spisywania aut wjeżdżających w nakaz potrafił nawet drogę zastawić. Chwała za pilnowanie bezpieczeństwa. (obojętnie jak rozumianego) Nasuwają się jednak pytania (po tekście J.Bigusa): 1. Co jest przyczyną braku "możliwości usunięcia zakazu"? (nie wyjaśnia - ale jeśli chodzi o odkręcenie tablic mo
~Dzidek 24-11-2010 16:43
(obcięło tekst - pierwszy raz tutaj komentarz wstawiam) Drugie pytanie: Ja podstawie jakich przepisów (chociaż 1en proszę) Panowie (Pan Bigus) ustala co jest bezpieczne dla danej grupy mieszkańców (do określonego numeru budynku) a co nie? --------------- Czytelnikom podam dodatkowy fakt że skrzyżowania wyżej też przez pewien czas były objęte podobną niemocą urzędników (łącznie z P. Prezydentem - mam jeszcze pisma) i wystarczyła jedna interwencja np. w Kancelarii Prezydenta RP, by zmusić do działania po myśli mieszkańców wymienioną wyżej administrację. Nawet Ruch Drogowy KM JG się włączył w akcję (dzwonili - szokujące, co jeden email może zdziałać). Tak to jest u obecnych "włodarzy". (cudzysłów specjalnie) Pozdrawiam tropicieli absurdów. :)
~Obywatel 24-11-2010 16:47
Ja rowniez tam mieszkam i poniekad rozumiem ten zakaz. Pamietam czasy kiedy ulica byla przejezdna od strony Kiepury! To byl horror!!! Paderewskiego jest zbyt waska na dwukierunkowy ruch majac na uwadze, ze parkuja tam rowniez auta. Ciekawy jestem czy ktos chcialby calymi dniami miec nieznosny halas az okna brzecza!!! Mimo, ze i mnie dotyczy ten zakaz jestem jak najbardziej ZA!!!
~Dzidek 24-11-2010 17:13
(można usunąć "dubla"?) Do "~Obywatel". Chyba nie czytał Pan dokładnie tekstu i komentarzy(?) Problem tylko w pewnym stopniu dotyczy ulicy "jednokierunkowej", bo w gruncie rzeczy taką nie jest!!!. Problem jest także w nierównym traktowaniu obywateli. Decydenci ustalili że jedna grupa obywateli może włączać się do ruchu na Al. Jana Pawła od ulicy Paderewskiego, druga grupa już nie. Zna ktoś przepis na podstawie którego dokonano wyboru? (nie frazesy o "bezpieczeństwie" , bo wtedy nikt by nie miał prawa z tej ulicy wjeżdżać na główna drogę, lub wszyscy)
~Do obywatel 24-11-2010 18:03
Pan jest ZA bo Pana NIE DOTYCZY ten zakaz. Zakaz by Pana dotyczył gdyby z drugiej strony był znak drogi jednokierunkowej. Dla mieszkańców ulicy jest ona dwukierunkowa a zakaz dotyczy "tylko" mieszkańców Zabobrza. Natomiast strasznie mi się podoba argument, że droga ma być zamknięta, bo inaczej będzie hałas. Myśląc w ten sposób należałoby od jutra zamknąć Wojska Polskiego, Mickiewicza, Podwale i 3/4 ulic w JG. Wszyscy wiedzą, że ten zakaz został "załatwiony" pod koniec komuny przez kilku ówczesnych prominentów, sytuacja jest więc jak u Bareji i mam nadzieję, że się wkrótce zmieni.
~Bolko. 24-11-2010 18:10
Do "Boberka" - o niejakim Wandzlu już kiedyś pisałem, przy okazji produktu jego firmy pod nazwą: "Klomb na skrzyżowaniu ul. Groszowej z ul. Kasprowicza, oczywiście za naszą (podatników) kasę. Gość jest "niezatapialny"!!!
~znakki 24-11-2010 18:36
Ale jaki problem, mozna isc i obrocic ten zakaz o 180 :)
~tommi 24-11-2010 18:41
to sprawka ryszarda dzieciolowskiego-przyczynia sie do tego zeby powiekszyc salon samochodowy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
~Żółwiu 24-11-2010 19:08
Jeśli Paderewskiego jest za wąska na ruch dwukierunkowy,to trzeba tam postawić zakaz postoju po obu stronach i będzie piękna przelotówka. Bardzo często tamtędy jeżdżę, oczywiście łamiąc absurdalny zakaz. Policja bywa tam, ale rzadko, poza tym oni sami się z tym zakazem nie zgadzają. Kąt wylotu na Jana Pawła jest ok. chyba, że ktoś jeździ rzęchem co niema siłki rozbujać się do 50 km\h. Tam tyle obowiązuje i raczej jest to respektowane, bo stoi tam radar. Tam jest pas, który pozwala włączyć się do ruchu na Jana Pawła z pewną prędkością tak jak na autostradzie. Rozumię mieszkańców tamtej części Paderewskiego, ale takie są potrzeby i takie czasy. NIE BĄDŹCIE SAMOLUBNI!!!
~Żółwiu 24-11-2010 19:25
Super pomysł z tym obróceniem znaków o 180 st.!!! (post '~znakki") To co, za pól godziny pod znakami ? Ciekawe czy będą pilnować?
~king-kong 24-11-2010 19:39
Mialem ten problem mieszkajac na Kiepury jakies 10 lat.Tyle ze ja poprostu jadac w strone obwodnicy i widzac ze nie stoi zaden patrol lamalem poprostu ten dziwny zakaz.Nie nalezne do osob lamiacych zakazy ale jesli to jest bezmyslnie postawiony zakaz to czemu nie.
~ZABOBRZANIN 24-11-2010 23:10
Można zrobić tylko jednokierunkową z wjazdem od strony JPII, pozwolic parkować po jednej stronie i po temacie oby jeszcze wszyscy co stają przy Dzięciołowskim mieli zakaz na zakręcie parkowania było by zdecydowanie lepiej. Przejazd w tym miejscu pozwala tylko pasem przeciwnym na czołówkę właśnie jadących od ul.Kiepury
~ZABOBRZANIN 24-11-2010 23:15
Jeżeli to nie pasuje to zrobić ruch obustronny zlikwidować spowalniacze i zakaz parkowania na całości ul.Paderewskiego od JPII do ul.Kiepury. Będzie więcej przychodów z mandatów. Ktory pierwszy sie podpisze - na pewno partner RENAULT !
~doopa 25-11-2010 9:35
A ciekawe, dlaczego Straz Miejska nie zakłada blokad na autach parkujących przed "Dzięciołowskim", skoro stoja w nieprawidłowej odległości od skrzyzowania, przejścia dla pieszych, wzdłuż podwójnej ciągłej, nierzadko utrudniając ruch pieszych na chodniku ??? Gdzie jest Straż Miejska ??? policja niestety także jest tendencyjnie "niewidoma" na tym obszarze ...
~diabelek 25-11-2010 9:42
gratulacje dla "J.e.l.o.n.k.i" za (nareszcie) odkrywanie naszych małomiasteczkowych absurdów, moze bedzie łatwiej (w koncu media to znaczna siła) a i e-gazeta zyska wreszcie poparcie mieszkańców, gdy beda mieli odczucie, że to "ich" gazeta, a nie broszurka polityczno-kulturalna ... J.el.o.n.k.o !!! oby tak dalej !!! p.s. zapraszamy na budowę "pawilonu" za Rondem (ogińskiego 1a) gdzie robotnicy pracuja "na wysokości" kompletnie bez zabezpieczeń, nawet bez kasków, bo PIP na razie tego nie zauważył !!!
~obywatel 25-11-2010 12:13
Mnie ten zakaz dotyczy tak samo jak tych ktorzy mieszkaja na Kiepury! Od tamtej strony niestety nie mam prawa wjazdu! Ale mi to nie przeszkadza jade sobie przez Al.JP i po sprawie. Nie wiem o co tyle krzyku? Taka sama odleglosc! Popieram ten zakaz i bede nadal za nim!!!
~do buraka 25-11-2010 12:42
czyli to goscia pod pseudonimem obywatel. sluchaj no synek, akurat inni musza dymac dookola za kazdym razem, wiec nie pitul mi tutaj farmazonow, a ten znak jak go tak lubisz to wsadz sobie w d***
zbynyk 25-11-2010 14:23
Mieszkam na Działkowicza. Chętnie podpiszę się pod petycją o likwidację znaku zakazu wjazdu w Paderewskiego od strony Wiśniowej !!
~do obywatel 25-11-2010 18:51
Proszę nie robić ludziom wody z mózgu. Pana zakaz NIE DOTYCZY, bo droga NIE JEST jednokierunkowa. Dojechanie do skrzyżowania koło Tesco zajmuje Panu przez Paderewskiego 1-2 min. Pana sąsiad np z Działkowicza musi dojechać na pętlę, odstać w korku koło Kościoła, poczekać na światłach za Simetem. W godzinach szczytu to może być nawet 15 minut. Ja Pana nawet rozumiem, ja też bym chciał żeby na moją ulicę nie miał wjazdu nikt poza mną i ew. sąsiadami, ale tak się nie da i mam nadzieję, że ten śmieszny, niczym nie uzasadniony zakaz, zostanie wkrótce zniesiony. Zresztą często tamtędy jeżdzę (w obie strony :-) i widzę jak duży jest ruch w kierunku obwodnicy, ludzie sami widzą, że zakaz jest głupi i go nie przestrzegają.
~obywatel 25-11-2010 18:59
Do czasu, do czasu... jak sie kilka razy zaplaci mandacik to przestanie sie przejezdzac znak zakazu!!!!!
~Żółwiu 25-11-2010 19:13
Ja I moi sąsiedzi z Paderewskiego (a jest ich wielu) także chętnie się podpiszą pod petycją.
~do obywatel 25-11-2010 19:18
Proszę nie robić ludziom wody z mózgu. Pana zakaz NIE DOTYCZY, bo droga NIE JEST jednokierunkowa. Dojechanie do skrzyżowania koło Tesco zajmuje Panu przez Paderewskiego 1-2 min. Pana sąsiad np z Działkowicza musi dojechać na pętlę, odstać w korku koło Kościoła, poczekać na światłach za Simetem. W godzinach szczytu to może być nawet 15 minut. Ja Pana nawet rozumiem, ja też bym chciał żeby na moją ulicę nie miał wjazdu nikt poza mną i ew. sąsiadami, ale tak się nie da i mam nadzieję, że ten śmieszny, niczym nie uzasadniony zakaz, zostanie wkrótce zniesiony. Zresztą często tamtędy jeżdzę (w obie strony :-) i widzę jak duży jest ruch w kierunku obwodnicy, ludzie sami widzą, że zakaz jest głupi i go nie przestrzegają.
~Żółwiu 25-11-2010 19:24
Taką petycje można napisać i zostawić np. w ''piekarni'' albo w ''żabce''. Wtedy zainteresowani będą mogli podpisać się przy okazji robienia zakupów.
~do obywatel 25-11-2010 19:34
Proszę mnie nie straszyć. Tam, przy odrobinie inteligencji, nie ma jak zapłacić mandatu. Jak widzę, że stoją to zawracam. Jak stoją dalej, to mówię, że jadę od Jehowych i mogą mnie .... . Idiotyzmem, całej sytuacji jest fakt, że droga jest DWUKIERUNKOWA. Zróbcie ją naprawdę jednokierunkową, wtedy będę przestrzegał zakazu, bo będzie miał on (jakiś) sens. Podejrzewam tylko, że wtedy szybko znudzi Wam się wyjeżdżanie przez Kościół i sami będziecie chcieli jego zniesienia.
~ 26-11-2010 15:58
Ludzie, przeciez i mnie dotyczy zakaz wjazdu od strony Kiepury! Nikt mnie z niego nie zwalnia a za przejechanie znaku zakazu niestety gozi kara!!!!!
~Mieszkanieć 15-12-2011 11:30
Paranoja ten zakaz, wiedziesz zawrócisz i można zjechać.
~Mieszkanieć 15-12-2011 12:23
Wiadomo co z petycją przedstawioną Prezydentowi JG, która podpisało 130 osób

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Wybory: Zwycięstwo PiS

Będzie referendum w Jeleniej Górze?

Gala Senioraliów

Ostatnia prosta kandydatów

Ostatni wyjazd PSZOK

Sonda

E-papierosy są lepsze od zwykłych?

Oddanych
głosów
582
Tak
13%
Nie
65%
Nie wiem
21%