MenuZamknij

WIADOMOŚCI

SPORT

Kolejny market w Jeleniej Górze?

Wiadomości: Jelenia Góra
Środa, 30 marca 2016, 7:49
Aktualizacja: Czwartek, 31 marca 2016, 7:41
Autor: Przemek Kaczałko
Fot. Przemek Kaczałko
Dawna cegielnia przy ul. Wolności w Jeleniej Górze (nieopodal Urzędu Skarbowego) zniknęła już z powierzchni ziemi (zdjęcia z początku etapu wyburzania). Jak się nieoficjalnie dowiedzieliśmy, powstanie tam kolejny sklep wielkopowierzchniowy. Ma to być czwarty market Lidla w Jeleniej Górze.

Sklepy niemieckiej sieci Lidl znajdują się już przy ul. Grunwaldzkiej, Jordana oraz Cieplickiej. - Informacji o kolejnym markecie nie potwierdzają władze miasta, ale też nie zaprzeczają podkreślając, że podobnie jak w przypadku Biedronki, która budowana jest przy ul. Sudeckiej – jest to teren prywatny.

Ogłoszenia

Czytaj również

Święto Białej Laski

Radni KO przeciw kupcom?

Nowe zasady kontroli drogowej  

Komentarze (122) Dodaj komentarz

~r 30-03-2016 8:15
Tak wyglada Polska pod rzadami naszych politykow. Wszystko co Polskie jest likwidowane i wyburzane po to ba zrobic miejsce zagranicznym firmom w ktorych trzeba pracowac za 1200zl na trzy zmiany.
~ren 20-04-2018 20:11
do: ~r (8:15)
Całe PO
~40i4 6-07-2018 9:39
do: ~r (8:15)
to zainwestuj i zbuduj polska sieć marketów dyskontowych w standardzie Lidla czy Biedry...sukces masz murowany tylko przestań jęczeć! Nie chce ci sie robic za 1400 to nie rób, wyjedz za granice na przykład. A jak miałes pomysł na polska gospodarke po 89 roku, zrujnowaną, przetsarzałą, niewydajną to trzeba było iśc i ten pomysł przekazać uwczesnej władzy. Juz mnie nudza te głupie wstawki o wyprzedażach...sami mądrale teraz jeden przez drugiego a wiekszość z was komune zna z komiksów
~Gtr 30-03-2016 8:21
Szkoda. Kiedyś piękne miasto. Dziś tylko markety bez ludzi.
~jakitaki 30-03-2016 8:25
@ ~gtr ...muszę ciebie zasmucić, biedry , lidle i inne duże sklepy w naszym mieście są non stop oblężone, przez kogo? przez roboty? :D
~ 30-03-2016 8:27
Smutne.Moge sie tylko podpisac pod powyzszym wpisem.
~zaboberek 30-03-2016 8:34
No i dobrze,niech się budują.Zarówno market jak i tereny są własnością prywatną i nam nic do tego a parę osób będzie miało zatrudnienie. Słyszałem pogłoskę,że na Zabobrzu III,za kościołem,tam gdzie jest parking strzeżony,ma być ALDI.Czy ktoś słyszał coś na ten temat?
~do Gtr 30-03-2016 8:34
Najbardziej dekoracyjną ozdobą naszego miasta była ruina cegielni. A czasy sklepików na każdym rogu już nie wrócą.
~ 30-03-2016 8:40
Podpisuje sie pod pierwszym postem. I zgadzam sie z postem 8.34 Gtr najwieksza ozdoba miasta sa Lidle i inne markety :)). Najwazniejsze, ze cyt "kilka" osob znajdzie zatrudnienie i mam nadzieje Zaboberek , ze Aldika Ci otworza bo inaczej jak tu czas spedzac :/ ?
~ 30-03-2016 8:41
Gdzie cegielnia a Urząd Skarbowy to nie jest nieopodal tylko kawałek drogi redaktorku
~Kryniu 30-03-2016 8:42
To już lepiej odbudujcie tę cegielnię i niech stoi pusta...
~ 30-03-2016 8:56
I bardzo dobrze że budują markety, sami sobie kupujcie w małych sklepikach gdzie jest mały wybór, wysokie ceny, kolejki, teraz można w jednym sklepie wszystko załatwić a nie jak kiedyś, poza tym dzięki marketom handel staje się wydajniejszy co jest opłacalne ogólnie dla gospodarki.
~Nik 17-05-2018 17:44
do: ~ (8:56)
Tak. Dla niemieckiej gospodarki 🙄
~ 1-08-2018 19:19
do: ~ (8:56)
Dla czyjej gospodarki ja się pytam ,,, dla Portugalii,,dla Niemców ale nie dla Polaków ,
~````````````` 30-03-2016 8:59
A nie lepiej byłoby zbudować jeden wielki sklep i wszystkich ludzi do niego przesiedlić? wtedy w ogóle nie trzeba by było d*py ruszać
~ 30-03-2016 9:09
Lidlu ojczyzno ty moja:) święta panienko Biedro uracz jeleniogórzan na wieki towarem. Konsumenci wszystkich krajów wasz sens życia jest w kupowaniu i chodzeniu do sklepów wielkopowierzchniowych, klepaniu kilometrów w metalowych halach po towary z E-10000000000. Po barwniki w żarciu, świeży chleb i bułki z lidla co to zalega w lodówkach w formie ciasta całymi latami. I to wszelkie g... uginające się na półkach to jest życie, to ma sens by zaufać tym którzy je wam zaprogramowali i którzy na każdym kroku wołają was poprzez artykuły czy reklamy itd, do bycia niewolnikami tej chorej ideologii. Jesteście jak krowy na polu czy w stodole, do żarcia i do wydojenia i na rzeź.
~ 30-03-2016 9:11
Kolejny faszystowski sklepik niech sobie zakładają go lepiej u siebie w germanistanie:)
~xxxxxxx 30-03-2016 9:12
Potwierdzam za kościołem na zabobrzu na obecnym parkingu planowany jest Aldi odsyłam na stronę krysiakdeweloper.pl.ma się mieścić na parterze budynku szumnie nazwanego business center.Tam możecie zobaczyć wizki tego budynku.Co do cegielni istotnie ma być budowany lidl,bodajże na tablicy widnieje textil market ale tutaj mogę się mylić?oczywiście miasto nie musi tu nic potwierdzać bo to teren prywatny a budowa mieści się w miejscowym planie,kiedyś tamtędy planowano obwodnicę ale,dziś chyba nikt w nią już nie wierzy,tak więc kolejny lidl pozdrawiam!
~ 30-03-2016 9:20
Kolonizacja Polski trwa kto by pomyślał, że Polacy jak prymitywni Indianie zostaną pozyskani na niewolników za koraliki za Biedronki Lidle i inne hale z towarem wyłożonym jak w kurnikach z karmą dla kur!
~aromat z pisuaru 5-08-2018 21:54
do: ~ (9:20)
spokojnie,jesteśmy w trakcie wychodzenia z UE i wszystko wróci do normy.może nawet kartki na salceson będą!
~ 30-03-2016 9:24
Te miasto mimo,że jest tych przybytków tak wiele umarło, już dawno nie spełnia funkcji normalnego miasta, jest tylko cieniem, afiszem reklamowym gdzie szumnie krzyczy się o dobrym życiu w Jeleniej Górze. Lepiej jest na wioskach bo przynajmniej nie udają,że nimi nie są, a tu nie wiadomo ,co to jest, ulice są, sklepy są, a wiocha totalna i gorsza od normalnej wiochy, bo tam przynajmniej ludzie sobie sadzą marchew i ziemniaki:)
~Juliusz 30-03-2016 9:25
Do 08:41 - mieszkam daleko od Jeleniej Góry ale wiem, że stara cegielnia stała 100 m od US. Sprawdź jak nie wierzysz Urząd Skarbowy w Jeleniej Górze, ul. Wolności 121, 58-500 Jelenia Góra - http://www.wroclaw.apodatkowa.gov.pl/urzad-skarbowy-w-jeleniej-gorze/kontakt/dane-teleadresowe;jsessionid=87B6AFA68C5A3D668061DF8561898C41
~xxxxxxxx do zaboberek 30-03-2016 9:42
Wejdź w zakładkę -w przygotowaniu na stronie krysiakdeweloper.pl tam są wizki aldi i budynku na zabobrzu
~do 9:12 30-03-2016 9:45
coooo ? parkingu ? #@#@# jest tak mało parkingów a oni jeszcze kolejny chcą zabrać i to na market ?!!?!?!?!?
~do 9:12 30-03-2016 9:47
Cooo ?!?! zamiast parkingu ?!?! tak mało jest parkingów a oni jeszcze kolejny chcą zabrać i to na market ?!?!!?
~michałł 30-03-2016 9:48
prezydent z PO to wiadomo zdrada Polaków oddać wszystko obcym OBCY oddaje OBCYM
~klm 30-03-2016 9:57
Oczywiście cegielnia jest zaraz za urzędem skarbowym ,,ktoś to pisze ze to kawal drogi to nie wie nawet gdzie była ta cegielnia,,może i to dobre ze tam będzie lidll bo tych biedronek jest za dużo ,,a tak jak w tam tym miejscu to będzie dla nasblizej bo się w tamtych rejonach mieszka....Choc nie ukrywam ze lepiej było by jakiz zakład wybudować produkcyjny a nie wszysto na obrzeżach miasta,,No coz robia co chcą miasto daje pozwolenie i buduja ,,,Aldik ktoś tam wspomniał to masakra a nie sklep bylam może 3/4 razy tam od kad istnieje nic porządnego to już wole Lidlla....Tylko ciekaweco dalej jest z miejscem na kilinskiego tam już dawno powinno być zabudowane a to tylko straszy,,,jak pamiętam to miasto w nocy na sile ludzi wyrzucali z tamtego rynku i co stoi pusty bo miasto nic nie robi
~ 30-03-2016 10:07
fabryka byłaby o wiele lepsza, dałaby o wiele więcej miejsc pracy i raczej od pon-pt a nie w świątek piątek i niedzielę
~xxxxxxxxx 30-03-2016 10:15
Co do Kilińskiego problem tkwi we własności,bowiem nieruchomość ta jest tylko w części przez miasto odzyskana o ile się nie mylę to środkowa część tej działki nie należy do miasta chyba jakoś tak...Na Piłsudskiego po wyburzonej kamienicy też budują dino oraz na osiedlu czarnym.
~jj 30-03-2016 10:18
Może teraz trudno w to uwierzyć ale kiedyś to był zakład. Za głębokiej komuny produkowała kafle do Szwecji. Źle się stało, że już jej nie ma.
~xxx 30-03-2016 10:29
Zabudowa miast się zmienia czy to się komuś podoba czy nie.Jeśli ktoś myśli że Jelenia przez kolejne dzisięciolecia będzie wyglądała tak samo a postkomunistyczne zakłady będą istnieć przez kolejne setki lat,to jest idiotą.
~DRAPIEŻCA 30-03-2016 10:49
Co się burzycie szaraki, każdy z Was zasuwa do tych znienawidzonych marketów i cieszy michę ze zrobił tańsze zakupy. I nie ukrywajmy że gdyby sklepiki , te małe polskie miały niższe ceny to ludzie by w nich kupowali, ale nasze pensje nie starczają na zakupy w tych "biednych" sklepikach. Kolejna sprawa, ja pracuję u jednego z tych małych przedsiębiorców co to niby biedni przez markety są, pensja moja to 1550zł a mój szef kupił ostatnio dom za ponad 600tysięcy. Właściciele tych rzekomo małych sklepików mają kasy full i oszukują pracowników - to tacy sami kanciarze jak markety , a jak mam wybierać to wolę iść na tańsze zakupy ... do marketu
~kokospoko 30-03-2016 10:49
Produkowali do Szwecji bo w tamtych czasach waluta była tyle warta co czyste złoto. Teraz nikt nie wytrzyma konkurencji z Azją. lepszy lidl niż jakies zgliszcza i śmietnisko.
~Raf 27-05-2018 21:01
do: ~kokospoko (10:49)
Kupujcie w tym szwabskim markecie dorabiajcie niemiaszków a oni będą z was się śmiać
~woju 30-03-2016 10:58
Czyżby zablokowano teren pod budowe II etapu obwodnicy południowej od Sudeckiej do Trasy czeskiej ?
~Lidl i markety 30-03-2016 11:08
Ceny w owych przybytkach są niższe do czasu pełnego przejęcia kontroli nad rynkiem .. Do wycięcia zostało już naprawdę niewiele ..Po zaoraniu ostatniego chyba już dinozaura " Społem" wszystkie te taniozakupowe korporacje podniosą ceny .. To chyba logiczne.. Za dobra zmianę zapłacą wszyscy..
~mat 30-03-2016 11:10
mały sklep spożywczy nie jest w stanie utrzymać się bez sprzedaży alkoholu, który musi stanowić ponad 50% obrotu, żeby się opłacało. W dużym markecie jest to ok. do 20 % max. Na zachodzie jeden sklep z alkoholem jest na 1500 mieszkańców, w Polsce na ok 200 osób. popyt kształtuje podaż, takie są prawa rynku.
~do 10:49 30-03-2016 11:23
małe sklepiki spożywcze ? nigdy nie powinny były istnieć , nie ma gorszej tortury niż stać w kolejce do lady gdy przed tobą głupie babsztyle wybrzydzają gimnastykują sprzedawczynie rozmyślając się i marnując twój czas, a markety wolałbym żeby polskie były , a małe sklepiki to raczej tylko wąska specjalizacja : części elektroniczne, hoibyistyka itp
~Do 11:08 30-03-2016 11:28
Zgadzam się z Tobą w 100% , przekonają się też zafascynowani supermarketami to kwestia czasu ,
~cieplicc 30-03-2016 11:48
Niedługo to tylko markety zostaną smutne...
~ 30-03-2016 11:48
Trzeba pracować za 1200zł? Może coś przegapiłem, ale nie słyszałem, żeby praca była tam przymusowa. Skoro się znajdują chętni to znaczy, że nie mają lepszych ofert i lepiej im się to opłaca niż bezrobocie, więc po co pisać bezmyślnie co popadnie?
~zaproszony 30-03-2016 12:20
jeszcze jeden market powstaje na Zabobrzu na pętli Kiepury i z tego co wiem będzie Polomarket
~PL 30-03-2016 12:39
Cała POLSKA to jeden wielki market , w którym inwestorzy zagraniczni wykupują w cenie promocyjnej ,resztki jakie zostały
~do PL 30-03-2016 13:05
Pieprzenie typowego polaczka który mentalnie żyje w PRL-u,jak jesteś taki mądry to otwórz konkurencję i wykup zagranicznych inwestorów,zamiast jojczyć farmazony o wyprzedaży" majuntku narudowygo"
~buuu 30-03-2016 13:43
Jelenia Dziura.
~ 30-03-2016 14:05
do: [30-03-2016 13:05 | ~do PL |] Dobrze napisałeś,większość mędrkuje,że woli to,czy tamto,ale ogranicza się do chciejstwa a nie do działania.
~Ktosik 30-03-2016 14:14
Trudno utrzymywać ruiny. Cokolwiek tam powstanie, będzie schludnie wyglądało, bo teren nie był zadbany. Poza tym trudno ludziom wygodzić. Skoro miasto sprzedało działkę i budowa jest zgodna z Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego, nic nam do tego, ale znając życie gro narzekaczy i malkontentów regularnie odwiedza markety, galerie i dyskonty, a tutaj tylko biadoli, że Jelenia Góra to miasto dyskontów itp. sklepów. A w innych miastach ich nie ma? Do Lidl i markety. Nawet, gdy "zaorają" Społem, będą musieli się liczyć z konkurencją, tak, jak Castorama kłaniająca się jeszcze bardziej klientom, bo otwiera się Leroi Merlin. Wyremontowali toalety, "wyglancowali" podłogi, wprowadzą kartę stałego klienta, a w międzyczasie już podnieśli pensje pracownikom (wiem to z pewnego źródła).
~zxzxzx 30-03-2016 14:18
@13:05 to nie jest zadanie dla jednej osoby tylko dla rządu, który ma wspierać a nie niszczyć krajowy przemysł. Polskie fabryki i firmy znikneły nie dlatego, że produkowały słabej jakości wyroby tylko dlatego, że stanowiły bardzo silną konkurencje dla prywatnych firm zachodniej EU, głównie Niemiec. https://www.youtube.com/watch?v=UDtKD8LO1Xk
~Pigs 30-03-2016 14:18
Dyskonty Lidla czy Biedronki nie są wielkopowierzchniowymi obiektami handlowymi. Dlatego mogą powstawać wszędzie tam, gdzie plan dopuszcza funkcje handlu i usług. WOH natomiast może powstać tylko tam, gdzie taka lokalizację przewiduje studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz miejscowy plan.
~Ktosik 30-03-2016 14:32
Dziwne, że kiedy przejeżdżam obok TESCO przy al. JP II, samochodów pełno. W Biedronce i Lidl sporo klientów. W Kauflandzie to samo. I gdzie tu brak ludzi? Zamierzchłe czasy PRLu są już dawno za nami, kiedy ludzie stali w długich kolejkach, bo "coś dali na sklep" i denerwowali się, bo towaru, jak kot napłakał. Małe sklepiki są dobre, gdy czegoś zapomnę, ale jeśli chodzi o ceny towaru wcale nie są konkurencyjne. Zdrowa konkurencja jest dobra dla rynku. Już dziś sklepy przeganiają się promocjami, ofertami nie do przegapienia...
~Do ~zxzxzx 30-03-2016 14:40
Wystarczy, że Zorka funduje Ciepliczanom takie wyziewy, że wcale by mnie nie zdziwił fakt, gdyby Cieplice Zdrój zmieniły się w Cieplice tracąc status uzdrowiska. Region turystyczny, a Ty tęsknisz za fabrykami?!
~Adamus 777 30-03-2016 14:45
Zeby w sklepikach bylo tansze jedzenie to sie nie doczekacie poniewaz wszystkie te markety biora od producenta w duzych ilosciach a sklepiki zaopatrzaja sie w hurtowniach ktore nakladaja marze i co tu sie dziwic ze w skklepikach drozej .
~do 14:40 30-03-2016 15:01
Chyba cię pogięło z wyziewami z Zorki. Cieplice może i stracą status uzdrowiska, ale przez brudasów, którzy palą plastikiem w piecach.
~ddd 30-03-2016 15:14
na co głąby narzekacie ? - nie chodźcie do marketów !!! to znikną. Takie to proste !!!
~ 30-03-2016 15:27
wizytówka Jeleniej?dopiero narzekania ze była cegielnia jak i kominy celwiskozy szpecą miasto,a teraz jak pomału wszystko znika to sie robi żal,a kup se do cholery komin czy cegielnie(juz za pózno)i sobie tam zamieszkaj jak lepsze to jak markety
~Kwiryn 30-03-2016 15:31
Rzygam już tymi marketami. Biedronkę na sudeckiej tez już niedługo oddadzą do użytku Czy kur... w tym mieście nikt już nie potrafi zbudować mormalnej fabryki tylko same markety? Czy w mieście jest prezydent i RM? Pytanie retoryczne.
czlowiekpuszcza 30-03-2016 15:33
To już jest koniec, nie ma już nic. Wiecie ile zarabia kierownik Lidla? 3,5 tys. na rękę. W Niemczech na tym samym stanowisku zarabia 2,5-3,5 tys. euro. Jest jeden wspólny punkt, ceny zarówno w Niemieckim jak i "Polskim" Lidlu są praktycznie takie same.
~jgod48lat 30-03-2016 15:56
Zmienia się JG w coś... Sklepy sklepy sklepy... Chodniki i ulice w opłakanym stanie. Budynki nie remontowane od zakończenia II wojny światowej. Brak miejsca na spacery i żeby d..ę gdzieś posadzić. Smród i miejscami okropne ubóstwo. Zmienia się JG, sklepy sklepy sklepy......
~ 30-03-2016 16:13
Racja po co taka Zorka w Cieplicach tylko psuje powietrze. W Niemczech są fabryki zabawek dają pracę i zyski. Zorke się wygasi i będziecie mieli czyste powietrze. Zamisat Zorki sie postawić market z niemieckimi zabawkami. Jak będziecie potrzebowali to sobie kupicie.
~dream 30-03-2016 16:42
Jasne lepsze chaszcze,rozwalająca się cegielnia żal,pytam czego żal ruin minionej epoki?! Może by ktoś fabrykę wybudował...znajdźcie chętnego!!!odpowiedź jest taka nie wybuduje!!! bo jelenia jest zdala od dróg ekspresowych więc co nam tutaj zostaje?! Fakt są dzielnice gdzie bieda ubóstwo sięga dna to fakt!!! Do malkontentów zatankuj auto do pełna i jedź w Polskę zobaczysz jak się zmienia markety , galerie wszędzie!!!! Owszem wiele firm ,ale to centralna część Polski ale JG jest na zadupiu położona i nie przyjdzie tu inwestor
~mieszkanka Kowar 30-03-2016 17:36
Lidla powinni wybudowac w Kowarach , super fajny sklep , duzo fajnych produktow i towarow mozna kupic . Codziennie jestem w biedronce bo mila sympatyczna obsluga jest i fajne Mile dziewczyny tam pracuja , obok jest Dino.Te Dino powinni zamknac , 1 kasa a do kasy 12osob . Jak im sie zwraca uwage to w dupie maja to ze klijenci staoja , Pan na kasie powiedzial ( jak sie nie podoba to zmienic sklep ) Bezczelnosc i ignorowanie klijentow . Wyburzyc zamknac Dino w Kowarach!!! a wybudowac Lidla !!!
~Boss 30-03-2016 17:45
Jakie to wymowne i symboliczne podmiot który legalnie może nie płacić podatków w miejsce upadłych firm zajechanych przez skarbówkę w dodatku w jej sąsiedztwie
~ 30-03-2016 18:37
Lidl jest nazistowski za dużo już w Polsce lobby zafajdanych Niemców.
~Gość 30-03-2016 19:14
Brawo .Brawo za te markety galerie no PO prostu super jest w tym miescie mieszkać market na markecie i Zawiły niezły PO slugus ,po to wrócił do PLO żeby nam marketów nastawiac
~Do mieszkanka Kowar 30-03-2016 19:43
A co pełnisz funkcje kierownika w biedronce , mózg już ci wyprali to wyjedz do Niemiec co robisz w tym kraju jak się tak fascynujesz lidlem
~Inwestor z Radomia 30-03-2016 19:53
Witam, !!! Chciałbym wybudować z raju marketów, tj. Jeleniej Górze, market "China Box and Go". Ceny konkurencyjne, płace m/c ok. 2000 zł. Gdzie mogę kupić teren ? Proszę o propozycje.
~Mirecki.w. 17-06-2018 9:45
do: ~Inwestor z Radomia (19:53)
Proponuje Ci puste tereny po bylej Celwiskozie. okolo 30 ha. dobry dojazd i prawie centrum J>G.
~@19:53 30-03-2016 20:38
ile możesz dać w łape?
~mieszkanka Kowar 30-03-2016 20:41
do komentarza z godz 19"43 / Nie Jestem kierowniczka w biedronce. Napisalam jak wyglada obsluga w dino , i to mnie denerwuje jak i moich znajomych ze musimy stac w dlugiej kolejnce do kasy a jest 1 czynna tylko kasa. Napewno Lidl jest lepszym sklepem niz Dino wiec zlikwidowac dino a na miejscu postawic Lidla w Kowarach .
Sylwia Magdalena 30-03-2016 21:00
Może tak bardziej cos dla sportu? Nie ma gdzie z dzieciakami na rolkach pośmigac Same markety w kolo albo stadiony POZAMYKANE (OBCYM WSTEP WZBRONIONY). MARKET? A TO CI HECA.!
~nie dla biedronki 30-03-2016 21:03
Może jeszcze wybudujcie kilka supermarketów tak jak na Orlim? Nic innego tylko biedronki, Lidle, Netto żygać się chce.
Beata Danek 30-03-2016 21:04
NIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Janina Jaskuła 30-03-2016 21:04
Już lepiej jak budują w miejsce opuszczonych rumowisk. Szlag mnie trafia jak się budują na pięknych terenach rolnych. A tak właściwie czy nie mamy już wystarczająco dużo sklepów wielkopowierzchniowych ? A to miejsce pod Biedronkę przy Sudeckiej nie jest chyba zbyt legalne.
Janina Jaskuła 30-03-2016 21:09
Myślę że nadszedł czas zainwestować w coś dla ludzi. Sklepów mamy po dziurki w nosie, tylko pieniędzy na zakupy brak.
~mieszkanka Kowar 30-03-2016 21:11
Brakuje ikei jeszcze w JG , musze jechac do Wroclawia wiec budowac ikeje w Jeleniej .
Roman Majewski 30-03-2016 21:14
Te markety to chyba dla emigrantów. Młodzi wyjeżdżają na roboty do obczyzny a stare pospulstwo decyduje jak urządzić młodych. Mam pytanie jaki jest w mieście lub okolicy zakład PRODUKCYJNY KTÓRY WYTWARZA JAKIEŚ DOBRA MATERIALNE I ILE OSÓB ZATRUDNIA.
Beata Gutowska 30-03-2016 21:15
Jestem na NIE !!!!!
Szczepan Wawrzynowski 30-03-2016 21:17
Hmmm tam nie ma czasem tunelow pod ziemia? Nie pamietam z czym to bylo zwiazane. Fakt marketow juz jest za duzo ludzie tez Bog wie jak duzo nie zarabiaja. Napewno by sie przydalo cos dla ludzi ale napewno nie market.
~polo 30-03-2016 21:42
Ale polski i polskie towary zeby polska zarabiala i polske zebysmy utrzymywali a nie jak w pozostalych marketach kupujemy niemieckie towary i niemcow utrzymujemy super!
~ 30-03-2016 21:53
mysle ze moze wyborzyc ratusz i zrobic mily dom uciech i tam wprowadzic tania zywnosc
~ 30-03-2016 21:59
Tego nam brakowało! Radujcie się, idzie dobra zmiana!
Ewa Opala 30-03-2016 22:01
STOP marketom.
~do ~mieszkanka Kowar 30-03-2016 22:15
Sądząc po błędach to raczej szkołę podstawową w Kowarach powinniście otworzyć.
~xxx 30-03-2016 22:32
o super :) ,wreście nie będę musiał paliwa zużywać opon zdzierać :) obrzeza miasta też się doczekały cywilizacji
~peacemaker 30-03-2016 22:56
ludzie, kto was przymusza do kupowania w tych znienawidzonych marketach, jaka siła nie pozwala wam kupować krajowych produktów ( samochodów, telewizorów, produktów spożywczych) wszędzie hipokryci którzy tylko patrzą gdzie promocja, gdzie taniej. Tego nie buduje państwo tylko prywatne firmy. Jak który taki mądry niech wybuduje jakąś fabrykę da pracownikom 5000 na rękę miesięcznie i wszyscy będą szczęśliwi. tylko to nie takie proste.a może przypomnieć sobie lata 70-80 i jak wtedy wyglądały sklepy ....
~ 30-03-2016 23:14
Teraz narzekacie że zarabiacie małe pensje w Niemieckich marketach? tacy cwani jesteście a daliście się wydymać bez mydła , mogliście sami się zorganizować i otwierać polskie markety być biznesmenami zarabiać kokosy i zatrudniać Niemców na śmieciowych umowach za marne pensje , a teraz Niemcy się z was śmieją że dymacie za za najniższą krajową ha ha ha
~jelinek 30-03-2016 23:55
I bardzo dobrze, może będzie wreszcie duży Kaufland na wzór jak w czeskim Jabłońcu gdzie klient robi zakupy bez przepychania się i towar jest łatwiej dostępny , duży wybór, przestrzeń i perspektywa.
~OBUDZCIE SIE 31-03-2016 0:38
HALA WIDOWISKOWO SPORTOWA NA ZABOBRZU OBUDZCIE SIE ! JESTESMY 100 LAT ZA MURZYNAMI Z HALA WIDOWISKOWO SPORTOWA WIOSKI MAJA MY NIE
~/-/ 31-03-2016 7:01
Jakie wyziewy z Zorki, oczywiście mam na myśli tę powstałą przy ul. Meblowej, ludzie piszecie i nie wiecie co piszcie. Nawet obok ż-dy OPSO które miały truć okolicę także nie trują. Obecnie budują nowe zakłady które wyglądają schludnie , teren wokół zakładów zadbany, a nie jak stare zakłady Celwiskoza gdzie do chwili obecnej jeden bałagan. I trzeba zauważać takie zmiany a nie narzekać. Za to ludzie którzy tam pracują i tyle pyskują są brudasami rzucającymi butelki wzdłuż drogi, przyworzą całe worki śmieci wyrzucają je na prywatne działki, uważając że jest to właściwe. Nawet mieszkańcy muszą trzymać kubły naśmieci na podwórkach bo kradną. Lecz o tym nie napiszą,
Jaku Krent 31-03-2016 9:47
Miasto opyliło działkę z ruiną :-)... ktoś to posprząta za swoją kasę. Niech sobie buduje co zechce... jego sprawa! :-)
Jackob Dżunior 31-03-2016 10:59
Ktos tutaj niezle zarabia na sprzedazy dzialek pod markety
Krystyna Pawlik 31-03-2016 17:31
Pewnie znajdzie sie jeszcze kilka placow gdzie moga powstac kolejne markety.
~PL 31-03-2016 18:24
To że brudasy rzucają do rowu przy ulicy to FAKT , już nie raz o tym pisano , ale to są obywatele którzy mają swoje posesje i domy jak z bajki to są stwierdzone fakty , to obywatele pokroju jakby mógł to by zjadł spod siebie
~30-03-2016 15:01 | ~do 14:40 | 31-03-2016 18:42
Jechałam jakiś czas temu ul. Wojewódzką. Ciemnożółty wyziew z komina Zorki czym nazwiesz? Oczywiście, że i ludzie w smrodzą, paląc plastiki itp., jednak dla przedsiębiorstw obowiązują określone normy, a na kominy należy założyć odpowiednie filtry. Zresztą o smrodzącej Zorce niejednokrotnie tutaj pisano.
~jg 15-06-2018 21:24
do: ~30-03-2016 15:01 | ~do 14:40 | (18:42)
zorka na meblowej nie ma komina to komin to i owo
~jj 31-03-2016 20:59
Matko jedyna jak to dobrze, że w Jeleniej Górze market budujo... Bo już normalnie to zakupów nie ma gdzie robić.
~taka prawda 31-03-2016 21:34
09:09 Cały wpis i ostatnie zdanie - wspaniałe podsumowanie. Dosadne i prawdziwe.
Jola Za 31-03-2016 21:43
a co Pan Zawila innego moze zaproponowac sprzedaz,sprzedaz,sprzedaz naszego miasta dla majacych kase i wszystko w tym temacie !!!
~Ktosik 1-04-2016 0:27
Przecież tych marketów nie buduje miasto, a prywatni inwestorzy.
Ewa Blaszczuk 1-04-2016 18:19
Szok chyba przegiecie
Małgorzata Rezgui 2-04-2016 15:43
Jestem na Nie !!!! chyba nie ma czego tu komentować
Anna Makaruk 2-04-2016 19:39
Ktoś spora kasę dostanie za "marketowe miasteczko" wiadomo kto.Markety,banki i biura oferujące chwilówki. 😅😅😅😅
Adrian Janda 6-04-2016 10:58
Pan Zawiła tworzy nowe atrakcje turystyczne - wycieczka z przewodnikiem po dyskontach
~mtd 7-04-2016 2:29
Nie rozumiem po co te lamenty o powstaniu kolejnego lidla,Biedronki czy innego. Skoro jest popyt to one [powstają skoro by nie było wiec by nie stawiali, nie ma przymusu do chodzenia i dokonywania zakupów w tych sklepach nie podoba się kupuj w małym sklepie w pipidówce koniec kropka. A co do tego że to nie polski itp. To weź jeden z drugim kredyt założyć spółę i handlować po co to takie pieprzenie dyrdymałów że nie polskie itd. Ten kraj został już dawno wyprzedany przez waszych rodziców co darli mordy za solidaruchom ,że źle w Polsce ludowej a wiec teraz macie to co chcieli wasi rodzice dobrobyt ,pełne półki i wolność której ponoć nie było, tak było ponoć strasznie że aż śmiesznie a teraz jest śmiesznie i strasznie tyle z tego narodu zostało że musimy robić za parobów u Niemca.
~sąsiad 8-04-2016 0:54
starczy juz tych marketow za duzo ich juz
~KTOŚ 12-04-2016 14:13
Wzmianka markety góra jakośc inna produktów ..Praca dla białego mu.... nie obrazając innych a człowiek otwiera swój sklep zmniejsza bezrobocie płaci składki i tak dostaje po dupie od tzw...Państwa gdzie tu jaka kolwiek sprawiedliwość????
~ziomek z okolic 17-04-2016 12:48
Z tych wszystkich postów wynika, że ludzie ogólnie są niezadowoleni. Ktoś taki jak Rada Miasta powinien to brać pod uwagę przy podejmowaniu swoich decyzji. Tylko nie mówcie, że nikt z nich nie zagląda tutaj i nie czyta. W takim razie mam pytanie - wczyim interesie oni działają (rządzą) ?
~mysz 21-04-2016 13:39
znowu market...mieszkania dla ludzi niech budują bo nie ma gdzie mieszkać a wynajem drogi...albo niech przerobią schody i zrobią podjazd dla inwalidów i wózków dziecięcych przed poczta główna na pocztowej....o takich ważnych rzeczach nie pomyśla bo po co!!!!!!
~ja 23-04-2016 18:33
w końcu jakiś market w jeleniej brakowało nam
Dominika Ch 26-04-2016 19:33
Żadnych marketów!!!! Centrum Jeleniej Góry po prostu umiera, bo co krok otwierają się jakieś niepotrzebne markety i centra handlowe!!!!!!! Miasto duchów i marketów!
~d 27-07-2018 12:22
do: Dominika Ch (19:33)
bo tam mieszkasz?
~Beta 11-04-2018 23:45
Lepszym miejscem na tego typu market byłoby miejsce skrzyżowania Lubanskiej/Goduszynskiej na Trasie Czeskiej.
~Totem 17-04-2018 9:12
Nie chrzancie ludzie bo kazdy tylko patrzy jak jezdzic od marketu do marketu i po galeriach.Taki tu jest poziom ludzi.Nikt by nie kupowal to by interesy pozwijali, a widac ze sie oplaca otwierac kolejne.Popatrzcie czasem prawdzie w oczy.To nie kosztuje.
~ 23-04-2018 6:14
za mało marketów w jeleniej jest potrzeba więcej
~ 31-05-2018 13:02
Właśnie tam potrzebny jakiś sklep bo wsztkie są na zabobrzu jak by na starym mieście nie mieszkali ludzie nie każdy ma auto
~Pigs 15-06-2018 2:13
Lidl nie buduje sklepów wielkopowierzchniowych. Lokalizację WOH musi dopuszczać studium kierunków i uwarunkowań zagospodarowania przestrzennego oraz miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego.
~Valeria 21-06-2018 15:31
Zadajmy sobie to pytanie za jakich rzadow dzialy sie te dzikie wyprzedaze Ziemi w Jeleniej Gorze wlodarze P.Zawily juz dobrze sobie nabili kieszenie za przychylnosc. Zreszta czego mozna innego moznabyloby sie spodziewac po PO wskiej czystce.
~Gość 28-06-2018 19:48
Brawo PO donosiciele macie wasze prawo niemieckie markety to już norma ale cóż jak dalej beda rzadzic to market na kazdym rogu i w kazdej miescinie bedzie stal ale coz donosiciele tak maja robia co chca i kiedy chca nie licza sie ludzie ich male interesy tylko kapusie i ich zachcianki
~aromat z pisuaru 5-08-2018 21:56
do: ~Gość (19:48)
kabotyn.
~ja 3-07-2018 13:11
Dzięki marketom znikają ruiny i wysypiska. Wszystko jest bardzo ładnie zagospodarowane.
~GUCIO 6-07-2018 22:19
Prostak lubi blaszaki i ....
~gfrox 16-07-2018 19:23
A może Lidl w Karpaczu zamiast pseudo Tesco w którym praktycznie nic nie ma

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Porozmawiaj z notariuszem

Tu też świętowali

Wypadek przy baniakach  

Lwowiacy uczcili Święto Niepodległości

Motocykliści dla Niepodległej

Sonda

Wypalenie zawodowe należy uznać za chorobę?

Oddanych
głosów
870
Tak
64%
Nie
29%
Nie wiem
7%