MenuZamknijRaport
Koronawirus

WIADOMOŚCI

SPORT

Sobota, 4 lipca
im. Malwiny, Odona

Kolegium nadal w ekstraklasie

Wiadomości: Jelenia Góra
Środa, 18 lipca 2007, 0:00
Aktualizacja: Środa, 18 lipca 2007, 15:26
Autor: KED
Diametralny zwrot w sytuacji koszykarek AZS Kolegium Karkonoskie

Koszykarki AZS Kolegium Karkonoskie Jelenia Góra zostaną jednak zgłoszone do rozgrywek Polskiej Ligi Koszykówki Kobiet. - Udało nam się zgromadzić 5 tysięcy złotych potrzebnych na wniesienie opłaty wpisowej do rozgrywek i do piątku dokonamy zgłoszenia - mówi prezes AZS KK. Rozgrywki ekstraklasy startują w październiku i mamy sporo czasu na zgromadzenie środków potrzebnych na funkcjonowanie zespołu.

Jak poinformował A. Błachno w dniu dzisiejszym doszło do spotkania włodarzy AZS KK z Prezydentem Miasta Markiem Obrębalskim - Przebieg tych rozmów był bardzo owocny i pan prezydent stwierdził w ich trakcie iż widzi realną szansę pomocy naszemu klubowi. W piątek jesteśmy umówieni na kolejne spotkanie i już wtedy być może będzie mowa o konkretnych kwotach wsparcia miasta dla klubu. Otrzymaliśmy także potwierdzenie przyznania naszym zawodniczkom stypendiów sportowych, po przedstawieniu listy zawodniczek zatwierdzonych przez PLKK.

W Warszawie trwają także rozmowy posła Jerzego Szmajdzińskiego z ewentualnym sponsorem jeleniogórskich koszykarek. Efekt tych negocjacji będzie znany w najbliższych dniach

Ogłoszenia

Czytaj również

Spotkali się z Beatą Kempą

Prezydent na Polanie Jakuszyckiej

Wczoraj kino plenerowe, a dzisiaj Jacek Ziobro

Komentarze (25) Dodaj komentarz

~Tomek Góralski 18-07-2007 15:26
Tradycyjny cyrk:P
~zawodnik 18-07-2007 15:31
No i znowu pan posel szmajdzinski pomaga. Brawo choc on jeden. kiedys pomogl sudetom jak grozilo im wycofanie zligi a teraz poraz kolejny dziwczyna. dzikujemy panu panie posle
~tomek 18-07-2007 16:25
No nareszcie dobre wieści! Jelenia Góra zasługuje na miejsce w ekstraklasie, teraz macie czas na pozyskanie sponsorów! Nie zmarnujcie go poraz kolejny! Trzymam kciuki!
~konto 18-07-2007 16:53
MALCZUK vs OBREBALSKI 1:0 Zalosny jest Obrebalski, wspolnmie z Luzniakiem kopali grob dla Kolegium i zacierali rece ze robota idzie im dobrze, az tu nagle Szmajdzinski, z ktorym stawac do walki sie boja, wszedl na ring to te marne cwaniaczki obrot o 180 i wielcy zbawcy basketu ;–) Zalosny cyrk... zalosne malpy!
~krakers 18-07-2007 17:43
bardzo fajnie, ze dziewczyny dostaly szanse... teraz znow w pierwszym rzedzie zasiadzie dumny prezydencik, myslac, ze to dzieki niemu...
~plazowicz 18-07-2007 17:52
super super wszystko dobre co sie dobrze konczyL:))
~zgodnie z planem działaczy AZS 18-07-2007 20:19
Pełny kabaret i cyrk z tym udawaniem że zespół będzie z ligi wycofany. Menager i działacze AZS zastosowali żałosny chwyt na który można nabrać tylko tych wrzeszczących małolatów. Jestem pesymistą co do przyszłości żeńskiej koszykówki w Jeleniej G. pod takim kierownictwem sekcji jak to widac w działaniu.
~wazny 18-07-2007 20:32
to beda wyrzucone pieniadze w bloto bo bez zawodniczek amerykanskich azs nic nie prezentuje a teraz z tym skladem to mozliwe ze bada i gorsze od Łomianek:/ zalosne
~do konta 18-07-2007 20:43
zgadzam sie z toba jak najbardziej,glupia polska mentalnosc,robia to bardziej na zlosc choc w tym przypadku to dobrze ale wczesniej nic kompletnie.hIPOKRYCI
~do zgodniez planem działaczy 19-07-2007 1:19
Ty jestes nienormalny !!!! Wiesz co jest grane ?????? Umiesz czytac ???? Nie było nic w klubie wiec klub sie wycofał bo nie było pomocy zadnej !!! Jak sie klub wycofał na pomoc poszedl szmajdzinsjki !!! To chyba oczywiscie ze klub podał do publicznej informacji wiadomosc ???? Wez soe zastanów , w tym klubie nikt na sile ekstraklasy nie robi !!! Ty ludzie z własnego zaangazowania w sport wykładali pieniadze po to zeby inni ogladali basket a Ty takie pierdołki piszesz człowieku wez sie opanuj !!!!!!!! A TY WAZNY SIE ZASTANOW PO 1 NIE BYLO W BLOTO PO DZIEKI AMERYKANKOM BYŁ SZOŁ ZWYCIESTWA !!! po 2 TO KAZDY ZESPOL EKSTRAKLASY MA ZAGRANICNYCH I STANOWIA ONI O SILE WIEC TO NORMALKA I BARDZO DOBRZE !!!!! nam zalezy wszystkim na ekstraklasie myslisz ?? za wszelką cene ??? o nie jestes w bledzie !! AZS KK pokazało jak jest wielkie !!!!!!!!! a y baranku jesli nic w zyciu nie osiagneles skup sie na sobie
~Do konto 19-07-2007 7:50
Na razie to jest 0 : 0. Jak będzie kasa to będzie wynik. Do tej pory są tylko obiecanki.
~Tomek AZS 19-07-2007 13:45
WKooonćuuuu !!! juz myslalem ze bedzie koniec fGe w jeleniej az tu nagle Pan Poseł Szmajdzinski nam pomógł !! :D Ziekujemy panie posle bez pana to by nasza koszykowke szlag trafił i oczywiscie pan marek O. bedzie sie cynil ile to on zrobil dla klubu buhahahah xD pozdro dla klubu kibica :D xD
~do Tomek AZS 19-07-2007 14:43
Spokojnie na razie obiecał.
~wazny 19-07-2007 15:13
AZS to jest porazka na miejscu tych zawodniczek bym jak najszybciej przensiosl sie do innego klubu nawet do nizszej klasy rozgrywkowej ale nei grac w tym chorym zeposle w ktorym nic sie nie dziej to beda pieniadze wyrzucony w bloto a te zawodniczki beda sie tylko marnowaly a do zgodnieszz planem działaczy ty czlowieku naucz sie pisac zobaczymy kto na tym lepiej wyjdzie pod koniec sezonu jak pineiadze ktore poszly na AZS pojda w dal bo Azs spadnie to jest cala prawda o chorej jeleniogorskiej koszykowce Męski basket rządzi!!
~jwz do pozostałych 19-07-2007 18:16
Cieszę się, iż piszecie "szmajdziński" z małej, zamiast z dużej litery. Raduje mnie też, że się interesujecie koszykówką, bo ja nie. Na szczęście interesuje mnie promocja Jeleniej Góry, choćby przez sport. Dlatego fajnie jest, że nasze koszykarki zagrają w extralidze. Poza ty, to już raz pisałem, Pani Malczuk nie chciała na sesji o koszykówce wspominać, może już wtedy wiedziała skąd weźmie pieniądze. Głosowała też przeciwko stypendiom dla sportowców, a PiS–owcy głosowali za stypendiami, niestety przegrali. Chyba Pani Malczuk gra w jednej drużynie z Panem Obrębalskim.
~szmaja :) 19-07-2007 18:59
superowoooooooooooooooooooooo
~j23 20-07-2007 14:32
i oby sie udalo z tym sponsorem... trzymam kciuki... dziewczyny daja rade i sa tego warte! pozdr
~ktos 20-07-2007 16:47
ha, tylko kto bedzie w jeleniej gral? Wiekszosc krajowych i zagranicznych zwodniczek, ma juz podpisane kontrakty..Pozostale napewno nie zgodza sie grac za darmo..Bo jak podejrzewam z pierwszegoi skladu zostalo moze 1, gora 2 zawodniczki.... w kazdym razie powodzenia..bedzie zespol– do bicia?
~poinformowany 20-07-2007 17:50
jestem troche w temacie i stwierdzam ze w jeleniej zostanie jedynie dorota a., magda g, aga b, no i asia d. Dorota w. nawet nie zamierza chyba wracac, a natalia m. podpisala juz kontrakt z innym klubem tak wiec powodzenia.....
~wiem 20-07-2007 19:22
że jak będzie sponsor to zasługa SAMORZADU JELENIEJ GORY. Nie bić piany i nie po nazwisku.
~skład? 21-07-2007 13:47
W jakim śkładzie Kolegium ma zamiar wystartować?Bo z tego co wiem to Małaszewska wyjeżdza za granice a pozostałe szukają lepszych klubów.
~wariat 22-07-2007 19:00
a co panie w Sudetach słychać?
~kibic 22-07-2007 23:27
ehhh z kasa slabo bo odchodzi 2 czolowych zawodnikow a mianowicie Maciek Miłoń i Tomek Wilas obaj ida do Pleszewa(tez 2 liga) ale wraca Kuba Czech(zastapi Wilasa) i byc moze wroci Siczek...
~kibic też 23-07-2007 14:30
kasa Misiu, kasa...
~willy 27-07-2007 17:53
Dobrze ,że jednak zagrają w ekstraklasie !!! To że niektóre zawodniczki odchodzą to naturalne i zrozumiałe w sytuacji w jakiej znalazł się klub. Jeżeli przyjdzie prawdziwy sponsor z kasą to nie widzę problemu.Wzmocnienie nawet w przerwie rozgrywkowej może diametralnie zmienić sytuację i spowodować ,że mogą wtedy walczyć nawet o medal. System rozgrywek temu sprzyja.Będzie "kasa" będą zawodniczki i wyniki !!!!!

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Strażacy–nurkowie na basenie przy Sudeckiej

Spotkanie z prezydentem Andrzejem Dudą

Oficjalne wyniki wyborów – Jelenia Góra i powiat jeleniogórski

Plany wysadzenia mostu (jednak) są realne?

Sonda

Przed nami II tura wyborów prezydenckich w Polsce. Kto ma większe szanse na wygraną?

Oddanych
głosów
1408
Andrzej Duda
41%
Rafał Trzaskowski
55%
Nie wiem
5%