MenuZamknij

WIADOMOŚCI

SPORT

Kandydat pod znakiem zapytania

Wiadomości: Jelenia Góra
Piątek, 29 września 2006, 0:00
Aktualizacja: Piątek, 29 września 2006, 16:00
Autor: TEJO
Fot. Jelonka.com
Wiele wskazuje na to, że Robert Prystrom nie wystartuje w wyborach samorządowych.

Poinformowało o tym Muzyczne Radio. Powód to sprawa karna, która przeciwko R. Prystromowi toczyła się w ubiegłym roku. Chodziło o rzekome fałszowanie oświadczeń majątkowych kandydata Wspólnego Miasta.

Wprawdzie sprawa została warunkowo umorzona, ale ordynacja wyborcza wyklucza przez rok czynne prawo wyborcze dla osób, których taka sytuacja dotyczy. W tym świetle Robert Prystrom nie będzie mógł wystartować ani jako kandydat na prezydenta, ani na radnego.

Oficjalny termin zgłaszania kandydatur upływa 18 października.
W wypowiedzi dla Muzycznego Radia Prystrom oświadczył, że póki co jest kandydatem. Ale jeśli będzie taka konieczność to ustąpi. Dodał, że Wspólne Miasto ma co najmniej dwóch ludzi, którzy mogą kandydować na stanowisko szefa miasta, a jemu nie zależy na „stołkach”, ale na dobru Jeleniej Góry.

Ogłoszenia

Czytaj również

Motocykliści dla Niepodległej

Oszust pod kluczem

O rozpadających się górach

Komentarze (81) Dodaj komentarz

~Henryk Jelenia Góra 29-09-2006 16:09
ale może zostać ministrem w rządzie kaczeńców a nawet premierem RP.
~adam 29-09-2006 16:18
Panie Prystrom wieze w Pana wieze ze uda sie wystartowac i wiem ze Pan wygra i zmieni jelenia !!!
~Pisowstrzymywacz 29-09-2006 16:19
A taki był piękny , amerykańsky jaka szkoda...
~ciekawski 29-09-2006 16:20
A co to jest ta konieczność? to może startować czy nie?
~heheh 29-09-2006 16:30
uuuu... wie schade :D
~toja 29-09-2006 16:36
i całe szczęście!
~wyborca 29-09-2006 16:39
Toż to ewidentna zmowa ciemnych sił,które nie pozwolą wygrać najlepszemu kandydatowi,wierze panie Robercie że nie da pan sobie wmówić że jakaś tam stara sprawa karna może panu przeszkodzić w tym szczytnym celu dla dobra Jeleniej Góry,a nawet całej Polski
~vici 29-09-2006 16:48
nareszcie wyszlo szydlo z worka. Pan robert nie ejst takim niewiniatkiem
~prawnik 29-09-2006 16:57
skoro ordynacja wyborcza wykluczatakie prawo to trzeba szanowac prawo Panie Prystromie mam nadzieje ze w imie tego pokaze pan ze dura lex sed lex wlasnie dla dobra Jelenie Gory
~elemental 29-09-2006 17:02
no super, jedyny porządny kandydat moze sie wycofac... Co teraz bedzie z jelenia? Znowu wygra SLD aka dawne PZPR?
~młody 29-09-2006 17:25
To pewnie spisek układu, liberałów, komunistów agentów WSi i szarej sitwy.
~PisOff 29-09-2006 17:49
Takie jest obowiązujące prawo a żeby było śmieszniej uchwalili je koledzy Roberta P. z Pisu.
~jeleń 29-09-2006 17:51
W tym przypadku tragiczna sytuacja dotyka dużej części mieszkańców Miasta. Na tym tle, nadzieja związana ze Wspólnym Miastem i Robertem Prystromem może zaowocować jeszcze pełniej. Kandydat na prezydenta od lat... pan Prystrom walczył w imieniu najbiedniejszych i najbezradniejszych mieszkańców z niektórymi przedstawicielami władz Jeleniej Góry i z tego powodu była sprawa w sądzie... i została ona umorzona. Po wypowiedzi p. Prystroma widać, że jego zamiarem jest działać zgodnie z prawem, nie tylko dla siebie, lecz głównie dla Miasta. Już raz w okresie tuż przed poprzednimi wyborami samorządowymi p. Prystroma spotkała krzywda, kiedy to rozkolportowano wyprodukowane przez osoby z SLD ulotki z jego pomówieniami. Niech "rycerze" spod tego znaku i ich giermkowie pamiętają, że krzywda wyrządona przeciwnikowi podwaja jego siły. Osobiście niewiele mogę uczynić, ale jestem jednym z tysięcy Jeleniogórzan podobnie myślących. Panie Robercie i Wspólne Miasto - jestem do Waszej dyspozycji od tej chwili i przy urnie wyborczej mnie nie zabraknie, aby mojego małego głosu nie zmarnować. Niech Wam służy do naprawiania Miasta.
~Jorka 29-09-2006 17:59
Hmmm... szczerze to mimo iz w zyciu bym na niego nie zaglosowal to zaluje bo liczylem na konfrontacje z innymi kandydatami, na merytoryczna dyskusje no i w koncu chcialem poznac szczegolowy program tego pana, program ktory to wciaz jest tak skrzetnie skrywany przed kontrkandydatami no i przed wyborcami. Licze ze o tym ze nie zostanie pan prezeydentem JG zdecyduje jednak glos wyborcow a nie kruczki prawne!
~?!? 29-09-2006 18:04
Nie zstanawia was ta mas wpisow tak sobie podobnych pisachych hurtowo? przez kasie, zosie, marysie, zenona, henryka... z zabobrze, cieplic itd... Czy moderator nie powinien jednak blokowac wpisow z tego samego IP lub podawac ich IP? Np. poprzeni wpis "Jorka" jest tez moj i sie tego nie wstydze ;-)
~Pisowiec 29-09-2006 18:23
No to PIS nie ma kandydata na prezydenta !
~Ma.............. 29-09-2006 18:40
Panie Robercie 80% Jeleniogórzan będzie na pana głosować bo wszyscy chcą być ze Wspólnym Miastem bo tu żyjemy i pracujemy i wierzymy że tylko Pan da nam tę nadzieje na lepsze jutro nie widzę tego inaczej Panie Robercie Prezydencie
~CO Z NAMI BEDZIE! 29-09-2006 18:47
co teraz z nami bedzie???uwalili prystroma! Wm jestesmy z wami
~ala 29-09-2006 18:52
jestesmy z Panem !!
~cis Stanisław 29-09-2006 18:58
ze tak powiem po angilski a ja always tower of you mr robert heheh i tyle go widzieli
~GŁOS W DYSKUSJI 29-09-2006 19:50
Szkoda ... przecież on tyle robil. Bezpłatne badania, walka o szpital. Gdyby nie on to nie wiadomo gdzie bysmy sie leczyli. Sądze ze ktos bardzo sie go obawiał, dlatego nagle pranie brudów sobie urządza. Wielka szkoda. On na pewno nie wydałby ulotek o tym co zrobiono w Jeleniej Górze jak to uczynił Kusiak za prawie 30 tys zł .. za nasze pieniądze. Wielka szkoda Panie Robercie :/
~załamana 29-09-2006 20:24
zadzwonmy po Renate ona na pewno coś wymyśli
~kolaborat 29-09-2006 20:24
nio to kamień z heart
~jeleniogórzanin 29-09-2006 20:46
pisze z wańkowicza.jestem załamany. pisze bo zastanawiam co teraz bedzie z naszym miastem? Wspólne Miasto?-jak można się do was przyłączyć?
~Wasyl 29-09-2006 21:00
No to jak pana prystroma nie będzie to sklepikarze, drobni kupcy z fdlory i im podobnych targowisk pójdą z torbami..
~Stashek stashek@centrum.cz 29-09-2006 21:02
Niech się pan trzyma, panie Robercie, damy sobie jakoś radę... Proszę się nie załamywać- WspólneTeam wygra- bo wierzy w to, co jest napisane pod czeskim godłem państwowym- "Prawda Zwycięży". Pozdrawiam !!!!!
~Rzemyczek 29-09-2006 21:02
"no i w koncu chcialem poznac szczegolowy program tego pana, program ktory to wciaz jest tak skrzetnie skrywany przed kontrkandydatami no i przed wyborcami." Program p. Prystroma nie jest "skrzętnie skrywany". Jest znany wszystkim tym, którzy 1. Czytają jego felietony w NJ. 2. Chodzą na spotkania z nim 3. Przeczytali program dostępny na stronie www.wspolne.pl
~Darek z Zabobrza 29-09-2006 21:03
Teraz najważniejsze jest aby W M wystawiło nowego dobrego kandydata,który trafi do świadomości wyborców jako kontynuator idei oraz Roberta Prystroma.Będę popierał ludzi którzy coś dobrego zrobią dla miasta. Ja nie jestem podstawiony.Mogę to udowodnić niedowiarkom szukającym hurtowych wychwalaczy.Popieram Wspólne Miasto wraz z Liderem ,choć ostatnio mniej intensywnie.Brak czasu i determinacji po ostatnich moich akcjach wspierających.Po prostu nie mam tego pazura..
~szacunek 29-09-2006 21:15
Jak zwykle biednym wiatr w oczy. Pomógł tylu ludziom. Teraz powinniśmy pomóc jemu. Jeśli jednak wystartuje w wyborach to na niego zagłosuje, inaczej nawet nie ruszę tyłka z domu.
~Zenek 29-09-2006 21:44
Hura!!!!!!!!!!!!!!! Wreszcie dobra wiadomość dla Jeleniej Góry
~janorw 29-09-2006 21:56
Witam Wszystkich, Cóż, szkoda, że taka sytuacja zaistniała. Gdyby p. Robert stardował, wybory byłyby ciekawsze, napewno byłaby ostra walka. Stało się jednak inaczej. Mimo to, determinację i wysiłek p. Roberta, napwewno włożył w przygotowywanie się do wyborów, dużo pracy. Niemniej jednak, takie zasady wprowadzili obecnie, miłościwie nam rządzący: PiS, LPR i wcześniej jeszcze Samoobrona. To ich głosami przeszła nowa ustawa o wyborach do samorządu. Ekipa ta wiela narobiła zła dla Polski, więc i to, nie dziwi ... Cóż, pozostaje nam tylko głosować na Platformę Obywatelską i p. Marka Obrębalskiego - to chyba najlepsze rozwiązanie. P. Kusiak, już zbyt wiele, przez 12-lat, narobił zła dla Jeleniej Góry, p. Piotrowski, to kontynuacja lini Kusiaka, wiemy przecież, że kandyduje wyłącznie dlatego, by odebrać głosy innym kandydatom z centroprawiacy. Pozostali, oprócz p. M. Obrębalskiego - nie liczą się wcale ! Pozdrawiam J.W.
~Pawe(L) 29-09-2006 21:56
Jelenia Góra nie może stracić najlepszego kandydata na preztdenta, jakim bez wątpienia jest Pan Robert Prystrom. Przez ostatni rok zrobił on więcej dla naszego miasta, niż Pan Kusiak i jego świta przez ostanich długich 8 lat. Nie oszukujmy się, jeżeli zagłosujemy na obecnego prezydenta, to przed kolejnymi wyborami w 2010r. dostaniemy mapkę lub plan niczym nieróżniący się od tego z bieżącego roku czy tego sprzed lat czterech. W dodatku za taką mapkę zapłacimy z własnej kieszeni. Robert Prystrom i WM są gwarancja zmian na lepsze. Panie Robercie jestem z Panem!!!
~jasiek 29-09-2006 22:06
Ludzie!!!!!!!!!!!!!! nie wiecie co piszecie!!!! Poczytajcie Jego felietony w nowinach. Ten facet jest nawiedzony. On zionie nienawiścią. Ma być prezydentem Jeleniej Góry???????
~maniek-zawsze pod prąd 29-09-2006 22:16
Moja radość nie ma granic. I znowu góra urodziła mysz... Pan Prystrom jest tylko i wyłacznie demagogiem o fizjonomii rzeźnika. Ja nie chcę i nie będe głosował na kandydata z gebą pełna frazesów. Do widzenia Panie Prystrom kup pan sobie trabkę...
~Panie Robercie Pan musi wygrać te wybory. 29-09-2006 22:18
Wspólne Miasto nie obiecuje złotych gór, ono po prostu pragnie by nikt nie mógł powiedzieć, że Jelenia Góra to miasto, z którego trzeba koniecznie wyjechać, by coś w żyiu osiągnąć. Pan Prystrom popełnił błąd w oświadzczeniu majątkowym, ale czy to powód, żeby skreślić go z listy kandydatów do fotelu prezydenta miasta Jeleniej Góry. Otóż nie możemy na to pozwolić. Skreślić z listy Pana Roberta, to tak jakby podrzeć kupon Dużego Lotka, na którym zostały skreślone poprawnie wszystkie liczby, i który gwarantowałby wygraną kilku, kilkunastu, kilkudziesięciu milionów złotych. Taką właśnie gwarancją sukcesu jest głos oddany na Pana Roberta i Stowarzyszenie Wspólne Miaeto. Nie dajmy sobie odebrać tej szansy. Szansy na lepsze jutro.
~xxx 29-09-2006 22:22
takie jest zycie!jednym pan prystrom pomogł a innym zaszkodził!mi wlasnie pomógł kusiak i jestem jemu wdzieczny!wiec niestety za prystromem nie bedziemy glosowac!!!!!!!!!
~maturzysta 29-09-2006 22:30
wszyscy w mojej klasie będą głosowali na Pana, Panie Robercie. Niech Pan się trzyma(!), bo my jesteśmy gotowi zaprotestować, jeśli sytuacja będzie tego wymagała.
~ Leszek 29-09-2006 22:35
szczerze przyznam ze nie wiem co o tym wszystkim myślec ale na pewno Prystrom nie zrobił tego świadomie. człowiek urodził się po to by się mylić i potem naprawiać własne blędy
~nie ma co się przejmować 29-09-2006 22:54
Prystrom już wygrał!!! Wystarczy poczytać komentarze lub przejść się pod biuro Wspólnego Miasta. Nawet jeśli te opinie wyrażają ciągle te same osoby, to fakt zgromadzenia takich osób przy sobie jest godny zauważenia. Bo czy kiedyś ktoś tak zażarcie bronił innego polityka z naszego miasta. Z natury jestem optymistą i wierzę, iż Pan Prystrom wygra te wybory i będzie nam miłościwie panował przez 4 lata, a najlepiej dłużej.
~do "janorw" 29-09-2006 23:10
Proszę Pana, jeżeli myśli Pan, że Obrębalski nie ma z Kusiakiem nic wspólnego, to niech Pan z nim porozmawia na temat jego pracy sprzed kilku lat i dowie się Pan, że Obrębalski ma z Kusiakiem WIELE wspólnego. Jeśli Pan Prystrom nie będzie kandydował, to należy KONIECZNIE głosować na kandydata ze WM. Póki co jednak Pan Prystrom jest oficjalnym kandydatem na prezydenta miasta JG. I o tym nie zapominajmy!
~*** 30-09-2006 5:43
Nic ująć nic dodać. Sprawa p.Roberta wyszła na jaw. Jeżeli p. Robert jest taki prawy i sprawiedliwy to dlaczego nie powiedział w swoich wystąpieniach przedwyborczych, że był karany. Widocznie był przekonany, iż uda się ukryć niekorzystną dla Niego sprawę i prawda nie ujrzy światła dziennego. Wstyd !!!
~do maniek 30-09-2006 7:41
juz myslalem ze wszyscy sa za prystromem!ale widze ze jestes takiego zdania jak ja!moze prystrom pomogł kupca i wasciciela sklepików!wiec niech im dalej pomaga a prezydentem niech bedzie ktos sprawdzony!np:jozek czy ktos taki!a pan prystrom tak liczy wszystkie finanse ktore idą przez ręce pana kusiaka a sam swoich nie potrafił obliczyc i dostalo mu sie po tyłku!wiec jak to minie to moze za kilka lat bedzie kandydował!jesli chodzi o inne osoby ze WM to moze pani (W)z targowiska zabobrze bedzie startowala w wyborach???
~mirek 30-09-2006 7:57
i dobrze mu tak
~Brak komentarza będzie tutaj najlepszym komentarzem. 30-09-2006 9:32
Po co komentować błąd przy wypełnianiu oświadzczenia majątkowego. I tak Pan Prystrom wygra te wybory. Paradoksalnie nawet jeśli w nich nie wystartuje, to i tak zwycięży, bo przez ostatnie cztery lata, to właśnie on zrobił najwięcej dla Jeleniej Góry, to właśnie on ma w tej chwili najwięcej potencjalnych głosów. Jeśli Prystrom nie wystartuje, to przegra nie tylko Stowarzyszenie Wspólne Miasto i Partia PiS. Wtedy klęskę poniesie cała Jelenia Góra.
~Kapelan 30-09-2006 9:36
A jakich to kandydatów ma Wspólne Miasto na prezydenta, chciałbym to od Prystroma usłyszeć.Przecież ta organizacja nie posiada żadnego zaplecza intelektualnego.Wszyscy mądrzy dawno odeszli.
~Kapelan 30-09-2006 10:38
Brak komentarza... Nie wpadajmy w rozpacz.Dobrze ,że tak stało się przed wyborami.Osoba ubiegająca się o nawyższą godność w mieście,musi być czysta jak kryształ.Nie była to żadna pomyłka w picie.Jelenia ,posiada wielu mądrych ludzi i myślę ,że taki się znajdzie.Rządy tanich populistów jak uczy historia do niczego dobrego nie prowadziły
~urzędnik 30-09-2006 11:07
prystrom Nie!, dziękuję!!
~sainz 30-09-2006 11:21
dajcie spokoj myslicie ze jelenia dalej z kusiakiem bedzie fajna?
~Jorka 30-09-2006 11:25
Nie pojawil sie moj wczorajszy komentarz na temat paranoji calej tej sytuacji wiec powtorze (mniej wiecej to samo). Ironia tej sytuacji jest powalajaca. Otoz jesli pan Prystrom ewentualnie nie bedzie mogl wystartowac w wyborach zawdzieczac to bedzie swojemu PiSowi. To poslowie PiS splodzili projekt tej ordynacji a nastepnie wraz z LPR i Samoobrona go przepchneli w Sejmie. Glosowal za ta ordynacja takze pan Posel Lipinski. Ten sam ktory niedawno sosobiscie wyrazil zgode na kandydowanie pana Prystroma pod egida PiS i namascil go na kandydata na prezydenta drugiego co do wielkosci miasta w swym okregu... a nastepnie nagrywal sie wraz pania Beger. Komiz rodem z ulubionych przez pana Roberta komedii Bareji! ;-) Ironia powalajaca... nieprawdaz? Rzemyczek - znam to co napisane w felietonach czy na stronie Wspolnego Mista, kilkakrotnie publicznie pytalem pana Prystroma o bardziej szczegolowe kwestie z tych zalozen programowych. Odpoiwedz brzmiala 'szczegoly niebawem' Na te wlasnie szczegoly liczylem. Kogo wystawi Wspolne Miasto? Moze szanownego ojca pana Prystroma? Mam nadzieje ze tym razem redakcje opublikuje ten komentarz, nie rozumiem czego poprzedni sie nie pojawil? Wiecej w nim przeciez sensu i prawdy niz w tych klakierskich jekach powyzej, czyz nie?
~jeleń 30-09-2006 11:29
1. Radykalne zmiany w składzie Rady Miasta, na funkcjach prezydenta, jego zastępców i na niektórych kierowniczych w urzędzie są konieczne. Są konieczne w celu zapewnienia zdrowia społecznego i prawidłowego funcjonowania organów miasta. Po to systemy demokratyczne wprowadzają kadencyjność władz i ograniczenia, co do ilości kadencji sprawowania niektórych najważniejszych funkcji kierowniczych. 2. Po raz pierwszy w powojennej historii Jeleniej Góry jest kandydat na prezydenta, który do tej funkcji jawnie, wobec całej społeczności Miasta, przygotowuje się od kilku lat. 3. Już to, że w otoczeniu Kandydata oraz we Wspólnym Mieście są osoby o różnych podlądach politycznych, dobrze świadczy o nim. 4. Wspólny interes wymaga pewnych osobistych wyrzeczeń, powściągliwości i umiejętności pracy dla dobra wspólnego. Wiele osób nie potrafiło i dlatego ze Wspólnego Miasta odeszło. Żadna z tych osób nie była i nie jest zdolna do wykonania takiej pracy, jaką wykonał p. Prystrom. 5. W oglądzie obecnych władz Miasta nie widzę tylko negatywnych zjawisk, są i dobre. Jednak chcąc myśleć o postępie, na uwadze mam to, co niedomaga. Jeśli przedstawiciele władz uparcie ukrywają przed społeczeństwem wszelkie, nawet drobne uchybienia, to same przyczynają się do tego, że uwaga osób oceniających ich pracę skupia się wyłącznie na niedomaganiach. 6. Chcąc dobrze oceniać władze trzeba mieć pełną informację. Obecnie polityka informacyjna władz miasta jest jednostronna, zaprzeczająca zasadom demokracji. Nie będę tej myśli rozwijał. 7. Obecny układ rządzenia jest patogenny. Rada Miasta nie spełnia funkcji kontrolnej wobec prezydenta i urzędu. Przewodniczący Rady Miasta jest prowadzony na partyjnej smyczy i ma założony ciasny kaganiec tak, że nawet nie piśnie. Partyjny "Lider" odciął Mu także ogon...
~Dorota 30-09-2006 11:32
Prystrom oszukał nas wszystkich. Zaufaliśmy mu, chcieliśmy go poprzeć, a okazuje się że ukrywał on informację o tym, że kandydować nie może. Dopiero wczoraj się o tym dowiedział? W ten sposób przysłużył się czerwonym i POmunistom którzy nieprzerwanie rządzą miastem doprowadzając je do coraz większej ruiny. Mam nadzieję ze szybko powstanie alternatywa dla rządzącego od lat w Jeleniej układu.
~Co znaczy józek czy ktoś taki? 30-09-2006 13:42
Jeżeli ktoś myśli, że Pan Józef Kusiak sprawdził się jako przeydent Jeleniej Góry, to jednocześnie musi sądzić, że reprezentacja Polski dobrze wypadła na Mundialu w Niemczech i uważać, iż Pan Kaczyński zna i potrafi śpiewać hymn naszego kraju. Wybranie Kusiaka na reelekcję, to taki błąd jak wystawienie Włodarczyka i Rasiaka w linii ataku S-KADRY. Włodar tak (jak nasz miejmy nadzieję były prezydent) marnuje seryjne dogodne okazje na osiągnięcie sukcesu. Na szczęście w Legii poszli po rozum do głowy i wyrzucili Włodarczyka z zespołu. Teraz czas na jeleniogórzan! Wierzę, że Pan Robert wystartuje w zbliżających się wyborach i je wygra, bo to jedyny kandydat w naszym mieście, na którego warto oddać głos!
~Wspólne Miasto bez Kusiaka 30-09-2006 13:56
NAJWAŻNIEJSZE JEST "WSPÓLNE MIASTO". To fakt, że Prystrom dał się złapć na jakiejś "popierdułce", która będąc nie wiedzieć czemu tak długo warunkowo umorzona jest widać komuś na rękę... Dlatego niezależnie od tego czy Prystrom wystartuje, czy nie ważne aby głosować na kandydata "Wspólnego Miasta". Wówczas wygrana zapewni Prystromowi chociażby stanowisko v-ce prezydenta. WSZYSCY KTÓRZY POPIERAMY PRYSTROMA Wybierzmy kandydata "WSPÓLNEGO MIASTA", niezależnie kto nim będzie.
~pytanie 30-09-2006 14:53
a dlaczego odszedł niejaki p.rakoczy do niejakiego piotrowskiego E. a wczesniej tacy kumple byli z p.prystromem
~ODPOWIEDź 30-09-2006 16:04
BO PODOBNO pan R. lubi za bardzo $$$
~socjolog30 30-09-2006 16:33
super super super-sporo moich znajomych w moim wieku wie że p.Prystom to populista.uff super jeszcze raz.
~edek 30-09-2006 16:43
Pan Obrębalski to dał mi się poznać jako dziekan, człowiek, który nie potrafi dotrzymać słowa. Pan Robert mógł być dobrą alternatywą dla Kusiaka, ponieważ im mniej socjalu tym lepiej dla miasta. Wypisujecie, że demagog itd ale co wolicie SLD`owca, pozwala market za marketem? dlaczego nie powstają parki, lodowiska, boiska?
~ja 30-09-2006 19:26
A ja i tak wolę Pana PRYSTROMA, od tych bardzo wspaniałych czasami idący wężkiem,
~jerzy 30-09-2006 20:15
Wspolne miasto ma najlepszych kandydatow na radnych i nalepszego kandydata na prezydenta. oby go jednak nie uwalili
~bary33 30-09-2006 20:45
brawo dla wszyskich czujnych Wspólnomiastowych! Widzę, że Miłosz i spółka ze WM zachowują rewolucyjną, przedwyborczą czyjność. Jestem zażenowany tymi chwalebnymi komentarzami. ...mamo chwalą nas...
~Woter 30-09-2006 21:55
To że powstają hipermakety powoduje że jest konkurencja i spadają ceny. Dlaczego nik nie pisze o cenach paliwa które kosztuje normalnie 3.70 - 3.80, znowu nas rąbią aż miło. Do wszystkich , dokonania nie są domeną jednego człowieka, więc nie piszcie że Robert P, coś zrobił, bo napewno nie sam.
~Hrabia Schaffgotsch 30-09-2006 22:29
Do Edka. Kto Ci dał dyplom na AE.To co piszesz jest porażające. Do Jerzego. Jakich kandydatów?
~pewnie ze nie 30-09-2006 23:05
ale było motorem, co do tych makretów to człowieku jesteś bez wyobraźni. 300000marketów na metr wkwadratowy zabobrza. Za wczesnie sie konkurencja cieszy!Panowie Ku Rak Raw nie tak szybko:) już witał się z gąską Panie Robercie jesteśmy z panem!
~Pi 30-09-2006 23:50
R.Prystrom sam się załatwił. J.Kusiak już dość się naszarogęsił. Przydałby się jakiś normalny kandydat. Prystrom to taki Kusiak tylko trochę młodszy...
~rych 1-10-2006 16:14
Wspolne miasto jest wspaniałą organizacją i poprzemy kogokolwiek by wystawiło!!!
~do rych 1-10-2006 20:17
najlepiej niech daadza panią danuske z targowiska!
~ja 1-10-2006 20:26
Oj, Ludziska,Ludziska!!Czy Wy jeszcze wierzycie w te wszystkie obietnice?Oni wszyscy są tacy sami, bez względu na to jak ich zwą- Kusiak czy Prystrom jeden czort-Dużo obiecują, mają gęby pełne frazesów, a jak już się dopchają do stołka nie robią nic co by mogło zaszkodzić im samym.Ten syf widać w skali kraju, nie wierzę że jest inaczej w skali regionu.
~szpiletti 1-10-2006 21:11
Hrabia co sie czepiasz? Janie na Bermudy!
~lex 1-10-2006 21:56
A kim u diabła jest jakis rakoczy? Nie slyszalem o gosciu od kilku lat a tu nagle sie objawia jak wieli znajomy? kim on jest?
~noe 3-10-2006 8:38
Panie Robercie , Widocznie nie pasuje Pan do IV RP .
~kolega 4-10-2006 16:56
Nie martw sie Robercie jakis stołek sie znajdzie
~Darek z Zabobrza 7-10-2006 15:57
Ostatnia wiadomość.Prezydent Warszawy Marcinkiewicz pomylił się w zeznaniu podatkowym o kilkanaście tysięcy - żle wyliczył delegacje-paliwo.Jakoś może dalej być prezydentem???Co o tym myślicie?
~lobo 9-10-2006 8:59
On nie jest prezydentem, on jest p.o.. I nawet jeśli jest kandydatem, to jeszcze nie miał sprawy i wyroku - w przeciwieństwie do cudownego robusia
~LJ 16-10-2006 11:27
Przecież Robert jest już p.o. vice prezydentem. A Miłosz miał być samodzielny w swoich decyzjach.
~ale jaja 19-10-2006 20:42
he he ludki przeciesz czy wy nie wiecie że pan sajnog to pan robert he he na ostatniej walce w szpitalu przed wyborami zrobił z siebie posmiewisko jest poprostu do luftu puste obietnice bez potwierdzenia WSPULNE MIASTO z rzszenie koalicji bogatych hurtowników chcących przejąć władze w jeleniej
~Edek 24-10-2006 22:35
Do Hrabia Schaffgotsch dyplom dostałem za uśmiech i optymizm. A osobiście radzę przeczytać parę książek i wyciągnąć z nich odpowiednie wnioski i koniecznie nie oglądać TV, bo tam uczą nowej euroekonomii.
~Luky 25-10-2006 18:29
Ludzie, wybierzcie się na wybory niech coś się na tej ziemi jeleniogorskiej zmieni. Kiedy inne miasta kwitną patrz Wroclaw, to Jelenia umiera. Cieplice ,,Kopciuszek" bez prawdziwej pijalni wód ani basenow termalnych wstyd!!!!!!! Przyjrzyjcie sie kandydatom na radnych, nawet zameldownie nie zmieni człowieka który mam w tym interes na jeleniogorzanina oddanego innym.
~Hrabia Schaffgotsch 26-10-2006 18:59
Do EDKA Proszę o podanie paru tytułów ksiażek. I pytanie,czy na AE nie uczą języka polskiego?
~Bobek do Luky-ego 26-10-2006 20:57
Chyba nie myślisz o Sajnogu?On myśli tylko o tym co pomyśli Kim Dzong Robi.Nasz ukochany przywódca, piewca Karkonoszy, myśli zaś o własnych interesach nie zaś o Jeleniej Górze.Sam ze względu na swoją przestępczą wpadkę nie może bezpośrednio realizować misji skoku na władzę,realizuje swoje zamierzenia poprzez grę Sajnogiem. -Do Hr Schaffgotscha .Jeśli Edek ma dyplom AE to chyba za jajka.Powinien sam sięgnąć do książek ,polecam zagadnienia makroekonomiczne szczególnie z uwzględnieniem takich mechanizmów wzrostowych jakmi są mnożnik inwestycyjny i akcelerator inwestycyjny w odniesieniu do inwestycji autonomicznych i indukowanych.Relacje pojęciowe powyższych mechanizmów ekonomicznych stanowią podstawę zrozumienia zasad determinujących wzrost gospodarczy UE.W tym nowych krajów UE.Być może Edek zrozumie wtedy o czym mowa w programach TV traktujących o ekonomii UE(nie w tych oczywiście w których dominuje polityka bo faktycznie większość z nich tylko ogłupia). ps.Na Ae nie uczą języka polskiego
~Hrabia Schaffgotsch 27-10-2006 9:51
Do Bobka. Podzielam twoje poglądy ,jeśli chodzi o piewcę Karkonoszy.Szkoda,że na AE nie uczą polskiego. Pozdrawiam.
~Lucas 29-10-2006 15:01
Panie Prystrom dlaczego nie zapłacił pan przez 4 lata kwoty,którą jest pan winien p.Ryszce?,który jest właścicielem plakatowania miasta.Oj nie ładnie panie Prystrom nie ładnie to świadczy ,że jest pan osobą nie uczciwą

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Święto Niepodległej w Jeleniej Górze

Radni KO przeciw kupcom?

To już jutro!  

Udany Piknik Strzelecki

Utrudnienia na żółtym szlaku

Sonda

Wypalenie zawodowe należy uznać za chorobę?

Oddanych
głosów
789
Tak
64%
Nie
29%
Nie wiem
7%