MenuZamknij

WIADOMOŚCI

SPORT

Kandydaci odpowiadają! Komunikacja/Społeczeństwo/Urząd, cz.2/4

Wiadomości: Jelenia Góra
Środa, 12 listopada 2014, 0:29
Aktualizacja: Środa, 12 listopada 2014, 8:03
Autor: MT
Fot. Marek Tkacz
Dzisiaj drugi blok pytań jeleniogórzan do kandydatów na prezydenta naszego miasta. Tym razem będzie o komunikacji. Mieszkańcy zadali te pytania ubiegającym się o najwyższy urząd w Jeleniej Górze, drogą e–mailową, za naszym pośrednictwem. My poprosiliśmy pretendentów o odpowiedzi. Zapraszamy do obejrzenia – i komentowania – kolejnych filmów.

B) Komunikacja
1. Tak pięknie mówicie o położeniu geograficznym Jeleniej Góry i o wspieraniu w większym stopniu turystyki. Co z komunikacją z pobliskimi gminami położonymi najbliżej gór, jak Szklarska Poręba czy Karpacz?

2. Pozostawanie Jeleniej Góry poza siecią szybkich dróg to wykluczenie ekonomiczne miasta. W jaki sposób będzie pan /pani działać na rzecz szybkiego przyłączenia Jeleniej Góry do sieci szybkich dróg /autostrad/ w Polsce?

3. Jaki jest realny termin zbudowania obwodnicy Maciejowej?

4. Co należy zmienić w funkcjonowaniu MZK?

5. Czy można przywrócić połączenie kolejowe do Karpacza, tworząc z tego atrakcję turystyczną?

6. Na Alei Solidarności nie zrobiono nic, by ograniczyć ruch tranzytowy w zabytkowej zabudowie miasta (tj. Al. Wojska Polskiego). Co kandydat zamierza zrobić w tej sprawie?

C) Społeczeństwo/Urząd
1. Co zamierza pan/pani zrobić w zakresie polityki prozdrowotnej miasta?

2. Obecny magistrat to twór strasznie skostniały i pełen ludzi zajmujących się własnym interesem, a nie dobrem mieszkańców. Czy kandydat, jeśli zostanie prezydentem, zweryfikuje wiedzę i kompetencje urzędników, którzy są odpowiedzialni za wydawanie decyzji potrzebnych mieszkańcom, a nie urzędnikom?

Ogłoszenia

Czytaj również

Wypadek przy baniakach  

Co wpływa do Wisły?  

Co wybuchło w Rosji?  

Komentarze (65) Dodaj komentarz

~MiszłoS 12-11-2014 2:38
Ten Wilk to jakiś oszołom i populista. Szkolił się pewnie nie tylko u Prystroma juniora, ale i seniora. Uprawia pustosłowie w najczystszej postaci, a do tego sam w to bezrefleksyjnie wierzy. Widać, że napędza go energia z lania wody, ale ileż można to łykać? Już widzę tę jego wizję, jak w Goduszynie, Maciejowej, i Jagniątkowie tuż obok salonów sieci komórkowych są punkty obsługi mieszkańca Urzędu Miasta i pewnie jeszcze Wodnika, co by energia z wodolejstwa "siły mieszkańców" się nie marnowała.
~poiu 12-11-2014 7:02
Zaskoczył mnie Lewandowski. Gdyby nie notka na dole, nie pamiętałbym, że jest z PiS. Tak samo Paczóski. Żadnej ideologi, konkretnie i rzeczowo. Obrębalski - merytoryczny. Zawiła - spokojny i rzeczowy. Rygiel - całkiem nieźle. Pozostali: szkoda dla nich czasu. Jeden - głownie yyyy..yyyy.......yyyy...... Drugi - płynie, hasłami pięknie - pod warunkiem, że nie wnikamy w meritum. Trzeci - chyba nie wie dokłądnie o czym mówi. Czwarty podobnie. Dla tej czwórki szkoda oczu i czasu.
~😀 12-11-2014 7:27
Kandydaci z PO, PSL . PiS , SLD opowiadają jak naprawić problemy, które tworzą ich koledzy w sejmie. Jak się ta choroba nazywa.......?
~psik 12-11-2014 7:40
U Obrębalskiego od razu widać świetne przygotowanie merytoryczne, bardzo dobrą znajomość problemów miasta. Panie Marku głosuję wraz z rodziną na Pana
~papież 12-11-2014 8:02
Wszyscy pier..lą głupoty. Gdzie oni byli dotychczas ze swoimi złotymi myślami. żeby zrobić porządek z urzędnikiem nie trzeba być u koryta wyborczego. Do wyborów idą jak tu widać ludzie rządni pieniędzy, a nie osoby prawe,które chcą coś zrobić. Jeżeli obrazili się to niech dadzą przykład SŁUŻENIA miastu i ich mieszkańcom po wyborach biorąc symboliczne wynagrodzenia czyli 1 ZŁ.
~ 12-11-2014 8:03
panu Wilkowi myli się Bolków z Bolesławcem... może jakaś powtórka z geografii regionu?
~----- 12-11-2014 8:06
W Jeleniej Górze nie ma na kogo głosować. Listy wyborcze to gotowy materiał dla PG, CBA, US do 25 lat wstecz.
~Lucyfer 12-11-2014 8:26
Ale ja znam problemy komunikacyjne, i wiem co jest bolączką Jeleniej Góry. Chciałbym usłyszeć od kandydatów, co zamierzają zrobić żeby problemy wyeliminować i skąd wezmą na to pieniądze.
~AD966 12-11-2014 8:59
Panie Zawiła POmyliło się coś nie coś ,urzędnicy są dla mieszkańców ,coś się pan tak przyczepił do tej Spółdzielczej? Idź pan tam na jakiegoś prezesa.Konkretnie to się orientują Paczóski i Obrebalski.
~Zuzia25 12-11-2014 9:04
O jakiej wy mówicie komunikacji atrakcyjnej z Jeleniej do Karpacza, torowisko zniszczone zarośnięte drzewami i nie tylko. Nikt z kandydatów nawet nie wie jak to wygląda w rzeczywistości. Żenada
~Kasia_B 12-11-2014 9:09
A ja będę głosować na Siłe mieszkańców i pana Pawła Wilka. Poznałam go na jednej z debat i uważam, ze prezydentem musi być osoba która jest gotowa na dialog i nie boi się konfrontacji z mieszkańcami... a nie jak inni chowają się za masą ulotek i banerów na barierkach, które szpecą miasto.
~oj tam oj tam 12-11-2014 9:22
Szanowni Państwo kandydaci. Pewnego słonecznego popołudnia odwiedzała wycieczka naszą kochaną starówkę. Idąc przypadkowo obok tej wycieczki Pani z wyglądu ok 45 lat zaczepiła mnie i spytała czy jestem mieszkańcem Jeleniej Góry, odpowiedziałem że tak. Zadała następne pytanie : gdzie ta niby piękna starówka odnowiona bo widzi tylko prawie jak po katakliżmie budynki z których sypie się tynk i farba, i co najważniejsze kto jest prezydentem miasta i wzrok skierowała na budynek w którym rządzą włodarze a zwłaszcza na okna zniszczone z których odpada farba. Wiecie jak się czułem? Żeby nie znalazła się przysłowiowa złotówka na remont okien, a obecny Pan Prezydent nie widział problemu. Częste wycieczki z Niemiec mają obraz włodarzy. WSTYD PANOWIE RADNI I KANDYDACI WSTYD!!!!!!!!!!!!!
~Obserwa 12-11-2014 9:41
Jak ma dojechać samochód cieżarowy do netto czy inncych sklepów gdy będzie zakaz?? temat zbędny jeżęli chodzi o aleje W.Polskiego
~wyborca_16_11 12-11-2014 10:04
Najlepiej Pan Marek Obrębalski, najgorszy bełkot to ten zawiłowy.
~Myslacy 12-11-2014 10:15
A ja uwazam ze nigdy w samorzadach nie bedzie dobrze kiedy stery wladzy beda trzymac kacyki partyjne. Samorzady powinny same wylaniac swoich ludzi do wladz lokalnych.Przyklad to ze Partia O....czy jakoby z urzedu narzucila nam jeleniogorzanom swojego namiestnika by w imieniu polaczonych sil Protasiewicz - Dutkiewicz sterowac poczynianiami wladz tego miasta.I nigdy nie uwierze ze Obrebalski bedzie samodzielny i niezalezny.A do pomocy dostanie Papaja , Sajnoga , Wrotniewskiego ,Miedzinskiego, tych ktorzy 4 lata temu usuneli Obrebalskiego a teraz Zawile w celach jakich , dla dobra mieszkancow czy swoich.A program to nic innego jak odwrotnosc programu z dawnego sukcesu Gierkowskiego PZPRu.No coz po to powstala Partia Obiecywaczy, ktora liczy tylko na swoj sukces, w polaczeniu z SLD super duet
~ex_Jeleniogórzanin 12-11-2014 11:34
według Wilka żyjemy w mieście mitów i legend :-D Strzał w dziesiątkę i strzał w stopę wyborczą :-)
~anonimous 12-11-2014 11:51
Pani Rygiel i Pan Kuty to mistrzowie mówienia o niczym, Pan Wilk i Pan Paczóski to socjaliści-utopiści. Najbardziej konkretnie mówi Pan Smoliński ale czy PSL ma szanse w mieście ???Taki to dylemat PARTYJNYCH wyborów....
~ 12-11-2014 13:24
Paręnaście dni temu w SzK , pan J. Iwaszkiewicz mówił o mieście X i kandydacie na prezydenta w tym mieście, a właściwie o plakatach wyborczych. Wspomniane plakaty miały duży ciężar gatunkowy i dołowały na słupach wyborczych. W związku z dużym ciężarem gatunkowym znalazły się one ... tuż na wysokości uniesionej psiej nogi.A wiadomo ,po co pieski mają zwyczaj unosić nogę. Z braku hydrantow dobry plakat wyborczy. Kto wie,może to miasto ,to była JG ? Bo po tym wieczornym programie, wyborcze plakaty szły mi same w oczy.- , i zauważyłam ,że plakaty o dużym ciężarze gatunkowym, to plakaty głównie partii na lit. P i trzech literach, w sumie. A pan żle traktowany przez pieski to pan T.L i czasem inni... W związku z tym,żeby było na temat, pytań do radnych nie mam ,bo nie odpowiedzian
~ 12-11-2014 13:27
gd. ...bo nie odpowiedziano mi na poprzednie. A ponieważ Przyroda zwykle ma rację, więc może tak, mając na względzie zdanie piesków, nie tyle oblać co olać kandydatów ?
~do anonimous 12-11-2014 13:45
Dlaczego ludzie ze sztabu Pana Smolińskiego obrażają pozostałych kandydatów, czy Pan Smoliński pozwala na taki język nienawiści?
~Marko Polo 12-11-2014 13:50
Przecież Kuty to porażka do potęgi, przespał zajęcia rozumienie pytań na j. polskim, Wilk to jest w lesie, Zawiła pseudo manager !
~Danek 12-11-2014 13:51
Zgadzam sie z 11.34. Co to ma być, świat fantazji i bajek, postać z bajki
~Marian2 12-11-2014 14:04
Moim zdaniem najsensowniej i najbardziej merytorycznie mówili Zawiła i Obrębalski. U Marka widać wysoki poziom znajmości tematów. Ale penwie i tak będę głosowac na Zawiłę. Choć jak wygra Obrębalski to tez nie bezie tragedii. A Pan Wilk to jakby z kosmosu przyleciał. Nawet nazwy największej firmy w Jeleniej nie potrafi wymówić dobrze. Pzodr.
~och, Marianie drugi... 12-11-2014 14:12
jak pięknie piszesz po polsku :)
~Xxc 12-11-2014 14:16
Nie głosujcie na PO i PO
~Sławek 12-11-2014 14:46
Pani Rygiel jest beznadziejna . Każda odpowiedz to " Odpowiem jak zapoznam się z dokumentami " Otóż pani Rygiel podpowiem. Według orzeczenia Sądu Administracyjnego i Trybunału Konstytucyjnego od 2013 każdy obywatel RP ma prawo zapoznać się , że wszystkimi dokumentami gminy ( np faktury , budżet , uchwały....) . Rozumiem , że pani jest kompletnie nieprzygotowana !!! Ot mi kandydat ( tka )
~córa papieża 12-11-2014 15:03
do: ... ~oj tam oj tam . Szanowny Internauto- należało odpowiedzieć Pani Turystce,że Starówka wygląda tak jak wygląda po remoncie za społeczne pieniądze, ale za to wille urzędasów siedzących w remontach/przyznających pieniądze społeczne na remont tej starówki mają się przednio. Niech mnie pocałują w moją nadwagę.
~córka papieża 12-11-2014 15:08
Po wyborach złożę wniosek o ujawnianie wszystkich wpływów i wydatków ze społecznych wydatków. Wówczas jakaś bl.dż o rudych włosach nie zakupi antyków za społeczne pieniądze i sprzeda je złodziejowi zwanemu biznesmenem jeleniogórskim. Dalszy ciąg zna ta bl,dż , ale u mnie to nie koniec.
~Sławek 12-11-2014 15:08
A Smoliński ma same priorytety...........Omnibus. Ma na wszystko projekty i gotowe rozwiązania. No człowiek cudo !!!!
~ 12-11-2014 15:27
Ciąg dalszy przepytywanek- tylko upewniam się w swojej decyzji. Pojęcie o funkcjonowaniu samorządu ma ze trzech-pięciu (Obrębalski, Zawiła,Smoliński,Wilk i Paczóski).Z tego 2 już miało swoją szansę i jak widać, niewiele wywołali zadowolenia wśród mieszkańców.. Zielonego pojęcia o czymkolwiek nie mają Lewandowski (taaak..),Rygiel (jak się zapoznam) i Kuty (yyyy). Lewandowski mnie bawi jak tylko go słyszę,przy reszcie-załamka. Gierus i Wilk straszliwie bujają w obłokach.Tutaj muszę wrzucić przemyślenia po przeczytaniu programów-Gierus mi odpadł całkowicie (wszystko za free+zmniejszę budżet ŻE NIBY JAK?). Ja zagłosuję na Smolińskiego,bo chce inwestować,a ja się z tym zgadzam, nieważne jak tanią wodę czy komunikację będziemy mieć,to praca najpierw być musi.Bez inwestycji tego nie będzie!
~Wyborca 12-11-2014 15:34
Nie sadzę, aby anonimus kogoś obraził. Stwierdził fakt. Ja też uważam Wojciecha Smolińskiego za b. konkreknego kandydata na Prezydenta, wolnego od lokalnych układów. Całą rodziną oddamy na niego swoje głosy; podobnie jak na kandydatów na radnych z listy nr 1. Najwyższy czas na powrót ludowców i ich sympatyków do Rady Miejskiej. Czas na młodość i zaangażowanie!!!
Leaf 12-11-2014 15:46
Slawek, ja sobie poczytałem, i Smoliński działał jako sekretarz gminy w Żmigrodzie, a to jedna z lepiej działających gmin w Polsce, a teraz siedzi na strefie w Kamiennej, więc biznes i inwestycje zna- albo przynajmniej tak powinno być (na dokładkę nie jest urzędnikiem w Jeleniej i pewnie więcej zarabia teraz niż jakby był prezydentem więc jakoś mnie przekonuje). I oczu nie mydli moim zdaniem.
~kotka 12-11-2014 15:49
Nie jestem HAPPY, że w tych wyborach kolejny raz kandyduje Maria zwana Anną Ragiel, gdzie jej mąż w Nowinach Jeleniogórskich wypowiedział się ,że najbardziej ceni oczywiście J.P II i swojego teścia , który był księdzem,potem "fakirem" kościoła polskiego, gdzie" za tacę" wychował 3 lub 4 córki. Ragielowa wszystkiemu winna jest. Biedny Grudziński abdykował z funkcji przewodniczącego po wizycie CBA. pampersy pełne. Ale zabawa się nie skończyła.
~AD966 12-11-2014 15:49
>>córka papieża
~Zagwózdka. 12-11-2014 17:01
Jak ktoś o zdrowych zmysłach, z jako takim instynktem samozachowawczym i po doświadczeniach ostatnich lat, zarówno w naszym mieście jak i w całym kraju może jeszcze zaufać ludziom związanym z PO? Przecież zdrowy rozsądek nakazuje pozbyć się tych ludzi raz na zawsze. Oto zagadka. Albo Polacy są upośledzeni, albo wypowiada się na forach nieliczna rzesza związana z kliką PO.
~romek 12-11-2014 17:20
Romek Kuty schudł 16 kilio!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! super program zdrowotny dla miasta
~NIE dla Smolińskiego 12-11-2014 17:22
Dlaczego ten Smoliński z Wrocławia tak się pcha do Jeleniej Góry? Dlaczego w swych wypowiedziach chce wysprzedać grunty i zachować lub podwyższyć wynagrodzenie Prezydenta? Czy mało mu? Słoikowi dziękujemy!!!
~nie dla Kutego 12-11-2014 17:35
za bycie przeciwnikiem kolei masz u mnie gigantycznego minusa, a co z koleją między Jelenią i Kamienną Górą przez Kowary ???
~? 12-11-2014 17:38
przecież Smoliński urodzony w Jeleniej, ktos tu pisal ze z nim tu do szkoly chodzil. Malo takich co na studia do Wroclawia jada a potem wrocic nie moga bo w Jelonce pracy nie ma? Nooo fakt, niech miasto trzyma grunty dla siebie, niech trzyma, nikomu nie da, a praca z nieba nagle spadnie, nie? pff
~Do Zagwózdka 12-11-2014 17:40
Ja będę głosował na Zawiłę lub Obrębalskiego i wydaje mi się że nie jestem upośledzony. Argument jest prosty - po prostu nie ma nikogo lepszego, jakby się pojawił to kto wie. Na poczatku jeszcze mysłałem trochę o Wilku ale im dłużej trwa kampania tym bardziej się przekonuję jak wiele dzieli Pana Wilka od Zawiły czy Obrębalskiego. A już jak ozbaczyłem, ze stoi zanim ten pieniacz Prystrom tyko się utwierdziłem w przekonaniu: albo Zawiła albo Obrębalski. Pozdr
~XYZ 12-11-2014 18:39
Smoliński z pewnością nie jest wolny od układów i o naszej okolicy pojęcia nie ma. W Żmigrodzie figę zrobił, a posadkę w strefie ma dzięki tatusiowi i bardzo bardzo bliskim "kontaktom" z p. Iloną Antoniszyn-Klik. To, że zajmował takie stanowiska nie świadczy o jego umiejętnościach - wszystko to układy. Jest zwykłym pozerem i nieźle się lansuje, ale to wszystko. Na pewno lepiej nie będzie. Patrząc na tych żenujących kandydatów, trzeba wybrać jak zwykle, czyli tak, żeby nie by gorzej, a to niestety smutne.
Leaf 12-11-2014 19:22
XYZ z Niemców pisze i niby taki mądry? A w niedzielę się pojawi na wyborach w Jeleniej? Niech ktoś mi powie, kim jest ten Smoliński tatuś, bo czytam po raz kolejny, ale nazwiska nie kojarzę. To jakaś gruba ryba? Wojewoda? Biznesmen? Czy może ktoś ma kompleksy w stosunku do niego albo syna po prostu? Bo to dopiero smutne jest.
~XXX 12-11-2014 20:20
Jakoś nie wierzę Obrębalskiemu, trzyma sztamę z Dudkiewiczem a a on przecież jest sprawdzany przez Prokuratora - ponoć brał łapówki :/
~maxi 12-11-2014 20:33
Paczóski całkiem nieźle. Może by tak Prystrom sam by wystartował a nie chowa się za Wilkiem.
~wolontariusz 12-11-2014 20:54
Dlaczego Ci ludzie, którzy maja nas reprezentować tak pałają nienawiścią? Czy to są dobrzy ludzie? Czy wystarczy im spojrzeć w oczy, żeby zobaczyć ich intencje? Wygadanie i przygotowanie przez Sztaby prania mózgów, nie da nam sprawnego rządzenia. Dlatego stawiam na znanego, który tu pracuje, tu żyje i tu pomaga społeczności lokalnej od wielu lat.
~nina72 12-11-2014 20:56
Sensownie mówią tylko Obrębas i Paczóski, z tym, że ten pierwszy miał już swoją szansę. Za dużo ich trochę ale ja bym dała szansę Paczóskiemu.
~dfsaa 12-11-2014 21:41
Paczóski to jest dopiero agent, i wbijcie wyborcy sobie do waszych pał ze wybory nie są dla was, stołki juz dawno obsadzone i rozdzielone. taka to d emokracja
Leaf 12-11-2014 21:59
będziesz głosował na tego znanego i pomocnego co ciągnik gnoju wywala przed czyimś miejscem pracy, czy na jakiegoś innego?
~ 12-11-2014 22:25
Paczóski jak na debiut bardzo dobrze. Nasza paczka będzie na niego głosowała i zachęcała innych do tego samego.
~324d 12-11-2014 22:30
Ależ się szambo wylewa. Zwłaszcza papieżowa i Sławomir :). Heh a co złego w tym, żeby pokazać mieszkańcom, co się dzieje z finansami miasta?. Papieżowa - jeśli masz dowody, to czego tego nie zgłaszasz? Najlepiej wylać anonimową kupę. I jakie to dowartościowujące... . Dla mnie - Rygiel na pierwszym miejscu, potem, być może Obrębalski ( chociaż już miał swoją szansę i co? ). Drugi bezpartyjny kandydat - proszę was bardzo... P. Prystrom za plecami i jaki ma zespół ludzi...
~// 12-11-2014 22:54
Najlepiej wprowadzić stan wojenny zamiast wyborów.
~Łuna 13-11-2014 8:05
Tylko P.Wilk i P.Gierus chcą pokazać kaście urzędniczej gdzie jest ich miejsce i jaka jest ich rola.. reszta uprawia demagogię lub jak P.Obrębalski chce "motywować urzędników do pracy" czym? premiami? czekoladkami? czy innymi gadżetami ?.. kuriozum..
~ 13-11-2014 8:35
Wilk na swojej ulotce wyborczej,napisał ,że stworzy 15 000 miejsc pracy.Nie wiem czy płakać czy smiać się z radości.Bezrobocie będzie na poziomie 0% i co będzie robił Urząd Pracy?
~hej 13-11-2014 10:13
Paczóski! widać, że ma duże pojęcie na temat mechanizmów zachodzących w mieście, nie było go jeszcze, jest świerzy. Moim zdaniem nie wymarzony lecz dobry kandydat.
~anonimous 13-11-2014 10:27
Pani Rygiel nie wie nawet co to budżet obywatelski !!!! I ona miałaby być Prezydentem???? Litości !!!!!
~niezależna 13-11-2014 10:34
... dwa pytania do P.Wilka : 1) ile miejsc pracy utworzył Pan w ramach prowadzonej działalności gospodarczej? 2) dlaczego złożył Pan w KRS sprawozdania finansowe za ostatnie lata z kilkuletnim opóźnieniem i to dopiero po tym jak sprawa się wydała ? Te pytania pojawialy sie wielokrotnie - zawsze bez odpowiedzi.
~Krynek 13-11-2014 10:42
Drodzy wyborcy, czas najwyższy pożegnać się na zawsze z byłymi i obecnymi rządzącymi. Należy im podziękować za drogie życie w Jelonce. Drodzy mieszkańcy zapewne wiecie, że przykładowo: chleb w Krakowie jest tańszy, w Łodzi za wywóz śmieci płaci się 7/12 zł., a ze znanych powodów, przez co najmniej 4 lata nie będą płacić. W naszym „tanim mieście” petent Urzędu Miasta za skorzystanie z toalety musi zapłacić. Mając między innymi powyższe na względzie, zastanawiam się, jak nasi rządzący mają czelność się chwalić, jacy to oni wspaniali.
~muminkowylas 13-11-2014 11:41
Ja też mam pytania do p. Wilka: 1) jak pan widzi siebie jako prezydenta, z którego komornik ściąga wypłatę? 2) co obiecał pan załatwić sponsorowi pana bilmordów rozwieszonych w nadmiarze po mieście? 3) a co z tego wszystkiego będzie miał p. Prystrom?
~niezależna 13-11-2014 11:58
... jeszcze jedno pytanie : jak wyglądała sprawa podania nieprawdy przez Pana w oświadczeniu majątkowym, przez co samoistnie wyeliminował się Pan z ubiegania się o fotel prezydenta (także informacja zawarta w artykule z tygodnika "Jelonka" z 17.09.2007).
~niezależna 13-11-2014 12:03
... powyżej pytanie do R.Prystroma...
~z innej beczki 13-11-2014 12:44
Pod artykułem o Obrębalskim i poparciu dla niego od eks-europosła z Frankfurckiego lotniska Jacka Protasiewicza, wyłączone komentarze, no bo to tekst sponsorowany. Sponsorowany, żeby uniknąć komentarzy? Za to forma artykułu i sam tytuł przepiękny - jakby wyjęty żywcem z PZPR: "Marek Obrębalski kandydatem zgody czołowych sił politycznych" To jak cytat z "Trybuny Ludu" albo moskiewskiej "Prawdy". Kto to pisał? Z choinki się urwał? Redakcja wali takie bzdury? Czy może Andrzej Więckowski pisze dla Obrębalskiego/Protasiewicza? Tekst niczym ideologa "przewodniej siły narodu", jakby to redagował komisarz polityczny, jakiś lokalny politruk "zgody czołowych sił", a raczej może "wiodących"? :D:D:D:D:D:D ;)
~wsiór 13-11-2014 19:51
popieram Zawiłę ale ludzie którymi się otoczył poza K.Kumkiem to zbieranina cwaniaków rybaków a ten Wojtas haha cwaniak położył szkoły w sobieszowie a teraz chce naprawiać sobieszów buahahaha Janusz daj se siana chopie... a poza tym panie Zawiła wielkość banerów nie świadczy o wielkości człowieka!!!! na wybory nie idę !!!!
~KJ 13-11-2014 20:24
Jacy dyrektorzy, kierownicy - tacy urzędnicy. Urzędnikami można pokierować, ( młodych nawet wychować ) oni będą pracować tak jak będzie od nich wymagał dyrektor, kierownik. Zrobią wszystko żeby nie stracić pracy. Dyrektor, to nie ma być przemądrzalec szczekający na młodego , inżyniera . To ma być organizator , doradca . I jeszcze jedno: on sam jak ma podjąć decyzję , to niech się 10 razy zastanowi czy w tej decyzji jest szacunek do mieszkańca (mieszkańców). Ale takim kierownikem, dyrektorem trzeba się urodzić. Pan nie zmieni jego zarozumiałego charakteru, niech Pan zapomni. Dlatego nie urzędników ale ich kierowników trzeba zweryfikować.
~Lala 14-11-2014 23:09
Tylko Obrębalski!!!
~mtd 14-11-2014 23:38
obiecanki cacanki aby tylko do koryta a potem mają nas gdzieś

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Polak, który odmówił Fordowi  

Przy Złotniczej będzie chodnik do boiska

Amazonia w ogniu fake newsów  

Jeleniogórzanka z szansą na tytuł Miss Polski

Bulwar Cieplicki otwarty!

Sonda

Miejscowości turystyczne bez zakazu handlu w niedziele?

Oddanych
głosów
307
Tak
62%
Nie
36%
Nie wiem
3%