MenuZamknij

WIADOMOŚCI

SPORT

Kadra Sudetów na II ligę

Wiadomości: Jelenia Góra
Poniedziałek, 9 września 2019, 14:18
Autor: Przemek Kaczałko
Fot. Przemek Kaczałko
Nowe i dobrze znane twarze w kadrze Sudetów Jelenia Góra. W ekipie Rafała Niesobskiego zobaczymy m.in. Patryka Ostrowskiego i jego brata – Damiana, Aleksandra Raczka oraz zupełnie nowych – Jakuba Pawlaka i Wojciecha Szpyrkę. Do tego koszykarze, których miejscowi kibice pamiętają z ubiegłego sezonu – to ekipa, która w nadchodzącym sezonie ma powalczyć o najwyższe cele w II lidze.
Wojtek Szpyrka w zeszłym sezonie był zmiennikiem Zbyszka Mordzaka w pierwszoligowym Prudniku - grał średnio 17 minut. Nie ukrywam, że wiążę z nim nadzieję i będziemy mieć dwóch wyrównanych rozgrywających (z Michałem Kozakiem), a dzięki rywalizacji będą podnosić swoje umiejętności - powiedział Rafał Niesobski, trener Sudetów.
Cieszę się, że Patryk po trzech latach w Stanach Zjednoczonych zostanie z nami. Aleksander Raczek ma pół roku zaległości i jeśli będzie chciał do dojdzie do swojej formy i będzie na pewno wzmocnieniem - dodał R. Niesobski, który wprost nie chce deklarować walki o awans, ale w każdym meczu ma być walka o zwycięstwo.

Ostatni raz Patryk Ostrowski grał w Sudetach w 2014 roku, po czym przeniósł się do rezerw Śląska Wrocław, a następnie wyjechał na studia do Stanów Zjednoczonych.

Grałem w lidze akademickiej w trzech szkołach i uzyskałem tytuł licencjata. Czuję, że się rozwinąłem, to była bardzo dobra decyzja. Myślę, że Sudety w tym sezonie powalczą o awans, mamy na to szansę - ocenia Patryk Ostrowski, który od czasów koszykówki młodzieżowej nie miał okazji grać w jednym zespole z bratem (Damianem), więc jeleniogórscy kibice będą mieli okazję oklaskiwać nie tylko duet braci Niesobskich, ale i Ostrowskich.

Kadra Sudetów Jelenia Góra na sezon 2019/2020:
Paweł Minciel (203 cm)
Łukasz Niesobski (189 cm)
Michał Kozak (179 cm)
Bartosz Jyż (198 cm)
Rafał Niesobski (190 cm)
Michał Kanecki (194 cm)
Jarosław Wilusz (200 cm)
Kamil Koper (175 cm)
Kajetan Grześkiewicz (199 cm)
Aleksander Raczek (192 cm) - ostatnio Zagłębie Sosnowiec
Damian Ostrowski (186 cm) - ostatnio Polkąty Maximus Kąty Wrocławskie
Patryk Ostrowski (203 cm) - ostatnio liga uniwersytecka w USA
Jakub Pawlak (198 cm) - ostatnio Polonia Bytom
Wojciech Szpyrka (178 cm) - ostatnio Pogoń Prudnik
do składu mogą dochodzić juniorzy.

Twoja reakcja na artykuł?

11
61%
Cieszy
3
17%
Dziwi
3
17%
Nudzi
0
0%
Smuci
0
0%
Złości
1
6%
Przeraża

Ogłoszenia

Czytaj również

Rozrywki tu nie będzie, powstanie market

Było nastrojowo

Z Mikołajem na pediatrii

Komentarze (17) Dodaj komentarz

~X 9-09-2019 15:16
Ciekawe, jacy juniorzy będą dochodzić, skoro nie ma już rocznika '01 Zobaczymy, czy Koper bądź Grześkiewicz będą chociaż na chwilę wchodzić na boisko
~Ildefons 9-09-2019 17:06
do: ~X (15:16)
Jest jeszcze rocznik 02
~do x 9-09-2019 16:44
Znając zagrania obsady trenerskiej będą wychodzić kiedy wynik będzie przynajmniej -20 bądz +30 i nie liczyłbym na jakieś bajeczne minuty tylko jak zwykle w porywach do 3min.
~sudkibic 9-09-2019 17:15
Super wkoncu 2 rownorzedne piatki beda. Sklad na papierze mocny oby Rafal to fajnie poskladal .
~analityk 9-09-2019 19:18
prawie 300 tyś złotych na 4 miesiące-bogata ta jelenia góra
~Edi 9-09-2019 20:21
Szok!Tylko awans takim skladem!Skład już trochę wiekowy Ale doświadczenie się przyda!Tylko Sudety
~Xxx 9-09-2019 21:58
Nie ma kasy narzekacie, dostali kasę narzekacie. Nic się w tym mieście nie zmieni chyba taka mentalność i trzeba się przyzwyczaić. Brawo dla Sudetów za mega wykonaną pracę w zeszłym sezonie. BRAWO DLA WŁADZ MIASTA że docenili chłopaków. Trzymam kciuki w nowym sezonie bo patrząc na skład fajnie się zapowiada. TYLKO SUDETY
~Fan 10-09-2019 8:38
Gdzie utalentowany Walaszek?!Zakończył już swoją przygodę z koszykówką?!
~XD 12-09-2019 10:25
do: ~Fan (8:38)
"utalentowany"
~qqq 10-09-2019 11:13
Sudety dostały kasę to przeznaczyli ją na seniorów kosztem juniorów. Już drugi rocznik juniorów zniszczyli 2000 i 2001. Kolejny raz nie zgłaszają chłopaków do rozgrywek, aby się mogli dalej rozwijać. Czy tak będzie z kolejnymi rocznikami do juniora i koniec? "Starzy" będą grać i realizować swoje ambicje a "młodzi" niech siedzą na trybunach, są niepotrzebni. Jak ten klub ma funkcjonować w przyszłości?
~Kacha 10-09-2019 13:32
do: ~qqq (11:13)
Racja, od tego roku nie ma też rocznika 2005, 2006 bo chłopcy zostali włączeni do 2004. Kasę dostali większą, a składka dla młodzieży wzrosła. Chyba nie idzie to w dobrym kierunku. Wielka szkoda.
~XD 12-09-2019 16:50
do: ~qqq (11:13)
teraz chłopaki z rocznika 00 i 01 latają po salach bo nie mają gdzie grać, żałosne
~Xxx 10-09-2019 15:59
Dotacja przeznaczona no seniorów może być przeznaczona tylko na seniorów. Młodzieżówka to zupełnie inna para kaloszy. Z Tego co wiem to każdy z młodzieżowców miał szansę gry w pierwszym zespole. Pytanie czy ją wykorzystał. Koszykówka w mieście się rozwija i mamy coraz więcej sukcesów. Z tego trzeba się cieszyć.
~ornitolog 12-09-2019 22:13
do: ~Xxx (15:59)
Jelenia Góra ponoć dba o wychowanków---umieram ze śmiechu
~Ornitolog 11-09-2019 19:16
Starzy muszą zarobić.Brawa dla wydziału sportu oraz v-icka Zaorać to towarzystwo w tri liga.
użytkownik facebook 12-09-2019 17:08
Lysego Cpuna dąbrowskiego jescze wezcie do druzyny
~XDD 12-09-2019 17:16
do: użytkownik facebook (17:08)
XD

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Święta coraz bliżej

Jedenastka mistrzem

Młodzi przeciw zmianom klimatycznym

Cieplice nie chcą Jeleniej Góry?

Trzecie zwycięstwo

Sonda

Czy coraz więcej przepowiedni o zbliżającym się końcu świata należy traktować poważnie?

Oddanych
głosów
616
Tak
21%
Nie
70%
Nie wiem
9%