MenuZamknij

WIADOMOŚCI

SPORT

Jerzy Łużniak wygrywa w II turze

Wiadomości: Jelenia Góra
Poniedziałek, 5 listopada 2018, 15:26
Aktualizacja: Wtorek, 6 listopada 2018, 6:03
Autor: tvdami
W sztabie Koalicji Obywatelskiej ogromna radość. Prezydentem Jeleniej Góry przez kolejne 5 lat będzie Jerzy Łużniak. Przewaga procentowa nad kontrkandydatem Krzysztofem Mrozem z PiS wyniosła ponad 10 tysięcy głosów.

Twoja reakcja na artykuł?

25
61%
Cieszy
0
0%
Dziwi
1
2%
Nudzi
4
10%
Smuci
1
2%
Złości
10
24%
Przeraża

Ogłoszenia

Czytaj również

Ostatnia prosta przed wyborami

Finał procesu dwójki działaczy KOD–u

Wybory coraz bliżej. PiS apeluje

Komentarze (20) Dodaj komentarz

~antos 5-11-2018 18:31
Ciesze sie ze p.Mroz nie bedzie prezydentem Jeleniej Gory. Jelenia Gora zasluguje na zaoranie.Mlodzi ludzie wyjada z miasta .Dlugi pokryja ludzie z podwyzonych podatkow np.nieruchomosci.Za 5 lat to bedzie miasto umieralnia,bez zadnych perspektyw.Zaniedbane brudne juz jest teraz sie to poglebi,ale ludzie beda zadowoleni, beda mieli prezydenta z Po.Moze uda sie sprowadzic uchodzcow troche sie zaludni.Beda na zassilkach wiec moze cos kupia w supermarketach?
~Donek 6-11-2018 12:06
do: ~antos (18:31)
Jestem ciekaw w którym muzeum na cieplej posadce wyląduje teraz Zawiła ?
~~~ 6-11-2018 21:18
do: ~Donek (12:06)
ma ciepłe kapcie w sejmiku dolnoslaskim .W jego kapcie wchodzi Luzniak w Łuzniaka Zawiła a Paczóskiego Sikora
~wielebny 5-11-2018 18:41
Czy to jest po polsku ? Cytat z powyzej…."Przewaga procentowa nad kontrkandydatem Krzysztofem Mrozem z PiS wyniosła ponad 10 tysięcy głosów."
~ 5-11-2018 20:15
Przewaga procentowa........... wyniosła ponad 10 tysięcy głosów. Czy to logicznie ktoś napisał?
~efendi 5-11-2018 21:15
Towarzysz Mróz jest działaczem partyjnym i specjalistą ds. noszenia teczek swoich partyjnych idoli jak większość jeleniogórskich " taboretów" Np Patataj i Her Kurdupell z karkonoskiej agencji coś tam ! Jak zawsze wybór był między grypą a zapaleniem zatok !
~~Skorpionik 6-11-2018 6:27
Chyba Przewaga "Głosów".
~kikkomann 6-11-2018 7:04
Mróz - człowiek znikąd. Ale PiS masowo wstawia ludzi bez kwalifikacji na wysokie stanowiska.
~sołtysowa 6-11-2018 9:08
To nie Jerzy Łużniak wygrał w II turze ale budżetowcy i pracownicy spółek komunalnych. Jakże miernymi pracownikami jesteście, że baliście się zmian.
~Myk 6-11-2018 9:11
Mnie to akurat nie cieszy , bo Mróz a tym bardziej Łużniak nie powinien być prezydentem Jeleniej Góry
~JAN 6-11-2018 9:55
Czy elekt Łużniak - triumfując - może powiedzieć, że to o n otrzymał 18.412 głosów ? Otóż - nie. Dlaczego ? Bo ta (trzeba przyznać )duża liczba głosów składa się z dwóch części głosujących: a)z tych, co głosowali na Łużniaka oraz b) z tych, co głosowali przeciwko PiS - owi. Jest ogromna różnica pomiędzy dwoma sytuacjami: a)głosuję na Łużniaka, bo jest on fachowcem potrzebnym Jeleniej Górze, zmieni ją na lepsze, np. wstrzyma "ucieczkę" młodych z tego Miasta; b)głosuję na Łużniaka, bo jestem przeciwny PiS-owi. Lużniak mógł zyskać duże głosów nie dlatego, że będzie dobrym Prezydentem (dotychczasowa jego działalność - każe w to wątpić), ale dlatego że głosujący nie chcieli głosować na PiS.
~prostownik 6-11-2018 20:00
do: ~JAN (9:55)
Od zarania dziejów - a w Polsce sie to rozwinęło szczególnie zauważalnie - głosowanie na "mniejsze zło" jest silną i uznawaną tradycją. Zatem głosowanie przeciw PiS-owi to goowno prawda. Oni nie mając tych co chcieli - dostali wybór dwóch opcji. Przy tym jedna jest dla nich lekko do doopy, za to druga jest jeszcze bardziej do doopy. NO TO GŁOSUJĄ na tą lekko-do-doopną. I dlatego herr Mróz musiał się jak niepyszny oddalić, tam skąd przybył, albo jeszcze dalej. Bowiem jego partia dała zadka w całym kraju. Co normalnych ludzi cieszy. I należy tą uciechę przekuć w stan trwały i za rok pognać tych gnębicieli normalności w wieczny niebyt. A najlepiej tak z marszu do piekła, którym się tak zachwycają wraz ze swoimi mentorami, niby jako lokalizacja dla ludzi normalnych. A tu PSIKUS: ich pan bozia po przyjrzeniu się brudnym łapom, myślom, zamiarom swoich fanów, powie WON CHAMY z mojej łąki. I łąki wraz z jeleniogórskimi trawnikami oczyszczą się na zawsze. HOWGH.
~Ja 6-11-2018 13:53
Taka jest niestety prawda. Ale ja mam pytanko, a co z tą większością, która nie wzięła udziału w wyborach? Moim skromnym zdaniem nad tym należałoby się zastanowić.
~dj. .... 6-11-2018 16:18
Niestety wygral układ,nic się nie zmieni ,marazm, bylejakość. Zadowoleni tylko pracownicy UM i Spółek .
~??? 6-11-2018 16:54
Czyli wszystko po staremu - dalej przekręty i wyciąganie kasy z miasta. Np. fontanna koło Małej Poczty za 1 mln 100 tys.
~acab 6-11-2018 17:23
dokładnie. miasto jak wymierało tak dalej będzie popadało w marazm. zero atrakcji, zero rozrywki, ale za to tereny pod galerie, plan budowy hali widowiskowo-sportowej - wszystko to z czego można dla swoich wyciągnąć pieniądze. gratuluję wygranej, tylko dlatego, że większość która głosowała to ci którzy boją się stracić swoje posady, jedna klika, a Jeleniej dalej spada na dno choć już jest pokryta mułem.
~wr 6-11-2018 19:16
To jak były dziury w drogach tak będą.
~chc 6-11-2018 20:40
Czy ktoś z Państwa wie może gdzie jest niedoszły senator - prezydent Hubert? Czy znowu zniknął z mediów społecznościowych do czasu kolejnych wyborów?
~filomena 7-11-2018 6:59
Papaj otrzymał przedostatnie miejsce w swoim okręgu wyborczym. Ledwo dostał sie do rady miasta. słabo jak na prezydenckie ambicje. Jego kumpel Miedziński z chyba 284 głosami wszedł do rady z najmniejszą liczbą głosów lub jako przedostatni.
~JAN 7-11-2018 8:29
Oto przykład "merytorycznej" dyskusji, zaczynającej się od obraźliwego słowa "ciemniaku". Szanowny Panie (Szanowna Pani)"prostowniku" nigdy nie poniżę się do dyskusji z kimś takim, komu brak jest podstawowego poziomu kulturalnego wyrażania swoich myśli (nawet, jeśli są emocjonalne), Dziwię się tylko Administratorowi Komentarza Jelonki, że nie korzysta z przysługujących mu (w przypadku obrażania i innego naruszania dóbr osobistych) środków prawnych. Gdyby "prostownik" zapłacił wysoką karę i został ujawniony - zapobiegłoby to innym chamskim i prymitywnym wypowiedziom. Administratorze Komentarzy Jelonki - zadbaj, aby ich poziom nie staczał się, lecz podnosił w kierunku merytorycznej dyskusji.

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Dużo serca i ciepła w schronisku dla zwierząt

Uczniowie prezentują prace dyplomowe

Rajd zdewastował las?

Lewica Razem o ochronie zdrowia

Konferencja PiS: Wybory i lokalne połączenia

Sonda

Wg. rządu najlepiej zarabiający mają finasować 500+ dla osób niepełnosprawnych. Czy to jest słuszne?

Oddanych
głosów
135
Tak
38%
Nie
59%
Nie mam zdania
4%