MenuZamknij

WIADOMOŚCI

SPORT

Jeleniogórzanie wspierają WOŚP

Wiadomości: Jelenia Góra
Niedziela, 15 stycznia 2017, 9:40
Aktualizacja: Poniedziałek, 16 stycznia 2017, 9:31
Autor: Przemek Kaczałko
Fot. Przemek Kaczałko
W przeddzień 25. finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w Galerii Sudeckiej odbyła się akcja, podczas której już zebrano ponad 9 tysięcy złotych, a są to jedynie środki z licytacji – poza tym klienci galerii wrzucali datki do puszek, które dzisiaj (15.01) zostaną przeliczone.

Torty z logo WOŚP, vouchery na zabiegi kosmetyczne, noclegi w hotelach, piłka FC Barcelony, koszulka Zagłębia Lubin z podpisami piłkarzy, bombka w stylu Gwiezdnych Wojen, obraz Dariusza Milińskiego, książki czy sesje fotograficzne – to tylko część z nagród jakie można było wylicytować podczas „before 25. finału WOŚP” organizowanego przez firmę Vesna i Stowarzyszenie Jeleniogórskiej Młodzieży All-ternatywa, będące jednym z dwóch sztabów tradycyjnej akcji kolejny raz mającej na celu wsparcie dzieci i seniorów.

Wydarzenie w Galerii Sudeckiej uświetniły występy artystyczne, był zespół E=mc2 z Zespołu Szkół Technicznych „Mechanik”, występy uczennic jeleniogórskich szkół, pokaz ćwiczeń na trampolinie, malowanie twarzy oraz wiele innych atrakcji, dzięki którym można było na dłużej przysiąść przy scenie i wspierać akcję Jurka Owsiaka.

Z samych licytacji zebrano 9020 zł, a dzisiaj (15.01) wielki finał – w całej Jeleniej Górze i okolicach będzie można spotkać wolontariuszy All-ternatywy oraz Hufca Karkonoskiego ZHP. Organizatorzy zapraszają również do Jeleniogórskiego Centrum Kultury, Galerii Nowy Rynek oraz na Plac Ratuszowy.

Szczegóły tutaj: http://www.jelonka.com/news,single,init,article,66838

Ogłoszenia

Czytaj również

Zamknięty szlak w czeskich Karkonoszach

Prezes DIOZ za kratkami

Dziś wybory do Europarlamentu

Komentarze (128) Dodaj komentarz

~olek5 15-01-2017 11:08
Sądzicie że Owsiak to złoty człowiek a wy wrzucając pieniądze do puszki udowadniacie sobie jacy to z was dobrzy ludzie . Proponuję poczytać trochę o samym Jerzym Owsiaku,potem jego firmie Złoty Melon i firmie jego żony Mrówka Cała.Potem proszę zapytać samego świętego Jureczka gdzie są sprawozdania finansowe z obu tych firm i dlaczego nie chce ich ujawnić? Mam nadzieję że kiedyś znajdzie się odważny Prokurator i Owsika rozliczy .
~,, 15-01-2017 11:12
Wiedziałem że PIS czuwa ......i czatuje ..
~;) 15-01-2017 11:19
Obiektywnie:) "Od 25 lat Jurek jednoczy Polaków przeciw Kościołowi Tradycji i prawicy. Wciąż się nie udało ale przy okazji kupił sporo sprzętu dla szpitali." RAZ
~do oLek5 15-01-2017 11:19
Mały człowieczku .A co ty zrobiłeś dla kogoś potrzebującego ? Krytykować jest bardzo łatwo. Inaczej byś mówił, żeby ktoś ci bliski potrzebował pomocy...
~do oLek5 15-01-2017 11:25
Ciekawe czy będziesz uciekał ze szpitala , w którym zauważysz "serduszko" Myślę, że będziesz konsekwentny - najpierw sprawdź !!!
~do oLek5 15-01-2017 11:26
Mały człowieczku .A co ty zrobiłeś dla kogoś potrzebującego ? Krytykować jest bardzo łatwo. Inaczej byś mówił, żeby ktoś ci bliski potrzebował pomocy...
~@^@ 15-01-2017 11:33
"Ciekawe czy będziesz uciekał ze szpitala , w którym zauważysz "serduszko""...No fajnie, ale cała ta pomoc (kropelka w morzu, wystarczy na małą przechodnię) jest niebotycznie rozdmuchana, lansuje przede wszystkim Owsiaka i pozwala kręcić się jego firmom. Znaj proporcje, mocium panie! Pomagajmy, jak najbardziej! Ale niech Jurek pokaże faktury. Co w tym złego? Krytykom będzie wstyd.
~łoś 15-01-2017 11:35
Przestań koles pieprzyc farmazony.Idź daj Owsiakowi co masz dać , chłopina w potrzebie
~do @^@ i olek5 15-01-2017 11:40
Mierzycie innych swoją miarą - kraść jeśli tylko się da .. Naprawdę trochę wiary w ludzi ( nie tylko w sutannach).
~mieszkanka 15-01-2017 11:43
Aktywność hejterów z PiS za pieniądze z podatników?Jaka stawka za opluwanie-moze się dołączę tez chce zarobić!
~ 15-01-2017 11:43
Co to jest nie można spokojnie przejśc mnóstwo żebrzących dzieci.
~łoś 15-01-2017 11:46
Przestań koles pieprzyc farmazony.Idź daj Owsiakowi co masz dać , chłopina w potrzebie
~łoś 15-01-2017 11:49
Dla naiwnych: http://kontrowersje.net/do_puszki_owsiaka_12_groszy_tylko_nie_p_acz_prosz
~:) 15-01-2017 11:52
Z licytacji jest 9 tysięcy czy 90? Bo w tytule 90, w tekście 9. Mimo wszystko i tak pójdę i dam na WOŚP :)
~emerytka 15-01-2017 11:52
...a ja i wielu chętnych mieszkańców Zabobrza - chcących wesprzeć WOŚP nie spotkałam ani jednego wolontariusza - ani przy kościele, ani przy okolicznych czynnych sklepach :( Myślę, że godzina 10.30 - to nie jest blady świt.
~,, 15-01-2017 11:52
Do tych, którym nie podoba się orkiestra : Przecież nikt was nie zmusza do przyłączania się do niej. To wasza sprawa - tylko mniej żółci . Jesteście zgorzkniali i dajecie upust swoim kompleksom. Żal mi was. Dla was to chyba jedyny sposób na zaistnienie. Smutne, nawet bardzo.. Czy naprawdę uważacie,że pomoc innym to coś złego ?
~AD966 15-01-2017 11:55
Jednak Polacy nie zaslugują na WOLNY kraj ,są coraz głupsi, zatwardziali, złośliwi, mściwi .Czy to jest efekt religii w szkołach czy TV Trwam i poniektórych biskupów.
~a 15-01-2017 12:00
A za ile wylicytowano obraz Milińskiego?
~,, 15-01-2017 12:07
Popieram AD966 w 100 %. Warto się poważnie nad tym zastanowić - jacy jesteśmy .. Złość , nienawiść, nietolerancja i hipokryzja do droga donikąd.
~zxzxzx 15-01-2017 12:17
Tytuł "Jeleniogórzanie wspierają WOŚP" jest prawdziwy (wbrew pozorom) Ratusz sponsoruje WOŚP z podatków a więc z kieszeni wszystkich, zarówno tych, którzy za jak i przeciwnych WOSP. Dobrze by było gdyby Complex i jego 6 doradców od fejsbuka, biorących kase z p..rdzenie w stołki, przedstawiło rozliczenie ile hajsu wpuszczono w spółki mrówki, melony, żonki i córki Owsika a ile zebrano.
~Do olek5 15-01-2017 12:20
Przez 25 lat Jurek Owsiak organizuje WOŚP. Przez tyle lat trwa zbiórka pieniędzy i zakup sprzętu medycznego dla szpitali i placówek służby zdrowia. Jurek Owsiak i jego małżonka nie są świętymi krowami i nie przysługują im specjalne przywileje. Jak każdy podatnik, rozliczają się rok w rok z zebranych w ramach WOŚP pieniędzy i środków z licytacji. Jak dotąd nie "podpadli" nikomu, a wiemy, jak "dopiec" potrafi skarbówka, gdy kogoś namierzy, dostanie donos od "życzliwej" osoby. Nie podoba Ci się ta akcja, nie wspieraj, ale przestań z Twą złośliwością i nienawiścią.
~Ja .... 15-01-2017 12:22
Dajcie oju rydzykowi.... boze co sie z tymi ludzmi dzieje....glupieja czy sie cofaja... ja nie rozumiem.....pomagajmy tym ktorzy z tej pomocy korzystaja... owsiak robii bardzo duzo dobrego dla nas wszystkich.....i podziwiam go za to mimo jadu jakim go opryskuja wciaz niezadowoleni i zniewoleni polacy....
~@Ja 15-01-2017 12:27
robi w takim sensie jak cygan posyłając dzieci pod sklep.@12:20 8 wyroków potwierdzających, że Owsiak i WOŚP łamią prawo i ukrywają faktury.
~Do emerytka 15-01-2017 12:34
Wolontariuszy wielu Pani nie spotka - bo w przeszłości dochodziło do napadów i kradzieży puszek z zebranymi pieniędzmi :( Stąd też wolontariuszy przeniesiono w bardziej bezpieczne miejsca, jakimi są galerie. Być może wolontariuszy można spotkać w mieście trzymających się dla bezpieczeństwa razem, lecz w centrum rzadko bywam, więc nie jestem pewna. Puszki znajdują się także w sklepach - dotychczas zbierano pieniądze w sklepach Lidl, a puszki stały przy kasach. Od paru dni puszki znaleźć można także w sklepach Żabka, być może i w innych sklepach. Co do miejsc przykościelnych, to tam Pani wolontariuszy nie spotka, bo staliby się "konkurencją" dla ich Caritasu :P, na rzecz którego jak na złość zbiera się pieniądze w tym samym czasie, co na rzecz WOŚP. Kościół "szyje" razem z PiS i na odwrót.
~kojot 15-01-2017 12:37
Owsiaka rozliczacie ,ale jak Caritas dla PFRONU nie może się rozliczyć z 25mln to już nie widzicie!!!
~@kojot 15-01-2017 12:48
usprawiedliwiasz Owsika jak Filiks swoje złodziejstwo. Magdalena Filiks szefowa KOD tłumaczy skrabnikowi dlaczego wzięła z puszek hajs. "Jesli ty mi zestawisz ukradzione Mateusza (Kijowskiego) 100 tys z moimi 50 zł To jesteś ch.j ... ideowiec jeba..y" http://niezalezna.pl/92231-ujawniono-wewnetrzna-korespondencje-kod-kolacja-z-michnikiem-i-spidalaj-chu
~Do 12:27 15-01-2017 12:49
Gdyby Jurek Owsiak miał wyroki skazujące, to z pewnością nie mógłby kontynuować WOŚP. Masz dowody na Twe pomówienia i oszczerstwa?! W internecie nie jesteś anonimowy, pamiętaj, za co możesz zostać w każdej chwili pozwany. Sądzisz, że skarbówka puściłaby łamanie prawa podatkowego i ukrywania faktur płazem? Nie sądzę. Urząd Skarbowy nie cacka się z ludźmi, którzy dopuścili się łamania prawa podatkowego, tylko "wytacza potężne działa" przy ustalaniu wysokości kary i nie dopuści do uszczuplenia dochodów państwa.
~devildebil 15-01-2017 12:49
Dajcie sobie już spokój z tymi komentarzami, niech Ci, którzy nie chcą dawać nie dają, ale niech nie zabraniają innym. I na odwrót: jak wrzucasz bardzo fajnie, ale nie karz wrzucać innym.
~@12:49 15-01-2017 12:54
są dowody http://kontrowersje.net/8_wyrok_w_potwierdzaj_cych_e_owsiak_i_wo_p_ami_prawo_i_ukrywaj_faktury
~ 15-01-2017 12:59
Z całą odpowiedzialnością i w pełni świadoma powierzyłam J.O swoją złotówkę. Zrobiłam to dla siebie -czuję się super i sobie : ufam,ze ten gest otworzy róg obfitości ,że powróci do mnie tysiąckrotnie ,niekoniecznie w formie finansowej, ,choć byłoby miło.Jeśli J.O zdefrauduje mojego 1 zeta, to trudno , to tylko raz w roku. Wśród tych co tak nalatują na tych hojnych, wietrzę niestety tych, co to pracują w handlu, w owadzim dyskoncie i hipermark.a którzy codziennie usiłują podwójnie skasować jeden towar lub naliczyć inną cenę (wyższą) niz deklarowana,a ta machina to dopiero strzyże i goli klientow frajerów... Ja tam się wam ,cwaniqczki staram się nie dać podstrzyc, pomimo niezadowolenia plynącego z waszych ryjów i baranów stojących w kolejce do podstrzyżyn.
~ 15-01-2017 13:12
Kto popiera Owsiaka jest prawdziwym Polakiem. Resztę trzeba pogonić! Taką mamy demokrację. Każdy sposób, żeby podzielić Polaków jest dobry. Niektóre sposoby są nawet bardzo dobre!
~:))) 15-01-2017 13:15
https://pbs.twimg.com/media/C2M5NwOXAAAZnfn.jpg:large https://pbs.twimg.com/media/C2MzYPHXgAAOdxT.jpg
~ 15-01-2017 13:17
Ja w dzisiejszym tak wspaniałym dniu doznałam szoku ,w Bukowcu pod kosciołem stała wolontariuszka z puszką,podszedł ksiądz i kazał temu dziecku WYNOSIĆ się z pod kościoła.............
~ 15-01-2017 13:24
Ksiadz w bukowcu pokazal "milosierdzie" kościoła i jak tu dziecku wytlumaczyc jego zachowanie??
~@13:24 15-01-2017 13:30
dylemat podobny do tego czy dać dziecku żebrzącemu pod sklepem dla cygana.
~To nic 15-01-2017 13:48
Szanowna 13.17 to jeszcze nic . W W. na Piaskowej Górze,kilka ładnych lat temu, w czasie komunikowania ksiądz odstawił kielich i pognał wyrzucić wolontariuszy... a potem w stanie wzburzenia,komunikował .Ciałem Chrystusa, chyba nie, ciałem szatana ,chyba.Stąd z tej parafii do tej pory najbardziej zaciekłe mohery...chyba w Polsce.
~xx 15-01-2017 13:53
Nie mam zwyczaju dawania pieniędzy ale w tym wypadku dałem datek-na złość zaplutym moherom.
~ 15-01-2017 13:54
Porąbało was???? Zmieńcie nazwę akcji na Wielka Orkiestra Dokopania Kaczorowi i będzie ok :)
~@^@ 15-01-2017 14:02
Co wy z tą skarbówką. Kijowski tez się rozliczy ze skarbówką i od strony przepisów jest wszystko ok. Tu chodzi o transparentność, czy ludzie wiedzą na co właściwie idą pieniądze, czy sprzęt to nie listek figowy. I dlatego nie rozumiem dlaczego Owsiak nie rzuci tych faktur dziennikarzom, wszystko byłoby jasne.
~co ja pacze 15-01-2017 14:04
Opluwajcie sobie dalej Orkiestrę, a Orkiestra wciąż gra i grać będzie, bo skoro przez 25 lat ją słychać, to dowód na to, że ma dobrego dyrygenta, a jeśli jej słuchać nie chcecie, zawsze można iść do kina...na Smoleńsk na przykład. Tam możecie sobie podładować akumulatory totalnym absurdem. Zdrówka życzę, byście czasem nie musieli korzystać ze sprzętu WOŚP-u.
~@co ja pacze 15-01-2017 14:22
Nikt nie "opluwa" tylko pyta dlaczego ktoś stoi ponad prawem, nie respektuje wyroków sądu a jego biznes dostaje gigantyczne finansowanie z kasy państwa.
~do 14.22 15-01-2017 14:26
no i masz problem....
~Mirek56 15-01-2017 14:38
Byłem w kościele na mszy a tam pełno ludzi z serduszkami na sercu do komunii. Można ? Można ! Nawet jakby Owsiak zarobił 1 mln złotych to jest nic w porównaniu z 699 mln jakie macie w szpitalach !
~Do 13:17 15-01-2017 14:49
Ten ksiądz to blać i nic innego. Dziecko robiło temu klesze "konkurencję", bo oni zbierają równolegle na ich zakichany Caritas, tylko nazwa ta ma się nijak do «czynnej miłości bliźniego wypływającej z miłości do Boga w chrześcijaństwie» Do 14:02 i innych niedowiarków i hejterów. Macie wątpliwości co do transparentności WOŚPU? Za mało sprzętu kupiono? Ja sprzęt widziałam w wielu placówkach, szpitalach, ale wieszajcie psy na Jurka Owsiaka dopóty, dopóki sami nie będziecie leczeni tym sprzętem. Tylko podziękujcie Bogu, że tam się znalazł, bo ani PiS ani NFZ nań grosza nie zainwestowali, a od tego zależy los tych, którym użycie tego sprzętu uratuje życie jego samego, jego nowo narodzonego dziecka (nowoczesne inkubatory), najbliższej osoby, krewnego, znajomego...
~pytanie 15-01-2017 14:56
A dlaczego pan Owsiak funduje państwowym szpitalom sprzęt medyczny?
~Księgowa 15-01-2017 15:35
Gdyby podsumować koszty organizacji imprez dla WOŚP to koszty przewyższają ilość zbieranych pieniędzy przez Pana Owsiaka.... Nie daję ani na kościół, ani na Owsiaka. Niestety tu i tu kradną i oszukują do granic możliwości naiwne społeczeństwo... Od kupowania sprzętu medycznego jest państwo i musi to robić z naszych podatków (m.in. dlatego pobierane są podatki). Nie możemy próbować wyręczać państwa z podstawowej roli... Problemem z Owsiakiem jest taki, że z jego Fundacji wyprowadza się dziesiątki milionów złotych do dziwnych spółek/ firm, których państwo Owsiakowie są właścicielami. I to jest prawnie oraz moralnie wątpliwe. Głupstwem byłoby przymykanie oczu na wyłudzenia pieniędzy tylko dlatego, że część datków wykorzystuje się w szczytnych celach...
~--.. 15-01-2017 15:36
Świetna akcja.Brawo orkiestra.Dawałem,daje i będę dawał datki.I nic nikomu do tego hehe.
~ 15-01-2017 16:07
15-01-2017 14:22 | ~@co ja pacze | - to pytanie o WOŚP czy o Kościół Katolicki?
~Taka prawda 15-01-2017 16:16
Pisowskie klechy chyba są zazdrosne, że ludzie dają Owsiakowi na słuszną SPRAWĘ, a nie im do kieszeni na imprezki parafialne ...
~ 15-01-2017 16:36
Jednak gorsze są kodowe klechy! Plują jadem nawet pod tak szlachetną informacją. Każdy komuś coś daje - kodowcy Mateuszowi, katolicy Jurkowi, Caritasowi i dziesiątkom innym Fundacjom a bezbożnicy Browarom :)
~III sort 15-01-2017 16:43
Księgowa to taka co 2+2 = ile sobie pan dyrektor życzy? .>> Nie dają Owsiakowi tylko na zbożny cel czyli dla nas samych.
~III sort 15-01-2017 16:47
Reżimowa TVPis nawet nie wspomnie o WOŚP a Kurskiego kurczy ze złości i Ziemkiewicz pluje jadem
~B+ 15-01-2017 16:52
doIIIsort 16:47 Według Ciebie wszystkie media mają obowiązek informować dzisiaj o WOŚP?Dlaczego akurat ta akcja ma mieć jakieś specjalne względy?
~Do 16:52 15-01-2017 16:59
Bo najwiecej ludzi z efektów tej akcji korzysta?
~III sort 15-01-2017 16:59
Nie ma obowiązku ale jest PRZYZWOITOŚĆ.
~ 15-01-2017 17:05
dzisiaj niedziela, więc pisuary wróciły z kościółków i już opluwają wielką inicjatywę. ciekawe czy będziecie tak pluć, jak w szpitalu skorzystacie ze sprzętu kupionego za pieniądze z orkiestry
~ 15-01-2017 17:09
Może tak rozstrzygniesz który, taki dylemat moralny,bo ja nie potrafię. Znam ludzi, ja ich szanuję, którzy mieszkają w Polsce C, w takiej zapadłej wsi. Emeryci zaangażowani w prace na rzecz parafii, czyli żebrzą -kwestują na rzecz uboższych. ANGAŻUJĄ SWÓJ CZAS A I PIENIĄDZE NP.DOJAZD DO SPONSORA I ŚCIĄGNIĘCIE DARÓW. ALE GDY PRZYJDZIE CZAS PODZIAŁU DÓBR ,PROPORCJE WYGLĄDAJĄ TAK : TEN BIEDNY KTÓRY ANI CZASu,ANI GR NIE ZAINWESTOWAŁ DOSTAJE SIATKĘ WIKTUAŁÓW A ONI NP. aż DWIE SKRZYNKI. CZY TO UCZCIWE CZY TEŻ NIE ?A teraz czy ktoś wie ile w to co robi zainwestował JO? Wygląda na to,że znajomi działacze kościelni i caritasu mają10 razy tyle co beneficjent,niby ten biedny. Jeśli uważasz,że jest to ok, to przyjmiesz również to,że jak JO kupi za 100 tyś. to normalne ,że weżmie1 mln
~do 14.22 15-01-2017 17:14
Dlaczego ? Bo ryba się psuje od głowy... Za poprz. rządów jak i teraz najjaśniej nam panujących.JESZCZE SIĘ DOBRZE NIE NAPRACOWALI A JUŻ SOBIE PŁACĄ, TAKIE MISIEWICZE I KUPA INNYCH PRZYDU TZN WAFLI
~pff 15-01-2017 17:16
Księgowa -zaletą pisowskiej broni, jaką jest sztuka "ctrlc/ctrlp", jest to,że mniej byków w tekście bije po oczach :)Maść na ból 4 liter polecam :)
~Real 15-01-2017 17:30
... A ci dalej swoje. Lepiej "posłuchajta" najlepszego zespołu wszech czasów... póki chłopaki żyją. Naj. vocal, naj. gitara, bass... ale zobaczcie że On gra, a nie nabija do perkusji. Za garami syn B.
~Real 15-01-2017 17:31
https://www.youtube.com/watch?v=fpigDGf6vXM
~~ 15-01-2017 17:33
Można "przepychać" się słownie, każdy ma swoje przekonania. Kto chce pomaga kto nie chce nie pomaga, ale nic nie zmieni faktu , że w naszym szpitalu ratuje się życia ludzkie sprzętem z serduszkami- pomyślcie o tym
~III sort 15-01-2017 17:37
Ludzie zbierają tyle ile klechy wyszarpią od państwa ,bo ICH bóg lubi kase;;http://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/parafia-z-poznania-dostanie-73-mln-odszkodowania-do-tego-odsetki/zy540h5 73 miliony..
~B+ 15-01-2017 17:43
do 17:33 Każdy pomaga czy tego chce czy nie,bo koncerty, happeningi dla WOŚP w większości są organizowane przez samorządy z budżetowych pieniędzy, więc wszyscy robią zrzutkę.
~fr 15-01-2017 17:46
Dawałem, daję i będę dawać. I nic nikomu do tego. Swoje daję.
~pff 15-01-2017 17:59
W W-wie skończyli Acid Drinkers, teraz Hunter.Olowiany Sterowiec poczeka :D Fakt - są najlepsi :D
~do ~f 15-01-2017 18:00
tak darmo?
~zxzxzx 15-01-2017 18:05
On nie chce pokazać faktur, mimo wielu wyroków sądów dlatego, że istnieją różnice między tym co WOSP zbierze a tym co zostaje wydane na sprzęt. Różnice są bardzo duże na przykład w 2012 rok wynosi ona ponad 31 000 000 ( słownie trzydziesci jeden milionów ) W fakturach jest na co zostały te pieniądze przeznaczone i ujawnienia tego prawdopodobnie Owsik się boi. Tu macie spis za wszystkie lata https://pbs.twimg.com/media/C2NTAlPXgAEJAIt.jpg
~do 18:05 15-01-2017 18:28
To koniec PIS już tylko czekać na wybory widać że na 1 szt PIS-o katolika przypada pare normalnych osób. I tak kaczor ci nie da pogłaskać kocura bo ma cie w d... i to co wypisujesz o Orkiestrze.
~Ula 15-01-2017 18:30
Żagań pogonił KOD, brawo Żagań, szukajcie w sieci :))) Brawa dla tych co zbierają na chore dzieci - dziś widziałam młodzież, która marzła i cieszyła się, że zbiera. GWIZDY dla tych co z tych marznących dzieci zrobili sobie źródło dochodu!
~do zxzxzx 15-01-2017 18:32
Tiaaaaa ,wiesz, bo "na youtubie jest " ? Jesteś totalny hahahahah :D
~Jork. 15-01-2017 18:32
Dawałem i dzisiaj dałem. Chodzę do kościoła. I też daje. Ach, jestem PSL- owcem. Czy to coś złego????
~@Jork 15-01-2017 18:42
to nie ma nic do rzeczy. Istotą sprawy jest co się stało z 31 melonami w 2012, 21 melonami w 2011... itd
~B+ 15-01-2017 18:45
Ja chciałbym przestać dawać, ale niestety dopóki samorządy będą sponsorować orkiestrę z moich podatków to niemożliwe.
~Real 15-01-2017 18:46
17:59 no chociaż raz się zgadzamy. https://www.youtube.com/watch?v=_ZiN_NqT-Us Ps. też wrzuciłem do puszki, no i co.... ?
~tio 15-01-2017 18:48
orkiestra,niezły mega przekręt i w zasadzie nie ma się czego czepić.Przecież są namacalne efekty tej zbiórki,serduszka,nowoczesny sprzęt w szpitalach,itd.Ale oto chodzi aby te efekty były widoczne,wtedy nikt nie odważy się pana jąkatego wziąść za d....,bo odrazu jest okrzyknięty zacofańcem pisowcem i mocherem.Mam wrażenie ,że orkiestra i kod to jest to samo.Jedni zbierają kasę rękami ludzi którzy wierzą że robią coś dobrego,a drudzy bronią demokracji ,też rękami ludzi którzy myślą że jej nie mai.Pytanie.Kto ciągie za te sznurki i tak świetnie manipuluje ludzmi.
~Ja 15-01-2017 18:49
Orkiestre wsparlam _ jak co roku, do kościoła ide sie pomodlic jak ksiedza nie ma, na tace nie dam, popieram slowa papieza franciszka, ascetyzm i milosc do. Bliznich - a w kosciele tego nie widze....
~ 15-01-2017 19:20
Pan prezes chce podzielić Polaków. Nie udało mu się. Potrafimy być solidarni. Potrafimy pomagać. Nie dajemy się małemu ,szalonemu człowieczkowi.
~dull of love 15-01-2017 19:20
Ludzie... Orkiestra to jedyne co nas WSZYSTKICH łączy, nie ma drugiej takiej akcji... bez nienawiści, bez obrażania, bez podziału, liczy się tylko wspólne dobro, zaufanie i miłość. I jak dla mnie Owsiak może sobie nawet milion wziąć, zasługuje.
~Real 15-01-2017 19:28
Bardzo, bardzo osobisty numer youtube.com/watch?v=HrjoDYfmyzQ
~do ~dull of love 15-01-2017 19:29
Co się rozdrabniasz,wszystko niech weźmie...Oczywiście nie ma takiej drugiej....źebraniny
~jestem z pisu 15-01-2017 19:33
Jestem z PiS-u, jestem katolikiem praktykującym, kwestuję na rzecz WOŚwiątecznejP. Co mi zrobicie???
~am 15-01-2017 19:41
Do Olek5. A ja mam nadzieję, że kiedyś znajdzie się odważny prokurator i ojca dyrektora rozliczy, gdzie są jego sprawozdania finansowe???
~heretyk 15-01-2017 19:56
Utrzymanie katechetów w szkołach ,przedszkolach kosztuje 1 miliard 300 milionów zł.Rocznie !!Liczcie ;WOŚP zebrał dotąd oko 760 milionów ,20 lat katechezy X 1 300 000 zł ,a Caritas ile zachamęcił z budżetu . Bogu nie potrzebne pieniądze i świątynie w złocie /cielec/ .Czytajcie Biblie w oryginale . Ten rok to rok REFORMACJI 500 lat .Dość panowania papistow.
~wosp 15-01-2017 19:58
Owsiak żeruje na autentycznych emocjach i wszędzie są dzieci. Pieniądze zbierają dzieci dla dzieci i potem dzieci wraz z mamami dziękują za „uratowane życie dzieci”. Banał straszy od świata, niemniej funkcjonuje z zabójczą skutecznością i będzie funkcjonował póki Polacy nie zobaczą jak Owsiak wkłada łapę do puszki, zabiera pieniądze dzieciom i kupuje sobie Land Rovera. http://tinyurl.com/kontrowersje
~ 15-01-2017 20:04
Odwalcie się od Owsiaka nie chcesz dawać to nie dawaj, możesz dać Ojcu Rydzowi ( ten się rozlicza i jest przejrzysty ) ale jak znajdziesz się w szpitalu czy ktoś z twoich bliskich to nie korzystaj ze sprzętu z serduszkiem tylko odmawiaj zdrowaśki tak będzie uczciwie.Pozdrawiam wszystkich grających z Orkiestrą :)
~em 15-01-2017 20:08
Ktoś napisał, że ksiądz przegonił wolontariusza, który kwestował przed kościołem. Proponuję zatem aby kler nie mógł korzystać ze sprzętu zakupionego przez Orkiestrę. No, skoro są przeciw tej akcji... A swoją drogą zachowanie księdza - brak słów. I jeszcze jedno: nie chcesz dać na orkiestrę - nie dwaj ale nie pluj jadem! Tylko czy odmówisz jak będziesz musiał mieć wykonane badania albo zabieg przy użyciu sprzętu zakupionego przez Orkiestrę? A powinieneś, skoro sumienie zabrania ci wrzucić parę groszy...
~B+ 15-01-2017 20:09
To granie na emocjach działa tak:nie dasz na orkiestrę, na biedne chore dzieci nie dasz?!Co z ciebie za człowiek?!Co to za człowiek, który na biedne chore dzieci nie daje?!
~inge 15-01-2017 20:09
Ile tu jadu i złości!Skąd w ludziach tyle nienawiści do innych.Chwalą się,że dają na Owsiaka a zieją nienawiścią do innych. Co wiecie o działalności Caritasu,że tak opluwacie .Działalność Caritasu to systematyczna praca w milionach złotych .Przecież informacja o przekrętach pana Owsiaka jest ogólnie dostępna.Były sprawy w sądzie,bloger "matka kurka"udowodnił te przekręty. Nie chcę wspierać pana Owsiaka ni imprez w Jarocinie więc nie daję ale nie zniechęcam.Ludzie mają swój rozum i dają tam gdzie mają ochotę.Po co ta nienawiść?Co to ma wspólnego z PISem?Cieszę się,z TVN wspiera tę akcję a publiczna TV trochę przystopowała bo dawniej to było nie do zniesięnia.te krzyki,owacje ,histeria,chrypiacy pan Owsiak.Nie można było w niedzielę włączyć telewizora.Teraz jest normalnie.
~Zośka 15-01-2017 20:16
na temat księdza z Bukowca: czy nie rozumiecie parafianie, ze każda złotówka wrzucona do puszki Orkiestry, to złotówka, która mogłaby się znaleźć "na tacy"
~Real 15-01-2017 20:20
Żeby co tam niektórzy za bardzo nie rozmarzyli się ... youtube.com/watch?v=R80lm-GP0s4#t=42.240178
~B+ 15-01-2017 20:21
Gdyby wierzyć tej nachalnej propagandzie to można pomyśleć, że bez sprzętu kupionego przez WOŚP szpitale w Polsce nie są w stanie w ogóle funkcjonować.Tymczasem sprzęt kupiony przez orkiestrę to 0,05% sprzętu kupowanego przez NFZ.
~PARASITE 15-01-2017 20:22
W normalnym Państwie sprzęt do szpitali kupuje Rząd. Jak widać wciąż jesteśmy za murzynami
~ 15-01-2017 20:40
O, widzę że jest opcja wystawiania zaświadczenia na podstawie którego tylko płacący na wośp będą mogli korzystać z opieki medycznej! Wow!!! Czekam na kolejne propozycje!
~rn 15-01-2017 21:11
szczytny cel ale kase trza rozliczac ja robie za dwa koła to on niech terz robi za dwa koła ile zarabia na na fundacji ;;;;;;;;;;;;;;;;;; jebac po i kod
~pff 15-01-2017 21:19
Zanim zaczniesz kogokolwiek j...c rn zajrzyj do słowniczka :) . Kolejny malkontent z 20.40 nie wiadomo,co napisał, bo był łaskaw pominąć wszystkie znaki przestankowe w trakcie budowaia zdania wielokrotnie złożonego :) Szanowni miłośnicy PiS to w większości typy przerabiajace ośmioklasowy program podstawówki w 10 lat :D Pocieszne czesie :)
~ 15-01-2017 21:23
Tym, co piszą o tym, że to sprzęt do szpitali powinien być zakupiony przez NFZ , życzę żeby tylko z tego sprzętu korzystali. Pochodzę z bardzo katolickiej rodziny, ale nie dam na tacę już nawet złotówki.
~Kapitanmaciek 15-01-2017 21:40
Oj marna była organizacja tego rocznego wspierania orkiestry świątecznej pomocy ale jakie miasto taka impreza... Ale krytykujacych to g..wno powinno obchodzic co Jurek czy jego żona maja z tego wazne ze mi uratowało życie i ratuje innym wiec taki pedał co pisze idiotyzmy niech idzie i płaci na radio maryja pisior jeden
~zxzxzx 15-01-2017 21:58
Miasto powinno przedstawić koszty finansowania imprezy. Może się okazać, że znacznie przewyższają wyżebraną kase. Wstępne wyniki z innych miast są bardzo niekorzystne. Chyba udało się osłabić tą UBecką gnide.
~bob 15-01-2017 22:03
Na pochybel PiSuarom !!!!!
~ole! 15-01-2017 22:43
A ja powiem tak: Orkiestra? TAK pod warunkiem wpłacania nie DO PUSZKI a DO KASY FISKALNEJ! KK? TAK pod warunkiem wpłacania nie na tacę a DO KASY FISKALNEJ! NIECH ŻYJE LOTERIA PARAGONOWA!
~papa 15-01-2017 22:49
temu zlodziejowi nigdy
~@^@ 15-01-2017 23:04
Uważam, że to dobrze, że dyskutujemy. W końcu mamy do czynienia z fundacją i akcją społeczna, a nie jakąś sektą, nie? Nawet Clintonowej, kandydatce na prezydenta USA zadawano niewygodne pytania dotyczącej jej fundacji czy Owsiak stoi ponad to? Akcja jest bardzo fajna, przede wszystkim ze względu na zaangażowanie wielu młodych osób. Ale nie powinniśmy tego mistyfikować i robić z Owsiaka Guru. Już on sam się mistyfikuje, 64 latek na jakąś 30-tkę. Przejrzystość w papierach jest najważniejsza, szczególnie jak robi w tym cała rodzina. W końcu dochodzą tu tez pieniądze budżetowe od podatnika!
~omg 15-01-2017 23:13
Trzy strony okropnych komentarzy, ekspiacji, wyznań wiary i niewiary, wreszcie hejtu i prowokacji. I tylko dlatego, że po 24 latach pan Owsiak przeszedł z TVP do TVN! WSZYSCY się zarzekają, że bojkotują TVP ale doskonale się orientują ile sekund czy minut poświęca się tam konkretnym tematom!!! Po 25 latach okazuje się, że Owsiak zbiera kasę, żeby komuś dokopać??? Ludzie, dzieci, młodzieży??? Kto wam z mózgu taką sieczkę zrobił??? Taką szlachetną sprawę jak wspieranie POLSKIEJ służby zdrowia mieszacie z błotem, a ludzi którzy nie chcą w tym uczestniczyć obrzucacie ekskrementami!!! Przecież zbiórka jest DOBROWOLNA!!! Nie można stygmować kogoś komu z wami nie po drodze! Mam nadzieję, że w realu macie więcej rozumu i mniej jadu. OMG
~RAK 15-01-2017 23:50
A z czyjej kasy jak nie podatnikow miasto zafundowalo po 20 godzinie pokaz ogni sztucznych na placu ratuszowym ile ten pokaz kosztowal pieniazkow podatnikow a miasto robi igrzyska po co to i komus nabjac kase za pokaz sztucznych ogni
~pff 16-01-2017 0:22
62 bańki ,a jeszcze nie ma wpływów z aukcji, transakcji elektronicznych i spoza kraju ,idziemy po rekord :D Pisowski hejt zawsze pomaga hahahahahah :D Brawo wolontariusze, brawo ofiarodawcy :D Jesteście niezawodni :D Yeah :D
~do RAK 16-01-2017 0:24
Za swoja komunalna nore nie placisz podatków, wiec nie za twoje,no fear
~taka prawda 16-01-2017 0:33
do @pff...Pewno że rekord. Dali ludzie z 500+. Moje dzieci zbierają od lat i to własnie pod kosciołami dostawały najwięcej do puszki. Póki Owsiak tego nie popsuł swoim hejtem.
~Real 16-01-2017 0:51
youtube.com/watch?v=s9B7hgSztA0 no i spać.
~Duch Gór 16-01-2017 0:52
Uważam to za sukces , biedni zbierali 24 , lata ale na złość władzy wyszli uprzywilejowane grupy pokazać , że mają pieniądze , moje dzieci zbierały wiele lat na mrozie i w deszczu , a dziś się je wyzywa. Od partyjnych choć nigdy nie głosowały z racji wieku.
~WYRZUTEK 16-01-2017 0:57
Nawet tutaj Diabeł peńietruje. :( https://youtu.be/brpx8A6dag8
~do taka prawda 16-01-2017 8:26
Kłamczuszek,z ciebie pisiaczku, nieładnie :D
~xx44 16-01-2017 8:29
Przez 12 lat WOŚP wydała 343 miliony na sprzęt medyczny, to jest o 171,2 miliona mniej niż uzyskała przychodów.
~pff 16-01-2017 9:07
Ani jedna cyfra się nie zgadza kłamczuszku :) Ani lata,ani wydatki na sprzet, ani przychody :) Jeden typek za taką pisaninę już wtopił sprawę w sądzie i teraz wylewa zale po najbardziej śmieciowatych prawicowych mediach,bo te bardziej szanujące się nie chcą go publikować. Co was tak swędzi ? Ludzie chcą, ludzie dają.Im bardziej ujadacie, tym więcej wpada do kasy WOŚP :D :D :D :D :D :D :D
~Taka prawda!!! 16-01-2017 9:07
do 8:26, bezczelny typ jesteś, wiesz?! Dzieci już od wielu lat zbierają, od podstawówki. Po takim całodziennym (czasem zarwana noc) maratonie padają na twarz a w poniedziałek szkoła. Zawsze mnie zastanawiało, po co to w niedzielę urządzać.. kiedyś pod kościołem zbierano najwięcej, serduszek brakowało, teraz przerzucono się bardziej na galerie. Płacz i zgrzytanie zębów będzie, jak wejdzie zakaz handlu w niedziele.
~taka prawda 16-01-2017 9:09
do pff...No widzisz, "dobra zmiana" przekłada się na wszystko, nawet na WOŚP :p :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
~POLAKmały 16-01-2017 9:33
Szanowni Jeleniogórzanie, wrzucając pieniądze do puszek resortowego dziecka, wspieracie głownie jego samego. Tu nie chodzi o żadne chore dzieci!
~ 16-01-2017 9:34
Polska sluzba zdrowia wypiela sie na pacejntow. Uslugi, ktore w NORMALNYCH krajach EU pokrywane sa przez kasy chorych, nie sa w Polsce oplacane. Wiec trzeba zebrac. Dobrze, ze ktos sie tym zajal. Owsiak odwala kawal dobrej roboty.A krytykowac bedziecie dopoki, doputy wam dziecko nie zachoruje i nie skorzystacie ze sprzetu/lekow czy innych rzeczy, ktore sfinansowala WOSP. Wiec cicho siedzcie pisowskie krytykanty. Taki jest kraj- trzeba zebractwem leczyc ludzi.
~pff 16-01-2017 9:38
Albo wylewasz żale na temat mojej bezczelności, albo śmieszkujemy :) Widze problemy z emocjami i lekkie odchylenie socjopatyczne :) I nie wiem za bardzo, o co teraz masz pretensje. W pierwszym poście coś bęłkotałeś (aś?) o hejcie Owsiaka na KK, teraz Ci nie pasuje niedziela, miejsca kwestowania i pora rozpoczynania zajęć w podstawówkach. Opady sniegu to też wina Owsiaka ? Zdecyduj się na temat dyskusji, bo nie wiadomo , o czym chcesz podyskutować ,chyba, że tak ogólnie chcesz pogadać z nudów :D Zakazem bym się nie przejmował, kina,sale zabaw i centra fitness działać będą,a i niektórzy franczyzobiorcy po prostu sami staną za ladami :) Dali radę bez kościołów, dadzą i bez galerii, nie doceniasz siły tego społeczeństwa, które cholernie nie lubi,by mu wkręcać na siłe, co może ,a czego nie .
~do POLAKmały 16-01-2017 9:39
Dokłądnie, tu chodzi o to ,zeby denerwować Pana Prezesa . Wszystko Jemu,naszemu Słoneczku na złość .
~Taka prawda! 16-01-2017 9:56
Nie rozumiesz? A nie możesz po prostu czytać, tak jak zostało napisane? Ktoś mi zarzuca kłamstwo, bo piszę, że pod kosciołem dzieci zbierały (kiedyś) najwięcej. Stwierdzam tyko fakt, a nie wylewam żale. Proste? Stwierdzam tez fakt, że kwestowanie w niedzielę to dziwny czas i że po galeriach zbierani najwięcej, Też fakt, nic więcej! To, piękna akcja (dzięki Polakom, szczególnie młodym) - zostaje jednak i d e o l o g i c z n i e i nie tylko wykorzystana przez Owsiaka...tak, o to mam żal do tego pana w czerwonych portkach.
~Real 16-01-2017 11:05
Kiedyś to miałem pióra, koledzy wczorajsi, ale Real trzyma fason ... youtube.com/watch?v=_W7wqQwa-TU
~Odpierniczcie się wreszcie 16-01-2017 12:21
od Jurka Owsiaka. Z choinki się urwaliście? Organizacja zbiórki pieniędzy, wykonanie puszek, wydrukowanie naklejek - serduszek, przygotowanie identyfikatorów, smyczy, na których są zawieszone, organizacja licytacji, koncertu na finał w wielu miastach w Polsce, sztab ludzi, z czego nie wszyscy są wolontariuszami - za to wszystko trzeba zapłacić!!!! Większość zebranych środków przeznaczana jest na zakup sprzętu medycznego, podczas, gdy inne organizacje przeznaczają na właściwy cel tylko ułamek zebranych pieniędzy, a w dodatku mamią ludzi. WWF zbierał pieniądze na ratunek wilków - tymczasem liczebność wilków wzrasta. To pierwszy przykład z brzegu, jak można nabierać ludzi i wzbudzać ich litość, tak samo, jak organizacje zbierające na studnie wody pitnej w Afryce, na biedne dzieci...
~Do pff 16-01-2017 12:25
Święta prawda! PiS szczeka, karawana jedzie dalej, a Owsiak bije kolejny rekord :)
~ 16-01-2017 12:51
od trzech dni wzywam pisiorów do osądu moralnego kwestii: Znam ludzi, ja ich szanuję, którzy mieszkają w Polsce C, w takiej zapadłej wsi. Emeryci zaangażowani w prace na rzecz parafii, czyli żebrzą -kwestują na rzecz uboższych. ANGAŻUJĄ SWÓJ CZAS A I PIENIĄDZE NP.DOJAZD DO SPONSORA I ŚCIĄGNIĘCIE DARÓW. ALE GDY PRZYJDZIE CZAS PODZIAŁU DÓBR ,PROPORCJE WYGLĄDAJĄ TAK : TEN BIEDNY KTÓRY ANI CZASu,ANI GR NIE ZAINWESTOWAŁ DOSTAJE SIATKĘ WIKTUAŁÓW A ONI NP. aż DWIE SKRZYNKI. czyli 1;10' Tam w poprz. art niejaki xx44 podaje: w 12 lat wydano na sprzęt 343 mln, zostało JO 171 mln( ufam,ze dane nie są wyssane z palca ). Czyli pi razy drzwi 2:1. I co wy pisiory na to ?I kto powiedział,że ktoś kto prowadzi fundację jakąkolwiek ma robić to za darmo ? Oj pisiorki pisiorki, zazdrośc jest grzechem główn
~Do pff 16-01-2017 13:11
Święta prawda! PiS szczeka, karawana jedzie dalej, a Owsiak bije kolejny rekord :)
~Real 16-01-2017 14:58
Po paru latach... youtube.com/watch?v=Lli99OmkPwM#t=344.468917
~RAK 16-01-2017 20:05
DO >PFF Nie pisz głupot siedz w swojej norze i patrz jak pada snieg

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Listy eurokandydatów

Jubileusz koła PTTK

Konferencja PiS: Wybory i lokalne połączenia

Powiat się promował

Świętowali nasi strażacy

Sonda

Wg. rządu najlepiej zarabiający mają finasować 500+ dla osób niepełnosprawnych. Czy to jest słuszne?

Oddanych
głosów
380
Tak
34%
Nie
61%
Nie mam zdania
6%