MenuZamknij

WIADOMOŚCI

SPORT

Jeleniogórskie fotoradary zbierają żniwo

Wiadomości: JELENIA GÓRA/ region
Piątek, 27 sierpnia 2010, 8:01
Aktualizacja: 8:02
Autor: Angela
Fot. Angela
Uwaga kierujący! Jeleniogórski fotoradar po kilkutygodniowej naprawie, znowu odmierza prędkość kierowcom z zamontowanych w różnych częściach miasta fotomasztów. Mimo ostrzeżeń policji, urządzenie już zebrało spore żniwa. Najczęściej utrwalanymi na zdjęciach i karanymi mandatami są kierowcy z Jeleniej Góry.

Tylko rozwaga, ostrożność i zachowanie zgodne z przepisami może ustrzec kierujących przed otrzymaniem mandatu i punktów karnych. Na jeleniogórskich ulicach stosowania się do ograniczeń prędkości znów strzeże fotoradar montowany zamiennie w poszczególnych fotomasztach w mieście. Natknąć się na niego można m.in. przy Alei Jana Pawła II, ulicach Wolności, Wrocławskiej, Spółdzielczej czy Wincentego Pola.

- Kierujący muszą liczyć się z tym, że w przypadku przekroczenia prędkości zostaną utrwaleni na fotoradarze, a następnie ukarani mandatem karnym. Mimo, że fotoradar działa już w Jeleniej Górze od dłuższego czasu, a miejsca, w których są usytuowane fotomaszty znają już chyba wszyscy jeleniogórscy kierowcy – nadal najwięcej zdjęć wykonywanych jest właśnie miejscowym kierującym. Należy też pamiętać, że fotoradar może pracować w dwóch kierunkach. Jeleniogórska drogówka kontroluje zmotoryzowanych również przenośnym fotoradarem, który ustawiany jest na odcinakach pomiędzy fotomasztami. Kierujący bowiem często zwalniają przed fotomasztami, a po ich wyminięciu gwałtownie przyspieszają – mówi podinsp. Edyta Bagrowska, oficer prasowy Komendy Miejskiej Policji w Jeleniej Górze.

Policja apeluje więc o rozwagę i ostrożność. Przypomina też, że najczęstszymi przyczynami wypadków i kolizji są brawura, nadmierna prędkość i alkohol. Przykładem są dwa zdarzenia z ostatniego tygodnia z Jeleniej Góry i Kowar. Pierwszy zakończył się śmiercią kierującej, a drugi ciężkimi obrażeniami ciała.

Ogłoszenia

Czytaj również

Śmierć w hotelu w Karpaczu (aktualizacja)

Wypadek przy baniakach  

Pożar pustostanu w Kowarach

Komentarze (59) Dodaj komentarz

gwiazdeczka 27-08-2010 8:47
Oj mnie złapali na ten ręczny radar "suszarkę".....ale Pan ze srebrnego mondeo kombi się nie zatrzymał do kontroli i Policja pognała za nim w pościgu więc mnie się upiekło. Pomimo tego -była to dla mnie przestroga duża i już nie przekraczam prędkości.....(staram się).
~diabelek 27-08-2010 8:51
... autorka zapomniała wspomnieć w artykule, iz wpływ na ilość wypadków ma także stan dróg, błędnie zaprojektowane skrzyzowania i brak czytelnego układu komunikacyjnego miasta ... skoro 50% uwagi kierowca poswieca na omijanie dziur i wypatrywanie innych drogowych niespodzianek ...?... na "prowadzenie pojazdu" pozostaje mu juz jedynie 50% uwagi ... predkość brawura alkohol - oczywiste, choc na bezpiecznych drogach pozostaje wiekszy margines bezpieczeństwa, nawet dla jadących wolno ostrożnie na trzeźwo. A FOTORADARY W J.G. ? JAK WSZYSCY CHYBA ZAUWAZYLI, STOJA W MIEJSCACH NAJMNIEJ KOLIZYJNYCH, ZA TO O NAJWIEKSZYM PRAWDOPODOBIEŃSWIE ZŁAPANIA JAK NAJWIEKSZEJ ILOŚCI "FOTEK" . W niemczech i nawet w wielu polskich miastach i wioskach fotoradary stoja przy szkołach, miejscach niebezpiecznych itp, u nas na "prostych" i nieskomplikowanych drogach, szczególnie wylotówkach. POWÓD? Fotoradar, jako ze kosztuje, MA ZARABIAĆ, a NIE PILNOWAĆ BEZPIECZEŃSTWA i chyba wszyscy kierujacy z tym sie zgadz
~diabelek 27-08-2010 8:57
... innymi słowy, na jadacych "setką" na Różyckiego czy Korczaka (!!!na 40-ce!!!) nie ma bata, natomiast Wolnosci koło młyna towarzystwo ciagnie sie po prostej około 50-ki ... inaczej? ... fotoradar jako źródło dochodu dla miasta (no i firm obsługujących naturalnie) niczego do bezpieczeństwa na drodze NIE WNOSI ...
~diabelek 27-08-2010 9:02
... jest pomysł !!! wszyscy mieszkańcy zdejmują przednie tablice, zgłaszaja ich kradzież i jeżdżą jak chcą !!! powód ??? wydanie nowej tablicy jest znacznie tańsze niz mandat za przekroczenie, a i "czas to pieniądz" ... czy namawiam do łamania przepisów ??? zdecydowanie nie ... natomiast do walki z głupota i pozoranctwem ??? zdecydowanie tak ... !!!
~ 27-08-2010 9:03
Wyminięciu? jako, że to stoi w miejscu to winno być, minięciu...
~tomekkk 27-08-2010 9:04
Ja kieruję i się z tym nie zgodzę - do pilnowania bezpieczeństwa jest Policja. Fotoradar ma łapać cwaniaków, którzy mają w (głębokim poszanowaniu) przepisy dotyczące ruchu drogowego. Jeśli stan nawierzchni jest fatalny (z tym przecież nikt się nie będzie sprzeczał), to TYM BARDZIEJ należy ściągnąć nogę z gazu, aby dostosować prędkość do panujących warunków. Kolizyjność a lokalizacja fotoradaru?! Chciałbyś aby stały na lewoskrętach, czy o co Ci chodzi? Fotoradar ma wychwycić przekroczenie prędkości (a nie wymuszenie pierwszeństwa) i powinien stać tam, gdzie kierowcy albo zapomnieli, że są już w terenie zabudowanym, albo widząc prosty odcinek drogi myślą, że są już na autostradzie. Jeśli ktoś "ma jaja" jeździć sobie szybko po mieście, to niech ma tyle honoru/odwagi aby ponieść tego konsekwencje! I tyle - żadnego pobłażania, narzekania, czy teorii spiskowych: prawo jest po to aby go przestrzegać, a że klasycznego "polaka" trzeba złapać za rękę, to stawia się fotoradary. (Odrębny temat
~PIMPEK 27-08-2010 9:06
Jazda bez przedniej tablicy jest wykroczeniem !!! Ponadto brak przedniej tablicy powoduje, iż pojazd nie będzie spełniał wymogów dopuszczenia go do ruchu i za to zabiorą dowód rejestracyjny :))) i po trzecie zgłoszenie przestępstwa które nie miało miejsca podlega karze do lat 3 !!!!
~a do Tomekkk 27-08-2010 9:13
czyli, jazda zgodnie z przepisami, a pominieciem zdrowego rozsądku ... czyli Cieplice - Jelenia Góra jakieś 10 kilometrów i od "fampy" do "ronda" jakies 40 minut . tomekkk-u, masz racje, ale jedynie w przypadku, gdy miasto da sie obwodnicą "objechać", a nie w przypadku, gdy "obwodnica" jest zestawem skrzyżowań co 200-500 metrów ... napisze inaczej: Jelenia Góra-Zgorzelec-Koln: JG-ZG 100km-2godz, ZG-Koln 700km-5godz. / JG->Olsztyn 600km 7do14 godz, odpowiednio niezgodnie i zgodnie z przepisami. Choc czasem z sercem na ramieniu ... niestety
~diabelek 27-08-2010 9:24
... i wbrew pozorom, popieram prace policji i istnienie fotoradarów ... tylko chcialoby sie mieć odczucie, że pilnuja bezpieczeństwa w miejscach niebezpiecznych, a nie wyłapuja sponsorów ... GDYBY radar na wolności stał przy MZK/MPGK proponowałbym MeDaL dla pomysłodawcy ... ktos zaoponuje ? może statystyka wypadków przy "Młynie BB" i przy MPGK ilość zciętych latarni ... KTO NAPISZE TERAZ, ŻE FOTORADAR PILNUJE -NAJNIEBEZPIECZNIEJSZEGO-MIEJSCA- ???
~diabelek 27-08-2010 9:30
... i wbrew pozorom, popieram prace policji i istnienie fotoradarów ... tylko chcialoby sie mieć odczucie, że pilnuja bezpieczeństwa w miejscach niebezpiecznych, a nie wyłapuja sponsorów ... GDYBY radar na wolności stał przy MZK/MPGK proponowałbym MeDaL dla pomysłodawcy ... ktos zaoponuje ? może statystyka wypadków przy "Młynie BB" i przy MPGK ilość zciętych latarni ... KTO NAPISZE TERAZ, ŻE FOTORADAR PILNUJE -NAJNIEBEZPIECZNIEJSZEGO-MIEJSCA- ???
~ 27-08-2010 9:54
dobrze napisane...po kilkutygodniowej naprawie...ale można by jeszcze dodać że uszkodzony był dobrych kilka miesięcy:) to i ludzie sie przyzwyczaili:)
~syty zenon 27-08-2010 9:55
Olać fotoradary i taksię nie przyczyniają do zmiejszenia liczby wypadków,a jedynie do pustek w portfelu
~swój_ 27-08-2010 9:59
Panów z drogówki zapraszamy do Cieplic, przerażenie ogarnia na to co wyprawiają kierowcy aut, motorów i quadów na Cieplickiej, Cervi, Pułaskiego! Nieważne czy to dzień czy noc, a patroli brak!
ebee 27-08-2010 10:12
Diabelek ma 100 % racji. Niestety fotoradary stoja w Jeleniej Górze wyłącznie tam gdzie jest szeroko i bezpiecznie. Tam gdzie naprawdę trzeba zredukować prędkość i tam gdzie dochodzi często do wypadków fotoradarów nie ma. Niestety w Jeleniej Górze policja stawia na propagandę i wyniki finansowe. Faktyczne bezpieczeństwo spada na drugi plan. EBEE
~galla 27-08-2010 10:22
wszystkie boczne uliczki naszego miasta to dopiero daje nam darmowe ogladanie rajdow samochodowych, tam dopiero sie dzieje pisk opon ruszanie z kopyta i ta adrenlinka przy szybkiej jezdzi na krotkim odcinku i hamowanie ze az samochod deba staje, no i te wieczorne i nocne wyscigi po ul slowackiego. ten ryk rozpedzajacego sie motocykla na tej ulicy, ale pocieszam sie ze niedlugo zima i bedzie jakis czas spokoj , bo policja tlylko czsami w poludnie ale co tam policja w poludnie wieczor sie liczy i noc
~diabelek 27-08-2010 10:30
... wiedziałem, ze małą wojenke wywołam, a dziekuje choć jednej osobie za przyznanie choć odrobiny racji ... a wg powyzszych komentarzy: gdyby na polskich drogach "dostosować predkość itp do warunków panujących na drodze" to zapewne w wielu miejscach ruch by zamarł zupełnie! ... jak z przebudową skrzyzowania J.P.II i Grunwaldzkiej: 2-3 miesiące roboty, kupa kasy i... nie zmieni sie nic, a wystarczyłoby obszerne rondo. ale kto by pomyslał, że główny wezeł na drodze przelotowej w JG, z marketami i stacjami paliw bedzie tak obciążony ruchem...?? ewenement! ale zawsze na każdej dojazdówce mozna postawić "30" i policjantów, bedzie bezpiecznie ... chociaż na "zielone" poczekamy z 15 minut z kazdego kierunku. a, i radar w tym miejscu niepotrzebny, szybko sie nie pojedzie, a jak juz, różnice poziomów nawierzchni na skrzyzowaniu same ukażą "sprawcę". a co do różnic poziomów nawierzchni przepisy istnieją. więc jak ktos cos urwie... sprawe ma wygraną ...
~ 27-08-2010 10:46
rondo byloby najlepsze ale na nim firmy budowlane nie zarobia milionow. Uczciwa firma moglaby postawic rondo w tydzien za 50 tys zl.
~Ja Szczupak 27-08-2010 10:46
– Wczoraj jechałem tędy, tego fotoradaru jeszcze nie było. – Tak mówicie? A gdyby tutaj staruszka przechodziła do domu starców, a tego fotoradaru wczoraj by jeszcze nie było, a dzisiaj już by był, to wy byście staruszkę przejechali, tak? A to być może wasza matka!
ebee 27-08-2010 10:48
Niestety nikt takich jak diabelek, czy ja w tym mieście się nie zauważa. Wczoraj byłem w Niemczech. Tam się jeździ przepisowo. Ale w terenie zabudowanym na głównych drogach nawet jednojezdniowych podnosi sie prędkość do 60- 70 km/h. W jeleniej Górze na dwujezdniówkach z pasem zieleni nawet wymusza się 50- tkę i stawia fotoradary. Nie dziwię się braku poszanowania chorego prawa drogowego stanowionego przez niekompetentnych urzędników. EBEE
czart 27-08-2010 10:52
Jak zwykle prawda leży po środku a winne są obie strony. Żona i teściowa. Wszędzie szukają jeleni i stawiają fotoradary w takich miejscach, żeby były efekty. Bo w jakiż inny sposób zmierzyć skuteczność policji jeśli nie efektami. Łatwo jest też zaatakować źle zaparkowany samochód i złapać pijanego rowerzystę. Statystyki od razu idą w górę. A że bezpieczniej wcale dzięki temu nie jest... Płaćmy po prostu haracze w postaci podatków, ubezpieczeń, akcyz i patrzmy jak nasze pieniądze są marnotrawione.
~iko 27-08-2010 10:56
brak tabilicy to pikus... bo jeszcze jest naklejka na szybie..:)
czart 27-08-2010 11:11
Jak zwykle prawda leży po środku a winne są obie strony. Żona i teściowa. Wszędzie szukają jeleni i stawiają fotoradary w takich miejscach, żeby były efekty. Bo w jakiż inny sposób zmierzyć skuteczność policji jeśli nie efektami. Łatwo jest też zaatakować źle zaparkowany samochód i złapać pijanego rowerzystę. Statystyki od razu idą w górę. A że bezpieczniej wcale dzięki temu nie jest... Płaćmy po prostu haracze w postaci podatków, ubezpieczeń, akcyz i patrzmy jak nasze pieniądze są marnotrawione.
~OLO 27-08-2010 11:34
GWIAZDECZKATO TEN GOLF TAK SZYBKO JEŹDZI
Piipi Jelonkowa 27-08-2010 11:36
~NAJbardziej to .. boję*się ! .. nie żywego Pana Policjanta stojącego na trasie do Zgorzelca !
~ 27-08-2010 11:38
Nasze fotoradary z bezpieczeństwem nie mają za dużo wspólnego. Kiedyś widziałem jak stali z przenośnym fotoradarem na poczatku estakady w strone Zabobrza. Dwa pasy , zero przejść dla pieszych a Policja zrobiła akcję i zarobiła. A wystarczyło stanąć np: na Różyckiego, Kiepury tyle samo by zarobili, a bezpieczeństwo by się poprawiło, ale po co na estakadzie wygodniej. Albo ta 50 na obwodnicy, masakra. Czasami odnoszę wrażenie że te dowcipy o Policjantach mają dużo sensu. P.S. A widzieliście może kiedyś żeby Policjant zatrzymał BMW, Audi z "łysym" za kierownicą??
~jajanek 27-08-2010 11:58
dlaczego nie było ogłoszenia,że radarów nie ma!!!!!!!!!!! :)
~diabelek 27-08-2010 12:00
... łysi za kierownica, to po 1-go Maja jeżdżą 70-ka, bo Srasz Mięńska w tym czasie wlepia mandat dziadkowi na Bankowej za zle parkowanie ... i widze pozytywne głosy !!! Może Ci z policji, którzy te Jelonke śledzą, zrobia coś w kierunku bezpieczeństwa. PROSTA ZASADA MOWI, ŻE IM ZDROWSZE ZASADY, TYM MNIEJ CHCE I OPŁACA SIE JE LAMAĆ. oczywiście zawsze znajdzie sie samobójca, grzejacy ile fabryka (lub ile po 15tu latach zostało) dała, ale znakomita wiekszość łamiacych przepisy jeździ szybko, co nie znaczy, że są wszystkiemu winni. Najczęściej jeżdżący szybko na stałe, hamują tam, gdzie sytuacja tego wymaga. i jada 30 na 50-ce, jesli trzeba. wystarczy podjechać do "stolicy" i spróbowac przez miasto jechac "50" ...
Tomy M. 27-08-2010 12:00
Dlaczego fotoradar na Wolności nie jest zamontowany przy MPGK?!!! To tam dochodzi do wypadów! Nie słyszałem NIGDY aby koło młyna na Wolności był JAKIKOLWIEK wypadek. Podobnie sprawa wygląda na Spółdzielczej, wypadki zdarzają się tam na wysokości stacji Orlen, a nie na prostej szerokiej drodze obok Kryszaka.
~diabelek 27-08-2010 12:08
... jednym slowem, cala ta dyskusja, nie ma sensu, gdyz pomijajac nielicznych "dawców organów" większość kierowców po prostu musi sobie radzic w takich warunkach, jakie są. skoro planiści sa nieudolni, służby drogowe także, prace na drogach trwaja miesiącami, to dziwi, że jada szybciej, gdy to możliwe i bezpieczne ?? a co do krzyżowki J.P.II i Grunwaldzkiej, niech teraz, około południa w piatek ktos spróbuje przez nie przejechać. a ileż tam nowych znaków, sygnalizatorów, czujników. pewnie wystarczyłoby z tej inwestycji na rondo z czterema znakami i jeszcze na przejscia dla pieszych podziemne lub napowietrzne ... Przeciez to obwodnica miasta, a nie osiedlowa uliczka ...
~diabelek 27-08-2010 12:18
... a zastanawia mnie jeszcze, jak to jest, że policja pojawia sie w miejscach, w ktorych do wypadku doszło ... i pilnuje predkości ... niby wszystko OK, niby robią swoje, tylko... wypadki na Wolności, sczególnie te śmiertelne, jak z motocyklistą, spowodowane były wymuszeniem pierwszeństwa ... a predkość może wzmogła skutki, ale powodem nie była ... NIKT SIE NIE ZASTANAWIA PRZYPADKIEM, JAKI WPŁYW NA BEZPIECZEŃSTWO MAJĄ KRZAKI I METROWA TRAWA, ROSNĄCA NA NAROŻNIKACH PRZY WYJAZDACH Z BOCZNYCH ULICZEK ? Policja ściga i kasuje kierowców, ale skoro ma PORZĄDKU PILNOWAĆ, to dlaczego nie pilnuje zarzadców drogi i okolicznych (przyległych) terenów? Bo tak jest łatwiej, i włodazowie miasta mniej maja problemów? Jeszcze raz nawiązanie do zachodnich sasiadów: w 30 minut po zgłoszeniu, ze na (OSIEDLOWEJ!) drodze jest pęknieta pokrywa od studzienki telekomunikacyjnej, około 20-tej godziny, pojawia sie samochód służby drogowej? a u nas dziury, czy powyginane znaki stoja sobie w najlepsze. Może kiero
~diabelek 27-08-2010 12:27
... taki świat i polskie realia, że mamy to, co sobie wywalczymy ... !!! ... Policja tez zacznie świat widzieć inaczej, gdy bedzie zasypana zgłoszeniami przeszkód na drodze, może wreszcie POSTARAJĄ SIE ZAPEWNIĆ BEZPIECZNE DROGI, po których bedzie mozna poruszać sie komfortowo, bezpiecznie, a prędkość dostosowana do warunków drogowych, będzie rozsądna i PRZEZ WSZYSTKICH RESPEKTOWANA. taki kraj, zawsze winien jest ten na "najnizszym szczeblu", czyli kierowca. TRZEBA WALCZYĆ O SWOJE, inaczej "płacz i płać", a chłopcy z radarem w Maciejowej bedą sobie w słoneczku pałaszowali pasze z McDonalds'a i przy okazji kogoś "złapią" ...
~g.niedzielny 27-08-2010 13:27
aż w mieście piszczy, żeby budować ronda... to zdaniem wielu ekspertów jedno z najlepszych rozwiązań do stosowania w newralgicznych punktach miasta... może ktoś wreszcie w mieście zajmie się analizą tego problemu? Jest parę miejsc gdzie małe ronda spokojnie można byłoby wybudować: Bankowa / Wolności (kiedyś tam było, jeśli ktoś to jeszcze pamięta); Sobieskiego/Podwale/Wyszyńskiego; Podwale/Mostowa/Os Robotnicze no i oczywiście na skrzyżowaniu JP2 z Mostową i Grunwaldzką... Ronda mają to do siebie, że wymuszają zmniejszenie prędkości samochodów... ale dzięki temu ruch jest płynny bardziej bezpieczny. Gość niedzielny BTW ...Piipi policjanta z kartonu, z taką samą jego furą, już dawno nie ma przy drodze, został tylko w jego miejscu samotny maszt na fotoradar...
~tomekkk 27-08-2010 13:39
Nie porównuj PL i Niemiec, bo tam społeczeństwo ma inną kulturę i podejście do prawa. U nas JEDYNYM sposobem jest dowalenie takich mandatów, jak w Wielkiej Brytanii czy Francji, gdzie maksymalne mandaty za przekroczenie prędkości sięgają od kilku do ponad 20 tys. zł, a nie jak u nas (chyba) 1000zł bez względu na to, czy przekroczysz o 70 czy 150km. Jak wspomniałem - jeśli ktoś jest "kozakiem", to niech wyskakuje z pieniędzy. Lokalizacja radarów na bocznych uliczkach? W Polsce?? Daje im tydzień, góra dwa i albo zostaną całkowicie zdemolowane, albo zdemontowane na złom. Porządku na drogach pilnuje drogówka (a nie POLICJA - to bardzo szerokie pojęcie), a żale dotyczące kierujcie do zarządców dróg. Stan dróg mamy jaki mamy i zakichanym obowiązkiem jest dostosować się do takich warunków, a nie jechać swoje bez względu na wszystko ("bo w Niemczech można"). Jeśli chodzi o mnie, to może jeden z drugim rozkwasić się na pierwszym lepszym drzewie mając 100 na liczniku - problem w tym, że zazw
~diabelek 27-08-2010 13:52
kultura jazdy oczywiście, DE i PL to dwa światy. ale jesli chodzi o infrastrukture także. p.Tomekkk-u, żale kierujemy, gdzie?, do stróży prawa oczywiście, "kolor czapki" nieistotny... w niemczech tez nie mozna. ale tam, za miastem, większość jedzie ile może, tzn ile potrafi. w miescie owszem, chociaż też mało kto po centrum jedzie 50, w wioskach oczywiście, a obwodnicami 90-110, minimum.
~diabelek 27-08-2010 14:02
a może tak np na KORCZAKA za rossmann'em koło NFZ, gdzie jest "40" i chyba jedno z najniebezpieczniejszych przejść dla pieszych, zamontować kamerę, nawet specjalnego człowieka przy niej posadzić. i powiesić fotoradar ! daje głowę, że "żniwa" byłyby bardzo urodzajne, a o ile bezpieczniej! ale nie chce sie. Za to kierowcom w tym miejscu się chce, bo wiadomo, że wąsko i żaden patrol z suszara sie nie zaczai ... a może spróbować ?? ja byłbym zdecydowanie ZA !!!
~Grześ 27-08-2010 14:39
do ~diabełka Czytam i podziwiam. I szczerze popieram. Zgadzam się z każdym słowem i oby tylko dało się w życiu " zastosować Twoje przemyślenia.
~diabelek 27-08-2010 14:42
a dziekuję -Grześ.u
~knowhow 27-08-2010 14:46
http://www.speedcam.co.uk/gatso2.htm
Piipi Jelonkowa 27-08-2010 14:46
..radiowóz jego jest równiż SZTUCZNNY ! ~Polecam trasę Zgorzelec-Jelenia Góra .. tam stoi *ten Miś !
~do Piipi 27-08-2010 14:49
... no grubasek z niego ... jak malowany ... z natury ...
~g.niedzielny 27-08-2010 15:05
~Piipi tak jak napisałem wcześniej, nie ma już tego kartonowego postrachu kierowców przed Zgorzelcem, stoi tam teraz tylko fotoradar.
ebee 27-08-2010 15:15
Diabelek, Tommy, Grześ i ............EBEE. Już jest nas kilku, zauważających absurdy. Czy mamy szansę skutecznie zawalczyć z oczywistymi idiotyzmami, autorstwa nieudolnych i niekompetentnych decydentów jakie się dzieją na jeleniogórskich ulicach, przy aprobacie policji i podobnych służb. Służby te zawsze winią i karzą kierowcę czy pieszego. Decydent za największą nawet głupotę nie odpowiada , biorąc często niemałe pieniądze. Pozdrawiam, EBEE
~maczek 27-08-2010 17:19
panów z drogówki zapraszam do sobieszowa koło stadionu i koło przedszkola setka nie schodzi z zegarów dawców
~ 27-08-2010 17:23
kidyś załatwie te fotoradary ,już mam plan jak się ich pozbyć ,kwestią czasu pozostaje wporawadzenie go w życie ;]
~ 27-08-2010 18:24
Z oględzin zdjęć, jakie zapodał nam niejaki Knowhow, jasno wynika, że te fotoradary są wadliwe i często ulegają zapłonom. W związku z czym, nasuwa się pytanie: Czy aby te fot.radary, nie są zagrożeniem pożarowym?
~do 10,56 iko 27-08-2010 20:32
Na naklejkę na szybie też jest pomysł.Nie będę podpowiadał publicznie co i jak można zrobić.Bo nie chce aby smutni panowie mieli zajęcia .niech walczą z białą śmiercią lepiej.Szerokiej drogi i zepsutych masztów wam ...
~Niech żyją! 27-08-2010 20:43
Wieczna cześć i chwała bezimiennym bohaterom , którzy w trudzie zamalowują obiektywy fotoradarów. NIECH ŻYJĄ, NIECH ŻYJĄ!!!!
Piipi Jelonkowa 27-08-2010 20:56
~Gośćiu Niedzielny .. chyba chcesz mnie *OSZUKAC ! .. *on jeszcze stał na początku sierpnia na "swoim" starym miejscu ! Chyba,że te żywe *Myśiaki .. dowalili mu roboty i ma teraz ..oryginalny radar !!
Piipi Jelonkowa 27-08-2010 21:08
~Gośćiu Niedzielny .. chciałam napisac "miśiaki" ! ..*brrrrrrrrrrrrr łapki moje *dzwnie drrrrrrrgają !
~Ło matko! 27-08-2010 21:55
Pipi Tty durna istoto. Zgadaj się ze swoimi adoratorami na jakichś "gadułach" i przestańcie wreszcie pieprzyć. Żadnych mądrych komentarzy dotyczących artykułów , tylko debilna pisanina.Zamknij się wreszcie kretynko , albo zacznij pisać wtedy , gdy masz coś do napisania. Jeszcze większymi baranami są Ci wszyscy, odpisujący tej idiotce.Tylko dzięki Wam ta walnięta w mózg "pipi" istnieje. Nie piszcie do niej , tylko na temat , to może wreszcie ta klawiatura specjalnej troski zmądrzeje.Chociaż wątpię.
~pytanie 27-08-2010 22:49
jak w dwie strony jak na zdjeciu musi byc kierowca ? chyba ze sie przepis zmienil
rymcycymcy 27-08-2010 22:50
Raz mnie cyknęli i przysłali do domu :) ...a żona z pytaniem ..."kto tam obok siedzi !!!" ...i wogóle nie była zainteresowana tym, że pobiłem swój poprzedni rekord prędkości w obszarze zabudowanym :) ...kobiety są dziwne, nawet nie pogratulowała ! ;)
teessi 28-08-2010 6:02
Piipi Jelonkowa, a co to są "miśiaki"?
teessi 28-08-2010 6:10
I co, Piipi Jelonkowa? Nie miałam racji co do...., no wiesz........;-)
teessi 28-08-2010 7:50
Do 27-08-2010 21:55 | ~Ło matko - A nie zauważyłeś, że Ty, no ... jakby również ... zaliczasz się do tych, których wymieniłeś w swoim komentarzu?;-)
Piipi Jelonkowa 28-08-2010 10:04
~Teessi .. to po prostu okreslenie odnoszące się do *Fajnaych *Policjantów !
Piipi Jelonkowa 28-08-2010 10:40
~Teessi .. - "Wybacz,wszystkim i wszystkiemu ..NAWET kroplom deszczu ..kiedy pada a ty nie masz kapelusza i mokniesz" - to taki wymowny dialog z pewnego filmu,a do którego .. dorzucę również i moje słowa: ..wybacz kroplom deszcz,które uderzając o szybę zakłucają ..Twoją ciszę ! ~TEESSI .. NIE interesuje mnie,co *on ma w domu idę do ludzi z .. wybaczeniem !
teessi 28-08-2010 19:28
Pi, zwróciłam tylko uwagę. Przepraszam, jeśli dotknęłam. Właśnie po takich wypowiedziach zauważyłam, to co już dawno zauważyłam. To STĄD wiem... Znikąd więcej. Pozdrawiam.
Piipi Jelonkowa 28-08-2010 23:47
~Teessi ..nie ! ..nie bylo °smutnego dotyku ! ~Widzisz ? .. lubię Ciebie za Twoją mądrość,a jego za ciepłą radość i ..LUBIĘ równiez do Was się "przytulac" tak po prostu ..słowem !

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Paser został zatrzymany

Byłeś świadkiem tego wypadku? Zadzwoń!

Tragiczna śmierć nastolatka

Niebezpieczne wyzwania

Dachowanie w Kowarach

Sonda

Miejscowości turystyczne bez zakazu handlu w niedziele?

Oddanych
głosów
306
Tak
61%
Nie
36%
Nie wiem
3%