MenuZamknij

WIADOMOŚCI

SPORT

Jelenia Góra zakorkowana – w związku z Tour de Pologne

Wiadomości: Jelenia Góra/region
Poniedziałek, 9 lipca 2012, 12:24
Aktualizacja: Środa, 11 lipca 2012, 7:50
Autor: Angela
Fot. Agrafka
Trwają przygotowania do 69. Tour de Pologne, które jutro (10.07) rozpocznie się w stolicy Karkonoszy. Dzisiaj (9.07) od rana wiele jeleniogórskich dróg jest zakorkowanych, cześć z nich zostało też wyłączonych z ruchu. We wtorek (10.07) sytuacja na drogach będzie jeszcze gorsza.

Dzisiaj (9.07) od godz. 8.00 do 22.00 całkowicie wyłączone z ruchu zostały ulice : Wojska Polskiego, Matejki i Sudecka od skrzyżowania z ulicą Wojska Polskiego do Skowronków.

Jutro (10.07) w godz. 9.00- 11.00 odbędzie się Tour de Pologne dla amatorów, a trasa, którą pojadą będzie trasa całkowicie zamknięta dla ruchu. Uczestnicy wyjadą spod Hotelu Mercury do Karpacza przez Karpacz Orlinek – Karpacz Wang – Sosnówka – Staniszów – ul. Mickiewicza Jelenia Góra- Wojska Polskiego – Sudecką (1 przejazd).

O godz. 13.00 rozpocznie się wyścig dla dzieci – Mini Tour de Pologne: start spod Hotelu Mercury – ul. Sudecka- Skowronków- Mickiewicza – Wojska Polskiego –Sudecka – do Hotelu Mercury.

O godz. 14.00 rozpocznie się główny wyścig kolarski 69. Tour de Pologne, który potrwa do godz. 18.30. Trasa to: start honorowy – Hotel Gołębiewski – Biały Jar – ul. Narciarska, gdzie nastąpi start ostry – Karpacz Orlinek- Wang – Sosnówka – Staniszów – ul. Mickiewicza w Jeleniej Górze- Wojska Polskiego- Sudecka (4 okrążenia).

Całkowity zakaz ruchu na tych odcinkach będzie obowiązywać w godzinach od 10.00 do 11.00 oraz od godziny 14.30 do 18.30. Na trasie ruchem kierować będą policjanci Wydziału Ruchu Drogowego oraz strażnicy miejscy.

- Jeleniogórzanie w czasie trwania Tour de Pologne będą mogli korzystać z warunkowo uruchomionej obwodnicy na odcinku ul. Wincentego Pola – Sudecka. Mieszkańcy Osiedla Czarnego w określonych godzinach będą mogli korzystać z obwodnicy, ewentualnie mogą korzystać z ul. Orzeszkowej przez Mickiewicza do Głowackiego – informuje podinsp. Edyta Bagrowska, oficer prasowy Komendy Miejskiej Policji w Jeleniej Górze.

Ogłoszenia

Czytaj również

To był piękny bal!

Akcja krwiodawstwa w Kowarach

Milion z PFRON–u

Komentarze (117) Dodaj komentarz

~cd 9-07-2012 12:35
Czy ktoś może mi wytłumaczyć co to są te "korki" na ulicach? Po Jeleniej Górze poruszam się wyłącznie rowerem i niestety problem korków, cen paliwa i płatnych parkingów jest mi obcy :(
~Glex 9-07-2012 12:37
Toś to SKANDAL!!! jadę wczoraj wieczorem dużym Sudecką z Karpacza a przy koszarach stoi znak 2,5 tony na wprost a w prawą na nową obwodnicę Zakaz wjazdu. Wcześniej żadnej informacji nie dostałem to i gdzie ja mam jechać??? i się pytam co za idiota poustawiał te znaki bez głowy!!!!
~Rudebwoy_JG 9-07-2012 12:38
Tour de Pologne, Kurde Balans... a Maciejowa niech sama sobie most mąci... Heh zamiast zajmować sie istotnymi rzeczami to daja nam zabawe, igrzyska.... a gdzie sprawy naistotniejsze???
~KUCHNIA 9-07-2012 13:22
ABSURD jutro wyścig a dzisiaj juz zamknęli ulice
~Wyindywidual 9-07-2012 13:32
Dzisiaj tj. 9 lipca około godz. 13, właśnie trwają gorączkowe prace naprawcze jezdni na ul.Mickiewicza, które to stanowią dodatkową "atrakcję" dla błądzących po okolicznych ulicach kierowców! Brawo, za wybitną organizację działań! Któremu urzędnikowi "to" zawdzięczamy?
~Cieplice 9-07-2012 13:39
Były obietnice ze na Tour de Pologne będzie uruchomiona nowo budowana obwodnica Jeleniej Góry a teraz się dowiaduję że ma być tylko warunkowo dopuszczony ruch. Czy ktoś mógł by to wytłumaczyć bo teraz to pewnie na Boże Narodzenie ją oddadzą do użytku.
~OLKA 9-07-2012 13:44
Do: ~Rudebwoy_JG, Tour de Pologne jest imprezą cykliczną, niezależną od tego, czy jest powódź, susza, upały, czy zimno. Osoby, które zajmują się naprawą mostu nie startują w wyścigu, więc na czas trwania tej imprezy nie rzucą pracy w Maciejowej, tylko będą dalej walczyli ze skutkami powodzi. Dlaczego ludzie są tacy zgorzkniali? Wszystko żle, nawet to, że ktoś zajmuje sie sportem, zamiast leżeć na kanapie oglądając jeden serialik za drugim. Ludziska, stuknijcie się w głowę! To dobrze, że możemy kolejny raz z rzędu gościc kolarzy! Naprawdę DOBRZE!
rymcycymcy 9-07-2012 13:49
Piękna KARMA dla naszych niestrudzonych narzekaczy ! :) ...a ja dla równowagi zadam zapytanie sensowne ...czy wlot Krakowskiej do nowej obwodnicy jest wykończony ? :) ...czy nie ma tam jakiejś dziury niespodziewanej ? :)
~do olki 9-07-2012 13:57
A ja mam gdzieś Zawiłe z jego orgazmem na punkcie turu, poszedłby lepiej i zakasał rękawy przy powodzianach, a nie populizmy i pijar mu w głowie!No cóż kilka dni i po wyścigu będzie , a jelenia odcięta od świata jest i to jest fakt compleksowy
~Absurd 9-07-2012 13:58
Totalny ABSURD Dziś rano jadąc do pracy napotkałem się na zakaz przy Sudeckiej objazd górą lub dołem Skowronków. Pojechałem dołem a na tej małej uliczce w tym samym czasie robotnicy skutecznie utrudniając ruch sprzątali ulice i malowali pasy. Jakby nie można było zrobić wcześniej....
~do absurd 9-07-2012 14:02
Bo Powinien Pan wiedzieć,że za Zawiły praca jest mniej ważna i nie powinien Pan jechać do pracy, tylko zrobić bumelkę a jutro z całą rodziną iść na tur dla dobra władzy,żeby mieli się czym chwalić w następnych wyborach:)
~Żarty 9-07-2012 14:05
to jest śmiechu warte. MIało być zablokowane jutro a już dzisiaj od rana nie można normalnie wyjechać , bo na ostatnią chwilę porządki sobie robią. To są jaja!!! Normalnie jaja
~Żarty 9-07-2012 14:10
to jest śmiechu warte. MIało być zablokowane jutro a już dzisiaj od rana nie można normalnie wyjechać , bo na ostatnią chwilę porządki sobie robią. To są jaja!!! Normalnie jaja
~emeryt 9-07-2012 14:13
Czesiu Lang za friko wyścigu nie robi, jelonka dopłaca to tej imprezy jakieś 2 bańki
~ 9-07-2012 14:21
Igrzyska i wodotryski to ma w głowie władza w JG
~rumcajs54 9-07-2012 14:27
"Trwają przygotowania (...), które jutro (10.07) rozpoczną się w stolicy Karkonoszy". O co tu chodzi ?
~Anika 9-07-2012 14:41
Oznaczenia na drodze fatalne. Nigdzie nie widziałam tabliczki z informacja objazd. Wcześniej na drodze też nie było żadnych informacji o zmianie ruchu.
~GŁUPOTA 9-07-2012 14:46
i zero informacji do tego ! ! ! ! dlaczego w muzycznym nic nikt nie mówił ? ja mam wyłączony internet na weekend i nie czytam nic no to skąd mam to wiedzieć ???
~ 9-07-2012 14:52
Mnie się nie podoba to, że podczas gdy jest problem z wjazdem/wyjazdem do/z Jeleniej Góry ulicą Wrocławską , zamyka się jedną z dróg wylotowych jaką jest ulica Sudecka i to jeszcze dzień przed wyścigiem kolarskim. Rozumiem że sport jest sportem, ok niech będzie, tylko że to ma być impreza podczas której mogą bawić się też mieszkańcy, a wątpię że będą, ponieważ utrudniono im dojazdy do domów i pracy, wyjechać do Wrocławia można ale tylko znając teren(uff dobrze że znam na wylot) ale inni moga pobłądzić.
~Lang BE ! 9-07-2012 15:05
Racja ..14,52 ...tyle pieknych tras jest w kotlinie JG ale organizatorzy maja to gdzies szczegolnie mieszkancow JG i zamkneli Centrum JG BY POKAZAC SIE ALE ZE ZLEJ STRONY .....Totalny bajzel i balagan No ale Lang kase robi a JG doplaca do tego interesu.Polska rzeczywistosc. BRAWA dla SM JG za wszelka pomoc przy naszych klopotach w zwiazku z objazdami dwoja sie i troja by pomoc.BRAWO !!!!!! Robicie to profesjonalnie, szkoda tylko ze JG policaje nieobecni przy tym balaganie.Pokaza sie jutro odswietnie:))))
~RastaMysz 9-07-2012 15:08
... a ja chcę pogratulować wielkiego sukcesu organizacyjnego i podziękować Najjaśniejszemu Panu Komendantowi SM i jego ludziom za wyczerpujęce informacje o objazdach i za to, że nie musiałem rano pić kawy - tak mi ciśnieni podniosły kompetencje Szanownych Panów Strazników. Objazdy wcisnęli w ulice parkingowe - OK, ale trzeba było dzisiaj zakazać parkowania na kilku uliczkach - rano korki były niezłe, a jeszcze ta obszerna pani z firmy od parkomatów, która kreciła między samochodami, bałem się, że mi zrobi zdjęcie za to, że stoję w korku bez biletu parkingowego - ale miałem stres. Wydarzenia dzisiejszego poranka tyle radości wniosły do mojego szarego i smutnego życia i proszę nasze władze bibliotekarzy i muzealników O JESZCZE. GRATULACJE !!!
~ 9-07-2012 15:15
Majstersztyk pod względem organizacyjnym 100% kompleksowego samogwałtu:) Rozpierducha na maksa ala zawila sprawa:)
~max 9-07-2012 15:16
Nie zesraj sie Rasta Mysz
~ 9-07-2012 15:23
Logistyka na 500% normy :)
~iras 9-07-2012 15:28
Jutro wyścig a dzisiaj zamknięte ulice-sraki dostali,co będzie jutro strach pomyśleć?
~nicoraj 9-07-2012 15:28
Czy mógłby ktoś z przedstawilcieli władz odpowiedzieć na pytanie dalczego dzień wczesniej trzeba zamknąć pół miasta? Rozumiem, że trzeba wybudować infrastrukturę mety na Sadeckiej, ale reszta po co? Pan Rzecznik też wspominał, ze mieszkańcy Czarnego dostali ulotki o utrudnieniach. Czy ktoś może ma taką ulotkę bo jakoś do mnie nie dotarła.
~GŁUPOTA 9-07-2012 15:29
RASTAMysz ma racje ! ! ! ! a ty max idź im pomóc sprzątać.
~max 9-07-2012 15:37
Od paru tygodni trąbią w tv że jest wyścig i wiadomo że będą utrudnienia w ruchu a ty co w lesie mieszkasz ?
~GŁUPOTA 9-07-2012 15:44
tak :)
~wróżka 9-07-2012 15:49
WŁASNIE EWAKUUJA ULICE WOJSKA POLSKIEGO I WSZYSTKIE URZĘDY WRAZ Z SADAMI JELENIOGÓRSKIMI ,TAK NAWIASEM MÓWIĄC WYJEŻDŻA ELITA JELENIOGÓRSKA CICHACZEM BEZ POŻEGNANIA.CIESZMY SIĘ KOLARZAMI
~Cistaek 9-07-2012 15:55
Ale mi to impreza "Rowery" pssss masakra
~Bezrobotny 9-07-2012 16:02
Dobrze by było aby superprezydent Jeleniej Góry przeprosił mieszkańców za utrudnienia.Tak naprawdę z tej imprezy to kasę ma Lang a my jak zawsze nowe długi.Identyczna sytuacja jak z EURO.
~Ciekawski2 9-07-2012 16:06
A ja mam pytanie: Czy Urząd Miasta udzielając DAROWIZNY w postaci wynajmu ulic miejskich do prywatnej imprezy odprowadził PODATEK VAT?! Jeżeli nie to czekam na działania Urzędu Skarbowego.
~kosss 9-07-2012 16:16
Nowa obwodnica a asfalt jak fale Dunaju.
~do nicoraj 9-07-2012 16:18
Owszem, ulotki były. W ulotce Prezydent poinformował o trasie wyscigu, o tym które ulice będa zamkniete i o tym, że należy!!! spodziewać się znacznych utrudnień w ruchu. Na końcu przeprosił za utrudnienia i zaprosił do kibicowania uczestnikom wyścigu. Uważam, że wobec mieszkańców, zwłaszcza całkowicie odciętego Czarnego, ulotka ta brzmi jak kpina. My nie szukamy informacji o wyścigu, bo te zainteresowani znajdą bez trudu, lecz informacji o możliwości dojechania do pracy, lekarza itp. Może stosowniejsza byłaby mapka z trasami objazdów?
~parkingowa 9-07-2012 16:28
Ciekawe czy Lang zaplaci za zajecie na dwa dni parkingu przy starym cmentarzu na Sudeckiej???????? Caly parking zajety przez Langowcow bo nie stac go by wynajac sobie parkingu Mercurego hotelu To gdzie parkowac samochody maja Ci ktorzy przyjechali w odwiedziny swych bliskich zmarlych? chyba ze w podzięce zaparkujemy jutro setki samochodow na trasie wyscigu by im podziekowac za wszystko ZASŁUZYLI na takie potraktowanie .Maja rowerki wiec niech odjezdzaja i to szybko z JG.
~takss 9-07-2012 16:32
Co za ludzie marudy wszedzie autem sie pchaja, calkiem niedawno nie bylo tyle aut i sie zylo. Z czarnego do Jelonki rzut beretem. Ludzi enaprawde stali sie uposledzeni i nie daja sobie rad chocby w takich sytuacjach. Co zrobicie jak wam np prad odetna na tydzien, przezyjecie ?
~WSM 9-07-2012 16:46
Fajnie że mamy TdP w Jeleniej ale, nie dziwię się że, tak mieszkańców wkurza nonszalancja organizatorów. Rozstawiają barierki ok ale, dlaczego rzucają i zagradzają całe chodniki nie patrząc na przejścia. Dlaczego jak jedzie ciężarówka z barierkami które roznosi 20 chłopa to nikt nie wyznaczy dwóch do kierowania ruchem wahadłowym. Dlaczego blokują ulicę które, dopiero jutro można zamknąć. Już lepiej wieczorem a nie o 15 w największy ruch. Trzeba być debilem skończonym a nie koordynatorem takiego przedsięwzięcia. Cały efekt wielkiego święta psuje organizacja przygotowań.
~uhaha a co.. 9-07-2012 17:00
max za 300 koła gotówka od tylko Jeleniej Góry (tyle kasy płaci nasz Zawilec - oczywiście nie ze swoich prywatnych) to pierdotur byś wymyslił - teraz możesz się zesrac :)
~xarax 9-07-2012 17:37
nie mam pojęcia kto to sobie wymyśla takie imprezy w środku tygodnia?????!!!!!! przecież ludzie muszą dojechać do i z pracy a tu nie ma jak, może na przyszłość ktoś to przemyśli że nie można zamknąć całej pętli jelenia góra- karpacz.
~ 9-07-2012 18:24
Bajzel organizacyjny i nieudolnosc w oznakowaniu. Kompletny chaos na ulicach. Tak drogie paliwo i jest bez sensu puszczane z dymem. K..WA! kto nam to zwroci? Zeby to bylo w druga strone, ratusz wiedzial by kogo pieprznac po kieszeni.Ten burdel nikomu z nas nie sluzy.Wstyd promowac i pokazywac z helikoptera ten bezlad na ulicach,obciach przed cala europa.Ktos zarzadzil-nieudolni nie poradzili sobie z organizacja objazdow.Zdezorientowani kierowcy bladzili ciezkimi pociagami drogowymi kluczac po Pilsudskiego o bankowa. Szkoda ze ktorys sie tam nie zakleszczyl!!!To nauczylo by odpowiedzialnych jak wyznaczyc czytelne objazdy. Policja miala frajde, przez sobote i niedziele lojac kase na nowej obwodnicy, dzisiaj,choc nic nie robiono nagle stala sie zdatna do ruchu. OJ WLADZO LUDZIE MAJA CIE DOSC!
~ 9-07-2012 18:24
to jest smieszne co oni odpi epszają. KOMPROMITACJA!!!!!!!!!!!!!!
~ 9-07-2012 18:30
Ktos zarabia kase na wyscigu ale podatnicy dostaja po dupie . za cizbe, tlok i paraliz ruchu do jazdy zostaje CZOLGOWISKO-typu OS.ROBOTNICZE. Tam powinien jechac ten wyscig, by pokazac oborowe klepisko po przebudowie, ktorym niestety musimy sie poruszac, niszczac zawieszenia. Wladzo JG, wasze kurze mozdzki nie potrafia nic konkretnego oprucz napychania sobie kasy. Problemy ludzi zchodza na ostatni plan. Ktos podsumuje w koncu to kpienie z mieszkancow miasta.
~=== 9-07-2012 18:31
a ja jestem ciekawy czy pan prezydent Comlex czy jak mu tam zwróci pieniadze wszystkim punktom handlowym na ulicy sudeckiej , ktore nie moga normalnie na siebie zarabiać bo pozamykali drogi dojazdowe , NIKT nie poinformował NIKT nie pytał o zgode , wazne zeby zamknac droge bo TdP jedzie , fajnie ze taka impreza jest w miescie ale ligistyczne rozwiazanie problemu na poziomie ery kamienia łupanego . Jeszcze raz gratulacje dla wszystkich pseudo-logistyków po prostu suuuper!!!
~hfhshs 9-07-2012 19:34
A ja mam pytanie: Czy Urząd Miasta udzielając DAROWIZNY w postaci wynajmu ulic miejskich do prywatnej imprezy odprowadził PODATEK VAT?! Jeżeli nie to czekam na działania Urzędu Skarbowego.
~super 9-07-2012 19:37
13:50 – Uroczyste otwarcie wyścigu: ul. Karkonoska ,Karpacz, Gołębiewski-Karpacz. 14:05 – Start pojazdów jadących przed kolumną wyścigu. 14:13 – Start honorowy: ul. Karkonoska ,Karpacz, Gołębiewski-Karpacz. 14:16 – Start ostry, 1,3 km od miejsca zbiórki: ul. Olimpijska, Karpacz, Gołębiewski-Karpacz. 14:20 – Wjazd kolumny reklamowej na rundę - meta 1-szy przejazd: Jelenia Góra, ul. Sudecka. 14:48 - 14:50 – Wjazd kolarzy na rundę Linia mety 1-szy przejazd: Jelenia Góra, ul. Sudecka. 18:45 – Przyjazd kolarzy na metę: Jelenia Góra, ul. Sudecka. 18:47 – Dekoracja zawodników.
~uhaha a co.. 9-07-2012 19:56
hfhshs - ulic, parkingów, praca urzędników, ochrona i zabezpieczenie przez Policję Miejską i Straż Miejską, wykorzystanie sprzętu (krótkofalówki, radiowozy, centra monitoringu, łaczności i komunikacji, zużycie dodatkowe nośników energii itd.itd.) zaangażowanie dodatkowo ludzi do logistyki, koszty trudne do policzenia (szacunek mój prywatny myślę że delikatny) cirka 2,5 do 4 mln złotych tyle mieszkańcy Jeleniej finansują niejakiego Pana Langa i kampanię wyborcza Prezydenta Jeleniej Góry i mam nadzieję że będzie nim ponownie :)
~Krzykk 9-07-2012 20:00
Wszystko można zrozumieć. Ale jedno woła o pomstę do Nieba. Skoro na potrzeby TdP została zblokowana część ul. Wojska Polskiego przez powstała masa korków, to do jasnej cholery nie można było na 2 dni zakazać parkować w z dłuż np. ul. Grottgera, Skłodowskiej czy Wolności. Skoro kopnął nas zaszczyt organizacji takiej imprezy, to chyba można zrezygnować z ochłapów parkometrowych na czas 48h? A tak to Tiry, autobusy i wszystkie inne pojazdy ocierały się o siebie, bo komuś nie przyszło do głowy udrożnić ulic. Oj ludziska, ludziska - kiedy ktoś w tym mieście zacznie myśleć o obywatelach...?
~Edek 9-07-2012 20:08
Czy ta jelonka może poinformować dlaczego ulice dziś są zamknięte od 8.00 do 22.00 skoro nic się nie dzieje? Czy może mam szukać informacji gdzie indziej, bo tutaj na tym portalu chodzi tylko o reklamy rozpraszające czytelnika?!?
~hihi2 9-07-2012 20:32
Brawo Complex za organizacje jarmarczna typu: Dzisiaj tłusto, jutro pusto:) logistycznie to ta władza mogłaby otworzyć w centrum miasta Pisuar, to może by wyszło, powtarzam może:)
~ 9-07-2012 20:39
kto jest odpowiedzialny za oznakowanie objazdów? Dlaczego zawsze ta sama firma? Czyzby po cichu sie cos odbywało?
~frel 9-07-2012 20:48
Pewnie tak, podobnie jak w innych dziedzinach począwszy od reklamy robionej przez Boster dla Complexa skończywszy na innych rzeczach, nepotyzm zresztą tez szaleje czego dowodem jest muzeum szkła z ekspozycją w postaci małżonki Zawiły
~Gość 9-07-2012 21:10
To jakiś debil musiał pozwolić na te kolarskie zmagania w tej dziurze ,przecież nawet nie oznakowali tras kursowych autobusów ,to jakiś idiota chyba zarządza tym miastem ,
~-matka 9-07-2012 21:27
Ciekawa jestem kto wymyślił tą trasę!!!Odcięte jest całkowicie kilka ulic, a w tym dwa przedszkola!!! Ja pracuję do godziny 15.00 i ciekawa jestem jak się dostanę do przedszkola,bo żeby tam dotrzeć muszę przedostać się przez ulicę Mickiewicza,która całkowicie jest odcięta od świata.Z przedszkola mam odebrać dziecko do godziny 16.00.Rozumiem,że w tym przypadku organizatorzy i władze miasta do godziny 19.00 zabezpieczą bezpłatną opiekę mojemu dziecku ?! Czy już w tym mieście naprawdę nikt nie myśli ????
~do matki 9-07-2012 21:38
Nozki oberwalo ? bez auta to juz nie dajemy rady ? zero zaradnosci. Ludzie nie badzcie tacy ubezwlasnowolnieni, brak samodzielnosci i zaradnosci. Koszyk na rower i po dzieciaka jazda.
~ 9-07-2012 21:39
Można zawsze zrobić strajk i zablokować pieszo tłumnie ulice w odpowiednich miejscach tak żeby kolarze nie przejachali i szukali dla siebie objazdu haa haa. Ja lubię kolarstwo, ale jeśli to ma być tak organizowane jak wszystko w tej dziurze to lepiej żeby odbywało się po wsiach, a nie w mieście. Wolałbym więcej imprez MTB, np. co 2 tygodnie jakieś maratony po leśnych ścieżkach rowerowych.
~moon 9-07-2012 21:41
Cieszyć się piździelce - taka wielka impreza w końcu u nas. Reklamujemy się jako rowerowa stolica Polski więc czas pokazać, że u nas rowery to nie tylko od święta!
~do do matki 9-07-2012 22:07
Nozki oberwalo ? NIE JA NIE GRZEJE D...Y NA PAŃSTWOWEJ POSADCE !!! Tylko pracuje jak uczciwy czlowiek !
~Dr Watson 9-07-2012 22:10
Jeśli nie wiadomo o co chodzi to znaczy że o pieniądze chodzi. Gdyby ekipy przygotowujące zabezpieczenie trasy wyścigu pracowały w poniedziałek /09.07./ wieczorem, to trzeba by im zapłacić dużo, dużo więcej. A tak Czesio Lang dogadał się z Zawiłym prezio i miasto zostało sparaliżowane dwa dni wcześniej przed imprezą. Ale mamy Tour....
~Dr Watson 9-07-2012 22:13
Jeśli nie wiadomo o co chodzi to znaczy że o pieniądze chodzi. Gdyby ekipy przygotowujące zabezpieczenie trasy wyścigu pracowały w poniedziałek /09.07./ wieczorem, to trzeba by im zapłacić dużo, dużo więcej. A tak Czesio Lang dogadał się z Zawiłym prezio i miasto zostało sparaliżowane dwa dni wcześniej przed imprezą. Ale mamy Tour....
~iras 9-07-2012 22:18
W nocy powinni zablokować trasę przejazdu i okolice żeby ktoś czasem bomby nie podłożyl?zesram się ze śmiechu i tej głupiej organizacji!Gwizdy dla organizatarów za paraliz w mieście!!!
~tompson 9-07-2012 22:20
brawo pan L. zarabia a ja nie muszę bo i po co mogę postaci w korku zwłaszcza kiedy płacą za godzinę pracy a nie stanie brawo władzo ale cóż jestem małym wyrobnikiem nie to co pan L. może następnym razem referendum czy my tu chcemy pana L. bo i promocja miasta marna za taką kasę
~do moon 9-07-2012 22:20
To może ta WIELKA IMPREZA zapłaci za mnie zus , haracz za parkink , daninę za grunt , opłaci podatek dla BOSA PO od paliwa , za wodę na pęsię prezesa , za strajk MPGK w rachunkach za śmieci , za autostrady platne wybudowane za nasze podatki , za muzea aby rodzina miała godną pracę , za remontowane drogi , bez ładu i skladu , Tak mozna bez końca . To nie flustracja tylko żal , epitafium dla kochanej JG .
~Gery 9-07-2012 22:25
To nie hotel Gołębiewski !!!!!!!!!!Tylko Gołębiewski w Karpaczu !Obiekt ma status pensjonatu !!!!!!!Wystarczy sprawdzić jakie płaci podatki !
~tompson 9-07-2012 22:33
brawo pan L. zarabia a ja nie muszę bo i po co mogę postaci w korku zwłaszcza kiedy płacą za godzinę pracy a nie stanie brawo władzo ale cóż jestem małym wyrobnikiem nie to co pan L. może następnym razem referendum czy my tu chcemy pana L. bo i promocja miasta marna za taką kasę
~tuwim 9-07-2012 22:48
Dlaczego po godz. 22 , 09.07.2012 nie mozna bylo normalnie jechac po ul.Wojska Polskiego? przecież miala byc zablokowana do 22 , chyba ktos zapomniał usunąć płotki i trzeba jezdzic bezsensownie po miescie i szukac drogi do domu!!! Żenada. Nawet jak jest Rajd Karkonoski to nie blokuja na tak długo dróg, widac ze tam sa inteligentni ludzie w przeciwienstwie do TdP
~Dinko 9-07-2012 23:32
To absurd i nie udolność naszych władz po co nam te kolarze mamy dosyć problemów dnia codziennego jeszcze nam się ulice zamyka zamiast trwonić miejska kasę na jakiś kolarzy lepiej by wydali na jakieś targi pracy i lepszej płacy bo jelenia się staje za dup.. i bez pozytywnych perspektyw na przyszłość po prostu kpina władz z nas mieszkańców Panie Zawiła zapowiadał się Pan dobrym Prezydentem ale jak ma Pan tak nam życie utrudniać to niech Pan się weźmie za coś innego a nie nam robić pod górę z każdej strony bo jak byłem za Panem na wyborach to teraz bym pierwszy podpisał o odwołanie Pana
~ 9-07-2012 23:47
09-07-2012 21:41 | ~moon - skoro my wszyscy jesteśmy piździelce to jest przykładem jedynego człowieka który w jeleniej ochu.....ł
~logiczny 10-07-2012 0:07
A czy TdP nie może sobie wybudować drogi po której będzie jeździł?Po co terroryzuje pół Polski?Tak po prawdzie nikogo to "coś" nie interesuje,może ze 167 osób.Promocja regionu?Ci wszyscy niemcy stojący w korkach....promocja:) To "wapno" z Niemiec przywozi pieniądze,ale pewnie już nie przywiezie,bo nie przyjedzie:)A JG i tak zaoramy i posadzimy kartofle,będzie co jeść:) Czemu nie zapitalają po nowo wybudowanych autostradach?Wydzielić jeden pas ruchu na Ww i niech pedałują jak już muszą,ha mogą do samej Ukrainy zapitalać,tylko opłaty na bramkach niech uiszczają:)KOGO INTERESUJE TdP?!Gawiedzi będzie sporo,ale tylko 0.00134% z tej gawiedzi wie o co chodzi.Reszta nie odróżnia roweru od skutera.Pozdrawiam wszystkich,mających dość TdP.
~korek 10-07-2012 0:08
tyle naszego że sobie po biadolimy, kto by nie był scheryffem w tym grajdołku to i tak się nic nie zmieni
~wsciekła 10-07-2012 8:41
Mistrzostwo świata jeżeli chodzi o przejście na drugą stronę ulicy Sudeckiej, czy Wojska Polskiego, propozycja obsługi górą, ja dam rade ale osoby starsze to już chyba nie.
~pauza 10-07-2012 8:53
Tak to jest jak bibliotekarz bierze się za imprezy on ma nas i te cale miasto jak pasożyt z wyłącznością dla swoich interesów i swojej rodzinki. Patologia na maksa jak za komuny! Najgorszy prezydent jaki był, i to drugi raz tego nieudacznika wybrali!!! Trzeba go odwołać a tur można jak ktoś napisał obywatelsko zablokować i podnieść tym samym ciśnienie geniuszowi z ratusza, tak jak on nam podnosi!
~motylek 10-07-2012 8:57
Komu nie pasujeTdP, urlopik i zaszyć się w domu!!!!!!!!.Wstyd , mam nadzieje, że jest to mała grupa niezadowolonych mieszkańców naszego miasta, której nigdy nic nie pasuje ,nawet własne towarzystwo.Serdecznie pozdrawiam kibiców, mam nadzieję że w tym roku nasz rodak zajmie I miejsce. Trzymamy kciuki - powodzenia i szerokiej drogi Panowie!!!!!!!!!
~rumcajs54 10-07-2012 9:04
Już prawie dobrze, tylko że powinno być "(...) który rozpocznie się a nie "które rozpocznie się". Czepiam się ? Może i tak ale ktoś musi skoro KOREKTA nie daje rady ... A i tak wątpię w poprawę.
wilhelmstrasse 10-07-2012 9:32
Życie kulturowe i artystyczne od zawsze było domeną tej części społeczeństwa, którą było na to stać. Uboga, a tym samym pospolita część społeczeństwa nie uważała nigdy za ważne, aby z tego korzystać i wydawać na to pieniądze i nie rozwijała tym samym kultury i obycia. Teatr, opera, galeria wymagały zapłacenia za bilet. Dziś imprezy kulturowe daje się tłumowi za darmo i jest to tak, jak by wpuścić do opery tłum wieśniaków - nie wiedzą z czym mają do czynienia i po co to jest, ale wejdą, bo dostali to za darmo. W obecnych czasach Internet z racji swej prostoty i łatwości dostępu stał się formą przedstawiania wątpliwej kultury przez pospolitych, ubogich i głupich. Jaka inteligencja, takie wypowiedzi. To o czym napisałem uczono jeszcze w szkole średniej, ale większość z was zapewne jej nie ma
~do motylek 10-07-2012 9:35
A czy my się najemy tymi kolarzami:) Dosyć tych igrzysk wołacie ludzi na spędy żeby kibicowali, a tu w tym mieście pracy nie ma!!!! A sport to sam sobie uprawiam, a nie oglądam bo mi jaśnie pan prezydent compleks zapodał imprezke!i Zaczopował przy tym cale miasto
~obrz1 10-07-2012 9:39
Ale Eugeniuszostwo z tym uczestniczeniem w życiu kulturalnym, a jaka tu jest kultura? Do teatru czy filharmonii czasem się wybieramy, mamy obycie, ale i tak nie zmienia to faktu,że to wszystko w tym mieście to jest raczej marne dno organizacyjne wiec nie obrażajcie ludzi i nie róbcie sobie dla kurażu skrótów myślowych z masą głupków etc. bo może być tak,że w tych dziedzinach akurat siedzą i piszą tu ludzie mocno zorientowani w temacie!!!!
~Lolek 10-07-2012 10:21
Najlepsi są panowie z drogówki regulujący ruch przy działających światłach na bankowej - wczoraj w 15 minut zatrzymali miasto :)
~kolarer 10-07-2012 10:33
Tu możecie sprawdzić jakimi ulicami pojedzie peleton http://www.geocontext.org/publ/2010/04/profiler/pl/?topo_ha=2012077163811922 --
~Nika 10-07-2012 10:39
dlaczego oni muszą jeździć po mieście ? nie mogą na schlakach rowerowych ? po co utrudniac życie mieszkańcom ? !
~Darojg 10-07-2012 10:44
Oj Jeleniogórzanie! Najpierw narzekacie ,że miasto śpi, nic się nie dzieje. A jak już się dzieje to wam przeszkadza.Nie rozumiem narzekacie ,żeby narzekać?
~ 10-07-2012 12:44
drodzy jeleniogórzanie zamiast narzekać to wspólnie zablokujcie ten j###ny wyścig i tak co roku aż tego langa pogonimy z tąd w holere
~dde 10-07-2012 12:52
Osoby odpowiedzialne za organizację Tour de Pologne powinni zamknąć do więzienia albo obciążyć kolosalnymi kosztami za wszystkie niedogodności - mieli mnóstwo czasu na przygotowania, na OZNACZENIE OBJAZDÓW a tu co, mamy to co mamy gdyby drogi były dobrze oznakowane z informacjami o dostępnych objazdach umieszczone odpowiednio wcześnie TO BY NIE BYŁO KORKÓW !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
~Łysy 10-07-2012 13:01
Ja pierdziu, niby wszyscy tak utyskują na TdP, sami jakże zapracowani a ile czasu siedzą na kompach i pukają w klawisze swoje żale. Normalnie czytam i zastanawiam się, czy jedyną tutejszą akceptowaną imprezą jest chlanie piwa przy grillu? Raz na kilka lat coś się wydarzy w tej dziurze a już płacze i lamenty wygodnickich. Nożki nie dają rady pod tymi zapasłymi brzuszyskami?
~kosss 10-07-2012 13:04
Wiadomo moze kiedy bedzie juz ostateczne otwarcie obwodnicy ?
~GośćJG 10-07-2012 13:12
jak zawsze większość tutaj bywających pluje jadem. Nie ma imprez w Jeleniej Górze - źle ! Coś zorganizują - źle ! Ludzie zastanówcie się nad tym co piszecie bezkrytycznie. Albo TdP jest w Jeleniej Górze i niejako mamy promocję miasta albo organizowane będzie w innym miejscu i o JG nikt nie usłyszy. Wszyscy widzą same złe strony, problemy i co się dziwić, że JG wygląda jak wygląda jak jest zamieszkiwania przez zgorzkniałych ludzi ! Cieszmy się, że jeszcze ktoś chce organizować cokolwiek w tym mieście !
~Michael665 10-07-2012 13:26
Ja tam zapraszam Was na zawiłowe lanie: watch?v=W2LzDHBDZXU&lc=ZqqNtevcz8c9tMN5wIHxi-Xc4yaJgxp7iKum_TubKfA&feature=inbox
~do 13:12 10-07-2012 13:27
egipt tunezja itd mają jeszcze lepszą promocję i co z tej promocji .....
~lolok 10-07-2012 15:01
żeby otworzyć obwodnice trzeba jeszcze wspólne zdjęcie w krawatach,szampan,gospodarz dumnie przetnie wstęgę (jakby to jego zasługa była)no i musi przyjść ksiądz poświęcić żeby chyba wypadków nie było bo zawalić to się nie zawali a wypadki i tak będą.I to śmiertelne więc ksiądz niech spieldala.
~ejtam 10-07-2012 15:36
Wszyscy strażnicy miejscy pilnują trasy zamiast kierować ruchem w mieście. Brak oznaczeń i informacji jak przejechać przez miasto. Wolności czy Wicka Pola totalnie zakorkowane, niedoinformowani miejscowi i przyjezni wyczyniają "akrobacje" na jezdni.
rymcycymcy 10-07-2012 16:15
Prznajmniej nie ma nudy ! :) ...to bardzo zabawne patrzeć na to całe towarzystwo narzekające, marudzące, jęczące, spocone, czerwonawo-buraczane, dłubiące w nosach lub wyzywające się przez okienka swoich aut lub lanosów :) ...korki są fajne ! :)
~ 10-07-2012 17:00
hehehe lub lanosów - cudowne :)
~peacemaker 10-07-2012 17:39
nie żebym narzekał. Każda impreza promująca JG jest potrzebna ale bajzel organizacyjny jaki nam zafundowano jest po prostu nie do przyjęcia. Nie zdał pan kolejnego egzaminu panie Zawiła - co raczej już nikogo nie dziwi,,,
~Z daleka 10-07-2012 17:57
Przejazd z okolic Małej Poczty, bo stamtąd jechałam na Zabobrze blokują prace "zalepiania" dziur w jezdni na pasie drogi na wysokości Zameczku, ten pas jest wyłaczony. Około 16.00 pracujący na drodze i ich maszyny przesunęli się na wysokość Kauflandu. To nie wyścig zakorkował miasto od tej strony.
~Diakon 10-07-2012 19:35
Syf i malaria... Rany! Żeby w tym miescie było na kogokolwiek innego głosować! Nie wiem kto odpowiadał za wyznaczanie tras, ale powinien polecieć na zbity PYSK! Jak można odciąć od swiata całe czarne i karpacz? Jakie straty poniesli ludzie i ile nas ten koncertowy burdel kosztował?
~emeryt 10-07-2012 19:44
to było w TV, mamy Bazylikę miejską , kościół święto krzyski a najwyższym wzniesieniem są Kamienie Śląskie totalna paranoja , tak wygląda promocja jelonki , zarobi .......kto ?????? lobby hotelarskie, to oni powinni być sponsorami a nie ja lub TY
~Foto 10-07-2012 19:53
Fotograf wykazał się niezwykłą inwencją twórczą przy wykonywaniu zamieszczonych w artykule zdjęć.
~Jel... 10-07-2012 20:33
Pan Lange powinien przejść szkolenie organizacyjne.W poniedziałek od rana ulica Wojska Polskiego zablokowana,policjant na straży aby nikt nie przejechał zablokowaną ulicą a dopiero wieczorem ustawiali płotki na dzień dzisiejszy.No policja miała zajęcie.Rano ulica zablokowana ludzie po stronie parku nie mieli możliwość przejścia w stronę Centrum.Płotki blokowały przejście .Latali od Teatralnej do Mickiewicza i dopiero po wielkiej awanturze pracownicy odciągnęli 1 płotek tłumacząc że tylko tu pracują.Powrót też był nie najlepszy.Leje jak cholera od Matejki pytam policjanta jak mam przejść na drugą stronę a on że to dobre pytanie ale ja nie otrzymałam odpowiedzi. Przy Grottgera policjant kazał iść na Mickiewicza bo tam jest furteczka,i z stamtąd z powrotem na Teatralną -Szkoda że przez Ciepli
~Jel.. 10-07-2012 20:39
Szkoda że przez Cieplice nie pokierowali.Straż Miejska nie potrafiła pomóc w tym bałaganie no bo cóż -to organizatorzy.Dawno,dawno temu też w Jeleniej odbywał się Wyścig Pokoju ale nikt nie blokował w tak idiotyczny sposób ulic. ORGANIZATORZY DO DU..Poczuliśmy się jak internowani za płotem
~jeleniogórza 10-07-2012 21:50
Wyścig wyścigiem, może tam sobie być, ale organizacja totalnie do d.... Jak można zablokować jedną z głównych arterii w mieście i to z takim zapasem czasu? Czy tak mało jest ulic o mniejszym natężeniu ruchu, którymi można poprowadzić trasę? Tylko prawda jest taka Lang ma to w d..., bo tu nie mieszka i nie musi w tym czasie przebijać się przez miasto, tylko pewnie jest na imprezce u Complexa, za którą oczywiście my też zapłacimy. Co do Complexa to się mocno zawiodłem, potrafi tylko dużo gadać, a tacy zwykle g... co robią. Ale pośrednio tej sytuacji, jesteśmy winni my sami, jak lemingi POszliśmy na niego głosować (zresztą ja też, ale następnym razem już tego błędu nie popełnię). Tak naprawdę teraz widać, że miasto ma nas zwykłych mieszkańców gdzieś, ważne żeby oni i ich znajomi mieli dobrze.
~ad GośćJG 10-07-2012 21:56
@ 10-07-2012 13:12 | ~GośćJG | Jeżeli o JG nikt nie usłyszy jak mówisz tylko dzięki TdP to masz nieźle zryty beret, a twoja wiedza o marketingu jest licha.W relacjach z Touru zaledwie kilka razy napomknięto nasz nadbobrzański gródek, przy czym promocja Gołębia "waliła po oczach". Owszem podczas relacji pojawiły się ujęcia "ciekawostek i atrakcji miasta" ale nawet te obarczone były błędami. Pytanie więc czy ta promocja nie była za droga co do spodziewanego efektu. Nawet jeleniogórzanie niezbyt licznie zainteresowali się wydarzeniem, co było widać po frekwencji na trasie. W nawiązaniu do relacji i tzw najwyżej położonego punktu miasta usłyszałem w jednym z ogródków następującą wymianę zdań cyt "Wiesz gdzie jest najniżej położony punkt JG? W Ratuszu! Podobno sięgają dna"
~fico 10-07-2012 22:21
Dajcie w przyszłości organizację w ręce niestrudzonych propagatorów rowerowych sportów Panów Leszka i Pika. To co teraz było to pikuś. Oni by dopiero dali czadu.
~do dde 10-07-2012 22:57
bo oznaczenie objazdów na tdp miasto dało swoim ludziom cicho pod stołem, było tyle czasu żeby dobrze sie przygotować ale tak to jest jak sie robi na ostatnia chwile
~ 10-07-2012 22:59
a nie lepiej zamiast tego gówna to teatry uliczne przywrócić????
~zgorzkniała 10-07-2012 23:08
TdP-totalna organizacyjna porażka jeśli chodzi o dojazd do domu dla części mieszkańców. Jakim prawem ktoś swoją nieudolną decyzją uniemożliwia mi powrót po pracy do domu barykadując mi wszystkie drogi dojazdowe na osiedle?!Czy ktoś się wogóle nad tym zastanowił?Ludzie których dzisiaj spotkałam i czekałam z nimi przy jednej z takich bramek odwrócona plecami do przejeżdżających kolarzy na pewno na długo zapamiętają ten dzień. Totalny brak informacji i chaos. Żenada i ma nadzieję, że osoba która podpisała na to zgodę już nigdy nie będzie podpisywała już w swoim życiu żadnej zgody na nic, bo to istna bezmyślność.
~ 10-07-2012 23:09
pogońmy z tąd w holerę langa bo dosyć już tego żeby zgarniał grubą kasę na terroryzowaniu naszego regionu
zenia1989 10-07-2012 23:19
Witam szkoda tylko że wszyscy organizatorzy myślą tylko o kolarzach, a nie o ludziach którzy po pracy chca szybko wrócic do domu do dzieci bo maja na przykład umówione wizyty u lekarza zero dobrej organizacji!!!!!!!!!! Następnym razem najpierw zaplanujcie konkretne objazdy żeby można było spokojnie i bez nerwów wrócic z pracy do domu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
~osa 10-07-2012 23:27
dzięki Bogu zdążyłam wyjechać z Jelonki w niedzielę :) Jechałąm na Wrocłąw przez Łomnicę i Wojanów, między Wojanowem a Maciejową jest przejazd kolejowy z tabliczką hihi że od 12. lipca remont i będzie zamknięty :) Teraz do Wrocka przez Złotoryję? a swoją drogą , to turyści wjeżdżający do Jelonki , przez Wojanów i Łomnicę , mają na dzień dobry wycieczkę wśród pałaców :)
~do Rudebwoy 10-07-2012 23:28
Głupi człowieku most na Maciejową jest w drodze dla twojej wiadomości będzie to most saperski czyli Wojskowy ... komentują ci co najmniej wiedzą to żałosne
~zgorzkniała 10-07-2012 23:29
Pani Bagrowskiej się coś pomyliło, napisała że mieszkańcy będą mogli korzystać z dróg...bleble itd...Zapomniała dodać że tych dróg pilnowali Panowie ze Straży Miejskiej i Strażacy którzy nie mają uprawnień do kierowania ruchem dlatego kilkadziesiąt osób czekało jak psy przy zabarykadowanej drodze kilka godzin żeby dojechać do domu. Na pomoc i informację nie można było liczyć.Zaznaczę również że gdy dotarł wreszcie na miejsce pan policjant to nie przeszkadzało mu że auta uczestników imprezy śmigały mu przed nosem 90km/h...gdzie się nagle podział kodeks ruchu drogowego...taryfikator...przecież to nie był rajd samochodowy tylko impreza kolarska?Może Pani Bagrowska wypowiedziałaby się w tej sprawie? Zapraszamy do dyskusji.
~GośćJG 11-07-2012 6:14
do postu z 21:56 - Może i mam zryty beret i nie do końca mi o to chodziło o czym wspomniałeś. Paranoją dla mnie jest to, że chcemy imprez w Jeleniej Górze ale najlepiej jakby nie odbywały się w mieście ale gdzieś obok... No to jak jest... chcemy czy nie chcemy i nad tym powinniśmy się zastanowić jako mieszkańcy. Swoją drogą patrząc na trzymających władze to ciężko jest cokolwiek tutaj zorganizować i nie dziwię się, że najwięcej dzieje się naokoło Jeleniej Góry a nie w niej samej.
~dolu 11-07-2012 8:56
Ludzie mają racje zrobili im totalny zwał tym wyścigiem, a ludzie przede wszystkim chcą ładu i porządku,pracy, a igrzyska i imprezy to na dalszych są miejscach. Zresztą kolarstwo, to wcale nie jest interesujące to oglądać!Więc szkoda nawet zachodu, niedługo we Lwówku lato agatowe, tam jakos lepiej to wychodzi i ludzie sa zadowoleni, bo lepiej i przemyslniej jest to zorganizowane.
~ad GośćJG 11-07-2012 8:58
Jeżeli chcemy organizować, to róbmy to z głową. Imprezę można było tak zorganizować by nie odcinać sporej części miasta od dostępu uniemożliwiając dojazd mieszkańcom i pracownikom firm. Zobacz na sam chaos informacyjny dotyczący przejezdności (ostatnio popularne:) do osiedla czarne i okolic sudeckiej. Informacje miały się nijak do stanu rzeczywistego. Błąd w organizacji nastąpił już na etapie planowanie. Pętla w mieście przebiegała za ciasno i "ścisnęła nas za gardło". Nie dziw się więc reakcjom mieszkańców.
~GośćJG 11-07-2012 10:50
Tyle, że jestem mieszkańcem a sobie jakoś poradziłem :) I nie narzekam na każdym kroku jak inni. Przecież to nie lata utrudnień ale tylko dwa dni !
~Jel.. 11-07-2012 19:49
do gośćJG-chcemy imprezy ale organizację z głową- niech myślą głową a nie fiu..m
~do gosc jg 13-07-2012 9:15
Narzekać trzeba zwłaszcza na parszywą władzę bez punktowania jej nieudolności ta poczuje się dumna i będzie się puszyć w piórka! Jak ktos będzie dobrze działał, to i narzekań nie będzie:)
~zenek beben 3-08-2012 10:59
może wreszcie ktos podsumuje ile jesteśmy w ZAROBIENI skoro w tv na Jelenia Góra ktos mówi Zielona Góra hehehe

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Uczniowie prezentują prace dyplomowe

Rodzinnie w "Muflonie"

Finał procesu dwójki działaczy KOD–u

Ekologiczna autobomba

30 wydarzeń na 30–lecie wolności

Sonda

Wg. rządu najlepiej zarabiający mają finasować 500+ dla osób niepełnosprawnych. Czy to jest słuszne?

Oddanych
głosów
132
Tak
36%
Nie
60%
Nie mam zdania
4%