MenuZamknij

WIADOMOŚCI

SPORT

Jednak będzie multikino? Rozbudują nieczynną jeszcze galerię

Wiadomości: JELENIA GÓRA
Czwartek, 22 marca 2012, 13:08
Aktualizacja: Piątek, 23 marca 2012, 7:50
Autor: Es
Fot. RED
Spółka „Ariadne”, inwestor galerii przy ul. Kopernika/Pijarskiej przedłożyła projekt rozbudowy galerii o powierzchnię niemal dorównującą istniejącej już części. W nadchodzący wtorek radni jeleniogórscy zajmą się wnioskiem spółki do planu zagospodarowania przestrzennego.

Galeria przy ul. Pijarskiej miała być otwarta jesienią ubiegłego roku, jednak termin uruchomienia placówki przesunięto na marzec 2012 roku. Jednak na razie nic nie wskazuje, aby placówkę otwarto, a na pytanie dotyczące ewentualnej daty udostępnienia galerii nie otrzymaliśmy odpowiedzi.

Tymczasem urząd miasta poinformował, że spółka Ariadne ma plany rozbudowy placówki, bo najemcy powierzchni handlowych zgłaszają chęć zajęcia większych lokali. Oznacza to, że pierwsi klienci, którzy chcieliby zrobić w nowej galerii zakupy, będą musieli uzbroić się jeszcze w cierpliwość. Firmy handlowe wolałyby bowiem zajmować całe swoje powierzchnie w wykończonym już obiekcie, a nie częściowo, w warunkach kontynuacji budowy.

Nowością ma być nowoczesne kino kilkusalowe, które pierwotnie miało powstać w budynku galerii, ale – ponieważ wiązałoby się to z podwyższeniem jego wysokości – na ten wariant nie zgodził się Urząd Ochrony Zabytków. Nie wiadomo jednak, jak teraz ta sytucja zostanie rozwiązana i jak będzie wyglądał obiekt po rozbudowie.

Kiedy w końcu całość stanie się dostępna dla jeleniogórzan i turystów? Budowa istniejącej części trwała kilka miesięcy, trudno więc przypuszczać, aby tym razem zajęło to mniej czasu. Władze miasta są jednak przekonane, że inwestor przyspieszy, bo płaci już podatek od nieruchomości za istniejący, a jeszcze niepracujący obiekt. Wybudowany w stanie surowym kompleks budynków przeszedł już bowiem odbiór techniczny.

Ogłoszenia

Czytaj również

Krajowa Mapa Zagrożeń Bezpieczeństwa działa!

Porozmawiaj o tym z notariuszem

Odszedł Stanisław Pelczar, przed laty naczelny "Nowin Jeleniogórskich"

Komentarze (54) Dodaj komentarz

~wiola > 22-03-2012 13:18
"Ariadne ma plany rozbudowy placówki, bo najemcy powierzchni handlowych zgłaszają chęć zajęcia większych lokali" - co za bzdura!!! Najemców nie stać na czynsze jakie sobie zyczą inwestorzy dlatego nie tylko w tym miejscu jest tyle pustostanów!!!
goscniedzielny 22-03-2012 13:54
@wiola nie zgodze sie do konca z Toba, rozbudowa o multipleks kinowy zwiekszy atrakcyjnosc tego miejsca dla klientow, moim zdaniem to dobry ruch inwestora. A ceny najmu pow handlowych, nawet wysokie, beda uzasadnine,bo bedzie w galerii ruch, a co za tym idzie, rowniez i potencjalni klienci. Uwierz mi ze padajace na pysk kina Lot i Grand to zadna konkurencja, a dobre, nowoczesne kino w Jeleniej to bd strzal w 10.
goscniedzielny 22-03-2012 14:06
cd widac wyraznie po galerii grodzkiej, ze sama powierzchnia handlowa to nie wszystko, a strugane figurki wstawione do galerii, nie przyciagna klientow, ktorzy mogliby tam wydac pieniadze.
~real 22-03-2012 14:24
GALERIE MULTIKINA AQUAPARK JKM WSZYSTKO POD GÓRKĘ ZAWIODŁEM SIĘ NA PANU ZAWILE ZRESZTĄ JAK ZWYKLE BYWA WIELKIE 'G'
~ 22-03-2012 14:27
na razie to jest kino-oko
~Nostradamus 22-03-2012 14:31
... Taaa, tylko co oglądać w tych kinach skoro zarówno rodzima jak i zagraniczna produkcja niczym się nie różni od seriali telewizyjnych?
~mjmarko 22-03-2012 15:18
jedna galeria (grodzka) świeci pustkami (bo o tym, że i w tesco a nawet w echo znajdzie się trochę wolnych miejsc nie wspomnę) a tu dobrodziejstwo i nieskończona kolejka chętnych... no wypisz wymaluj kolejna bajeczka naszego zastępce prezydenta... Hubercie, ubawiłem się po pachy... BUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!
~Gość 22-03-2012 15:30
Buahahahah-następny niewypał jak z tą grodzką galerią ,przecież ludzie tu pracy i pieniędzy nie mają to kto będzie do tej galerii chadzał ,emeryci i renciści to ledwo na opłaty mają ,a durnie im galeriie zbudowali ,Czernow z Obrębalskim powinni w kryminale zgnić za te decyzje na szkode miasta Termy Cieplickie tez jedna wielka ściema i przekręt na koniec kadencji tych dwoje niewsponę o parku zdrojowym zniszczonym za ich kadencji ,całe to miasto to rządzone przez nieudaczników i uczonych czubów.
~ale :) 22-03-2012 15:52
Aleś nowość znalazł hehe brawo pipi
karmazyn 22-03-2012 16:10
Multikino to będzie... jak na Placu Ratuszowym ktoś wywiesi zszyte prześcieradła i rzuci przez projektor film ze swojego laptopa. Liczę, że zuchy od nagłośnienia zorganizują dżwięk.
~już jest:) 22-03-2012 16:11
Już jest kino :) http://wirtualnekarkonosze.pl/#8bbaddc6f3220c0834ab64200ecc7dae,307.7519,-1.9502,90
~hax 22-03-2012 16:40
no dobra ale w którym kierunku chcą to rozbudować? Od frontu nie da rady a od strony Pijarskiej są zabudowania. Będą coś wyburzać? Rozbudowa jest bardzo complex
~Do Gość15.30 22-03-2012 16:45
Człowieku, co Ty bredzisz, ludzie maja pieniądze, tylko jeżdżą do Wałbrzycha, Legnicy, Wrocławia, Lubina itp bo tu nie ma porządnych sklepów, Ostatnio się uśmiałem, bo byłęm w Galerii Piastów w Legnicy a tam na parkingu większość aut z rejestracją "dj..." A jeśłi chodzi o multikino to jeśłi się uda to byłaby świetna informacja, trzeba wziąć równeiż pod uwagę fakt, że do Multikina przyjeżdżałoby dużo turystów z Kaprpacz, Szklarskiej itp. Trzymam kciuki za to multikino :)
~mcdonald 22-03-2012 16:48
wspolczuje mcdonald'owi w dniu otwarcia ;]
~jak_zyc? 22-03-2012 18:02
Eee tam multikinow niech lepiej nastepna biedronke albo tesco postawia
~bumcyk 22-03-2012 18:29
No i dobrze że wreszcie będzie kino z prawdziwego zdarzenia, jakby jeszcze centrum rozrywki dali z fatfoodami, to by ludzi przyciągnęło.
~M.J 22-03-2012 18:37
nie zapomnijcie o kręgielni przy tym multikinie i o sali bilardowej
~fatfood ? 22-03-2012 18:37
Czyli tłuste żarcie ?
~Gość 22-03-2012 18:44
do optymisty z godz.16,45 ja nie bredzę tylko stwierdzam fakt ,że tu młodzi nie mają pracy i na pewno nie jeżdżą do Legnicy ,czy jak ty tam wypisujesz ,a jeśli jadą to raz w miesiącu i tyle ,a tu postawią kino jak mi kaktus na dłoni wyrośnie ,albo bóbr zacznie płynąć przez plac ratuszowy Buahahhahahahahhahahah
~do gość16:45 22-03-2012 18:52
Zgodzę się tobą całkowicie.Jestem handlowcem i jeżdżę po dolnym śląsku,i znam trochę ludzi, częstą jadam w galeriach w Legnicy ,Lubinie czy w Wałbrzychu......spotykam dożo znajomych z jeleniej.....a czy wy sami nie latacie do Wrocka na weekend na zakupy albo do kina?Galeria jak najbardziej tak i jeszcze z Multikinem!!!!!Ale jedna konkretna jak na Jelenią Górę. NAJWAŻNIEJSZA JEST PRZEPUSTOWOŚĆ a żeby tak było musi być albo sklep spożywczy albo...inne atrakcje
~ 22-03-2012 18:56
do Goscia z 18:44 wystarczy ze ktoś odwiedzi galerie raz w miesiącu!!!!!!! I zostawi parę grosze.....niech tak zrobi mój twój wasz znajomy...codziennie będą klienci!!!!!!!!1
~jasam 22-03-2012 19:38
rozbudowa wypełni nieckę pomiędzy galerią a skarpą. Sale kinowe będą bliżej parkingu, kładki oczywiście znikną. Na wizualizacji obiekt wygląda całkiem sensownie.
~kasa 22-03-2012 19:41
kto tam zapuka?przeciez jeleneia pada na pyszczek, bieda , bezroboice! masakra!!!!
~jasam 22-03-2012 19:58
rozbudowa wypełni nieckę pomiędzy galerią a skarpą. Sale kinowe będą bliżej parkingu, kładki oczywiście znikną. Na wizualizacji obiekt wygląda całkiem sensownie.
~x 22-03-2012 20:04
Nie wyobrażam sobie rozbudowy tego obiektu w stronę ul. Jeleniej. Wyjdzie z tego architektoniczny koszmar. Jak już to będą burzyć te rozpadające się budy wzdłuż ul Pijarskiej.
~taksobie 22-03-2012 20:12
a ja mam dość wszystkich centrów handlowych, kin i innego g..... bo na miejscu takich inwestycji mogły by powstać np super place dla dzieci, skatepark, może sala do squasha, kręgielnia itp bo niedobrze się robi patrząc jak każdy wolny czas ludzie spędzają na wycieczkach do marketów, obżerając się fast foodami. to jest żałosne
~nienasycony 22-03-2012 20:14
a ja tam chętnie się przejdę na jakieś galerianki jak otworzą :P
~do takisobie 22-03-2012 20:20
te populizmy zostaw dla sąsiadów albo rodziny
~takisobie 22-03-2012 20:32
do gościa z 20:20 to zaproponuj może coś mądrego
~zorro 22-03-2012 20:33
nasze władze to som pasożyty tylko na galerie dajom pozwolenia bo majom z tego coś do łapy i cały czas te same gęby siedzom przy korycie bo nic nieumiom innego robić jak by ich puścił na rynek to by zgłodu padli
~zorro 22-03-2012 20:41
taki pan papaj co tam robi tyle czasu tylko te dietki bieże i ludzi wkonia robi pognać na emeryturke takom jak normalni ludzie majom a nie dietki sie bieże i sie mądrzy w gazetkach
~zorro 22-03-2012 20:45
młodych niepopsutych trzeba dać do władzy a nie starych skorumpowanych urzedasów gdzi powinni dać młody żądzić to oni stare komunistyczne żądy prowadzą dla swoich korzyśći
~ko-sa 22-03-2012 20:56
zaraz,zaraz "bo płaci już podatek od nieruchomości za istniejący, a jeszcze niepracujący obiekt." CO ZA BZDURA !!!!!!! PRZECIEŻ NOWO ODDANE OBIEKTY PRZEZ PIERWSZY ROK SĄ ZWOLNIONE Z PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI - UCHWAŁA MIASTA PONIŻEJ http://bip.um-jeleniagora.dolnyslask.pl/dokument.php?iddok=7347&idmp=476&r=r
~ 22-03-2012 21:17
Do idiotki wiola 13:18 ja sam chcę tam mieć swoją firmę ale niestety jest za mało pomieszczeń więc jak nie wiesz to nie pisz debilko
~nooooooooooo 22-03-2012 21:55
nie potrzebuje kina,jak mam kinox.to ;)
~vito 22-03-2012 22:10
Oczywista bzdura, która ma tlumaczyc plajte przedsiewziecia, które padlo zanim jeszcze na dobre powstalo. Rzekomi najemcy domagaja sie duzych powierzchni? Ale jak duzych, jak boiska pilkarskie? Jeden poziom nie wystarczy, albo dwa polaczone ruchomymi schodami? Wystarcz spojrzec na Galerie Grodzka (lepiej zlokalizowana), która swieci pustkami, na calym ostatnim pietrze zlokalizowano barek, gdzie czasami zawieruszy sie jakis klient. Co do przyczyn, oczywiscie racje maja ci, którzy pisza o braku pracy, stagnacji gospodarczej, braku sily nabywczej ludnosci. Problemu nie rozwiaze tych pare procent "beneficjentów" systemu, lokalnej finansowej oligarchii, których stac na wyjazdy na zakupy, wraz ze swoimi paniami np. do Dubaju. Oni jednak nie zaludnia jeleniogórskich galerii.
~do vito 22-03-2012 22:40
A ja sugeruję aby wszyscy narzekacze wyjechali z jelonki, skoro tak Wam źle i w nic nie wierzycie to po co tu mieszkacie? A teraz Drogi Vito skup się: pojedź sobie na parking do Castoramy i zauważysż, że jak sklep jest dobrze zarządzany to nie ma gdzie auta zaparkować, a jak piszesz że Pasaż Grodzki jest jeszcze lepiej zlokalizowany to znaczy że nie masz pojęcia co to znaczy dobrze zlokalizowana galeria, bo dobra galeria to galeria z dużym parkingiem i dobra ofertą, któej w pasażu grodzkim po prsotu nei ma. Jeżeli Galeria Górska będzie miała multikino, to o sukces może być spokojna, przyjadą nie tylko miejscowi ale i goście z Głębiewskeig, Sandry itp.
~mad 23-03-2012 1:08
Ja też na zakupy jeżdżę do Wrocka. W Jeleniej nie pamiętam kiedy zrobiłem zakupy za więcej niż 300 zł. Prawdziwa galeria jest potrzebna. Mam dość tych marudzących ludzi, którym w życiu nic nie wyszło i wszystko krytykują. Praca jest - trzeba umieć ja tylko znaleźć.
~Lord Sith 23-03-2012 1:38
Zastanawiam się ile z osób tu narzekających cokolwiek zna temat. Mam wrażenie, że raczej nikt. Inaczej może zorientowaliby się, że galeria obecnie faktycznie jest stosunkowo mała w środku. Fakt, że ma prawdopodobnie problem z najemcami, ale raczej nie dlatego, że to Jelenia, tylko dlatego, że nie ma tam rzeczywiście miejsca na duże sklepy. A znane sieci wymagają sporych przestrzeni. Pomysł z rozbudową już teraz o multikino i dodatkową powierzchnie jest jak najbardziej trafiony - będzie miejsce na duże znane sieci, a te przyciągną mniejsze. Kino dodatkowo mocno zwiększy atrakcyjność. Bez tego ta galeria skończyłaby jak Pasaż Grodzki lub nie różniła się od galerii w tesco. Wystarczy trochę logicznie pomyśleć, to nie takie trudne.
~zawiłe plany 23-03-2012 7:28
3 galerie +pasaż w Tesco w centrum takiego małego miasta jakim jest Jelenia to przesada. Zamiast otwierać nowe firmy w, których prace znalazło by przynajmniej 200-400 osób to buduje się te bezsensowne galerie gdzie pracuje z 50-70 osób. Nie ma gdzie pracować w tym małym mieście za to miejsc żeby wydać pieniądze są tysiące! Głupota, która jest i tak na najwyższym w Europie poziomie naszych polityków i urzędników wybija się z każdym dniem na nowe wyżyny.
~seto 23-03-2012 8:13
Ale chore maksymy, praca jest tylko trzeba ją znaleźć :) A może tak już socjologicznie rzecz ujmując tak powiedzieć: Multipleks jest ale trzeba go znaleźć np we Wrocławiu czy Legnicy, strefy ekonomiczne są tylko znowu trzeba umieć znaleźć poza jelenią górą, kolejno rozwój jest, ale trzeba go znaleźć:) Pieniądze są tylko trzeba ludziom dorypac 67 lat tyry, tak aby babcie i dziadki zapieprzały do grobowej deski, a państwo szło na skróty z niedorobionymi reformami. Emeryturę też trzeba znaleźć:)Tusk ostatnio powiedział Pawlakowi,że najmniejszym obciążeniem dla Polski są rodziny bezdzietne:)Reszta wynika z tego,to zbędny motłoch komplikujący życie rozmaitym włodarzom:) Jak tak jest mnóstwo pracy, to może tak ten kto wie,że jest mnóstwo pracy biuro prywatne pośrednictwa założy i zarobi na tym:)
~nik 23-03-2012 8:15
Taka mała teoria. Może firmy co miały się otwierać w Focus Mallu stwierdziły wreszcie, że nie ma sensu czekać na tę galerię, zerwały umowy z Park Ridge i poszły do galerii Centrum stąd taki u nich duży ruch się zrobił. Kiedyś gdzieś czytałem, że w niedużych miastach sieciowe sklepy chcą mieć jedną placówkę i wybierają na jej siedzibę najlepszą i wiodącą galerię w danym mieście. Chyba u nas aktualnie tak będzie można powiedzieć o galerii Centrum.
~ 23-03-2012 9:02
Co do władzy lokalnej i cwaniaków, którzy maja pracę tu w JG i się nią odnoszą z pychą. Trzeba powiedzieć, tak,owszem jest praca poza Jelenią Górą, ale władza lokalna jest odpowiedzialna za ten teren, i z tego ma być rozliczana, w innym przypadku niech spie... stąd, jeśli nie ma koncepcji na to aby te miasto oferowało ludziom pracę. Niech populiści stąd się wynoszą, a nie ludzie, którzy mają tu swoje rodziny są wyzywani od nierobów czy nieudaczników. Wynika z tego,że Zawiła chciałby chyba rządzić tylko emerytami, którzy mają świadczenia,a reszta niech czmycha z Jeleniej na roboty do Niemiec czy w Polskę lub do UK. Obłuda Upiorna!
~ 23-03-2012 9:04
Co do władzy lokalnej i cwaniaków, którzy maja pracę tu w JG i się nią odnoszą z pychą. Trzeba powiedzieć, tak,owszem jest praca poza Jelenią Górą, ale władza lokalna jest odpowiedzialna za ten teren, i z tego ma być rozliczana, w innym przypadku niech spie... stąd, jeśli nie ma koncepcji na to aby te miasto oferowało ludziom pracę. Niech populiści stąd się wynoszą, a nie ludzie, którzy mają tu swoje rodziny są wyzywani od nierobów czy nieudaczników. Wynika z tego,że Zawiła chciałby chyba rządzić tylko emerytami, którzy mają świadczenia,a reszta niech czmycha z Jeleniej na roboty do Niemiec czy w Polskę lub do UK. Obłuda Upiorna!
~Andrzej G 23-03-2012 9:18
Byłoby super! Gdyby to był jeszcze Helios a nie Multikino(bo więcej reklam i drożej), to już w ogóle mega:) Do tej pory jeździliśmy (nasza paczka) do Wałbrzycha i Lubina na nowe filmy, bo Lot wyświetlał je z nawet kilkumiesięcznym poślizgiem. W Jeleniej zieje rozrywkowa czarna dziura, popieram pomysł!
~Gość portalu 23-03-2012 11:04
Argumentacja delegatury ochrony zabytków jest dla mnie bezsensowna. We Wrocławiu powstały duże galerie wraz z kinami i nikomu to nie przeszkadzało. W jeleniej robi się z tego wielki problem, podczas, gdy Gołębiewski wybudował w Karpaczu o dwa piętra za dużo i gra urzędowi na nosie mając w d... obowiązujące przepisy, bo wpłaci tu i tam na cele charytatywne i sprawa rozejdzie się po kościach. W Jeleniej Górze doprawdy brakuje porządnego kina, czy galerii. Kino Lot i Marysieńka to przeszłość minionej epoki. Trzeba iść z duchem czasu. Ludzie jeżdżą do pobliskich miast na zakupy, do opery, kina, teatru, a szkoda, bo lepiej tu dać ludziom pracę. Więcej podatków dla miasta = jego rozwój. Ceny najmu też są niewspółmierne. Trudno dopasowywać je do poziomu wrocławskiego w mieście powiatowym.
~x 23-03-2012 11:10
Obiecanki, obiecanki naiwnym przedwczesna radosc ! byla juz SKM , parkingi na Zabobrzu, teraz Multi kino. Pic na wode.... Ratuszowy DISNEY LAND to kraina marzycieli i lgarzy. Mamy za to bajki ratuszo pochodne.
~hm 23-03-2012 11:18
a bedzie tam biedronka?
~Kamel 23-03-2012 11:30
Takie gadanie, ze ludzie kasy nie mają. Może emeryci i renciści nie mają, ale większość ma pochowany szmal w skarpetach. Sam latam do Victorii, Legnicy albo Wrocka i rzeczywiście widać tam pełno aut z Jeleniej. Macie szmalec więc nie żalcie się, że bieda w Jeleniej bo pomyślę, że tu sami malkontenci i ściemniacze mieszkają ;) Fakt, może nie ma w Jeleniej mega,mega bogaczy, ale te kilka stówek w miesiącu na dobra materialne założę się, że wydajecie ;).
~bumcyk 23-03-2012 12:47
W imieniu wszystkich czcigodnych narzekaczy domagam się zaprzestania prac na Galerią i doprowadzenia tego miejsca do stanu sprzed budowy, by nasi szanowni żule i zdolna młodzież miał agdzie spożywać tanie wino bez krempacji. Domagam się zaprzestania wszelkich prac w Jeleniej Górze zwłaszcza modernizacji budynków renowacji parków czy budowy Term, zaoszczędzone pieniądze neleży prrzekazać czcigodnym żulom i bezrobotnym oczywiście przelewem. Zakazać wstępu turystom po co mają się pałętać po mięście i obowiązkowo cisza nocna po 20. Z wyjątkiem czcigodnych żuli. I tak nie bedzie niczego
~ 23-03-2012 13:38
Bumcyk:)Ja bym żuli wpuścił do ratusza,a nie czepiał się ludzi i miasta, to,że ludzie narzekają nie bierze się ot tak z niczego, nawet, to,że żule piją, też ma swoje głębsze uzasadnienie i to,że Zawiła,to Complex i ma klementowskiego niczym Goebbelsa od propagandy sukcesu także:) Więc mniej populistów,więcej menadżerów na konkretnych miejscach,a miasto się zmieni, bo jak na razie,to zmienia się w podręcznik historyczny prezydenta Zawiły, który wywołuje już samym widokiem negatywne odczucia:)Tak go tu lubią, zastanawiam się jakim trzeba być geniuszem aby po 1,5 roku spieprzyć taki kapitał polityczny i dotknąć dna, widocznie sam populistyczny kapitalik nie starcza do sprawnego rządzenia miastem:) Ma posadę owszem,ale nic po za tym z tego nie wynika,dobrze jemu i znajomym a ludzie są wściekli
~vito 24-03-2012 0:43
Wywiazala sie jakas polemika wiec kilka slów ad vocem. Pierwsza sprawa ja pisalem o faktach, szanowni adwersaze o fikcji i medialnym matriksie. Fakty niestety sa dosc przygnebiajace, rzeczywistosc skrzeczy i mocno uwiera. Wladza wiec , zeby ten obraz ubarwic, podkolorowac, uczynic bardziej strawnym, stosuje czy to w skali makro czy na lokalnym podwórku, róznego typu zabiegi PR-owskie, medialne wrzutki, etc. A publika ten caly kit lyka bez popitki, jak przyslowiowy pelikan.A jakie sa fakty? 1)Galeria Grodzka swieci pustkami nie z powodu braku parkingu, bo takowy jest w podziemiu i raczej nie jest przepelniony.Galeria ta ma tez dobra lokalizacje, bo lezy tuz przy Rynku. 2)Galeria Centrum (czy jak jej tam?) wlasnie zostala ukonczona i zamiast otwierac swoje podwoje i zdobywac klientów
~vito 24-03-2012 15:50
(cd.) ...wlasnie bedzie sie rozbudowywac o nowa powierzchnie i nowe funkcje(multikino), nie bardzo jeszcze wiadomo jak i gdzie (jedyny kierunek to skarpa, moze jakis wykop pod skarpa, wówczas multikino mogloby sie nazywac " Multikino pod Skarpa"). Slowem, zeby sie wiecej nie rozpisywac, bo szkoda pradu, lemingi kupia kazdy kit.
~spółka zło 25-03-2012 15:32
Cały parter "wszystko po 5 złotych", a im wyższe piętro, tym taniej. A na samej górze największy lumpeks na Dolnym Śląsku. Taka jest moja propozycja :))))). I żeby udowodnić, że mam większe Complexy, zgłaszam postulat wybudowania, a raczej przystosowania istniejących ulic, do ulicznego wyścigu Formuły 1. Grand Prix Polski!!! SKM niech się schowa. Mam już nawet projekt toru!!! Spółka zło na prezydenta!!! Tylko te głosy w głowie i to dziwnie pulsujące światło. Źle się pisze, gdy ręce krępuje kaftan. Ale nic to. Wizje są najważniejsze ;))))))))

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Śledztwo ws. KPR–u umorzone

O rozpadających się górach

Na stadionie już jasno

Marcin Wyrostek patriotycznie

Udany Piknik Strzelecki

Sonda

Wypalenie zawodowe należy uznać za chorobę?

Oddanych
głosów
832
Tak
64%
Nie
29%
Nie wiem
7%