MenuZamknij

WIADOMOŚCI

SPORT

Internetowym radiem chcą promować podziemny hip hop

Wiadomości: JELENIA GÓRA
Czwartek, 5 stycznia 2012, 8:31
Aktualizacja: 8:32
Autor: Angela
Fot. Organizator
Mają po dwadzieścia lat, mieszkają w Jeleniej Górze i chcą, by muzykę gatuku hip hop tworzoną przez miejscową młodzież usłyszało jak największe grono – mowa o Michale i Damianie, którzy wpadli na pomysł uruchomienia internetowego radia „Na falach 75”.

Nowe radio, które można znaleźć na stronie www.nafalach75.pl, funkcjonuje od grudnia minionego roku, ale cały czas jego twórcy nad nim pracują. Dotychczas wyemitowano cztery audycje, jednak już niebawem radio ma „nabierać tempa”.

- Wiemy, że w Jelenie Górze i regionie jest bardzo wielu twórców muzyki hip hopowej, którzy nie mogą się nigdzie „wybić” ze swoimi nagraniami. My chcemy tę muzykę rozpowszechniać. Dlatego zachęcamy miłośników hip hopu do słuchania naszego radia, a twórców muzyki do przesyłania nam swoich nagrań. Jeżeli już nagrywasz lub dopiero zaczynasz, napisz do nas! Szukamy i wspieramy nowe talenty ze świata HH. Nowe internetowe radio Na falach 75 zaprasza wszystkich sympatyków dobrego polskiego podziemnego hip hopu – mówią Michał i Damian, którzy nie chcą ujawniać swoich nazwisk, bo jak mówi, nie zależy im na własnej promocji.

W każdy wtorek i czwartek od godziny 19:00 w radiu emitowane są dwugodzinne audycje, w których prezentowani są wykonawcy z regionu. - To jest dopiero początek, ale mamy już zapowiedzi DJ - ów, którzy chcą poprowadzić u nas swoje audycje. Na stronie planujemy też publikować zdjęcia i opisy wykonawców. Będziemy też informować o najnowszych płytach, koncertach i wszelkich wydarzeniach związanych z kulturą hip-hop – mówią twórcy radia „Na falach 75”.

Ogłoszenia

Czytaj również

Powiat Jeleniogórski na Targach Infotour

Każdy był zwycięzcą!

Wsparcie dla polsko – czeskich projektów

Komentarze (52) Dodaj komentarz

~Shadow 5-01-2012 9:46
"zaprasza wszystkich sympatyków dobrego polskiego podziemnego hip hopu" Nie ma czegoś takiego jak dobry hip hop. To coś z definicji jest żałosne i z całą pewnością nie jest to muzyka, tylko bełkotanie nędznych tekstów do zawsze takiego samego podkładu.
~BLA BLA BLA 5-01-2012 10:09
HIP HOP TO MUZYKA??? HA HA HA ZABAWOWE PODCHWYCONE WZORCE OD BAMBUSOW ZZA OCEANU GIBAJACYCH SIE DO RYTMU WALENIA W BEMBEN REZUSÓW!!!CHCESZ BYC COOL TO WYMYUŚL CO SAM ORYGINALNEGO PATAFIANIE JEDEN Z DRUGIM A NIE NASLADUJ BAMBUSA
~dr 5-01-2012 10:09
zenada na maxa to radio i ta muzyka
~DR 5-01-2012 10:15
100% racji dla BLA BLA BLA!!!!
~:) 5-01-2012 10:28
Bęsiu będzie? Chyba nie, bo najlepszych się nie bierze..
~MotylaNoga 5-01-2012 10:28
do ToruńskiZiom: Padłem :!!!! dzieki :D:D:D
goscniedzielny 5-01-2012 10:29
To niesamowite, że już wyemitowali AŻ CZTERY audycje, to chyba już im się należy wpis do księgi Guinessa? :D
~sabotage 5-01-2012 11:03
nie chciałbym urazić Panów Michała i Damiana, ale HIP-HOP kojarzy mi się z zakapturzonymi dziećmi niszczącymi sprayem fasady odnowionych budynków. Na szczęście rap to również Liroy, Diam's i wiele innych ciekawych tekstów
~606 Records 5-01-2012 11:03
Hahaha, sami kolesie JP tam nadają, kiedyś słuchałem, ale... oni są asłuchalni. Chuligani z PWB, którzy straszą wszystkich naokoło, albo inni dziwni ludzie. To jest żenada. Gdzie jest Junior, Zamar, Pery, Laikike1 ? Sama uliczna lipa, tam leci. "Dobry chłopak, bo siedział w więzieniu, sklep okradł, ale dobry chłopak przecież, nie miał kasy, to musiał, ale go zamknęli, bo nie rozumieli, dobry chłopak zasady gry znał, zna życie wiesz 6 miesięcy w pudle, ale oni nie rozumią" -.-
~Derik 5-01-2012 11:31
Problemem polskiego hip-hopu, rapu czy innych stylów pobocznych jest warstwa tekstowa. Można śpiewać o miodzie i jego roli w przyrodzie, ale czy na pewno trzeba? Można wplatać w tekst setki przekleństw, joł i jehe, ale czy naprawdę o to chodzi w hip-hopie? Hip hop z zasady jest nurtem naturszczyków. Techniki, ogłady scenicznej czy dojrzałości tekstowej nabywa się z czasem. Początkujący hip-hopowiec musi odrobić pańszczyznę, zanim dopracuje się stylu i chwała chłopakom, że chcą to nowicjuszom ułatwić. Szanującemu się artyście oprócz fanów potrzebni są przede wszystkim krytycy - bez krytyki nie ma rozwoju. Być może za kilka lat, jeśli radio przetrwa - na jego falach pojawią się gwiazdy rodzimego chowu. I tego życzę pomysłodawcom, autorom prezentowanych utworów i słuchaczom. Amen
~do Derik 5-01-2012 11:48
O tej "pańszczyźnie" to bajeczki opowiadasz niestworzone. To jest tylko głupie usprawiedliwianie "jeb**ia policji" i podobnych temu wynalazków, przez bandę bachorów i dorosłych bez mózgów słuchających Firmy i innego ścierwa.
~xxx 5-01-2012 11:57
przecież całe te juniory edysy zamary dikeje to jedno wielkie dno które nie skończyło żadnej szkoły... co oni mogę sobą zaprezentować ? biedę? lepiej niech sie do roboty wezmą szkołe skończą a nie udają wielkich hip-hopowców...
~echosiolki 5-01-2012 12:27
obcyajcie na YouTube Dj KULA,,to bedziecie wiedziec o co chodzi w polskim hlip-chlopie
~ 5-01-2012 12:42
oczywiście jak zawsze nikomu się nie dogodzi. nie słuchasz rapu, nie komentuj, proste. lub zanim się wypowiecie powiedzcie co wy takiego robicie oprócz uderzania w klawiature? pewnie wielkie NIC... bo przecież internet to najlepszy sposób dowartościowania się :)
~górnik 5-01-2012 12:46
A dlaczego to jest PODZIEMNY Hip Hop ?
~joł joł 5-01-2012 13:04
puszczacie DJ KULE ? z yt ?
~do 606 5-01-2012 13:08
nie, lepiej być bananem który ma wszystko od rodziców...
~misty 5-01-2012 13:30
Prymitywna pseudo muzyczka tworzona przez prymitywnych pseudo artystow kierowana do prymitywnych sluchaczy za pomoca prymitywnego radyjka. To jest ten wasz cały prymitywny hip - hopek. Po prostu DNO!!!
d-_-b 5-01-2012 13:30
tylko dj kula daje fula!!!
~www 5-01-2012 13:39
Super ZIOMKI zycze powodzenia
vvupe 5-01-2012 13:57
jeśli underground prezentowanych "artystów" będzie opierać się głównie na wadzie wymowy, JP 100%, na co drugim słowie k*rwa i na tym jak mi system utrudnia życie bo nie pozwala palić blantów oraz jak to źle mieszka się na robotniczym blokowisku na zabobrzu, to ja wybieram Gurala, Pezeta, Fokusa, Sokoła, Eldo, Ostrego, FISZA, LUCa i Grubsona
~:) 5-01-2012 14:05
JNR,PERY,ZAMAR, itp ani razu chyba nie byli puszczani w tym radyjku ... same bełkoty uliczne JP ... chcecie żeby to jakoś ruszyło puszczajcie taką muzykę , która wpada w ucho a nie przeleci raz w radiu i słuch o tym kawałku ginie... ehh pozdro dla kumatych ! ps. popieram 606 rec.
~ 5-01-2012 14:07
to niech te twoje perowe zamary zaloza sobie radio
~sp 5-01-2012 14:09
większośc z was nawet nie wie ile trzeba włożyć pracy w taki jeden kawałek.. łatwo wam sie ocenia? to oceńcie to w sposób rymowany na podkładzie jesli wy wiecie o czym trzeba nawijać.. powodzenia chlopaki i oby wam te radio hulało jakl najlepiej na złość wszystkim tym, którzy nic nie potrafią i nie chcą zrobić, umieją tylko siedziec i oceniac z góry.. nigdy nie było tak, żeby Kemuś sie wszystko podobało, ale to nie znaczy, że macie krytykować coś, co was nawet nie dotyczy, jak jesteście tacy mądrzy to załóżcie swoje radio innych wykonawców z naszego regionu.. popowych, rockowych czy innych, na co czekacie.. nie możecie ich znaleźć? jesteście osobami, dzięki którym każdy młody raper, który chce osiągnąć cel nabiera podwójnej motywacji do dalszego tworzenia a wy mozecie gadac i nic poza tym.
~OldSchool 5-01-2012 14:44
Polowa z was nawet nie wie co pisze - Radio lokalne to lokalne traki - a obecnie leci to co leci bo z tego co wiem i czytałem na innych portalach .itp...chłopaki ciagle prosza o nadsyłanie lokalnych trakow - Dlaczego nie ma Zamara ,Perego ,i innych ...no bo nie wysłali trakow do radia - Proste wiec dajcie sobie na looz z tymi hujowymi komentami małolaty przed klawa i monitorem to kozaki - w realu morda w kubel i w ciaglym strachu, a co do PWB to człowieku od nich i innych zaczoł sie ten klimat w naszym miescie wiec nie sap na forum leszczu - bo chyba nic nie wiesz Ale pewnie jestes szczylem i H.. pamietasz , do roboty a nie Hejtujecie fora ktos cos robi to od razu jest zle - nic nie robicie tylko kłapiecie jezorem banany z zazdrosci ze ktos stara sie zrobic cos Dla wlasnej kultury
~do 13:08 5-01-2012 16:03
O czym ty pieprzysz ? Chuligaństwo, pustota i inteligencja na poziomie taboretu, to jest takie fajne ? Banan ?! Aha, czyli gościu, który się uczy, stara się, później ma pracę (nie mylić z tymi uczniami/studentami, którzy mają w poważaniu, i lecą "aby zaliczyć", a nie się czegoś nauczyć) jest wg Ciebie bananem ? To lepiej opieprzać się, narzekać jak to źle, kraść, wyzywać organy bezpieczeństwa ? Niestety JP powinno się wsadzać do paki i nie wypuszczać, bo to są ludzie chorzy psychicznie, niestety nie da się ich poddać resocjalizacji. Pozdrawiam
~:) 5-01-2012 16:14
Pierdzielice jak jacys ludzie bez zycia,zapomnieliscie gdzie urodzil sie Magik z kaliber 44? tak u nas w jelone :) maja pasje to niech robia,co wam do tego,oni nie musza byc akurat tymi tak zwanymi JP chuliganami,nie znam nie oceniam,ale wy juz wiecie kim sa bo jestescie bogami wszystko wiedzacymi... zalosni ludzie,komentuja anonimowo wyzywaja sie w komentarzach gratulacje,wyjazd z polski wam proponuje zamieszkajcie w jakies kanczatce i sobie smuty do siebie nadawajcie.
~~~~~ 5-01-2012 16:26
To co ludzie tu wypisują przeraża mnie. Jedziecie wszyscy tych dwóch chłopaków , a ja ich całkowicie popieram. Nie ujawnili swojej tożsamości.. oni chcą promować muzykę nie siebie. Większość pisząca tutaj nawet nie wie czym jest hip hop.. Może i jest w nim dużo przekleństw , nienawiści nie tylko do Policji.. ale szkoda, że ludzie widzą tylko to. Wychodzę jednak z założenia , że tylko ludzie inteligentni potrafią zrozumieć prawdziwy sens tej muzyki.. więc bardzo dziwne , że w większości jak to określiło tutaj kilka osób są to \"luzie bez szkoły\". Pomijając oczywiście fakt , że niektórzy są właśnie w trakcie tej nauki. Mówicie o Zamarze , Perym , JNR , Dikeyu.. obrażacie ich.. a nawet ich nie znając. Proponuję najpierw włożyć tyle pracy w takie radio , lub muzykę , a dopiero wtedy tu pisać.
~JGA 5-01-2012 16:38
'ich rap to osiedlowe disco, my mamy wyrobiony smak Ty łyknąłbyś wszystko' ...
~ 5-01-2012 16:54
i wy to szczekanie nazywacie muzyką??? mamy na horyzoncie o wiele lepsze stacje, które istnieją i grają od wielu lat i jakoś o nich cicho. na autorytet pracuje się latami a nie sponsorowanym artykułem w lokalnej gazetce.
~do 16:26 5-01-2012 17:10
Że niby hiphop to nienawiść do Policji i nie tylko ? Jak nie masz facet pojęcia o czym piszesz, to się przymknij. Częścią hiphopu nigdy nie była nienawiść, prawdziwego hiphopu oczywiście. I nie porównuj mi tu prawdziwego hiphopu do bandy szczeniaków, która pluje na wszystko i wszystkich, to nie jest hiphop. Oni próbują coś tam z siebie wydukać, ale przekaz jest żałosny i chuligański. Co do radia - teraz radio internetowe można stworzyć w 5 min. Tak samo jak i telewizję internetową, blog, stronę www, konto na youtube, facebooku i twiterze. Wręcz imperium medialne w 5 min. Nie mów mi o pracy nad mediami, bo nie masz o tym pojęcia. Z całym szacunkiem, ale tu nie było zbyt wielkiego wysiłku.
~ 5-01-2012 17:48
Jeżeli dla ciebie radio internetowe mozna strworzyc w 5 minut i rozpowszechnic je tak by trafialo do tych ludzi ktorzy maja sluchac to stworz sobie wasne. Jedziecie jeden z drugim bananowce a gowno wiecie. Was swiat zamyka na monitorze i klawiaturze śledzicie bieg wydarzen a potem hejtujecie ale to wlasnie wy nakrecacie to maszyne. Elo
~do 17:48 5-01-2012 19:30
Czytam te komentarze. To jest straszne. Bananowiec ? Że ktoś zachowuje się jak należy, nie pluje na policję, uczy się, ma pracę, ma jakiś cel w życiu, to jest źle ? Lepiej tak, jak słuchacze Firmy ? Pluć na wszystkich, j***ć policję, wybijać szyby, kraść, bić, dla zasady ? Zastanówcie się :( A ile złotko ludzi tego radia słucha ? 20 ? I co tam jest puszczane ? Raz słuchałem, drugi raz, trzeciego nie będzie ! Kocham hiphop, ale nie nazywajcie tego chuligańskiego chłamu puszczanego w tym reklamowanym radyjku hiphopem, bo to jawna obraza tej kultury. Póżniej wszyscy uważają, że hiphop to gówno, no a co mają uważać, jak zaściankowe media pokroju Jelonka.com w takich artykułach reklamują radio, które głosi treści, które nawołują do nienawiści i przemocy, i nazywa to hiphop ? To żałosne.
~do 11:57 5-01-2012 20:01
Dla Twojej informacji osiołku - Zamar już dawno magister po studiach na uniwerku. Mówi Ci to coś ?
~acab 5-01-2012 20:49
Z całym szacunkiem do Wszystkich forumowiczów: nie pasuje - nie słuchaj, proste. A rap to nie JP, nienawiść, agresja itd, rap to życie. Życie tych ludzi. Skoro nie potraficie zrozumieć, ani zaakceptować sposobu życia niektórych ludzi, to nie różnicie się niczym od rasistów, nie mogących znieść innego koloru skóry, lub np.odmiennych poglądów... Jeszcze raz powtórzę: nie podoba się - nie słuchaj. Proste jak 2+2. są różni ludzie i różne poglądy, przecież nikt Wam NIE KAŻE tego słuchać... HH4Life
~do acab 5-01-2012 20:58
Krytykowanie ludzi, którzy są źli, to wg Ciebie rasizm ? Gratuluję "dobrego" smaku :(
~hh 5-01-2012 21:30
ejj patrząc na komentarz wyżej to widze, że nie ma sensu tłumaczyć, zły kolego to jesteś ty, moze ci ktoś krzywde kiedys zrobił bo zachowujesz sie jak dzikus.. źli ludzie to mordercy, złodzieje itp.. jak miałbym przez twój pryzmat oceniać to bym powiedział, że ja jestem zły a ty jesteś zdziczałym, zniewieściałym chłopaczkiem.. więc nie mów kto jest zły a kto nie jak kogoś nie znasz.. każdy tak może, ale masz coś z tego? poza tym, że ci co wiedzą o co chodzi w dobrym polskim rapie śmieją sie z Ciebie:) bo musze cie zasmucic ale takich jak ja twóje wypowiedzi naprawde nie bolą:) a nawet są bardzo zabawne:)
~do hh 5-01-2012 21:37
Buahaha dobry Polski rap ? Istnieje taki, oczywiście. Tylko pytanie, co Ty przez to rozumiesz ? Peja ? Stare nagrywki - klasyk, teraz to chłam. Firma ? Dobre dla "ulicznych napinaczy", czyli chuliganów. Tobie nie ma sensu tłumaczyć. Utwory, których teksty opierają się na tym, że koleś siedział w więzieniu, to jest niemal "bogiem", są wg Ciebie dobre ? W razie pytań - wg mnie dobry rap to np. Grammatik, Paktofonika, Kaliber44, Stare Miasto, Pijani Powietrzem, Łona, UstinstrumentaliX czy Laikike1 !
~iga 5-01-2012 21:55
SUPER AUDYCJA POLECAM !!!
~xxx 5-01-2012 22:05
co to za buraki tą strone założyły przecież tam nic nie ma ahahahaah żal... do roboty leszcze a nie głupa palicie założycie te swoje debilne dresiarskie spodnie słuchawki i co ? i nic dalej wam sie nie uda...:) do roboty!!
~ww887 5-01-2012 22:29
nikt z 606 sie tu nie wypowiadal Potwierdzone info ! pozatym lecial w radio dikeya numer paare razy ! ludzie Zajebista inicjatywa a wy sie nakręcacie ! poziom postów na jelonce jest żałosny !
~Do ~xxx 5-01-2012 22:29
Skoro taki chojrak jesteś przed monitorem to przedstaw się :)
sashka 6-01-2012 0:47
po co wypowiadaja sie ci, ktorzy nie sluchaja tego typu MUZYKI???...jacys desperci, siedzacy 24 przed kompem bo znajomych nie maja????...ja na przyklad Wodeckiego nie lubie, ale nie wchodze na jego stronki a tym bardziej nie komentuje jego tworczosci;p ..Nie znasz sie, nie lubisz...to sie nie wypowiadaj!
~bla bla bla 6-01-2012 9:15
bambusowate walenie w beben i gibanie sie jak rezusy i te wasze JP to debilizm jakich mało hahaha ciekawe co jeszcze debilnego wymyslicie!!! ten wasz tandetny hlip-chłop to potrzebny jest jak majtki.Piszecie bzdurne teksty a dumni jestescie z tego jak bambus z bebenka
~Mam pytanie 6-01-2012 9:33
A co z internetowym radiem KPSW ? Jakies pół roku temu było głosno że ruszają i co..?
~xxx 6-01-2012 11:03
same śmiecie bez szkoły, do roboty a nie bawicie się, nikt z was Peją nie zostanie, wsiury
~x 6-01-2012 11:15
HIP-HOP to dziwny nurt... pieprzona bez sensu paplanina z jakims szczekajacym podkladem instrumentalnym, ubior, szczegolnie spodnie, kojaza sie z smierdzaca zawartoscia w kroku z powodu obciazenia tym czego sie nie zdazylo doniesc do WC. czy juz umarla muzyka do sluchania i mila dla ucha?mlodziezowa niby muzyka przypomina bezladnie spadajace metelowe gary ze stromych schodow lub lupanine w stylu jadacego parowozu. to droga do gluchoty mlodych ludzi.muzyka....?
~clo-cki 6-01-2012 12:50
śmieszy mnie , że utożsamiacie muzykę rap z peją, firmą, małolatami, krzyczącymi JP itd. Ludzie, jak nie macie pojęcia o tej muzyce, to nie piszcie głupot, bo sami się ośmieszacie tymi Waszymi komentarzami. Najpierw zasięgnijcie wiedzy, ale nie z telewizji, czy innych komercyjnych źródeł. Przykład: http://www.youtube.com/watch?v=bS6teJ5G8ds
~do 12:50 6-01-2012 13:37
No a co zrobić. Jak obłudna Jelonka przedstawia hiphop w takim świetle. To co jest puszczane w tym radiu to chuligańskie przyśpiewki, niestety. Obok prawdziwego hiphopu to nie leżało nawet.
~kf 6-01-2012 22:47
a ja pamietam czasy kiedy w jeleniej odbywaly sie koncerty hip hopowe srednio co miesiac i pamietam ze tlumy na nie walily.... takie prawdziwe koncerty grammatika mor wa fenomena fu zipery i reszty ktore przy okazji pozwalaly pokazac sie ludziom z jeleniej i okolicy. czesto chodzilam i sluchalam muzyki ale pozniej pojawily sie utwory typu "hej suczki" i inne tego typu sprzedajne gowno w rytm ktorego kiwaly sie najebane malolaty..... to byly czasy RZP i innych dobrych chlopakow ktorych teksty nie opieraly sie na wcisnieciu jak najwiekszej ilosci slow na "K" i "CH" ale jezeli puszczane w tym radiu utwory zdazaja w strone np. krychy i smolaka........... no coz widze ze krewniacy wspieraja projekt wiec kto wie moze jest nadzieja...........
~` 7-01-2012 16:57
a bambusowe walenie w beben kojarzy mi sie bardziej z reggae
~perere 10-01-2012 8:53
każdy ma gusta i guściki. tyle. popieram radyjko! elo!

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Żeromalia na filmowo

Wiosna Kresowa z Agatem

Studenci dzieciom

"Wahadło" w Maciejowej

O górach w Przystani Twórczej

Sonda

Czy wszystkie handlowe niedziele powinny wrócić?

Oddanych
głosów
422
Tak
62%
Jest dobrze, jak jest
14%
Nie
22%
Nie ma zdania
1%