MenuZamknij

WIADOMOŚCI

SPORT

Hotel musi być niższy, pokrycie dachu zostanie

Wiadomości: JELENIA GÓRA
Czwartek, 6 października 2011, 12:54
Aktualizacja: Sobota, 8 października 2011, 11:42
Autor: Agrafka
Fot. Archiwum
Do końca roku Hotel Gołębiewski w Karpaczu ma nakaz obniżenia części dachu, który był niezgodny z planem zagospodarowania. Jednak nie trzeba zmieniać pokrycia dachu, jak wcześniej nakazał konserwator zabytków.

– Zatwierdziliśmy decyzję o częściowej rozbiórce dachu w części niezgodnej z planem zagospodarowania. W tym miejscu będzie dach obniżony i wykonana zostanie część doświetlająca z materiału przypominającego szkło. Plan zagospodarowania przestrzennego, który był opiniowany m.in. przez konserwatora zabytków dopuszcza pokrycie dachu przy użyciu dachówki blachy, łupka lub gontu, więc nie ma potrzeby wymiany pokrycia dachu w tym obiekcie – poinformował Jacek Radwan, powiatowy inspektor nadzoru budowlanego.

Dyrekcja Hotelu Gołębiewski ma czas do końca stycznia z uporaniem się ze zmianami. Jeśli nie wywiążą się z decyzji INB, w nowym roku wygaśnie odbiór techniczny budynku i obiekt nie będzie mógł być użytkowany. W najgorszym przypadku zostaną odłączone media. Konieczność zmiany wyglądu największego hotelu w Kotlinie Jeleniogórskiej wymogła postawa miejscowej delegatury Wojewódzkiej Służby Ochrony Zabytków, która nie zgodziła się na tak wysoką bryłę oddanego do użytku w tym roku obiektu.

Dyrektor Hotelu Gołębiewski nie chce komentować decyzji PINB.

Sonda

Czy należy obniżyć Hotel Gołębiewski?

Oddanych
głosów
637
Tak
39%
Nie
61%

Ogłoszenia

Czytaj również

Boczne boisko z początkiem sierpnia

Dużo drożej za śmieci

PiS apeluje do mieszkańców

Komentarze (60) Dodaj komentarz

~czytacz 6-10-2011 13:14
Sądze że prawo jest dla wszystkich takie same , więc nie można przeginać i naciągac . Choć włascicielowi życzę szybkiego i pełnego otwarcia już bez komplikacji obiektu .
~jood 6-10-2011 13:19
Miło, że biznesmen-cwaniaczek wreszcie przejechał się na swojej cwaniaczkowatości. Takie numery robił wszędzie, gdzie tylko ma swoje hotele, i usłużni urzędnicy legalizowali samowolę. Fajnie, że znalazł się ktoś z jajami, i nie pozwolił do końca zdewastować krajobrazu.
~ 6-10-2011 13:35
To jak przejezdzasz ten kawalek kolo hotelu golebiewski, to nie patrz sie w tamta strone.
~kikel 6-10-2011 13:43
TA Wojewódzkiej Służby Ochrony Zabytków prędzej panu radnemu każdy wie komu ten hotel najbardziej przeszkadzał!!!
~redshift 6-10-2011 13:47
a ktory to radny? Moze wreszcie warto na kogos zaglosowac.
~ffe 6-10-2011 14:00
urzędasy po prostu nie dostali w łapę tyle ile by chcieli- dziwne, że konserwator zabytków zmienił zdanie co do pokrycia dachu - bedny nusi przeboleć, że nie dostanie procentu od sprzedaży łupka a tyle tego miało być- żenada
~ 6-10-2011 14:11
DOLNOŚLĄZAK. Lokalizacja takiego hotelu doskonale komponuje się z "Obi", "Makro" i innych marketów przy wjeździe do Wrocławia. Wprawdzie to peryferia ale jest tam mnóstwo ludzi, żądnych dodatkowych atrakcji. Klimat Karpacza, jako kurortu, to czas przeszły dokonany. Burmistrz Karpacza wraz podleglłymi mu radnymi sa nadoperatywni. Burmistrzu czas wielkich budowli tworzonych w PRL-u dobiegl końca ponad 20 lat temu. Pora wyleczyć się z tych nawyków. A może swoją gospodarcza nadktywność spożytkuje Pan gdzie indziej. Ludzie z Pana umiejetnościami sa bardzo potrzebni. Ale czy to koniecznie musi być Karpacz?
~bzdura! 6-10-2011 14:18
do jood człowieku zastanów się co piszesz! Nie znasz człowieka osobiście a wypisujesz bzdury... wg. Ciebie dlaczego cwaniaczek bo dorobił się w tym chorym kraju!? Otóż ma większe zadłużenie niż ci się wydaje! Ale jest to człowiek o ogromnym poczuciu własnej wartości oraz dążący do celu. Zastawił cały majątek aby zbudować Hotel w Karpaczu! Nie tylko dla siebie ale i dla ludzi którzy znaleźli pracę Powinno się jeszcze takim ludziom pomagać ale nie my wolimy pomagać obcokrajowcom niż swoim... zwalniamy z podatków duże sieci Niemieckie, Francuskie, Holenderskie itp. a polak polakowi potrafi tylko dogryzać i upokarzać! Jesteś tego doskonałym przykładem! Hotel piękny i WCALE NIE WPISUJE się źle w otoczenie...czego nie można powiedzieć o Ceramika Marconi i niebieskiej hali.. ona dopiero szpeci!
~ 6-10-2011 14:30
Mój boże-jak czyjś sukces w oczy kole.Zastanawiam się, ile osób wpisujących się wyżej, było choćby w jednym z czterech obiektów Gołębiewski.Panie/ jood z: 13.19/ proponuję wycieczkę i wtedy Pan określisz kto tak naprawdę ma jaja.Szkoda,że w swojej trosce o piękno krajobrazu nie widzisz zarastających chaszczami gór.Samosiejkami,które wyrastają jak grzyby po deszczu.Szkoda,że Twój wzrok w tym kierunku nie zmierza.TO jest problem.Właściciel tego obiektu powinien ponieść konsekwencje- prawo jest prawo ale trzeba odróżniać jedne sprawy od drugich.To spełniający wszelkie normy europejskie obiekt i wyobraź sobie,że dla przeciętnej rodziny nawet z kilkorgiem dzieci.Zamiast dusić się w zapyziałym pensjonacie za takie same często pieniądze,warto wypocząć tam i nie będzie to czas i pieniądz stracony.
~mrowiek 6-10-2011 14:32
jakis bubek z Wojewódzkiej Służby Ochrony Zabytków gania Gołębiewskiego jakby ten zniszczył pół Karpacza. a powyższa instytucja nie zauważyła na Bankowej tej nowoczesnej budowli obok zabytkowego budynku w którym się mieści KCM? na to wygląda że są równi i równiejsi. Faktem jest, że Gołębiewski wybudował super budynek do którego nie umywają się inne okoliczne rudery, ale przeciez skoro bogaty gosć buduje to trzeab go zgnoić. Gołębiewski mógł wybrać inną lokalizację gdzie przyjęto by go z otwartymi ramianami, więc powinniście być mu wdzięczni że chciał zainwestować właśnie tutaj
~bzdura! 6-10-2011 14:43
do jood człowieku zastanów się co piszesz! Nie znasz człowieka osobiście a wypisujesz bzdury... wg. Ciebie dlaczego cwaniaczek bo dorobił się w tym chorym kraju!? Otóż ma większe zadłużenie niż ci się wydaje! Ale jest to człowiek o ogromnym poczuciu własnej wartości oraz dążący do celu. Zastawił cały majątek aby zbudować Hotel w Karpaczu! Nie tylko dla siebie ale i dla ludzi którzy znaleźli pracę Powinno się jeszcze takim ludziom pomagać ale nie my wolimy pomagać obcokrajowcom niż swoim... zwalniamy z podatków duże sieci Niemieckie, Francuskie, Holenderskie itp. a polak polakowi potrafi tylko dogryzać i upokarzać! Jesteś tego doskonałym przykładem! Hotel piękny i WCALE NIE WPISUJE się źle w otoczenie...czego nie można powiedzieć o Ceramika Marconi i niebieskiej hali.. ona dopiero szpeci!
~szklarska 6-10-2011 15:03
Niech sie się te buraki z Karpacza ciesza że mają taki hotel w miasteczku!My nie mamy i klepiemy bide!
~socjalista 6-10-2011 15:23
A mnie to przypomina czasy kontrreformacji kiedy nie pozwalano budować świątyń luteranom.No mieszkańcy Karpacza odezwać się skąd wasze korzenie ,przecież WY KRZOKI,żal dupe ściska że ktoś potrafi,.Przecież ta bryła hotelu już wrosła w krajobraz.
~54445 6-10-2011 15:32
Właściciel ma dużo choteli. I wszystkie zostały zle zbudowane . !!!!!!!
~sqandal 6-10-2011 15:43
nie ma pracy zle , facet wybudował hotel dał prace też zle , oj pogonilbym by Ty co tu durnoty wypisują , a ze ciut tam pan Gołębiowski przesadził z nadgorliwością i dach wybudował ponad te < zapyziałe góry > no cóż da sobie rade napewno spokojnie twardziele z karpacza z chalup wybudowanych przez Niemca
~Cieplice 6-10-2011 15:46
Chyba trzeba przypomnieć Radwanowi i kilku innym pseudo urzędnikom sprawę sprzed 12 lat!!! Firma budująca tzw Osiedle Kanadyjskie Panorama pan Radwan też tam maczał swoje brudne ręce od łapówek!!!! Może ktoś jego kiedyś z tego też rozliczy!!!!!
~DO wszyscy 6-10-2011 16:12
DO WSZYSTKICH CEPÓW KTÓRZY TO OCZERNIAJĄ GOŁĘBIEWSKIEGO I JEGO INWESTYCJE . ZWYKŁE CEPY Z WAS CEPY , BO NIBY PRZEZ TO KARPACZ NIE NABRAŁ NA ATRAKCYJNOŚCI ?! NO BA PEWNIE ŻE NIE BO PRZECIE LEPIEJ MIESZKAĆ I GOŚCIĆ SIĘ W TYCH WSZYSTKICH LEPIANKACH DO OKOŁA . I PEWNIE NIKOGO NIE ZATRUDNIŁ TYLKO TAK JAK WYŻEJ WSPOMNIANE LEPIANKI SAMĄ RODZINE .
~Tomekmj 6-10-2011 16:21
W pełni zgadzam się z Kolegą \\\"Czytaczem\\\"
~Kar.Pa 6-10-2011 17:18
Szkoda, że WSOZ nie zajmie się przepięknymi kamienicami przy ul. Wojska Polskiego, które popadają w ruinę i w wielu przypadkach nie będą się wkrótce nadawać do renowacji. Szkoda, że piękne obiekty w centrum miasta obwieszone są paskudnymi, brudnymi banerami wyborczymi i reklamami w przeróżnych kolorach, porwanymi foliami z fotosami wyborczymi. W żadnym, nawet najbiedniejszym kraju nie ma czegoś takiego! Jeżeli Pan Gołębiewski popełnił błąd - samowolę, czy nie lepiej byłoby wyznaczyć mu jakąś karę pieniężną, która mogłaby być przeznaczona np. na remont zabytków Karpacza? Czy w dobie kryzysu takie marnotrastwo i wyrzucanie pieniędzy w błoto, aby udowodnić swoją wątpliwą wyższość jest stosowne? Jeśli prowoddyrem tego jest pan Kopałczyński -nalkeży zastanowić się, czy zawsze ma rację.
~Jarek;) 6-10-2011 18:01
Pan konserwator zabytków uważa się teraz za boga,bo postawił na swoim?Dla mnie jest śmieciem!Bierze pensję od Państwa,czyli nie małą a innym nie da zarobić...Najlepiej niech z głodu zdychają bo pracy nie ma..
~prawda? 6-10-2011 19:20
Prawo ma być PRAWEM !!!! i obowiązywać WSZYSTKICH !!! Czy to się komuś podoba, czy nie! Jeżeli ktoś świadomie łamie prawo - ma obowiązek ponieść konsekwencje, a ci, którzy mają obowiązek nad tym czuwać, muszą to prawo egzekwować!!! Pojmą to wreszcie ci wszyscy "obrońcy"?
Piipi Jelonkowa 6-10-2011 19:22
..do - [~Socjalista] .. tylko,że dach jest taki .. blaszany ! .. nie pasuje do krajobrazu i jest odstraszaczem od dzikich zwierząt,bo w czasie opadów deszczu .. *puk,*puk .. jest głośno !
~ 6-10-2011 19:27
Pipi ty durnoto! pukpuknij się w ten łeb swój głupi. Niech odstrasza.Po co ci dzikie zwierzęta w mieście? Żeby je samochody rozjeżdżały?
Piipi Jelonkowa 6-10-2011 19:43
.. oby jaskółka mogła powrócic z Ciepłych Krajów .. na swoje !
~prawda? 6-10-2011 19:57
Prawo ma być PRAWEM !!!! i obowiązywać WSZYSTKICH !!! Czy to się komuś podoba, czy nie! Jeżeli ktoś świadomie łamie prawo - ma obowiązek ponieść konsekwencje, a ci, którzy mają obowiązek nad tym czuwać, muszą to prawo egzekwować!!! Pojmą to wreszcie ci wszyscy "obrońcy"?
~ 6-10-2011 20:08
Do:/5445/ Znawca się znalazł od ,,choteli,, Byłeś tumanku chociaż w jednym, z tych hoteli ?To pojedź, np. do Mikołajek i zobacz uśmiechnięte twarze dzieciaków taplających się w parku wodnym,jeżdżących na koniach,uczestniczących w zajęciach interaktywnych.Spróbuj potraw serwowanych przez tamtejszych kucharzy-kilkanaście dań głównych do wyboru do koloru, a nie jeden przypalony kotlet jak to zwykle bywa/ i nie zawsze przepisową gramaturą/Zobacz jak wygląda ten jeden z czterech, źle- Twoim zdaniem wybudowanych hoteli.Zwróć uwagę na alejki w hotelowym parku.Zobacz ogrom tego przedsięwzięcia,tysiące ludzi zauroczonych warunkami,przestrzenią i ofertą.Kilkaset mających pracę.Zapytaj tamtejszych mieszkańców co sądzą o HG.Zobacz a potem dyskutuj.15 lat działalności a poziom usług taki sam.
~oremik 6-10-2011 20:43
Pamiętajcie że sukces w tem katolyckym narodzie jest ŹLE widziany. Tylko bieda jest moralnie słuszna, a bogactwo uchodzi tylko wtedy, gdy dotyczy wyższych urzędników, znaczy się pasterzy trzódki spod znaku dwóch prostopadłych desek zbitych gwoździem.
~kkk 6-10-2011 20:45
niudacznicy umieją tylko szumieć to jest cała POLSKA
~ 6-10-2011 20:46
ale co wy piszecie za mało dostał kasy i dla tego jest cwany
~her Flik 6-10-2011 21:37
widziałem u Jaworowicz jak ludzie wybudowali sobie dom o parę metrów dalej niż było w projekcie , to im urzędasy kazały dom wyburzyć , prawo ma być prawem dla tych duzych i dla tych malutkich
~romi 6-10-2011 21:47
A ja mam pytanie do wydziału architektury , wybudowałem dom z częścią przeznaczoną na działalność gospodarczą , gdy zadałem im pytanie czy mogę zrobić częściowy odbiór tego budynku od razu skwitowali że albo całość albo nic ! A jednak można tylko nie wszystkim .Co jak gdzie i komu trzeba posmarować ?
~gdzie? 6-10-2011 21:48
Skoro hotel jest za wysoki to pytam gdzie podczas jego budowy byli ludzie odpowiedzialni za zgodnośc budowy z projektem? przecież dwóch pięter nie stawia siew ciagu jednej nocy. Uważam że ten hotel jest jednym z największych atrakcji jakie powstały w ostatnich latach w Karpaczu i okolicach. A najbardziej bawi mnie to, że Ci którzy byli przeciwko, którzy negatywnie wypowiadają się do tej pory o Gołębiewskim sa stałymi bywalcami niedzielnymi w w/w hotelu ;-)
~edi 6-10-2011 22:12
Zgodzę się z tym, że to najlepsza inwestycja,która mogła zdarzyć się Karpaczowi. 2 tys. ludzi na hotelu daje pracę 500 osobom. Brawo Sokias i inni nawiedzeni.
~ 6-10-2011 22:18
hotel jest super i namieszał dorobkiewiczom którzy juz nie wiedzieli ile brac za nocleg, pownnismy stanąc w protescie za Panem Tadkiem i jego hotelem
~romi 6-10-2011 22:25
do| ~edi wiesz co to kierat ? Jak nie to zapytaj te 500 zatrudnionych osób minus menadżerów .Choć i menadżerom też nie jest lepiej .
~jelinek 6-10-2011 22:37
Najwyższy szczyt Karkonoszy, Śnieżka wydaje się, że wierzchołek też ma za wysoki.
~Gość 6-10-2011 23:34
No wreszcie jest jakieś prawo w tym i tak dziadowskim państwie.
~trew 6-10-2011 23:54
Gołębiowski nic nie przerobi ... PO wyborach POsmaruje i POjedzie dalej. Teraz nie wiadomo komu zapłacić więc sytuacja jest patowa.
~zaboberek 7-10-2011 7:35
Wg mnie proporcjonalne kary powinni ponieść wszelkiej maści nadzorcy, którzy kibicowali powstawaniu Gołębia -ich bierne przyglądanie się temu co powstaje niezgodnie z prawem było udziałem w przestępstwie. A powstało to nie w tydzień czy miesiąc. Określiłbym tę sytuację jako zwycięstwo polskiego kundlizmu, czyli nic samemu pożytecznego nie stworzyć a bliżniemu w zamian podłożyć świnię. Byłem tam niedawno i mogę powiedzieć, że obiekt ten jest imponujący pod każdym względem i nikomu w niczym nie przeszkadza, w przeciwieństwie do wielu innych "dzieł" w tym samym Karpaczu. Za kilka lat mogłoby się okazać, że p. Gołębiewski wystąpiłby o pozwolenie na rozbudowę obiektu i po opinii normalniejszych decydentów by ją dostał. Wówczas kundle szczekałyby : czy nie można było zrobić tak od razu, znowu r
~jood 7-10-2011 8:02
@ bzdura! Byłem w hotelu Gołębiewski w Karpaczu - owszem, jest luksusuowy, doskonale wyposażony, daje pracę - i co z tego? Jest ogromny, i po prostu nie pasuje do otoczenia. Jest jak pomalowany na różowo pałacyk nowobogackiego dorobkiewicza wybudowany pośród przedwojennych willi - nie pasuje i razi. A co do samosiejek w górach, to ja akurat się z nich cieszę, bo dla mnie góry to nie kolejka do wyciągu i piwo w budce, tylko przyroda. Im bardziej dzika, tym lepiej. Napisałem, że Gołębiewski to cwaniaczek, bo nie można inaczej nazwać gościa, który zlewa projekt i pozwolenie na budowę, buduje jak chce, a potem na siłę legalizuje swoją samowolę. Przeważnie zapluwając się na temat, ile to on pracy ludziom daje. Daje, ale wcześniej oszukuje.
~ 7-10-2011 8:32
pracowałem przy budowie jak G. przylatywał to kierownicy się chowali bo nikt nie wiedział co nowego wymyśli tak jak z tym murem oporowym . ps nie wszystko da się załatwić
~ 7-10-2011 8:38
jaki zastawił majątek przecież tam jest kilku inwestorów a pan G to przy nich pikuś
~ 7-10-2011 8:48
co wy piszecie jaką prace w karpaczu jest teraz do sprzedania kilkanaście pensjonatów z których utrzymywały się całe rodziny to jest tak jak z marketami pracę dostaję 30 osób a w okolicy pada 5 sklepów i bilans wychodzi na ZERO
~ 7-10-2011 8:51
o 2 piętra był zawysoki,no ale sie dogadali i tylko kawałek poszycia dachowego musi zmienić !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1hahahahahahahaha
~do 08:48 7-10-2011 9:03
Więc przyszedł czas zeby ktos inny teraz zarobił, a co te rodziny miały monopol na zarobek?
~ 7-10-2011 11:17
(8.48) ..i co,uważasz,że te do sprzedania pensjonaty to wina Hotelu Gołębiewski?Bzdury klepiesz.Nie da się przez trzydzieści lat,,żenić za przeproszeniem ,tej samej kaszany,,Karpacz jeżeli chodzi o standard bazy noclegowej nie cieszył się zbyt pochlebną opinią,w ostatnich latach.Sami goście sygnalizowali,że źle się dzieje i może się to(dla niektórych) zemścić w przyszłości.Niewiele, w jakości usług się zmieniało, tylko cena jakby ciągle wyższa.Bo co?Bo Karpacz?W tych pensjonatach w ramach oszczędności pracowały same rodziny, bądź jedna osoba jako recepcja,pokojowa i często kuchenna.Był taki czas,że wielu nie chciało tam pracować.Zwykło się mówić,wszędzie tylko nie tam.Ci,którzy z problemem się zetknęli dobrze wiedzą o czym mówię.Odrobinę pokory.
~zbik 8-10-2011 14:36
jebane prawo i nadgorliwi urzedasy tylko mysla jak tu jeszcze przytulic kase za malo sie nachapali w czasie budowy to mysla ze jescze cos wycisna
~międzyzdroje 9-10-2011 8:41
a nad morzem małe pensjonaty funkcjonują 2 miesiące i jakoś przędą !!! więc jak się pojawiła WYSOKA KONKURENCJA to nie w smak innym ! Inna sprawa,ze sama bryła hotelu nie zachwyca,ale i tak lepszy TAKI hotel niż jego brak. Fakt,pensjonaty średniej klasy stracą klientów ,bo ceny mają podobne a atrakcji żadnych !!! mamy KAPITALIZM......./dziki / !
~kiooczku 9-10-2011 8:41
Gołąb zdewastował Karpacz a mieszkańcy są mu jeszcze wdzięczni. Rozmieniliście na drobne wasze niegdyś piękne miasteczko. W nauce o turystyce jest takie hasło jak przeinwestowanie. Efekty tego przyjdą w przyszłości. Ludzie w Polsce są coraz bardziej świadomi (choć jeszcze daleka droga do ideału). Przyjeżdżają w Góry by odpocząć na łonie natury a nie przebywać wśród obiektów o uroku oryginalnego hipermarketu
~ 9-10-2011 9:06
Wydaje się, że internauta z 07-10-2011 11:17 | ~ | napisał szczerą prawdę. Małe hoteliki to miejsca pracy, ale tylko dla ich właścicieli... W Gołębiu pracuje 500 innych osób, mieszkańców Karpacza i okolic. I za to chwała temu, co miał pomysł, aby wybudować tam ten hotel. MIEJSCA PRACY SĄ NAJWAŻNIEJSZE, BO DZIĘKI NIM ZYJE SPOŁECZEŃSTWO, RODZINY MAJĄ CO JEŚĆ I Z CZEGO ZAPŁACIĆ RACHUNKI. Niemcy też budowaliby wielkie hotele w tym mieście, gdyby tutaj zostali po wojnie. Ale i nie likwidowaliby kolei. ;-) (uwaga, uwaga, tak jakby co, drezyny to nie koleje, chodzi o koleje przewożące ludzi z miasta do miasta, np. z Karpacza do Jeleniej Góry przez Kowary i Mysłakowice.
~AndrzejJG 9-10-2011 10:13
Gdyby postawiono tam Krzyz wznoszacy sie ponad gory zapewne nikomu by to nie przeszkadzalo.
~ 9-10-2011 19:17
Czytam i własnym oczom nie wierze, jaki ten naród jest głupi. Narzekacie, że was nie szanują, a sami siebie też nie szanujecie. Prawo jest prawem, nawet jeśli jest złe i trzeba je przestrzegać. Gołębiewski dostał zgodę na wybudowanie konkretnego obiektu, a wybudował inny i teraz może mieć pretensje do siebie. A wy cymbały bronicie go, czyli nie szanujecie prawa, a więc nie szanujecie samych siebie. Zasługujecie na to co macie. A gówno macie.
~tropiciel 9-10-2011 20:32
Hotel powinien był być wyższy od obecnego, bo jest okazały i reprezentacyjny ale za placaty do długości. Aktywiści i wartownicy przestrzegania prawa powinni zająć sie setkami gnijącymi zabytkowymi budynkami , posiadanymi miejskimi i wojewódzkimi drogami publicznymi ktore są zamachem na zycie kierowców i pasażerów i tutaj jest pole do popisów - a nie należy niszczyć po katolicku wyjatkowego energocznego człowieka ktory podniósł nasz teren do jakiegoś poziomu i rozwoju. Jeżeli potraficie to pomyslcie nieudaczniki i barany co to jest za kosztowne dzieło aby to niszczyć , zanim zaczniecie krakać o dweastacji.
~Obiektywna 9-10-2011 20:48
Oczywiście ten piekny hotel winien mieć dobudowane jeszcze jedno pietro w formire charakterystycznych załamanych dachów, ktore by konweniowały z kształtem gór i nawiązuja do stylu dawnych budowli na terenie Karkonoszy. Jeżeli jakiś osioł chce coś obniżać to niech to zrobi na swój koszt dla swoistego piękna oraz określi jak na pochyłości mierzy sie budynek, od dołu czyli fundamentu który stoi kilkanaście metrów ponad dojazdową drogą, czy drogi pod skosem jako średnika wysokości, od poziomu morza , od średniej ważonej patrząc od Wangu na dachy hotelu - przecież on niczemu nie przeszkadza ,nie zasłania ,budzi zachwyt i jest duma Karpacza .Tylko lewusy i zawistni ludzie moga mieć zaciekłe zastrzeżenia , bo sami nic i niczego nie dokonali. Czpcie sie tumany syfu , brudu .
~reni 10-10-2011 0:23
Karpacz już przed laty stracił na klimacie,gdy powstawały różne pensjonaty nie mające nic wspólnego z architekturą górską,a teraz mają szpecącego olbrzyma,który umniejszył walory tej miejscowości-szkoda!!!!!!!!!!Cwaniaczek postawił kolosa,jak wszędzie naginając prawo,a teraz udaje wariata i nie chce komentować urzędowych decyzji.
~rozczarowana 10-10-2011 12:50
jestem rozczarowana wasza postawa...czytam te komentarze i zastanawiam sie w jakim ja kraju zyje...tu patronuje zawisc ,zazdrosc nie mowiac o glupocie...hotel jest super i stoi w odpowiednim miejscu.. nikomu nie przeszkadza...ja by bardziej zwrocila uwage na jakies dziwne zabudowania w centrum Karpacza...nie wiem jak to nazwac ;galerje; to szpeci! centrum Karpacza mona nazwac betonowym '' kurortem''! I TU NIKT NIE MA SPRZECIWU? ciekawa jestem dlaczego? moze nie rzuca sie tak w oczy? hi hi hi to jest zalosne!!!
~ 10-10-2011 18:29
Z tych wszystkich opinii jest kilka wątków 1(prawo jest takie samo dla wszystkich,więc pomysł aby ukarać finansowo i pieniądze wykorzystać na inwestycje w samym mieście-to jak najbardziej)2(cały świat się rozbudowuje i wszędzie potrafią pogodzić i nisko przelatujące ptaszki z rozbudową i ochroną środowiska-u nas wiadomo)3(kto kontrolował i podpisywał poszczególne etapy budowy,a najważniejsze czy poniosły te osoby oprócz wynagrodzenia jakiekolwiek konsekwencje swoich czynów!)
~Rudi 11-10-2011 13:22
no to po przykryciu szkłem już będzie - nie największu hotel w Polsce - tylko najwiękasza szklarnia... Pamiętacie piosenkę Rudiego Schuberta "Zbudiję sobie szklarnie..." http://youtu.be/T18oqpuSjbM
~ 19-10-2011 22:14
Jaka straszna zawiść miota niektórymi z Was. Tragedia. Czego zazdrościcie? Człowiek się dorobił, ciężką pracą, zmysłem organizacyjnym, mnóstwem odwagi. Bryła się nie podoba? A mnie się podoba i wcale nie uważam, żeby hotel był za wysoki. Jest praca dla ludzi, a dla mieszkańców Karpacza i Kotliny fantastyczny Aqua Park. lata całe Cieplice domagają się parku wodnego i...nic. A tutaj wystarczył prywatny inwestor, hotel postawił na wysokim poziomie i umożliwia pluskanie w basenach. jeszcze Wam źle? Najłatwiej, to krytykować, a najtrudniej samemu coś wymyślić. Tfuj.
~Pi 26-11-2011 23:13
Ten hotel-hipermarket jest potrzebny /bo jak widać ma klientów/. Ale nie powinien stać w centrum miasta tylko na przedmieściu - nawet lokalizacja w połowie drogi do Jel. Góry by mu nie zaszkodziła. Teraz można zmienić nawę miasta na Gołębiewski bo praktycznie reszta zdycha. Niech się Panu Gołębiewskiemu wiedzie jak najlepiej ale plac Ratuszowy niejest najlepszą lokalizacją dla Tesco.

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Bez nudy w Rudawach

O ściekach ze schronisk

Zielone światło dla SOSW

W Ratuszu praca wre

Turystyczna niedziela bez samochodu

Sonda

Czy mnożenie rządowych programów plus ma sens?

Oddanych
głosów
266
Tak
24%
Nie
74%
Nie mam zdania
2%