MenuZamknij

WIADOMOŚCI

SPORT

Hazard na każdym rogu

Wiadomości: JELENIA GÓRA
Sobota, 17 października 2009, 8:02
Aktualizacja: Poniedziałek, 19 października 2009, 8:07
Autor: Mar
Fot. dtp
Automaty do gry wciskają się niemal wszędzie. W 2002 roku posłowie pozwolili na ich wyjście z salonów gry. Miały być rozrywką z niewielkimi wygranymi.

Tymczasem stają się przyczyną rodzinnych tragedii, a łatwość dostępu do nich i pełna anonimowość tylko sprzyja hazardowi. – Znam ludzi, którzy w dniu wypłaty, wychodzą z firmy i zanim dotrą do domu, już przepuszczają w nich jedną trzecią wypłaty – mówi menadżer jednego z większych jeleniogórskich zakładów pracy – odchorowują to ciężko, ale następnego dnia idą tam znowu odegrać wczorajszą przegraną. I tak bez końca.

– Z przerażeniem patrzę, jak w lokalach, gdzie do niedawno świadczono usługi, handlowano czy działali rzemieślnicy, w całej Jeleniej Górze stają automaty do gry – mówi wicemarszałek Jerzy Łużniak – do tego nie potrzeba nawet zgody władz miejskich. Codziennie jestem we Wrocławiu i tam takiej ekspansji tych lokali nie widzę. Nie rozumiem, dlaczego nasze miasto jest takie podatne.

Jak zapewnia prezydent Marek Obrębalski, w Jeleniej Górze nie ma ani jednego punktu z automatami do gry, który by należał do jednego z bohaterów „afery hazardowej”, czyli Ryszarda Sobiesiaka. Ale to dotyczy tylko salonów gry, których jest w naszym mieście coraz więcej. Czy do Sobiesiaka należy jeden z niezliczonych automatów w mieście, nie wie również nasz samorząd.
– Trudno mi cokolwiek o tym powiedzieć. Nigdy nawet nie przekroczyłem progu żadnego z tych przybytków – zapewnia prezydent Obrębalski.

Ogłoszenia

Czytaj również

Park już gotowy

Trudny dojazd do szkoły

Radny KO: Szyszko już, a kiedy reszta?

Komentarze (82) Dodaj komentarz

~blant club 17-10-2009 8:30
wszystko JEST DLA LUDZI!!!jak pajace nie znaja umiaru to wrzuca cala wyplate i ma lipe!!!tak samo ludzie przepijaja pieniadze lub cokolwiek innego!!!!a jak wrzuci 50pln i wyciagnie 500pln to juz sie o tym nie pisze i nie robi afery!!!!!POZNASZ UMIAR A MASZYNA SPRAWI CI PRZYJEMNOSC!!!:D
daria30119 17-10-2009 8:41
blant club~~~ma rację. Jak ludzie nie znają umiaru i to i na wielu innych rzeczach przepuszczą pieniądze...
Cień 17-10-2009 8:47
Trzeba być kompletnym idiotą by grać na tych maszynach. Jestem ciekawy na jaki procent są teraz ustawiane maszyny, kiedyś ustawiali 30% (wartość która zostaje w maszynie dla właściciela) a teraz pewnie 40% albo i więcej, jeżeli maszyna na to pozwala, zresztą nie problem ją przeprogramować. Co do właścicieli maszyn, to pewnie większość z nich, to bandyci bo normalni ludzie już dawno wycofali się z tego interesu chyba, że płacą haracz tym bandytom.
~Jano 17-10-2009 8:52
automaty , papierosy , wodka czy narkotyki sa dla ludzi tylko z ta roznica ze dla ludzi madrych , nikt nikogo na sile do niczego nie zmusza , ani do chodzenia i grania na automatach ani do picia wodki , kazdy z nas ma swoj rozum tylko musi umiec kozystac z niego !!!!
~wasyl 17-10-2009 9:00
@blan club i daria30119: jest takie stare powiedzenie: w kasynie tylko kasyno wygrywa :) granie na tych automatach to czysty hazard, z dużą szansą na stratę i małą na wygraną, ale ludzie są chciwi i myślą, że wygrają...
~jele 17-10-2009 9:19
wyocofać alkohol ze sklepów bo przez picie jest dużo nieszczęsc w rodzinach....i samochody też......papierosy.......wędliny....itd itp
~maja84 17-10-2009 9:32
powiedzcie mi dlaczego tak nie trąbią o np totolotku,który jest reklamowany w telewizji z hasłem,żeby wygrac trzeba grać?????tylko się maszyn czepicie?czepcie się tych co piją,ćpają i żony biją a nie maszyn!!!!!maszyny były są i będą a całą reszta społeczeństwa zapsuta codziennością.A pan prezydent niech zacznie myśleć co zrobić z bezrobociem na naszym regionie a nie zastanawia się dlaczego w jeleniej jest tyle klubów z maszynami...więcej niż we wrocławiu???może ten problem najpierw rozwiąrzmy a później piszmy o hazardzie!!!
krkonos 17-10-2009 9:35
Porażająca jest - śmiem to tak nazwać - głupota argumentacji pana pRezydenta Miasta: "Nigdy nawet nie przekroczyłem progu żadnego z tych przybytków". Człowieku, ty masz rządzić w całym mieście, a nie w tych "przybytkach" jeno, których progi przekraczasz. No, ale argumentacja taka wyjaśnia, dlaczego Jelenia Góra jest tak, a nie inaczej zarządzana: pan Obrę-Bajki nieczęsto przekracza jakieś nowe progi, a z ratusza widok dość ograniczony.
~ 17-10-2009 10:28
kolega kilka dni temu wsadził 5 tyś ,do dziś nie może się pozbierać do ostatniej setki w kieszeni myślał ze da ale nie dała,ogólnie osoby które grają mówią...ciesze się jak wyjde na swoje ...ot biznes....pozamykał bym te bałagany co do sztuki szkoda ludzi i ich pieniedzy...i nie wizą że właściecie coraz to nowszymi autami podjeżdzają pod kasynka kuione za ich kase,nic ich to nie rusza
Cień 17-10-2009 10:44
Do Blant club. Jestem pewien, że większą przyjemność miałbym od teściowej Piipi. :-)))
piipi 17-10-2009 10:45
..był Salon Gier w pomieszczeniach Dworca Kolejowego ! ~OCH !! .. jakie były protesty, aby zamknąc ten "niegrzeczny" lokal ! ~KTO .. wydał zezwolenia na te "nowe",ten ma nie zdrową *głowę !
~Ktos 17-10-2009 11:34
A kto im kaze grac??????? Ja siedze na d... i nie chodze grac.Licze tylko na to, co wlasnymi rekoma zarobie.A jezeli ktos idzie grac, z mysla ze wygra....no to przepraszam bardzo...W jedna strone potrafi myslec "WYGRAM :) ", ale w druga juz nie "PRZEGRAN :(... "
~ 17-10-2009 11:36
"automaty , papierosy , wodka czy narkotyki sa dla ludzi ?" "dla ludzi madrych?" Przeciwnie, dla ludzi głupich... Jaki jest racjonalny powód palenia?? Tylko nie piszcie, że to przyjemność, bo każdy średnio rozgarnięty wie, że pierwsze papierosy - dopóki ktoś się nie przyzwyczai lub nie uzależni - nie sprawiają żadnej przyjemności prócz lansu czy próby zrobienia czegoś 'zakazanego'. Powal sobie młotkiem w kolano przez jakiś czas i być może też zacznie to sprawiać przyjemność :-| Jaki mądry człowiek wciąga trujące wyziewy, dobrowolnie psuje sobie zapach oddechu? Mądry człowiek nie ma problemu by oprzeć się 'modzie' czy wręcz manierze panującej w środowisku. Tylko głupi robi wszystko to co inni naokoło.... Tak samo z narkotykami... Bo poprawiają humor? Najłatwiej poprawiać sobie humor środkami chemicznymi, ale tak robią tylko ludzie, którzy nie potrafią stawić czoła problemom życia codziennego i w sztuczny sposób poprawiają sobie humor... A oklepane frazy typu 'wszystko jest dla ludzi' 'wszystkiego należy spróbować' to jest totalna papka mająca usprawiedliwić głupie działanie i zamaskować je przed dezaprobatą. Tymczasem istotą ludzi rozumnych wcale nie jest powtarzanie dokładnie wszystkiego co robili poprzednicy, bo to nie daje postępu. Mądry uczy się na błędach innych. Skoro prawie wszyscy zaawansowani dorośli i długoletni palacze usiłują rzucać to palenie, to mądry, by się zastanowił po co w takim razie tyle tracić czasu, pieniędzy i zdrowia, by tylko w swoim środowisku uchodzić za 'trendy'. Bo to na filmach widać, bo to robią sławni ludzi itp... Niestety, ale większość młodzieży nie jest skażona indywidualizmem i myśleniem, tylko podąża tymi samymi ścieżkami co wszyscy ich znajomi lub osoby medialne... Dramat...
~krkonos re 17-10-2009 11:57
argumentacja godna właściciela /kreatora ? / jednej z plag społecznych- porażający i prawdziwy ,niestety jest fakt słabości ludzi wobec hazardu/ dobrze ,że nie wszystkich/
~andrusek 17-10-2009 12:02
Dziwny kraj.Dać policjantowi w "łape" ekstra,załatwić coś "po znajomości" fart,dać w urzędzie lub u lekarza łapówke-norma.Ale prowadzić legalną firmę?! oj urzednicy się zastanawiają czy to w porządku.
~jelegórzanin 17-10-2009 12:07
Panie Prezydencie, To naprawdę mało istotne czy te automaty są własnością kolegi Pańskiego przyjaciela Grzesia. Jelonka i internauci zwracają uwagę na problem, który jak widać do Pana nie dociera
~ZABOBRZANIN 17-10-2009 14:02
Prawda wszystko jest dla ludzi jeżeli ktoś nie zna umiaru - leczyć się ! Zakazywanie wszystkiego jest tym bardziej gorzej że schodzi do podziemia i nie ma nad tym żadnej kontroli. Pala, piją, ćpają i żeby niewiem jakie to było niezdrowe jak ma przetracić wypłatę to nikt mu w tym nie zabroni !
~do jeleniogórzanin 17-10-2009 14:09
Popieram kolege całkowicie przecież porszaki i sportowe audice kosztuą a frajerzy grają i dają zarabiać tak naprawde 3-4 osobą !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
~ piipi 17-10-2009 14:23
Jest Powiedzenie - Chcesz zarobić a się nie narobić załóż sobie interes najmij ludzi których musisz opłacić lub kup maszynę która nie musi być opłacana w ZUS itp. - a i tak na ciebie i siebie zarabia ! ja mam dwie wiertarki i robią więcej roboty niż ja swymi rękoma !
~ 17-10-2009 14:23
najbardziej mnie wkur........ia jak wchodze do malego sklepu i od wejsca pi,pi,pi,pi, lub w knajpkach nie mozna zjesc w spokoju tylko pi,pi,pi,pi,-koszmar
~Czesio na Unigames ^^! 17-10-2009 14:45
Pomyslcie racjonalnie ilu lidzią owe automaty dają pracę (obsługa jednego kasyna to 3 osoby ) ludzie ktorzy nimi zarządzają i cała reszta pracowników która jest potrzebna by wszytko funkcjonowało . . . maszyna sama w sobie nie jest zła - co do tragedii to sami sobie ludzie je stwarzają topiąc w nich więcej i więcej grając bez opamiętania ja już sie naoglądałem takich "hazardzistów" - **j nie hazardzisci tylko ludzie ktorzy maja jakies chore wyobrazenie ze jesli wrzuci 2 Kola to wyciagnie 5 . . prawdziwy hazardzista wie kiedy powiedziec koniec . . to odroznia wielu takich tonących od hazardzistów - po prostu nie potrafią powiedzieć pas w odpowiednim momencie, co gorsza nigdy tego nie mówią i to ich gubi .. " Głupota ludzka nie zna granic" -Albert Einstein . . . To by było na Tyle
~rs 17-10-2009 15:01
Absolwenci i studenci psychologii maja rozwiazany problem z pracą... szybko powinni robic specjalizację z uzależnień. Będzie roraz wiecej uzależnionych od hazardu... Praca z nimi to przyszłość psychologów. A jeśli w takim tempie będą się rozrastały punkty z automatami to robota bedzie do kończ zycia....
~Jaco 17-10-2009 15:31
Hazard,alkohol,narkotyki,papierosy są dla ludzi słabych,naiwnych i głupich.I właśnie na takich zarabiają właściciele automatów,dilerzy narkotyków,koncerny tytoniowe oraz gorzelnie.
~ 17-10-2009 15:47
Dzięki takim salonom gier mamy pracę!!!
~ololo 17-10-2009 15:57
Do piipi nie wypowoadaj sie na jakiś temat jeśli nie masz o nim pojecia za jedna maszyne w lokalu placi sie miesieczkie pantwu 50 Euro!!! ja do maszyn nic nie mam pracowalem w casynie i pozwolilo mi to zarobić bo miałem prace a ci co graja i wkladaja ale wyplaty ich problem ich wola!!
~Chcę zmian !!! 17-10-2009 16:03
To co się wyprawia w Jeleniej to żenada , przegoniła Nas Legnica,Wałbrzych a nawet Zgorzelec pod względem inwestycji powstaje Castorama , do każdego butku wsadzają maszyny , a Pan prezydent ma to .... A gdzie strefy ekonomiczne , nowe fabryki i rozwój miasta . Gnojki robią sobie w Jeleniej eldorado raju podatkowego odnośnie tych maszyn i nikogo to nie interesuję !!!!
~123AH 17-10-2009 16:13
Dzień dobry! Widzę tutaj wielu właścicieli-oszustów tych salonów. Generalnie ich właścicielem jest Sobiesiak, wszystkich tych automatów. Dlaczego oszustów?, bo biorą udział w oszustwie, na tych automatach można w/g ustawy wygrać maksymalnie 15 EURO.Czy ktoś widział w Jeleniej Górze automaty które wypłacają TYLKO 15 EURO?! Wcześniej czy później "bekniecie" za ten przekręt, nie przejdą umowy o dzierżawę 3 m2 itp. Takie tłumaczenia są dobre dla Policji, ręczę że Sędzia ma więcej oleju w głowie i może Wam zwyczajnie NIE UWIERZYĆ I KROPKA. Te automaty najlepiej sprawdzają się tam gdzie jest bieda, tak jak w Jeleniej Górze. To dlatego nie ma ich we Wrocławiu w takiej ilości. Ile % wrzuconej kasy wypłacają te automaty? ZERO% absolutnie każda złotówka wrzucona do tego automatu trafia do właścicieli i innych udziałowców. Tak mówi nam królowa nauk : MATEMATYKA oraz w mniejszym stopniu PSYCHOLOGIA. Przykład na obliczenia poniżej: Gracz wychodzi z domu mając 10 zł, idzie do "kasyna" i wrzuca te 10zł do automatu, wyciąga 70% czyli 7zł , po czym wrzuca je ponownie do automatu, wyciąga 4,90 zł (70% wrzuconej kwoty) , następnie wrzuca te 4,90zł i wyciąga 3,43zł, które ponownie wrzuca do automatu i wyciąga 2,40zł , te 2,40zł wrzuca do automatu i wyciąga ... a jakże 70% czyli 1,68 zł, które ponownie wrzuca do maszyny, i BINGO! wygrywa 70% wrzuconej kwoty czyli 1,17 zł które, a jakże! wrzuca do maszyny i wygrywa ...... 82 grosze. Salon zamykają, więc gracz wraca do domu, liczy kasę: gdy wychodził z domu miał 10zł ... teraz ma 82 grosze. Nadal uważacie że maszyny wypłacają 70% wrzuconej kwoty?! To jesteście zwyczajnie durni. Czy to jest OSZUSTWO? TAK! To zwyczajne oszustwo a nie żaden hazard. Gdyby ode mnie to zależało to zakazałbym zarówno alkoholu jak i narkotyków i hazardu. Nie jestem święty, piłem i ćpałem takie wynalazki że amfa czy koka to przy nich dziecinada ... dlatego zabroniłbym tego całego gówna, z punktu widzenia społeczności to są diabelnie szkodliwe rzeczy. Sporo musimy się nauczyć od Islamu ... tam hazard, alkohol czy ćpanie jest niedopuszczalne i nigdy nie będzie.
Cień 17-10-2009 16:29
Przypomniały mi się maszyny jakie kiedyś były na szczelnicach, takie małe drewniane, gdzie spadała kulka stalowa przez takie "gwoździe" i trzeba było ją złapać takim ludkiem z koszem, sterowało się nim za pomocą gałki to była uczciwa maszyna jak ktoś był dobry to nie stracił (jak ja :-)), byli tacy, których nawet właściciel szczelnicy gonił, bo opróżniali maszynę z kasy.
~ 17-10-2009 17:55
wiecie co??? moja kobie`
~ piipi 17-10-2009 18:55
Bu HA HA HA !!! 50 euro !!! a co to jest ... !!!
~Do "Cień" 17-10-2009 19:19
Błąd !!! Nie pisze się szczelnica , ino szczalnica.
~rymcycymcy 17-10-2009 19:24
Kiedyś na każdym rogu stała prostytutka, teraz automat. Świat jednak zmierza ku złemu ;)
~galla 17-10-2009 19:29
p. luzniak zmartwiony a kto na posiedzeniu rady miasta glosowal w o za wynajmem lokali na salony gier czy moze teraz leja lzy ze maly obrot z nich i forsa wycieka i nie trafia do odpowiednich kieszeni po co to mydlenie oczu przez p obrebalskiego czy luzniaka
~klubowiczka 17-10-2009 19:51
płakać mi się chce jak czytam niektóre komentarze!!!!!! DO WSZYSTKICH PRZEMĄDRZAŁYCH WICIE ILE KOSZTUJE UTRZYMANIE MINIMUM 3 PRACOWNIKÓ,PLUS CZYNSZ ZA LOKAL,PLUS KAUCJA,PLUS EWENTUALNE REMONTY,PLUS OCHRONA LOKALU TYPU JOKER CZY COS PODOBNEGO,A TERAZ ILE SIĘ PŁACI PODATKU ZA KAŻDĄ MASZYNĘ MIESIĘCZNIE...MOGŁABYM WYMIENIAĆ TEGO W CHOLERE...ALE MADRKUJCIE DALEJ.ZOBACZYMY KTÓRY Z WAS PRĘDZEJ CZY PÓŹNIEJ I TAK NIE PÓJDZIE ZAGRAĆ.A DLACZEGO PÓJDZIE,BO JEST FAŁSZYWY NA TEL SPOŁECZEŃSTWA I ZAZDROŚCI INNYM. A WIECIE KTO OSTATNIO WYGRAŁ 4 MILIONY W TOTKA????NO WŁAŚNIE NIE WIECIE. A WIECIE ILE TRZEBA WSADZIĆ,ŻEBYĆ WYGRA 100 TYŚ ZŁ???NO MOIM DRODZY TYLE SAMO!!! UCINAM I NIE CYZTMA WIĘCEJ KOMENTARZY BO SA RZENUJACE JAK WIEKSZOSC JELENIOGÓRZANIN!
~ewo 17-10-2009 20:14
Piszecie o czymś o czym nie macie pojęcia. Wejdżcie na uzależnienia hazard a zobaczycie jakie spusztoszeniedaje ten nałóg.Dlaczego wJ.Górze nie mam klubu AH?
~tutu 17-10-2009 20:20
Ten co produkuje te maszyny jeżdzi po jeleniej porsche cayena i Bmw 6.i śmieje się z Was jełopów którzy wrzucają tam swoje wypłaty.
~?!! 17-10-2009 20:28
Pytanie nasuwa się tylko jedno, ile wzięła osoba za wydanie zgody na te automaty do zabawy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
~do cień 17-10-2009 20:38
no prosze taki dobry byles a tak marnie skonczyles ..
Cień 17-10-2009 21:25
Faktycznie popełniłem błąd, przepraszam, ma być "strzelnica", jak strzelanie, tyle razy pisałem na temat strzelania, a tu taki obciach. Klubowiczka, to nie znaczy właściciel maszyny, więc chyba nie wie ile się wyciąga z maszyny, więc niech się nie wypowiada w taki sposób. Skoro już tak naciska, to byłem właścicielem trzech maszyn, dwie walcowe, jeden poker barowy, więc niech się nie ośmiesza. Maszyny ustawiałem na 20% i byłem zadowolony.
~Tomy M. 17-10-2009 21:28
Do: ~klubowiczka Czy te Twoje maszyny "O NISKICH WYGRANYCH" wypłacają max 15 EURO? Nie? Odpowiedz nam tutaj publicznie i napisz ładne UZASADNIENIE :-) PS. Zainstaluj sobie FF on ma słownik i podkreśla błędy... pisanie "RZenujace" przez "RZ" jest po prostu, żenujące. :-) Reszty błędów ortograficznych nie skomentuję.Gdybyś skończyła jakąś szkołę ... nie musiałabyś okradać biedoty.
~Brawo dla Cienia 17-10-2009 21:49
Gratulacje za "szczelnicę" !
~do klubowiczki 17-10-2009 21:51
Ty jesteś Polka ? Słabo piszesz po polsku. Byki jak 150.
Cień 17-10-2009 21:52
Do Tutu. Od niego kupiłem pokera, kupa złomu, musiałem kupić nowy program. Niezły z niego oszust, kiedyś taką lipę robił, że szok, teraz się wyrobił, ma porządne maszyny, tyle, że on je tylko składa.
~ 17-10-2009 22:03
DO TUTU
~do tutu 17-10-2009 22:04
do tutu - a drugi jeździ audi r8 i też sie smieje
~do klubowiczka 17-10-2009 22:17
Naucz się pisać po polsku. 123AH masz rację .
~ok 17-10-2009 22:43
to są jaja jakieś chyba władze miasta nie wiedzą kto ma kasyna, buahahaha, Kasyna =Agencje towarzyskie, w Kowarach też ich mnogo, nawet zamiast zakładu fryzjerskiego wstawiają maszyny.
~szkoda pisac cień! 18-10-2009 1:03
Jezu!!! Ludzie Wy nie macie pojęcia o czym piszecie!!!!!!!! Szczerze? To mnie nawet bawi..:) Cień- przodujesz tu jeśli chodzi o idiotów.. i dlaczego kłamiesz w żywe oczy? Ja się Ciebie pytam-dlaczego? Ustawiasz sobie autoamty na 20 % ? Błagam powiedz jak to robiłeś.?? Oprogramowanie się kupuje!!!! Przeprogramowac?? Smieszny jesteś. Ty człowieku pojęcia nie masz o czym piszesz? Cayenne Was w oczy kole? Ludzka hipokryzja. Gdybyś kilkanaście lat temu wpadł na ten pomysł, to teraz bys inaczej śpiewał!! On Niego- czyli od kogo? -kupiłeś tego pokera? Automat to mozna wydzierżawić głąbie! A nie kupic!!! A i jeszce jeden fakcik! Kupiłęś sobie nowe oprogramowanie bo pana P. Ci niby nie pasowało? Gdzie kupiłeś w sklepie? Brawo za wyobrażnie.. Gdyby to było takie proste to kazdy by sobie taki automacik do domu przynosił! Az mnie korci, zeby spytac czy ktoś Ci w te bzdury uwierzył..:):):) szok!! a co do samego problemu hazardu: nałóg jak każdy inny.. trzeba znac umiar. tak samo jesli chodzi o fajki, alkohol, narkotyki czy prostytucje. A i nie wymyślajcie, że to biznes który dziłała nie legalnie.. Gdyby tak było, to te wszystkie pukkty by dawno zniknęły.. w co Wy wierzycie> ? Teraz Sobiesiak Wam w głowie>? Pewnie przypnijcie wszystko pod "afere hazardową"- któa przypominam w rządzie naszym 'kochanym' się rozgrywa!!! a ijeszce słówko do CIEŃ: zmień chłopie podejście do zycia i żyj w prawdzie.. na tej głupocie i kłamstwach to ani audicy ani cayenna się nie dorobisz:) pozdrawiam-pani...X
~Cień do 20:38 18-10-2009 1:33
Że niby co? Co ty o mnie wiesz, myślisz, że ja grałem na maszynach "losowych", że jestem lub byłem nałogowym hazardzistą? Tamta maszyna nie miała nic wspólnego z hazardem, czysta zręczność. Zawsze podchodziłem z piątakiem i odchodziłem z pięcio lub sześcio krotnym zyskiem, bo więcej mi nie trzeba było, więc następnym razem zastanów się zanim coś napiszesz. A to co wiem o maszynach, czytaj moje posty wyżej.
~Czyniacy cuda 18-10-2009 4:58
nie na kazdym rogu , bo u mnie na rogu nie ma .........
~koleś przed wyborami 18-10-2009 8:13
Zrozumcie, muszę przecież pokazywać swoją twarz i to wszędzie gdzie tylko jest kamera lub dziennikarz. Wyborcy musza mnie zapamiętać. Więcej jest narodu naiwnego i głupiego wystarczy im tylko coś, nie coś, obiecać, wytłomaczyć, a prawda leży gdzieś na dnie. PIJAROWSKI wizerunek to takie teraz modne dla władzy. A władza cyt..Przestroga:"Musimy o tym pamiętać, aby władza nie zatruła nas, przemieniając w ludożerców jeszcze wstrętniejszych od tych, z którymi całe życie walczyliśmy". "NIE MA PODLEJSZEJ TRUCIZNY NIŻ WŁADZA NAD LUDŹMI". JAK TO SIĘ MA DO AUTOMATÓW władzy ?
~Nil 18-10-2009 8:17
Panie Prezydencie nikt Pana nie zmusza aby Pan chodzil do takich przybytkow, ale Pan jako Gospodarz tego miasta musi wiedziec, co tam sie dzieje, a ja mam wrazenie ze po ulicach miasta tez Pan nie chodzi i nie widzi Pan smieci i brudu
kwakwa 18-10-2009 8:34
jak by nie było, hazard to nałóg, maszyny czy totolotek, co za różnica...
~miedzianobrody 18-10-2009 8:35
klubowiczka,czyżbyś była jedną z tzw dumnych kasynierek po podstawówce???
~Cień do 01:03 18-10-2009 10:36
Wśród obeznananych w temacie, to ty teraz się ośmieszasz. Program, mówi się potocznie, w rzeczywistości, to był cały mózg maszyny, kupiłem go za 800PLN w firmie Tappol mieszczącej się w cieplicach... A zresztą, co ja będę dyskutował z idiotami. Napiszę tylko, że Kwaśniewski (były prezydent Polski) przyczynił się do tego bym sprzedał maszyny, a i tak jedna mi została którą w tamtym roku wyrzuciłem.
~paradise 18-10-2009 12:19
Jelenia Góra zamienia się w szulernię. Ludzie się zapożyczają, żeby nabić kabzę mafiozom od hazardu...z PObłogosławionym przez PO.
~do cień 18-10-2009 13:37
~jeszcze raz Cień 18-10-2009 13:49
Jak chcesz, to ci przywiozę z Czech lub z Niemiec, jakiegoś "fruita" (maszyna walcowa) za 800 złotych trzeba tylko przeprogramować wrzutnik na polską walutę, wymienić dysk w hopperze też na polską walutę, ewentualnie wymienić wyrzutnik lub same rury, wydrukujesz sobie polskie opisy do klawiszy i możesz się bogacić.
~xxx 18-10-2009 13:50
Co z tego ,że się jeden czy drugi dorobił jakiś porsche czy audi a niech sobie mają nikomu nie ukradli nie zabrali a jak ktoś zazdrości to niech też w to wchodzi ja nawet za 100 sztuk takich porsche nie chciał bym się zamienić na intelekt z tymi ludżmi co to nawet wysłowić się nie umieją tylko te wyuczone pseudointeligentne gadki typu słuchaj kolego ,koleżko,przyjacielu itp. oraz całe to towarzystwo kręcące się wokół tej branży jest dramatyczne.I na nic się zdają drogie samochody,dobre ciuchy,wycieczki i cały ten banalny prostacki anturaż gdyż jak to mówił klasyk(leper) "on ma inteligencję wrodzoną a nie wyuczoną"
~do miedzianobrody 18-10-2009 14:49
nie wszystkie dziewczyny pracujące w kasynach są po podstawówce, to chyba dobrze że studentki pracują, a że praca jest akurat w takich lokalach to nie ich wina. Może masz im do zaproponowania coś lepszego, niektóre z chęcią by pracę zmieniły. I nie trzeba wszystkich oceniać jedną miarą, kilka mądrych się znajdzie, więc takie komentarze są zbędne.
~hm 18-10-2009 15:19
słyszałem o gościu, który sobie w sypialni urządził kasyno i nocami przegrywa wypłatę na automatach, a potem rano sprawdza, ile zarobił na interesie - to się nazywa łączyć przyjemne z pożytecznym
~krzysiekM 18-10-2009 16:07
do klubowiczka.Napisałaś,że trzeba dużo zapłacić za ochronę typu Jocker.Czy Jocker to jakiś standard?Czy jest niższy cz wyższy niż np. Impel? A to już jest "hicior"! -"jesteście rzenujący jak większość jelenogóranin".Zamykaj w weekendy swoje kasyno wcześniej i dokończ tą podstawówke wieczorowo.Cosinus jest podobno darmo.
~ewusia 18-10-2009 16:10
..do - [~Autora postu z godz.10:36..] ..zdradzę Ci moją tajemnicę ! ~Mam obecnie nowy,a to oznacza równiez sprawniejszy Computer ! ~Hi, .. to jak z *MĘZCZYZNĄ ...zużyty juz wiele NIE moze ..
~krzysiekM 18-10-2009 16:10
do 18.10 godz. 14:49.Zwróć uwagę na ortografie a będziesz wiedział czy to studenta czy niedokończony OHP.
~ab 18-10-2009 16:28
Do Cien: Chcesz sie tu dowartosciowac udajac ze cos wiesz? Zaden hopper nie posiada zadnego dysku, te urzadzenie tylko wyrzuca i zlicza monety nie zaleznie od nominalu. Jak ktos wiezy we wlasne mozliwosci to wiele mozna osiagnac, a jak juz sie komus uda to wiele osob zazdrosci i ma zal zamiast spojzec na siebie. Przez problemy jakie co niektorzy stwarzaja juz 2 osoby stracily prace w branzy hazardowej w jg. Jak ktos nie umie grac z wyczuciem i sie przy tym dobrze bawic to niech sie trzyma zdala od maszyn.
~Cień do ab 18-10-2009 18:28
Nie zależy mi na dowartościowaniu się, tylko żeby pałac jeden z drugim wiedział, że siedzę w tym temacie, a właściwie siedziałem. Jeżeli chodzi o dysk w hopperze, to jest to obracający się krążek z otworami średnicy monety znajdujący się na dnie hopera, który trzeba dopasować do danej monety. Jeszcze coś dodać? jak ktoś chce to niech poda email, to mu prześlę instrukcje po maszynach. A za cieniasa. to się doigracie, obiecuje wam niedorozwoje.
jgajewski 18-10-2009 18:29
Józef Gajewski Do KrzyśkaM ! Drogi Krzysieńku !! Nie mogę się powstrzymać, od przypomnienia Ci, z jakim namaszczeniem wytknąłeś mi niedawno / i słusznie/, błąd ortograficzny ! Zatem pozwolisz że odpłacę Ci tym samym ! Bowiem to co piszesz o 16.07 jest ŻENUJĄCE !!! Mam więc wątpliwości, czy widzisz jakąś różnicę , pomiędzy cosinusem a temperaturą wrzenia wody !!!!! Pozdrawiam serdecznie MIESZKAŃCA JEDNEJ PARAFII : Józef Gajewski ...
~do cień 18-10-2009 20:17
~ 18-10-2009 21:01
hazard śliska sprawa, ci co go mają mieli kase wcześniej i mają jej więcej teraz, ale jakby rzucić nazwiskami właścicieli lub osób powiązanych, to wyjdą znane szerszemu gronu jeleniogórzan, jedna i ta sama grupa ludzi
~dla wtajemniczonych 18-10-2009 21:22
kto wstawiał i doił z maszyn w jeleniej "ludzie" wiedzą !!! . Było różnie ale kto przestrzegał zasad i "terminów" dawała radę. Teraz czasy i "firmy"się zmieniły - jeszcze trzeba się ubezpieczyć i to dobrze - dzierżawcy wiedzą o co chodzi ....
~pokerzysta 18-10-2009 22:17
Mysle ze ludzie którzy graja w te maszyny nie znają matematyki a tej nie oszukasz.
~unun 18-10-2009 22:41
Pan Prezydent, nie jest zainteresowany odwiedzaniem kasyn lub chodzeniem po ulicy miasta, pewnie nie tam przebywa jego elektorat, więc nie bywa i on. Automaty, są dla ludzi ??? dla kogo jest hazard?? co to jest hazard?? czy gracz wie jaka jest ustalona szansa w grze na automacie? Kto robi na tym interes? Pan Sobiesiak - wg. CBA może mieć pralnię brudnych pieniędzy, więc dla niego zyski z automatów nie są istotne, on potrzebuje automatów i graczy, zatem nie będzie ich łupić "do gołego" aby znów mogli grać i aby interes się kręcił. Kto ma interes w tym aby automaty ogrywały graczy bezlitośnie? Jacyś dzierżawcy? Rząd jest zainteresowany tą gałęzią działalności. Jacyś politycy - przy okazji pozwalają komu na BMW czy Cayenne. Jeżeli ktoś uznaje, że automaty i hazard są dla ludzi, to dlaczego ludzie nie mogą sobie zapewnić uczciwych warunków tzn. ustawienia automatu na 50% szans - to jest prawdziwy hazard natomiast to z czym mamy do czynienia w naszych "kasynach" bardzo przypomina grę w "salonowca" z regulaminem podobnym jak w filmie REJS, co podaję na wypadek, gdy kto nie zna tej starej i pouczającej zabawy towarzyskiej.
~Do jggajewski 18-10-2009 22:53
~krzysiekM o 16:07 cytował niejaką ~klubowiczkę z 17-10-2009 19:51... Żenujące jest więc wytykanie błędu w cytacie wyraźnie oznaczonym cudzysłowem. Pozdrawiam:)
~Tomy M. 18-10-2009 22:55
Panie Gajewski niech Pan pozwoli że zacytuję klasyka: >>Kończ waść, wstydu oszczędź!
~mts 18-10-2009 23:31
Najbardziej śmieszy mnie to,że lokale z tymi maszynami nazywa się kasynami.No cóż jakie miasto takie kasyna.Tak na maginesie,POdobno jutro Jelenią odwiedzi Grzechu.Pewnie będzie sprawdzał jak kwitnie interesik hazardowy.Ku chwale mafii PełO,czuwaj.By żyło się lepiej.
piipi 18-10-2009 23:56
..i tak przybędzie NIEbezpiecznych *męzczyzn ! ~TAM .. jednoręki bandyta,a na ulicy jelonkowej .. 2 łapkowy *bandyta ! ~SMUTNE ..
~Idiot 19-10-2009 0:21
Automaty mają kolesie ktorzy, zarobili pieniążki napewno nie przez uczciwą pracę, teraz je lokują w kasyna to chyba jasne mądrale. to tak samo jasne, że BURDELU nie prowadzą normalni ludzie!!!!!!!
~Rozsądny Gracz 19-10-2009 12:05
Bo do hazardu trzeba mieć głowę a nie "sraczkę" ja np gram sobie na automatach i w lotka przyznaje ale max 20 zł raz w tygodniu i na to i na to bywa ze coś trafie, bywa ze nie, bywa nawet że jestem na zero. Jak maszyna nie da kasy to dziękuje nie gram dalej, nie daje się wciągnąć w takie kłopoty jak maja inni ludzie, bo to jest dla mnie chore myślenie, dla przykładu: wrzuciłem 20, gram gram i dala 60, odrazu wypłacam, bo i tak już zarobiłem na tym, podziękowałem, następny raz za tydzień, wygram to ok, nie to nie pakuje więcej kasy, po mnie usiadł jakiś gość bo zobaczył ze maszyna dala a ja szybko skończyłem, to myśli sobie ach będzie kaska na pewno, wsadził 100 (pewnie pomyślał ze wyciągnie z 500) no i niestety się przeliczył, pożarło mu tą 100 szybciutko (na stawce 10zł), to daje następną, ja się patrze i śmieje. Druga 100 pożarta, daje jeszcze 50 to tak grał ze ostatecznie wyciągnął 30zł, 220zł w plecy w ciągu 20 min. 220zł w moim przypadku to 2 dni pracy aby tyle zarobić, 2 dni gdzie koleś w 20 min. to przerypał. Żal mi się gościa zrobiło ale w końcu to on ładował kasę nie ja, on decydował ile i jak długo grac, nie ja. Owszem są tacy co po parę tysięcy wyciągają ale tez i wiele tracą, czy to jest sposób na życie? Raczej nie jak dla mnie. Pytam się czy tacy ludzie potrafią z czystym sumieniem powiedzieć sobie że mają problem z hazardem i jakoś temu zaradzić?
~krzysiekM 19-10-2009 12:46
Do J Gajewski.To był cytat kolego.A gdzie u Ciebie wartości chrześcijańskie?Co to za zemsta? A gdzie drugi policzek?Pozdrawiam :-)
~ok! 20-10-2009 9:22
to teraz nie jelenia góra tylko las vegas
~:) 20-10-2009 10:36
Chyba KacVegas ;)
~Matka 6-05-2010 21:39
Co do automatów mam zmienne zdanie mieszkam na osiedlu 20 lecia tam narkotyki są ja woda wszyscy biorą a moje dzieci dorastają w strasznym środowisku jest tam wielu dilerów a policja nic z tym nie robi albo oni mają to gdzieś trawkę zapalić rutyna dla tych dzieci a diler da mu nawet twarde narkotyki z okna widać jak na barierkach koło boiska dochodzi do sprzedaży ludzie zrozumcie niszczycie wszystko tym 15 letnie dziecko po twardych narkotykach kończy w kryminale wina potem rodziców

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Piechowice jednak z MZK

Spór o edukację seksualną

Będzie referendum w Jeleniej Górze?

Energetyczny prolog!

Stop marginalizacji średnich miast

Sonda

E-papierosy są lepsze od zwykłych?

Oddanych
głosów
742
Tak
15%
Nie
65%
Nie wiem
21%