MenuZamknij

WIADOMOŚCI

SPORT

Fontanna przy ul. Wolności. Zniknie do końca maja

Wiadomości: JELENIA GÓRA
Czwartek, 28 kwietnia 2011, 7:16
Aktualizacja: Sobota, 30 kwietnia 2011, 14:46
Autor: Angela
Fot. Angela
Miasto ogłosiło przetarg na wyburzenie nieczynnej od ponad dwóch lat fontanny. W jej miejsce powstanie nowy wodotrysk, a cały placyk zyska nowe oblicze. Na budowę i zagospodarowanie terenu wokół zarezerwowano w budżecie miasta 700 tys. zł.

Jedynym kryterium, które zadecyduje o tym, który z przedsiębiorców dokona rozbiórki fontanny, będzie cena. Przedsiębiorcy mogą składać oferty do 9 maja, a na rozbiórkę fontanny zwycięzca przetargu będzie miał czas do końca przyszłego miesiąca.

Po tych pracach miasto przystąpi do przebudowy fontanny i zagospodarowania terenu wokół na całkowitej powierzchni 1200 m. Przetarg na przebudowę fontanny, stworzenie ścieżek, zieleni, postawienie ławek zostanie ogłoszony w połowie maja, a nowa fontanna zostanie uruchomiona do końca wakacji. Po przebudowie woda ma tryskać z poziomu chodnika, a wodotrysk wyglądem będzie przypominać obiekt karmiący oczy przechodniów we Wrocławiu nieopodal galerii.

Na temat wyburzenia i przebudowy fontanny przy zbiegu ulic Wojska Polskiego i Wolności żywe dyskusje toczyły się przez długie miesiące. W obronie obiektu stanęła m.in. grupa jeleniogórskiej młodzieży. Decyzja o przebudowie fontanny i zabezpieczeniu na ten cel pieniędzy zapadła podczas ostatniej sesji rady miejskiej, podczas której – na porządek na skwerze i nową fontannę – 700 tys. zł przesunięto z wydatków na Miejski Zakład Komunikacyjny.

Ogłoszenia

Czytaj również

Koniec remontu drogi w Zachełmiu

Utrudnienia na żółtym szlaku

Karkonoskie witraże

Komentarze (67) Dodaj komentarz

~ale jaja 28-04-2011 8:00
To jest bardzo dobra koncepcja! Bardzo doba! Nie ma to jak wywalić 700 tys. zł na nikomu nie potrzebną fontannę. Kto przyjdzie tam siedzieć i odpoczywać? Skrzyżowanie dwóch najbardziej ruchliwych ulic i piękny skwer z fontanną za 700 tys. zł. Brawo, brawo, brawo!! Panie Zawiła niech pan tylko nie zapomni o przystankach tramwajowych w tym miejscu, co by ludzie mieli lepszy dostęp do tej oazy ciszy i spokoju. Proponuję zlikwidować całkiem MZK, podnieść ceny wody o 200%, zabrać pieniądze MPGK i za tą kwotę wybudować nam na każdym skrzyżowaniu wodotrysk. Tak, aby przy kolejnych wyborach można było lać wodę bez końca!
~J@ck 28-04-2011 8:12
Miło będzie posiedzieć w tym miejscu latem ,jak będą upały po 35 stopni w cieniu
~sqandal 28-04-2011 8:19
no , no Europą zapachniało
~lukasek 28-04-2011 8:36
Niech jeszcze kamerkę tam zamontują aby nikomu nowy wodotrysk nie przeszkadzał...
~galla 28-04-2011 8:36
i bardzo dobrze , bedzie mila dla oka oaza zieleni , bo w tym miejscu czesto przysiadali starsi ludzie na laweczkach w drodze do centrum i z powrotem, tylko jest jeden mankament, w dawnej Madze bedzie nowy punkt sprzedazy alkoholu, wiec znowu bedzie pobliski park nad pijawnikiem oblegany przez pijaczkow, i teren wokolo nowej fontanny , wiec zeby tak jeszcze Radni i na ten fakt zwrocili uwage, bo znowu ten teren bedzie niebezpiecznie dla przechodniow,
~mm 28-04-2011 8:53
obiekt karmiący oczy przechodniów, jeszcze tylko poezji w artykule brakuje.
~bang 28-04-2011 9:06
ciekawe ile wytrzyma
~ale jaja 28-04-2011 9:16
To jest bardzo dobra koncepcja! Bardzo doba! Nie ma to jak wywalić 700 tys. zł na nikomu nie potrzebną fontannę. Kto przyjdzie tam siedzieć i odpoczywać? Skrzyżowanie dwóch najbardziej ruchliwych ulic i piękny skwer z fontanną za 700 tys. zł. Brawo, brawo, brawo!! Panie Zawiła niech pan tylko nie zapomni o przystankach tramwajowych w tym miejscu, co by ludzie mieli lepszy dostęp do tej oazy ciszy i spokoju. Proponuję zlikwidować całkiem MZK, podnieść ceny wody o 200%, zabrać pieniądze MPGK i za tą kwotę wybudować nam na każdym skrzyżowaniu wodotrysk. Tak, aby przy kolejnych wyborach można było lać wodę bez końca!
~obywatelka 28-04-2011 9:24
Bardzo się cieszę z tej wiadomości! :) Pamiętam jak młodzi chodziła i zbierała podpisy przeciwko wyburzeniu fontanny :) Myślałam, że nic z tego nie wyjdzie a tu proszę! :) Moje Gratulacje! :)
~@ 28-04-2011 9:36
A czy kawiarenka koło fontanny też da się naprawić?
~chora 28-04-2011 9:52
Chora chora chora Rada Miasta która takie bzdury przegłosowuje. To jest k..wa głęboka komuna z czasów Bieruta.
~desa 28-04-2011 9:59
kółko forever
~piko 28-04-2011 10:08
Fajnie
~mako 28-04-2011 10:08
700 tys złotych?skąd takie ceny?czy wiecie co za 700 tys mozna tam wybudować?willę i to nieskromną.Chyba CBA powinno się przyjrzeć tym niby przetargom i cenami z kosmosu...
~Ciekawy 28-04-2011 10:16
A kto przejął fontannę zabytkową którą zdemontowali z rogu ul. Kochanowskiego i 1-go maja .Może jest ktoś ktro wie gdzie ona wyparowała.
~Kubicusss 28-04-2011 10:19
Zawiła zwariował !!! zabrał pieniadze MZK a dał na budowę fontanny !!! ZAWIŁA DO DOMU !!
Piipi Jelonkowa 28-04-2011 10:31
.do - [~Kubiscusss] .. nie zwariował ! ..ale myśli z wyprzedzeniem ! ..jadąc do domu będzie miał *tam fajną ochłodę .. po imprezach ratuszowych !
~do ~ale jaja 28-04-2011 10:46
Nie rób z siebie ćwoka. Ja, jako mieszkaniec sąsiedztwa tej starej fontanny pamiętam jej uroki z lat zamierzchłych. Jako dzieciaki przesiadywaliśmy tam bardzo często w letnie ciepłe wieczory. ławki ustawione pod cieniami drzew, tryskająca woda, bywało miło. Mimo, że od lat fontanna stoi tam gdzie stoi to nikt nie narzekał, że jest w niewłaściwym miejscu bo "hałas", dla tego czemuż by nowa nie miała powstać w tym samym miejscu? A co w zamian tego wolisz? Może bazar z blaszanymi budami? Uważam że to znakomity pomysł, by zmienić oblicze tego skwerku, którego spory plac po zrównaniu otworu po starej fontannie można by wykorzystać bardziej optymalnie. Powinna tam powstać niewielka fontanna, ławki i gładkie chodniki by można było pojeździć z dzieckiem na rowerku, lub na rolkach. Miejsce w centrum, nasłonecznione przez cały dzień, do którego każdy w tych okolicach ma blisko.
karmazyn 28-04-2011 10:47
Do 28-04-2011 10:16 | ~Ciekawy | Wyparowała z ziemią i gruzem. Całą fotannę wyburzono i wywieziono wywrotkami na wysypisko. :( I nikt nie potraktował jej jak zabytek, lecz szpecącą (sic!) spuściznę po germańskim wrogu. Teraz będzie tam nowoczesna - tfu!- galeryja szpecąca ten zakątek i strasząca pustostanami, aż kiedys i ją, po 100 latach wyburzą (o ile dotrwa do tego czasu).
~ 28-04-2011 10:54
"a wodotrysk wyglądem będzie przypominać obiekt karmiący oczy przechodniów we Wrocławiu nieopodal galerii. " Nie wiem osobiście jak wygląda owy wodotrysk we Wrocławiu, ale mam tylko nadzieję, że nie będzie to jakiś artystyczny, niepraktyczny chłam. Wydaje mi się, że fontanna powinna znajdować się po środku skweru, potem troszkę gładkiej przestrzeni, ławki wkoło tego. Takie miejsce centralne, w którym każdy w ciepły dzień z chęcią spędzi czas.
~fonntannowie 28-04-2011 10:54
pomysl bardzo mi sie podoba tylko wydaje mi sie ze zanim sie zrobi ta fontanne to te 700 000 przeznaczylbym na co innego... chory kraj... chory miasto... chorzy ci co rzadza... ta fontanna za 700 000 zl ponoc bedzie posiadala perpetum mobile stopnia 2, woda bedzie od razu filtrowana i nadajaca co picia wszystko dzieki podziemnnym woda geotermalnym... i w ogole bedzie szałłłłłłłłłłłłłłł
~skandal!!! 28-04-2011 11:01
Zabytkowe kamienice się sypią, a .... 700 tyś. wywalają ot tak na fontannę. Brak słów!!!!!!!!!!!! Oj szanowny prezydencie zawiła długo miejsca nie zagrzejesz.
~PROSTE 28-04-2011 11:08
BEDZIE NOWY SKWER DLA MENELI, BRAWO IDIOCI
~ 28-04-2011 11:12
700 tyś. to dużo kasy.
~prawda na100 28-04-2011 11:22
cóż wrocław zabulił 20 mln za grające fontanny
~diabeł z "F" 28-04-2011 11:46
syndrom Polaka ,nic im nie pasuje, zawsze narzekają, co by ktoś nie zrobił to i tak jest źle. Siedzą na tych dupach przed monitorem i potrafią tylko wystukiwać w tą klawiaturę. Remont fontanny, bardzo dobrze. Czy dużo kasy? to zapewne da się sprawdzić na co to poszło. A co do żuli i meneli to się nie martwcie. A jeśli nie potraficie przegonić takiego brudasa to niezłe z was cioty :) Nowa fontanna nada klimatu szarej małej poczcie. Niech to nasze miasto się prezentuje!
~Gość 28-04-2011 11:49
a na co komu ta fontanna potrzebna dajcie ludziom prace dziady ,a nie fontanny ,szlak w tym mieście ludzi trafia że Zawiła sobie buduje skwerki nikomu nie potrzebne ,pójdą siedzieć pod tymi baniakami zrujnowanymi i do tego w smrodzie spalin ,jeszcze pieski zasrają całe to miejsce i będzie cud nad fontanną ,śmiechu warte
~j23 28-04-2011 11:54
kółko postawi nową fontannę jak ta lala
~do gość 28-04-2011 11:58
do 28-04-2011 11:49 | ~Gość . sam jesteś śmiechy wart. widać, że z domu nie wychodzisz, i marszczysz freda przed monitorem. płytki, pusty głupku:)
~roro3 28-04-2011 12:07
PANIE PREZYDENCIE TEN POMYSŁ TO WYRZUCENIE PIENIEDZY W BŁOTO BO ANI PAN NIE BEDZIE TAM PRZESIADYWAŁ ANI ZNUŻONE ZAKUPAMI MOCHEROWCY. TO BEDZIE OAZA DLA KAPTUROWCÓW I TYM PODOBNEJ MŁODZIEŻY A PO ZABAWIE W BANIAKACH ZNUŻENI PODSKOKAMI W RYTMIE DISCO NASI ULUBIEŃCY ODPOCZNĄ PRZY FONTANNIE. A MY MIESZKAŃCY DALEJ BĘDZIEMY JEZDZIĆ AUTOBUSAMI ZDEZELOWANYMI I PATRZĄC ŚMIERCI W OCZY. GRATULUJE POMYSŁU NALEZY SIĘ ORDER
~dokładnie 28-04-2011 12:07
większość tych zgniłych umysłowo i sfrustrowanych pacjentów to osoby, które nic nie robią, tylko siedzą w domu i sinieją przed komputerem. Nagromadzoną żółć, która się odkłada w organizmie z powodu braku krążenia i która zakaża im mózgi, wylewają właśnie tutaj, bo to jest proste.
~pan-radadobr 28-04-2011 12:15
lepiej w tym miejscu postawic warzywniak i mala szklarnie wybudowac,posadzic kilka krzakow konopii indyjskiej,bedzie zabawa jak ta lala,tyle odemnie hejo bajo papapapapa
~beno 28-04-2011 13:18
czy kazdy polak musi na wszystko narzekac. 700 tys. na fontanne to pikus. okolica zyska dodatkowa atrakcje. czlowiek potrzebuje nie tylko niezbednych do zycia elementow, powinien dostac szanse na relaks w swoim miescie. fontanna bedzie niezlym dodatkiem i alternatywnym sposobem na oderwanie sie od codziennego stresu. a i ladniej tez bedzie. Ludzie- nie narzekajcie tyle...
~DO BENO 28-04-2011 13:27
DO BENO,,,MASZ RACJE KOLES-OLES LUDZIE TYLKO SZUKAJA POWODOW DO NARZEKANIA,ZAMIAST SIE CIESZYC Z TEGO CO POZYTYWNE JEST WIDZA TYLKO PRETEKST DO NARZEKANIA,,EHH TYPOWE ZACHOWANIE ZGNUSNIALEGO POLAKA, A DLA TYCH CO NARZEKAJA MAM DOBRA RADE,,WYLACZCIE RADIO MARYJE I TELEWIZOR BO TO WAS TYLKO OGLUPIA!!ZAPLACIE SOBIE SKRETA POSADZTA SOBIE NA DZIALCE LUB W OGRODKU KOLO DOMU PRE KRZAKOW MARYSKI I BEDZIE PIEKNIE!!!!!OHHH JAK KOLOROWO,,MHHMMM JAK PACHNIE !! PAPAPAPAPA
~ 28-04-2011 13:32
jestesmy tak zgniuskalym naroem az zygac sie chce ,jakby przeznaczyli te 700tys na cokolwiek innego to pisaliscieby po co,fonntanna by sie przydala i tak w kolko, jak sie ma budyn w mozgu to takie posty
~OKOKO 28-04-2011 13:35
WLASNIE ZGNUSNIALY NAROD I RADIO MARYJA W DOMU NA CALA PARE!!!JESSSSS,,,,ZALEGALIZOWAC MARIHUANE OHH JAK KOLOROWO,,MHHMMM JAK PACHNIE,,O JAK TU LADNIE JEST ..TYLE ODEMNIE HEJO BAJO PAPAPAPA
~do ale jaja 28-04-2011 13:36
byles kiedys w wiekszym miescie? chociazby w krakowie? tam siedzisz na lawce w parku a 5 metrow za twoimi plecami jest sa szyny tramwajowe i przystanki autobusowe. i jakos nikt nie narzeka
~OKOKO 28-04-2011 13:40
ON NIGDY NIE BYL W KRAKOWIE BO PO CO??BILET ZA DROGI JEST ALBO ZIMNO ALBO DESZ PADA ALBO ZA GORACO JEST EHH,,TO JEST WLANIE TAKI TYPOWY POLACZEK CWANIACZEK ZGNUSNIALY,,EH TO TYLE ODEMNIE HEJO BAJO PAPAPA
~grupa 28-04-2011 13:46
MIMO ZGŁOSZEN I PROSB SLUZBY NIE CHCA ZAANGAZOWAC SIĘ W SCIGANIE ZACHOWAN ZABRONIONYCH PRAWEM UPUBLICZNIAMY PROSBE BY POLICJA ZROBILA PORZĄDEK Z LUDZMI ZAGRAZAJACYMI ZDROWIU I ZYCIU SPACEROWICZOW . MIANOWICIE CHODZI O LUDZI JEZDZACYCH NA MOTORACH I QUADACH PO OKOLICZNYCH LASACH. MALO ZE JE ROZJEZDZAJA TO DOCHODZI DO ZAGROZENIA I NIEMAL POTRACEN. PANOWIE POLICJANCI PROSIMY- TRZY LOKALIZACJE- TZW DROGA SPACEROWA LASKIEM NA GORE SZYBOWCOWA, DROGA OD DZIALEK PRZY WYJEZDZIE NA DZIWISZOW, DO GORY I PO TZW GROBLI, LASEK PRZY MIEJSCU WYPASU KROW KOLO FIRMY PRODUKUJACEJ ZNICZE(PLAC BUDOWY OBWODNICY kupują paliwo na stacji Orlen w Maciejowej). CZAS? KAZDA SOBOTA I NIEDZIELA GODZINY 11-14. GRUPY LUDZI NA NIEREJESTROWANYCH MOTORACH -. Prosimy o zajecie się sprawą. CHCECIE POMÓC? CZUJECIE ZE SLUZBY NIE POMAGAJA WAM JAKO OBYWATELOM-NIE BADZCIE PASYWNI-PUBLIKUJCIE SWE GLOSY,NA FORACH,ROBCIE ZDJECIA-INFORMUJCIE SLUZBY O ZAUWAZONYCH SZALENCACH-ZADAJCIE INTERWENCJI-CHRONCE SIEBIE I SWOJE DZIECI.
~Htry 28-04-2011 14:03
Nieopodal której galerii?
~L.W. 28-04-2011 14:45
Po czynach ich ocenimy... pomysł mi się nie podoba, może będzie super, zobaczymy, lepiej coś robić, niż nic, a swoją drogą nie dałbym ani złotówki MZK, bo to chyba sp. z oo, więc niech sobie radzi, ale najpierw niech popracuje nad liniami, bo te chyba potrzebują "renowacji", autobusy dalej jeżdżą stadami...
~wybudowac 28-04-2011 14:56
wybudowac szklarnie w tym miejscu,,bedzie ladnie wtedy,a ja bede jadl duzo grochowki i surowa cebulke tez ;) papapa
~Wroclove 28-04-2011 14:57
Chyba chodzi im o galerie Dominikańską?? Jeśli takk to jestem w szoku 700 tys za takie małe ścierwo? ( kto był we wrocku na ul Oławskiej koło galeri ten wie jak to coś wygląda) Śmiech na sali za te 700 tys by coś już na stadionie przy Złotniczej zaczęli robić a nie......
~hala 28-04-2011 15:01
Myślę że to będzie ładne miejsce, nawet przejezdni zawieszą na chwilkę oko na ładnej fontannie.Ja nie mam nic przeciwko. MZK to przecież studnia bez dna co to dla nich 700tys znikło by bez śladu a tak będzie piękna fontanna.
~napakowany 28-04-2011 16:04
BRAWO ! w końcu będę miał gdzie wineczko wypić w upalny letni wieczór a jak mnie zamuli to sobie do fontanny puszcze pawia . Kiedy otwarcie ???to trzeba oblać
~effka 28-04-2011 16:38
a moze ktos by rozebral te szkaradne Baniaki opodal, bo strasza ochyda, ze zadna super fonntanna nie pomoze!
~Śmiech 28-04-2011 17:05
Na sport dla tysięcy dzieci trenujących w klubach Pan Prezydent przeznaczył ok.800000 zł, na fontannę daje 700000 zł.PARANOJA!!!!! Lepiej zrobić skwer za niewielkie pieniądze a kasę rozdać na kulturę, sport, oświatę ,itd.
~do ale jaja 28-04-2011 17:08
a ja sie z Toba zgadzam!!
~s. 28-04-2011 17:08
Najlepsze jest, że nie ma jeszcze projektu fontanny a już wiedzą ile będzie kosztować. Cuda.
~ed 28-04-2011 18:31
nie ma to jak gospodarność, oferenci w przetargu wiedząc ile miasto może przeznaczyć zaoferują odpowiednie, adekwatne ceny. Bo po co wybudowac fontanne za 200 tys. zł skoro miasto chce wydać na to 700. trzeba spełnić oczekiwania miasta i biznes się kręci, a że kosztem podatników, to kogo to obchodzi, publiczne pieniądze są tylko w teorii naszymi wspólnymi, w praktyce sa niczyje
~zwykły 28-04-2011 18:53
brawo do ed masz racje co do kasy ale poco nam tyle marketów tego badziewia ,budujmy tak!!!!! zakłady pracy .dla ludzi .a nie markety typu kufland i tym podobne guf na ,fil dank polen.
~.. 28-04-2011 19:25
Ależ jesteście tępi:) Wasze życie kręci się wokół waszej skromnej wypłaty i sumy 700tyś zł interpretujecie z wygraną w totolotka. Tak to działa. Jednak takie inwestycje tyle właśnie kosztują. Na zachodzie wybudowanie takiego skwerku z fontanną będzie 4 razy droższe. Najwyraźniej nie wiecie o tym, iż nowe ogrodzenie parku zdrojowego w Cieplicach to inwestycja warta ponad milion złotych. Nie, nie remontu całego parku, a jedynie ogrodzenia. Dziwolągi z was:)
~parabola 28-04-2011 19:42
Czy ktoś tę bandę idiotów "włodarzy" kontroluje ?! 700 000zł? za co? Krew mnie zalewa żesz k...mać!!!!
~ghj 28-04-2011 20:23
To super pomysl moze fontanna powroci do czasow dawnej swietnosci a mzk niech sie utrzymuje z biletow a nie tylko pieniadze podatnikow marnotrawi a jak sie nie podoba to bedzie wozic nas krycha
~do parabola 28-04-2011 20:32
ej ziom... dla Ciebie 700 tysiaków to dużo?! z księżyca jesteś? ile myślisz powinna ta inwestycja kosztować.... 2000? weź się lepiej do nauki, zrób studia i poszukaj porządnej roboty, to poznasz prawdziwą wartość pieniążków. A nie żyjesz na koszt Państwa jak darmozjad i narzekasz jak miasto inwestuje nie w twoją kieszeń i nie bezpośrednio dla twojej korzyści. patologia na internet siadła i głupoty wypisuje... szkoda mi was!
~maska 28-04-2011 21:10
Domy się sypią i wyglądają jak parszywe, autobusy to rzęchy, ulice pełne dziur, za to w tym cudnym otoczeniu, wsród smrodu spalin, na połamanych przez 'baniakową" młodzież ławkach, obok zasranej przez pieski trawy będzie - wodotrysk ! za jedyne 700.000 zł ! Żałuję, że głosowałam na Zawiłę, miałam go za inteligentnego gościa. Cóż, jakże pozory mylą...
~FiFU 28-04-2011 21:34
I git, pewnie cena zbyt wysoka jak zwykle, gdzies na bank pojda pieniazki na lewizne, ale kij z tym, jakby sie bulwersowac kazda rzecza, życie to byłby bulwers a nie życie, fontanna bedzie i gitara :)
~ave jA 28-04-2011 23:03
miał byc skate park i to jakas lipna fontanna bedzie
rymcycymcy 28-04-2011 23:20
Społeczeństwo jak przeliczy taką fontannę na flaszki ...to wychodzi jakaś kosmiczna liczba ! ;) ...trudno się pogodzić z takim marnotrastwem :)
~cie choroba 29-04-2011 17:27
w koszt fontanny sa wliczone nastepujace detale: plan, dzialka infrastruktura, projekty : 1, fontanny, 2 zieleni, 3 kierunek posikiwania strumienua wody, potem , kosztorysy, realizacja czyli wyburzenie , wywiezienie poprawienie cieku , przywiezienie materilu robocizna , fontanny drozki lawki kosze plantowanie no i tu wkroczy architekt krajobrazu i zacznie sadzenie roslin nie tylko w tym miejscu od czasu do czasu gdzies bedzie mial fuche, potem otwarcie sikawki i feta a ona tez kosztuje no i potem nastapoia wyplaty dla zaangazowanych w temacie a potem przyjda w ci kapturkach i sie zacznie prawdziwa balanga no i jeszcze rachunek za wode od kolesi z wodnika
~zwykły 29-04-2011 19:11
oj fontanna wam przeszkadza ,a ze nie macie gdzie pracować a fontanna wam przeszkadza ,to co wy ludzie chcecie .
~owca 30-04-2011 17:53
widzę że większość wyznaję plany Kononowicza:) Lepiej, żeby nic nie było. Pier***nięci ludzie:) Pozdrawiam was:)
~:) 1-05-2011 18:34
fontanna! :D
~mop 12-05-2011 0:07
Moim zdaniem Radni Miasta powinni spojrzeć na problem fontanny jak na zaniedbany klomb w swoich ogrodach, który należy estetycznie zagospodarować. Bez zbędnej "pompy", a na pewno pieniędzy zostałoby jeszcze na kilka podobnych miejsc w Jeleniej Górze. Jak mamy do dyspozycji określoną ilość pieniędzy na remont domu to nie kupujemy złotych klamek tylko łatamy dziury w dachu.
ebee 16-05-2011 11:50
A ja uważam, że przekazanie tej kwoty MZK by było marnotrawstwem. Były dyrektor, a obecny prezes Woźniak, po prywatywacji miał podnieśc strandard usług. Tymczasem owa prywatyzacja spowodowała znaczny koszt działania tej firmy. Owo "lepsze" Mzk żąda teraz od gmin 3 krotnie wyższych dopłat, redukuje ilośc linii i kursów. To studnia bez dna, źle zarządzana i nieudolna. Ile by jej nie dać dotacji, zawsze będzie nierentowna. Dlatego jestem za fontanną. I choć nie uważam Zawiły za dobrego Prezydenta, tą decyzję popieram. Pozdrawiam, EBEE
~ 22-05-2011 20:58
uwazam ze stara byla fajna kiedy dzialala a wystarczloby tylko ja wyremontowac i to za mniejsza kase i tez byloby fajnie:)
~NN 19-07-2011 12:34
hmmm .... oaza zieleni, ławeczki, ścieżki i to wszystko przy dźwiękach setek aut, które przewijają się przez skrzyżowanie - nie wiem czy siedzenie w takim miejscu będzie należało do przyjemnych?? Już chyba lepiej byłoby przeznaczyć te środki na park który niszczeje na Wzgórzu Kościuszki ... nie wiem skąd radni czerpią takie świetne pomysły ....

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Studium na początek

Stoi kolej na Kopę

Jeleniogórzanka z szansą na tytuł Miss Polski

GIS Day w szkole

Podatki – zmiany  

Sonda

Wypalenie zawodowe należy uznać za chorobę?

Oddanych
głosów
906
Tak
64%
Nie
29%
Nie wiem
7%