MenuZamknij

WIADOMOŚCI

SPORT

Dofinansuje piłkarzy?

Wiadomości: Jelenia Góra
Środa, 22 listopada 2006, 0:00
Aktualizacja: Środa, 22 listopada 2006, 15:58
Autor: Monika
Fot. Krzysztof Knitter
Na boisku Klubu Sportowego Karkonosze spotkał się były współwłaściciel klubu Bogusław Kempiński i ewentualny przyszły sponsor drużyny Edward Ptak.

Ptak to doświadczony menager piłkarski i do niedawna właściciel Śląska Wrocław. Teraz postanowił doinwestować klub jeleniogórski.

– Chcę doprowadzić drużynę do co najmniej do drugiej ligi - tłumaczył Ptak
Konkretną decyzję o finansowaniu uzależnia od wyniku wyborów prezydenckich w mieście.

Z tego powodu na spotkaniu obecny był jeden z kandydatów na urząd prezydenta Marek Obrębalski z Platformy Obywatelskiej i radny PO Jerzy Łużniak.

Edward Ptak powiedział, że planuje zainwestować w sumie kilkaset tysięcy złotych i tym samym wzmocnić drużynę Karkonoszy.

Ogłoszenia

Czytaj również

Udany Piknik Strzelecki

Łaknęli Kwiatu Jabłoni

Groźnie na szlakach

Komentarze (75) Dodaj komentarz

~:) 22-11-2006 16:00
Bylo by super jak by ktos wreszcie wziol sie za ksk i dal kase na dobra lige !
~kibol 22-11-2006 16:07
Juz jeden nam obiecywał 100 tys i do tej pory nie dostalismy zagrywa tak samo jak kusiak !!! My juz mamy swojego kandydata jest nim Sajnog i od was nic nie chcemy dajcie nam swiety spokoj i pozwolcie nam normalnei zyc !!
~pawel 22-11-2006 16:13
Brawo panie Marku tak trzymać!
~toć to siok 22-11-2006 16:18
a przepraszam geniusz biznesu to w jakiej roli tam wystąpił ??? (trzeci od lewej / drugi od prawej). Oddał już kasę posiadaczom wirtualnych mieszkań?
~ozor 22-11-2006 16:18
Jesli wybierzemy Obrebalskiego to bedziemy mieli to samo bo Obrebalski = Kusiak
~kat 22-11-2006 16:29
Kibice KSK wspierają Marka Obrębalskiego
~student 22-11-2006 16:54
i to mi sie wlasnie podoba - od słów do czynów, a nie tak jak u Miłosza S. - od banialuków do banialuków jeszcze wiekszych.
~Jeicam 22-11-2006 17:02
bo kto mądry nie głosuje na sajnoga
~Pawel 22-11-2006 17:19
panowie luzniak i obrebalski tak sie znaja na pilce noznej jak kusiak na rzadzeniu miastem
~japan 22-11-2006 17:37
toć to siok,gdyby nie Boguś to w życiu byśmy nie przeżywali drugoligowej piłki.a ty jesteś widocznie za młody żeby to pamiętać.Brawo dla p.Ptaka,idę głosować na Obrębalskiego.Tak trzymać.
~kibic "Karkonoszy" 22-11-2006 17:39
Może wreszcie do jeleniogórskiej piłki nożnej przyjdą prawdziwe pieniądze , bo bez nich na niewiele się zdaje wysiłek piłkarzy. Gra w V lidze tak naprawdę nikogo nie rajcuje !!! Trzymam kciuki za Marka Obrębalskiego i sponsora.
~akt 22-11-2006 17:44
No to jeszcze raz: "100 % poparcia dla Miłosza Sajnoga" I wszystko na ten temat
~Sir 22-11-2006 17:46
Krotko mowiac WOW!!! Jeden kupuje za marne grosze kibicow finansujac im autkoar na wyjazd do koziej wulki, drugi konkretnie dziala. Moje uznanie dla pana Obrebalskiego. W koncu naprzeciw Sajnoga tylko gadajacego o zlotych gorach staje czlowiek, Marek Obrebalski ktory nie gada tylko dziala!!! I co Sajnog na to powiesz???
~japan 22-11-2006 18:42
Do sira,Sajnog ze swoimi znów pójdzie do sądu na Obrębalskiego,zgłosić,że dużo robi,a mało gada.
~Tryton 22-11-2006 18:42
Na tym właśnie polega różnica, miec odpowiednie kontakty i móc w związku z tym coś konkretnego zrobic, coś co pomoże (w tym przypadku) temu klubowi na dłużej, da realne szanse jego istnienia i rozwoju albo opowiadac pierdoły przed kamerą i organizowac dla poklasku jednorazowe przedstawienia, które w niczym temu klubowi nie pomogą.
~do kibica "Karkonoszy" 22-11-2006 18:50
Masz rację gra w V lidze nikogo nie rajcuje , bo z radnych (rajców) na meczach widuję tylko Tomerę. Owszem przed samymi wyborami pojawili się też inni kandydaci na radnych i prezydenta (Sarzyński,Kusiask ,Sajnog ,Masłowski ,Kempiński, Malczuk i inni), "Zygi" Jankowskiego nie liczę!!
~pawel 22-11-2006 19:06
MAREK OBREBALSKI to człowiek realnego działania !!! A Sajnog tylko o tym działaniu gada, gdzie to był, z kim to rozmawial i o czym - wszystko g.!@# prawda. Jeździ całe dnie sajnochodem po jeleniej a nic z tego nie wychodzi.
~naprawdę zorientowany o co tu chodzi 22-11-2006 19:28
nie widzicie jak grubymi nićmi jest to szyte. Przecież chodzi tylko zeby was namówić do zagłosowania na Obrębalskiego. Typowa kiełbasa wyborcza, tym razem dla kiboli. Jaka jest gwarancja że Ptak da kasę jak Obrębał wygra? Zadna. A wy dacie sie tylko zrobić w konia. Obrębalski równa sie Kusiak. Jak wygra to w tym mieście zupełnie nic sie nie zmieni. Moze Miłosz nie jest kandydatem idealnym, ale gwarantuje jedno, ta sitwa co rzadzi jelenią od lat w końcu sie skończy. Poza tym jest uczciwy. wiem bo go znam od lat.
~fananty 22-11-2006 19:40
popieram wpis powyzej: po kilkunastu latach meczarni wrescie ktos zainteresowal sie ksk. obrebalski pokazal wszystkim ze ma sponsora dla ksk i nie owijal w bawelne. wg mnie sajnog tylko dzuo mowi, czas na dzialanie a nie gadanie. bo obrebalski jest pierwszy ktory przedstawil sponsora dla klubu od kilkunastu kadencji na prezydenta
~owned 22-11-2006 19:56
Brawo M.O tak trzymac!
~do naiwniaków 22-11-2006 20:00
mam smiech z was. jak byscie nie wiedzieli to caly ten Edek Ptak to brat niejakiego Antoniego Ptaka ktory juz zalatwil takie zasluzone kluby jak ŁKS. znawcy futbolu wiedza co mam na mysli.
~do Sajnoga 22-11-2006 20:06
Sajnog jak chcesz zeby kibice na ciebie glosowali musisz nam zciagnac takiego menago ze zrobi nam 1 lige na dobrych kilka lat :)
~inteligent 22-11-2006 20:29
Swietny krok, brawo dla p. Obrębalskigo, miejmy nadzieje że to on zostanie prezydentem a nie Sajgon! A do Kibola kieruje pytanie" za lizaka też zagłosujesz?" Obrębalski ma zamiar działac a nie jak Sajgon dawac śmieszne pięniędze na autokar aby kupić sobie sympatie kibiców KSK. Myśle że każdy kto ma w sercu KSK zagłosuje w wyborach na Obrębalskiego i postawii na rozwój piłki nożnej w jg!!!
~//// 22-11-2006 20:31
KIBICE KARKONOSZY MAJA DOBRZE ZAWSZE KTOS ICH OBDAROWUJE PREZENTAMI PRZED TURAMI WYBORóW
~kibic 22-11-2006 20:43
jak na załączonym obrazku widać szantarz jak wybierzecie to dam.Współwłściciel bankrot obok Kęmpińskiego powinien stanąć SZmajdziński i to bylo by doborowo-sportowe towarzystwo.Zjednoczone prze SLD
~Marce(L) 22-11-2006 20:55
Ciekawe co obiecał Pan Marek Panu Edkowi. Kazdy kibic wie co brat Edka wyrabia z Pogonia. Czy tu nie chodzi o jakies tereny pod inwestycje tak jak w Szczecinie o które walczy Antoni Ptak i od tego uzalezaniał inwestycje w klub. Ale nie ukrywam ze ciesze sie ze ktos sie zaintersował KSK ;-)
~belfer 22-11-2006 21:08
Oj do szkoły to Ty "kibicu" nie chodziłeś !!! "Szantaż , bankrut " pisze się zupełnie inaczej niż napisałeś , a inna sprawa ,że chodzi o Bogusława Kempińskiego ( od niego KEMBUD ) , a nie Kęmpińskiego ( rzadkie pomieszanie materii)!!!
~misio 22-11-2006 21:10
Brawo Obrębalski! Marek na Prezydenta!!
~Edek 22-11-2006 21:12
Kto zalatwil ŁKS? Przeciez on gra w I lidze... Brawo, jak sie uda to wreszcie bedziemy mieli porzadna pilke w J.G.!
~Łukasz 22-11-2006 21:30
Nie dajcie się nabrać takim piłkarskim aferzystom jak panowie Ptak!!! Ten pan, który widnieje na zdjęciu wszedł we wrocławski Śląsk - zapowiedzi też były szumne, a jak wygląda rzeczywistość? Po paru miesiącach "zwinął się" ze Śląska, w tej chwili klub jest na krawędzi spadku do 3 ligi. Natomiast brat tego pana, Antoni Ptak, to juz destruktor jakich mało. Najpierw ŁKS - fakt, Ptak wyłożył spore pieniądze i stworzył mocną drużynę by 2 lata później zrezygnować ze sponsoringu - klub dochodził do siebie parę lat. Kolejną "przystanią" A. Ptaka była Piotrcovia, która to drużyna po kilku latach zniknęła z futbolowej mapy Polski, gdyż pan Ptak przeniósł ją do Szczecina (!!). Teraz Antoni Ptak wraz z synem Dawidem "prezesują" Pogoni Szczecin, właściwie Piotrcovii Szczecin... Klub ten zasłynął tym, że jako pierwszy wystawił w meczu ligowym jedenastkę w której nie było żadnego gracza z Polski. W składzie "Ptakovii" jest zaledwie kilku Polaków, większość stanowią brazylijczycy. Klub stał się obiektem drwin kibiców z całej Polski... Konkluzja jest jasna - nawet jeśli nie jest to kiełbasa wyborcza, to pan Ptak wcześniej czy później doprowadzi do upadku klubu. W dłuższej perspektywie klub na pewno na tym straci. Proszę o komentarz obiektywnych fanów jeleniogórskiego sportu. Pozdrawiam.
~Profesor 22-11-2006 21:42
Inteligencja jeleniogórska wie co jest najlepsze dla miasta i odda swój głos na Marka Obrębalskiego!!!!!!
~ktos tam 22-11-2006 21:48
..."– Chcę doprowadzić drużynę do co najmniej do drugiej ligi - tłumaczył Ptak Konkretną decyzję o finansowaniu uzależnia od wyniku wyborów prezydenckich w mieście." "Dobry" chwyt wyborczy. Jak to się mówi- coś za coś. To może tak samo będzie wyglądało rządzenie miastem ?!.........:( szkoda gadać
~pawel 22-11-2006 21:52
Brawo MAREK OBREBALSKI! - od słów do czynów !
~ktoś tam 22-11-2006 22:10
.."– Chcę doprowadzić drużynę do co najmniej do drugiej ligi - tłumaczył Ptak Konkretną decyzję o finansowaniu uzależnia od wyniku wyborów prezydenckich w mieście." "Dobry" chwyt wyborczy. Jednym słowem-coś za coś. Jeśli tak ma wyglądać rządzenie miastem...?! to szkoda gadać..
~kazek 22-11-2006 22:16
brawo pewnie Ptak kolejny raz chce ubić interes Pamiętajcie nie ma nic za darmo. Obrębalski coś mu obiecał i tak chce kupić wasze głosy. Widać że to tylko marionetka partyjna PZdr
~do kibic 22-11-2006 22:29
a może to nie szantaż (polecam slownik ort.) tylko warunek, może ptak zdaje sobie sprawę ze za rządów sajnoga pieniądze będą zmarnowane, więc nie warto wtedy inwestować
~Marce(L) 22-11-2006 22:40
Edek masz racje ŁKS gra w I lidze ale gdzie był przez osstanie sezony??? Teraz tam jest inny szef i powoli wraca sytacja do normy. Wazne ze cos sie moze zacac dziac w naszej piłce bo az wstyd ze miasto 100000 ma V lige .
~elef 22-11-2006 22:44
ja oddam na obrebała:) spoko ziomus:))
~ala 22-11-2006 23:06
do kat kibice całym sercem i w 100% popieramy Sajnog
~Prządniczka 22-11-2006 23:11
Doświadczony manager :)))) Jak dla mnie człowiek bez sukcesów. Człowiek który pożegnał się ze Sląskiem Wrocław w dość dziwny sposób. obecnie Sląsk jako kandydat do spadku z drugiej ligi. Dla mnie zupełnie brak zaufania - sport powinien być oparty na jasnych zasadach biznesu a nie na podejrzanej kieszeni kolesia który jakoś nigdzie nie może zagrzać dłużej miejsca. Nie rozumiem bezinteresownego ładowaniu kilkuset tysiecy w jakiś klub - co za tym stoi?
~Student 22-11-2006 23:13
Smiech na sali, co ten Obrebalski robi, on nie wie nawet po co jest pilka w tej grze!!!!!!! niech wykaze sie swoja wiedza i pragramem wyborczym:/.
~maks 22-11-2006 23:20
Swoją decyzję Ptak uzależnił od tego czy Marek Obrebalski odda mu wszystkie targowiska na wlasnosc. To gwarantuje tylko obrebalski z kusiakiem. Milych snow.
~jola 22-11-2006 23:23
Osoby ze Wspólnego Miasta powinny zostac bajkopisarzami:)to cos dla nich:)
~tomala 22-11-2006 23:58
ale kabaret buhahaha buhahahaha, wy w to wierzycie buhahahaha, Ślask Wrocław w 3 lidze a nasz klub z Jeleniej ma być w drugiej? buhahahaha Następna kiełbasa wyborcza Obrębalskiego, buhahaha
~lukasz 23-11-2006 0:05
Ciekawe dlaczego ten Pan uzależnia swoje finansowanie klubu od wyniku politycznego. To chyba daje jasną wskazówkę, że cała sprawa jest kiełbachą. Przecież sport to biznes, jeśli klub rokuje nadzieje na zarobienie pieniędzy to niezależnie od tego kto jest na stanowisku prezydenta miasta. Inwestorzy na giełdzie nie mówią że jak ktoś wygra wybory na prezydenta kraju to oni będą lub nie będą inwestować. Jeśli spółki mają w perspektywie możliwość wzrostu to każdy chętnie zainwestuje kapitał w takie przedsięwzięcie, żeby zarobić. Więc albo można na klubie zarobić albo nie.... Inwestować albo nie, chyba że w gre wchodzą inne profity a klub jest na dostawke - tranzakcja wiązana :) I wtedy rzeczywiście można tylko z jednym prezydentem zrobić biznes :)
~Wredna_Franca_ 23-11-2006 7:10
Miłosz Sajnog tez byl na złotniczej i nie wiem czy rozmawiał z Ptakiem czy nie... Ale wiem że rozmawiał z kibolami :]...
~do maksa 23-11-2006 7:52
Oj maks przestan gadac takie glupoty, bo wszyscy wiedza ze nie jest prawda to co mowisz!!radze podszkolic sie troszke w czytaniu ze zrozumieniem no i umyc uszy bo cos Ci sie chyba przytkaly!!jakie targowiska??jaki kusiak??ale to chyba tylko Ty wiesz i Twoja nieograniczona wyobraznia!! NA PREZYDENTA TYLKO MAREK OBREBALSKI!!!!!!!!!!!!!!!!
~neutralny 23-11-2006 8:19
Jeśli jeleniogórscy kibice dadzą nabrać się na take chwyty przedwyborcze to naprawdę żal mi Was. Obojetnie kto wygra te wybory nie oczekujmy, ze Pan Ptak zaiwestuje chociaz złotówke w klub z Jeleniej Góry. Tak jak piszecie powyżej ta wizyta to efekt "czerwonego" układu i fakt, że w przypadku zwycięstwa Sajnoga kilka osób straci swe stołki (m.in. Kempiński, Wilk) - stąd te nerwowe ruchy i obiecywanie gruszek na wierzbie. A że kibice w Jelonce sa spragnieni piłki na wyższym poziomie jest nadzieja, że dadzą sie nabrać. Ale każdy kto trochę interesuje sie piłką wie, że Pan Ptak (jeden lub drugi) tak naprawdę nic dobrego dla polskiej piłki nie zrobił i w Jelonce też nie zrobi. Obrębalski poprzez ta wizytę bardziej stracił w moich oczach niz zyskał i po raz kolejny dał wyraz temu, że po drodze mu z przyjaciółmi z SLD.
~ksk 23-11-2006 8:48
moze wrescie jest czas na dzialanie, a co zrobi sajngo? obiecal ze jak wygra wybory bedzie sponsor? kazdy z nas moze tak powiedziec, gdyby startowal na prezydenta miasta. sajngo obiecal to samo pilce recznej, koszykarka co i pilkarza, jak wygram bedziecie miec pieniadze. mogl chociaz przedstawic zrodlo skad weznie pieniadze. moze lepiej jest przedstawic chetnych do zainwestowania w klub, niz gadac. wiadomo ze zawsze jest cos za cos. pewnie ptak dostanie tereny w jeleniej gorze. wyglada to cos w stylu kempinski - czernow, kumaci wiedza o co chodzi. ps ptak sprzedla slask wroclaw miastu, ktore chce promowac wroclaw przez pilke nozna, a w jeleniej gorze lepiej dawac wiecej pieniedzy dla alkoholkikow i narkomanow brawo!! sanjnog mowi o remoncie stadionu, ludzie tu jest potrzeby sponsor by odpudowac pilke nozna w jeleniej gorze
~ed 23-11-2006 8:53
do lukasz: inwestorzy na gieldzie zwracają dużą uwagę kto zarządza spółką i zmiany w radzie nadzorczej lub zarządzie zawsze w jakiś sposob wpływają na kurs (przykladow mógłbym podać dużo), często samo nazwisko może spowodować wybicie kursow w górę nawet jak społka jest do bani. to samo dotyczy miejskiego klubu sportowego. jeśli inwestor wyczuwa nieprzyjazne podejście wladz do finansowania sportu w mieście to wybierze taki klub gdzie wladze będą go wspierać a nie rzucać klody pod nogi. widocznie Ptak nie widzi możliwości wspołpracy z sajnogiem
~WIEM 23-11-2006 8:56
Naiwnych nie sieja sami sie rodza.Jesli ktos ma choc odrobine pojecia na temat p noznej ,to by takich glupot nie gadal.Czy ktos wie ile kosztuje utrzumanie 3 ligi ano ololo 500tys.A 2liga 1 milion 500tys. do 2mil zl.pytam kto wylozy taka kase .Pan Ptak? Jesli ktos nie ma pojecia kto to jest pan PTAK niech milczy!.Bajki o zlotej gorze to kielbasa wyborcza.Kto stal z tym panem.Bankrut i oszust budowlany Kempinski ktory wraz z Olszewskim sprzedali 2 lige a dzis jest oredownikiem i tuba Obrebalskiego?!!Co wam sie sni kibice, ze ktos bez interesownie wylozy 1 milion zl aby w J G zrobic chocby 3 lige.NIech ten pan pokaze co zrobil ze SLASKIEM WROCLAW.Bzdury i bzdety kazdy moze obiecywac,a zycie juz nam pokazalo ilu obiecywaczy w kampaniach wyborczych obiecywalo dla KLUBU pieniedzy/ SZMAJDZINSKI KUSIAK/.DZis to samo robi ich uczen OBREBALSKI.Skoro facet nie wie po co sa 2 bramki.DZiwie sie dlaczego ten pan PTAK jak mu zaproponowano wspolprace rok temu a klubem nie widzial takiej mozliwosci ,i naraz olsnilo go w czasie wyborow i ma ponoc pieniadze na klub w JELENIEJ a co powiedza w SLASKU WROCLAW jak tam juz grozi im degradacja???!!!.To jest zwykle oszustwo i klam WYBORCZY FUNDOWANY NAM PRZEZ PANOW KEMPINSKIEGO I WALCZAKA>.Gdzie pan KEMPINSKI byl przes 6 lat ze teraz stal sie takim wielkim kibicem.Jak mu proponowano aby obial KLUB to odmuwil bo nie ma pojecia co to jest prowadzenie zawodowego KLUBU.DZiwie sie ze tak latwo mozna wcisnac ludziom WYBORCZY KIT!!!.Spytajcie sie ile kosztuje utrzymanie 3 czy 2 ligi a potem wypowiadajcie sie na ten temat,.A tak powaznie to pan PTAK ma W D. JELENIOGORSKA pilke on chce tylko wejsc na nasz rynek aby zawladnac naszymi targowiskami.po to mu byli potrzebni kasjer targowiska KEMPINSKI I FAKROR WALCZAK Zwany WALUSIEM.Pytam kto wam kupi 15 ligowych zawodnikow bo takich bedzie potrzebnych aby grac w 3 lidze, PAN PTAK??? a kto ich utrzyma miasto ???.TYCH i wiele pytan jest ale kto odpowie na nie ,laik zielony _OBREBALSKI, WALCZAK??.TO JEST OSZUSTWO WYBORCZE W WYDANIU ZIELONEGO UFOLUDKA,a wy kibice myslicie ze wam kasza manna z nieba spadnie!!!!.
~SEKRETARZ 23-11-2006 9:57
Na fotografii brakuje organizatora PANA VICE PREZYDENTA KUSIAKA JóZEFA
~toć to siok 23-11-2006 10:14
a ja nadal nie wiem co tam robił Boguś K. A poza tym to JAPAN inaczej by śpiewał o II lidze - zrozum chłopie, że to nie były (de facto) pieniądze Pana Kempińskiego tylko oszukanych ludzi. Więc mi odpowiedz kto wprowadził KSK do II ligi... (dla mnie pochodzenie kasy ma duże znaczenie !!!)
~ale ściema 23-11-2006 10:33
KIEŁBASA WYBORCZA !!!
~pawel 23-11-2006 10:38
no pewnie, najlepiej juz na samym wstepie na poziomie rozmów kopnąć potencjalnego inwestora w d***. z takim podejsciem to nawet nie bedzie mial kto trawy zasiac na tym pastwisku ktory teraz nazywacie stadionem
~marcyś 23-11-2006 10:46
Ptaku fruń do Wrocławia
~do Wiem 23-11-2006 11:27
to cieszy, że są wsród nas tak doskonale zorientowani w temacie ludzie...ale gdybyśmy tak pesymistycznie odnosili sie, do każdej "wizji" , to ludzie nadal mieszkaliby z jaskiniach i jedli liście,...wiecej wiary, panowie....newet jeśli nie wypali, to warto sprobować
~Frank 23-11-2006 12:06
Jak slysze ze gdzies jest jakis biznes i Kepinnski to w ponad 90% jestem pewien ze to jakies nowe oszustwo
~Bodzio 23-11-2006 12:08
Pan Ptak uzależnia swoje pieniądze od wyniku wyborów , zwykła biełbasa wyborcza , jeśli wygra Sajnog to co ? inni sportowcy będą biegać po boisku ? To zwykłe chamstwo żeby jeszcze sport mieszać do polityki. Jak chce zainwestować to bez względu na wynik powinien to zrobić. A tak wogóle to po cholere nam druga liga , zadymy , niszczenie aut , przystanków , sklepów , taki będzie finał !!
~KSK Karkonosze 23-11-2006 12:19
z takim podejściem, jka powyżej to równie dobrze możesz spróbować zagłosować na kogoś kto od razu zaproponuje sponsoring na miarę Champions Ligue. Ktoś kto faktycznie interesuje się lokalną piłką wie, że takich obietnic było już mnóstwo (szczególnie przed kolejnymi wyborami). Gdyby faktycznie to nie była jedynie kiełbasa wyborcza, to Obrębalski wcześniej by z tym wyskoczył. DLACZEGO DOPIERO TERAZ?! Teraz są gotowe rozwiązania dla wszystkich - niepełnosprawnych, młodych przedsiębiorców, piłkarzy...? A czyją strategię rozwoju miasta stosował do tej pory Kusiak, jak nie szanownego cudotwórcy - teoretyka Obrębalskiego
~pawel 23-11-2006 12:26
jak Ci kucharz(Kusiak) w restauracji poda niedobre pierogi(wdrożenie strategii) to mozna miec pretensje tylko do kucharza(Kusiaka) a nie do tego kto pierogi(strategia) wymyslil(m.in. M.Obrebalski) - ot taki prosty przyklad roznicy pomiedzy autorem przepisu(generalnie wspolautorem) a wykonawca... MAREK OBRĘBALSKI DZIAŁA ! sajnog gada co to on JUZ nie wykonal
~swimmbad 23-11-2006 12:42
Krok po kroku buduje się pozycję i prstiż klubu , drużyny i tak dalej.Trzeba mieć wiedzę , pomysł i chęć działania.Tego wszystkiego brakuje Panu Sajnogowi.Brak mu wiedzy i doświadczenia a cóż dopiero chęci działania -do tej pory nie działał na żadnym polu to jak teraz wyskoczyłby to ,myślę ,że szybko upadłby i zrobił sobie krzywdę-i nie daj Boże nie tylko sobie.
~bozka 23-11-2006 13:53
Panowie, czy to pogrzeb? Skąd te miny? Czyżby Boguś, pierwszy hodowca gołębi prtzerzucił się na hodowlę biznesowych ptaków? A reszta figurantów? Czekacie na okruchy czy rąbniecie cały bochenek! Dla mnie jest to kiełbasa wyborcza najpośledniejszego gatunku, taka rodem z Tesco za 3,99 za kg!!!!!!!!!!!!!
~stefek 23-11-2006 14:15
KSK KArkonosze, masz rację. Strategię dla Jeleniej Gory stworzył Obrębalski na wniosek Kusiaka. Kto ją zaczął realizować z wiadomym skutkiem? Kusiak. Kto za to zapłacił? Społeczeństwo. A co z tego wynika? Obaj panowie chwalą się swoimi wirtualnymi sukcesami, a miasto i tak cierpi na niedorozwój. I niech szanowny pan Marek O. nie wciska ludziom kitu, że nie będzie koalicji z SLD, bo w takiej już funkcjonuje od wielu lat. Chyba,że okaże się niewdzięcznikiem i odgryzie rączkę, która mu często podawała co lepsze kąski.
~do KSK 23-11-2006 14:18
Masz racje zagłosuj na sajgona, masz za darmo autobusy na wyjazdy! rewelacja! A za lizaka też zagłosujesz? Kempiński może nie zawsze czysto pogrywał ale to dzięki niemu jg widziała 2lige! Obrębalski jest konkretny, ma wpływ na ludzi, potrafii zachęcić potencjalnego sponsora!!! Dziękujemy! Mam nadzieje że każdy kibic zaglosuje za rozwojem a nie za darmowymi autobusami sajgonkami!!!
~Wiec co? 23-11-2006 14:41
Recepta pana Sajnoga na finansowanie sportu zawodowego w JG jest budzet miasta... OK powiedz mi KSK ile ty zarabiasz lub woi rodzice? Czy w porzadku jest jesli srednia placa w miescie wynosi ok 1800 zlotych a miasto placi zawodnikom po 4-6 tysiecy co miesiac??? Dalczego z miasta ma isc kasa na zawodnikow balujacych co wieczor w knajpach i kasynach??? Jezeli chce to zrobic prywatny sponsor to OK, jego sprawa, ale pieniadze publiczne nie powinny byc tak wydawane!
~KSK 23-11-2006 15:46
Kibice KS Karkonoszy nigdy nie poprą M.Obrembalskiego
~pawel 23-11-2006 16:23
jestem rowniez kibicem i popre na pewno, pisz za siebie
~prawdziwi kibice KSK 23-11-2006 16:36
Prawdziwi kibice KSK poprą Marka Obrębalskiego , bo szanują każdego który chce coś naprawdę zrobić dla ich ukochanego klubu. Bez pieniędzy można się bawić na poziomie V ligi , wyżej już nie . Spytajcie o to prezesa Piotra Lizaka , już to przerabiał . PS. "KSK" wypada znać pisownię nazwiska kandydata na prezydenta , nawet jeśli nie jest on Twoim kandydatem !!!!
~KSK!! 23-11-2006 17:03
Brawo! Prawdziwi kibice KSK, którym zalezy na przyszlosci tego zasluzonego dla Jeleniej klubu popieraja w 100% Pana Obrębalskiego! (małolaty i inni napinacze dadzą się kupić sajgonowi, nikt na to nie poradzi nic.. przykre)
~olo 23-11-2006 17:49
jak sajnog zostanie prezydentem to ksk bedzie grało w A klasie......i bedziemy jezdzic sajnoautokarem na mecze wyjazdowe do czernicy....
~myślący 23-11-2006 18:30
Kibice "Karkonoszy" poprą Marka Obrębalskiego , a nie nieistniejącego M.Obrembalskiego . Oni wiedzą ,że ich klu z marazmu mogą wyciągnąć prawdziwe pieniądze i inwestor je posiadający. ŁKS czy Pogoń Szczecin nie grają przecież w V lidze !!!
~nie myślący 23-11-2006 19:36
Ty myslący przestan Gadac takie bzdury!! Pan Ptak Obiecywal Sląskowi ze za awans do ekstraklasy dostana 1Mln do podziału, a teraz spadaja z 2 ligi! wielki znawco piłki V ligoowej!naiwniaku!Zaglosuj na Idola Obrembalskiego i Idola Kusiaka, to awans masz w kieszeni!
~rak 23-11-2006 22:38
nie robcie obiecanek przed wyborczych jeden byl taki co mial weza w kieszeni i nie dal nic na kluby ...
~Tofik 28-11-2006 14:59
Myślicie, że sajnog byłby dobrym prezydentem. On nawet sam by nie rządził. Byłby marionetką w rękach Prystroma, człowieka któy nie może być prezydentem bo ma wyrok na karku, a na dodatek nie ma żadnych znajomości i nie załatwi wam nawet IV ligi a co dopiero drugiej.

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Radni KO przeciw kupcom?

W Filharmonii dla Niepodległej

Wokół Ratusza – to warto zobaczyć!

Motocykliści dla Niepodległej

O rozpadających się górach

Sonda

Wypalenie zawodowe należy uznać za chorobę?

Oddanych
głosów
977
Tak
65%
Nie
28%
Nie wiem
7%