MenuZamknij

WIADOMOŚCI

SPORT

Diagnoza pod ścianą

Wiadomości: Jelenia Góra
Czwartek, 7 czerwca 2007, 0:00
Aktualizacja: Czwartek, 7 czerwca 2007, 8:10
Autor: TEJO
Fot. Archiwum
Albo będą podwyżki, albo się zwolnimy – grożą lekarze ze szpitala wojewódzkiego.

Nie widać końca protestu medyków, którzy od przeszło dwóch tygodni strajkują w jeleniogórskim szpitalu wojewódzkim. Według informacji Polskiego Radia Wrocław już 65 procent lekarzy napisało wypowiedzenia z pracy. Dyrekcja zapewnia, że pacjentom nie grozi całkowity paraliż.

Szef szpitala Maciej Biardzki podkreśla, że w najcięższych przypadkach placówka nie odmawia pomocy, ale chodzi tylko o stany zagrażające bezpośrednio życiu pacjenta.
Szpital też wykonuje badania, na przykład, rentgenowskie, tyle że bez opisu lekarzy specjalistów.

Ludzie, którzy mieli zaplanowane leczenie lub zabiegi, na razie z lecznicy muszą odchodzić z kwitkiem. – Na koniec maja wyznaczono mi operację usunięcia kamieni z woreczka. Z zabiegu nic nie wyszło. Nie mam pojęcia, kiedy on nastąpi – mówi nam pani Zofia z Jeleniej Góry. W podobnej sytuacji są dziesiątki osób.

Lekarze nie ustępują. Rozwój sytuacji uzależniają od rezultatów rozmów z rządem, które jak na razie nie satysfakcjonują medycznej strony. Chcą znaczących podwyżek płac: do 5 tysięcy złotych dla medyków bez specjalizacji a 7,5 tysiąca dla lekarzy specjalistów. Część strajkujących wciąż przebywa na urlopach na żądanie.

Ogłoszenia

Czytaj również

Cecylia Woźniak skończyła 100 lat!

O krok od tragedii

Jubileusze małżeńskie

Komentarze (56) Dodaj komentarz

~yoyo 7-06-2007 8:12
Najpierw to może założymy lekarzom kasy fiskalne! ujawnimy ich dochody z praktyki prywatnej i zobaczymy czy są tacy biedni? W ogóle widział ktoś kiedyś biednego lekarza? Bo ja nie.
~yoyo 7-06-2007 8:15
http://biznes.interia.pl/news/kasy–u–lekarzy–od–przyszlego–roku,922794
~socjolog 7-06-2007 8:17
List do redakcji C.d. szpitala Punkt krwiodawstwa organizuje WIELKĄ akcję pobierania krwi w Środę i Czwartek, wielka łaska oddam krew a mnie wywalą z pracy. Czy nie można zorganizować takiej akcji w sobotę lub niedzielę? Przerasta to chyba możliwości organizacyjne tego szpitala. Zbliżają się wakacje i znów radio i TV będzie głośno lamentowało, że brak krwi, jakoś nikt dotąd nie zainteresował się kto rozwalił stary duży Punkt Krwiodawstwa, po którym została obecna klitka w Szpitalu Wojewódzkim. Obecnym właścicielem Punkciku pobrań krwi jest Stacja Krwiodawstwa w Wałbrzychu, która zarabia ciężkie pieniądze na jeleniogórskiej krwi. Ciekawe jest to, że krew z Wałbrzycha przywożą taksówki a nie karetki. Zastanawia mnie to czy taka taxi wystawia "koguta" jak wiezie krew na ratunek życia w przypadku ciężkiego krwawienia. Moja leżąca na położnictwie Siostra potrzebowała Immunoglobuliny (to taki lek), to przywieźli taksówką 1 ampułkę z Stacji Krwiodawstwa w Wałbrzychu, a takich pacjentek jest kilka tygodniowo. Ostatnio dowiedziałam się, że krew, mocz pobrane w POZ'ach do badań laboratoryjnych wywozi się do Wałbrzycha, Wrocławia, Legnicy itp. Krew i mocz jest badana po paru godzinach od momentu pobrania TO SKANDAL (jeszcze 2 lata temu robiono analizy w szpitalnym laboratorium, ale obecny pan dyrektor zerwał umowy z POZ'ami) i znowu ktoś inny zarabia a dyrektor lamentuje w TV, że Szpital nie ma pieniędzy. Obecny dyrektor (wrocławianin codzienne dojeżdżający do pracy z Wrocławia) startuje we wszystkich Wrocławskich konkursach na dyrekcyjne szpitalne stanowisko, jak na razie niestety bez skutku i robi wszystko żeby nasz szpital sprowadzić do rangi gminnego punktu znachorskiego, Jeżeli tak nie jest to dlaczego wywalił na zbitą twarz dr Pasler, dr Dobek też uciekła z tego szpitala (dr Rahman i dr Błażko też), i otworzyła mu pod nosem konkurencyjną klinikę, Jakiś czas temu popularne badania robiło się na miejscu np. Helyokobakter i inne, a teraz wywozi się do!!! Wrocławia, jeszcze trochę a zlikwiduje parę specjalistycznych i dochodowych oddziałów (na pewno przejmie je Wrocław), jak to zrobi to pewnie dostanie wymarzone stanowisko w swoim mieście, a my w Jeleniej Górze to co najwyżej będziemy mogli wyleczyć czyraka na d., a z czymś poważniejszym zmuszeni będziemy leczyć się w niech zgadnę w W, W, Wrocławiu???? wk–pacjent
~Sobieszowianin 7-06-2007 8:22
Po prostu szkoda słów. Lekarze w szpitalu chcą zarabiać po 5 000,00 zł miesięcznie, a specjaliści po 7 5000,00 zł miesięcznie. Oni nie mają aż tak niebezpiecznego zawodu, jak Policja, czy Straż Pożarna. Po prostu paranoja
~ja 7-06-2007 9:09
protestujący to nie lekarze, to nawet nie ludzie!!! Nie rozumiem jak można zostawić pacjenta bez opieki, a wszystko dla kasy, której mało nie mają
~nie lekarz 7-06-2007 9:29
Najlepsze jest to stomatolodzy też chcą podwyzek, wstydziliby sie, za 10 min na fotelu 100zł kasują i im mało jeszcze...
~olo 7-06-2007 9:34
odnosnie krwi hehehe kiedys chcialem zalozyc dzialalnosc – transport krwi – na ratunek i nie tylko probhlemow mialem tyle ze odechcialo mi sie jaja
~fatal 7-06-2007 9:45
do Sobieszowianina: lekarze mają niebezpieczy zawód, dla pacjenta zwłaszcza niebezpieczny...
~zyleta 7-06-2007 9:51
To juz przesada,rozumiem,ze zarabiaja malo i maja prawo zadac wiecej,jednak nie w ten sposob.Decydujac sie na ten zawod doskonale wiedzieli o niskich zarobkach a to co robia to ewidentne lamanie przysiegi,ktora skladali.Za takie zachowanie powinni byc dyscyplinarnie zwolnieni z pracy dla przykladu bo odmowa pomocy pacjentowi to chamstwo.Wyrzcic na kopach z roboty i napisac ZAKAZ WYKONYWANIA ZAWODU,NIE SPELNIA WARONKOW DO JEGO WYKONYWANIA!!!!!!I wtedy bye bye Anglio i Irlandio,na bezrobociu ponoc najlepiej...
~monia 7-06-2007 9:51
a ja wole zeby lekarza azarabiał w tym szpitalu te 7 tys po naprawde ciezkich studiach i długiej nauce i pracował te 8 godz na dzien w bardzo stresujacych warrunkach a nie 20 i przychodził do szpitala nieprzytomny i ppełniajacy błedy skoro sedzia przy znacznie mniejszym nakłądzie pracy tygodniowej i co by nie było łatwiejszych studiach zarabia nawet i 10 tys to sorry ale dlaczego lekarz który odpowiada bezposrednio za nasze zycie ma zarabiac 2 cos tu jest nie tak
~do socjolog 7-06-2007 10:00
"gminnego punktu znachorskiego" – ladnie to ujales, chociaz skusilbym sie o stwierdzenie "punkt pogotowia ratunkowego o sporym zapleczem pomieszczen"
~niech sie zwolnia 7-06-2007 10:31
to jest banda!mam kilku znajomych lekarzy i nie strajkuja!twierdza ze zarabiaja dobrą kase!tylko trzeba brac dyzury i pracowac w kilku "firmach"a ci co pracują w jednym miejscu i chcą zarabiac 10tys na lape to niech jadą do angli i tyraja na budowie!CWOKI DO ROBOTY!
~Michał 7-06-2007 10:38
Lekarze dostana podwyżke, a reszta personelu szpitalnego to niby co robi... Ale Lekarze są nieststy bardzo biedni...
~Krzyś 7-06-2007 10:41
Zgadzam się Pan doktor siedzi w gabineciku. A persolnel zajmuje sie pacjentami. Ale zawsze było tak że lekarz ma mało pieniędzy i zeby nie umarł z głodu pacjenci pomagają dając koper...
~rm 7-06-2007 11:31
Ja im życzę z całego serca tych 7 tys., ale dlaczego,do diabła, My Pacjenci jesteśmy poszkodowani tym strajkiem!? To nie jest moja wina,że zarabiają tak mało, ja swoje składki płacę i chcę żeby lekarz mnie przyjął bez problemu.Najgorsze jest to że oczywiście po d... dostają szaraczki, bo taki poseł to i tak problemu z wizytą u lekarza nie będzie miał,więc ten strajk dotyka nas– zwykłych ludzi.Nie każdego stać na prywatne wizyty.
~do "monia" 7-06-2007 11:34
Sory, ale kazdy mial ciezkie studia, na tym to juz polega studiowanie... Moze sie rozczulisz i wszystkim po studiach od razu dasz podwyzki? Jako dodatek za extra cierpienia?
~Hary 7-06-2007 11:55
Ja jestem za podwyżka dla całego personelu medycznego, jak strajkowały pielęgniarki to te tkz. doktorki też na tym skorzystały, a teraz chcą tylko podwyżek dla SIEBIE! Jestem za pełną rejestracją prywatnych usług medycznych.Większość lekarzy pracuje w państwowej służbie zdrowia aby napędzać sobie pacjentów do prywatnych swoich gabinetów. Największa szara strefa, to prywatne gabinety lekarskie. lekarze z tych gabinetów rozliczają się ryczałtem. Ciekawe skąd w takim razie maja takie samochody i wille.
~haj 7-06-2007 11:59
podwyki i to takie wielkie dla lekarzy???moze i ktory zasluguje na podwyzke w tym jeleniogorskim szpitalu ale panowei doktorzy z ginekologii z cala pewnoscia nie–po moich doswiadczeniach na porodowce w tamtym roku to wiem,ze sie nie przykladaja do swojej pracy i sa nieodpowiedzialni i na zadna podwyzke nie zasluguja!!!!!!!!!!
~do moni 7-06-2007 12:07
koleżanko nie masz racji, o twoje zdrowie dbają również inni, czemu i oni by nie powinni zarabiać więcej. Jedziesz pociągiem– kto dba o twoje zdrowie itp. pielęgniarki tez mają masę przy twoim zdrowiu pracy i co z nimi. Piszesz bez sensu.
~... 7-06-2007 12:32
jakby obniżyć pensję wszystkim politykom do takiej jak zarabia przeciętny człowiek to starczyłoby nie tylko na podwyżki dla lekarzy ale i pielęgniarek i nauczycieli, niech te darmozjady w rządzie zaczną również żyć jak przeciętny Kowalski a nie biorą kolosalną kasę i nic nie robią
~durne 7-06-2007 13:09
a ja myślałem, że lekarze składają przysięgę i są ludźmi z powołania, zamiast pomagać, leczyć to nie przyjmuja pacjentów, to jest wstyd !! i oni chcą podwyżkę, za co ? jak nie pomagają to tylko zwolnić z pracy, to materialiści a nie lakarze !!! dobrze wiedzieli, jakie są tu zarobki, chcą leczyć to niech leczą, jak nie, to niech spadają, tylko wstyd sie za nich narabiamy ! pwnie, jak sie ma kase, to sie zostanie przyjętym, pewnie ! szkoda mi słów, co oni odprawiają !!!
~mała 7-06-2007 13:55
A może niech się zwolnią ci co narzekają a i co zostaną więcej wtedy zarobią ? Prawda jest taka że narzekają ci co mają ,mają prywatne praktyki i jeszcze im mało Jak im się nie podoba to na obczyzne zarabiać! Skandal ! Ludzie zarabiają grosze za ciężką prace i co mają zrobić ?
~niegodny pacjent 7-06-2007 14:08
Wywalić to tatałajstwo z pracy na bruk a przyjąć lekarzy ze wschodu. Zanim się skorumpują i ześwinią to minie kilka lat.
~bezrobotny 7-06-2007 14:30
Lekarze, nauczyciele, handlowcy... mogą sobie zbiorowo postrajkować i wywalczą zawsze wyższe pensje, a ja mogę co najwyżej podpalić się pod Powiatowym Urzędem Pracy :–(
~maria 7-06-2007 14:31
Nasz szpital to paranoja!Oddzialy swieca pustkami, a lekarze i pielegniarki dostaja pensje za podpisanie listy obecnosci. Nie daj Boze znajdziesz sie w szpitalu, to rodzina kolo ciebie musi porzadkowac, leki kupowac za wlasne pieniadze, a personel medyczny albo ucina sobie pogawedki, albo wzajemnie adoruje. Pacjent jest niestety przykra koniecznosc.
~pacjentka 7-06-2007 14:53
lekarze strajkują bo mają za mało pieniędzy,domagają się podwyżek ale proszę mi wytłumaczyć ich niekonsekwencję: bo jak to możliwe, że doktor F.. ze szpitalawojewódzkiego w Jeleniej Górze nie opisuje w nim zdjęć rentgenowskich a w cieplicach też w placówce NFZ która również cierpi na brak pieniędzy opisuje te zdjęcia bez problemu.To jak mu wierzyć że mało zarabia skoro on sam ma już przynajmniej oprócz szpitala jeszcze jedno żródełko pieniędzy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
~ksiegowa 7-06-2007 15:29
kasy fiskalne rozwiążą problem. Ci nasi biedacy minimum dwa razy w roku wakacje za granicą, ekstra samochody, domy ciuchy i zero szacunku do pacjenta w........ć ich z kraju gnoi niech lecza nas ludzie z innych państw w nasi z wilczym biletem won z kraju
~:( 7-06-2007 15:41
w naszym szpitalu obnizyłabym pensje szczegolnie pania pielegniarka na dziecencym co przychodza do pracy krzywo patrzec na matki z podkrazonymi oczami siedziace przyłożkach cale dnie, a props studiow wiecie il;e w stanach trzeba zapłacic za studia???/A wiekszosc tych darmozjadów wykształciła sie za darmoche w czasach komuny mieli wszystko dosłiownie wszystko wiec ja smia teraz drzec sie ze maja za mało normalnie mnie poniosło
~do moni 7-06-2007 16:51
chyba nie masz pojęcia, ile sędziowie pracują i ile zarabiając (zwłaszcza asesorzy – 3 tys., niejednokorotnie po 10 godzin dziennie + weekendy na pisanie uzasadnień).
~do większości 7-06-2007 16:53
ile w was nienawiści dla inteligencji i ludzi, którzy ciężką umysłową i fizyczną pracą do czegoś doszli(bynajmniej nie w znaczeniu materialnym).
~ble 7-06-2007 17:39
ile w tych inteligentach chciwosci i pychy
~DO "NIEGODNY PACJENT" 7-06-2007 18:18
CHWAŁA CI CZŁOWIEKU ZA TE SŁOWA
~DR. Pavulon 7-06-2007 18:20
Ciekawe ilu ludzi umrze przez te ich strajki? Czy ktoś z was zna naprawdę biednego lekarza??? Nie wspomnę o łapówkach jakie biorą za leczenie bo jak nie dasz to umierasz a jak wyczują ze rodzinka smaruje kasą to i z raka potrafią wyciągnąć...Zresztą ludzie sami ich do tego przyzwyczaili.
~do wszystkich plujących jadem 7-06-2007 18:53
żenujacy jest poziom wypowiedzi, zazdrość, złość, zawiść. Kto wam broni strajkowac, kto wam broni walczyć o swoje prawa, a te podwyższki należa się wszystkim, tylko nie tym, którzy nic nie robią
~911 7-06-2007 19:09
Popieram lekarzy , popieram normalnych ludzi , nie popieram idiotow .
~rafi 7-06-2007 19:37
dac im nawet 5000zl i zakazac calkowicie praktyki prywatnej. niech zasuwaja 8 godzin codziennie w szpitalu. i odwrotnie jeżeli ma prywatny gabinet kasa fiskalna i won ze szpitali i ośrodków zdrowia. zobaczylibyśmy ilu z tych konowałów zdecydowało by sie na takie rozwiązanie pozdro
~do wiekszosci 7-06-2007 19:52
jaka inteligencja pijaki chamy gnoje itp
~230 7-06-2007 20:02
nie mam nic przeciwko strajkom, ale lekarz jest od ratowania wiec niech ruszy dupe i leczy , to jest ich zasrany obowiązek
~s. 7-06-2007 20:18
sprowadzić lekarzy ze wschodu – ponoć lepsi od naszych i do tego normalni. Tak na marginesie czy za czas strajku będą mieli zapłacone ?
~sobek 7-06-2007 20:30
Niech lekarze zarabiają –ale ci do którzy faktycznie mają wiedzę i pomagają pacjentom!Zarobki uzależnione od ilości pacjentów i rodzaju leczenia/zabiegu(zadowolonych)–selekcji dokonają pacjenci! Do szpitala nie polecam nikomu! W tej chwili– nie tylko w okresie strajków. Polityka dyrekcji doprowadza do fatalnego obniżenia poziomu leczenia! Liczy się kasa, układy, posłuszeństwo wobec dyrekcji–na pewno nie pacjent–nie dajcie się omamić wypowiedziom panów dyrektorów w mediach.Jak coś poważniejszego dolega to prosto do kliniki!!!
~do rafi 7-06-2007 20:44
Żebyś się czasem nie zdziwił, jak się któregoś dnia okaże, ze publiczna słuzba zdrowia przestała istnieć z braku ludzi, a na prywatną wizytę u lekarza cię nie stać. Dopiero byś wyzywał!
~wyjazd z kraju 7-06-2007 21:02
niech sie zwalniaja, niech jada do anglii i dalej. mysla ze tam na nich czekaja prywatne gabinety, niech jada!!!! rozłąka z krajem dobrze im zrobi. troche normalnych lekarzy zostanie u nas!!!!
~"Q" 7-06-2007 21:16
Ciekawe ilu z tych bluzgających tu zakompleksionych, niedouczonych kmiotków gdy tylko coś ich zaboli leci do tych znienawidzonych lekarzy i tam się łasi i podlizuje, żeby tylko ktoś ratował to ich nędzne życie. Jeśli tak wam żal za tyłki chwyta to proszę bardzo na studia, zostańcie sobie lekarzami, sędziami itd, a nie plujecie tu zazdrością i bezinteresowną zawiścią. Żadna przysięga nie obliguje nikogo do pracy za jałmużnę. Nie po to ludzie sie kształcą, żeby zarabiać 1200 zł.
~Do Rafi 7-06-2007 21:20
To jedyne rozwiązanie dla tej zubożałej części społeczeństwa
~gosc 7-06-2007 22:22
Marzenia o pracy za granica od zaraz i wysokich zarobkach to jedno a rzeczywistosc to drugie.Ogladalam ostatnio program o czlowieku,ktory rzucil wszystko ,przeklal kraj i wyjechal i co? i takie g... mu wyszlo ze zmienial co miesiac prace zanim cos dostal a mieszkal w takiej spelunie,ze az strach patrzec... sam stwierdzil,ze w kraju bylo mu lepiej ale teraz to wstyd wracac i nie ma roboty.Duzo jest takich ale boja sie o tym mowic i wola udawac,ze wszystko jest super.Dlatego nie wierzcie w ta cudowna kraine i czerwony dywanik,ktory rozkladaja przed polskimi lekarzami i innymi,nie kazdy ma takie szczescie a ten limit kiedys zostanie wyczerpany i co wtedy...? Radze szanowac prace i to co sie ma,bo nie wiadomo jak bedzie
~Jeleniogórzanka 7-06-2007 23:05
Kiedy choruję idę prywatnie do lekarza i on za 10 min. bierze 70zł. To mało? Państwowo to oni wypoczywają i recepty na gabinet szpitalny wypisują, bo co? Wolno im, nie? A kto im zabroni? Dlatego uważam, że powinno się ich zwolnić ze szpitala to przestaną kraść. Albo sprywatyzować szpital. Teraz i tak nie leczą.
~Ja 7-06-2007 23:06
No to się zwalniajcie, tylko szybko :–)
~gosc 7-06-2007 23:41
jak ktoś jest chory, to ma wstręt iść do lekarza, a do szpitala nie ma co iść, i tak nie przyjmują, zwłaszcza podczas strajku , wstyd
~ja 8-06-2007 1:59
wizyte u naczyniowca mam za4 miesiace ten sam lekarz przyjmuje prywatnie ,,na już ,, za 80 zl to po co bedzie sie meczyl w przychodni tylko ze ja nie zarabiam 80 zl nawet przez tydzien bo nie mam pracy a jesc tez chcegdzie jest sprawiedliwosc
~do Q 8-06-2007 10:36
pokaz mi lekarza zarabiającego 1200 miesięcznie! dobrze wiesz że lekarze biedy nie klepia–wystarczy spojrzeć na parking pod szpitalem!Lekarz za wizytę "prywatnie" bierze 70zł;niech przyjmie tylko 10 w ciagu dnia(co jest zaokrągleniem w dół, wystarczy spojrzec na kolejki pod gabinetami),plus państwowa pensyjka, najcześciej w tym samym czasie, i o dziwo wychodzi coś ok. 1200zl ale DZIENNIE!!!! I nie obrażaj ludzi bo nie masz racji
~do zbyt przeuczonego Q 8-06-2007 15:06
Przeczytaj ten tekst od Harego który jest powyżej to jest czysta pycha i rzeczywistość: Ja jestem za podwyżka dla całego personelu medycznego, jak strajkowały pielęgniarki to te tkz. doktorki też na tym skorzystały, a teraz chcą tylko podwyżek dla SIEBIE! Jestem za pełną rejestracją prywatnych usług medycznych.Większość lekarzy pracuje w państwowej służbie zdrowia aby napędzać sobie pacjentów do prywatnych swoich gabinetów. Największa szara strefa, to prywatne gabinety lekarskie. lekarze z tych gabinetów rozliczają się ryczałtem. Ciekawe skąd w takim razie maja takie samochody i wille.
~stomatolog 8-06-2007 23:12
Do "nie lekarz" Radzę Ci,unikaj takiego stomatologa co to za 10 min. przy fotelu bierze stówę.Nie wiem tylko czy powtarzasz bzdety,czy trafiłeś na takiego. Nie udało mi sie i pewnie nie uda zarobic za 10 min.mojej pracy 100zł.Po prostu nie da się. A jesli tak sądzisz – to weź sobie taki mały kawałek plasteliny, albo gumy do żucia i zalepisz dziurę jeszcze szybciej niz w 10 min i tylko po koszcie gumy do żucia.Przy okazji jeszcze najpierw pożujesz. Szkoda,że nie jestes dentystą – zarobiłbyś fortunę w krótkim czasie!!! Stówe w chwilę to może i zarobi cinkciarz pod kantorem,ale mu nie zazdroszczę.
~ ELF 8-06-2007 23:30
Wszyscy ziejacy nienawiścia powinni sobie uzmysłowic,że i owszem – mozemy pracowac tylko prywatnie.Stac was będzie na prywatne wizyty?Poza tym nie musisz Jeleniogórzanko udawać sie za 70 zł na prywatną wizytę,przeciez nikt tam Cie na siłę nie ciągnie – zapisz się w kolejke na Fundusz i grzecznie czekaj,jesli uważasz,że żal Ci tych 7o zł.Wydasz to na tipsy lub balejaż na włosy,albo na papierosy przez 10 dni. Pajac jeden z drugim powinien sam się leczyć,jesli mu żal pieniedzy na lekarza,będzie miał wiecej na papierosy. Nie rozumiem,jak mozna 70 zł za wizytę kwestionować,a nie mieć wyrzutów sumienia wobec własnego zdrowia,że pali się papierosy i wydaje po kilka zł na paczkę codziennie...Kup sobie podręcznik i jesli coś z tego zrozumiesz, to lecz się sama.Książka tez będzie Cię kosztować! Chirurgowi za operację,kiedy ratuje zycie człowieka, płacą mniej niz pomocnikowi murarza za jego dniówkę.Dentysta na kontrakcie z Funduszem usuwa ząb za połowę tej ceny,którą bierze szewc za fleki,wiesz o tym?Najmij się do wyrywania zębów – potrafisz?
~dest 8-06-2007 23:32
No to niech się zwolnią. Żaden problem. Na ich miejsce będą inni. Może już wystarczy tego terroru?
~LEX 8-06-2007 23:46
Prawo unijne,póki co,nie zezwala na kasy fiskalne dla medyków.Ponadto,koszt kas fiskalnych pokryjemy my – pacjenci.Wizyty będą droższe. Nie zazdrościłbym ani lekarzom,ani nikomu np.samochodów.Nie–lekarze często jeżdża brykami o wiele lepszymi niz oni i co – zazdrościcie im? Moja znajoma nauczycielka ostatnio kupiła sobie skodę octvię – i co mam jej zazdrościć? Moja zona jest lekarzem – nie mamy mercedesa,willi.Natomiast rzadko sie widzimy w domu całą rodziną w komplecie.Mijamy się,jak dobrze pójdzie. Wszystkim radziłbym pójść do szpitala i popatrzeć od kuchni jak wyglada praca lekarza,pielegniarki.Od samego patrzenia będziecie zmęczeni...A kto z was potrafi lekarza zastąpić? Także pielęgniarkę? Potraficie udzielic fachowej pomocy komuś,kto stracił przytomność? Może pobiegniecie do tego kogoś,kto potrafi, zamiast nachodzic znienawidzonego doktora,pielęgniarkę? Może pani,która macha miotłą i nic poza tym nie umie,no może opluwać innych – uratuje wam życie? Na całym swiecie płaci sie ludziom za to,czego nie potrafią inni.Tylko u nas nie szanuje się tych,którzy uczyli sie długo,robili specjalizacje. Proponuję strajk pacjentów – od jutra nie chodzą pacjenci do lekarza.Idą do kowala,szewca,pani od sprzatania – kupa kasy zostanie uratowana,nie zadepczecie szpitala i nie bedziecie mieli poczucia,że wydajecie pieniądze bez potrzeby...
~XXX 9-06-2007 9:35
Pamietajcie drodzy lekaże, że zarobki lekaży nie moga być dziesięciokrotnie wyższe np. od tych pielegniarek, które zarabiaja ledwo co 1000zł. Wy chcecie podwyzki tylko dla Siebie. Nie poruwnjcie swoich zaobków do Unijnych bo nas na Was na pewno nie bedzie stać. Tam zarobki sredniej klasy sa o wiele większe. Każdy wykształcony człowiek chciałby zarabiac Więcej, ale my jesteśmy w Polsce a nie w Niemczech. Jak ja bym chciał zarabiac tyle samo co Niemczech to was na moja firme nie było by stać. My jestesmy ubogim narodem i na pewno to nie jest zazdrość gdybyście zarabiali 10000zł miesięcznie, ale czysta niesprawiedliwość.

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Marcin Wyrostek patriotycznie

Studium na początek

Radni KO przeciw kupcom?

Tu też świętowali

Motocykliści dla Niepodległej

Sonda

Wypalenie zawodowe należy uznać za chorobę?

Oddanych
głosów
832
Tak
64%
Nie
29%
Nie wiem
7%