MenuZamknij

WIADOMOŚCI

SPORT

Debaty nie było, Krzysztof Mróz odpowiadał na pytania

Wiadomości: Jelenia Góra
Środa, 31 października 2018, 15:29
Aktualizacja: Czwartek, 1 listopada 2018, 13:29
Autor: Przemek Kaczałko
Fot. Przemek Kaczałko
Przed drugą turą wyborów na prezydenta Jeleniej Góry nie doszło do planowanego spotkania kandydatów Prawa i Sprawiedliwości oraz Koalicji Obywatelskiej. Jak już informowały wcześniej sztaby, Jerzy Łużniak postanowił nie brać udziału w drugiej z planowanych otwartych debat (pierwsza w II turze odbyła się w minioną sobotę), na które mogli przyjść mieszkańcy.

Zarówno sztab KO, jak i PiS - przerzucały się wczoraj komunikatami na temat planowanej debaty. W walce politycznej prawdopodobnie zapomniano, że nie są to spotkania dla samych kandydatów, lecz dla mieszkańców, którzy mogli osobiście pojawić się w Książnicy Karkonoskiej lub oglądać/ czytać relacje za pośrednictwem jeleniogórskich mediów.

W związku z nieobecnością kontrkandydata, zmieniono formułę spotkania, szanując tych, którzy przybyli do sali konferencyjnej przy ul. Bankowej. Najpierw Krzysztof Mróz odpowiadał na pytania w trzech zapowiadanych obszarach (gospodarka komunalna, sport i rekreacja oraz gospodarka mieszkaniowa), zadawane przez dziennikarzy.

Z naszej strony padły pytania o uchwałę krajobrazową, której Jelenia Góra nadal nie przyjęła. Zapytaliśmy też o brak mieszkań socjalnych, na które czeka wielu mieszkańców oraz o pomysł na spółki miejskie.

Wiele gmin podejmuje uchwały, które określają zasady zamieszczania reklam. Na pewno reklamy są potrzebne, żeby dotrzeć do klienta, natomiast w sytuacji, w których nagle na trawniku pojawiają się billboardy - jest bardzo dużo. Dzięki takiej uchwale możemy przyjąć zasady (ilość, wielkość). Gminy bronią się przed zalewem niekontrolowanych reklam. Drugim elementem jest utworzenie Parku Kulturowego w ścisłym centrum miasta - można to zrobić tak, jak we Wrocławiu zrobił to Rafał Dutkiewicz - odpowiedział na pierwsze z pytań Krzysztof Mróz.
Rząd proponuje Mieszkanie Plus. Pan prezydent z jednej strony mówi, że czynsze w Mieszkaniu Plus są za wysokie i nie powinniśmy w to wchodzić. W innej decyzji mówi, że Miasto wejdzie w ten program, mówi o TBS-ach, a TBS-y raczej nie sprawdziły się w Polsce. Jak się nie buduje mieszkań komunalnych, to nie możemy przyciągnąć ludzi, zatrzymać młodych studentów. Druga rzecz to napełniamy koniunkturę deweloperom - powiedział kandydat PiS.

W kwestii spółek miejskich Krzysztof Mróz zapewnił, że nie przewiduje likwidacji żadnej ze spółek, ani ich prywatyzacji.

Nie prywatyzuje się monopoli infrastrukturalnych. Sprzedaliśmy PEC, a dzisiaj jesteśmy na łasce tego jaką nam prezydent Opola z niemieckim inwestorem ustali cenę. Na szczęście są one regulowane, ale kiedyś to się skończy - mówił senator ubiegający się o głosy mieszkańców w II turze wyborów.

Polityk PiS przypomniał jednocześnie, że nowelizacja przepisów pozwala radnym na większą kontrolę spółek miejskich, do czego zachęca.

Po pytaniach od mediów, Krzysztof Mróz odpowiadał też na pytania przybyłych mieszkańców.

Twoja reakcja na artykuł?

34
71%
Cieszy
1
2%
Dziwi
2
4%
Nudzi
1
2%
Smuci
1
2%
Złości
9
19%
Przeraża

Ogłoszenia

Czytaj również

Na Kilińskiego bezpieczniej

ODK do zameczku?

Rok niespełnionych obietnic

Komentarze (57) Dodaj komentarz

~ 31-10-2018 16:42
Brawo, że Pan przyszedł i nie olał wyborców. Pan Łużniak wolał się w tym czasie prowadzać z Trzaskowskim. Dla niego ważniejsze są układy kolesiowskie, niż mieszkańcy.
~Anioł 31-10-2018 21:12
do: ~ (16:42)
To świadczy o tym jak daleko ma mieszkańców ,Potrzebuje ich tylko wtedy jak trzeba na niego głos oddać ,idę głosować na Senatora
~Co na to kandydat Mróz 1-11-2018 13:29
do: ~ (16:42)
Nacjonaliści i neonaziści przejęli w Polsce Święto Niepodległości. PiS, który udawał, że to jego „żołnierze”, musi się skonfrontować z faktem, że to nie on rządzi tym świętem. Marsz Niepodległości zainicjowali Młodzież Wszechpolska i ONR. Był marginalną imprezą, dopóki – od 2010 r. – PiS nie zaprzągł go do swojej propagandy. Stał się pochodem armii, którą PiS mógł mieć na swoje rozkazy. Miał być miarą sprzeciwu wobec idei równości, tolerancji i otwartości, czyli przeciw zasadom obowiązującym w UE.
~*3 31-10-2018 17:23
Wygląda na to że platforma czy też KO obrała taką taktykę.Taktykę nieprzychodzenia na debatę Adamowicz,Wenta,Luźniak.Unikaja w ten sposób punktowania przez kontrkandydata czy też mieszkańców.Wypunktujmy tego aroganta ,powiedzmy mu nie.Ciekawe czy do TVP Wrocław o 18,30 się łaskawca Luźniak
~He he he 31-10-2018 18:00
Mam do wyboru wsiąść do samolotu. W jednym kapitanem Mróz a w drugim Łużniak. Który lepszy? Młody bez doświadczenia, czy stary z doświadczeniem. Który, który , ...?
~-6 31-10-2018 18:30
do: ~He he he (18:00)
Stary może mieć sklerozę i pomylić guziki.Moze też mieć problemy zdrowotne.
~He he he 31-10-2018 19:48
do: ~-6 (18:30)
ale jeden i drugi ma jakąś kompetentną ekipę wokół siebie. A może nie?
~He 1-11-2018 12:07
do: ~He he he (19:48)
A u kogo z tylnego siedzenia wygląda P.Papaj?
~Stach 31-10-2018 18:22
No i Łużniak olał wyborców. Więcej napluł wyborcom w twarz. Był arogancki, jest arogancki i będzie arogancki a Wy kochany elektoracie jak chcecie mieć szefa który was ignoruje już w czasie kampanii wyborczej to wybierajcie Łużniaka. Aż boję się myśleć jak będzie Was traktował gdyby przypadkiem został capo di tutti capi w Jeleniej Górze . Śmieszko i straszno jak mówił klasyk.
~Łużniak ma rację 1-11-2018 13:34
do: ~Stach (18:22)
Przed Świętem Niepodległości politycy PiS pluli na polityków opozycji (nazywając „sitwą” – premier Morawiecki, „gębaczami”, z którymi zostaną tylko ludzie „najbardziej chorzy” – Kaczyński), prowokując ich tym do odmowy udziału w oficjalnych obchodach. Chcieli pokazać społeczeństwu, kto ponosi winę za konflikty i podziały i odtrąca rękę wyciągniętą do – choćby chwilowej – narodowej zgody.
~Wyborny 3 31-10-2018 19:03
A ja zaglosuje na luzniaka bo nie potrzeba mi nowogrodzkiej i nie popieram ludzi co konstytucje łamią przeglosowujac wszystko co partia każe
~Pola20 1-11-2018 11:50
do: ~Wyborny 3 (19:03)
A mi nie potrzeba wiejskiej
~Canię swój głos 31-10-2018 19:49
Czy nikt ze zwolenników tego kandydata nie umie odpowiedzieć na proste pytanie.... Co zrobił pan Mróz dla Jeleniej Góry będąc senatorem? Zadaję to pytanie już po raz wtóry, a konkretów - oprócz "odwracania przysłowiowego kota ogonem" - jak mniemam przez zwolenników tego kandydata, jak nie było, tak nie ma. Czy ktoś potrafi odpowiedzieć na to proste pytanie? Dobrymi intencjami jest piekło wybrukowane - jak mówi stare polski przysłowie. Ale to już zupełnie inna bajka... Może ktoś odpowie?...
~ 31-10-2018 20:33
do: ~Canię swój głos (19:49)
Nawet dziś w TVP Wrocław jedną z zasług sam wymienił i Łużniak mu przyznał rację. Załatwił na przykład projekt budowy łącznika do S3 przez Kaczorów. Coś, czego Łużniak nie potrafił zrobić przez tyle lat, nawet będąc wicemarszałkiem województwa.
~ 31-10-2018 20:42
do: ~Canię swój głos (19:49)
Mylisz pojęcia rola senatora jest całkiem inna niż prezydenta miasta czy radnego. Nie mieszaj pojęć i skoncentruj się na tym czego nie zrobili panowie Zawiła i Luzniak. P.Luzniak chce poprostu posiedzieć sobie na stoliku i doczekać do emerytury, ma 63 lata , niczego dobrego dla Jel.Gory nie zrobił i nie zrobi bo już mu nie zależy w perspektywie ma tylko emeryturę !
~ 31-10-2018 20:45
do: ~Canię swój głos (19:49)
A kto może więcej zrobić dla Jelonki , ekonomista czy zootechnik ?
~Canię swój głos 31-10-2018 20:58
do: ~ (20:33)
S3 - tak... To do Jeleniej Góry... Dla Jeleniej Góry pytałem? Co z tego, że będzie jakiś istotny łącznik w drodze do Jeleniej Góry. I co dalej Jelenia Góra. A dla samej Jeleniej Góry co zrobił? Nie mniej jednak dziękuję za odpowiedź. Chcę oddać głos tylko nie wiem na kogo. Nie jestem zwolennikiem PIS-u, ale doceniam to co robi ta partia w Polsce i dla Polski, nawet jeśli robi błędy. Sęk w tym, że coś robi i to widać.
~Canię swój głos 31-10-2018 21:01
do: ~ (20:42)
Przestań pisać pierdoły, bo męczą mnie tacy ludzie. Nie umiesz odpowiedzieć na pytanie, to się przynajmniej zamknij. Nie odwracaj kota ogonem. Wiem, że w PISie są też karierowicze. Nie umiesz czytać, nie odpisuj. Nie pytam o Zawiłę, Czernow i innych, bo oni nie kandydują na ten urząd. Mylisz pojęcia sam... Odpowiedz konkretnie - dla Jeleniej Góry?....
~Canię swój głos 31-10-2018 21:06
do: ~ (20:42)
P.S. Skłaniam się ku PIS-owskiemu kandydatowi, bo mnie jak większość te dziwne układy męczą. Pomiędzy obiecywaniem, a działaniem jest wielka różnica. Sam to przyznasz?... Cenię mój głos - bo zawsze to o jeden głos więcej, albo mniej. Żaden z kandydatów nie wspomniał o kwestiach, które interesują mnie i innych mieszkańców, np. Więcej parkingów na Zabobrzu, remont ul. Drzymały i kilku innych i jeszcze kilak innych przeziernych rzeczy ważnych dla mieszkańców. Dlatego tak mnie interesuje co zrobił dla Jeleniej Góry, będąc senatorem?
~Canię swój głos 31-10-2018 21:09
do: ~ (20:45)
Na przykład Ty!!!
~Anioł 31-10-2018 21:23
do: ~ (20:42)
To jest prawda ,Przecież jako Prezydent będzie miał niezłą emeryture ale obawiam się że z niej może nie wyżyć do ostatniego,Tak jak przeciętny Polak otrzymujący 1,500zł wynagrodzenia,Z tego musi wyżyć zrobić opłaty itd,,,Prezydent i Radni powinni otrzymywać tylko 1,000zł miesięcznie bez diet ciekawe ilu by wówczas było chętnych
~Zgadnij kto to? 1-11-2018 13:58
do: ~Canię swój głos (19:49)
Mały kombinator i pieniacz który uwłaszczył się na społecznym majątku. O kim mowa? Dodam, że nie jest to kandydat Mróz.
~SlaPsSes 31-10-2018 19:52
No i to już jakiś konkret. Panie senatorze, można by było rozważyć pana kandydaturę, gdyby nie to, że za Pana plecami widać cień tego nieszczęsnego Papaja. Proszę, niech pan pogoni tego człowieka, on ciągnie na dno wszystko, czego się dotknie. Nie warto wchodzić z takimi w układy - bo on reprezentuje dokładnie to, od czego chcemy uciec jako mieszkańcy. Ma pan szansę wprowadzić nową jakość...
~ 31-10-2018 20:35
do: ~SlaPsSes (19:52)
On nie powiedział, że wejdzie w układ z Papajem, tylko że zachęca wyborców Papaja, żeby głosowali na Mroza. Wcześniej wyraźnie mówił, że nie będzie kupczenia stołkami, a zastępca prezydenta będzie jeden, więc Papaj odpada. Papaj zostanie radnym i przyda się koalicja z jego komitetem, ale nic poza tym.
~........................ 31-10-2018 19:54
A co zrobiła dla Jeleniej Góry będąc posłanką pani Czernow i co zrobił dla Jeleniej Góry będąc posłem pan Zawiła? Bo kolejami zajmowała się z dobrym skutkiem pani poseł Machałek.
~Canię swój głos 31-10-2018 20:04
do: ~........................ (19:54)
Pani Machałek ma swój stołek. Pytam o pana Mroza. Czy odpowiedz na to pytanie jest rzeczywiście takie trudne? Wiem, że "odwracacie kota ogonem". Zgodnie z twierdzeniem "tak" znaczy "tak", "nie" znaczy "nie", bo wszystko inne od..... pochodzi...
~-6 31-10-2018 21:41
do: ~........................ (19:54)
Czernow zapamiętamy z Kilimandżaro i okupacji sejmu
~Anioł 31-10-2018 22:13
do: ~........................ (19:54)
Zrobili dużo jeżdżąc sobie i Smiejąc się z innych ,Czy Pani Czernow i jej Gwardia wie co znaczy jak w niektórych rodzinach jest bieda i matka się zastanawia czy ma zrobić opłaty czy też dziecku kupić jakieś buty bo idzie zima,Ile radnych z PO teraz przed wyborami było w takich domach gdzie jest ubóswo z biedy bo nie stać tych ludzi na to żeby godnie żyć za swoją ciężką pracę przez całe życie mając teraz 1,200zł emerytury mąż na wózku inwalidzkim a żona schorowana, Zajeliście się chociażby raz takimi rodzinami [Nie WYSTARCZY TYLKO DAC ULOTKE NA WYCIERACZKE ]na wybory i mieć tych ludzi w D,,,e To co robicie nie miesci się w głowie,Przed wyborami chwalicie sie że radna wam upiekła ciasteczka i wam smakowały a gdyby te ciasteczka trafiły do Domu Dziecka to dzieci by ze smakiem zjadły
~rgu do: ~Wyborny 3 31-10-2018 19:57
A ja zagłosuję na Mroza, a konstytucję trzeba i tak zmienić i tą całą kastę sędziowską komunistyczną hermetycznie zamkniętą, wywalić, ona się dusi we własnym sosie !!! . Kto się boi tych zmian sądowniczych ? ci którzy mają dużo za swoimi uszami. Wymienić nawet od zaraz ! , stawiam na młodych sędziów nie uwikłanych w żadne układy i układziki. Co to za prezydent, jak olewa swoich wyborców. Jeszcze będzie okazja zobaczyć prawdziwą jego twarz, ale będzie za późno. Gonić czerwoną zarazę z Jelonki. Emerytów nie potrzebuję niech siedzą w domu i dadzą szansę innym.
~18 sqandal 31-10-2018 20:04
...Bravo Panie Mróz widać ze poważnie podchodzi Pan do wyborców > Plus dla Pana i to powinno zadecydować na kogo głosować > Idzie NOVE !
~O którą partię chodzi? 1-11-2018 14:02
do: ~18 sqandal (20:04)
"Łamiecie zapisy naszej, polskiej konstytucji, nic świętego dla was nie ma!"
~gda 31-10-2018 20:39
POtargowica pokazała, że rządzenie traktuje jak prywatne przedsięwzięcie grup wpływu różnych interesów. Natomiast PiS w ciągu 3 lat pokazało, że co zapowiada, to robi. To oznacza, że chce i że umie. I nie jest uwikłane w różnego rodzaju związki przewałki.
~Anioł 31-10-2018 21:53
do: ~gda (20:39)
Niech PO sobie sprawdzi ile rodzin i dzieci było na wakacjach zanim weszła ustawa 500+.Ile rodzin mogło wyposażyć dzieci do szkół nie martwiąc się za co kupi podręczniki do szkół,Ile emerytów skorzystało chociaż by z niewielkiej ilości leków darmowych,Oni dali coś a wy co,Przez tyle lat kadencji PO w Jel,Górze nie potrafiło nic dać ani zrobić,Mamy tyle młodzieży w Jel,Górze i co dla nich naprawde zrobiliście[NIC]gdzie by nie chcieli pójść za wszystko trzeba płacić tylko z czego z pensji która otrzymują 1,500zł i to jeszcze muszą pracować cały dzień bo tak sobie życzy prywaciarz[NIEWOLNICY BIALI z filmu IZAŁRA]Obsadzacie w Urzedach się rodzinami proszę powiedzieć ile teraz będzie zarabiać Pani Zawiła będąc dyr,Muzeum i jednoczesnie Radną, O czym wy mówicie bo szkoda was słuchać,Może dobrze że nie był Pan na ostatniej debacie bo pewnie bym wyszła a tak z przyjemnoscią posłuchałam Pana Senatora,
~antos 31-10-2018 20:53
Czas na zmiany. Stara gwardia musi odejsc.Jesli nie odejdzie to nic sie nie zmieni,beda uklady i stagnacja w miescie.Znowu wyjedzie troche mlodych ludzi ,przybedzie nowa galeria.Z ul dlugiej na jasna z jasnej nowy rynek na podwalu i tak w kolo macieju,zadnych nowosci,brak pieniedzy ,zadluzenie jeszcze wzrosnie a pozniej bez perspektyw pelna klapa.Zobaczymy w niedziele ilu ludzi chce tego zeby bylo to co bylo.
~Co mamy z tych zmian 1-11-2018 14:09
do: ~antos (20:53)
Od czasu rządów PiS tracimy w UE zwolenników i poparcia dla naszych potrzeb, gdyż politycy PiS dla potrzeb wewnętrznej polityki zrobili sobie ze struktur UE "wroga" do jednoczenia twardego, niekumatego elektoratu.
~ 31-10-2018 21:32
Jedyny problem z tym Mrozem jest to, że jak wygra i zostanie prezydentem, to nie będzie można już oficjalnie kraść.
użytkownik facebook 31-10-2018 22:49
Widziałam go dziś na długiej. ....szarogesi się z wyrafinowanym uśmieszekiem jakby miał gwarancję na wygraną 😤
użytkownik facebook 1-11-2018 13:23
Jak traktować z szacunkiem kogoś, kto jest takim dupkiem? sam nie ma szacunku do mieszkańców a bedzie go oczekiwał? A jak nie, to co? znowu bedzie prokuraturą straszył? bo do tego jest prędki... Wciż się zstanawiam KTO sfinasował jego kapmapnię?
~miejscowy 31-10-2018 23:03
Żałosne dwóch nieudaczników razem i nie dziwię się Panu Łużniakowi że nie chciał w tym brać udziału.Popieram PIS ale ci dwaj Panowie nie nadają się do rządzenia naszym miastem.Przykro mi to pisać.
rymcycymcy 31-10-2018 23:03
Chlopaki...będę szczery :) choćbyście s.ali kwadratowym kasztanami ...to i tak Mróz nie wygra !! :))
~-6 1-11-2018 5:09
do: rymcycymcy (23:03)
Szanse niewielkie ale są.Na wybory chodzi w większości starszy elektorat,a starszy człowiek zadawała się tym co jest tym do czego się przyzwyczaił.Mlodsi czy też w wieku średnim widzą potrzebę zmian ale wybory ich nie interesują.Ponadto przy takich kandydatach dyskusja ogranicza się do jednego argumentu za PiS lub za KO czy też PO.Ja osobiście bardziej wierze tym pierwszym którzy to nie mieli okazji rządzić w naszym mieście.PO w zasadzie rządzi od 1989r.Zawila,Czernow 2x,Obrebalski, Zawiła 2x.Po drodze był jeszcze Kusiak ,to też w zasadzie z tego samego układu.Kolejny raz mam dać się zrobić w .. ja .Nie tym razem i kogo mogę to zachęcam aby nie dać Luzniakowi kolejnej szansy na robienie mieszkańców , jakkolwiek pięknie by nie mówił.
~Real 1-11-2018 8:42
do: rymcycymcy (23:03)
...I tutaj się z Tobą zgodzę, choćby nie miało być zmian na plus, nic nie zmienić, albo nawet miało spaść na JG i okolice siedem plag egipskich, to i tak nie bo to PIS i telewizor tak od wielu lat mówi ;)
~analityk 1-11-2018 7:23
Wszystko rozstrzygnie się w niedzielę ,,,,,co powie wikary.
~asz 1-11-2018 8:05
Lubnauer, która nazywała ludzi głosujących na PiS, że są z okręgów zacofanych cywilizacyjnie, specjalista od zegarków były min. Nowak, powiedział tak, Słuchajcie prawdziwi patrioci, słuchajcie tępe cepy………, zaś Schetyna dehumanizuje wyborców PiS nazywając ich szarańczą, a poseł Furgo z PO, na gadzinówce nazistów z okresu wojny przedstawiających Żydów, umieścił zamiast Żydów polityków PiS. Łużniak bezczelnie olewa wyborców J.G. To jest cała KOtargowica
użytkownik facebook 1-11-2018 8:42
Łużniak nie raczy się pokazywać ludziom, bo nie chcę odpowiadać na krępujące pytania z dziedziny np dlaczego nie zrobiono wielu rzeczy dla miasta przez ostatnie lata kiedy PO na przemian z SLD rządziło. Co to za kandydat który boi się krytycznych uwag lub kłopotliwych pytań. Ludzie nie są ślepi i nie mają problemów z pamięcią. Panie Łużniak najważniejsze w kampanii wyborczej jest bezpośredni kontakt z ludźmi a nie tylko opowiadanie bajek przed gronem przychylnych mediów za zamkniętymi drzwiami. Nieobecność kandydata świadczy o lekceważeniu mieszkańców Jeleniej Góry. Widać że w tym wszystkim chodzi tylko o utrzymanie urzędu. Do d... z takim prezydentem . Panu Łużniakowi dziękuję. Przyjdzie ktoś odpowiedniejszy na ten urząd i oby to było już w tą niedzielę.
użytkownik facebook 1-11-2018 13:20
Z ciasteczkami pewnie latał...
~tosia5 1-11-2018 9:48
Jak kartofel w debacie TV nie zna problemów mieszkańców Jeleniej góry zaczął od opluwania jak PISIOR NARODOWY senator mamy taty! pan Łużniak to prawdziwy KANDYDAT na PREZYDENTA JELENIEJ GÓRY.
~ 1-11-2018 10:35
do: ~tosia5 (9:48)
Lepszy PIS z Mrozem niż nieudacznik i stary praktyk z PO, którego nawet nie ma na Wikipedii.
~JAN 1-11-2018 10:57
do: ~tosia5 (9:48)
Czy "tosia 5" to ta sama "tosia11", która napisała nieprawdę o adwokacie Janie Kiliszkowskim. Obraźliwy i nieprawdziwy wpis został z tego powodu usunięty przez Administratora komentarzy Jelonki,ale sprawa została zgłoszona Prokuraturze Rejonowej w Jeleniej Gorze w związku z podejrzeniem popełnienia przez "tosię 11" przestępstwa z art.212 paragraf 2 kodeksu karnego. Czy -szkalująca inne osoby - "tosia 11" stara się obecnie ukryć pod "tosią 5" ? Mam nadzieję, że to wyjaśni Prokuratura.
~Real 1-11-2018 11:55
do: ~JAN (10:57)
O ja pie..... ale się ukrywa, o ja pełna 'przyczajka', o ja... ;)
~ 1-11-2018 12:39
4 listopada jest tylko jeden problem z wyborem. NOWY RYNEK czy SUDECKA.
~Starzec 1-11-2018 12:51
Wczoraj z samego rana w przeglądarce internetowej pan Łuzniak oświadczył że debaty nie będzie bo pan Mróz odmówił spotkania. Panie Łuzniak, za łżenie ma pan 2 głosy straty, brzydzę się kłamstwem
~ 1-11-2018 13:04
Jakie mieszkania socjalne nieroby po 30 lat nie płacili za mieszkania teraz chcą socjalne wszystko za darmo mają nawet taki nierób będzie miał badania lekarskie bez kolejki no i na kogo głosować za komuny do specjalisty bez problemu a teraz jak nie masz kasiory to cmentarz
~Wyborcaa 1-11-2018 17:05
Cwaniaki przy stołkach w spółkach , lewaki i emeryci będą głosować za Łuzniakiem , Ludzie chcących zmian za Mrozem . Tyle w temacie Ci co nie pójdą będą narzekać
~Wyjaśnij 1-11-2018 17:48
do: ~Wyborcaa (17:05)
A dokładniej to o jakich zmianach marzysz? Bo powtarzanie w kółko: zmiany, chcemy zmian, może oznaczać wg pisowca: zacofanie gospodarcze, zamknięcie granic z krajami UE, ingerencję kleru w życie Polaka, biedę,..itp plagi, które jak się minęły bezpowrotnie.
~UFO 1-11-2018 18:44
nie głosować na klany i układy to są ostatni ludzie aby zbliżyć się do zachodu aby była normalnosc i sprawiedliwość pranie mózgu już nam robili
~JAN 2-11-2018 14:35
Cytat z powiedzenia Łużniaka na podsumowanie jego kampanii: Taka gadka kandydata Łużniaka do młodych "(...)Chciałbym żebyście nie wyjeżdżali z Jeleniej Góry, bo naprawdę tu jest przyszłość, szansa rozwoju (...)" - może tylko wywołać u tych młodych falę pospolitych przekleństw (nie chce ich przytaczać, bo młodzi mają swój własny, dosadny sposób określania i pokazywania gestów na takie słowa przeszło 60-letnich zgredów). Jak Łużniak nie wstydzi się mówić, że "tu jest przyszłość, szansa rozwoju", skoro młodzi (i pozostali jeleniogórzanie) widzą jasno zapaść, marazm i dlatego po prostu uciekają z Jeleniej Góry (vide - przykład z rodziny Łużniaka). Widzą także, że ani Zawiła ani Łużniak nie zapobiegli temu.Do kogo Pan mówi Panie Łużniak ? Oprzytomnij Pan i otrzeźwiej, jeśli myślisz że ktokolwiek z młodych będzie głosować na tak zakłamanego i ględzącego kandydata. Dobrze żeś Pan już skoczył swoją "kampanię kłamstw"(widocznie dotarło do Pana staropolskie, trafne powiedzenie: "KOŃCZ WAŚĆ WSTYDU OSZCZĘDŹ").

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Cieplice nie chcą Jeleniej Góry?

Rozrywki tu nie będzie, powstanie market

Na propsie! Dzisiaj i w niedzielę

Młodzi Demokraci na Dolnym Śląsku mają nowego przewodniczącego

Młodzi przeciw zmianom klimatycznym

Sonda

Czy coraz więcej przepowiedni o zbliżającym się końcu świata należy traktować poważnie?

Oddanych
głosów
876
Tak
22%
Nie
70%
Nie wiem
8%