MenuZamknij

WIADOMOŚCI

SPORT

Czy zima znów zaskoczy kierowców?

Wiadomości: Jelenia Góra
Poniedziałek, 31 października 2011, 16:16
Autor: maciek.rylkiewicz
maciek.rylkiewicz
Fot. maciek.rylkiewicz
Niektórzy twierdzą, że jeszcze jest za ciepło na zmianę opon na zimowe, inni natomiast twierdzą, że już najwyższy czas pomyśleć o zimie i zainwestować w „zimówki”. Jak się nie dać nadchodzącej zimie?

Czy zimowa pora musi być dużym obciążeniem finansowym dla zmotoryzowanych? Kiedy najlepiej zadbać o przygotowanie samochodu do mroźnej pory, jak nie przepłacać i, czy już są kolejki do stacji wulkanizacyjnych, dowiecie się w programie Agaty Galas „Głos Ulicy”.

Ogłoszenia

Czytaj również

Marzena Machałek o programie PiS

Tak w szpitalu zachował się lekarz?

Marszałek Senatu w Jeleniej Górze

Komentarze (8) Dodaj komentarz

~:) 1-11-2011 14:51
Pozdro Grzechu , trzymaj sie :)
rymcycymcy 1-11-2011 23:44
Grzechu ...nie bałeś się tego kudłatego zwierzaka Agaty ? ;)
~ 2-11-2011 8:35
a ja już wymieniłam oponki ;)
Piipi Jelonkowa 3-11-2011 21:43
- "Asfaltową rzeką niosą mnie opony .. " - śpiewał pewien mężczyzna !
~hhh 3-11-2011 23:04
czy zima zaskoczy dgogowców hahahahahahahahah trzeba zapytac Panią Zime kiedy ma zamiar przyjść i zaskoczyć.Dobra sprawa dla dziennikarza!!! Droga redakcjo moze by tak wysłac jakiegos waszego pracownika by przeprowadził wywiad z Panią Zima kiedy ma zamiar sie pojawić??? hahaha
~A,B,C 4-11-2011 21:26
widze, ze sami znawcy.. :) hehe
~tak... 7-11-2011 21:06
Widzę sami fachowcy bieżnik jest już wyjechany to są złe.......................... są spostrzegawczy zimy jeszcze nie mamy.................ale uciekł 2.00........................................................ grzechu-ekspert...........................marcin -alfons...............
~x 16-11-2011 18:07
byloby dziwnym wydazeniem by drogowcy nie zaspali. godziny nocnego dyzuru kosztuja. po co wiec czuwanie.. rano sie ociepli i gololedz sama zplynie. potem, trudno, trzeba panom kimac i patrzec czy marznie. panow trzeba by do austrii na nauki poslac. tam wiedza jak nie dac sie zaskoczyc zimie. solarki z plynna solanka i plugami czekaja na prognoze i do roboty. u nas prognozy sluchaja dziadkowie by wiedziec czy pojdzie sie rano na rybki.

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Schronisko do remontu

Restauracje bez maluchów?  

Jest szansa na miliony

Wizyta gości z Chin i... wpadka

Majątki rodzin pod lupą?  

Sonda

Czy majątki żon i dzieci polityków również powinny być jawne?

Oddanych
głosów
478
Tak
81%
Nie
15%
Nie mam zdania
4%