MenuZamknij

WIADOMOŚCI

SPORT

Biedronka w górę

Wiadomości: Jelenia Góra
Piątek, 4 maja 2007, 0:00
Autor: TEJO
Fot. Krzysztof Knitter
Początek budowy kolejnego marketu na Zabobrzu.

Spychacze, koparki i ciężarówki wwożace ziemię pojawiły się na parkingu za targowiskiem miejskim przy ulicy Różyckiego na osiedlu Zabobrze. Część kupców, którzy handlowali na zajętym przez plac budowy miejscu, musiała ustąpić „pierwszeństwa” ciężkiemu sprzętowi.

To realizacja zapowiedzi powstania kolejnego większego pawilonu na największym osiedlu w mieście, tym razem portugalskiej sieci Jerónimo Martins Dystrubucja, popularnej Biedronki.

Z powstającego placu budowy nie kryli niezadowolenia handlujący oraz stali klienci targowiska. Kupcy obawiają się, że market dobije ryneczek, bo stanie niemal w bezpośrednim jego sąsiedztwie. – To początek naszego końca – mówi nam pani prowadząca stoisko z nabiałem.
Jeleniogórzanie, którzy na targowisku kupują, muszą to robić w większym ścisku, ponieważ ryneczek zmniejszył swoją powierzchnię. – Nie załatwiłam połowy sprawunków: nie mogłam znaleźć miejsca, dokąd przeniosły się stoiska, gdzie dotychczas kupowałam. I jeszcze ten tłok – narzeka Agnieszka Wilczyńska z Zabobrza.

Kupców nie uspokaja wiadomość, że Biedronka zlikwiduje swój sklep w pawilonie przy ul. Różyckiego. Ten, który ma powstać, ma być znacznie większy. Konkurencję trudno będzie przetrzymać, o zwalczeniu raczej nie ma mowy, zwłaszcza w chłodnych porach roku. Ceny w Biedronce są porównywalne, a czasami nawet niższe od oferowanych przez kupców sprzedających artykuły spożywcze.
Zmniejszenia klientów nie muszą się obawiać na straganach z odzieżą, bo takimi towarami portugalski koncern nie handluje.

Nowa Biedronka zagrozi także pobliskim pawilonom społemowskim (Rondo i Jubilat). Może się jej także obawiać Lidl, który w ubiegłym roku otworzył swoją placówkę przy ul. Ogińskiego. Za to znacznie zwiększy się oferta handlowa dla zabobrzan. Sklep ma zostać zbudowany i otwarty latem lub na początku jesieni.

Ogłoszenia

Czytaj również

Lodowiska otwarte

Komentują budżet miasta

Orszak Trzech Króli

Komentarze (70) Dodaj komentarz

~Tubylec 4-05-2007 20:29
No nasz miescowy skarb, drogi Józef jeszcze nie jedno miejsce wskazał na markety.
~kaśka 4-05-2007 20:44
Ceny na ryneczku wołają o pomstę do nieba. Więc kolejny konkurent wpłynie tylko na obniżkę cen. oczywiste, że wzrost konkurencji w drodze budowy kolejnych sklepów jest dobrym sygnałem dla klientów.
~Wave 4-05-2007 20:48
kolejny tandetny markecik.... ech... już pomijając fakt, że to kolejny spożywczak na zabobrzu to dlaczego biedronka?? najgorszy z marketów... tandeta...
~J23 4-05-2007 20:56
Brawo więcej takich sklepow . Jest to zdrowa konkurencja ! Tak trzymac
~Infernal Angel 4-05-2007 21:09
Czy im wszystkim odbiło do reszty?!?! Ja rozumiem, hipermarket rzecz potrzebna. Ale nieraz miasta większe, albo porównywalne do naszych jak np Koszalin ze 100000 mieszkańców nie ma żadnego większego sklepu to problem, ale jakoś sobie radzą. Na początku była hiper - ok. Już powstanie tesco było sporne, bo to raptem 2km, ale jesteśmy wylotowym miastem - da się przeżyc. Ale to co się teraz wyprawia to przegięcie. jeden market włazi na drogę drugiemu, wszyscy będą plajtować, będą, burzyć, przebudowywać i nikomu to na dobre nei wyjdzie. Na obszarze jednego małego zabobrza można się doliczyć 5 dużych marketów a nieopodal kolejne 4.. Miejcie litość, niedługo nie będzie się gdzie ruszyć. Konkurencja jest dobra ale DO CZASU.. A chciałabym, żeby ryneczek się jeszcze utrzymał. W porównaniu do jakości np świeżych warzyw w biedronce - no bez komantarza.. Niebo a ziemia.. Babcie same w ogródkach hodują, świeże, naturalne i smaczne, a jakość marki biedronka czy inne (..) mówi sama za siebie.. Przydałoby się jakieś fajne kino, knajpki, gdzie możnaby pójść wieczorem. W naszym miescie nie ma co robić, poza chodzeniem na zakupy?!
~KrzychuJG 4-05-2007 21:18
Przecież każdy klijent ma własny rozum i jak widzi, że owoce i warzywa w takim supermarkecie są gorszej jakości to nie musi ich kupywac. Nikt mu nie broni, aby zakupił je na ryneczku.
~Zibij 4-05-2007 21:24
Ciekaw jestem jak zostanie rozwiązana komunikacja w tym rejonie. Jak znam życie to tego nikt nie zaplanował. Zresztą jak wszysko w tym mieście. Na HURA, a później to sie zobaczy.
~prywata 4-05-2007 21:37
wydaje mi sie ze ten ryneczek juz sie konczy!tak naprawde to jest tam jak w cyrku bo kazda buda stoi jak chce a nawet nikomu nie chce sie pomalowac swojego sklepiku!jest tam kilka sklepow ktore powinny zostac a reszta pod mlot i na zlom!a ceny maja tam jak we wrocku lub innym miescie!
~tomek.jg 4-05-2007 21:58
Ale spokojnie. Przecież jeleniogórzanie nagle nie zaczną kupować więcej. Teraz tylko czekać aż któryś market się zamknie. Lidl na Ogińskiego ledwo zipi i Biedronka go zdaje się pogrąży już doszczętnie. A kto następny do zamknięcia ? Już wkrótce się okaże. :)
~qba 4-05-2007 22:08
Szkoda, wielka szkoda ze tylko to moze zaproponowac miasto. Jak tak dalej bedzie to Zabobrze stanie sie jednym wielkim centrum handlowym. A moze juz tak jest? Zgadzam sie w 100% z Infernal Angel. Nie tego oczekuja ludzie, a zwlaszcza mlodziez, dla ktorych kolejne markety z pewnoscia nie sa zadna atrakcja. WSTYD !!!!!!
~kk 4-05-2007 22:24
W Polsce srednia powierzchnia handlowa na mieszkańca jest ciągle prawie dwa razy mniejsza niż w 'starej UE'. A nie szukając daleko - w tym roku we Wrocławiu przybędzie 400 tysięcy m2 powierzchni handlowych i nikt nie ględzi, że to katastrofa dla miasta. Tylko w takich nieco opóźnionych miastach jak Jelenia budowa sklepików w rodzaju biedronki budzi jeszcze emocje. jak ktoś woli kupować masło czy mięso na straganie z blaszanej budki w której sklepikarz nie ma ani umywalki, ani kibla i rozgrzanej latem do + 40, albo przymierzać gacie na dworze za firanką zamiast w sklepie w przymierzalni, to jego problem. Inna sprawa, że bardziej od biedronek i lidli przydał by się jakiś duży obi, castorama, czy galeria handlowo-rozrywkowa, ale sądząc po nastawieniu radnych z pisu i wspólnego miasta, to jeszcze długo nie będzie. a jak sejm uchwali ustawę o sklepach wielkopowierzchniowych i o powstaniu dużych sklepów w JG będzie dodatkowo decydował marszałek województwa we wrocławiu, to w Jeleniej będą powstawać wyłącznie małe dyskonty, na które nie trzeba zgód żadnych urzędasów.
~Paweł 4-05-2007 22:49
Handlowcy z ryneczku nie dogadali się to typowo polskie, zamiast sami się zorganizować, dogadać z miastem i wybudować halę, to się kłucili a teraz mają, gdzie dwóch się bije tam trzeci korzysta z pewnością z korzyścią dla nas klientów!!! A Józio wskazywał to miejsce na market z myślą o tym że kupcy z ryneczku postawią tam halę, nie chcieli to mają...
~mar i ola 4-05-2007 23:18
co to ma być miasto beidronek. toż to paranoja. do 700 metrów? wizja rozwoju miasta? zakłady niewolniczej pracy...tak właśnie jeleniogórska PO dobija lokalny handel. :(
~kazimierzp 4-05-2007 23:26
Te miejsca pod "handel i usługi" w planie zagospodarowania miasta wskazywali projektanci, a przyjmowali to po zapoznaniu się z propozycjami urbanistów radni kadencji 2002-2006, a akurat "Józek" tych miejsc nie wskazywał!;-) Działka na której stawiana jest Biedronka (ma być dwukondygnacyjna, a nie parterowy blaszak) stawiana jest na prywatnej działce nie należącej do miasta i nigdy formalnie nie było tam miejsc parkingowych i pod targowisko. To, że niektórzy mogli na te cele z tego korzystac do tej pory to była dobra wola właściciela gruntu. Zabobrze to prawie 30 tysięczne miasto więc gdyby trzymać się światowych normatywów powierzchni handlowych to do górnej granicy nasycenia jeszcze daleko. Duże sieci nie inwestują tam gdzie nie ma szans na klientów! Teraz poprzez ciąg sklepów: "Rondo", targowisko, Biedronka, Jubilat, Lidl wzdłuż ulicy Ogińskiego klienci mają naprawdę duży wybór, a kupcy muszą sprostać ich oczekiwaniom. Oferta jeszcze się zwiększy gdyż przypuszczalnie na jednej z kondygnacji przyszłej Biedronki powinna być oferta towarów AGD i odzieżowych.
~:) 4-05-2007 23:41
a ja nie rozumiem obawiac sie biedronki rozumiem tesco ale biedronki w lidlu nigdy w zyciu nie byłem nawet nie wiem jak to wyglada w srodku a wy obawiacie sie o biedronke gdzie jest wszystko w kartonach wylacznie kupuje tam napoje bo sa tansze i nic wiecej bo tam nic nie ma poprostu. na ryneczek nei chodze bo za daleko zakupy zazwyczaj robei na florze i w DD
~sikfak 5-05-2007 0:10
Nie mam nic przeciwko ani marketom, ani drobnym kupcom, ale targowisko na Zabobrzu i Florę zlikwidowac bo te budy okrutnie szpecą miesto. W ich miejsce postawic (wzorem innych miast) hale targowe. Wygląda to lepiej i zakupy robi się tam przyjemniej (na głowę nie pada). A ci, którzy liczą na to, że markety zaczną padac, bo jest ich za dużo, niech na to nie liczą. 10 nowych by otwarto (w tym 5 na Zabobrzu) a i tak wszystkie by prosperowały.
~adrian 5-05-2007 0:12
a na gwizdek tam biedrona?
~kupiec wenecki 5-05-2007 0:23
głupota tak jak przenoszenie targowiska ze stadionu X-lecia w stolicy mocne i fajnie podrobione wranglery za 70zł......
~kibic 5-05-2007 0:40
no ich juz chyba calkowice pogielo:/ ile jeszcze tych biedronek wybuduja na zabobrzu..? starczy juz tego ile moze byc marketow na jednym zabobrzu jak juz budowac jakies markety to moze w Cieplicach a nie wszystko tam... totalna paranoja
~grr 5-05-2007 4:00
na tym zakichanym ryneczku to naprawde nie wiem kto robi zakupy... chyba ci, ktorym sie nie chce porownac cen i co sie kieruja zasada "na ryneczku, to musi byc taniej". mi w ogole nie szkoda tego tandentnego i obskurnego ryneczku w centrum zabobrza... a ze biedronka? no coz, i tak u nich nic nie kupie, miedzy innymi za to jak traktuja pracownikow. juz wole doplacic pare groszy i zrobic zakupy w jubilacie lub rondzie (tak jak to obecnie czynie)...
~exxon 5-05-2007 6:43
Przydałby sie market ubraniowy,taki jak jest na śląsku.
~Bary 5-05-2007 7:27
I bardzo dobrze bedzie wieksza konkurencja to dla nas klientow lepiej niech sie martwia Ci ktorzy ciagle narzekaja kupcy oczywiscie ze cale zycie nic nie zarabiaja a siedza latami podbijajac ceny kilka razy, konkurencja zdrowy odruch
~mieszkanka Zabobrza 5-05-2007 7:47
A ja jestem zadowolona, że budują nową Biedronkę. Nasz ryneczek pozostawia bowiem wiele do życzenia. Pracuję do godz.15. Wracając z pracy niestety nie mam możliwości zrobienia zakupów na ryneczku, bo szanowni Państwo kupcy kończą pracę tak jak urzędnicy. Jakość stoisk jest tragiczna. Przez tyle lat kupcy nie potrafili zadbać o klienta, aby kupował w przyzwoitych warunkach. A ceny na wszystkich stoiskach identyczne i wcale nie niskie.
~jur 5-05-2007 9:32
Ceny mogą by sobie niższe w Biedronce ale towar będzie gówniany ja tam będę i tak kupował na ryneczku no chyba że jakiemuś oszołomowi przyjdzie go całkowicie zlikwidowac ale miejmy nadzieję że nie. Przecież na ryneczku wszystko jest świeżutkie i swojskie. Kupcy na ryneczku niech się trzymają będą mieli swoicj klientów, my z zakupów na ryneczku nie zrezygnujemy niech i tam będzie nawet kilka durnych Biedronek czy też innego robactwa.
~hugo 5-05-2007 10:23
niech sobie buduja co chca i tak komentarzami tego niestety nie zmienimy ale ze ten ryneczek jest obskurny i zaniedbany to inna bajka w zyciu nie kupilbym tam miesa albo nabialu a ciuchy to porazka na maksa po remontach jubilat i rondo bija to na glowe
~myslacych 5-05-2007 11:16
Kupcy sie nie dogadali pare lat temu mial tam powstac pawilon handlowy w ktorym mieli miec stoiska itd a ciagle sie klocili i nie doszli do porozumienia dzialke kupil ktos inny i stawia to co mu sie podoba W planie byl zapis pod handel i uslugi bo tak chcieli kupcy a teraz za swoje niezorganizowanie i zmarnowany czas innych chca oskarzac?
~Ciepliczanka 5-05-2007 12:20
A co budują na ORLIM??? Na miejscu po Nadexie i szkole Fampie??
~rak71 5-05-2007 13:08
podobno LIDL???
~!!!!!! 5-05-2007 13:14
Na orlim buduja LIDLA!!!
~piter 5-05-2007 13:38
na orlim po fampie ponoc tez ma byc biedronka moze zamiast Jelenia Góra powinnismy miec nazwe Wylęgarnia Biedronek
~jaja 5-05-2007 15:38
A dlaczego Spóldzielnia mieszkaniowa zamiast tworzyć miejsca do wypoczynku czy zabaw dla dzieci - wszystkie podworka między blokami oddaje ( za kasę oczywiscie) na handel? Już niedługo nie będzi egdzie pójśc na spacer tylko trzeba będiz echodzic na zakupy! Gdzie zrecznik konsumentow i praw obywatelskich!
~do ...... 5-05-2007 15:57
Czytając niektóre opinie nie moge uwierzyć jak można być tak..... szkoda gadać. Pewnie, zlikwidujmy ryneczek, bo są brzydkie budki. Ludzie czy wy nie widzicie, że taki własnie brzydki ryneczek jest ostatnia deska ratunku dla wielu ludzi. ile rodzin wiąże koniec z końcem dzięki tym budkom. No oczywiście ceny są masakryczne, kto to widział bluzki za 15 czy 10 zł drozyzna, ale nikt nie widzi jak dużo pracy kosztuje tych ludzi ta praca, nocne wyjazdy po towar ciezkie paczki noszone wlasnymi rekoma. po to żeby zarobić 5 czy 10 zl na bluzeczce czy butach. Jak ktos mysli ze tu takie kokosy sie zbija to prosze bardzo niech spróbuje. Te opinie z pewnościa pisza jakies urzedasy, co to po znajomości posadkę dostali i niech ciesza. ja im nie wrog, ale niech innych nie obrażają. A jeszcze ciekawa opinia : mogli sobie hale wybudować. Ciekawe za co: 70% kupców dzieki handlowi wiaze koniec z koncem a gdzie tu mowic o inwestycjach. Prosze bardzo jakby sie znalazł jakiś inwestor co by wybudował hale zamiast kolejnej biedronki to prosze bardzo. Pozdrawiwam wszystkich klientów targowiska Zabobrze oni wiedzą co dobre i niech tak dalej trzymaja.
~chce supermarketu 5-05-2007 16:05
powstaja rozne duze supermarkety na Zabobrzu jeden obok drugiego a w mojej okolicy nie ma zadnego nie kazdy ma samochod zeby podjechac po wieksze zakupy wyroslo duze osiedle domkow jednorodzinnych a starzy mieszkancy okolic Kochanowskiego,Nowowiejskiej tez chetnie zrobiliby zakupy w poblizu zarowno spozywcze jak i inne
~do piter 5-05-2007 16:21
Tam ma byc lidl.Na zdrowy rozsadek poco mieli by budowac drugo biedronke tuz obok.Przeciez jedna tam juz jest.
~Stach 5-05-2007 17:09
Czy w końcu ktoś zajmie się dochodzeniem ile pieniędzy za ten preceder z marketami trafia do kieszeni "rajców miejskich". To już skandal żeby zabierać mieszkańcom wszystkie potencjalne tereny zielone. O zgrozo!
~........... 5-05-2007 19:12
ZOSTAWCIE RYNEK W SPOKOJU TRZEBA ZNISZCZYC TE ROBACTWO I WIECEJ ICH NIE STAWIAC RYNECZEK JEST SPOKO OD BUD PROSZE SIE ODJE.... TYLE POZDRAWIAM HANDLUJACYCH..................................
~kfaśk 5-05-2007 19:37
No niestety, w tym głowa handlujących, żeby o halę targową się postarali. Kombinujcie, lobbujcie, załóżcie spółkę i kredyt weźcie bo dni ryneczku i flory tak są policzone. Jak nie za rok to za pięc lat budy i tak wylecą. To nie Tunezja, żeby w centrum miasta był bazaar. Dziwne, że w innych miastach takie hale powstają i drobny handel ma się jednak dobrze, a u nas nie.
~były radny 5-05-2007 20:05
Do kieszeni rajców nie trafia nic, może do preziów, ale nikt tego nie prześwietlił...
~romeo 5-05-2007 23:12
TAK TAK STAWIAJCIE JESZCZE WIECEJ BIEDRONEK TESCO LIDLI ITP A ZA KILKA LAT JAK BEDZIECIE CHCIELI RANO KUPIC MLEKO I BULECZKI TO POBIEGNIECIE STAC W KOLEJCE W KASIE MARKETU BO OSIEDLOWE SKLEPY TEJ KONKURENCJI NIE WYTRZYMAJA !!!!!!!
~janek kliński padł 6-05-2007 0:38
Pani radna, ratuj nas, bo zginiemy!!! Niech pani coś zrobi!
~jah 6-05-2007 6:28
kp, biedronka ma fasberga, rynek nie :P konkurencja dla Ronda? Rondo jest drogie, otwarte tylko do 20:00 w tygodniu i ogólnie nonsens. Z rynku zrobić halę jak w normalnym mieście, zgadzam się z kfaśkiem. na miejscu handlujących zacząłbym myśleć a nie narzekać.
~Piotrek 6-05-2007 7:46
Panie Robercie Prystrom!!!!! Gdzie Pan jesteś?? Zbieraj Pan podpisy. Ratuj Pan kupców...
~kamil 6-05-2007 9:46
nie chcemy tego super marketu !!!!
~Zibij 6-05-2007 12:22
Do Piotrek, Kamil, Janek i wszystkim podobnym panikarzom - bez paniki tępaki ten DUŻY SKLEP, a nie żaden supermarket, tylko pomoże temu ryneczkowi. Powiedzcie gdzie teraz można zaparkować samochód, aby spokojnie zrobić zakupy właśnie na tym RYNECZKU. A towary sprzedawane w ty dużym sklepie nie będą żadną konkurencją dla kupców. Przecież RONDO jest obok i nikomu to nie przeszkadza. Jak już to obawy powinno mieć RONDO i JUBILAT.
~JELONKA 6-05-2007 13:32
do kazimierzap - dzięki, że jest ktoś rozsądny w Jelonce kto rzeczowo i konkretnie wszystkim oszołomom wyjaśnia tajniki zagospodarowania miasta i przedsięwzięć.
~dgg 6-05-2007 13:43
Handlowcy z ryneczku sami nie wiedzą czego chcą. Jak Józio wskazywał im to miejsce na halę targową z prawdziwego zdarzenia to oni pod przywództwem "spalonej dziś radnej" Danusi Wójcik bojkotowali pomysł. Teraz krytykują inne przedsięwziecia. Kupcy nie miejcie pretensji do prezydenta i poprzedniej rady, a podziekujcie swojej przywódczyni - koleżance z bazau. Zamiast się dogadać z miastem (jak prezydent Kusiak chciał rozmawiać) i wybudować halę, to się kłucili a teraz gdzie dwóch się bije tam trzeci korzysta z pewnością z korzyścią dla nas klientów!!!
~................ 6-05-2007 15:30
TERAZ RYNECZEK PO WYBUDOWANIU ROBAKA BEDZIE MIAL SPOKUJ BO W OBREMBIE RYNECZKU NIE MA JUZ MIEJSCA NA INNE BUDOWY (CHYBA ZE BEDA ROZBIERAC BLOKI OBOK ZEBY POSTAWIC TAM MARKECIKI HEHE) TAK JEST NIECH RONDO I LUBILAT TRZESIE PORTKAMI.
~amu 6-05-2007 16:21
zawsze się dziwiłem jak mozna kupować nabiał w tych małych budkach-sklepikach w których temperatura zależy od tej na dworze gdzie tę samą śmietanę nieco taniej i z chłodni kupowałem w sklepiku pod arkadkami na Różyckiego. Na ale być może niektórzy ludzie lubią ten klimat...
~do ................ 6-05-2007 16:21
Jest tam jeszcze jedno miejsce na budowę. I nie trzeba bloków burzyc, wystarczy zburzyc ryneczek.
~ciepliczanka 6-05-2007 16:40
Gadajcie co chcecie, ale Zabobrze ma już za dużo hipe i super marketów, a w Cieplicach, tylko Biedronka, na Orlim a w centrum Cieplic Żabka (która na szcęście zawsze jest czynna) i sklep na pl. Piastowskim z "szybką obsługą", gdzie pracuja jak na poczcie, gdzie trzy kasy, a pani odsyła z mięsnego, bo onakasuje tylko mięso, alkohol i znajomych. Ja moge postac rano za bułeczkami i mlekiem, byle mialbym wszystko pod nosem i czynne w dogodnych mi porach ( ja tez parcuje w handlu i dla mnie kazdydzień jest normalny)
~MMM - DO WSZYSTKICH 7-05-2007 13:38
Każdy z was ma odrobine racji , jedni mniej a inni więcej, ale to niewazne! Kolejny smieszny moloch? Czy szanowne państwo niezauważyło że w naszym mieście budują tylko markety? A może by ktoś pomyślał o inwestycjach przemysłowych - które dadzą godną pracę i zarobki ludzią! Poza marketami nic tu niepowstaje- a do pracy tylko drexmaier potrzebuje i inne jeszcze dwie firmy-ale to niewazne! A więc gdzie są nasze władze co obiecały nam poprawe??? POZDRAWIAM WSZYSTKICH!!!
~pk@wordjg.pl 7-05-2007 17:21
ten ryneczek to kicha, wielu wlascicieli ma po 3-4 stragany. kiedys to sie chandlowalo tuszynem na marzy 200%, teraz grosze bo nie ma 2 letnie BMW. nie zal mi frajerów ktorzy wozac towar z miejsca A na miejsce B zarabialai 5x wiecej niz przecietny polski inzynier. a teraz dzieki Biedronce Lidlowi i innym to sie nwet odwróci, tak jak w pozostalej czesci normalnej EU. tylko nieliczni na ryneczku towar po 14 godzinie obnizaja cene, reszta traktuje nas jak frajerow, we francji WSZYSCY obnizaja cene warzyw pieczywa itp. skonczy sie dominat lekkiej kasy. jak mozna w takich blaszakach kupowac nabial? sprzedawca zarabia 700 zł a wlasciciel zbija kokosy dowożac towar z pobliskiej hurtowni- NASZYM kosztem. to juz niech ci biedacy zarabiaja te 700 zł w godziwych warunkach np Biedronce.
~do MMM 7-05-2007 17:33
poczytaj ogłoszenia, schneider, polcolorit, marconi, fam, itp. też poszukują pracowników. większa inwestycja przemysłowa jedna czy dwie pewnie by się przydała w okolicy, ale generalnie nie ma co ich przeceniać - w rozreklamowanym LG pod wrocławiem ludzie dostają na rękę po 800 zł. taśma produkcyjna rzadko oznacza godziwe zarobki, natomiast często - zap..dol 9 i więcej godzin dziennie.
~ja nie chce biedronki! 7-05-2007 19:28
ten głupi zarobaczony sklep- w nim są same buble! tam, na miejscu tego placu zawsze stały od kiedy pamiętam- w lecie i w wiosnę- stragany z warzywami i owocami, a w lecie dodatkowo ciężarówki z truskawkami, pysznymi truskawkami. ciekawe, gdzie teraz beda stali, co, moze na dachu kolejnej biedronki ?!!! teraz to juz nie bedzie truskawek, bo jest coraz mniej miejsca na takich handlarzy. w dodatku w lecie dozo babć sprzedaje owoce i warzywa ze swoich dzialek, lub jagody nazbierane w lesie. W biedronce nie ma jagod, truskawek itp, no i wa zadnym innym markecie!!! no, chyba ze mrozone :P NIE GLOSOWALAM NA PANA, PANIE PREZYDENCIE!
~obserwator 9-05-2007 14:07
"Dgg" ma rację . Marazm panujący na targowisku od lat ,odrzucanie wszelkich pomysłów dotyczących modernizacji (ucywilizowania) targowiska , niepotrzebna wojna z zarządcą - to wszystko "zasługa" pani Danuty Wójcik i grona jej popleczników.Gdyby zmodernizowano targowisko lub wybudowano w tym miejscu halę targową - to "Biedronka" nie zdecydowałaby się tam instalować. Mądry Polak po szkodzie !!!!
~abc 16-05-2007 7:32
Nie mam nic przeciwko ryneczkom i budkom, niech sobie ludziska zarabiają, przynajmniej wykazują jakąś inicjatywę. Ale wkurza mnie, kiedy żałują nawet minimalnego nakładu pracy żeby zadbać o swoją budkę i o klienta. Jakieś worki foliowe przywiązane sznurkami żeby na łeb się nie lało. Na giełdzie w Cieplicach to samo - właściciele parkingów potrafią brać po 2 zł za wjazd, ale nie ma komu nawet taczki gruzu wysypać przy wjeździe żeby się samochody nie wieszały. I na tym polu niestety ryneczkowicze przegrywają z dyskontami. Niektórzy klienci pójdą do Biedronki tylko dlatego, że nie trzeba tam chodzić bo błocie i jest jakby nie było estetyczniej niż wśród budek.
~pawe.l 19-05-2007 14:02
Może zróbcie jeszcze BIELANY co ????
~pawe.l 19-05-2007 14:02
Może zróbcie jeszcze BIELANY co ????
~Misiek–Jola 21-05-2007 13:03
jestem również mieszkanką Zabobrza i zgadzam sie z wypowiedzią mieszkanki Zabobrza od lat robię zakupy na ryneczku i od lat panuje zmowa cenowa nie istnieje różnorodność cenowa,wracam z pracy koło 16–tej i faktyczne"targowi urzędnicy" już są spakowani
~Misiek–Jola 21-05-2007 13:09
pragnę jeszcze dodać,że każda dziedzina życia,Gospodarki nie może być MONOPOLiSTĄ.
~OLIMPIA KOWARY 22-05-2007 19:53
a co to za rynek jak tam drożej niż w sklepach WIECEJ TAKICH MARKETÓW BO TAM W MIARE TANIO !!!!!
~OLIMPIA KOWARY 22-05-2007 19:53
a co to za rynek jak tam drożej niż w sklepach WIECEJ TAKICH MARKETÓW BO TAM W MIARE TANIO !!!!!
~ja 24-05-2007 20:12
Jeszcze jedna Bedronka?! To juz przesada, mogliby wybudowac kręgielnie, a jesli juz musi byc sklep, to nie mogloby to byc auchan czy geant, tak jak sie buduje sklepy w cywilizowanycnh krajach???
~jeleniogorzanin 30-05-2007 10:20
niedlugo to nic nie bedzie w jeleniej prucz budynkow mieszkalnych i marketow ..przesada.
~heh 30-05-2007 11:59
a ja jestem za a nawet przeciw:)
~kacha 30-05-2007 14:38
Ja mieszkam w pobliżu i bardzo się cieszę, że znikną fruwające reklamówki przez cały rok. Wolę patrzeć na czysty dyskont niż na lejących pod drzewkiem rolników, którym żal złotówkę na kibel. Ta świeża żywność kupowana jest w hipermarketach –wiem co piszę, zapewniam i następnie sprzedawana na starganie właśnie jako "świeża". Brud i smród. Ubrania będą niestety nadal sprzedawać i zamiast zainwestować chociaż w jakś przymierzalnię każą mi mierzyć te szmaty za zasłonką w pomieszczeniu 0,5 m. A wiem czy wiecie, ale w hipermarketach też pracują ludzie.
~nomn 31-05-2007 21:29
echo, dekora, marex, tesco, jysk, kaufland, lidl ,lidl, rondo, biedrona, biedrona, targowisko??? nie za dużo?? te wspaniałe cuda dzisiejszych czasów tylko po jednej stronie bobru... szkoda...
~mieszkanka Zielonej 1-06-2007 10:25
Mądry inwestor postawiłby jakiś pawilon na skrzyżowaniu ul. Wróblewskiego a Zielona , tam nie ma żadnego kiosku ani pawilonu .Miałby handlowiec tam kokosy bo pełno tam domków jednorodzinnych i bogotych mieszkańców . Wszystko noszą z miasta/Cieplic/ Proszę się zastanowić czy nie warto tam spróbować ,choćby mały kiosk z pieczywem ,gazetami i owocami
~wkur...ny!!! 1-06-2007 17:41
Super pomysł niech ... niech polikwidują jeszcz inne place np. zabaw dla dzieci i parki kina baseny itp. To niedługo naszą ulubioną rozrywką będzie chodzenie na spacery alejkami z jednego dziadostwa do drugiego. W końcu podobno mieszkamy w stolicy turystki Karkonoszy
~miertek 2-06-2007 21:06
Też kupuję warzywa na ryneczku ale to już nie te czasy i nie ta kultura kupowania by chodzic wsrod spalin, samochodow dostawczych i pseudo kupców widujących ceny sprzedawanych towarów. Dobrze niech szybko oddają do użytku ku uciesze kupujących.

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Przed nami finał WOŚP

Ponad 28 milionów deficytu

Przewodnicy sudeccy w Muzeum Miejskim

Instrukcja obsługi dla gości pod Szrenicą

Co w budżecie Janowic Wielkich?

Sonda

Dzień nauki polskiej - kolejne święto państwowe. To dobry pomysł?

Oddanych
głosów
86
Tak
20%
Nie
74%
Nie wiem
6%