MenuZamknijRaport
Koronawirus

WIADOMOŚCI

SPORT

Środa, 15 lipca
im. Henryka, Włodzimierza

Bandyta na motocyklu zabił kobietę na pasach

Wiadomości: JELENIA GÓRA
Sobota, 11 kwietnia 2009, 9:54
Aktualizacja: Niedziela, 12 kwietnia 2009, 7:57
Autor: TEJO
Fot. Policja
Do fatalnego w skutkach wypadku doszło dziś na przejściu dla pieszych przy ul. Wrocławskiej. Pirat motocyklista potrącił kobietę i uciekł. Ofiara zmarła w szpitalu.

– Poszkodowana była w bardzo ciężkim stanie w szpitalu – mówi kom. Bogumił Kotowski. Zmarła kilka godzin po wypadku. Kobieta miała 81 lat.Staruszka szła ze zniczami na cmentarz, na grób męża. Została potrącona na środku przejścia dla pieszych. Motocykl po wypadku znalazł się 100 metrów od "zebry".

23-letni Sprawca wypadku porzucił pojazd oraz kask i uciekł. Policja po akcji poszukiwawczej złapała go w Dąbrowicy. Miał półtora promila alkoholu w organizmie. W związku z prowadzonymi czynnościami ulica Wrocławska była zamknięta dla ruchu przez około dwie godziny. Przestępcę obowiązywał wydany przez sąd zakaz prowadzenia pojazdów mechanicznych.

Ogłoszenia

Czytaj również

Czyżby Andrzej Duda?

Raport NIK dotyczący m.in. MZK Jelenia Góra

Odnowili Kostiala i Kamienne Schodki  

Komentarze (259) Dodaj komentarz

piipi 11-04-2009 10:25
..mezczyzni jezdza szybko,a pozniej uciekaja od...odpowiedzialnosci. ~SMUTNE,ze..ONI tutaj z nami mieszkaja.
~aristo 11-04-2009 10:28
Wreszcie nazywa się sprawców takich zdarzeń właściwym określeniem.
~gośc 11-04-2009 10:28
jaki to motocykl może wspólnie znajdziemy sprawce
~al 11-04-2009 10:37
i co trafi z łaskawości sądu "sprawiedliwego" do aresztu dostając wyrok 2 lata na rok w zawiasach?
~))) 11-04-2009 10:47
wyglada na gsx600 f nieieski ale lezy rozwalony i nie wiele widać,blachy nie zauwazylem. sam latam na moto ale za ucieczke nogi z dupy.....
~mieszkanka ulicy Wrocławskiej 11-04-2009 10:57
może w końcu miasto założy światła na przycisk dla pieszych na jednym z przejść, szczególnie na tym, na ktorym doszło do wypadku.Ulica Wrocławska jest ulicą o bardzo wzmożonym ruchu pojazdów i naprawdę bardzo trudno jest przejść na drugą stronę ulicy. Na przejściu na którym doszło do wypadku często przechodzą dzieci do biblioteki i na przystanek, w pobłiżu jest duży sklep i kościół. Prosimy o takie światła władze miasta, żeby nie było następnej tragedii.
~mieszkanka ulicy Wrocławskiej 11-04-2009 11:02
Byliśmy świadkami tych wydarzeń, i chcemy pochwalić Policję za naprawdę sprawne działanie.
~tutek 11-04-2009 11:30
i powtarzam kolejny raz - zaczął się sezon dla k...nów na dwóch kółkach...i niech mi ktoś coś zarzuci.
rymcycymcy 11-04-2009 11:33
Znowu nagonka na nieszczęsnych motocyklistów. Chłopak na pewno bardzo to przeżył. Ci co go dobrze znali na pewno potwierdzą jakim jest wartościowym człowiekiem. Dzięki Bogu przeżył i z tego trzeba się cieszyć.
~ 7-09-2018 19:52
do: rymcycymcy (11:33)
Ta jasne ! Wartościowy ! Minęło dziewięć lat od tej tragedii, a Ten typek dalej jeździ bez prawka naćpany. Pytam się gdzie jest prawo ??
~justi 11-04-2009 11:53
niestety kobieta nie żyje, szczere kondolencje dla rodziny.....:( teraz niech winnego spotka surowa kara, najlepiej śmierci, tacy idioci nie powinni wogole wsiadać na motor....
~ja 11-04-2009 11:54
Powinien być sądzony za usiłowanie zabójstwa ponieważ siadając za kierownicą motocykla po pijaku powinien przewidywać że może kogoś postrącić lub się z kimś zderzyć.
~Gość 11-04-2009 12:00
Męża pochowała kilka lat temu, a nie tydzień temu.
tomax 11-04-2009 12:01
ta pani pochowala meza 10 lat temu skot ta informacja,tydzien temu wyssana z palca
~motocyklista 11-04-2009 12:02
Szkoda że gnój sie nie zabił takich szmacia....y to powinno się do lasu wywozić. W końcy prawidłowo nazwany sprawca "Bandyta na motocyklu" a nie motocyklista bo z tym drugim to on niewiele ma wspólnego.
tomax 11-04-2009 12:03
kondolencje dla rodziny i bliskich gdyz kobieta zmarla w szpitalu
~aj 11-04-2009 12:07
karać, wysoko karać
~Driver69 11-04-2009 12:12
Ukarać go jak za morderstwo z premedytacją, a policja powinna robić częste obserwacje barów pod którymi stoją pojazdy. Ja mam takiego, pecha że moja firma znajduje się prawie na przeciwko baru i często widzę jak podjeżdżają motorami, samochodami a mawet rowerami do baru, siedzą tam godzinami i odjeżdżają. Raz to nawet widziałem jednego co podjechał z dzieckiem, dziecko zostawił w aucie i poszedł do baru na jakieś pół godziny, wyszedł z piwem w butelce 1,5l wsiadł do auta wyciągnął flaszkę z resztką wódki, sądząc po przechyleniu flaszki jak pił, to była 1/4, może 1/5 zawartości butelki i wypił do dna, a butelkę wyrzucił przez okno i pojechał, on jest stałym klientem tego baru, choć dawno go nie widziałem, bo podobno rozbił auto. Policja o tym wie, co tam się dzieje, ale ma to gdzieś, ja dzwonić i narażać się nie będę, bo sam właściciel baru to jakiś czubek, psychol na maksa.
~marek + 11-04-2009 12:32
Nieoficjalnie wiem, że poszkodowana w tym wypadku najprawdopodobniej nie przeżyła.
gość niedzielny 11-04-2009 12:42
i niestety przez takie (bardzo przykre) zdarzenie wyjazd i wjazd z kierunku Wrocławia został sparaliżowany. Potwierdza to fakt, że miasto nie posiada wygodnego i bezpiecznego dojazdu z tego kierunku, a remont ul.Wrocławskiej nie poprawił, a wręcz, wydaje się, utrudnił przepływ pojazdów. Zawsze w takiej sytuacji przychodzi na myśl pytanie, kiedy wreszcie nasze miasto doczeka się obwodnicy z prawdziwego zdarzenia...
~Fido 11-04-2009 12:45
No gdzie są ci wszyscy obrońcy motocklistów? No pytam się gdzie?!!
~jurek boss 11-04-2009 12:46
niebieski motocykl.szukajcie.
~ 11-04-2009 12:56
ograniczcie predkosc do 10 na godz wykopcie poprzeczne rowy i co sto metrow fotoradar a miedzy nimi radiowoz policji zero problemow
Alvaro 11-04-2009 13:10
Dziękujemy za sprawną pracę Policjii w tej sprawie. Byłem na miejscu wypadku i widziałem wszystko. Mam prośbę do władz miasta aby w końcu w tym miejscu na tym przejściu zamontotwała światła na przyciski dla pieszych, żeby nie było więcej takich tragedii. Przejście to jest bardzo niebezpieczne ze względu na bardzo duży ruch samochodowy (droga wylototwa na Wrocław), często uczęszczane ze względu na bliskość biblioteki, dużego sklepu spożywczego, przystanku komunikacji miejskiej oraz kościoła. Chodzi nam tylko o świała na przyciski, od wielu lat mieszkańcy Maciejowej prosili o rozwiązanie tej sprawy. Być może dopiero taka tragedia uzmysłowi władzom miasta powagę sprawy.[*]
~Z MACIEJOWEJ 11-04-2009 13:17
DO AUTORA !!! ta starsza kobieta zmarla w szptalu.. jezeli chodzi o jej meza to zmarl 10 lat temu a tydzien temu byla rocznica... szla nie na cmentazr tylko do koscioła. a sprawca zostal złapany.. a co bedzie dalej w rekach prokutartury.. CAŁEJ RODZINIE SKALDAM SERDECZNE KONDOLENCJE
~do piipi 11-04-2009 13:28
Przestań komentować bo od Twoich wypocin nie na temat zaczyna już mocno mdlić.
~zkomarna 11-04-2009 13:30
Znowu się zaczyna. Ludzie którzy nie mają oleju w głowie powinni siedzieć w domu a nie udawać supermenów, każdy głupi potrafi dokręcić manetkę ale tylko mądrzy powinni to robić. KONDOLENCIE DLA RODZINY
~znajomy 11-04-2009 13:34
Ten bandyta to prawdziwy bandyta.W koncu noga mu sie powinela tylko szkoda kobiety a on powinien dostac dozywocie!!!Wystarczy ze pijany to napewno jeszcze nacpany,zreszta jak codzien.A jezeli chodzi o swiatla to k...n i tak by sie napewno nie zatrzymal zreszta nie ma prawa jazdy na motor.
~Z MACIEJOWEJ 11-04-2009 13:44
DO AUTORA !!! ta starsza kobieta zmarla w szptalu.. jezeli chodzi o jej meza to zmarl 10 lat temu a tydzien temu byla rocznica... szla nie na cmentazr tylko do koscioła. a sprawca zostal złapany.. a co bedzie dalej w rekach prokutartury.. CAŁEJ RODZINIE SKALDAM SERDECZNE KONDOLENCJE
~artsonjg 11-04-2009 13:56
do piipi ty jesteś na pewno LES odpuść sobie komentarze na temat mężczyzn
~miedzianobrody 11-04-2009 14:02
do rymcycymcy....ciekawe jak byś szczekał gdyby to była Twoja matka....pajacu
~~~~~~~ 11-04-2009 14:03
Po pierwsze jak się przechodzi przez pasy to się patrzy w lewo i w prawo czy nic nie jedzie a widocznie Pani tego nie wiedziała.bo każdy człowiek wie ze prędkość motocykla nie jest taka łatwa do zatrzymania.I na pewno nie było to celowe ,po prostu zwyczajny przypadek, a może starsza pani chciała jak najszybciej dotrzeć do swojego męża. Dlaczego każdy odrazu osadza motocykliste że to jest jego wina.Weście najpierw dowiedzcie się wszystkiego i nie słuchajcie plotek bo znajduje się zawsze jakaś , która nierozu7mie ludzi .Chłopak ma dziecko i kobiete która go niechce ,ciekawe jak wam by było miło i napewno niechciał zabic osoby zato ze niemoze sobie spokojnie ułożyć życia>
~ 11-04-2009 14:20
POKAZAĆ TWARZ GNOJA ...... w Rosji nie ma obcji żeby twarz przestępcy była zakryta !
~anonimJG 11-04-2009 14:40
25 lat dla niego bez możliwości wcześniejszego zwolnienia.Niech posiedzi 25 lat to może zmądrzeje ?!A no i zakaz prowadzenia wszelkich pojazdów!!! Na taką karę zasługuje z całą pewnością!!Ale znając nasze polskie sądy to dostanie 3 lata w zawieszeniu na 5 i tyle !!SZCZERE KONDOLENCJE DLA RODZINY TEJ BIEDNEJ STARSZEJ PANI !!
~kto to 11-04-2009 14:42
a nie macie może jakiegoś zdjęcia, gdzie ten człowiek nie zakrywa twarzy?
~xxx 11-04-2009 14:47
kolejny d-e-b-i-l na ścigaczu, żal zabitej kobiety, szczere kondolencje dla rodziny , a dla tego mordercy kara dożywotniego więzienia, choć pewnie będzie wyrok w zawieszeniu to bardzo przykre. Któryś z policjantów mógł wyciągnąć swoją pukawkę i strzelić do niego jak uciekał przynajmniej jednego chwasta było b mniej na świecie. Jeszcze raz szczere kondolencje dla rodziny.
~yph 11-04-2009 14:51
powinni mu postawic zarzut zabojstwa
~strasznie 11-04-2009 14:59
nie bylam tam. ale moja kolezanka emilia k. jako jedyna udzielila pierwszej pomocy. inny tylko stali i sie patrzyli. to na wielkanoc :(. mialam nadzieje ze przezyje, ale... juz trudno. tylko jedna osoba zglosila sie do trzymania kroplowki, bo inni po prostu jechali. emilia.
~booba 11-04-2009 15:00
a pogotowie? sprawna akcja zespołu reanimacyjnego? Na nich to tylko psy wieszać, a kiedy przychodzi do działania i sprawdzają się, są szybcy i profesjonalni, nikt tego nie zauważy.
~FIdo 11-04-2009 15:14
Klaus !!! Ty jestes fotogeniczny !!!
NICpoŃ 11-04-2009 15:17
Ponad 100 na liczniku i 0 wyobraźni :/. Szkoda tylko starszej Pani :(
Locke 11-04-2009 15:20
177KK, 178 KK, 155KK. Maksymalne zagrożenie do 12 lat. Praktyka - dostanie 8 lat. (+/- 2 lata). Ale raczej na plus.
~Erni 11-04-2009 15:24
Działania Policji były super. Szybko sprawnie, bez ceregieli. Gratulacje za takie działania.
~tutek 11-04-2009 15:27
do komentarza z 14:03 - bardziej d...lnego komentarza to ja nie czytałem, muszę przyznać, że pobiłeś nawet piipi. A k...n pijany na motocyklu powinien był zginąć na miejscu - miałby kłopoty z głowy...
~ 11-04-2009 15:28
rymcycymcy odwrotnie opisał... tych którzy będą "bronić" motocyklisty, i będą pisać że stara, że trzeba się rozglądać, itp. trzeba umieć czytać ze zrozumieniem...
~Cień 11-04-2009 15:30
Do Pipi. Bóg też jest mężczyzną. A tego kierowcę to powinni wakćem rozjechać, wszyscy pijani kierowcy to tempaki, bezmózgowcy i potencjalni zabójcy!!!!!!!! Zabierać im dożywotnio prawojazdy, pojazdy i wytatuować im na czole zabójca.
~ 11-04-2009 15:31
Widocznie ta osoba nie chcę żeby jej twarz widniała na całym świecie. Jestem ciekawa czy Ty byś ją pokazał teraz taki mądry jesteś !!!
~ 11-04-2009 15:31
i jeszcze jedno piszę się opcji a nie obcji !!!
~~~~~~~ 11-04-2009 15:37
A gnojem to jesteś Ty !!! Jesteśmy w Polsce a nie w Rosji jakbyś nie wiedział | wiedziała !!!!
~ufffffff..... 11-04-2009 15:37
Pewne cechy człowieka ujawniają jego dłonie. Jest na ten temat cała nauka, (patrz: podręczniki kryminalistyki), ale tutaj szczególnie po nich widać charakter posiadacza. Zauważcie poobijane kostki i kłykcie. Rany i blizny. Nie powstały one od pracy i nie są to bynajmniej świeże sprawy. Niejedna twarz była w kontakcie z nimi. Popatrzcie na paznokcie: brudne, zaniedbane, charakteryzujące ludzi skłonnych do wszystkiego najgorszego. Obojętnych na estetykę, czy elementarna kulturę. Objawiające brutalnego chama i bandziora. Tak należy go podsumować. I pokazać publicznie tą mordę, to skandal, że pozwala się bandziorom na ukrywanie fizjonomii i nazwiska.
~policyjny fan 11-04-2009 15:58
Krzysiek jak dobrze wyszedł na tym zdjęciu.
~dex 11-04-2009 16:02
takich jest wielu, żyje nie wielu
~do postu z godz.14.03 11-04-2009 16:03
Gdyby wszyscy,którzy mają problemy życiowe wsiadali po pijaku na motor czy za kółko i zabijali ludzi to nasze miasto byłoby wyludnione.Co to za d...lne tłumaczenie.Czy jak kogoś się zabija to twoje problemy się rozwiążą?Do psychiatry,a nie chlać i zabijać niewinnych ludzi. Dożywocie!
~Maślana 11-04-2009 16:05
jak napisał rymcycymcy to dobry chłopak był i mało pił.............a tak serio to powinni karę wymierzyć mu na miejscu
~Zbigniew 11-04-2009 16:17
Przeżyjmy nasze odkupienie w tajemnicy Zmartwychwstania Pana,w zdrowiu, Bożym błogosławieństwie i spełnieniu marzeń - a temu ,,Bandycie,, spokoju sumienia.
~ago 11-04-2009 16:23
do 11-04-2009 14:03 | ~~~~~~~ - Jak masz tak pisać to lepiej nie pisz nic. Okropnie głupio napisałeś(-aś). Czy naprawdę uważasz, że to ta starsza pani była winna swojej śmierci?
~do rymcycymcy | 11-04-2009 16:25
Weź sie koleś puknuj z rozpędu w ścianę... albo nie, bo szkoda ściany na takiego pustaka jak ty
~ago 11-04-2009 16:40
do 11-04-2009 15:28 | ~ | IP: *.jeleniagora.vectranet.pl - Rymcycymcy, ja wiem, o co Tobie chodzi, bo to już nie pierwszy taki Twój przekorny wpis (odwrotnie w stosunku do tego co w rzeczywistości myślisz). Pisałeś w takim stylu np. przy procesie sądowym tego z Kamiennej Góry i przy artykule opisującym zniszczenie aparatu dziennikarzowi z Warszawy. Jednak nie dziw się, że nie każdy to łapie (na Jelonkę wchodzą coraz to nowi internauci, a i starzy też nie zawsze chwytają, o co biega). W tak poważnych sprawach lepiej napisać to co się naprawdę sądzi. Pozdrawiam!
~c 11-04-2009 16:51
a moze policja w końcu zaczęłaby łapać pijanych kierowców, tudzież motocyklistów ? jeszcze trochę, a połowa narodu przez takich lekkomyślnych idiotów zostanie wybita. biedna babcia :(
~ 11-04-2009 16:59
No i co z tego że ma poobijane kostki.? Od razu trzeba pisać że jest bandziorem.????? ZAJMIJCIE SIĘ LEPIEJ SPRAWAMI WIELKANOCNYMI I SWOJĄ RODZINĄ A NIE BZDURAMI BO NAWET GO NIE ZNACIE A JA GO ZNAM I WIEM ŻE JEST SUPER CZŁOWIEKIEM I BĘDZIE !!!! WIEC WARA OD NIEGO !!
~kro 11-04-2009 17:04
matołek rymcycymcy doczeka sie że taki tzw. motocyklista (miał zakaz prowadzenia pojazdów czyli to recydywa) zabije jego mamusię , żonke lub dzidzi a wówczas rymcycymcy będzie inaczej spiewał. Szkoda że prowadzacy sam nie zginął, wielka szkoda. Do takich s....synów nalezy strzelać !
~pt 11-04-2009 17:08
25 lat to zgoda ,ale nie pierdla=wczasy tylko KAMIENIOŁOMÓW. Jak franca to nic dziwnego że go kobieta nie chce, kobieta jak pies wyczuje złego.
~Bodziaszek 11-04-2009 17:30
Najszczersze słowa pocieszenia dla rodziny tej Pani. Ten pijany motocyklista powinien być sądzony za zabójstwo, gdyż prowadząc po alkoholu powinien być świadom czym jego jazda grozi innym uczestnikom ruchu drogowego. Brawa dla Policji za sprawne ujęcie bandyty, szkoda tylko, że nie ma częstych, wyrywkowych a nie tylko akcyjnych kontroli trzeźwości kierujących przez Policję. Bezpieczeństwo na drodze zapewnia się nie tylko przez łapanie na radar ale też wyłapywanie pijaków za kółkiem zanim nie będzie za późno. A do wszystkich obrońców tego zapijaczonego sprawcy - macie na tyle odwagi, żeby ruszyć się sprzed komputera i stanąć twarzą w twarz z rodziną zabitej i powiedzieć im Wasza bliska zginęła bo nasz bohater na motocyklu napił się bo miał problemy rodzinne? Czy to na pewno usprawiedliwia jazdę po pijaku i jej tragiczne konsekwencj? Czy jest jakiekolwiek logiczne usprawiedliwienie dla tego czynu?
~marecki 11-04-2009 17:39
A dlaczego pieszy uczestniczący w ruchu drogowym nie potrzebuje ważnych badań lekarskich - np. na sprawność umysłową... bardzo dużo latam po mieście, ale na czterech kołach i widzę czsasem straszne wyczyny staruszków. Pewnego dnia nie dam rady, zatrzymam się... i zaczne lać! Wężykiem, węzykiem...
~j23 11-04-2009 17:58
3/4 z was powinno zostac sedziami ,~tutek niejestes zbyt inteligentny. Driver69 niezly z ciebie bajko pisarz,| ~xxx tez z ciebie niezly paproch.
~Jim 11-04-2009 18:00
Jestem kierowcą zestawu ciągnik naczepa w transporcie międzynarodowym i widzę co sie dzieje na drogach w PL... prawo jazdy jest to dla mnie licencja na zabijanie, każdy po zapłaceniu za kurs i zdaniu egzaminu (za pierwszym czy dziesiątym razem) lub po prezencie z Urzędu Pracy może zostać jego szczęśliwym posiadaczem. Powinno sie wprowadzić szereg testów psychotechnicznych dla każdej z kategorii i eliminować ludzi rozchwianych emocjonalnie, drugą sprawą jest samo karanie takich osobnikow jak pan w artykule, dożywotnio zakaz prowadzenia pojazdów mechanicznych. Pozdrawiam wszystkich prawdziwych kierowców t.j. około 3/4 zmotoryzowanych.
~gal anonim 11-04-2009 18:04
ciekawe ilu z was powiedzialo by temu bandycie w twarz to co tu wypisujecie mysle ze niewiecej niz 1/5. pajace potraficie napisac i patrzec co robia inni.
~do marecki 11-04-2009 18:10
Człowieku Ty chyba troszkę masz coś nie tak z główką... Według tego co napisałeś to starsi ludzie mają siedzię w domach, a tacy k...ni w aucie, czy na motorze mają szaleć po mieście?
~skater 11-04-2009 18:10
wczoraj jednak niebyl winny motocyklista tylko kierowca lanosa wiec dlaczego oczerniacie wszystkich motocyklistow? wszedzie sa wypadki i rozni sprawcy wiec dajcie sobie spokoj z czepianiem sie wszystkich i wszystkiego.
~pan promil 11-04-2009 18:12
co to tam 1.5 promila to jak ziemniaczek dla byczka.
~dlaczego 11-04-2009 18:16
dlaczego BANDYTA czy on kogos napadl i zabral ten motocykl? moze poprostu nieszczesliwy wypadek pijanego kierowcy?
~horror 11-04-2009 18:19
malo drastyczne te fotki.
~motocyklista 11-04-2009 18:28
A jak o nim pisać biedny chłopczyk d...l i tyle na takiej bani wsiadać na moto,tempy gnojek tylko psuje opinie prawdziwym motocyklistom. Ale jak co roku już widze dużo świeżaków na szlifierkach co myślą że mogą wszystko i jak co roku kilku sie wysypie aż strach myśleć. Chłopaki manetka to nie tylko ON-OFF od świateł do świateł
~gość 1 11-04-2009 18:30
niepoważne jest pytanie czy staruszka spojrzała w prawo w lewo... skoro pijany bandyta rozjeżdża ją na pasach
~Cień 11-04-2009 18:49
Do wszystkich obrońców pijanych kierowców, jesteście tak samo bezmyślni, jak ten pijany kierowca. ŻAŁOSNE, TO MAŁO POWIEDZIANE. Każdy pijany kierowca, to potencjalny zabójca.
~znajomy 11-04-2009 19:00
Jaki on super czlowiek?bandzior!taka jest prawda.Nieraz mial problemy z prawem tylko zawsze rodzinka pomagala ale teraz juz sie nie wywinie zamiast babci moglo to byc moje dziecko,zreszta nie raz jezdzil po pijaku i po trawsku samochodem i jak dodawal gazu to nie patrzyl czy ktos idzie.Blizna na twarzy po bojce,dajcie spokoj duzo by pisac.
~znajomy 11-04-2009 19:13
~Fido do znajomego 11-04-2009 19:36
Skąd wytrzasnołeś taką bzdurę, że to syn Policjanta?. Kłamstwo? Niewiedza? Czy zła wola z twojej strony?.
~Eryk 11-04-2009 19:38
Odliczanie się zaczeło. Szkoda tylko że k...n=motocyklista nie zabił się sam, tylko staruszkę.
~slodki 11-04-2009 19:39
wyrazy wspolczucia calej rodzinie!!!!!
~Tomy M. 11-04-2009 19:44
Jestem motocyklistą ... ale ten facet to zwyczajny MORDERCA, a nie żaden motocyklista. Powinien dostać najsurowszy wyrok jaki można zasądzić za ten czyn.
Joker 11-04-2009 19:55
Kochani, mamy XXI wiek, a to co tu wypisujecie, począwszy od autora tekstu Tejo, który sprawcę wypadku nazywa bandytą, chłopie proponuję zajrzeć w słownik, jeżeli nie masz to służę własnym :"Bandyta - osobnik dokonujący morderstw, zbrojnych napadów, opryszek, rozbójnik, zbój. - natomiast Bandytyzm : dokonywanie napadów z bronią, morderstw, rozbój" A to co tu prezentujecie to nic innego jak nawoływanie do samosądów, a przemawia przez was agresja i nienawiść do bliźniego swego! wasze życzenia, i insynuacje i wszelkiego typu komentarze wskazują, że nie nadajecie się do tego wieku, do ery atomowej. Ze zwykłej logiki wynika, że wypadków będzie z dnia na dzień coraz więcej. Jeżeli ktoś będzie mądrzejszy, to zajrzy w statystyki lat sześćdziesiątych, porówna i wyciągnie wnioski. Ja wiem, że w wielu przypadkach myślenie boli, że przez wielu z was przemawiają emocje, ale to jest tylko zdarzenie na drodze, jutro dojdzie do następnego, a sprawcą może być każdy z was w równym stopniu co ofiarą. A więc nie silcie się na idiotyczne życzenia, bo być może składacie je sobie sami. Do ufffff - człowieku psychologia Lombroso z jego antropometrią poszła już dawno do lamusa, ja proponowałbym ci bardziej wiktymologię, więcej byś się dowiedział!
~Paweł1 11-04-2009 20:01
I co dalej panowie posłowie czy dalej tak zostanie w przypadku zabójstwa przecież ten bandyta uciekł bo był nachlany gdzie jest nasze prawo bandyta co zabija człowieka musi mieć współmierną karę co za zabicie mojego syna kierujący dostał 2,5 roku z tego odsłużył w Karpaczu tak nie był izolowany Bartłomiej B... co 2 tygodnie w domu 15 miesięcy i chodzi z podniesioną głową niczego przez ten krótki okres nie nauczył się a powinien? Powinien dostać 25 to po15-stu latach inaczej by myślał i to nie za darmo do kamieniołomu z takim ale to nie dotyczy rządzących grunt to mieć dobre układy w wymiarze sprawiedliwości i dużo kasy lipa takie chwasty trzeba usuwać mechanicznie. Współczuję rodzinie…
~popo 11-04-2009 20:06
teraz to bydle mordę zasłania paru takich gnoi jeszcze jeździ po jeleniej policja najwyraźniej czeka aż kogoś zabiją
~wkurzony 11-04-2009 20:08
Jestem jednym z tych co nienawidzą motocyklistów,tzn.tych co nie stosują się do przepisów ruchu drogowego.Jestem ich wrogiem i nie żal mi głupa który kładzie się jako honorowy dawca narządów wewnętrznych.Dla mnie to d...le.
~ufffffffff....... 11-04-2009 20:22
galu durny anonimie, nie można mu powiedzieć w twarz, bo nasze posrane prawo pozwala by takie bydlę zasłaniało twarz. O ile toto można nazwać twarzą. A stan rąk najlepiej świadczy kim jest ten egzemplarz.
~Ghost Rider 11-04-2009 20:25
Tutek k...n to ty jestes.
~KIZIOR 11-04-2009 20:25
Do 11-04-2009 11:33 | rymcycymcy | Co Ty za głupoty piszesz.Jak by rozjechał kogoś z Twojej rodziny też byś takie bzdety pisał?? Kiedyś sam jeździłem na bzyku i myślę ,że jest to fajna zabawa ale jednak jazda na motorze wymaga myślenia a dzisiejsza młodzież nie myśli!!!!
~kmam 11-04-2009 20:30
do: 11-04-2009 16:59 | ~ Ty też jesteś super... tylko nie wiem czym, bo nawet nie umiesz się podpisać. A wpisując się tu , zajmuję się właśnie WIELKANOCĄ. Bo jak zapewne wiesz, jest to Święto Zmartwychwstania....
rymcycymcy 11-04-2009 20:55
| ~ago | ...news został nieco później uzupełniony informacją, że poszkodowana zmarła.
~toja 11-04-2009 21:05
Motocyklista - człowiek który może, chce i potrafi jeździć na motocyklu. Proszę odróżniajcie to od śmieci którzy tylko chcą. P.S. Dzięki redakcjo za właściwe określenie mordercy.
Riposta 11-04-2009 21:16
Tak sobie komentujemy o motocyklistach: ... bandyta...d...ń... d...l...A co się dzieje na drogach??? Dzisiaj pięciu "wspaniałych" inaczej ścigało się trasie na Maciejową... i chyba wiecie, gdzie mieli nasze komentarze... Motor, jak narkotyk... może nie???? [*]
~maciejowiak 11-04-2009 21:16
Na tym przejściu powinny być spowalniacze, policja zamiast na łowach na początku maciejowej powinna własnie ustawiać się koło tego sklepu, albo ustawić stały fotoradar własnie przy tym przejściu - Nikt tam nie jeździ 50 km/h. Ja się boje o życie przechodząc przez to przejście.
~Iwan 11-04-2009 21:25
Sam jestem motocyklista ale gdzie po pijanemu wsiadać za kierownice? W dupie to się nie mieści. a i do tych pustaków co piszą motor, motor macie w samochodzie, ciągniku, motocyklu bo motor to inaczej silnik ;] A i jeszcze jedno nie piszcie ze szybko jechał bo sami w samochodach tez w mieście i innym zabudowanym terenie nie jeździcie 50km/h ;]
~ 11-04-2009 21:38
nie mówcie że koleś jest zaniedbany itp. uciekał przez las, z maciejowej do dabrowicy jest kawal drogi, rany na rekach powstaly w skutek upadku, a nie bijatyki, a co do motocyklistow, mozecie sobie obrazac ile chcecie ale najpierw pomyslcie, czy 100% ze wszystkich jezdzacych to d...le nie myslacy o innych ? sam jezdze na motorze i nie znaczy ze jestem wariatem, moim zdaniem wariatami, d...lami itd. sa ci ktorzy winia za jakies pojedyncze wypadki wszystkich motacyklistow... zastanowcie sie 10 razy zanim cos napiszecie
~ona 11-04-2009 21:49
Dziś było widac ile k...nów jeździ po drogach! W drodze do Szklarskiej Poręby co chwila jakiś wyprzedza na podwójnej ciągłej albo coś! I co sie dziwić, że takie tragedie się zdarzają? Nie mam pojęcia co z tym zrobić ale mysle, że policja mogłaby się ustawić co jakis czas na drogach i wlepiać mandaty motocyklistom i to takie żeby im w pięty poszły! Szkoda kobiety [*]
~ 11-04-2009 21:52
Prawie wszyscy którzy piszą te chore komentarze to dopiero d...le.Jesteście żałośni.Osoba która spowodowała ten wypadek jest dla mnie bardzo bliska.Jest bardzo dobrym człowiekiem i mam nadzieje że dostanie bardzo łagodny wyrok.Spowodowac śmiertelny wypadek może każdy z nas więc powstrzymajcie się od tych porąbanych komentarzy czuby.
piipi 11-04-2009 22:00
~RYMCYCYMCY,..dobry mezczyzno !!.~Napisze to ..tylko dla Twojego przypomnienia,bo ty ..TYLKO o tym zapomniales !.~Kobiecie nalezy sie szacunek,..nawet gdy jeszcze zyje.
~ago 11-04-2009 22:06
Rymcycymcy, to też zauważyłam, pamiętam moment, kiedy dałeś tamten koment, a to co napisałam, było nie tylko dla Ciebie, mam nadzieję, że nie tylko Ty to przeczytałeś. No i widzę, że podchodzisz do mnie jak pies do jeża. ;-) Nie bierz mnie w nawiasy, obcięłam sobie tamten ogonek, ale jestem ta sama. ;-) Pozdrawiam i życzę radosnego Alleluja! ago
~gal do uffffff 11-04-2009 22:08
najpierw wyraznie przeczytaj matole a potem odpisuj. durny to ty jestes niepotrafisz przeczytac slowa" ciekawe" to sie niewysilaj.
~Adas 11-04-2009 22:08
[*] Składam ogromne kondolencje dla rodziny [*] On wiedział co go czeka i dlatego uciekał (bo jak rozmawiał z znajomym to mówił ze jak ten koleś uciekał to zgubił telefon i po niego wrócił a jak ktoś jest w szoku to biegnie przed siebie a nie by sie wracało po telefon ) I trzeba być kompletnym idi*** żeby tak jechać i jeszcze po pijaku koleś bez wyobraźni;/;/ Jest ich dużo ;/;/nie sety. [*][*]
piipi 11-04-2009 22:22
~Cień 11-04-2009 22:32
Do 11-04-2009 19:55 | Joker. No właśnie, mamy XXI wiek i każdy ma w domu telewizor, radio i powainien wiedzieć czym grozi jazda po pijanemu, tyle się mówi o takich wypadkach, a on wsiadając w takim stanie, powinien wiedzieć czym to grozi, czyli zrobił to świadomie. A ty Joker, tak czytasz encyklopedie, to przeczytaj dokładnie artykuł, pijany kierowca, na dodatek z sądowym zakazem prowadzenia pojazdów. Tak szczerze, dobrze ci radzę, ty już nie czytaj tej encyklopedii, bo jak na literze "B", zapchało tobie mózg wiedzą, to po większej dawce wiedzy, może być nieciekawie.
~******* 11-04-2009 23:32
Do autora: | ~~~~~~~ | Po pierwsze po pijaku nie wsiada sie na motocykl i się nie jedzie. Po drugie to że jego nie chce żona to nie znaczy ze ma jeździć po mieście jak wariat nie patrząc na ograniczenia! a po trzecie żeby jeździć motocyklem trzeba mieć rozum a nie zalanego "robaka" ten chłopak nie miał, nie ma i nie będzie miał rozumu... teraz ma nauczkę.. Jeśli nie potrafi zostawić swoich problemów w domu, tylko je topi w alkoholu to tak samo nie powinien jeździć ani autem ani motocyklem... Widocznie żona go nie chcę bo wie ze nie am z takim facetem przyszłości...
~kara 11-04-2009 23:56
Ty czubie jak mozna nazwać cos takiego dobrym czlowiekiem..zlodziej bandyta zmusza male dziwczynki do probowania narkotykow.to informacja dla kolegow z celi zaopiekujcie sie nim.
~ 12-04-2009 0:13
motor brzydki tak jak jego własciciel. Ukarac i to dobrze...ale nie za to ze przekraczal predkosc, ale za to ze byl pijany
~ZENEK 12-04-2009 0:16
~ZENEK 12-04-2009 0:21
.
~ZENEK 12-04-2009 0:28
TAKI SZCZUR, TO PORAŻKA ,. TERAZ MY SPOŁECZEŃSTWO BĘDZIEMY GO KARMIĆ PRZEZ NAJBLIŻSZE 5 LAT.
~tysiek 12-04-2009 0:42
najszczersze kondolencje dla rodziny![*] a temu kolesiowi zycze jak najgorzej....jtrzeba być żeby nie mieć na tyle cywilnej odwagi zeby się zatrzymać choćby i pomóc, to nie uciec do lasu, bandyta- innego okreslenia nie znajduje.
~adi 12-04-2009 0:46
niech sie cieszy że go jakiś sąsiad zabitej nie dopadł na miejscu. lincz murowany
~Andi 12-04-2009 0:50
oj bedzie organów w tym roku znow złomu na scagają z Anglii Polnishe Tradition nieudacznicy z zagranicy i beda glupa palic, szybcy i wsciekli Banda k...nów kondolencje dla rodziny
~zal 12-04-2009 1:37
Nie ma to jak nic nie wiedziec o kims i wypisywac bzdury. W takich przypadkach komentarze powinny byc wylaczone.
~jyt 12-04-2009 2:24
Wypadek to jak przy 50 lub 60 w zabudowanym, WTARGNIE ci ktoś pod koła, bywa również że na pasach. Gdy recydywa śmiga 100, na bani , mając zakaz kierowania jest to po prostu bandyta, który w każdym pojeździe stwarza zagrożenie. Takich nalezy co najmniej izolowac od społeczeństwa. Wolność jednostki nigdy nie jest absolutna, może na bezludnej wyspie..
~???/ 12-04-2009 4:20
Do bliskich kolegów Pana "m" niestety ale swymi wypowiedziami nie pomagacie koledze!!!!! Po Waszych wypowiedziach tylko utwierdzam się w przekonaniu, że i Wy i On jesteście prostakami a straszenie innych ze powybijacie ich rodziny - to idiotyczne....widac, że z Was bandziory i ćpuny. Skoro tacy z Was dobrzy koledzy to idzcie siedziec razem z nim a wiele osób z Jeleniej Góry i okolic uniknie problemów, a On posiedzi bo ma wyrok w zawieszeniu-wiec nic mu już nie pomorze nawet rodzina..
~grzech 12-04-2009 6:36
Ten komentarz z 14.03 to faktycznie dno, które przebiło nawet pipi.
~sprawiedliwym 12-04-2009 7:13
takich ludzi jak ten co prowadzil motor nie nazywajmy motocyklistami!!!!!! dodatkowo powinni byc oni napiętnowani. dawać tu jego dane osobowe żeby wszyscy wiedzieli z kim mamy do czynienia. i koniecznie zdjęcie. wrzuccie to na jakis ruski serwer i dajcie link!!!!!!
~sprawiedliwym 12-04-2009 7:21
kazdy z nas mogl sie znalezc na miejscu tej biednej kobiety. bandzior pewnie ma znajomych lub pochodzi z dabrowicy skoro go tam namierzono. a wartościowy to mogl byc jedynie motor z tego całego zajscia. bo na pewno nie ten kierujący. bo on nawet nie był kierowcą tylko kierującym. pipi dostrzegasz różnice?
~sprawiedliwym 12-04-2009 7:33
jokera myslenie bolało i ... kupił se encyklopedie. szkoda ze to jego jedyna ksiazka. ale za to wielowątkowa;)))
~olo 001 12-04-2009 8:16
jak ma takie problemy w domu biedaczek to mógł się rozpędzić do 200km/h i parę kilometrów dalej celowo trafić prosto w drzewo przed cpnami.Swoje problemy by rozwiązał natychmiast a nie przsporzył problemów bólu i cierpienia innym zabijając przy tym niewinną staruszkę.Pozdrowienia dla normalnych motocyklistów
~weteran 12-04-2009 9:11
Ciekawe, czy ta biedna babcia chociaz spojrzala czy cos nie jedzie, bo ja ostatnio mialbym dzwona przez taka "biedna staruszke" ktora jak ta tepa krowa wlazla na ulice nie ptrzac gdzie lezie. Gdyby nie moj refleks przybila by mi z czoła w maske i moje zdjecia tez by tu pewnie byly i takie smiecie jak wy obrzucały by mnie miesem zamiast troszke ruszyć głową nim sie klawiatury dotknie. Nawet mi was nie żal bo wiem, ze to jest jedyne miejsce gdzie ktos was wyslucha i odpowie.
~obserwator 12-04-2009 9:18
Dlaczego nikt nie napisze że gość o imieniu na M jest z Nowowiejskiej?.Koledzy sie go wstydza? A telu ludzi go zna.
~ja wiem 12-04-2009 9:19
no mateusz nareszcie cię zamkną. ten gnuj to ma około 7 wyroków w zawieszeniu teraz to już mu sie nie uda dostanie ćwiare jak nic
~ufffff do gala 12-04-2009 9:30
cyt:: "slowa? sie? niepotrafisz? niewysilaj?" Doprawdy, poziom pisania godny podziwu. Osiołku dardanelski, zrób "mature i kursa niektóre", a potem próbuj coś wypocić. Bo jak dotąd wychodzi ci to PRZEMARNIE. Z logiką takoż kulejesz. Po co więc się błaźnisz? Może skoro żeś taki mocarz, napiszesz jak się nazywasz, co? Albo może lepiej nie. Twoja polonistka by się spaliła ze wstydu. A końcu ta biedna kobieta robiła co mogła, żebyś jakoś tam te kulfony stawiał. No, ale jej nie wyszło. Dlatego oszczędź jej wstydu. Chyba nikt nie lubi, jak pokazują publicznie jego nieudane dzieło. Na przykład takie jak ty knocie....
~lelo 12-04-2009 9:42
po pijaku prowadził i jeszcze zabił - moim zdaniem dożywocie i niech niektórzy nie pisza pierdoł ze byl wartosciowym czlowiekiem. Kto normalny po pijaku jezdzi? w d...pie powinien sad miec jaki on byl, do pierdla do konca zycia go wsadzic!!!!
~ 12-04-2009 10:08
rowerek na trzech kuleczkach mu dać a nie motór i to za dożo dla mordercy!!!!!!!był pijany i to wszystko tłumaczy głomb jeden!figo fago jeden jak żłopał alkohol to się nie zakrywał grabiami a jak jelonka robi zdjęcie bandycie to okazuje się jaka pipa z niego jest.Pokaż twarz zabójco!!!!!!!!
~??? 12-04-2009 10:10
chlopak nie jest z nowowiejskiej tylko z komarna a ty(~ja wiem)masz racje mateusz w koncu sie doigral fajny przyklad dla swojego syna co?wcale mi go nie zal bo wiedzial co robi wsiadajac na motor zreszta codziennie wsiadal za kierownice po tym jak sie najaral jakiegos gowna.dla mnie to totalny element znam go mase czasu i wiem ze zasluzyl.
~gal do ufffff 12-04-2009 10:10
widze ze niestac cie na nic wiecej. Nie kazdy siedzi przy komputerze jak ty i dodaje d...lne komentarze, twoj podpis daje wiele do myslenia , uffff ? skonczylem ? udalo mi sie , czy moze cos ciekawszego? mysle buraku ze niemasz jaj dlatego nazywasz siebie ufffff. jedyne co potrafisz to krytykowc innych a sam myslisz ze jestes gwiazda. zmien ksywke na ufffff jaki jestem burak wiekszy byc niemoge.
~rodzina 12-04-2009 10:11
CHCIELISMY ZLOZYCZ SERDECZNE PODIEKOWANIA DLA WSZYTKICH KTORZY POMAGALI CALEJ RODZINIE PRZY TYM ZDARZENIU A W SZCZEGOLNOSCI TEJ PANI KTORA JAKO PIERWSZA UDZIELALA POMOCY PRZEDMEDYCZNEJ. DZIEKUJEMY
~znajomy 12-04-2009 10:13
wszytscy sa modzy piszac .- nie piszczie ze abndyta jak nie znacie czlowieka. jest wartosciowy itp. itd. a dlaczego tak nei napiszecei o staruszce..??!!! mzoe ja te znalo duzo oosb i moga potwierdzic ze przechodzila zawsze na pasach rozgladajac sie.. ? pomyslcie najpierw...
~"""uuu 12-04-2009 10:15
mam nadziejej ze przeczyta to ten idoota ktory napisal ze babcia nie wie ze motocyklem nei wyhamuje tak szybko jak autem.. jak sie zapi***A ponad 100 wymijajac na przejsciu przy podwojnej ciaglej to an pewno sie nie wyhamuje...
~kotosiu 12-04-2009 10:19
niektorzy mysla ze babcia wtargnela na pasy tak..? super.. pomyslcie logicznie i poczytajcie artykul!!! staruszak byla juz w polowie wiec an pewno nic innego nie jechalo wiec kto wtargnol na pasy !! i z jaka predkoscia??
~maja do ufffff 12-04-2009 10:19
oczerniasz kogoś jak pisze, a nawet twój nick za każdym razem się różni .
Riposta 12-04-2009 11:06
Może jakiś policjant to przeczyta, oby wziął to sobie do serca - Panowie i Panie Policjanci! Sprawdzajcie, kontrolujcie - PROFILAKTYKA!!!! Nie czekajcie aż stanie się nieszczęście, że jakiś naćpany, uwalony kierowca zabije kogoś. Czy to takie trudne????? Mówi się, że co 5 kierowca jeździe na podwójnym gazie, a 3 na 10 nie ma uprawnień do prowadzenia pojazdu!!!! ...jeżeli Policja nie weźmie się do roboty to nie wszyscy się tu spotkamy za rok... :( Taki jest rachunek prawdopodobieństwa... Wesołych Świąt...
~wyobiektywnie 12-04-2009 11:26
nie ważne ile miała lat, nie ważne ile by jeszcze pożyła. w życiu ważny jest każdy dzień. każdy kiedyś umrze, tylko życzyć umierania w naturalny sposób, a nie przez k...nów... niech spoczywa w spokoju [*][*]
~ktos 12-04-2009 11:40
uważam ,ze osądzanie człowieka ktory zrobil cos zlego nie nalezy do nas !!!! niech kazdy z osób ktore sie wypowiadaly na ten temat zrobi sobie wlasny rachunek sumienia i daje sobie reke uciac ze wszyscy ci ktorzy sie krytycznie wypowiadaja na ten temat nie raz szaleli na drogach ..... i tylko maja to szczescie ze nie spowodowali tragicznego wypadku. a co do ucieczki tego czlowieka to wiem o tym doskonale ze zrobil to nie ze wzgledu tego ze sie obawial kary lecz tylko dla tego ze byl w taki szoku i przerosla go ta sytuacja ktora sie wydazyla. i przestancie pisac ze zgubil telefon i sie po niego wrocil bo to jest jedna wielka sciema no chyba ze uciekaliscie razem z nim i mozecie to poswaiadczyc
~znany 12-04-2009 12:05
a jak mamy go nazywać ...ten człowiek zabił niewinna osobe...w dodatku jechał na bani i 100 km/h..ludzie Ci co piszecie ze nie jego wina...ze kazdemu sie zdarza ...co wy gadacie??Ty co piszesz ze bandyta to zbój oprych ..morderca i nie zgadzasz sie z autorem tego tekstu...słuchaj koleś a kim jest ten człowiek???...jest zwykłym BANDYTĄ....głupim...mordercą ...i taka jest prawda!!!Urwać łeb takiemu...:/Kondolencje dla rodziny zmarłej:([*]...
~znany 12-04-2009 12:07
~adi 12-04-2009 12:26
zamknąć na dożywocie (jeśli to możliwe). dziennikarze teraz powinni pilnować tej sprawy i relacjonować na bieżąco sprawę karną
~Driver69 12-04-2009 12:56
Do J23. Jak masz problem z liczeniem, to się nie udzielaj, a tym bardziej że mniej niż 1/3 jest z tobą, a bajki to tobie mama czyta do snu, sądząc po twoim loginie, Hansie Kloss.
~uf.... 12-04-2009 12:58
Prostaczki nie potrafiacy pisać po naszemu powinni grzecznie rączki na kołdrę i nie odzywać się. Maja powinna zapoznać się ze znaczeniem słów (np. co to jest oczernianie), a anonim niestety nadal pokazuje poziom kloaczno-niedouczony. Cóż, pokrywacie niski status intelektualny agresją, a i nawet w tym się plączecie. Moje "gratulacje". Ufffff..... Tak mawiał Winnetou, jak nie mógł wyjść ze zdumienia. Jak i ja nad waszym poziomem. Nie wiecie o tym prostaczki, co? Jasne, to są grube książki, nie sądzę, żeby było wam dane je przeczytać. Zresztą one są po polsku, a nie po "waszemu", to i ciężko byłoby wam je zrozumieć. Howgh!
~abade3 12-04-2009 13:19
niech zgnije w pudle pajac
~ago 12-04-2009 13:56
do ~Joker - Wiktymologia kryminalna skupia się na ofiarach przestępstw, a jeśli było przestępstwo, to musi być jego sprawca czyli przestępca, nazwany tutaj słusznie BANDYTĄ. Prowadzenie motocykla/samochodu po pijanemu jest wykroczeniem, tacy ludzie są potencjalnymi mordercami, a ten tutaj JEST SPRAWCĄ śmierci tej kobiety - temu nikt nie zaprzeczy. Prowadząc po pijanemu - jako dorosły człowiek - mógł przewidywać skutki tej jazdy, a bycie pod wpływem alkoholu jest okolicznością obciążającą.
~pan promil 12-04-2009 14:18
uffff ty to naprawde jestes burak niepotrafi liczyc.
~jiolj 12-04-2009 14:59
wez wgl to poraszka dozywocie mu a nie
~febo 12-04-2009 15:07
wyrazy wspolczucia dla rodziny
~Karola 12-04-2009 15:30
Rymcy rymcy czy jak ci tam...Wartościowy człowiek nie wsiada pijany na pojazd ktory ma zakaz prowadzić. Wartosciowy czlowiek nie wyprzedza samochodu ktory zatrzymal sie przed pasami... wartosciowy czlowiek nie ucieka z miejsca wydarzenia tylko udziela pomocy.... Ten chłopak to nie człowiek, nawet zwierzeta maja wiecej rozumu ! wykorzystał zabawke ktora byla mu zakazana. Nie zasluguje na zadne oznaki wspolczucia...to ze zyje to tylko radosc ze zostanie ukarany i potepiony za swoj czyn...a tak serio to teraz zaluje ze nie ma kary smierci...zycie za zycie...
~Walas 12-04-2009 16:31
Kto jezdzi pijany motorem niech go spotka kara za to co zrobil kobieta mogla sobie jeszcze porzyc.
~Joker do Cień 12-04-2009 16:55
Twoja rada jest tak samo głupia jak TY! Najpierw zanim zaczniesz kogoś oceniać, to oceń siebie sam mi swoją wiedzę. Piszesz, że masz telewizor ? nie chce mi się wierzyć, bo jakbyś miał, to na podstawie oglądanych filmów wdziałbyś kogo nazywa się bandytą! skoro nie wiesz, to żyjesz chłopaczku w ciemnogrodzie! a przekonany jesteś, że jak sobie żarówkę zaświecisz to i oświecony jesteś. Art. sam sobie przeczytaj a i tak go nie zrozumiesz, bo on napisany jest dla tych co potrafią nazwać takiego człowieka sprawcą wypadku a nie jak Ty bandytą. Twój problem w tym że tobie się zwoje mózgowe rozprostowały i masz kłopot z prawidłowym nazywaniem określonych rzeczy, czy czynności. Potrafisz rozróżnić działanie celowe od niezamierzonego ? chyba jednak nie! Podejrzewam, że ty nawet nie wiesz co to jest słownik!
Ksiadz 12-04-2009 16:57
Żal kolejnej ofiary MORDERCÓW za kierownicą!!!! Niestety już są obrońcy "pokrzywdzonego" MORDERCY, a wyrok będzie dwa lata w zawieszeniu na trzy, góra na pięć, patrz na wyrok MORDERCY p. Michała.
~TOLERANCJI! 12-04-2009 17:01
WSZYSCY JESTEśMY WINNI, GDYż MY-TAK TY TEż KOLEżANKO, KOLEGO TU PISZąCY- TOLERUJECIE KOLEGóW,ZNAJOMYCH, KTóRZY PIJą, ALE MIMO TO JEżDżą AUTEM, ROWEREM ITD.TERAZ KRYTYKUJECIE, A SWOICH ZNAJOMYCH USPRAWIEDLIWJACIE! TO SIę NAZYWA P.R.U.D.E.R.I.A MOI MILI! KOBIETY SZKODA-BYłA TO GłUPIA I NIEPOTRZEBNA śMIERć! A SPRAWCA MIAł 1,5 PROMILA ALKOHOLU WE KRWI-TYLE TYLKO żE ALKOHOLIZM TO CHOROBA- WIęC MOżE TRZEBA MU POMóC, A NIE TYLKO NAPIęTNOWAć!?? I SPRAWCA I POSZKODOWANA TO LUDZIE! SPRAWCA MUSI żYć ZE śWIADOMOśCIą,żE ZABIł, A TY JAK BYś SIę Z TYM CZUŁ/A??!!
~Cień 12-04-2009 17:01
Ej, Ufff, Uf czy jak ci tam, Fu, lepiej być prostym, człowiekiem niż pokręconym i nie pchaj się na wyższe poziomy bo bardziej zaboli jak spadniesz.
~xyz 12-04-2009 17:12
~Cień 12-04-2009 17:43
Do, Joker. Telewizor nie służy tylko do oglądania filmów, Ciemnogrodu nie ma na mapie i nazwy miejscowości pisze się dużą literą, żarówka to historia, a na temat bohatera tego artykułu już się wyraziłem i nie ja jeden, czytaj wyżej i wyżej i wyżej..... A o moje zwoje mózgowe się nie martw zacznij lepiej rozsupłowywać swoje i jak nie wiesz nic o kimś to się nie wychylaj. A tak w ogóle, to jest twój kolega?
~ 12-04-2009 19:45
Cień ty deb......
~K........ 12-04-2009 20:25
nie znajac człowieka nie ocenia sie go, tak bo pomyscie jak by takie cos zrobił ktos bliski z waszej rodziny ciekawe co byscie pisali .... wszyscy sa modzi przed komputerami a tak wogóle to g wiedza...!!!!!!
~do uffff 12-04-2009 21:12
Jeśli jestes taki bogaty w wiedze, to co robisz na necie? Idz dalej dzieciaku czytaj książki o czerwonoskórych. Nikt tu nieprzepada za takimi geniuszami co wiedzą wszystko najlepiej.i sam rączki schowaj pod koldre i pobaw sie tym co zawsze.
~MmMs 12-04-2009 21:53
Komentarze typu "jaki z niego dobry czlowiek" i żeby go nie osądzać bo ma problemy to jest jakies nieporozumienie. Jak można wsiąść na motor po pijaku.. Trzeba być totalnym idiotą! To są kpiny mówic że to jest wartościowy człowiek.
~uf 12-04-2009 22:14
tak jak kradnący złom to nie złomiarz lecz ZŁODZIEJ, tak samo pijany za kierownicą (co najmniej powtórnie bo miał juz zakaz) to BANDYTA !
~ ja 12-04-2009 22:21
jezeli jest to to dasno powinnien dawdo byc za kratkami ,Dla takic ludzi jak on miejsce jest za kratkami
~Krynia 12-04-2009 22:55
Straszne,bardzo mi przykro że ta Pani nie żyje.Nikt nie powinien tak kończyć życia.Do tych co bronią tego smarkacza,nic nie usprawiedliwia jazdy po alkocholu i ucieczki z miejsca wypadku.
~Lustus 13-04-2009 0:08
Marx! Jeszcze raz kogoś obrazisz to nie włączaj komputera
~xxxxxx 13-04-2009 1:26
Wiekszosc z was nie raz wsiadla po pijaku za kierownice,wiekszosc z was ma wiecej na sumieniu niz ON ,a osadzacie typa znajac go z ''slyszalem,widzialem znam itd.A moze babcia byla slepa i glucha,lub chciala do meza........Nie osadzajcie jak nie wiecie. NIE OSADZAJCIE BO BEDZIECIE SAMI SADZENI!!!!!
~iQ 13-04-2009 7:45
,, Palant"
~swaidek 13-04-2009 9:11
do ~xxxxxx .. a moze sam jestes glupy slepy itd. nie znacei sprawy nie widzieliscie nie znacei osob to sie nei wypowiadajcie.. glupota za glupota... moze powinniscie wiedziec ze babcia przechodzila na pasach bo auto sie zatrzymalo.. i nie jechalo nci wiecej... a ten an motorze wypredzal auto z predkoscia ponad 100 wiedzac ze kogos puszcza przez pasy... wiec nei piszcie bzdur ze babcia wtargnela czy chciala do meza bo sami powinniscie tma trafic prowadzac po alkoholu.. bez wyjatku!
~Joker do ago 13-04-2009 10:19
Tak, wiktymologia zajmuje się ofiarami przestępstw, ale należało to zrozumieć jako drwinę, bo skoro ktoś nazywa sprawcę wypadku bandytą, to ta kobieta była ofiarą przestępstwa. W związku z tym można się doszukiwać powodów dlaczego ta kobieta znalazła się w tym miejscu w tym czasie ..............
~Joker do Cień 13-04-2009 10:40
Wikipedia - Określenie to ma sugerować brak wykształcenia "ciemnogrodzian". Ich poglądy często określane są przez przeciwników jako "wsteczne", w odróżnieniu od "postępowych" poglądów przeciwników tradycjonalizmu. -- teraz będziesz wiedział co to jest ciemnogród, bo coraz więcej ludzi będzie cię tak określało, - popatrz a ty na mapie szukałeś ? Tak telewizor nie służy TYLKO do oglądania filmów, ale wnioskuję, że prócz filmów skupiłeś się też na bajkach i programach dla dzieci. Sprawca wypadku nie jest moim kolegą, nawet za młody aby być kolegą mojego syna. I nie muszę wiedzieć nic o kimś kto jest sprawcą wypadku, aby ocenić jego czyn! Po prostu spowodował wypadek, będąc po spożyciu alkoholu, nota bene ze skutkiem identycznym gdyby spowodował go nie spożywając wcześniej żadnego alkoholu, bo nie sądzę aby jechał wolniej. I jeszcze raz " nie jest bandytą, tylko sprawcą wypadku ! Jeżeli większość nazywa go bandytą, to ta większość jest taka sam mądra jak ty, łącznie z kimś kto się podpisał "Ksiądz"
~Cień 13-04-2009 10:42
Ten koleś, 13-04-2009 01:26 | ~xxxxxx to jakiś niedorozwinięty typ. Chłopie, ty chyba nie wiesz co ty piszesz, co to, twój kolega po fachu? Przeczytaj moje posty, bo nie będę się powtarzał.
~Wyrozumiały 13-04-2009 15:12
Tak łatwo osądzamy innych.Nie chcę bronić tego młodego człowieka bo to co się stało to tragedia. Większość z nas nawet nie ma pojęcia co się tak naprawdę wydarzyło gdyż media często gęsto koloryzują prawdę. Jazda na motorach w dzisiejszych czasach jest bardzo popularna i zapewne każdy motocyklista wie że bardzo ciężko jest wyhamować kiedy jedzie się tak szybko.To są ułamki sekundy. Ten młodzieniec przez cały czas będzie żył ze świadomością iż przez głupotę zabił człowieka i nie ważne czy posiedzi 5lat czy 12lat on będzie musiał z tym żyć.Bardzo współczuję rodzinie ofiary. Żadne słowa ani gesty nie ulżą im w cierpieniu. Była to kobieta starsza jednak pustka w sercach bliskich pozostanie na zawsze.Dla rodziny był to zapewne ogromny cios.Wasze komentarze typu " To on powinien zginąć" lub "dożywocie dla niego" są zbędne i nikomu nie pomagają. Jeśli chodzi o ukazanie jego zdjęcia to do szczęścia ono chyba nie jest wam potrzebne.Nikt z nas nie chciałby pokazać twarzy w takiej sytuacji. Często sprawcy uciekają z miejsca wypadku i to nie tylko dlatego że są w stanie upojenia alkoholowego lecz dlatego że są w szoku.Jesteśmy tylko ludźmi i popełniamy błędy. Błąd tego chłopaka będzie odbijał się przez całe życie na nim, na jego rodzinie oraz na rodzinie ofiary.Mam prośbę do kolegów sprawcy-nie piszcie że była to starsza osoba bo to nie ma żadnego znaczenia,była to czyjaś babcia,mama,krewna.Zdaję sobie z tego sprawę że w ten sposób chcecie go jakoś wytłumaczyć. Na zakończeniu swej wypowiedzi chcę powiedzieć że pewne Wasze komentarze są krzywdzące dla ofiary,rodziny tej kobiety, chłopca który spowodował wypadek oraz dla jego rodziny.
~1 13-04-2009 15:45
Kobieta przechodziła przez jezdnię ponieważ auta się zatrzymały i przepuszczały ją a gdy była na środku pijany owy sprawca wyprzedzał auta które stały przed przejściem umożliwiając przejście przez jezdnie kobiecie i w Nią uderzył wtedy. A więc niema tu żadnej sprawy o tym ze była nieuważna.
~R 13-04-2009 16:52
Do wszystkich d...li piszących te chore komentarze zajmijcie sie swoimi sprawami.Tacy jestescie cwani.Jutro może spotkac was to samo i ciekawe czy byłoby wam miło gdyby tak o was pisali.Odwalcie się od niego.A ten d...l co napisał że ma 7 wyroków jest źle poinformowany jak nie wiesz to nie pisz bzdur k...nie.I jeszcze do KARA za to co piszesz że on namawia małe dziewczynki do narkotyków po co takie bzdury piszesz chciałabym wiedziec kim jestes bo chętnie oduczyłabym cię pisania nieprawdy wyssanej z palca.Wy wszyscy jesteście nienormalni
~Do Pipi 13-04-2009 17:11
Pipi przestan już komentować wszystko i wszystkich wez sie kobieto za własne życie
~swiadek 13-04-2009 18:57
mnei zastanaiwa tylko jedno.. macie racje ze z taka prodkoscia jest prawie niemozliwe nagle zatrzymanie.. to rodzi sie pytanie po co tak szybko jechac w terenie zabudowanym zwalszczqa gdy zna sie okolice i wie ze jest w tym miejscu czesto uczeszczane przejesice dla pieszych..???
~gal do uffff 13-04-2009 20:48
szkoda czasu na rozwijanie tematu z tak mądrym burakiem jak TY.
~anonim 1 13-04-2009 23:56
Do Pana Pawła 1. Panie Pawle jest Pan niezle poinformowany jesli idzie o sprawe wypadku, ma Pan racje nalezy izolowac ludzi ktorzy dopuszczaja sie przestepstw i wykroczen, ale jesli moge dobrze zauwazyc to raczej Pan nie jest swieta osoba ? Z tego co wiem to Pan dopuscil sie znacznie gorszego czynu !!! I uwazam ze takich ludzi jak Pan powinno sie izolowac na dluuuugo. Po za tym nie Panu jest oceniac nie zawisly SĄD. A nagabywanie i ujawnianie danych z tego co wiem jest karalne. Co do wypadku to wspolczuje rodzinie tej Pani jak rowniez wspolczuje kierowcy ktory Ja potracil. Chlopak jest winny i to nie ulega watpliwosci, tylko nie starajmy sie oceniac kogos do puty sami nie staniemy przed danym faktem, wspolczuje tez chlopakowi ktory bedzie musial zyc ze swiadomoscia tego ze zginela przez niego osoba. P.S panie Pawle1 wszyscy wiedza kim Pan jest i smutne jest to ze zal za swoje winy i swoja glupote obarcza Pan innych, jesli mi wiadomo to nie jest Pan bez winy, a po za tym niech mi pan wierzy ze osoba ktora jest uczestnikiem zdarzenia ma duze brzemie. Wiadomo rowniez ze byl Pan na sprawie i z tego co wiem to Panski syn zginal w wypadku bedac tez pod wplywem alkoholu malo tego byl uczestnikiem tego wypadku ktory namowil kierowce do jazdy a to niewatpliwie jak Panu wiadomo zostalo ujawnione w toku sprawy karnej. Z wyrazami szacunku dla autorow . P.s Panie Pwale jest Pan glupi i malostkowy
~anonim 1 14-04-2009 0:02
Do pana Pawła1 ciesze sie ze nie jest Pan u wladzy bo pod Panskimi rzadami bylo by wesolo. Totalitaryzm chec zemsty usowanie mechaniczne i jeszcze wiele ciekawych aspektow ktore natoczyly by sie Panu do glowy. Jak pragne zauwazyc juz Papierz Jan Paweł II powiedzial wybaczcie aby i wam moglo byc wybaczone. Z tego co wiem to ponoc Pan jest osoba wierzaca ale chyba spal Pan na lekcji religii.
~Cień 14-04-2009 0:43
Do, Joker. Przedewszystkim to ja go nie nazwałem bandytą i nie wiem skąd to wziołeś że piszesz że ja go nazywam bandytą, proponuję tobie przeczytać moje posty i znajdziesz tam prawidłowe określenie, a wtakiej sytuacji to i tak mało ważne jak go nazywają, ale napewno, wypadek tu nie pasuje, chuba że uważasz samą jazdę ponad 100tkę w takim miejscu wypadkiem. A skoro jesteś taki mądry, to jak nazwiesz gościa sztrzelającego z broni palnej na oślep w miejscu publicznym, bo to co ten kierowca zrobił, to niczym się nie różni. Jeżeli chodzi o ciebie, to twoje zachowanie, wskazuje że masz mniej niż 18 lat, no chyba że jesteś jego prawnikiem. Tak przy okazji, każdy prawnik, który będzie go bronił, jest gorszy od prostytutki, żądny pieniędzy za wszelką cenę.
~Joker do Cień 14-04-2009 10:20
Cytat "Do Pipi. Bóg też jest mężczyzną. A tego kierowcę to powinni wakćem rozjechać, wszyscy pijani kierowcy to tempaki, bezmózgowcy i potencjalni zabójcy!!!!!!!! Zabierać im dożywotnio prawojazdy, pojazdy i wytatuować im na czole zabójca." ------ rzeczywiście, ty go nie nazwałeś bandytą, ty go nazwałeś zabójcą, co w niczym cię nie odróżnia od pozostałych, twój wpis jest równy z wypowiedzią najbardziej zajadłego ciemnogrodzianina! Nigdy nie zrobiłeś w życiu żadnego błędu? jesteś święty? Tylko w okresie świątecznym wg informacji radiowych zatrzymano na krajowych drogach ok. 1500 pijanych kierowców, było kilkadziesiąt wypadków śmiertelnych i kilkuset rannych - a ilu nie zatrzymano? Jeszcze raz, bo widzę, że masz problemy ze zrozumieniem prostego tekstu - "to był wypadek na drodze, gdzie motocyklista, potrącił na przejściu dla pieszych starszą kobietę, która w wyniku potrącenia zmarła, a motocyklista był po spożyciu alkoholu" - i wszystko na ten temat, co możesz ty powiedzieć, czytając ten trochę idiotyczny w swej wymowie i namawiający do agresji artykuł !!! można dodać, że fantazja u chłopaka iście ułańska, brak odpowiedzialności, że wcześniej czy później jego jazda musiała tak się skończyć. - Tyle może powiedzieć inteligentny człowiek! matoł zawsze będzie się silił na własną idiotyczną ocenę, szukał porównań, do strzelającego z broni, porównywał z zabójstwem, nazywał bandytą, po prostu najgorsze epitety, odzwierciedlające nastrój piszącego, jednak nie nawiązujące w żadnym stopniu do rzeczywistego zdarzenia. Jakbyście spotkali się wszyscy przesiąknięci nienawiścią gdzieś koło miejsca zdarzenia, to wystarczyłoby jedno idiotyczne słowo a ruszylibyście spalić jego dom i rodzinę w akcie zemsty. A w rozumieniu prawa jest on tylko sprawcą wypadku ze skutkiem śmiertelnym, i nic więcej - a do końca sezonu takich wypadków z udziałem motocyklistów będzie jeszcze kilkanaście i to bez względu na to czy będą po spożyciu alkoholu czy nie! bo o tym mówi statystyka porównawcza, zajrzyj w statystykę ile było ich w zeszłym roku dodaj do tego pięć albo dziesięć i na koniec roku sprawdź czy ja miałem rację. A jak już chcesz coś tatuować na czole to wytatuuj sobie napis " wzór do naśladowania" i możesz dodać, że nie najmądrzejszy! albo wypisz sobie "matoł" bo nawiązując do twojego następnego stwierdzenia o prawnikach, to śmiało można stwierdzić, że ty nie nadajesz się do tego społeczeństwa, no albo masz kilkanaście lat i rządzą tobą emocje, jak to bywa w wieku dojrzewania.
~Cień 14-04-2009 11:28
Do, Joker. Dobra prawnik, widzę że jesteś inteligentny jak światła na drodze, typowe dla prawników wciskających ciemnotę ludziom, przestań juz marnować cenne kilobajty Jelonce, bo nie są warte tego gościa, jak byś go znał, to sam byś powiedział że bandyta, przeczytaj posty jego znajomych i uwież mi że to prawda, tego gośćia zna pół Jeleniej Góry i nie zmuszaj mnie bym napisał coś więcej, na jeo temat, mówi ci to coś M.W. Zajrzyj co "wieczor" w ten artykół to zajażysz.
~... 14-04-2009 12:05
15 lat bez zawiasów to minimum jakie powinien dostać ten cieć.
~prawda 14-04-2009 14:42
Tak naprawdę nikt nie zna tego chłopaka a wszyscy potrafią pisać takie pierdoły. Mam tylko jedną prośbę jeśli nie znacie prawdy to po co to wszystko wypisujecie?????????? Pomyślcie niekiedy też o tym, że ten chlopak też ma rodzinę, która bardzo to przezywa. A jak nie macie co robić przy kompie...to jest ładna pogoda i zawsze można iść na spacer....... Może nie zdawał sobie sprawy z konsekwencji jazdy po pijaku, ale na pewno nikomu nie chciał zrobić krzywdy. Nazywacie go BANDYTĄ!!!! A co wy robicie przez swoje wypowiedzi? Niekiedy dobrze pomyśleć, że można słowem zadać komuś ból. On już tego niesamowicie żałuje.....Wierzcie!!!
~oem 14-04-2009 16:55
do autora komentarza z 11-04-2009 14:03 skoro motor trudno zatrzymać to sie jeździ przepisowo a nie za szybko, w tej chwili nie jest ważne czy ma dziecko jak dla mnie to powinni mu je odebrać bo takie psychole nie powinny miec dzieci, a do tego (niestety) jakies 80% posiadaczy motocykli to takie właśmie pajace co chca poświrować a potem chwalić sie kolega że jechali 200km/h, faktycznie powód do dumy, pozdrawiam prawdziwych motocyklistów
~M........ 14-04-2009 17:44
~Joker do Cień 14-04-2009 18:00
Jaką masz pewność, że ci co o nim wypisują (moim zdaniem bzdury) piszą prawdę? Jeżeli to prawda to skrzyknijcie się w kilku idźcie na niego polować, bo to bandyta i morderca, jak go nazywacie. Nie sądzisz, że w każdym, przypadku wskazany jest zdrowy rozsądek i obiektywizm? a nie sąd oparty na plotkach i pomówieniach, ja widziałem jak on wcześniej na miotle latał i krowom mleko odbierał ! to nie należałoby go spalić jak czarownicę, czy czarownika ?
~R 14-04-2009 19:46
Do komentarza z 14-04-09 o 17;44 spójrz lepiej na siebie człowieku potem oceniaj innych.Ciekawa jestem jakim ty jesteś świętoszkiem. Ja żyję nadzieją że dostanie wyrok w zawieszeniu.
~Cień 14-04-2009 23:15
Do, Joker. Ty naprawdę jesteś głupi i nie masz pojęcia o co chodzi, więc już lepiej się nie udzielaj, za kogo ty mnie masz? Zapisz sobie mój ostatni post i kiedyś się dowiesz, tak wogóle to go przestudiuj zwłaszcza końcówkę i śledź całą sprawę. A co do linczu, to nie jestem glupi, od tego jest prawo i nie musiał bym na niego polować, bo go codziennie widziałem w czerwonym bolidzie.
~Joker do Cień 15-04-2009 0:15
Sorry, ale ja nie zajmuję plotami ani nie interesuje mnie jak moi sąsiedzi żyją i czym jeżdżą i co jedzą. Pozwala mi to obiektywnie podejść do każdego zdarzenia. Dodaj jeszcze, że jego matka zawsze pierzynę trzepała a pierze sypało ci w oczy. I nie zamierzam niczego studiować ( studia skończyłem w 80 r), oceniłem tylko wypadek jaki miał miejsce, a żyję własnymi problemami a nie czyimiś. Zdarzenie ? jak zdarzenie - ktoś nie żyje, ktoś siedzi, dwie tragedie z czyjejś głupoty, a ludzi oceniających cech...je brak obiektywizmu i nadprzyrodzona mądrość, tylko że większość nigdy jeszcze nie znalazła się w warunkach ekstremalnych i nie tylko na drodze.
~do anonim1 15-04-2009 17:21
Wyżyłeś się już na człowieku,który stracił Dziecko? skopałeś Go i oplułeś i jeszcze śmiesz się powoływać na Jana Pawła II? Do tego piszesz tu o jakiejś winie człowieka po takiej tragedii ? Powiem Ci tak świętoszku-jesteś prostakiem, głupim Polskim chamem pozbawionym szacunku-nie tolerującym innych. Jeżeli ktoś straci dziecko-to jest to najgorsza tragedia w Jego życiu-nigdy nie jest już taki jak przedtem wszystko się zmienia-a żyć się odechciewa. Powiem więcej-każdy ma prawo do własnych myśli-a po takiej traumie nie ma innych. Moja Babcia straciła syna (mojego wujka) było to ponad 30 lat temu-i wiem jak to przeżywa-co się z Nią stało i jaka teraz jest. Niektóre sprawy krótko zbywa-a martwi się np. serialem-tylko po to,by oderwać się od tego co Ją spotkało-tylko po to by choć chwilę o tym nie myśleć-ale Ty tego nie zrozumiesz-wzgardziłeś Człowiekiem,którego spotkała tragedia-zrobiłeś mu straszną krzywdę anonimie ty jeden. Jesteś w dodatku tchórzem. Panie Pawle1-proszę się nie martwić tym komentarzem-współczuję tragedii i mam nadzieję,że jest Pan silny-i tak mocno nie zabolał...Taki człowiek jest po prostu głupi-nie rozumie konsekwencji swych słów-bo nie ma w nim człowieczeństwa-poza tym zna sprawcę (lub nim jest) - i broni choć nie ma racji -proszę go zignorować-i dumnie stąpać po ziemi. Co do wypadku-może jeszcze mamy współczuć sprawcy-który z zakazem prowadzenia, po pijanemu, z nadmierną prędkością zabił Człowieka-i uciekł? Ja tez miałem wypadek-i tak leciałem udzielać pomocy,że wysiadałem z jadącego auta-popsułem sobie nogę-a nie uciekałem-choć mej winy nie było-to ciężko to przeżyłem. Ten kierujący chciał uniknąć odpowiedzialności-dlatego uciekał-człowiek w szoku-nie myśli o sobie-tylko stara sie rozpaczliwie naprawić zaistniałą sytuację. Ten typ wyzbył się tego co ludzkie-jakby to był mój znajomy-podałbym jego dane-z kafejki internetowej-bez skrupułów-to co zrobił-to po prostu dezercja-brak odwagi cywilnej. Jakbyście byli Jego pasażerami,zdarzyłby się wypadek-i nikt go nie widział-wziąłby łopatę i was zakopał-nawet żywych. Ktoś jeszcze zasugerował,że jeździłem po pijanemu (napisał do wszystkich)-powiem Ci tak-chyba oszalałeś-nigdy tego nie zrobiłem i nie zrobię. Ludzie pozbawieni honoru broniący tego zwyrodnialca-pomyślcie co by było,gdyby Wam Babcię przejechał-co byście napisali? Brak mi słów na przyzwolenie społeczne na jazdę po pijaku... brak mi słów na argumenty broniących to zwierze-wkurza mnie komentarz anonima-co nie ma w sobie pokory-i dowalił komuś po przejściach-oj jak mnie wkurza...oj jaki On bezlitosny-miejmy nadzieję,że go ktoś tak samo potraktuje-jak on potraktował Pana Pawła1-nie wolno nikomu źle życzyć-ale w tym przyp. zrobię wyjątek. Zjedz własny ogon f...rze-jeśli wiesz o czym ja mówię... Wyrazy współczucia dla rodziny Ofiary. Wyrazy współczucia dla pana Pawła i Jego rodziny,który chciał się podzielić z nami Swoją tragedią i tym co Go spotkało w sądzie-a został zbluzgany, obrażony i poniżony-dziwię się,że moderator dopuścił tak okrutny komentarz-zamiast zbanować tego ignoranta-i odłączyć od grona czytelników Jelonki Jego IP... Gdzie my żyjemy...
~HD 15-04-2009 17:55
MOTORY DLA MONDRYCH LUDZI
~. . . 15-04-2009 19:04
Powinien za to dostac dozywocie. Bandyta i kryminalista, ktory skrzywdzil juz wiele osob.
~. . . 15-04-2009 19:08
Powinien za to dostac dozywocie. To bandyta, złodziej i kryminalista. Skrzywdzil juz wiele osob!!!!
~Aslana 15-04-2009 19:19
Kto toleruje ten toleruje.... znam trochę ludzi z taką przypadłością i wiem że to tylko i wyłącznie ich wina, wszyscy sami odpowiadamy za to kim i jacy jesteśmy. I co... pomóc?? jest na tyle świadom że potrafi zatankować motor, kupić bełta w sklepie... to jest świadom tego kim jest a że jest nikim... jego wybór. ale nie ma prawa odbierać życia innym, nie wiedzie mu sie? trudno, nie jest jedyny. Ma doła? to niech rzuci się z mostu albo zgłosi do AA... Dodam jeszcze tyle, że nie rozumiem tych którzy go bronią. Można mnie potępić za brak tolerancji ale alkoholik to nie człowiek.... to po prostu alkoholik...
~MARCIN 15-04-2009 21:07
byłem motocyklistą i przez takich pseudo ludzi jak on mamy wszyscy taką opinie . oby go sumienie zjadło i sam sie powiesił.motor to pasja a nie maszynka dla d...li do zabijania niewinnych ludzi. Gościu ktory zwala wine na kobiete nie ma pojęcia o motorach. To jest strzała dwa razy sie obejżysz nic dasz kroka i on się pojawia. nie wsiadaj zielony I GŁUPI na motor TO JEST DLA LUDZI MĄDRYCH. PAMIĘTAJCIE
~prorok 1 15-04-2009 21:42
Mateusz W. wiele krzywd wyrzadzil ludziom.Zawsze uchodzilo mu to na sucho.Mam nadzieje ze teraz dosiegnie go reka sprawiedliwosci.Tylko dlaczego dopiero teraz dlaczego ktos musial zginac.Przeciez policja prokuratora wiedziala co to za bandyta.Prosze media o monitorowanie tej sprawy zeby juz nikt przez niego nie cierpial.
~Cień 15-04-2009 21:44
Do Joker. Ty jesteś tak mądry. aż glupi. Przestań już pisać bo ja już ci nie odpiszę bo nie ma co dyskutować z d...lem który nawet nie rozumie pojęć, żyjesz XXI wiekiem, a myślami jesteś ponad ćwierć wieku wstecz. Koniec. Amen. Game Over. Idż spać, albo ćpać, lub co wolisz i bądź na tyle mądry, nie pisz już więcej.
~mirek2 15-04-2009 22:03
Do autora wpisu z 14.03! Mój dobry człowieku, chyba czytać nie umiecie. Bandzior miał bezwzględny zakaz prowadzenia pojazdów, a więc już wcześniej po pijaku spowodował wypadek. Mimo to jechał nachlany (1,5 promila) motocyklem, z nadmierną szybkością po pasach. Informuję Was, mój dobry człowieku, że przed przejściem dla pieszych każdy(!) pojazd musi zachować szczególną ostrożność i zwolnić, a pieszy ma w tych okolicznościach bezwzględne pierwszeństwo. Sądząc po Waszym wpisie, macie problemy z pisaniem i czytaniem mój dobry człowieku i nie zapoznaliście się z odpowiednimi przepisami Prawa o Ruchu Drogowym. Osobiście nie dziwię się \"kobiecie\" tego bandziora, że nie chce go znać. Dziwi mnie tylko to dziecko. Dopiero teraz się na nim poznała? Wcześniej był uroczym dżentelmenem o szerokich horyzontach umysłowych? Przy niej dopiero stał się zachlanym piratem drogowym? Zagadka!
~Uff 16-04-2009 0:14
Ale się rozpisali...
~marqs 16-04-2009 0:59
swiatla nic nie dadza piesi mysla ze przejscie oznakowane i swiatla to betonowa bariera i wchodza "BO SĄ NA PASACH" a d...li mnogo na drogach ,poza tym auta niesprawne, brak hamulcow ,slabe opony ,pijani kierowcy strach byc pieszym
~R 16-04-2009 12:18
Do Mirek2.Zajmij się chłopie swoimi sprawami.Nie wiesz co jest między nim a jego kobietą nie znasz ich więc po co te rzeczy piszesz.To dziecko przyszło na świat z miłości a nie znam związku idealnego.Nie znasz ich i całej sytuacji więc pilnuj lepiej swojej dziewczyny o ile ją masz bo nie wiadomo jak tobie się w życiu ułoży!!!Aha i poszukaj sobie lepiej w słowniku co oznacza słowo BANDZIOR bo chyba opuszczałeś za dużo lekcji z polskiego.Odwal się
~. . . 16-04-2009 14:27
~. . . 16-04-2009 14:43
Gdzie sa teraz jego koledzy ktorzy tak z nim trzymali? Pewnie maja go w d. . . e i prawidlowo!!!!
~sprawiedliwy tomas 16-04-2009 16:46
to wydarzyło się koło mnie stałem na chodniku i tu jedzie taki chyba 100na godzine i zaraz przechodziła staruszka to co się wydarzyło było okropne mąż staruszki umar 5lat temu tak słyszałem jak rozmawiały starsze kobiety i szła zapalić znicze na grób męża . FACETOWI NALEŻY SIĘ 9LAT POZBAWIENIA WOLNOŚCI !!!!!!!!!!1
~. . . 16-04-2009 20:16
Powinni wprowadzic KARE ŚMIERCI dla takich jak on!!!!
~ 16-04-2009 22:11
Może i dla ciebie ta kara śmierci!!!!!
~smech:) 17-04-2009 12:22
do 14:03 tutek, zgadzam sie z Toba. Bardziej d...lnego komentarza to nawet pipi by nie wymyslila chociaz ona bije wszelkie rekordy:) Dziewczyna go nie chce, bo kto chce pijanego faceta co jezdzi na motorze to po pierwsze;/ po drugie ta pani byla na srodku pasow i jak miala 81 lat to pewnie szybko na nie nie wbiegla wiec jak mozesz w takim przypadku powiedziec, ze nalezy sie rozgladac. Tak zgadzam sie, nalezy sie rozgladac przed wejsciem na pasy a nie jak sie jest na srodku drogi, to rozgladanie juz nalezy do kierowcy i juz niewazne czym jedzie czy motorem czy autem!!! Wiec nie sadz takich komentarzy jak jest to dla Ciebie jakas osboa, ktora znasz czy cokolwiek, bo stajesz sie stronniczy a nie o to tu chodzi. Jak ma dziecko to jak moze byc tak nieodpowiedzialny, ze wsiada na motor po pijaku? TY mozesz miec milion argumentow jaki on jest wspaniali itd. a My mamy jeden: Byl pijany i nie powinno go byc na tym motorze!!! nie liczy sie ilosc argumentow...liczy sie ich jakosc!!!!
~. . . 17-04-2009 14:39
BANDYTA
~. . . 17-04-2009 15:29
~. . . 17-04-2009 15:39
MORDERCA
~R 17-04-2009 19:01
Do komentarze 15;29 G wiesz jaki jest i hamuj troche!!!
~. . . 17-04-2009 20:24
Kazdy ma prawo powiedziec kim on jest i ja równiez. . .
~~RR 17-04-2009 20:49
co wy pieprzycie nikt go nie zna a wszyscy go osądzają, takie kozaki z was na internecie a pewnie każdy z was jakby miał to mu powiedzieć w twarz posikał by się w gacie. każdy kto zna Mateusza W wie że jest on wspaniałym człowiekiem. a tak poza tym tematem kto nie zna przepisów przed wejściem na pasy powinno się rozglądać i na środku pasów też żeby dokładnie sprawdzić czy coś jedzie a ta babcia tego nie zrobiła i cóż skończyło się to tak jak widać wyżej. szkoda mi was wszystkich a szczególnie tego klienta z 15:29. Jestem pewien że on żałuje tego co zrobił i pewnie już nie wsiądzie na motor lub auto na "podwójnym gazie".
~zna 17-04-2009 22:17
Wiecie co?juz bez lekkiej przesady,bo on nie jest taki wspanialy jakim go co niektorzy opisuja popelnil blad i to nie pierwszy szkoda ze tak skonczyl ale niestety winny jest on sam a przy tym wszystkim zycie stracila bogu ducha winna kobieta.Jezeli chodzi o to ze wchodzacy na pasy musi sie rozgladac to zgoda ale jezeli auta wpuszczaja nas na pasy a idiota jadacy z duza predkoscia probuje je wyminac nie patrzac czy ktos sie na nich znajduje to wybaczcie ale winny to prowadzacy w dodatku w stanie nietrzezwym z zakazem prowadzenia.Nastepna rzecz to taka ze co po niektorzy to robia z Mateusze W. jakiegos bossa ktorego wszyscy powinni sie bac a to poprostu pusty gnojek i nie jest on zadnym bogiem ktorym mozna straszyc,moze sie uwaza za bog wie kogo ale...Wy znajomi jego wiecie jaki byl Robert Sz. i jak skonczyl pomimo ze wszyscy robili z niego bog wie jak wielkiego,osierocil jeszcze nienarodzone dziecko wiec zastanowcie sie co piszecie.Ja nic do sprawcy nie mam ale naprawde sam sobie jest winny i pokutuje za to jakim jest czlowiekiem.A ty Natalia widac ze bardzo go kochasz ale dziewczyno nie jestes w stanie go wybronic bo kazdy ma swoje zdanie ktorym moze sie dzielic z innymi i wiesz rowniez sama ze ciebie tez skrzywdzil moze w inny sposob ale tez i rowniez wiesz to ze nikt nie jest idealny a on ty bardziej ale pisanie o nim ze jest taki wspnialy i dobry to juz lekka przesada.Zycze wam zeby sie miedzy wami w koncu ulozylo ale zycze przede wszystkim jemu zeby w koncu zmadrzal i zamiast kolegow wybral rodzine,daj mu boze ale kare musi poniesc bo jest winny.
~zna 17-04-2009 22:21
aha,mniejmy nadzieje ze on wogole nie wsiadzie na motor lub auto a nie tylko jak to przyjaciel napisal"na podwojnym gazie"i mniejmy nadzieje ze bedzie mial zakaz prowadzenia pojazdow dozywotnie,bo na to zasluzyl.
~do RR 18-04-2009 8:53
Pojazd jadący 100km/h porusza się 30m/sekundę. Babcia z 3-5sek szła do połowy jezdni-więc On był hen daleko jak wchodziła-wyprzedził pojazdy,które ją puszczały, zabił i uciekł, był pijany i miał zakaz jeżdżenia nawet na wrotkach-więc nie pitol mi tu-że był to wspaniały człowiek. Znałem Go niegdyś-i jakoś tak nie uważam-jeżeli wspaniałym człowiekiem określasz zakochanego w sobie egoistę, narcyza,który w dodatku nie ma w sobie strachu-to pogratulować. Jest takie przysłowie: tylko głupcy się nie boją. Mądry człowiek-nie spowodowałby tego wypadku. To,że kolega-nie znaczy,ze masz go bronić-Twe argumenty w stosunku do twardych faktów-to jakaś pomyłka... Nie jesteśmy sami na tym świecie. Twój kolega też nie zna przepisów-nie jeździ się niczym-wbrew zakazowi sądowemu, nie jeździ się po pijaku, nie przekracza się w mieście 50km/h-i nie wyprzedza przed przejściem dla pieszych. Nie obrażaj pamięci Zmarłej. Pokój Jej duszy. I nie kompromituj się z tymi przepisami. Jak Ty czymkolwiek jeździsz i uważasz,że każdy ma w stosunku do Ciebie obowiązki-a Ty hulaj dusza-to niedługo przeczytamy i o Tobie. Miejmy nadzieję,że tylko o Tobie. P.S.-Ty się go tak boisz,że nawet przez internet nie potrafisz być obiektywny .
~. . . 18-04-2009 12:27
Dlugo nie wsiadzie za kolo bo szybko nie wyjdzie. . . :)
~lol 18-04-2009 12:54
Raczej zywy stamtad nie wyjdzie. Cienias z niego!
~kilop 18-04-2009 20:35
no ładnie co on se myśli że będzie se jeździł jak chce .... pewnie na liczniku miał ze 200 km\h!!!!!!!!!
~inxs 19-04-2009 11:02
Żałosne jest to co sie tu wypisuje nikt z was niema prawa wymierzac sprawiedliwosci od tego jest sąd a nastepnie bóg ofiarą a zarówno sprawca mógł byc kazdy z nas lub znaszych rodzin pewnie połowa z was zarzywa alkohol lub jakies inne gówno a kreuje sie tutaj na takich doskonałych stało sie i mateusz napewno poniesie tego konsekwencje w głowie mu zostanie do konca zycia niezaleznie jaki bedzie wyrok a z tym niełatwo zyc dajcie juz temu człowiekowi swiety spokój jest czlowiekiem jakim jest kazdy z nas mogł zbładzic alkohol lub narkotyki nawet niemacie pojecia co to jest uzaleznienie to jest horoba a to co sie stoło jest jej nastepstwem wiec badzcie czujni bo w ten nałog maze w pasc kazdy z was lub z waszych bliskich a on spewnoscia niechciał byc chorym swiadomie napewno sie w to niewpakowal zadajcie sobie pytanie czym jest alkoholizm i narkomania napewno sie wam to przyda na przyszłosc by uniknac czegos podobnego
~. . . 19-04-2009 11:40
A Ty wróć do podstawówki i naucz sie poprawnej ortografii:)
~Cień 19-04-2009 12:02
Żałosne ale prawdziwe i kara go nie ominie a jak był chory, to dlaczego się nie leczył? Dlaczego rodzina się nie postarała o jego leczenie? Stać ich na to!
~. . . 19-04-2009 15:51
NA pewno go nie ominie. A prawda jest taka, ze nikt sie nim nie interesowal. Zyl na wlasna reke!
~kierowca 19-04-2009 18:43
Nikt tutaj nie wymierza sprawiedliwości. Gdyby tak było to po pierwszym poście typ by zawisł na szubienicy. Motocyklami przejeździłem kilka set tysięcy kilometrów, to moja pasja. W tym momencie nie mam sprzętu ale wiem jedno- żeby kogoś potrącić motocyklem, naprawdę trzeba mieć talent. Leciwa gsx600 (olejak) nie jest jakimś super sportem i nie wymaga specjalnych umiejętności. Człowiek nie kaktus pić musi, jednak tylko skończony idiota wsiada za kółko czy kierownicę w takim stanie. Ten przypadek pokazuje, że było to zaplanowane. Stuknąć człowieka motocyklem jest zdecydowanie trudniej, niż autem.Chciałbym, żeby gość do końca życia widział kraty.
~bebe 19-04-2009 21:30
Znam M. bardzo dobrze, wiem jak sie prowadzil i najmadrzejszy komentarz jest z 17.04.09 z 22:17 popieram kazde jedno slowo.Szkoda mi Go,ale niestety musi odpokutowac i daj Boze aby zmadrzał.
~zna 20-04-2009 8:56
Ciesze sie bebe ze chociaz ty sie zgadzasz z moim zdaniem.Ja tez go znam dosc dlugo dlatego uwazam jak uwazam.Pozdrawiam.
~ 20-04-2009 11:18
~? 20-04-2009 17:45
Też go znam i wiem, ze nawet to niczego go nie nauczy. Jak wyjdzie na wolnosc chociaz mu tego nie zycze. . . to wciaz bedzie popelnial bledy i moze byc zagrozeniem dla wielu ludzi nadal. . . Z wiezienia nikt nie wychodzi lepszy, wrecz przeciwnie. . .
~kulaxxxxxxxxxx 20-04-2009 20:57
współczucia dla rodziny... szkoda tylko, że zabił niewinną kobietę, a nie siebie.
~a 21-04-2009 17:30
idiota
~ p 21-04-2009 19:35
mateusz W. jest glupi
~henio 21-04-2009 20:22
I pewnie wszyscy do koscioła pójdą , głośno spiewać będą i w poczuciu , że tacy dobrzy i sprawiedliwi , zasiądą do komputerów i złorzeczyć będą... Szkoda mi starszej pani , ale kierowcy też . Ciekawe co na te słowa nienawiści wasz Jezus by powiedział...życie się toczy a zło komuś życzone wraca i do was też wróci... Tragedie się zdarzają....Czytam to wszystko pierwszy raz i jestem wstrząśnieta bezkresem nienawiści jaki stąd płynie. Spróbujcie się wczuc w czyjąś sytuację i pomyśleć o kierowcy , jak o człowieku a nie bandycie
~Cień 21-04-2009 23:09
Do Henio. Ciekawi mnie jedna rzecz, podpisujesz się jak facet, "henio" a piszesz jak baba, "wstrząśnięta" na dodatek z błędami, tak samo jak pan [p] post wyżej imię pisze się z DUŻEJ litery.
~ 22-04-2009 8:00
ale Cień się wykazał ! Inwencja godna podziwu ! Co to ludzie nie zrobią , żeby się dowartościowac. W realu pewnie słuchaczy nie ma, to próbuje gdzieś zaistnieć . Coś z tą wstrząśniętą nie doczytalaś . To,że nie jest e zamiast ę ... no żenada.
~ 22-04-2009 17:52
Jaki z Mateusza boss?Hah.Nie chodzi po baletach bo gdzie nie wyjdzie będzie w tube dostawał.Ostatnio tez dostał i co gdzie koledzy byli ?Hmm?Taki z niego kozak wszędzie długi ma. Szybko się nie wywinie ,któryś już zakaz prowadzenia pojazdów,zawiasy,po pijaku,na 2 gazach,na pasach,spowodowanie smierci,ucieczka z miejsca wypadku,nie udzielenie pomocy,przekroczona prędkość,nie zatrzymanie sie przed pasami uuu ale sie nazbierało a jeszcze nie jedno się znajdzie gwarantuje ;).Jedyne czego mi szkoda to Natalki z dzieckiem.Dziewczyno jesteś ładną wartościową dziewczyną znajdź sobie kogoś kto na Ciebie zaslużył i zapewnij dziecku rodzine.Życzę Ci szczęścia a rodzinie składam kondolencje...A On niech gnije za to co zrobił to nie jego pierwszy błąd który popełnił.Zawsze jezdził na bombie aż w końcu sie doczekał.Jak wyjdzie i tak mu doj*bią
~ 22-04-2009 19:27
Wieś tańczy i śpiewa! Te wasze komentarze wiejskimi klimatami zajeżdżają. rozgrywki prowadzicie jak na remizę przystało .
~. . . 23-04-2009 7:35
Zgadzam się w zupelnosci z komentarzem z 22.04.09 17:52. MAm nadzieje, ze bedzie tam sobie powoli gnil. A to ze ma juz wpier. . .ol jak wyjdzie jest raczej pewne. Skrzywdzil wiele ludzi. Male dziewczynki jaki doroslych ludzi. . . Teraz placi za to slono!!!
~to jest juz koniec 24-04-2009 8:01
ja sie bardzo ciesze i wiem napewno ze bardzo długo posiedzi za kratami, takich ludzi trzeba izolowac od społeczenstwa,proponowano 25 lat i dostanie co najwyzej pare lat mniej ale nie mniej niz 20.Osobiscie dałbym mu 25 ale niestety nie ja bede przewodził.
~dawid 24-04-2009 10:44
ty kolego który podpisujesz sie ~tym znaczkiem duzo wiesz o nim i jego døugach moze napiszesz tez jak masz na imie porozmawiamy sobie
~ 24-04-2009 17:09
ha ha ha na pewo dasz radę bez reki....hahaha
~? 24-04-2009 20:17
Skad wiecie, ze dostanie 25 lat?
~zna 24-04-2009 21:43
napewno da rade jak bedzie z kilkoma kolegami,ha.Oni wszyscy tacy madrzy zreszta nic nowego,jeszcze troche i podzieli cele z mateuszem!
~. . . 25-04-2009 0:57
Jeszcze kilka wpadek i szykuj mateusz cele dla swojego kumpla!!! hahaha Wszyscy bedziecie gnic!!
~R 25-04-2009 11:35
Dawid da sobie rade z tobą i ja też chętnie bym się spotkała z tobą.Mam ochote wybić ci kilka rzeczy z głowy.Czekam na odpowiedź.Pozdrawiam Cię Dawid
~Cień 26-04-2009 12:54
Te ostatnie posty są rewelacyjne, jaki bandzior, tacy koledzy. Hehe, skąd ja to znam.
~Zaułek 26-04-2009 22:54
jakie 25 lat jego czeka dożywocie z taką gembą żywy z tamtąd nie wyjdzie : -ppp
~autor z 22-04-2009 17:52 | ~ | 27-04-2009 21:24
(Tylko ten post z 22-04-2009 17:52 | jest mój pozostałe aż do tego nie ).A Ty Dawiadku tak kozaczysz.Nie martw się dowiesz się nie długo jak będziesz dalej taki wygadany.Jak ostatnio muce szły na Załuku to rycerzy nie było a teraz wszyscy w mordzie mocni.Długi trzeba spłacać
Gosser 28-04-2009 12:51
Powinni takiego smiecia wyeliminowac ze spoleczenstwa, d...l skonczony!!!
~ 28-04-2009 14:13
A tak ogólnie rzecz biorąc to nie dostatnie 25 :) Tylko z kilka zczego wypuszczą go po polowie heh. Może to i dobrze szybciej hajs odda :)
~sss 29-04-2009 13:34
trzeba go nazwac po imieniu.. to d...l a nie bandyta. powinna byc w polsce kara smieri dla takich idiotów.
~........gd 29-04-2009 14:09
Ale to chyba normalne,że wy zawsze odważni w paru jesteście.
~kjhgfdsa 30-04-2009 17:18
przeciez ja niedaleko mieszkam o boze moglam zginac
~ 2-05-2009 13:03
dawid trzymaj sie
~. . . 3-05-2009 1:45
Ale żal. . .
~ups 4-05-2009 23:28
Kaleki tez musza placic za swoje grzechy. . . heh kazdy wie o kim mowa:)
~ 11-05-2009 13:36
Ale wy macie klimaty heh ;)
~ 15-05-2009 17:05
~///// 18-07-2009 16:43
brawo dla sedziego łajza łazi juz po załuku z koleszkami i piwkuje dalej zero skruchy brawo
~~ 4-08-2009 12:43
A no
~owca 15-09-2009 13:02
to nie był motocyklista tylko posiadacz motocykla. I przestańcie obwiniać wszystkich motocyklistów za to co robią idioci którzy dorwali się do dwóch kółek.
~gościu 17-08-2014 21:19
jedyna skuteczna walka z piratami drogowymi to wybudowanie co 200m na drogach progów zwalniających!!! zaoszczędzimy na radarach a efekt będzie natychmiastowy!!!

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Śmieci przy ścieżce na Perłę Zachodu

Prezydent na Polanie Jakuszyckiej

To teren zapuszczony

Senator zaklejał plakaty? Jest odpowiedź K. Mroza

Nowy program "Moja woda"

Sonda

Powstała miejska plaża nad Bobrem, czy to dobre miejce, także na rodzinny, relaks?

Oddanych
głosów
722
Tak
46%
Nie
41%
Nie wiem
13%