MenuZamknij

WIADOMOŚCI

SPORT

270 porcji narkotyków u szesnastolatka

Wiadomości: JELENIA GÓRA
Wtorek, 15 lipca 2008, 20:50
Aktualizacja: 20:51
Autor: TEJO
Ogromne ilości marihuany i amfetaminy znaleźli policjanci w mieszkaniu 16–letniego chłopca, który najpewniej handlował narkotykami. Środki odurzające miał także przy sobie.

Jeleniogórscy kryminalni w związku z podejrzeniem posiadania środków odurzających zatrzymali 16-latka. Funkcjonariusze znaleźli przy nim blisko 130 porcji marihuany.

Idąc dalej tropem, w miejscu jego zamieszkania, ujawnili kolejnych 140 porcji marihuany i amfetaminy. Oprócz środków odurzających podejrzany miał w mieszkaniu również wagę elektroniczną i woreczki do pakowania narkotyków.

Policjanci szczegółowo sprawdzają teraz, skąd i w jakim celu 16 – latek posiadał takie ilości środków odurzających. Podejrzewają, że nieletni mógł je udzielać innym osobom.

Posiadanie środków odurzających jest przestępstwem, za które grozi kara nawet do trzech lat pozbawienia wolności. Małolat ma szczęście, bo za swój czyn odpowie tylko przed sądem dla nieletnich.

Ogłoszenia

Czytaj również

Radni KO przeciw kupcom?

Krajowa Mapa Zagrożeń Bezpieczeństwa działa!

Przetarg anulowany  

Komentarze (29) Dodaj komentarz

~Rudebwoy 15-07-2008 21:14
O jaaa :) hah... znowu kogoś powinęli... :(
~Kacper z CIEPLIC 15-07-2008 21:44
srodki odrzające powiny być legalne
~KarOlCia_x3__ 15-07-2008 21:44
~ 15-07-2008 22:24
hoho...
~>>>>>S<<<<< 15-07-2008 22:42
Wiedzialem ze tak bedzie młody głupi rozbrykany.
~sa 15-07-2008 22:48
~karakan 15-07-2008 23:37
"małolat", to nie wypada pisać szanowanemu się redaktorowi, lepiej "małoletni", chyba, że miało być tak z lwim pazurem, to co innego :)
~GrZeJnIk 15-07-2008 23:52
jestem ciekaw co za glupek daje sprzet takiemu lepkowi.uwaga bo jak go przycisna to sprzeda i bedzie lipa haha
~ KIEPURYYY 16-07-2008 0:02
~kiepury 16-07-2008 0:03
~BLEF 16-07-2008 0:16
~vv v vv 16-07-2008 0:32
zamiast slowa "chlopca"proponujenp.:nura,smiecia,gnoja,dekla,dziewione...itp ,itd.takie cos nie zasluguje na miano "chlopca"
~ajajaj 16-07-2008 1:49
dajcie mu spokoj!!!!!!!!!!!!!!!!
~~~~~~` 16-07-2008 1:54
jak dla ,mmie to jest glupi :) popieram ostatni koment ;]
~eeee 16-07-2008 2:41
zabić dziada:D:D
Degustator997 16-07-2008 10:40
~Do Grzejnika 16-07-2008 10:45
Co racja to racja... :] na pewno się "dziewiona" rozpruję i posprzedaje kolesi, a za takie coś to uuuuuu.... nie chciałbym być w jego skórze :]
~xXx 16-07-2008 11:11
jeden lata z lodem po okolicy drugi goni towar w bramie sam nie wiesz co kiedys w twoim zyciu sie stanie by zjesc syte sniadanie...
~xXx 16-07-2008 11:33
jeden lata z lodem po okolicy drugi goni towar w bramie sam nie wiesz co kiedys w twoim zyciu sie stanie by zjesc syte sniadanie...
~x do Kacper z CIEPLIC 16-07-2008 11:54
Powinny być legalne, ale tylko dla Ciebie matole i to tylko jeden raz,tzw złoty strzał.
~white 16-07-2008 13:44
jak nie on to kto inny zdiluje towar,zawsze ktoś chetny się znajdzie na łatwy pieniądz a nie było by problemu gdyby nie zozećpana jelenigórska młodzież ,tygodniowo zchodzi w tym miescie tyle grzania że nawet w głowach nikomu się to nie mieści..prawo podaży i popytu''''Prawo popytu i podaży, podstawowe prawo ekonomiczne regulujące działanie mechanizmu rynkowego, określające wzajemne zależności pomiędzy wielkością popytu, wielkością podaży, a poziomem ceny towaru. Mówi, że w warunkach niezmienności innych zjawisk rynkowych popyt zmienia się z reguły w odwrotnym, a podaż w tym samym kierunku, co cena. Nadwyżka popytu nad podażą powoduje wzrost ceny, nadwyżka podaży nad popytem jest przyczyną spadku ceny''' pozdro i nie grzejcie tyle bo głowy szkoda!!!!!!!
~cocakola 16-07-2008 14:06
I Bardzo dobrze brawo Policja kolejny raz :D A małolata pewnie nie sprzeda gościa bo wie czym to później grozi hehe :D Tak dostanie najwyżej poprawczak do 18 nastki i heja od nowa , chociaż mogą mu zaproponować sprzedasz dila i nie idziesz siedzieć i co wtedy wybierze ? Pewnie sie skusi :D Ale przynajmiej będzie o jednego Pajaca mniej znowu a może i kilku ? Ży7cze dalszych sukcesów pozdrawiam cocakola :D:D:D:D:D
~GrZeJnIk 16-07-2008 15:03
NIE DAJE SIE TAKIEJ ILOSCI SPRZETU TAKIEMU LEPKOWI!SPRZEDA WSZYSTKICH I TYLE BEDZIE!A NA JEGO MIEJSCE ZNAJDA SIE INNI.MOZE BARDZIEJ KUMACI W TEMACIE.BO TEN LEPEK BEZ KITU NIE WIEDZIAL Z CZYM LATA.A ZA BLEDY TRZEBA PLACIC HAHA
zloty666 16-07-2008 19:47
. . . no właśnie ma szczęście :( trzeba zaostrzyć w końcu to prawo, bo się gównarzeria rozkręca już od 14 roku życia . . .
~ 16-07-2008 22:41
nawet wczesniej
~kiepury 17-07-2008 0:44
wypisujecie głupoty nikt z was nie wie jak kto bylo.. znalazl sie pajac który go posypał... i poszło.. i wcale tyle porcji marihuany ani łajta nie miał.. ;'/;/;/ ale wy wszyscy jesteście mądrzy.. nikogo nie posypał i nie posypie..
~dżordż 17-07-2008 16:41
~KIEPURY 18-07-2008 18:58
smieszni jestescie ludzie zioło jest było i bedzie jarane... nie sprzedał i nie sprzeda pajace
~kiepury 19-07-2008 14:49

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Na stadionie już jasno

Medale „Nauczyciel Kraju Ojczystego 2019”

Marcin Wyrostek patriotycznie

Udany Piknik Strzelecki

Motocykliści dla Niepodległej

Sonda

Wypalenie zawodowe należy uznać za chorobę?

Oddanych
głosów
829
Tak
63%
Nie
30%
Nie wiem
7%