MenuZamknijRaport
Koronawirus

WIADOMOŚCI

SPORT

Środa, 15 lipca
im. Henryka, Włodzimierza

16–latek uderzył skuterem w samochód

Wiadomości: Jelenia Góra
Wtorek, 8 października 2013, 9:34
Aktualizacja: 9:58
Autor: 112
Ze złamaną nogą trafił wczoraj (7.10) do szpitala 16–latek z Jeleniej Góry, który na ul. Żymierskiego w Piechowicach jadąc skuterem marki Romet wyprzedzał w miejscu niedozwolonym i zderzył się ze skręcającym w lewo samochodem marki Renault Trafic kierowanym przez 26–letniego mieszkańca Piechowic. – Obecnie ustalamy przyczyny i okoliczności zdarzenia – mówi podinsp. Edyta Bagrowska, rzecznik prasowy Komendy Miejskiej Policji w Jeleniej Górze.

Ogłoszenia

Czytaj również

Prezydent na Polanie Jakuszyckiej

Śmieci przy ścieżce na Perłę Zachodu

Senator zaklejał plakaty? Jest odpowiedź K. Mroza

Komentarze (47) Dodaj komentarz

~llama 8-10-2013 9:53
I znowu Renaultem... chyba AnŻela nie czyta komentarzy.
~ 8-10-2013 9:54
Znowu zmotoryzowane dzieci z Piechowic... hulajnogi im pokupować najwyżej.
playmen-piotr 8-10-2013 10:16
Nawet hulajnogi im nie dawać, bo będą wyprzedzać na ciągłej i ginąć jak muchy... ;)
~lolo2 8-10-2013 10:42
będzie płacił
rymcycymcy 8-10-2013 10:57
A gdyby to Wasza matka jechała rometem i wyprzedzała na ciągłej ? :) ...ciekawe, czy też byście tak od razu jej hulajnogę kupowali ?! :)
~DLW 8-10-2013 11:30
Bo to piechowiczanie powinni siedzieć w domu a nie w auta wsiadać , co jakiś wypadek to uczestnik-winny jest z Piechowic . Prawda jest taka że panuje tam bezprawie a policja ma wszytsko gdzieś co sie dzieje w tej wsi ...............
~piechowice 8-10-2013 13:07
zrobić z piechówic żwirownie!!!
~juras 8-10-2013 13:15
... a społeczeństwo krztałcić......
~Maciejj 8-10-2013 13:18
Do DLW. co ty opowiadasz przeciez kazdy wie , ze najwiecej ....... za kiere wsiada wlasnie w DLW. i to oni powoduja 50% wypadkow w okolicy. Juz nie wspomne o wspanialym tuningu WV 2 i 3 w DLW. :P Was nie powniini dopuszczac do kierownicy tylko chomonto na szyje i orac pola powinniscie. Pozdrawiam
~kolka 8-10-2013 14:39
Papa Tusk ma nas gdzieś :(
~jureczek 8-10-2013 14:42
DLW to nie kierowcy... DLW to stan umysłu... Maciejju - dobra Twoja puenta :-) Pozdrawiam.
Ryba 8-10-2013 14:45
Wyprzedzanie skuterem jest jak koszenie trawy maszynka do golenia. Teoretycznie da sie... ;)
~ 8-10-2013 15:40
kiedy się wezmą za tych skuterowców,korzystają z dróg jak inni a nie potrzebują żadnych papierów...często nie znają przepisów i blokują główne trasy swoją jazdą 40 na h
~no 8-10-2013 15:49
to raczej nie skuter, ktoś nie jest poinformowany.
~tska 8-10-2013 16:06
Generalnie nie wszystkie skutery jadą 40 bo ostatnim czasem widziałem dużo skuterów które powyżej 100 leciały i były one 50 / przerobionymi na 70 ;)
~asd 8-10-2013 16:42
skutery to zaraza. jeżdżą tym .... bez wiedzy o zasadach ruchu drogowego.
~DLW 8-10-2013 16:49
Do Maciejja : Niewiesz co mówisz , bo zapewnie jestes Maciejem z Piechowic i spowodoałeś razem ze swoimi kolegami wiecej wypadków niż jest ziemniaków na polach w DLW. Tak że jest mi bardzo przykro ale muszę stwierdzić iż czas zacząć poważnie myśleć i przestać stwarzać niebezpieczeństwo na drodze. Pozdrawiam serdecznie :)
~pawdaf 8-10-2013 17:25
Jak DLW wjezdza do jeleniej to sie gubi,nie wiedza jak maja jezdzic po JG.
~Znajomy 8-10-2013 17:42
Jeżeli go nie znacie to po co piszecie takie bzdury ? Chłopak ma głowę do kierowania motocykla, a wy tego nigdy nie spróbujecie i się nie dowiecie jak to jest. Może ten kierowca Renault jechał jak tzw. " ... " nie patrząc w lusterka skręcił i doszło do wypadku.
~DJ 8-10-2013 17:54
Wielcy mistrzowie kierownicy bo mają blachy z wielkiej ledwo 80 tys.metropolii co ma dwa ronda.A w Warszawie czy we Wrocku tacy kozacy jak wy mają gacie pełne na widok tramwaju.Tak na marginesie jestem z Jeleniej i śmieszą mnie pajace oceniający ludzi po tablicach rej.To nie tablice ani marka prowadzą pojazd.
~ 8-10-2013 18:10
Teraz na skuter trzeba robić prawo jazdy. Taki fakt dla tych którzy nie wiedzą że od niedawna weszło.
~Mr. T. 8-10-2013 18:21
Ma złamane udo i rozwalone kolano. Miał dziś operację która się nie powiodła. Są komplikacje.
~ 8-10-2013 18:44
do 10;30 masz cos do piechowic a to łepek z jeleniej a nie z piechowic .
~ 8-10-2013 18:53
Oj Macieju, DLW i inni MISZCZOWIE KIERY. Kto Was tak wyszkolil ze pysznicie sie swym wybitnym talentem ktorego nie posiada nikt procz Was. A gdyby wrocic do Waszych korzeni to - DJE, czy DLW bylo wasza duma? Zobaczymy, choc nikomu nie zycze, ktory z Was pierwszy zaliczy dzwona tej zimy? Ja sie nie cwanacze, cho w zyciu przejechalem zawodowo 3 mln km i co ztego? wcale nie uwazam sie za eksperta czy tez rasiste. Kazdy jezdzi jak umie i po to masz glowe bys nia mysla. Zasada ograniczonego zaufania i bedzie prawie OK. Spuscie wiec z tonu panowie miszczowie, bo w warszawie nie byli byscie takimi kozakami, nie wspomne Paryza, czy Neapolu.
~ 8-10-2013 19:03
Mala strata, Renault sie chyba ropadl. Mamy doswiadczenie ze zderzenia tego cacka z Volvo. Wiedzialem ze ta marka to KICHA, ale ze az taka? w Volvo urwalo kolumne kola, w reno natomiast trudno bylo poznac gdzie przod a gdzie tyl. Ten skuterek pewnie stracil reflektor, ale RENAULT? zapewnie przekosilo przednie wzmocnienia zawieszenia. .
~kierowca.... 8-10-2013 19:17
Ci na skuterach nie znaja przepisów prawej strony maja gdzies nie potrafią jeździć
~ 8-10-2013 19:20
wywyższanie się przez jeleniogórzan nad kierowców z innych miast jest strasznie głupie, we Wrocławiu nawet jeleniogórzanie wymiękają i wolą jechać autobusem, bo sobie nie radzą
~Ja też DLW 8-10-2013 19:43
Ta bo Jelenia to metropolia i Takich dwupasmówek to nie ma nigdzie. tylko co to ma do dzieciaków i ogólnie ludzi którzy siadają na skutery nie musząc mieć najmniejszych uprawnień i pojęcia o przepisach ruchu drogowego!!!
rymcycymcy 8-10-2013 19:50
Gdyby prezydent dał ludziom pracę za godziwą zapłatę i w nienormowanym czasie pracy , to by nie musieli skuterami gnać na złamanie karku na określoną godzinę, narażając się podczas wyprzedzania ! :) ...było referendum, to nie chcieli, to teraz macie ! :)
~Ja teZ DLW 8-10-2013 19:52
do 18:10 - jakie prawo jazdy? co najwyżej kartę motorowerową jeśli się nie ma 18 lat. a jak ktoś ma więcej to sobie jezdzi jak chce i ty sobie na drodze z takim radzisz.
~adus132 8-10-2013 20:38
do wszystkich co piszecie o Wawie i innych super miastach.... te ... z DLW to by sie rozpłakali w tak dużym mieście i w gaciach mieli nie jedna k.... Jak jedzie DLW to za nim zawsze sznur innych aut musi sie ciągnąc ale cóż przyzwyczajenie z traktura przenoszą i na osobówke...
~DLW i DJ 8-10-2013 20:52
A ja pochodzę z DLW,ale mieszkam od kilku lat w DJ,i mam blachy didżeja.Póki co jeżdżę bezpiecznie.Amen.
~ 8-10-2013 21:12
do 21:03 - oj nie masz racji, to nie grzybiarze syfią w lesie lecz właściciele prywatnych posesji podrzucają śmieci do lasu, gdyż wykupili za małe kubły, albo po jednym, a wynajmują ludziom mieszkania, ale na ich śmieci już nie mają miejsca, więc część podrzucają do komunalnych kubłów, a jak nie mają ich w pobliżu, to wyrzucają z samochodów do lasu, ci, co mają komunalne kubły, nie mają żadnego powodu, aby lecieć ze śmieciami do lasu, bo i po co, jak mają kubły blisko domu
~ 8-10-2013 21:14
W lasach faktycznie powinny być kamery, jak w Niemczech, to się odechce prywaciarzom oszczędności na śmieciach.
rymcycymcy 8-10-2013 21:49
08-10-2013 21:14 | ~ | ...o ! ...a dziki mogłyby dostać fotopouczenie za ...rycie nawierzchni ! :)
Piipi Jelonkowa 8-10-2013 22:31
..do - [~Ryba ] .. przecież rowerem wodnym można .. Ciebie potrącic
~23:23 8-10-2013 23:27
Z chlopakiem wszystko w porzadku operacja sie powiodla wszystko jest ok , kierowca z busa powinin byl spojrzec w lusterka , coz stalo sie , dobrze ze skonczylo sie to tak a nie inaczej .
~ 9-10-2013 7:32
Ostatnio za Kapelą ... poszedł po hamulcach, zjechał na lewą stronę, wylądował między drzewami, poł kufra wystawało na jezdnię, więc zamknął auto, zostawił światła mijania i sobie poszedł. Bez awaryjnych, bez trójkąta, wczesny ranek, auta nie było widać, bo stało bokiem... CB radio, tabliczka "Mariusz"... Zgadnijcie jaką miał rejestrację? Tak, DLW
~ 9-10-2013 10:27
Słowo "matoł" uraziło redakcję? Niesamowite...
~ 9-10-2013 12:26
....... Operacja sie powiodła .. co za bzdury
~ 9-10-2013 12:28
to jest wina tego ... który na ma uprawnien na to czym jezdzi i jeszcze popisac sie chce wyprzedzajac .. ...
~grzybek 9-10-2013 16:53
Ludzie skad wy wiecie ze operacja sie nie powiodla mniejmy nadzieje ze bedzie Wszystko okey
~RR 10-10-2013 8:16
Nie kraczcie o nieudanej operacji. Młody organizm da radę
~gosc x 10-10-2013 8:33
to co z tą operacją? martwie się...
~kibic 10-10-2013 21:21
do znajomy przestan gadc glupoty ze on taki dobry kierowca jest tylko do odkrecania gazu do konca na prostych odcinkach
~uliczny 11-10-2013 20:50
Ludzie co wy w ogóle pierdzielicie .. Operacja się udała, nie było komplikacji, a co do tego czy zawinił kierowca rometa nie byłabym tego taka pewna. Kolega jeździ od paru ładnych lat więc nie może pozwolić sobie na takie błędy :) Trochę logiki, i nie nastawiajcie się w jego stronę tak przeciwnie. Pewnie każdy z was z chęcią by sobie polatał na takim czymś. To był wypadek, i nie wiadomo kto zawinił. pozdro :)
~MM 18-10-2013 23:05
Jak nie znacie prawdy to się ogarnijcie. Do tego to nie żaden skuter tylko motorower... Znam chłopaka i ma łeb na karku.

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Wypadek w Jeżowie

Kąpieliska pod kontrolą

Zatrzymany za prędkość

Tam już hazardu nie będzie

Będą widoki ze Zbójeckich Skał

Sonda

Powstała miejska plaża nad Bobrem, czy to dobre miejce, także na rodzinny, relaks?

Oddanych
głosów
731
Tak
46%
Nie
40%
Nie wiem
14%